Forum >> GTV-GTA
GTPeti28-05-2014 19:53:03 // 98214
Már motoszkál. Sajnos. :(
ribipeti28-05-2014 19:17:19 // 98213
Én kábé 6-8 éve tudtam, hogy a TS után kell majd egy V6. Te lehet még nem tudod, de már biztosan motoszkál a kisagyadban...
Ne várj vele ennyit, mint én. Rövid az élet. :)
Ne várj vele ennyit, mint én. Rövid az élet. :)
GTVili28-05-2014 19:11:59 // 98212
Na az enyémben pontosan egy 1.4-es váltója van......hogy száradna le a keze annak,aki belerakta.....
ribipeti28-05-2014 19:09:06 // 98211
Úri pásszióból építettem át, mi másért. Értelme nem sok. :)
Aero szexibb volt, ez viszont nagyobb. :P
Aero szexibb volt, ez viszont nagyobb. :P
quasimoto28-05-2014 12:21:46 // 98210
Ezt már akartam én is javasolni, agyadra ment Peti ez a kib@szott sváb mentalitás, addig spórolnak míg meg nem halnak aztán meg néznek, hogy nem éltek. Ez egyébként nem fiktív sztori...Autóbuzi vagy, bevallottan, akkor? Neked ez a hobbid. Mellesleg kimutatható gyógyhatása is van az örömnek, amit minden egyes főtengelyfordulat okoz. Főleg, hogy van egy 1.9 dízel is. Nem is értem. Jók az Alfa 4 hengeres motorok de a v6 pedig szimplán álom. Mellesleg úgy tudom, hogy a nagy fogyasztás a leömlőben lévő előkatalizátor miatt illetve az azt hűtendő dús keverék miatt van. Van erre megoldás, csak az Alfa v6 nem olyan mainstream car, hogy a csapból is a tippek folyjanak. Mintha láttam is volna itt a fórumon valakinél ( tán 147 GTA ) egy olaszországi Supersprint installációt hozzátartozó pados beállítással. Szinte érzem a zsigereimben a gondolat kipattanását az agyból, aztán a vívódást, hogy jaj de drága, meg nem gazdaságos, aztán a pro érveket, hogy de jobban fog ám fogyasztani ( persze 450ekm alat behozza az árát ), meg stb. aztán a konok dac szülte " de nekem akkor is kell egy ilyen cucc " és végül az indulás oda. Azért a beállítás utáni hazaúton termelődő endorfin adagból el lennénk itt páran azt garantálom. Szerintem az az út már megérte a srácnak. Én vennék egy v6-ot aztán optimalizálnám. Tény,eg kevesebbet fog fogyasztani. Vagy vegyél egy 12v - t az alapból is jól fogyaszt.
BeeGee28-05-2014 09:03:22 // 98209
BeeGee28-05-2014 09:00:52 // 98208
Fura, hogy ilyen "rövid" az ötsebességes váltó. 140 @4000 rpm-et az 1.4em pörög, igaz az 6.ban. De rühellek autópályázni vele, pont ezért :)
GTV 4000nél 160 felett ment valamivel, és ha tartottad a tempót, a motorját nem is hallani, csak ha gázt adsz :)
Egyébként basszus, cseréld már le egy V6-ra :) Annyira mondod hogy milyen jó lehet. És az :) SW mellé pont jó egy 3.0 24V, országúton azok is jól fogyasztanak.
GTV 4000nél 160 felett ment valamivel, és ha tartottad a tempót, a motorját nem is hallani, csak ha gázt adsz :)
Egyébként basszus, cseréld már le egy V6-ra :) Annyira mondod hogy milyen jó lehet. És az :) SW mellé pont jó egy 3.0 24V, országúton azok is jól fogyasztanak.
GTPeti27-05-2014 23:47:45 // 98207
GTPeti27-05-2014 23:22:35 // 98205
Most fáradt vagyok, de beugrott valami, csinálok majd egy kis illusztrációt. :)
GTPeti27-05-2014 23:21:45 // 98204
Jelezném, szerény flottámban 2/3 a benzinesek aránya. :PP
Az SW-t dícsérő sorokat kitöröltem, elvégre ez GTV-topic.
(Lehet egyszer megint rámegyek a hosszabb 5-ös témára.)
Az SW-t dícsérő sorokat kitöröltem, elvégre ez GTV-topic.
(Lehet egyszer megint rámegyek a hosszabb 5-ös témára.)
Seriff27-05-2014 23:19:05 // 98203
:D Dieseles hosszú utak után nekem is furák a benzinesek pályán. Sz@r a sötét oldal, de vannak azért előnyös pontjai :)
GTVili27-05-2014 23:12:23 // 98202
Pörög mi....? :-) Látszik,hogy vérbeli dieseles vagy......
Ez akkor jó ha pörög...:-) De még milyen jó! Nálam csak 120-at jelent a 4000-es fordulat...
Ez akkor jó ha pörög...:-) De még milyen jó! Nálam csak 120-at jelent a 4000-es fordulat...
Seriff27-05-2014 23:07:24 // 98201
Nyilván egy Bonn-Budapestet nem szívesen vállalnék a GTV-vel, de Balcsira kellemes vele leugrani :) (persze józan ésszel nem ezzel mész... :D)
GTPeti27-05-2014 22:34:35 // 98200
Szépen megy 180-nal is, de valahogy zavar, hogy annyira pörög. V6-tal eszeveszett királyság lehet (ahogy mondtátok), csak elszegényednék bele. :)
tipoatti27-05-2014 22:27:30 // 98199
Turistak, hudeszep de ez tul jo, abszolut erdektelen csere ajanlatok, stb. kategoria bukkant fel eddig. A szokasos emberallomany egy ilyen autonal, semmi kulonos. :P Nem tul nagy meggyozodessel, de arulom tovabb. ;)
Seriff27-05-2014 22:15:32 // 98198
Német autópálya tempóban is próbáld meg ;) Ha több az inger és hamarabb fogynak a km-ek, jobb a helyzet :)
tipoatti27-05-2014 21:48:33 // 98197
Turistak, hudeszep de ez tul jo, abszolut erdektelen csere ajanlatok, stb. kategoria bukkant fel eddig. A szokasos emberallomany egy ilyen autonal, semmi kulonos. :P Nem tul nagy meggyozodessel, de arulom tovabb. ;)
GTPeti27-05-2014 21:31:22 // 98195
Amúgy amilyen nem jó a GTV-vel pályán autózni, olyannyira jó vele mindenhol máshol menni. :)
Bár az brutálisan érezhető, hogy egyáltalán nem zavarja a sebesség. V6-tal és 6-os váltóval pedig gondolom egyenesen követeli is...
Bár az brutálisan érezhető, hogy egyáltalán nem zavarja a sebesség. V6-tal és 6-os váltóval pedig gondolom egyenesen követeli is...
GTPeti27-05-2014 21:15:03 // 98194
Ide írom, mert semmi kedvem a krikszkrakszokkal kommunikáló cartárs megjegyzéseihez. No meg amúgy is GTV-s történet.
Ez előbb megtettem 200-250 km-t a GTV-vel. Az út fele pályán volt, az nem volt túl izgalmas... Még szokatlan, hogy 140-nél 4000-et pörög.
Visszafelé más úton jöttem. Országúton... Kanyargóson. :)
Egy kereszteződésnél láttam, hogy egy apró csajszi egy fekete 3 ajtós Hyundai-jal hajt fel az országútra utánam.
A fekete 3a autóból valahogy éreztem, hogy nyomni fogja neki. :) Jó kis menet volt, a falvakban szigorúan betartottuk az előírt sebességet. :) Az út vége felé, férehúzódtam és elengedtem, hogy lássam, magától milyen tempót autózna. Mint kiderült sportosat. :)))
Sajnos, mikor félreálltam ő nem állt félre, pedig szívesen elbeszélgettem volna vele. De végülis így is feldobta az utat.
Mikor beálltam a garázsba, észrevettem, hogy sokkal mélyebb lett az autó hangja... Még a szomszéd is kijött. :))
Lehet, hogy kellett már neki a kiégetés?
Ez előbb megtettem 200-250 km-t a GTV-vel. Az út fele pályán volt, az nem volt túl izgalmas... Még szokatlan, hogy 140-nél 4000-et pörög.
Visszafelé más úton jöttem. Országúton... Kanyargóson. :)
Egy kereszteződésnél láttam, hogy egy apró csajszi egy fekete 3 ajtós Hyundai-jal hajt fel az országútra utánam.
A fekete 3a autóból valahogy éreztem, hogy nyomni fogja neki. :) Jó kis menet volt, a falvakban szigorúan betartottuk az előírt sebességet. :) Az út vége felé, férehúzódtam és elengedtem, hogy lássam, magától milyen tempót autózna. Mint kiderült sportosat. :)))
Sajnos, mikor félreálltam ő nem állt félre, pedig szívesen elbeszélgettem volna vele. De végülis így is feldobta az utat.
Mikor beálltam a garázsba, észrevettem, hogy sokkal mélyebb lett az autó hangja... Még a szomszéd is kijött. :))
Lehet, hogy kellett már neki a kiégetés?
Seriff27-05-2014 21:02:19 // 98193
Cípautó ez is. Nem vitték még el ezek szerint, vagy nem is akarsz szabadulni? :)
Seriff27-05-2014 21:00:55 // 98192
Csak tudnám miért :D
Na majd mutassad jól meg :)) Látom, buszozol is ;) Azért az Aero szexibb volt :)
Na majd mutassad jól meg :)) Látom, buszozol is ;) Azért az Aero szexibb volt :)
Martika8327-05-2014 19:55:02 // 98191
Tehát akkor te építetted át.
ribipeti27-05-2014 19:36:23 // 98190
Eredetileg nem ilyen volt, ez a fészlift dolog csak az én mániám. :)
Martika8327-05-2014 19:00:21 // 98189
Te építetted át facelift-re vagy már így vetted..?
ribipeti27-05-2014 18:45:30 // 98187
Köszi. Háát, igazából bő egy éve már itt van Mo-n, február körül kapott műszakit, most került haza, de nem nagyon merem használni még, mert porrá van ültetve. Ha egyszer odaverném ezeken a jó magyar utakon, akkor vége is lehetne. Faceliftes, feka hurkás bőrös. Tetőablak nincs. Más extra nem is volt rendelhető. :P
Majd csinálok képeket később, ezeket telefonnal nyomtam.
Majd csinálok képeket később, ezeket telefonnal nyomtam.
ribipeti27-05-2014 18:38:58 // 98186
Hát ez az, még semmi. :)
De intézem.
De intézem.
Putyesz27-05-2014 18:03:02 // 98185
Nagyon szééép....
Seriff27-05-2014 16:49:52 // 98184
Granulálok!
Még infó is jöhetne ;)
Még infó is jöhetne ;)
tipoatti27-05-2014 15:04:05 // 98183
ribipeti27-05-2014 14:29:42 // 98182
Putyesz27-05-2014 11:06:15 // 98181
GTV
Urak....meg tudná ezt nézni valaki nekem,Zuglóban van?!ha a motor-váltó-futómű meg a kuplung okés akkor lehet bevállalnám mert a külsejét max újrafényeztetném!
Urak....meg tudná ezt nézni valaki nekem,Zuglóban van?!ha a motor-váltó-futómű meg a kuplung okés akkor lehet bevállalnám mert a külsejét max újrafényeztetném!
Seriff26-05-2014 23:03:19 // 98180
Mi ez a csend az utóbbi idő pörgése után? :)
Tolok is egy gtv-t :)
Tolok is egy gtv-t :)
quasimoto19-05-2014 21:20:13 // 98178
2.5 12v vagy 3.0 12v - ben gondolkozom. Semmi kavarás. A 2.5 - nek jobban szeretem a hangjat, de az erőt nem vetem meg. Az pedig a 3.0 - ban van...
BeeGee16-05-2014 12:57:12 // 98177
Viszont 8 henger az nyolc henger :)
Ollah16-05-2014 12:25:23 // 98176
Bimotore GTV, lásd Stephan Lenior. :P
Csak az a bibi, hogy két egyhat sem adja ki egy 3.2 teljesítményét. :)
(Ráadásul Stephan két 3.2-ből rakta össze. )
Kis pénz, kis foci? ;P
Csak az a bibi, hogy két egyhat sem adja ki egy 3.2 teljesítményét. :)
(Ráadásul Stephan két 3.2-ből rakta össze. )
Kis pénz, kis foci? ;P
BeeGee15-05-2014 21:12:13 // 98175
3.2-t kizárt.
Esetleg két 1.6? :)
Esetleg két 1.6? :)
Bpali15-05-2014 17:02:20 // 98174
Sziasztok!
Vettem a váltóba tutela zc 75 synth olajat! Csak az van hogy ez már nem 75w 90 hanem csak 75w 80!
Viszont nekem a könyv a Manual és itt az oldalon is 75w 90 et ír.
Az ugye a meleg oldali viszkozitás?
Nah most mehet vagy inkább vegyek 75w 90?? Sok más gyártónál van.
Köszönöm a segítséget!
Vettem a váltóba tutela zc 75 synth olajat! Csak az van hogy ez már nem 75w 90 hanem csak 75w 80!
Viszont nekem a könyv a Manual és itt az oldalon is 75w 90 et ír.
Az ugye a meleg oldali viszkozitás?
Nah most mehet vagy inkább vegyek 75w 90?? Sok más gyártónál van.
Köszönöm a segítséget!
Seriff15-05-2014 15:04:55 // 98173
Mint a fehér holló. Bár Bege asszem tud rendelni a gyárból fél áron :D
Ollah15-05-2014 14:33:24 // 98172
Szóval GTA implantátum?
Legyél elővigyázatos azzal, honnan veszed a GTA motort, hogy valóban az is legyen...
Legyél elővigyázatos azzal, honnan veszed a GTA motort, hogy valóban az is legyen...
quasimoto14-05-2014 22:04:47 // 98171
Á, nem akarok copni, de az az igazság, hogy egy ideje már jól alakulnak a dolgok, megcsinálom a cuccokam magam, van hozzá műhelyem, én csak egy optimalizált v6-ot szeretnék építeni. Csakis a GTV-t módosítanám, annak van egyedül értelme. Csakis vágásmentesen. Egy blokk ki be nem bántás.
Ollah14-05-2014 15:41:30 // 98170
Semerre. Aki jó nevű és tőlünk Nyugatra lakik, az qrva drága. Aki Keletre, olyat meg nem ismerek. Pedig pl. Japánban biztos vannak páran, akik tudjáka tutit. :P
Ha pénz nem számít, akkor Harry Schulze, AH Motorsport, esetleg Squadra Tuning stb. (Velük lehet, érdemes bármi előtt felvenni a kapcsolatot, mert néha több kiderül két e-mail-ból (esetleg személyes beszélgetésből), mint a marketing-honlapról. Aztán pár összeszedegett info-morzsa alapján lehet, itthon is meg lehet csinálni rendesen valamit.)
Tengelyből érdemes ránézni a Colombo e Bariani-ra.
ECU-t itthon is mókolnak sokan: Kulin Feró VEMS, Bauer Miki DTA, akiket én közelebbről ismerek.
Kipuff Supersprint, ha szívó tuningra ésdrágára minőségre vágysz.
Melyik autódat bántanád, ha bántanád?
Fastcar rakott GTA motort GTV6-ba; "legegyszerűbb" tuning.
De ha már úgyis szét-össze, akkor egyből fel lehet fúrni, és - talán Hollandiában - akadtam rá egyszer spéci főtengelyre, amivel emlékeim szerint 4000 ccm-et csináltak nagyobb furattal a GTA blokkból. Még egy-két (ti. számtalan) okosság, és már megy is...
Komolyan: ha már tényleg coptál Te is sokat ilyesmivel, akkor miért akarod megint? :)
Ha pénz nem számít, akkor Harry Schulze, AH Motorsport, esetleg Squadra Tuning stb. (Velük lehet, érdemes bármi előtt felvenni a kapcsolatot, mert néha több kiderül két e-mail-ból (esetleg személyes beszélgetésből), mint a marketing-honlapról. Aztán pár összeszedegett info-morzsa alapján lehet, itthon is meg lehet csinálni rendesen valamit.)
Tengelyből érdemes ránézni a Colombo e Bariani-ra.
ECU-t itthon is mókolnak sokan: Kulin Feró VEMS, Bauer Miki DTA, akiket én közelebbről ismerek.
Kipuff Supersprint, ha szívó tuningra és
Melyik autódat bántanád, ha bántanád?
Fastcar rakott GTA motort GTV6-ba; "legegyszerűbb" tuning.
De ha már úgyis szét-össze, akkor egyből fel lehet fúrni, és - talán Hollandiában - akadtam rá egyszer spéci főtengelyre, amivel emlékeim szerint 4000 ccm-et csináltak nagyobb furattal a GTA blokkból. Még egy-két (ti. számtalan) okosság, és már megy is...
Komolyan: ha már tényleg coptál Te is sokat ilyesmivel, akkor miért akarod megint? :)
quasimoto14-05-2014 12:59:32 // 98169
Egyébként Alfa tuning cuccokat merre érdemes nézni? Van ez az AH Motorspport, nagyon komoly bandának tűnik, nagyon komoly árakkal ( sajnos ), néznék még párat. Furcsa áraik vannak. Egy komplett szívórendszer 1.450 GBP ( nem tűnik rossz árnak ) egy motormanagement u.ennyi. Egy pár veztengely 1.000 bazz, miből van az?
quasimoto14-05-2014 12:53:41 // 98168
:)
A modern autó szuper, új szaga van, mindene hibátlan, amikor nagy ritkán hozzám kerül egy, elgondolkozom, mit szopatom magam ezekkel a vén cuccokkal, aztán fél nappal később amikor már fossáuntam magam az új kocsiban, helyrekerülnek a dolgok. Szerintem egy a lényeg. 1 db a max. És kezdésnek TOP állapotút szabad kizárólag, különben a műfaj megutálható könnyen. 1 - et rendben lehet tartani sőt az apróbb dolgokat élvezi az ember. Amikor ennél több van, vagy nagyon gyengécske állapot ( vagy csak egy aprónak tűnő hiba aminek a kiderítése pl. 10 év és minden szaki megcsün rajta, a híres doktorokról kiderül, hogy mind féltudású ( a legveszélyesebb létforma ) és neked kell autószerelővé válnod ) a kiindulás, az betegség vagy beteggé tesz. Ha most kezdeném, akkor pl. Arra is figyelnék, h van e alkatrész, könnyen van e, olcsón van e. Mert amikor mondjuk egy BMW ajtókéderre bemondanak 1 kilót egy hátsó spoilerre ( gumi ) 80 - at és felírnak a listára, majd szólnak, ha a gyár összeszedett egy gyártási laufra való megrendelést, nos ez olyan mint először lenni sportorvosi vizsgálaton melynek - mint menet közben kiderül - része az urológus is. Megszokható, de nem kellemes :)
Ez 15 év tapasztalata és veterán amszterdami kurvákat megszégyenítő szopásmennyiség tanulsága.
Ja, nagyon szépet se szabad venni, mert azzal meg nem mersz f@szát menni.
Nem is rosszak ezek az új autók :) van is rendesen belőlük, bontóban alkatrész hegyekben, nem sajnálod napira használni :) gondold meg alaposan!
A modern autó szuper, új szaga van, mindene hibátlan, amikor nagy ritkán hozzám kerül egy, elgondolkozom, mit szopatom magam ezekkel a vén cuccokkal, aztán fél nappal később amikor már fossáuntam magam az új kocsiban, helyrekerülnek a dolgok. Szerintem egy a lényeg. 1 db a max. És kezdésnek TOP állapotút szabad kizárólag, különben a műfaj megutálható könnyen. 1 - et rendben lehet tartani sőt az apróbb dolgokat élvezi az ember. Amikor ennél több van, vagy nagyon gyengécske állapot ( vagy csak egy aprónak tűnő hiba aminek a kiderítése pl. 10 év és minden szaki megcsün rajta, a híres doktorokról kiderül, hogy mind féltudású ( a legveszélyesebb létforma ) és neked kell autószerelővé válnod ) a kiindulás, az betegség vagy beteggé tesz. Ha most kezdeném, akkor pl. Arra is figyelnék, h van e alkatrész, könnyen van e, olcsón van e. Mert amikor mondjuk egy BMW ajtókéderre bemondanak 1 kilót egy hátsó spoilerre ( gumi ) 80 - at és felírnak a listára, majd szólnak, ha a gyár összeszedett egy gyártási laufra való megrendelést, nos ez olyan mint először lenni sportorvosi vizsgálaton melynek - mint menet közben kiderül - része az urológus is. Megszokható, de nem kellemes :)
Ez 15 év tapasztalata és veterán amszterdami kurvákat megszégyenítő szopásmennyiség tanulsága.
Ja, nagyon szépet se szabad venni, mert azzal meg nem mersz f@szát menni.
Nem is rosszak ezek az új autók :) van is rendesen belőlük, bontóban alkatrész hegyekben, nem sajnálod napira használni :) gondold meg alaposan!
Seriff14-05-2014 10:55:50 // 98166
Mindenesetre drukkolok :)
BeeGee14-05-2014 10:41:36 // 98165
Á, az nem én vagyok. Amit meg féltenék, megfizetni nem tudom :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
531
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?