:)
A puncimágnes volt az első szavam 1 évesen... :DDD
Forum >> GTV-GTA
Ollah22-12-2007 12:19:05 // 55464
VaG22-12-2007 12:09:27 // 55463
illetve a Skálához közelebbi oldalon tudok:))) persze csak akkor, ha a parkolási segéd lassítja a forgalmat, hogy szép lassan tudjak leállni:))) múltkor is álltam le szép lassan, erre megkérdezi, milyen kocsi ez, hogy ilyen lassan megy;PPPPP
VaG22-12-2007 12:04:14 // 55462
Szerintem a Brerával a Nyugatinál lehet a felüljáró alá parkolni... én a Gtv-vel nem tudok:(( illetve tudok de akkor a kipuff.....:((((
VaG22-12-2007 12:01:24 // 55461
húú tényleg a kocsis képek most valahogy kimaradtak:((((
TarP22-12-2007 11:15:19 // 55460
TarP22-12-2007 11:12:07 // 55459
A tömegcsökkentés első lépései most indulnak. 90kg, ami nem tűnik soknak, de a konkurenciát is figyelembe véve a jelenlegi 2.2-es egy 75kg-os sofőrrel és a Ti felszereltséggel (ami mindenből a legjobb, legtöbb, legnehezebb): 1565kg.
Ebből levonva a 90kg-ot: 1475kg, tehát a sofőrmentes üres tömeg: 1400kg.
Ez kb a jelenlegi GTV-nk tömege. Így már nem annyira túlsúlyos a gép, sőt, ha az azonos tudású BMW, Audi-kat nézed, nem is nehezebb azoknál.
És most jönne a jó oldal: ha meglenne az 1.8T motor, mert auzzal 200ló fölé emelkedne az 1400kg körüli kasztni! Ez pedig már jobban hangzik, mint a BMW 1540kg-os 325i-je.
Fentebb...330i-335 még mindig a BMW a jobb sajna, de legalább ebben a szegmensben jó lesz a 159/Brera, ráadásul a vevőkör szerintem ezt bírja megfizetni(9-10milliFt), nem a 3.2V6_4*4-eket 13-14milliókért.
Ebből levonva a 90kg-ot: 1475kg, tehát a sofőrmentes üres tömeg: 1400kg.
Ez kb a jelenlegi GTV-nk tömege. Így már nem annyira túlsúlyos a gép, sőt, ha az azonos tudású BMW, Audi-kat nézed, nem is nehezebb azoknál.
És most jönne a jó oldal: ha meglenne az 1.8T motor, mert auzzal 200ló fölé emelkedne az 1400kg körüli kasztni! Ez pedig már jobban hangzik, mint a BMW 1540kg-os 325i-je.
Fentebb...330i-335 még mindig a BMW a jobb sajna, de legalább ebben a szegmensben jó lesz a 159/Brera, ráadásul a vevőkör szerintem ezt bírja megfizetni(9-10milliFt), nem a 3.2V6_4*4-eket 13-14milliókért.
VaG22-12-2007 10:42:34 // 55458
itt szerénykedsz aztán már rég főtengelyen mért 500 lóerőnél tartasz;)))
VaG22-12-2007 10:34:10 // 55457
Szóval a Brera:)))) inkább nem mondok semmit;PPP beszuszakoltam magam hátulra:)) erre Koryy rácsukja a lábamra az ajtót:(( szerintem kisebb hátul a hely, mint a Gtv-ben, igaz ott is csak egyszer voltam próbaképpen:)) és még az ellenségemnek sem kívánom..... Nálam a Brera vagy a Spider csak Autodelta konfiggel jöhet szóba:))) igaz annyi az előnye, hogy nem ér le olyan gyakran, mint a Gtv, de szerintem 260 lóhoz és 1600 kg fölötti súlyhoz felesleges az összkerék..... mennyivel jobban hangzana bitúrós motor és 400 ló:))) egyből kellene alá az összkerék:)) szóval a helyzet az, hogy vagy súlytuning /copyright by TarP mester:))/ vagy 400 ló körüli motorok:))) és akkor helye van, de sajna egyelőre ezt még egy mazda is hamarabb felismeri.....:((( vagy az az ismeretlen márka, amit Ravlik említett:DDDDDD valami S60R típusjelzésű:))))))))
A Brera is inkább a külsőségre utazik és nem a belbecsre megy, vagy legalábbis e két ismérv megfelelő összhangjára..... amennyiben különböző aspektusait nézzük a Brerának vagy a Spidernek egyes területenként nincs akkora lemaradása.... összességében mégis valahogy elmarad a várttól..... Legalábbis számomra.....
A Brera is inkább a külsőségre utazik és nem a belbecsre megy, vagy legalábbis e két ismérv megfelelő összhangjára..... amennyiben különböző aspektusait nézzük a Brerának vagy a Spidernek egyes területenként nincs akkora lemaradása.... összességében mégis valahogy elmarad a várttól..... Legalábbis számomra.....
TarP22-12-2007 09:54:54 // 55456
Én nem mondtam, hogy nem jó, csak hozzá kell igazítanod a vezetési stílusodat. Nem pörgetjük 6500-ig, mer minek. Nem azér' váltunk, hogy keveset fogyasszunk, hanem azér' mer' jó a hangja... :)
MÁS:
Hogy lehet, hogy bármikor meglátok egy Brerát, azonnal belezúgok és akarok egyet, majd 2 nap elteltével meg nem? Volt már ilyen betegsége valakinek? Dr Csernyus VaG, kérem monnyon le... illetve mionnyon valamit!
MÁS:
Hogy lehet, hogy bármikor meglátok egy Brerát, azonnal belezúgok és akarok egyet, majd 2 nap elteltével meg nem? Volt már ilyen betegsége valakinek? Dr Csernyus VaG, kérem monnyon le... illetve mionnyon valamit!
TarP22-12-2007 09:50:36 // 55455
Ez a jövőd: Meg kell tanulni váltani. :)
Mikor volt a Te autód gyári állapotban??? Akkor még középiskolás lehettél és ki sem tudtad mondani azt, hogy "puncimágnes" :)
Mikor volt a Te autód gyári állapotban??? Akkor még középiskolás lehettél és ki sem tudtad mondani azt, hogy "puncimágnes" :)
Ollah22-12-2007 08:06:52 // 55454
Rallye? BRUHAHA!
Ollah Sainz? MUHAHAHAHA!!!
Egyenesen sem tudok menni ázzek, nemhogy "össze-vissza"! :DDD
De a gép megnevezése bájos. :P
Apropó TarP leszokott a "rHonda" szidalomról, amikor visszakerült a kisebb turbó és végre nem 5000 és 8000 között ment nagyot a gép, erre Gio' újra rám akasztja. Hát Nektek már semmi nem jó?!?!?!? ;DDD
Ollah Sainz? MUHAHAHAHA!!!
Egyenesen sem tudok menni ázzek, nemhogy "össze-vissza"! :DDD
De a gép megnevezése bájos. :P
Apropó TarP leszokott a "rHonda" szidalomról, amikor visszakerült a kisebb turbó és végre nem 5000 és 8000 között ment nagyot a gép, erre Gio' újra rám akasztja. Hát Nektek már semmi nem jó?!?!?!? ;DDD
Ollah22-12-2007 08:04:01 // 55453
4*4 280 LE-s autónak sem több a földre vitt teljesítménye, úgyhogy az lehetne érdekes párbaj, persze csakis gurulóból. :)
Mer' állóból lerajtolom a g*cibe. :DDD
Csak nemtom, egy gyári STI vagy EVO hasznos fordulatszámtartománya mekkora, mer' nekem ugye 3000 rpm, oszt szevasz. Bár még mindig ott az SMG* váltóm, amivel tudok korrigálni. :DDD
*SebesMarokGangolás (c & tm by nemtomki, de hatalmas) :)))
Mer' állóból lerajtolom a g*cibe. :DDD
Csak nemtom, egy gyári STI vagy EVO hasznos fordulatszámtartománya mekkora, mer' nekem ugye 3000 rpm, oszt szevasz. Bár még mindig ott az SMG* váltóm, amivel tudok korrigálni. :DDD
*SebesMarokGangolás (c & tm by nemtomki, de hatalmas) :)))
Ollah22-12-2007 07:59:28 // 55452
:)
Ha 5500-nál elrakom, akkor nem biztos, hogy 3500 fölé esik vissza a fordulat (nemtom, lehet így van), ami meg kell a betöltéshez. Hmm?
Mondjuk teoretikus a kérdés, mert gyak. sosincs kihasználva, de ha egyszer...na... :)
No igen, itt jön az, hogy hiába "forgatós" ez a motor, kár tekerni 6500 fölé fika turbóval és tengelyekkel. Ahhoz már kell 1-2 komolyabb cucc.
Azért is mondom, hogy gyári az autó, mert a turbó sem performance darab, és nekem teljesen gyári állapotban is 6000-ig ment jól a gép, utána elfogyott. Míg mondjuk Piroska fönt megy igazán, pedig elvileg a 2 motor ugyanaz.
Remélem, nem az enyém a pénteki... :DDD
Ha 5500-nál elrakom, akkor nem biztos, hogy 3500 fölé esik vissza a fordulat (nemtom, lehet így van), ami meg kell a betöltéshez. Hmm?
Mondjuk teoretikus a kérdés, mert gyak. sosincs kihasználva, de ha egyszer...na... :)
No igen, itt jön az, hogy hiába "forgatós" ez a motor, kár tekerni 6500 fölé fika turbóval és tengelyekkel. Ahhoz már kell 1-2 komolyabb cucc.
Azért is mondom, hogy gyári az autó, mert a turbó sem performance darab, és nekem teljesen gyári állapotban is 6000-ig ment jól a gép, utána elfogyott. Míg mondjuk Piroska fönt megy igazán, pedig elvileg a 2 motor ugyanaz.
Remélem, nem az enyém a pénteki... :DDD
VaG21-12-2007 15:15:48 // 55451
Ezt TarP már rég megmondta lásd 54648. számú hsz.:))))
TarP egy látnok, egy mágus;)))) biztos otthon van nekije egy csehszlovák kristálygömbje:DDDDDDDD
remélem azért továbbra is tegezhetjük??:)))
Ugye TarP MESTER megengeded??:))
TarP egy látnok, egy mágus;)))) biztos otthon van nekije egy csehszlovák kristálygömbje:DDDDDDDD
remélem azért továbbra is tegezhetjük??:)))
Ugye TarP MESTER megengeded??:))
VaG21-12-2007 15:01:18 // 55450
rallye autó?:-O
hát persze:)))
Driver: Ollah Sainz
A Gép: Alfa honda Gtv celica edischön verzió evó nyóc sti:DDDDDDDDDDDDD
de tényleg impresszív !!! Grats!!!
hát persze:)))
Driver: Ollah Sainz
A Gép: Alfa honda Gtv celica edischön verzió evó nyóc sti:DDDDDDDDDDDDD
de tényleg impresszív !!! Grats!!!
TarP21-12-2007 10:09:24 // 55449
Te ember, ez rallye versenyautó motor lett! De komolyan.
1900-tól kb 3500-ig konkáv a görbéd, ami azt jelenti, hogy a növekedés ellenére a turbó még nem szolgáltat elegendő levegőt, mármint elegendőt ahhoz, amit a motor benzinnel el bírna látni, de így is elegendő már ahhoz, hogy egy gyári TB-t lenyomj :)
5500fölé egyszerűen ne huzasd a gépet, mert onnan már nincs teljesítménynövekedés. Semmi, csak egyre többet eszik, de a hatásfok úgy romlik, ahogy a fordulatszám nő, tehtá nincs értelme pörgetni.
Teljesen jó rallye mototrt csináltál. Még kell egy összkerékhajtás a gép alá és mehetsz a Magyar bajnokságra :) :) :)
Komolyra fordítva a szót, nagyon jó lett a max nyomaték, csak nem elég nagy "range"-en marad meg. Ha jól váltogatsz, akkor komoly meglepetést okozhatsz nálad nagyobb max teljesítményű autóknak is.
1900-tól kb 3500-ig konkáv a görbéd, ami azt jelenti, hogy a növekedés ellenére a turbó még nem szolgáltat elegendő levegőt, mármint elegendőt ahhoz, amit a motor benzinnel el bírna látni, de így is elegendő már ahhoz, hogy egy gyári TB-t lenyomj :)
5500fölé egyszerűen ne huzasd a gépet, mert onnan már nincs teljesítménynövekedés. Semmi, csak egyre többet eszik, de a hatásfok úgy romlik, ahogy a fordulatszám nő, tehtá nincs értelme pörgetni.
Teljesen jó rallye mototrt csináltál. Még kell egy összkerékhajtás a gép alá és mehetsz a Magyar bajnokságra :) :) :)
Komolyra fordítva a szót, nagyon jó lett a max nyomaték, csak nem elég nagy "range"-en marad meg. Ha jól váltogatsz, akkor komoly meglepetést okozhatsz nálad nagyobb max teljesítményű autóknak is.
SKrisz21-12-2007 09:39:43 // 55448
Ollah20-12-2007 15:42:55 // 55447
Csitt legyen, nem froclizzuk Őfényességét!!! ;)))
Vannak még stage-ek természetesen, ez eddig csak a játék volt, mert az autó kb. gyári.
A komolyság ezután jön, de nem nálam sajnos. :)
Vannak még stage-ek természetesen, ez eddig csak a játék volt, mert az autó kb. gyári.
A komolyság ezután jön, de nem nálam sajnos. :)
count M20-12-2007 13:19:53 // 55446
Hát... már kicsúszott. :))) De figy, neki is hosszútávon kell gondolkoznia, szóval jó lesz ha végiggondolja. :D
count M20-12-2007 13:15:01 // 55445
:)
A felnik nagyon jó állapotban vannak, az egyiken van egy kicsi karc, de körbe a peremek hibátlanok, görgőzni se kell... persze ez pesten nem sokáig marad majd így.
A gumit amit adtak volna hozzá, végül nem hoztam el. Az egyik pár 7mm-es, a másik 6mm-es volt (8 helyett). Nem néztek ki rosszul, de inkább keresek vmi újat, vagy olyan használtat aminek ismerem az előéletét (és legalább 7 milis mindegyik).
A felnik nagyon jó állapotban vannak, az egyiken van egy kicsi karc, de körbe a peremek hibátlanok, görgőzni se kell... persze ez pesten nem sokáig marad majd így.
A gumit amit adtak volna hozzá, végül nem hoztam el. Az egyik pár 7mm-es, a másik 6mm-es volt (8 helyett). Nem néztek ki rosszul, de inkább keresek vmi újat, vagy olyan használtat aminek ismerem az előéletét (és legalább 7 milis mindegyik).
VaG20-12-2007 13:12:58 // 55444
Ilyet nem illik kérdezni!!:DDDDDDDDDDD
VaG20-12-2007 13:09:30 // 55443
nagy gratula!!;) de a hondás hangmérés hol maradt??:))))))))))))
FoToS20-12-2007 13:03:56 // 55442
irigyelek érte marhára ám :)
jó állapotban vannak?
Milyen gumik vannak rajta?
jó állapotban vannak?
Milyen gumik vannak rajta?
count M20-12-2007 12:57:53 // 55441
És grats a Stage1 teljesítéséhez! :) Hány szint van még hátra? ;)
count M20-12-2007 12:54:33 // 55440
A gumit még nem tudom... ezt még FutureMiki problémája. ;)
count M20-12-2007 12:53:49 // 55439
Szia, azokat a felniket én vettem meg. Ez meg csak egy fotó egy ugyanolyanról. :)
FoToS20-12-2007 12:47:48 // 55438
Szerintem azok mert a hirdetés is eltünt a netről :(
Ollah20-12-2007 12:37:14 // 55437
Még annyi, hogy a + teljesítményen kívül az is jól látszik, hogy a külső wg-vel korábban felépül a nyomás. Csak ajánlani tudom mindenkinek. ;)
Ollah20-12-2007 12:33:32 // 55436
Szori skacok, feketepontot bevezettetem a nyilvántartásba a rend szigorú őreivel mihamarabb. :P
Miki
Millen gumma leszen a kerékeken?
Megkaptam végre az utolsó mérést az autóról, ahol végre szép, egyenletes esésűek/emelkedésűek :) a görbék, íme:

A csúcsteljesítmény itt azért kevesebb, mert a 4. vagy az 5. mérés volt ez az utolsó, és már 30 fokkal melegebb volt a beszívott levegő, illetve kicsit elmelegedett a kúler. Azért ~250 ló itt is van... :)
A nyomatékgörbe szerintem nem tökéletes (TarP?), picit meredeken esik, de ezt tudja az ótó és kész. :)
A korábbi mérés 1.2 baron és belső drukklabdával volt, az új 1.25-ön külső wastegatetel.
Stage I. complete. :)
Januárban megy a Csörgő művekhez rendes évi karbantartásra, aztán tavasszal uccuneki. Remélem. :)
Jah, vettem rá gummákat Joe-tól, amíg nem lesz péncem megest Avonokra. Nekem nagyon bejöttek.
Miki
Millen gumma leszen a kerékeken?
Megkaptam végre az utolsó mérést az autóról, ahol végre szép, egyenletes esésűek/emelkedésűek :) a görbék, íme:

A csúcsteljesítmény itt azért kevesebb, mert a 4. vagy az 5. mérés volt ez az utolsó, és már 30 fokkal melegebb volt a beszívott levegő, illetve kicsit elmelegedett a kúler. Azért ~250 ló itt is van... :)
A nyomatékgörbe szerintem nem tökéletes (TarP?), picit meredeken esik, de ezt tudja az ótó és kész. :)
A korábbi mérés 1.2 baron és belső drukklabdával volt, az új 1.25-ön külső wastegatetel.
Stage I. complete. :)
Januárban megy a Csörgő művekhez rendes évi karbantartásra, aztán tavasszal uccuneki. Remélem. :)
Jah, vettem rá gummákat Joe-tól, amíg nem lesz péncem megest Avonokra. Nekem nagyon bejöttek.
VaG20-12-2007 12:17:17 // 55435
elárulom a képek nagy részét nem én csináltam:))))))
count M20-12-2007 11:26:12 // 55434
Huh, fekete pontot megúsztam. Óje. :)
count M20-12-2007 11:25:44 // 55433
Ugyan Köbüki, nem adom fel, csak befeszültem kicsit tennap... szerettem volna menni talira, erre tessék. :) És köszi!
SKrisz20-12-2007 09:59:01 // 55432
Szép képek! Fejlődsz! Legalább a szemek már nem magenta színűek! Ez is valami! :DDDD
VaG19-12-2007 23:57:37 // 55431
erről a témáról Elnököm szükség lesz egy fluuuuudra:)))))))))))))
VaG19-12-2007 23:54:49 // 55430
kár:(( de akkor fekete pont törölve:)))
Ollah-nak, BeeGee-nek és Csabee-nak jár!!!:)))))
Ollah-nak, BeeGee-nek és Csabee-nak jár!!!:)))))
farki19-12-2007 23:53:26 // 55429
Első digó verdád, hoty ilyen könnyen feladod, hö? ;-))
farki19-12-2007 23:51:43 // 55428
Natyon ütős, Miki granula!!! :-))
VaG19-12-2007 23:29:17 // 55427
na már késő van:)) szóval a "holnapi" helyesen:))))))
VaG19-12-2007 23:27:49 // 55426
de most elrontottad a holnap kvíz kérdést:)))) találjuk meg Lugosi Bélát a képeken:))))
VaG19-12-2007 23:26:36 // 55425
Húsvét:)) és nyulak:)) az azért kedvesebb;)))))
GTVili19-12-2007 23:24:03 // 55424
:-))))) Mint a vámpírok éves taggyűlése!!!! :-DDDDD Mindenkinek piros a szeme.....
VaG19-12-2007 23:17:59 // 55423
A cipős rejtvény helyes megfejtői között a VI. kerületi parkolási társaság mikulás csomagjait sorsoljuk ki:DDDDDDDDDD
VaG19-12-2007 23:17:09 // 55422
count M19-12-2007 23:15:14 // 55421
Nekem is tetszik! ;)
count M19-12-2007 23:14:06 // 55420
Bár nem rám vártatok :), de bocsi hogy nem tudtam menni... megadta magát a központizáram, 3 nap alatt harmadszor. "Kicsit" már unom. :(
VaG19-12-2007 23:06:07 // 55419
jönnek:)) a jóllakott (napközis) társaságról a képek:))))
GTVili19-12-2007 22:43:13 // 55417
Hazaért már valaki? ;-)
Vag a fotókat ne feledd!.....a cipőkép is jöhet....
Vag a fotókat ne feledd!.....a cipőkép is jöhet....
SKrisz19-12-2007 22:11:59 // 55416
Szerintem nem ezek, hanem ugyanilyenek.
FoToS19-12-2007 21:55:22 // 55415
Ezek a felnik a hazsnáltautón voltak hirdetve a 18"?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
618
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?