Forum >> GTV-GTA
Csöri25-11-2007 22:43:02 // 54864
Nálunk a GTA marad, majd a Marea helyébe lépne valami, ami az is lehet, hogy nem olasz lesz.:)
Szilárd25-11-2007 22:41:33 // 54863
Akkor a GTA lassan eladó lesz???:)))
Szilárd25-11-2007 22:41:02 // 54862
Én sem tervezek hosszabb távra megtartani autót.
A mostani autóm tegnap volt 1 éves és már gondolkodok az utódról,de az már nagyon remélem hogy Alfa lesz,de szinte biztos,hogy nem lesz új.
A mostani autóm tegnap volt 1 éves és már gondolkodok az utódról,de az már nagyon remélem hogy Alfa lesz,de szinte biztos,hogy nem lesz új.
Csöri25-11-2007 22:36:32 // 54861
Manapság egyik autót sem hosszútávra tervezik, és én sem tartok meg autót 3-4 évnél tovább. Szóval ha veszel egy kevés km-es 1-2 éves autót, amire még van legalább 1 év gari szerintem nem lutri. Az ár különbséget meg ne is említsem. Ráadásul az a kategória ami nálam számításba jöhet ujjonan 10m körüli. 2 évesen meg ha olasz éri kb. a felét. Szóval én valószínű, hogy nem veszek többet új kocsit, hanem a germánoktól levadásztatok egy olyan színű, felszereltségű, motorizáltságú autót, amilyet elképzeltem.
Szilárd25-11-2007 22:23:14 // 54860
Ha hosszútávra tervezel én inkább újat vennék...
Csöri25-11-2007 21:09:20 // 54859
Pontosan. Inkább vennék 1-2 éves egy kevés km-es Grandet, vagy egy fél éves Bravot.
SKrisz25-11-2007 20:48:05 // 54858
Miért? Ár? Értékvesztés? Vagy mi az oka?
Csöri25-11-2007 20:39:25 // 54857
De ujjonan sem vennék egyiket sem.:)
SKrisz25-11-2007 20:18:14 // 54856
Az lehet. Akkor sem fér bele a keretbe.
Szilárd25-11-2007 13:42:50 // 54855
De annyival nagyobb is nem??
SKrisz25-11-2007 13:33:00 // 54854
Eladva. Övé lesz az Y.
SKrisz25-11-2007 13:32:23 // 54853
A Bravo, ugyanebben a felszereltségben 800K-val drágább... Nincs bent a versenyben... :)
Szilárd25-11-2007 13:12:12 // 54852
Az nekem is nagyon tetszik.
Bár ha én legközelebb autót fogok cserélni,az terveim szerint megint Alfa Romeo lesz.
Kiváncsi leszek az új FURIOSA-ra.
Bár ha én legközelebb autót fogok cserélni,az terveim szerint megint Alfa Romeo lesz.
Kiváncsi leszek az új FURIOSA-ra.
Csöri25-11-2007 12:54:38 // 54851
Bár én a helyetekben gondolkodnék egy Bravon.
Csöri25-11-2007 12:53:30 // 54850
Apósod kocsijával mi lett?
Csöri25-11-2007 12:52:52 // 54849
Hétfőn rákérdezek.
Szilárd25-11-2007 12:45:56 // 54848
Kiváncsi vagyok,hogy milyen lesz az új autó...
SKrisz25-11-2007 12:30:42 // 54847
Gyakorlatilag az összes lehetséges verziót átnéztük már. Eddig a Grande áll nyerésre, de az uccsó ajánlatot még mindig várjuk.
Szilárd25-11-2007 12:24:41 // 54846
Aztán nem alkapkodni a vásárlást:)))
SKrisz25-11-2007 12:18:27 // 54845
Majd megltjuk. Mindenesetre most nem elsődleges szempont a "származás" :)) A lényeg az ár és az ezért kapható felszereltség/kényelem...
Szilárd25-11-2007 11:54:32 // 54844
Remélem összejön a dolog...
SKrisz24-11-2007 21:57:25 // 54843
Igaz is... Akkor inkább elrontom a másikat is, így sokkal olcsóbban megúszom, de marad a szimetria! :)))
farki24-11-2007 21:31:32 // 54842
Minek Neked ködlámpa? :-o
Úgyis csak szépidőben használod Piroskát... :-P
Ollah
Granula, a fogyasztást mekk nagyívben leszarjuk! ;-))
Úgyis csak szépidőben használod Piroskát... :-P
Ollah
Granula, a fogyasztást mekk nagyívben leszarjuk! ;-))
SKrisz24-11-2007 20:18:01 // 54841
Ez jól hangzik! :))
/GTV ködlámpát megnézted nekem? :)/
/GTV ködlámpát megnézted nekem? :)/
SKrisz24-11-2007 20:17:27 // 54840
Igen, valószínűleg csere lesz. Családon belül marad a Lancia, SZ-nek meg lehet egy Grande lesz a Lancia helyett... De egyenlőre még csak a körbekérdezősködés megy.
Csöri24-11-2007 18:11:28 // 54839
Mi nem? A Krisztián kérdezte. A Lándzsa nagyon jó kis kocsi.
Szilárd24-11-2007 17:32:42 // 54838
Csak nem cserében gondolkodtok a Lancia helyett???
Csöri24-11-2007 16:18:20 // 54837
Jó kis kocsi, különösebb típushibája nincsen.
Csöri24-11-2007 16:17:44 // 54836
Még egyben van/volt szerdán.
VaG23-11-2007 21:06:44 // 54834
NAGY-NAGY GRATULA!!;))))))
Érzem lesz ez még jobb is;)))))))))))
Érzem lesz ez még jobb is;)))))))))))
count M23-11-2007 18:15:44 // 54833
Van ám egy olyan kategória, hogy "szent őrült". Ha érted mit akarok ezzel mondani, Tibor. :)
Ollah23-11-2007 18:04:27 // 54832
Pedig de rágyújtottam volna ott és akkor... :)
Hát ha az becsülendő, hogy valaki szeret térdepelni és idióta módjára herdálni a kevés pénzét, akkor térdre előttem, most Ti jöttök. :PPP
Ez nem érdem szerintem, hanem hülyeség...
És persze már tervezem, hogyan kellene továbblépni, csak hál' Istennek egy árva petákom nincsen. :))) Így most egy darabig nem csinálok magamból megint hülyegyereket. :)))
Hát ha az becsülendő, hogy valaki szeret térdepelni és idióta módjára herdálni a kevés pénzét, akkor térdre előttem, most Ti jöttök. :PPP
Ez nem érdem szerintem, hanem hülyeség...
És persze már tervezem, hogyan kellene továbblépni, csak hál' Istennek egy árva petákom nincsen. :))) Így most egy darabig nem csinálok magamból megint hülyegyereket. :)))
count M23-11-2007 17:34:13 // 54831
Maga Az Út csak ne szerénykedjen, jóva'? Kellett ide sok kitartás, meg pénz, meg kitartás, meg elszántság, meg kitartás, meg hogy a kellő pillanatban (az árokparton) pont ne legyen nálad gyufa.
Ollah23-11-2007 17:31:06 // 54830
Nahdeszóval köszönöm szépen mindenkinek a kedves szavakat, ugyanakkor fontos megjegyeznem, hogy nekem semmi elismerés nem jár. Semmi közöm ahhoz, hogy sikerült javítani a teljesítményén, csak annyi, hogy pont kétszer annyit költöttem +60 LE-re, mint kellett volna...
Mindegy, elkészült, sokat tanultam belőle. Remélem, megbízhatóan tudja majd a dolgát.
A fogyasztásról meg majd később. :)))
Mindegy, elkészült, sokat tanultam belőle. Remélem, megbízhatóan tudja majd a dolgát.
A fogyasztásról meg majd később. :)))
Ollah23-11-2007 17:21:28 // 54829
Figy', kipróbáltam, milyen a japó fíling; 5000-ig semmi, aztán kapaszkodás. Nem jött be. Visszatértünk a "kicsi túró+kicsi teljesítmény" kombinációhoz. :)
Ollah23-11-2007 17:20:15 // 54828
5250 után szép lassan csökken, de mégy 7200-nál is 210 lovat tud. De lényegtelen, mert 6500-nál elváltom. Egyesben mondjuk elforgott olyan 6700-ig, amikor mentünk egyet, de hát ott nehezebb pontosan elkapni az események fonalát. :)))
Dízel powwa! :P
Dízel powwa! :P
Seriff23-11-2007 17:19:15 // 54827
Ez... ez... nem semmi, gratula!!:)
Ollah23-11-2007 17:16:22 // 54826
Asszem baj van a seggemmel azon túl is, hogy jó nagy. :PPP
Ahogy Krisz is írja. :)
Ahogy Krisz is írja. :)
Szilárd23-11-2007 15:36:27 // 54824
Ez igen!!!:))
Akkor legalább van jó dolog is a sok szívás után...
Akkor legalább van jó dolog is a sok szívás után...
BeeGee23-11-2007 10:35:13 // 54823
Szerintem jelentkezz mérnöknek a gyárba :)
Gratula, szép számok!
Gratula, szép számok!
TarP23-11-2007 09:13:51 // 54822
Mer eddig magabiztos volt és csak "bohóc"-ótót épített.
Mostanra megtanult alázatosan JÓ autót építeni.
Pont, mint az AmerikaiNinja 23-ban! :)
Mostanra megtanult alázatosan JÓ autót építeni.
Pont, mint az AmerikaiNinja 23-ban! :)
SKrisz23-11-2007 09:08:00 // 54821
Valami baj van a seggeddel vaze! Ezt te nem írtad eddig, hogy ez ennyire odabasz!!!! Gratula!!! :)
TarP23-11-2007 09:05:46 // 54820
Monnyuk ami tetszik, az az, hogy 5250-nél már 260lovat lead.
Még akkor is, ha utána már nem növekszik jelentősen. Ez így jó. Nem Japó motor, nem kell 8500-ig huzatni, hogy kijöjjön belőle valami kis kraft.
Gratula!
(((( Hatásszünet ))))
Jó dízel motort sikerült építeni :)
Még akkor is, ha utána már nem növekszik jelentősen. Ez így jó. Nem Japó motor, nem kell 8500-ig huzatni, hogy kijöjjön belőle valami kis kraft.
Gratula!
(((( Hatásszünet ))))
Jó dízel motort sikerült építeni :)
TarP23-11-2007 08:51:47 // 54819
Na látod, ezt mértük "seggel" is :)
Ollah23-11-2007 07:45:54 // 54818
Csak folytatom. :P
No, megvannak a pontos adatok keréken:
220 LE @ 5250 rpm (kb. 260 főtengelyen)
347 Nm @ 3750 rpm (kb. 410 főtengelyen)
Olyan 3300 és 5300 között végig 300 Nm fölött van keréken (de 6000-nél is 250 Nm), ami olyan 350 Nm (a 250 is majd 300) főtengelyen -> dízel suxx. :)))
És ahogy elnéztem, 4-esben 2500-tól kezdődik a móka és kacagás. :)
No, megvannak a pontos adatok keréken:
220 LE @ 5250 rpm (kb. 260 főtengelyen)
347 Nm @ 3750 rpm (kb. 410 főtengelyen)
Olyan 3300 és 5300 között végig 300 Nm fölött van keréken (de 6000-nél is 250 Nm), ami olyan 350 Nm (a 250 is majd 300) főtengelyen -> dízel suxx. :)))
És ahogy elnéztem, 4-esben 2500-tól kezdődik a móka és kacagás. :)
VaG22-11-2007 22:00:28 // 54817
már megint kezded?!?!:-O ;PPPPPPP
Ollah22-11-2007 17:24:30 // 54816
Miiiiiiii? A zegész vá'ttó kiesett alolla? :O
giovanni22-11-2007 11:55:06 // 54815
Jahm.. vettem egy váltót.. mer a másiknak vége vót...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
647
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?