Akkor ott kettő lesz? :-O
No majd keresgélek.
Forum >> GTV-GTA
Piritu - 1.000.00020-02-2012 07:02:44 // 95614
Csöri19-02-2012 23:05:44 // 95613
Az anyósülés lábterében van az is a középkonzol elejénél.
Piritu - 1.000.00019-02-2012 22:14:07 // 95612
Hol találom az légzsák csatlakozóját a facelift előtti GTV/Spiderben?
A motortérben a fékolajtartálynál az ABS-é van. Az anyósülés lábterében a középkonzol alatt az ECU csati. De hol van az légzsáké?
Ugyanis kiszedtem az anyósülést, hogy ne a karosszériásnak kelljen. Így (övfeszítő nélkül) végig világít a légzsák lámpa. Gondolom ha visszakapom ki kell majd törölni a hibajelzést.
A motortérben a fékolajtartálynál az ABS-é van. Az anyósülés lábterében a középkonzol alatt az ECU csati. De hol van az légzsáké?
Ugyanis kiszedtem az anyósülést, hogy ne a karosszériásnak kelljen. Így (övfeszítő nélkül) végig világít a légzsák lámpa. Gondolom ha visszakapom ki kell majd törölni a hibajelzést.
Piritu - 1.000.00019-02-2012 18:20:10 // 95610
Hm :-O
Bekenném a bőrt, könnyebb lett volna hozzáférni :-(
Bekenném a bőrt, könnyebb lett volna hozzáférni :-(
SKrisz19-02-2012 18:18:42 // 95609
Nem lehet.
Piritu - 1.000.00019-02-2012 18:17:39 // 95608
Hogy lehet kihúzni a fejtámlát?
Piritu - 1.000.00019-02-2012 17:36:24 // 95607
Gratula!
SKrisz19-02-2012 17:27:45 // 95606
Grats az új vashoz! :)
szpiro19-02-2012 17:11:27 // 95605
Sziasztok
Örömmel írok ide újra.
Előző defekt miatt tetőn landolt GTV-m elvesztése után, ma büszke tulajdonosa lettem egy jelenleg olasz papíros V6TB-nek.
Az autóról és felújításról később teszek fel képeket.
Fantasztikus érzés újra közétek tartozni.
Örömmel írok ide újra.
Előző defekt miatt tetőn landolt GTV-m elvesztése után, ma büszke tulajdonosa lettem egy jelenleg olasz papíros V6TB-nek.
Az autóról és felújításról később teszek fel képeket.
Fantasztikus érzés újra közétek tartozni.
SKrisz19-02-2012 16:02:15 // 95604
Látom a korral megérkezik a hőn áhított bölcsesség is! :PPP
SKrisz19-02-2012 16:01:38 // 95603
Piritu, GT,
Thx a tanácsokat! :)
Thx a tanácsokat! :)
Szilárd19-02-2012 13:36:15 // 95602
Nem kell fóliáztatni és akkor nincs ilyen probléma a vizsgáztatáskor!:)
GT Ɨ|ѯ19-02-2012 13:27:54 // 95601
Piritu - 1.000.00019-02-2012 13:19:03 // 95600
Kamu reklámduma, hogy "Az autófólia eltávolítás árait megtekintheti oldalunkon és munkatársunkkal egyeztethet időpontot. " mondathoz eljuthasson.
(Mivel lehet megkarcolni az üveget? Ugye nem gyémántgyűrűvel vakarjuk le a fóliát?)
(Mivel lehet megkarcolni az üveget? Ugye nem gyémántgyűrűvel vakarjuk le a fóliát?)
GT Ɨ|ѯ19-02-2012 12:54:37 // 95599
Piritu - 1.000.00019-02-2012 11:15:13 // 95598
A 156-nál szedtem le. Semmilyen vegyszer sem segített. Maradt a pengével levakarás. Valamelyik barkácsboltban vettem műanyag barkácskés készletet, abban volt egy spakniszerű, az elején pengével. Azt használtam, ilyesmi, csak az enyém sárga:
link
link
BeeGee18-02-2012 23:21:56 // 95597
Nekem a patikás sebbenzin bevált.
Csöri18-02-2012 22:26:00 // 95596
Mi már elég sok mindennel próbálkoztunk. Féktisztító, karburátor tisztító, szintetikus higító. Egyik sem vált be csak a fóliás cucc ami nem tudom mi.:-)
SKrisz18-02-2012 21:49:51 // 95595
Szandra ötletelt még az aceton mentes körömlakk lemosóval (ez ugye nem baxtatná a festett kárpitot). Ha az lehozza, akkor megoldom én, ha nem jön be. akkor marad a fóliásnál a ragasztó eltávolítás...
Csöri18-02-2012 21:33:33 // 95594
A fólia könnyen lejön, de a ragasztó nem. A fóliásoknak van hozzá oldószere, jobban jársz ha ott veteted le.
SKrisz18-02-2012 21:28:38 // 95593
Tudom, hogy van más is, csak nem ugrik most be, ezért kérdeztem meg, hátha tudja valaki. A Nitroval 100% nem állok neki. Egy minimális pötty és szépen végigmarja a festett kárpitomat...
Szilárd18-02-2012 20:49:20 // 95592
Pedig tényleg a nitro a megoldás!
SKrisz18-02-2012 20:47:05 // 95591
Az nem jó, mert az ajtókárpitot nem akarom levenni és amekkora mázlista vagyok úgyis szétmaratnám vele :((
Szilárd18-02-2012 20:37:48 // 95590
Az enyémnek már teljesen mindegy...
GT Ɨ|ѯ18-02-2012 20:26:37 // 95589
nitro:-)
ezer dörzsöléssel
ezer dörzsöléssel
SKrisz18-02-2012 20:25:46 // 95588
Fóliát szedte már levalaki az ablakokról? A ragasztót milyen szerrel lehet "fájdalom mentesen" eltávolítani?
GT Ɨ|ѯ18-02-2012 20:24:43 // 95587
'estét!
már olvad ezerrel:-)
már olvad ezerrel:-)
SKrisz18-02-2012 20:18:59 // 95586
Még 2 hét és a GTV visszahelyeződik a forgalomba. Pedig ahogy kinéz a tavasz nem nagyon akar idérni addigra :(
SKrisz18-02-2012 20:18:05 // 95585
Jó tipp volt! :))
Szilárd18-02-2012 19:50:17 // 95584
Tényleg??
Pedig csak tippeltem!:))
Pedig csak tippeltem!:))
Szilárd17-02-2012 20:12:15 // 95582
Mert mindig gyorsan hajtasz!:))
Ollah17-02-2012 09:37:13 // 95581
Jahogy a túrós? Milyen gép az eredetileg? Ha nem csilli-villi, akkor max. Mozaik utcai csemege. :)))
Ollah17-02-2012 09:36:14 // 95580
Ez? Régi szarkupac, "egy Ft-ot nem ér". ;PPP
Ollah17-02-2012 09:35:44 // 95579
Na ja, reggel majdnem szétbombáztam egy járiszt...
Szilárd17-02-2012 08:38:29 // 95577
Még szerencse,hogy eljutottál valahova!:)))
Ollah17-02-2012 08:36:17 // 95576
Apropó a minap néztem meg a 458 és az új Mclaren összehasonlító tesztjét a 5th Gear-ben. A számok alapján az angolnak, ha picivel is, de jobbnak kellett volna lennie a 458-nál, de köridőben is kikapott 1 tizeddel, élményre pedig meg sem közelítette azt. Két angol pilóta véleménye alapján!
Ez a két turbóról jutott az eszembe; nyilván a képen egy drag gép van, az MP akárhányban két jóval kisebb lélegezteti a 3 litert, de még a Mclaren sem tudta úgy megcsinálni az autót, hogy olyan vezetési élményt (és menetteljesítményt) nyújtson, mint a szívó Ferrari. Számok ide vagy oda.
Ami a videók és beszámolók alapján egészen parádéssá teszi a 458-at, hogy hihetetlenül pontosan és jól kezelhető, vezethető. Nyilván tetves jó pilóták tesztjeit láttam, de az alapján úgy tűnik, pont akkor és annyira aljas (vagy éppen kezes bárány)az autó, amennyire a pilóta akarja. (Szóval jó lenne teszkóbajárósnak. :)) Amellett, hogy g*ci erős. Még a 430 Scuderia-t is bőven odaveri egyenes szakaszon, pláne kanyarokban.
Mibe is kerül? :P És mennyi a lottó5? :P
Hogy is jutottamel ide? Ja, turbó a király! :)
Ez a két turbóról jutott az eszembe; nyilván a képen egy drag gép van, az MP akárhányban két jóval kisebb lélegezteti a 3 litert, de még a Mclaren sem tudta úgy megcsinálni az autót, hogy olyan vezetési élményt (és menetteljesítményt) nyújtson, mint a szívó Ferrari. Számok ide vagy oda.
Ami a videók és beszámolók alapján egészen parádéssá teszi a 458-at, hogy hihetetlenül pontosan és jól kezelhető, vezethető. Nyilván tetves jó pilóták tesztjeit láttam, de az alapján úgy tűnik, pont akkor és annyira aljas (vagy éppen kezes bárány)az autó, amennyire a pilóta akarja. (Szóval jó lenne teszkóbajárósnak. :)) Amellett, hogy g*ci erős. Még a 430 Scuderia-t is bőven odaveri egyenes szakaszon, pláne kanyarokban.
Mibe is kerül? :P És mennyi a lottó5? :P
Hogy is jutottamel ide? Ja, turbó a király! :)
GT Ɨ|ѯ17-02-2012 07:06:33 // 95573
Ollah16-02-2012 14:01:51 // 95570
Manapság nagyon sok dologról kitalálják, hogy nem is gáz, miközben pedig nagyon is az. :)
Kevésbé tartanám istenkáromlásnak, ha a hibrid technológia felé mozdulna el a Maser, akár egyedüliként az olaszok közül. V6-os motor még elmegy talán, mellé hibrid hajtás. Kamu, de ez a tredni.
Bár mire megcsinálják, már ez sem lesz az. :)
Ahogyan szerintem egy 3literes dízelből sem lesz már trendi a 300ló, mire kihozzák. Igazából már ma sem az...
Qrvára le vannak maradva a kis digókák, lássuk be. Kivéve a Ferrarit. :)
Kevésbé tartanám istenkáromlásnak, ha a hibrid technológia felé mozdulna el a Maser, akár egyedüliként az olaszok közül. V6-os motor még elmegy talán, mellé hibrid hajtás. Kamu, de ez a tredni.
Bár mire megcsinálják, már ez sem lesz az. :)
Ahogyan szerintem egy 3literes dízelből sem lesz már trendi a 300ló, mire kihozzák. Igazából már ma sem az...
Qrvára le vannak maradva a kis digókák, lássuk be. Kivéve a Ferrarit. :)
GTPeti16-02-2012 13:34:13 // 95569
Ezt én is így látom. Ha 98-ban tudtak (belül) benzinhangú dízelt gyártani, akkor menni fog ez ma is Giovanniéknak. B)
Szilárd16-02-2012 12:46:19 // 95568
Szerelnek bele plusz hangszórókat(mondjuk egy V12-es hanngal),mint a villanyautókba!
BeeGee16-02-2012 08:52:16 // 95567
Szerintem nem olyan gáz. Mennyit ehet mostani? 25-30l? Kurvára utálnék naponta, kétnaponta benzinkútra menni. Nem a pénz, hanem az idő miatt, ha telne egy ilyen autóra.
De hogy kerregjen egy Maserati... Megeszem a kalapomat, ha csúnya hangja lesz. Ha a mostani motor hangja olyan, mint a mennyországé, akkor a dízelt is megtudják benzinhangúra bütykölni :)
De hogy kerregjen egy Maserati... Megeszem a kalapomat, ha csúnya hangja lesz. Ha a mostani motor hangja olyan, mint a mennyországé, akkor a dízelt is megtudják benzinhangúra bütykölni :)
Szilárd16-02-2012 08:41:52 // 95566
Szerintem ez legyen a legnagyobb gondod!:))
Szilárd16-02-2012 08:41:18 // 95565
Akkor már csak a Ferrari lóg ki a sorból!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
575
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?