Forum >> GTV-GTA
Ollah12-01-2005 11:00:05 // 464
Brühühühü... :(((
Mondjuk van benne valami... Komoly. Sok dolgot akarok ezen a nyavajás rozsdaboglyán is, de ami ennél sokkal kellemetlenebb, hogy azonnal. Nem is: AZONNAL!!! Ilyen vok, nemtok várni. Ami persze sok szívással jár, de hát az istenadta természetem... :o)
SKrisz12-01-2005 10:26:52 // 463
Igen! Sokat akarsz... mindig!:)))
Ollah12-01-2005 09:51:33 // 462
Jelentést kérünk, ha elkészült! :)
Krisz! Azt nem is várom tőle, csak egy kicsivel több rugalmasságot, kevesebb várakozást, hevesebb érzelmeket. Hát sokat akarok én...? :)))
SKrisz12-01-2005 09:29:07 // 461
szvsz a GTV-nél a marhanagy saját tömeg miatt nem fogsz kb. észrevenni semmit... Az a kis plusz amit ad elveszik az éterben. Szóval ettől még nem lesz nyakcsigalyotörésedazbiztostuttizicher!:))))
Cseresnyés (Monster)12-01-2005 08:36:32 // 460
Szaki! Ezt minnnnyá kipróbálom!
Ollah12-01-2005 08:11:12 // 459
Most írtam neki, hogy pénteken mész érte. :))) Mindegy, nála van.
NOS, ezek szerint viszont megéri buzerálni azt az EGR-izét, mert mégis van neki jótékony hatása, ha nem is óriási lójjerő-növekményben. Esztet isch yo tunni. Bár így nyilván a károsanyag kibocsátás lesz rosszab, ha jól értettem a lényegét.
Szilárd11-01-2005 23:28:57 // 458
Hát ez az!!Te a fékpedál mögé nyúlkátál,pedig az fölötte van:)))
Megpróbálok esetleg holnap elugrani érte,ha lesz rá időm.
András bácsi11-01-2005 20:13:25 // 457
Nekem nagy mágusok azt mondották, hogy eme szelep által kevésbé esik a turbonyomás, csökken a turbolyuk, és egyenletesebben húz a gép. Szerintem sok HP-t nem nyersz vele.
Csöri11-01-2005 19:01:05 // 456
EGR szelep ma már szinte minden benzines autóban van.
Ollah11-01-2005 18:35:55 // 455
Alávaló, aljas rágalom!!! Diagnosztizáltam a hibát úgy, hogy csak a bal szememmel néztem a kocsira, majd pedig bal(!) kézzel, lehajolás nélkül benyúltam a fékpedál mögé, és egy mozdulattal kikaptam a bűnöst. Ezután hab testemmel rövidre zártam az áramkört, és mivel világítottam, mint a karácsonyfa, ebből láttam, hogy valóban a jeladó a bibis. Ezután felhívtam 164TD-t és elmondtam neki, ezesetben így kell eljárni. Csak azért, hogy legközelebb, ha őt hívják, tudjon mit mondani. Én így emlékszem. :PPPPPPP
Nem gáz, ha pénteken dzsesszelsz el érte, de akkor szólok a srácnak, hogy mijapájja, ne darázzon. ;)
Szilárd11-01-2005 16:13:29 // 454
Micsoda!!!
Tudtommal én szereltem ki és én jöttem rá a hibára nem te:)))
Szilárd11-01-2005 16:08:28 // 453
Szerinted gáz,ha csak pénteken megyek érte??
Ollah11-01-2005 16:05:08 // 452
Szilárd!
Megvan a cucc, mehetsz érte!
Ollah11-01-2005 16:01:31 // 451
Figyejjé'! Há' egyedül cserélgetem ki-be a féklámpa jeladókat tucatszámra, ablaktörlő lapátot hekkelek szigszalaggal, tanksapkát implementálok, sőt, még a műanyag pajzsot is ki tudom applikálni a helyéről. :PPPPPP
Nem én szültem, egy külföldi oldalról van.;)
SKrisz! Naugyehogy! Ha a Dedrán műxik, akkor a GTV-n mér' ne? Nem újabb konstrukció vagy mégis? :))) Próba cseresznye!
Kipróbálod? :PPP
SKrisz11-01-2005 13:50:54 // 450
Hát azt hogy a V6TB esetében ez egészséges dolgo-e vagy sem azt nem tudom, de a Dedránál ez működött (még most is működik, csak már nem nálam:((( ) Ez mondhatjuk olyan házi sufnituningnak, de hatásos az biztos. Az hogy a GTV-nél mennyire bolondítja, vagy nem bolondítja meg a computert aztat nemtom!:)
Szilárd11-01-2005 13:48:48 // 449
Mióta lettél te ekkora mágus??:))
Ollah11-01-2005 13:46:11 // 448
Ezt tanátam:
„tudtátok, hogy némely 95 és 98 között GTV-ben van egy EGR-szelep, mint a dízelekben? Ez az EU-szabványok betartását szolgálja (tisztább motorjárás). Ez az EGR-szelep visszavezeti a kipuffgáz egy részét a mociba, ami persze nem jó neki.
Micsinátam én: ahogy láthatjátok a két képen, egy kis csavart tettem az elektromágnes (vákuum)nyitójába, ahová a kis vákuumcsövet helyezték, amely közvetlenül az EGR-szelephez vezet (1-es pont a második képen). A vákuumcsövet vissza kell tenni az elektromágnesre és ekkor a kis csavar blokkolja a levegő áramlását. A kocsi sz.gépe, ahogy máskor, adni fog egy jelet az EGR-szelepnek, hogy nyisson ki, de a fentiek miatt zárva marad és a kipuffgázt nem vezeti vissza a mociba. A computer ezt nem veszi észre és assisi, szentferenc, izé…, assziszi, minden rendben van. Végső soron BHP növekményhez jutunk és sokkal jobb motor-futáshoz. (A tiszta levegő haszna).”
Mit szótok? Frankó vagy unfrankó? :)
„tudtátok, hogy némely 95 és 98 között GTV-ben van egy EGR-szelep, mint a dízelekben? Ez az EU-szabványok betartását szolgálja (tisztább motorjárás). Ez az EGR-szelep visszavezeti a kipuffgáz egy részét a mociba, ami persze nem jó neki.
Micsinátam én: ahogy láthatjátok a két képen, egy kis csavart tettem az elektromágnes (vákuum)nyitójába, ahová a kis vákuumcsövet helyezték, amely közvetlenül az EGR-szelephez vezet (1-es pont a második képen). A vákuumcsövet vissza kell tenni az elektromágnesre és ekkor a kis csavar blokkolja a levegő áramlását. A kocsi sz.gépe, ahogy máskor, adni fog egy jelet az EGR-szelepnek, hogy nyisson ki, de a fentiek miatt zárva marad és a kipuffgázt nem vezeti vissza a mociba. A computer ezt nem veszi észre és assisi, szentferenc, izé…, assziszi, minden rendben van. Végső soron BHP növekményhez jutunk és sokkal jobb motor-futáshoz. (A tiszta levegő haszna).”
Mit szótok? Frankó vagy unfrankó? :)
SKrisz11-01-2005 10:10:48 // 447
Hmmm... ez érdekes... Nekem 1-ben is 7000 felett dadog le...
Viszont én is mértem egyet tegnap, méghozzá megnéztem, hogy melyik fokozatban mekkora a max. töltönyomás:
1 - 0.7
2 - 0.8
3 - 0.9
4 - 1.0
5 - 1.0
Cseresnyés (Monster)11-01-2005 09:59:11 // 446
1-es 6500
2-es 7000
3-as 7000
4-es 7200
5-ös n.a
SKrisz Csak miadtad téptem meg 5 perce a gépezet száját. Kizárolag tudumányos kisérlet miadt a közjó szolgálásáért. Valódi adatok.
Ollah11-01-2005 08:57:00 // 445
Köcce az infókat! Szvsz érdekes téma, úgyhogy ha találok még valami feldobni valót, beírom, hadd tanuljak.
SKrisz! Köszi! Viszont előbb Joe-val akarok majd menni, hogy betartsuk a fokozatosság elvét. :PPP Namostan felvetődik egy nagyon is fontos kérdés, ha már a fokozatosságnál tartunk: Leon-t Piroska elé vagy után "rendeljem" meg? ;)))))
Farki! Köcce, járd körül, ha tudod, meghálálom majd egy kis pálesszal or számszing. :))) "Spontán sörözés" LOL!
Ttk, Bandi, Paco, Krisz, és mindenki, aki hozzászólt: grazie tutti ragazzi!
farki10-01-2005 22:24:59 // 444
Ja! Beszélek majd a taggal, meg van még egy szaki Burgeszban, és összehozok velük egy minitalit, spontán sörözéssel. ;-))
farki10-01-2005 22:22:24 // 443
Ollah!
Jól +pörgetted a topikot! Amúgy Paco Mester 388-as hsz-a naon korrekt. Eztet (is) próbáltam Neked körülírni. Van egy videjjófilm valahol a soproni taliról, azon asszem +van a kék 164-es adatlapja. Levadászom, oszt elküldöm, hogy csámcsoghass rajta. :-))
András bácsi10-01-2005 16:36:55 // 442
Motorfüggő teljesen. Mondjuk szerintem az a járható út, ha a löket változatlanul hagyása mellett nagyobb átmérőjű dugókat applikál bele az ember. Ha szerencséd van találsz ilyet perselyestől. Pl. gondolok itt a 2.5 V6 motor dugóira, amik lehet, hogy beszerelhetők. Egy pár köbcentit nyersz vele, de nem tudom, hogy ez megéri-e. Jobbnak tartom, ha nagyobb hengerűrtartalmú motor kap utólag alacsony nyomású turbot.
SKrisz10-01-2005 16:09:12 // 441
OK! Rendelés felírva, a receptet beváltani legkésőbb idén tavasszal, Esztergomban lehet majd!:PPP
Ollah10-01-2005 16:04:19 // 440
Akkor egy bokafosós gyorsulás rendel! :)))
Nem figyeltem még, de egyszer tuttira beleforgott a pirosba.
Jah, még valami! Azon töröm a fejem, hogy befizessek egy ultrahangos injektorpucolásra. Állítólag sokkal tutibb, mint a mindenféle löttyökkel történő pucolás. Vélemény?
SKrisz10-01-2005 15:55:23 // 439
Az tutti biztos mert a redline az 6.500RPM és annyit biztos mindenkinek forog a V6:)
Csabee10-01-2005 15:51:49 // 438
alsóbb fokozatokban csak a piros mezőt elérni láttam de mindig versenyeztem vkivel , ezé nem tudtam pontosan megfigyelni, de pirosmező:)))
Csabee10-01-2005 15:50:40 // 437
én még nem próbáltam ki, de 240 kmh-nál 6300- körül forgott és még ment volna...
de erről má beszéltünk:))
SKrisz10-01-2005 15:47:09 // 436
Kérdés!!!: Kinek hol szabályoz le a V6TB-je??? Hallottam én már 6.500RPM-et, 6.800RPM-et 7.000RPM-et és többet is! Nekem pl simán 7.000 felett dadog le...
SKrisz10-01-2005 15:44:21 // 435
Miért te ismersz olyan autót ami minden fordulaton max. teljesítményt ad le?:) Egyébként természetesen a nagyobb teljesítmény alacsonyabbb fordulaton is ad plussz lóerőt és plussz nyomatékot!:)
Csabee10-01-2005 15:42:15 // 434
chip tuning al valóban lesz +70 le, de csak bizonyos fordulat felett!
nálunk kb 5000 RPM től, addig kb 230-240 van csak meg:)
SKrisz10-01-2005 15:30:43 // 433
Ollah! A V6TB ugye nem egy sima szívó motor. Itt a turbo a fő erény és nyugodt lehetsz, hogy az a plusz 70 ló az biza jelentkezni is fog. Ha csak a bokád fogod lef@sni akkor beülhetsz, de ha hányni is fogsz akkor felejtsd el!:)))
Ollah10-01-2005 15:27:57 // 432
Ez a minimális mit jelent? 100-200 ccm? Vagy totál mocifüggő?
Érdekes dolgok ezek, hmm... A lökettérfogat akkor is lökettérfogat marad, és - ahogy a V6 - az sem hazudik.
Ollah10-01-2005 15:26:02 // 431
Ööö... Hát nemtom, Krisz. Én elhiszem meg minden, de 2.0-ból 14 ló, TB-ből 70, 3.0-ból 40... Hümm... Sokallom. Bár, ha csak 50 ló plusz a TB, már megérte, de ez nekem kicsit vad. De ha beapplikálsz egy ilyet és lefosom a bokám az első egyenesben a demo-körön, akkor én is veszek kettőt is! :)))
SKrisz10-01-2005 15:17:57 // 429
Hátkérlekszépenalássan olyan nincs!:)
Peti16V10-01-2005 15:16:08 // 428
Most felraktad azt a képet, amit említettem, hogy nem látszik rajta az Autó :)
Olyan kép kéne, amin teljes egészében látszik a GTV, kupakok nélkül!?
Csabee10-01-2005 15:15:05 // 427
hát igen nem ocsó muri fenntartani a masinát, de megéri:)))))))))
SKrisz10-01-2005 15:12:21 // 426
Ezentúl nyelvi kérdésekben hozzá fordulok!:) Neked jobban megy a magyar mint nekem! :)))
SKrisz10-01-2005 15:11:30 // 425
Ja így OK vágom! Nekem is hasonló történet adott. Minden fékem kukás és lassan műszakira megy az autó is... Szóval nekem sem könnyű...
Paco10-01-2005 15:08:21 // 424
Szerintem csabee "az autóra fordítható pénzügyi keretet" akart mondani :)
Csabee10-01-2005 15:08:15 // 423
féktárcsa és fékbetét cserék kib..tt sokba kerültek:(((
ezé egy hónapig nem veszek semmit az autóra:)
SKrisz10-01-2005 15:02:54 // 421
Hogy mit amortizáltak el? Mivan??? :(
SKrisz10-01-2005 15:02:14 // 420
Csabee10-01-2005 15:01:24 // 419
természetesen! köszi előre is, most a fékcsrék úgy is kissé leamortizálták a az autókeretet + hátsó csapágyat is kell cserélnem:((((((((
Peti16V10-01-2005 14:58:13 // 418
SKrisz!
Nincs egy olyan kép az Autódról, amelyiken a felnin nincs zárókupak? Az emelős képen láttam meg így és szvsz jobban néz ki, mint kupakkal, csak azon a képen az Autóból kevés látszik.
Félre ne érts, nem akarlak meggyőzni semmiféle változtatásról, csak kíváncsi lennék így Rá :)
SKrisz10-01-2005 14:57:21 // 417
Hát őszintén szólva hivatalosan én sem tudom ki forgalmazza. Ha kész lesz az autó és tényleg fasza, minden OK, akkor adok elérhetőséget! Ez így jó neked?:)
SKrisz10-01-2005 14:52:52 // 416
Ha jót akarsz az autódnak, akkor az ATC-t nagy ívben /akár sodrós kanyarral is:)))/ kerüld el!!!!
Szilárd10-01-2005 14:51:34 // 415
ATC chipekről nem túl jókat hallottunk eddig:((
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
501
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?