Forum >> GTV-GTA

KORYY17-01-2010 10:57:19 // 79864
viszont javaslom minden gtv fun-nak 2literes ts-től felfelé hogy nézegesse a váltóolaj színét sűrűbben. ha elkezd feketedni az olaj akkor azon nyomban cserélje le a difijét mert elkezdett berágódni benne a kis fogaskerék tengelye és innentől kezdve bármikor megszorulhat, aztán ha ez bekövetkezik akkor szerencsés esetben elindulásnál roppan szét, szerencsétlen esetben menet közben tempónál, na akkor viszi magával az egész váltót. sajnos a fejlesztőmérnökeink nem erőltették meg magukat és csak egyféle difit fejlesztettek a modern kori alfáinkhoz, konkrétan az 1.6-tól a 3.2-ig ja és a dízelekben is ugyan ez a difi van kivétel nélkül. igazából kétféle, amelyik nem az abs ről veszi a kilométer jelet azon van még pluszban egy műanyag fogaskoszorú.... ennyi.
Belga17-01-2010 10:56:53 // 79863
Alapvetően igazad van.
A shim set-et azért szokták ajánlani, mert előre nem tudhatod, hogy az ami a diffiben jelenleg van, mennyire van megkopva. Elépzelhető, hogy amegfelelő előfeszítéshez pont nem jó méretűek már. Sem a csavarok, sem a távtartók nem olyan horror árúak, max megmarad.
Belga17-01-2010 10:51:38 // 79862
Azért a diffihiba még mindig a jobb eset, mert akkor nem kell leszedni a váltót. Bár ahogy írod, a koszorúkerék párja is lefogazódott (?).

Akkor ezek szerint hasonlóan jártál te is:



Az SKF csapágy azonosítót sajnos nem tudom. Esetleg menj be egy nagyobb Alfa márkakereskedésbe, náluk biztos van raktáron, kérd ki, és írd le arról. :)

Az én diffim igy nézett ki egyébként:

KORYY17-01-2010 10:47:56 // 79861
szerintem elég ha megveszed az új difit meg hozzá a két csapágyat. véleményem szerint se a koszorúkerékre se az az új csavarokra nincs szükség
Piritu - 1.000.00017-01-2010 10:30:52 // 79860
Az aljára javaslom a vas védőlemezt, nekem is az van. Ath Cartárs szerelője rakta fel valahol délkelet Pesten az M0 mellett.
KGBMAN17-01-2010 10:22:04 // 79859
Esetleg a csapágy SKF cikkszáma nincs meg neked? Azt biztos be tudom szerezni.
KGBMAN17-01-2010 10:20:57 // 79858
Köszi, felírtam mindent. Kezdődhet a beszerzés... :)
KGBMAN17-01-2010 10:10:53 // 79857
Igen, váltóhiba, megint.. Azaz difihiba. De most nem robbant szét a váltóház, mint egy éve, csak a difi ment tönkre. Ami eleve használt volt. Most kap egy vadiúj Q2 difit és kész. Meg új koszorúkereket, stb..

Csöri Úr: Mit érdemes ilyenkor még kicserélni a biztonság kedvéért??

Ami meg a gépet illeti.. Kurva nagy mázlija van, hogy hozzám került és az összes szarvashibáját kijavítottam, nem pedig még jobban szétb..tam és lepukkantan eladtam. Piszkos ribanc.. Átesuik lassan mindenféle beavatkozáson, kozmetikai műtéten és csak azért mer elromlani, mert tudja hogy belezúgtam és nem hagyom el. Igazi lehúzós ribi.. :)))
KGBMAN17-01-2010 10:07:10 // 79856
Na igen.. 2.0 V6 TB..
Az enyém meg majd idővel 3.0 V6 TB lesz, de most egyelőre V6 Q2 lesz belőle.. :)
A képet is nézve ki kell találjak a kocsi aljának védelmére valamit, mert ha még ültetek 3cm-t rajta vészesen közel lesz az aszfalthoz.
KGBMAN17-01-2010 10:02:52 // 79855
Na olyan koszorúkereket és a párját kerítenem kell. Most már tuti, hogy difis.. És így kap egy Q2-t.. Nincs mese. Asszem körbenézek honnan mit és megveszem.
Szilárd17-01-2010 09:44:51 // 79854
Lassan már a tiéd is hasonló lesz:))
Szilárd17-01-2010 09:44:00 // 79853
Úgy néz ki,hogy te nagyon beválasztottál ezzel az autóval:(((
Szilárd17-01-2010 09:42:38 // 79852
Akkor megint váltó hiba???
Részvétem...
GT Ɨ|ѯ17-01-2010 05:29:03 // 79851
'reggelt!

Belga16-01-2010 22:00:04 // 79850
Van különbség, persze. Forszírozott kanyarvételnél érezhetően kevésbé tolja az orrát, még a körforgalomban is tovább íven maradt. :) Elképzelhető, hogy nekem voltak túl magas elvárásaim, de a 250Le-vel nem tudott sok esetben mit kezdeni, ugyanúgy kipörögtek a kerekek. Nem véletlen, hogy pld. egy Quaife 3-4x annyiba kerül, jobbakat is irnak róla, de mikor Stig tesztelte az Autodelta féle147 GTA-t, még az is bután csúszott előre a kanyarban.
Csöri16-01-2010 21:35:06 // 79849
Köszi a cikkszámokat, elmentettem.
Csöri16-01-2010 21:29:01 // 79848
Azért elég nagy a különbség.
Miután már nálam szervizelődik az ex-ed volt alkalmam kipróbálni.
A GTA-ba is belefog kerülni egy Q2, majd a kuplung cserekor.
Belga16-01-2010 21:17:30 // 79847
7655061 --> 2pcs --- ez egyebkent sima SKF csapagy, csapagyboltban biztos olcsobb, mint Alfaektol
55208952 --> 1pcs
7581411 --> 12pcs
7704728 --> 1pcs
95720273 --> 1pcs

en a regi diffimbol hasznaltam a koszorukereket, viszont az uj csavarokkal
GT Ɨ|ѯ16-01-2010 20:40:19 // 79846
A szervízzel nem lesz baj!:-)
KGBMAN16-01-2010 20:27:57 // 79845
Annyit írj még meg nekem kérlek, hogy melyikből mennyi kell pontosan.
KGBMAN16-01-2010 20:25:05 // 79844
Pontosan emiatt kell nekem ez, mert masszívabb és nem szeretném ha megdöglene megint. Így is valószínű, hogy kerítenem kell egy olyan ferdefogazású fogaskereket amit erre csavarozol + a párja.
Belga16-01-2010 18:56:57 // 79843
Csapagyak. Cikksz: 7655061

Csavarok. Cikksz: 7581411

Q2_diffi. Cikksz: 55208952

Rogzito gyuru. Cikksz: 7704728

Tavtarto gyuru szett. Cikksz: 95720273


A vas jo (volt) vele. :)
Csodákat azért nem kell várni, viszont a Q2 állítólag sokkal masszívabb, mint a gyári hagyományos diffi.
KGBMAN16-01-2010 18:32:58 // 79842
Köszi, figyelni fogom a cuccot és ha jól alakul a vége akkor rábökök. :)
KGBMAN16-01-2010 18:31:26 // 79841
Huha.. Király vagy. A képeket akkor kérném, ha lehet.
És milyen vele a vas?
Belga16-01-2010 18:10:03 // 79840
En toluk vettem a Q2-t: Tuynder.nl

A visszaigazolo level toluk:

Dear Gabor,

The prices (excl. 19% TAX) are as following;

7655061: 25,66 Euro each
55208952: 224,03 Euro
7581411: 1,76 Euro each
7704728: 0,50 Euro
95720273: 14,78 Euro

All parts are on stock, so we can ship immidiately.
Shipping to Belgium will cost:

Payment in advance: 8,85 Euro
Payment by delivery: 19,85 Euro

Looking forward to your reply.
Best Regards,
Ronald, Firma Tuynder



Es az osszeg:

===============================
Total-amount: 381,51 Euro
Discription by payment: 89928 - 8230
Bankaccount: 14.28.43.334
Att.: Firma Tuynder (te Nootdorp)
BIC: rabo nl 2U
IBAN: nl64rabo0142843334
===============================


Ha gondolod tolthetek fel kepeket, hogy pontosan mi-micsoda.

A beszerelest otthon Nemet Misi csinalta.

Szerintem beszelj Erhardal, hatha nala olcsobb, mint a Hollandoktol postazni.
KGBMAN16-01-2010 18:08:38 // 79839
Neki ez a honlapja és ITT a difi is, de ő sztem rohadt drága.
Seriff16-01-2010 18:07:21 // 79838
Találtam licitet egy 4ezer mérföldet futott Q2-re: Simán lehet, hogy jó ára lesz
Seriff16-01-2010 18:04:43 // 79837
Ja,benéztem, erre gondoltam:)
Seriff16-01-2010 18:03:53 // 79836
Akkor, ami a miénkhez kell az 280 plusz áfáért van? Az kevesebb, mint 400 ojró,nem? kb. 110ezer Ft, nem?

Én 450é45 találtam még ebay-en: itten
KGBMAN16-01-2010 17:59:51 // 79835
Ja igen.. És az első linkelt oldalon van még sok érdekesség. Köztük ez is. Erősen gondolkodom... Kár hogy csak 17, kéne vmi nagyobb. Egy számmal.
KGBMAN16-01-2010 17:54:09 // 79834
Jahhh erre gondolsz: GT 3.2 156/147/GT/159 1.9 JTDS £720

Nos ez nem Q2, hanem variálható difi, utcától a pályáig, spéci darab. A Q2 egyel alatta van.
KGBMAN16-01-2010 17:52:57 // 79833
Bocs.. 600, de ebben a VAT is benne van és beszerelve.
De hol a 720????
KGBMAN16-01-2010 17:52:06 // 79832
720 font?? Aztat hollátod??? :)
Egyiken £280.00 plus vat, a másikon £ 345.00 plus vat.
A beszerelősön 600+vat beszerelve.
Seriff16-01-2010 17:45:01 // 79831
Néztem a második linket.
Mi a különbség a 720fontos, meg a £280.00 plus vatos között? Láma vagyok ehhez :D
KGBMAN16-01-2010 17:40:13 // 79830
Ja és aki 400juróért látta a neten az jelentkezzen már plíz, hogy hol.
KGBMAN16-01-2010 17:39:31 // 79829
Nos 90%, hogy a difim szállt el ismét. Úgyhogy szétnéztem a neten Q2-es difi után és találtam is itt és itt is.
Az ára combos, de ez van. Van angoloknál kint ismerős és haza is tudja küldeni ingázós emberrel.
A beszerelésről egy kis video itt látható.

Szóval rá vadászok, de úgyis lelövöm, hazaviezsem, beszerelem és akkor kap a pofájára.




És akkor majd nekem is olyan szépen veszi a kanyarokat mint Ollah által linkelt videon :)
GT Ɨ|ѯ16-01-2010 13:45:17 // 79828
nem jó helye van...:-)
KGBMAN16-01-2010 13:42:01 // 79827
Mi van vele? Az nem látszik.. :)
GT Ɨ|ѯ16-01-2010 13:38:01 // 79826

csak a kormánya...
KGBMAN16-01-2010 13:36:23 // 79825
Persze.. Az első szélvédőn át iktatom az ülésekre, meglocsolom benyával és gyufát kap.
De itt még nem tartunk.
KGBMAN16-01-2010 13:35:26 // 79824
Köszönöm. Úgy tűnik, hogy ja.. Most éppen vadászom azt a Q2 difit, szóval ha valakinek van linkje, infója, kapcsolata, az AZONNAL reagáljon PLS!!!
Seriff16-01-2010 10:09:17 // 79823
Ha visszateszed a régi kipuffot... Tudod mit kell tenned ezzel... Khmm, érted ;))

Egyébként meg kitartást!
GT Ɨ|ѯ16-01-2010 10:05:53 // 79822
Racevétem..:-(

Nagyon beválasztottad szegénykét..
KGBMAN15-01-2010 21:31:26 // 79821
Nem hiszem, de ha igen akkor visszaszerelem a régi kipuffot rá aztán duzzoghat.
Amúgy meg már tényleg nagyon elkeserít a dolog. Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy azt mondták: Alfa? Sok bajod lesz vele. És lám.. :( Nem zörög a haraszt, ha nem rúgja a paraszt...
Piritu - 1.000.00015-01-2010 21:21:02 // 79820
Részvét :-(
Lehet hogy a tepsiseggű jelző miatt haragudott meg Rád? :-))
KGBMAN15-01-2010 21:02:38 // 79819
Kuplung, egyes, elindulás, kattanás és az autó megáll. Nagyon fasza. Sebességet veszi, de nem megy sehova, úgyhogy helyére visszatol és reggel trailer viszi szerelőhöz. Kissé kezd telelenni a fa..om azzal, hogy mindig van rajta valami. Kíváncsi vagyok, hogy most éppen mi adta meg magát. Ha megint a difi, akkor Q2, nem szarozok. Most jöttem volna egyenesbe kicsit, de így minden terv füstbe ment. A 100 éves olasz rendezvény pedig tutira kimarad. :(((
GT Ɨ|ѯ15-01-2010 17:58:34 // 79818
q..va messze vagyon..:-)
SKrisz15-01-2010 17:57:16 // 79817
...előfordul... :)))
GT Ɨ|ѯ15-01-2010 17:56:23 // 79816
svédkeserű...:-)
Seriff15-01-2010 17:47:16 // 79815
Hó és hó, meg hó? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.