Ez a +7 mp igaz?
Mert az durva..
Forum >> MiTo
Vikking 31129-03-2010 13:37:32 // 4541
mesa29-03-2010 12:30:23 // 4540
Köszi BeeGee!
AA FTP-re esetleg? :)))
AA FTP-re esetleg? :)))
BeeGee29-03-2010 11:45:24 // 4539
HDD-n :)
Kézi váltós volt, dupla kuplungos szerintem nincs még az országban.
Kézi váltós volt, dupla kuplungos szerintem nincs még az országban.
mesa29-03-2010 11:07:12 // 4538
De hol vannak a képek "normális" méretben ? :)
QV Nordschleife: azt írja, nedves pályán +7 mp volt az ideje egy Focus ST 225-höz képest, aminek ugye tudjuk milyen überfsza a futóműve !
Jó kis Medve ez a MiTo!!!
Bár csak lenne GTA is.
Egyébként kéziváltós, normál kuplungos a teszt alanya ?
QV Nordschleife: azt írja, nedves pályán +7 mp volt az ideje egy Focus ST 225-höz képest, aminek ugye tudjuk milyen überfsza a futóműve !
Jó kis Medve ez a MiTo!!!
Bár csak lenne GTA is.
Egyébként kéziváltós, normál kuplungos a teszt alanya ?
Tom1228-03-2010 21:59:52 // 4537
Ezt én is olvastam, de már immunis vagyok az ilyen "hülyeségekre".:-))
MYSKHA28-03-2010 20:39:17 // 4536
Nah azért egy MiTo QV-vel fellehetne hergelni pár kopasznyaku németautótulajdonost... :-D
Belga28-03-2010 19:22:08 // 4535
mesa25-03-2010 09:50:54 // 4534
Az már késő! Legyen inkább minél előbb! :))))
BeeGee25-03-2010 09:43:53 // 4533
Hát, ezzel vitatkoznék :)
Eleve sosem látott MiTot a szerző:
Az Alfa Mito viszont állítható ESP-vel érkezik – a kormánykeréken kapcsolható, hogy mennyire későn avatkozzon be a rendszer –
Összekeveri a Ferrarival, ami mondjuk nem rossz :)
A héten vittem egy QV Mitot teljesítménymérésre. Az EPS, sem az ASR, sem a VDC, sem semmi nem kapcsolható ki benne. (a kézikönyvben feketén fehéren le van írva) Ezért volt kis macera, mire le lehetett mérni az autót. De azért sikerült és nemsokára olvashatjátok az eredményt :)
Eleve sosem látott MiTot a szerző:
Az Alfa Mito viszont állítható ESP-vel érkezik – a kormánykeréken kapcsolható, hogy mennyire későn avatkozzon be a rendszer –
Összekeveri a Ferrarival, ami mondjuk nem rossz :)
A héten vittem egy QV Mitot teljesítménymérésre. Az EPS, sem az ASR, sem a VDC, sem semmi nem kapcsolható ki benne. (a kézikönyvben feketén fehéren le van írva) Ezért volt kis macera, mire le lehetett mérni az autót. De azért sikerült és nemsokára olvashatjátok az eredményt :)
koz25-03-2010 09:36:21 // 4532
Felháborító, hogy amit kikapcsol az ember, az ki van kapcsolva....áhh
mesa25-03-2010 09:31:25 // 4531
Egy kis Alfa-fika.
Senki ne vegyen Mitót, mert ki lehet rajta kapcsolni az ESP-t. Tyűűű ! :DDD
Érdekes kontraszt azután, hogy a németek szerint a kategória legjobban vezethető autóinak egyike :D
Senki ne vegyen Mitót, mert ki lehet rajta kapcsolni az ESP-t. Tyűűű ! :DDD
Érdekes kontraszt azután, hogy a németek szerint a kategória legjobban vezethető autóinak egyike :D
Tom1221-03-2010 11:59:59 // 4530
A látszat néha megtévesztő, nem úgy, mint pl. Gyulai "Savanyú" Balázs esetében, róla lerí, hogy ki nem állhatja az olasz autókat, még csak leplezni sem képes...:-)))
mesa20-03-2010 23:32:49 // 4529
Akkor ez egy jó hangulatú video, annak ellenére, hogy nekem aki nem ért németül, elsőre pont a fordítottja jött át (tolómérő, német zászló) :))
Tom1220-03-2010 20:11:16 // 4528
Majdnem, pontosabban azt mondja, hogy kissé alulkormányzott, de a kategóriájában a legjobb vezetési élményt nyújtja.;-)
Aztán kezdődik: hogy minden szép és jó, de - és előkerl a tolómerő, ami nekem valahogy úgy hatott, mintha csak a saját /német precizitás/ paródiája lenne... A zászlót meg felkiáltójel helyett vitte /szerintem/, hogy felhívja a német gyártók figyelmét, hogy még pár apró lépés a minőség terén és utoléri őket.:-) /a dizájnról nem is beszélve - nekik úgy látszik, nem "gülü":-))/ Egyébként a "minőségi kártyán" kívül elég objektív teszt, mindenféle "hátsó gondolat" mentes.
Aztán kezdődik: hogy minden szép és jó, de - és előkerl a tolómerő, ami nekem valahogy úgy hatott, mintha csak a saját /német precizitás/ paródiája lenne... A zászlót meg felkiáltójel helyett vitte /szerintem/, hogy felhívja a német gyártók figyelmét, hogy még pár apró lépés a minőség terén és utoléri őket.:-) /a dizájnról nem is beszélve - nekik úgy látszik, nem "gülü":-))/ Egyébként a "minőségi kártyán" kívül elég objektív teszt, mindenféle "hátsó gondolat" mentes.
Piritu - 1.000.00020-03-2010 19:08:47 // 4527
GEORGE09-03-2010 12:14:56 // 4526
Hát igen, nem mindegy :-) :-D
mesa09-03-2010 11:59:10 // 4524
Ez nagyon jó!!!
Akkor most valaki írja le németül, és hadd menjen a video alá a jutyúbon ;-)
Akkor most valaki írja le németül, és hadd menjen a video alá a jutyúbon ;-)
Somez09-03-2010 11:54:14 // 4522
Hát meg ha választhatnék, inkább párásodjon az a kurva lámpa, minthogy beragadjon a gázpedálom :DDD
GEORGE09-03-2010 11:51:46 // 4521
valóban esztétikailag bosszantó, meg tényleg gáz, hogy párásodik a lámpa, de ettől még jó a gép úgy ahogy van.
érdekes, hogy narancsfényben világit a helyzetjelzője elöl.
érdekes, hogy narancsfényben világit a helyzetjelzője elöl.
GEORGE09-03-2010 11:41:29 // 4520
A Budaörsi Alfa szalonban álló első MiTo QV-nek a jobb első lámpája alatt a lökhárítón van egy "szemét" a fényezésében, egészen a lámpa alatt, de ettől még látszik...
Szerintem erre azért figyelhetnének...
Szerintem erre azért figyelhetnének...
Tedi09-03-2010 11:39:26 // 4519
Emlékszem a legelső MiTonak, ami Magyarországra érkezett (a piros, Mesa, szerintem Te azt vezetted) szintén párásodott a lámpája, igaz csak a csomagtartó ajtaján lévő harmadik féklámpa. Ott volt a Winkler is, ő is látta, de legyintett rá :D
mesa09-03-2010 11:37:40 // 4518
2 mm differenciát aki észrevesz szemmel ... Ha nincs a kezében tolómérő megsaccolni sem tudta volna, hogy egyforma-e. Ellenben egy Opel összehasonlító mérést szívesen megnéznék :D
De a párásodó lámpabúra sajnos tényleg gáz :(
Egyetlen fogás is elég olasz autó esetében, hogy szarnak minősítsék, tudjuk jól
Nekem akkor is tetszik,és kéne! ;)
De a párásodó lámpabúra sajnos tényleg gáz :(
Egyetlen fogás is elég olasz autó esetében, hogy szarnak minősítsék, tudjuk jól
Nekem akkor is tetszik,és kéne! ;)
Somez09-03-2010 11:15:36 // 4517
Én úgy vagyok vele jelen esetben, hogy amit nem látsz, az nincs is. Amit a német csávó kimért a hátsó lámpánál, annak semmi értelme nem volt. Ki veszi azt észre, de komolyan? Ilyen erővel a motortérben is kereshetnének olyan "hibákat", hogy a szerelő nem fér oda rendesen. Ez sem számít senkinek, mert a szerelő majd megoldja valahogy.
Poló09-03-2010 11:07:59 // 4516
Nekem is párásodik a Ducato lámpája, új korától fogva :(
A német hézagokról meg annyit, hogy "hallomásból" tudom, hogy hogy készülnek Győrben az Audik. Null hézag, ez alapelv. Először az autó elejét rakják össze, majd ahogy megy a soron, úgy a hátulja is felépül. Elöl még tudnak játszani, egy kicsit idébb, egy kicsit odébb és már nincs is hézag. Csak mire jön az emberke a két hátsó lámpával, addigra hátul hatalmas hézagok vannak, mert az autó elején és közepén mindenki ide-oda tologatott mindent. Szóval ő meg ott van hátul a hézagjaival és nem tud tologatni semmit, ilyenkor kerül elő a gumikalapács és hasonló célszerszámok ;)
Az olasz meg valószínűleg nem kalapál, hanem elnézegeti azt a 2 mm eltérést.
A német hézagokról meg annyit, hogy "hallomásból" tudom, hogy hogy készülnek Győrben az Audik. Null hézag, ez alapelv. Először az autó elejét rakják össze, majd ahogy megy a soron, úgy a hátulja is felépül. Elöl még tudnak játszani, egy kicsit idébb, egy kicsit odébb és már nincs is hézag. Csak mire jön az emberke a két hátsó lámpával, addigra hátul hatalmas hézagok vannak, mert az autó elején és közepén mindenki ide-oda tologatott mindent. Szóval ő meg ott van hátul a hézagjaival és nem tud tologatni semmit, ilyenkor kerül elő a gumikalapács és hasonló célszerszámok ;)
Az olasz meg valószínűleg nem kalapál, hanem elnézegeti azt a 2 mm eltérést.
Ferke09-03-2010 10:49:39 // 4515
Azért fülig ér a szája rendesen a régi vasban:))
Somez09-03-2010 10:02:52 // 4514
A párásodó lámpabúra tényleg gáz, bár az RX-8-asban is ilyen.
Az, hogy tolómérővel hasonlítja össze a két lámpánál lévő illesztési hézagot, meg nagy marhaság.
A német márkáknak az a szerencséjük, hogy az ízlésnek nincs objektív mércéje, mértékegysége. Mert akkor beülnék a Golfba egy ízlésméterrel és kidobná, hogy elöl agyhalottnak felel meg az ingerszegény környezet, hátul pedig eleve halva kell szülessél.
A BMW-re meg távolról sípolna, hogy nincs bekalibrálva ízléstelen formákra...
Az, hogy tolómérővel hasonlítja össze a két lámpánál lévő illesztési hézagot, meg nagy marhaság.
A német márkáknak az a szerencséjük, hogy az ízlésnek nincs objektív mércéje, mértékegysége. Mert akkor beülnék a Golfba egy ízlésméterrel és kidobná, hogy elöl agyhalottnak felel meg az ingerszegény környezet, hátul pedig eleve halva kell szülessél.
A BMW-re meg távolról sípolna, hogy nincs bekalibrálva ízléstelen formákra...
Xixo09-03-2010 00:37:22 // 4513
Ezeknek tényleg a golf való...
Belga08-03-2010 19:48:15 // 4512
én sem értem, de mikor mutogatja a hibákat és kiböffenti, hogy dojcse presztizs, akkor gondolom nem dícséretet mond
mesa08-03-2010 19:40:25 // 4511
Nem értem a németet, de mintha az elején a bólyasoron azt mondanák, egy vetélytárs sem tudja ugyanezt a kategóriájában ... Már ha jól értem, minden esetre meglepő elismerés egy tolómérős germanoidtól
De most komolyan, ki nézeget be az üléskárpit alá? vagy ki nem szrja le azt a 2 mm eltérést? :P
De most komolyan, ki nézeget be az üléskárpit alá? vagy ki nem szrja le azt a 2 mm eltérést? :P
Gegee08-03-2010 19:32:10 // 4510
Ez van. Illesztési hibák, varrási hiba, mert minek csináljuk ott meg, úgy sem látszik (tipikus olasz felfogás), illetve párásodik a lámpa. Ez van.. ezek tények.. de attól még lehet szeretni. :)
Buksi08-03-2010 19:30:30 // 4509
Az ilyen az nem teszt, hanem hogyan keressünk hibákat!!!! Pfff... :-/
Belga08-03-2010 19:21:07 // 4508
Belga04-03-2010 13:07:30 // 4507
Jah, sajnos nem sokaig volt kinn.
Mikor meglattam az italiaspeed.com-on mar hiaba rohantam shoppingoolni, csak a hult helye fogadott. :(
Mikor meglattam az italiaspeed.com-on mar hiaba rohantam shoppingoolni, csak a hult helye fogadott. :(
mesa04-03-2010 10:01:45 // 4506
Igen volt, Belga leközölte :)
írtam is, hogy mondjuk a Camponába (Westendbe) nálunk is beállíthatnák, lenne meglepetés :)
Nagyon ötletes!
Múltkor az Aréna tele volt pakolva MINI One-nal. Sok pénzbe talán nem kerül de jól néztek ki, apró MINIs szőnyegen ... Gyakorlatilag az összes figyelmet vitték
MiTok sem lennének csúnyák ;-)
írtam is, hogy mondjuk a Camponába (Westendbe) nálunk is beállíthatnák, lenne meglepetés :)
Nagyon ötletes!
Múltkor az Aréna tele volt pakolva MINI One-nal. Sok pénzbe talán nem kerül de jól néztek ki, apró MINIs szőnyegen ... Gyakorlatilag az összes figyelmet vitték
MiTok sem lennének csúnyák ;-)
Rohodi Mihály04-03-2010 09:54:13 // 4505
Buksi03-03-2010 19:55:29 // 4504
Nagyon jól néz ki ebben a színben! :-O
Belga03-03-2010 19:51:48 // 4503
Buksi03-03-2010 19:41:06 // 4502
Ízlések és pofonok! ;-))
GT Ɨ|ѯ03-03-2010 19:40:23 // 4501
annyira azért nem:-)
Buksi28-02-2010 20:30:30 // 4500
Lehet más formával nekem is tetszene! .-)
Somez28-02-2010 20:26:13 // 4499
Szerintem kurvajó, csak a plexi formája lehetne más.
Buksi28-02-2010 18:21:24 // 4498
Wwrrrroooooooommmmmmm... :-))
mesa27-02-2010 17:29:12 // 4497
Ez a 8C rosso, nem ?
Jó ez a géptető! :)
Jó ez a géptető! :)
Buksi27-02-2010 17:16:19 // 4496
De gáz ez a mocitető! :-/
Belga25-02-2010 18:48:32 // 4494
Lehet. Bár az alfaowner.com-on a 4487 harmadik képére irják ezt.
Seriff25-02-2010 18:31:18 // 4493
Ez sima alfa rossonak tűnik...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
604
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?