Forum >> MiTo
Belga16-02-2010 00:12:58 // 4437
Kazes☻15-02-2010 22:48:05 // 4435
Az Artúr és az Indián? :DDD
raga15-02-2010 19:27:14 // 4434
Úgy látom sokat javít a piroson a piros színű lámpakeret, szebb lesz tőle.
GT Ɨ|ѯ15-02-2010 17:30:49 // 4433
a kicsi meg a nagy:-)
GT Ɨ|ѯ15-02-2010 17:27:04 // 4432
nem rossz szín, kép, vas:-)))
pityke15-02-2010 11:28:27 // 4430
jo igy csak nagyobb felnivel.gondolom ez a téli : )
Alfati15-02-2010 10:46:57 // 4429
Tegnapelőtt a kabátodról ismertelek fel (miToban ültünk a lányommal)
GEORGE14-02-2010 22:40:01 // 4428
Így kimondottan jó néz ki...
Seriff14-02-2010 21:16:44 // 4425
Kazes☻11-02-2010 17:05:15 // 4424
"Az Alfa Romeo márkánál most debütáló Start&Stop rendszer mindhárom MiTo MultiAir benzinmotor esetében az alapfelszerelés részét képezi. A rendszer aktív állapotában átmenetileg leállítja, majd újraindítja a motort, ami az üzemanyag-fogyasztás csökkentése mellett az utastéri zajszintet is mérsékli. A rendszer bizonyos, sűrű városi forgalomban gyakran előforduló helyzetekben, illetve forgalmi jelzőlámpáknál automatikusan leállítja a motort (amennyiben a vezérlési stratégia azt engedélyezi), és ezzel városi forgalomban akár 10 százalékkal (NEDC-ciklusra vetítve 3,5 százalékkal) is mérsékelheti az üzemanyag-fogyasztást és károsanyag-kibocsátást.
Emellett a Start&Stop rendszerhez kapcsolt váltási jelzőrendszer (Gear Shift Indicator, GSI) egyfajta másodpilótaként, diszkréten emlékezteti a vezetőt, hogy ideje sebességet váltani, és ezzel hozzájárul a takarékosabb üzemeltetéshez. A GSI rendszer például a műszerfali kijelző segítségével felkapcsolásra buzdíthat azért, hogy a motor szegényebb (azaz kevesebb üzemanyagot tartalmazó) keverékkel üzemeljen, vagy visszaváltásra inthet, a forgatónyomaték optimális kiaknázása érdekében. A rendszer folyamatosan aktív az Alfa DNA kapcsoló ?Normál? vagy ?Négy évszakos? állásában, amikor is komfortos, finom vezetést tesz lehetővé, az üzemanyag-fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás jelentős mértékű mérséklése mellett. " - érdekes. Ez a motorra hogy' hat hosszú távon? Ki-be kapcsolgatás.
Emellett a Start&Stop rendszerhez kapcsolt váltási jelzőrendszer (Gear Shift Indicator, GSI) egyfajta másodpilótaként, diszkréten emlékezteti a vezetőt, hogy ideje sebességet váltani, és ezzel hozzájárul a takarékosabb üzemeltetéshez. A GSI rendszer például a műszerfali kijelző segítségével felkapcsolásra buzdíthat azért, hogy a motor szegényebb (azaz kevesebb üzemanyagot tartalmazó) keverékkel üzemeljen, vagy visszaváltásra inthet, a forgatónyomaték optimális kiaknázása érdekében. A rendszer folyamatosan aktív az Alfa DNA kapcsoló ?Normál? vagy ?Négy évszakos? állásában, amikor is komfortos, finom vezetést tesz lehetővé, az üzemanyag-fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás jelentős mértékű mérséklése mellett. " - érdekes. Ez a motorra hogy' hat hosszú távon? Ki-be kapcsolgatás.
Kazes☻11-02-2010 15:04:09 // 4423
Pont, hogy nem az volt, de nem szeretném ecsetelni, még rágondolni is rossz. :D
Seriff11-02-2010 14:29:05 // 4422
El sem tudom képzelni, milyen ijesztő MiTo lehetett itt :DD
Kazes☻11-02-2010 14:28:14 // 4421
Húúú, ne tudd meg, kegyetlen! :D
Seriff11-02-2010 14:21:09 // 4420
Há' mi volt itt kérem? :D
Kazes☻11-02-2010 13:26:21 // 4419
Broáfff! :((( Ezt inkább nem kellett volna, mindjárt ki jön az ebéd! :D
Somez10-02-2010 22:32:12 // 4417
A 170 lovas akkor már elég bitang lehet. Sunáznám mindkettőt!
Seriff10-02-2010 16:15:25 // 4416
Seriff10-02-2010 16:02:57 // 4415
Seriff10-02-2010 16:02:43 // 4414
Ha így van, veszek egyet és ráborítok egy konténert :DD
mesa10-02-2010 08:39:54 // 4413
az első két MiTóra ráborult egy-egy konténer ? :D
Belga09-02-2010 23:04:41 // 4412
Michael Taylor of Autocar talking about the MiTo MultiAir 135:
What's it like?
The engine's so strong that it feels more like a mid-sized six pot and the numbers say it can overboost the turbo to deliver 152lb ft of torque at an astonishingly low 1750rpm.
Given that it weighs only 1135kg, that’s more than enough to accompany the 135bhp of power and it gives the MiTo a spread of strength that most four pots can only dream about.
It’s so flexible that Alfa dispensed with its predecessor’s weightier (and more expensive) six-speed gearbox in favour of a wider-spread five speeder, with some justification. It will pull from just 1000rpm in fifth gear, there’s none of the traditional off-boost blah, either, and the low-rev strength lessens the surging feel of the turbo once it does kick in properly.
Alfa claims it will sprint from 0-62mph in 8.4 seconds, which feels a touch pessimistic, and says it will top out at 129mph. Neither figure really matters, because when you push down on the pedal, at any rpm, it just works. It’s still a sweet spinner, but it’s now the most flexible car Alfa has ever made.
There have also been fiddles to the steering system and the bushes to make it a bit more stable at the straight-ahead and to help it turn-in more reliably, both of which work pretty well.
But they’re dominated by an engine that introduces something completely new, but doesn’t trumpet it from the mountain tops. It just torques the torque and gets on with it.
And about time, too.
Should I buy one?
Okay, so this car lacks the sizzle of the Quadrifoglio Verde, but MultiAir turns the workhorse of the MiTo range into a strong, economical real-world Cooper fighter.
If you're in the market for that sort of car, you'd be a fool not to take the Mito out for a test drive.
Michael Taylor
What's it like?
The engine's so strong that it feels more like a mid-sized six pot and the numbers say it can overboost the turbo to deliver 152lb ft of torque at an astonishingly low 1750rpm.
Given that it weighs only 1135kg, that’s more than enough to accompany the 135bhp of power and it gives the MiTo a spread of strength that most four pots can only dream about.
It’s so flexible that Alfa dispensed with its predecessor’s weightier (and more expensive) six-speed gearbox in favour of a wider-spread five speeder, with some justification. It will pull from just 1000rpm in fifth gear, there’s none of the traditional off-boost blah, either, and the low-rev strength lessens the surging feel of the turbo once it does kick in properly.
Alfa claims it will sprint from 0-62mph in 8.4 seconds, which feels a touch pessimistic, and says it will top out at 129mph. Neither figure really matters, because when you push down on the pedal, at any rpm, it just works. It’s still a sweet spinner, but it’s now the most flexible car Alfa has ever made.
There have also been fiddles to the steering system and the bushes to make it a bit more stable at the straight-ahead and to help it turn-in more reliably, both of which work pretty well.
But they’re dominated by an engine that introduces something completely new, but doesn’t trumpet it from the mountain tops. It just torques the torque and gets on with it.
And about time, too.
Should I buy one?
Okay, so this car lacks the sizzle of the Quadrifoglio Verde, but MultiAir turns the workhorse of the MiTo range into a strong, economical real-world Cooper fighter.
If you're in the market for that sort of car, you'd be a fool not to take the Mito out for a test drive.
Michael Taylor
Buksi06-02-2010 12:37:41 // 4411
Van önbizalma a "kis" olasznak! :-)))))))))
Seriff06-02-2010 10:58:03 // 4410
LOL :DD
GT Ɨ|ѯ05-02-2010 09:48:43 // 4409
Jó lesz az utakon ( inkább ) látni..:-)
Belga03-02-2010 21:00:06 // 4408
GT Ɨ|ѯ03-02-2010 12:41:06 // 4406
GT Ɨ|ѯ03-02-2010 12:39:42 // 4405
MiTo GTA...:-)
Vikking 31101-02-2010 09:24:05 // 4404
Há akkó kéremszépen, fééééélre lettem vezetveeee!!! :DDDD
Somez31-01-2010 09:09:12 // 4403
De ha autótolvaj vagy, akkor rohangálhatsz bármivel :D
Hardy31-01-2010 07:38:36 // 4402
Az hiába leszel attól ezzel még nem rohangálsz :DD
Ahhoz kell venned egy Maseratit, és be kell adni a szervizbe. De gondolom ez nem akadály )):
Mito a Maseratinak
Ahhoz kell venned egy Maseratit, és be kell adni a szervizbe. De gondolom ez nem akadály )):
Mito a Maseratinak
GT Ɨ|ѯ28-01-2010 19:38:42 // 4401
akkor még nem késő!:-)
Vikking 31128-01-2010 12:44:53 // 4400
Nohát. Újabb ok amiért Maserati szerelő leszek ha nem jön össze más :D
koz27-01-2010 23:32:40 // 4399
Az új főnök (Wester) bekezdett?
Kegyetlen jól áll neki ez a szín sztem.
Kegyetlen jól áll neki ez a szín sztem.
Csöri27-01-2010 21:33:12 // 4397
Gyártottak nem is olyan régen Fiat 500-ast a Ferarisoknak is.:)
Tedi27-01-2010 18:07:28 // 4395
Vicces, de igen :)) A Maserati szervízhálózatnának csinálták ezeket a MiTókat, ők fognak rohangálni vele szerte Európában.
Somez27-01-2010 16:49:19 // 4394
És ki fogja használni? Az alkalmazottak? :D
Tedi27-01-2010 11:57:15 // 4393
Ige' ez gyári :) A Masernek csinálnak 100 darabot.
mesa27-01-2010 11:51:01 // 4392
Mé' ez gyári? Elég gyengusz
Csak nehogy az legyen, mint az Astonnál, hogy egy Toyotára ráraknak egy emblémát, meg varrnak bele bőrt azt' eladják úgy
Szóval, Maserati MiTo - fura lenne
A neve mondjuk OK
Csak nehogy az legyen, mint az Astonnál, hogy egy Toyotára ráraknak egy emblémát, meg varrnak bele bőrt azt' eladják úgy
Szóval, Maserati MiTo - fura lenne
A neve mondjuk OK
Tedi27-01-2010 10:48:30 // 4391
Mint az összes ilyen gyári kép :)
Tommi27-01-2010 10:47:37 // 4390
Attól még jól néz ki :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
312
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?