Forum >> MiTo
Tibe22-03-2009 11:45:47 // 3599
Azért ne feledd hogy a MiTo GTA csak koncepció, a szériába egy csomó dolog ki lesz hagyva, máshogy lesz és az 5mp-es gyorsulás se lesz tartható szerintem. Pl. a karbontető szinte 100% hogy nem lesz, mert marhára megdrágítaná az autó árát. De persze ne legyen igazam... :)
Tom1222-03-2009 11:33:43 // 3598
Az igazi "családi sportgép" meg egy 159 2,2, vagy 2,5 TB lenne. ;-)
Vikking 31121-03-2009 16:58:17 // 3597
Mindenesetre én ha vennék új autót, akkor csakis turbós MiTot vennék, az már biztos.
Bár ezt már leírtam pár hsz-szel lejjebb, de szerintem aki kisautót akar, annak a perspektívájába kell kerülnie a MiTonak, aki meg sportautót akar, annak meg a GTA-nak, ugyanis nagyon komoly az a gép.
Ha a koncepció 5 mp-s gyorsulását nézed, az csak 4 tizeddel rosszabb egy M5-M6-osénál. Na aztán ez meg már nem mindegy...
Bár ezt már leírtam pár hsz-szel lejjebb, de szerintem aki kisautót akar, annak a perspektívájába kell kerülnie a MiTonak, aki meg sportautót akar, annak meg a GTA-nak, ugyanis nagyon komoly az a gép.
Ha a koncepció 5 mp-s gyorsulását nézed, az csak 4 tizeddel rosszabb egy M5-M6-osénál. Na aztán ez meg már nem mindegy...
zolee14521-03-2009 16:49:18 // 3596
Az lehet a trükk, hogy alapvetően egy nagy sorozatban készülő típus adja az alkatrészek nagy részét, ami olcsó. Aztán persze van pár egyedi dolog, ami rendesen dob majd az áron, de nem hiszem, hogy kerülne annyiba mint egy 147gta, pedig ahogy kinéz annál mindenben többet tud majd, és nemcsak a menetteljesítményre gondolok, hanem pl a biztonságra is.
Pl a Mini JCW is majdnem 8 misi alapáron, és annál biztosan jobb a GTA, még akkor is, ha nem hozza majd azt mint a koncepció változat.
Pl a Mini JCW is majdnem 8 misi alapáron, és annál biztosan jobb a GTA, még akkor is, ha nem hozza majd azt mint a koncepció változat.
Vikking 31121-03-2009 16:40:04 // 3595
(amúgy én úgy tudom az M6 teteje az rendes karbonos dolog... A sima 6-ról fogalmam sincs.)
Vikking 31121-03-2009 16:37:25 // 3594
Jó persze, én is túlzásba estem... Ettől függetlenül mondom, hogy a könnyű anyagok általában drágábbá is teszik az autókat... Sőt, majdnem mindig.
Ezért félek én attól, hogy
a) vagy elrontják a menetteljesítményeket
b) vagy nagyon túlárazott lesz a GTA. Mondjuk 8 mill környékén legfeljebb lehet reális szvsz. Akkor viszont vinni fogják, csúnyán. Annyiért, amennyiért GT-t kapni, mondjuk 150 lovas JTD-vel, megkapni egy sportautót... Az nem lenne mindegy.
Ezért félek én attól, hogy
a) vagy elrontják a menetteljesítményeket
b) vagy nagyon túlárazott lesz a GTA. Mondjuk 8 mill környékén legfeljebb lehet reális szvsz. Akkor viszont vinni fogják, csúnyán. Annyiért, amennyiért GT-t kapni, mondjuk 150 lovas JTD-vel, megkapni egy sportautót... Az nem lenne mindegy.
zolee14521-03-2009 16:31:46 // 3593
Csak a karbonból lehet könnyű karosszéria elemet csinálni? És mi a helyzet a Trabanttal? Mielőtt kapnék, pl a BMW 6-os sorozat csomagtér fedele is ugyanabból van, mint annak idején a Trabi volt (legalábbis a TC-ban ezt mondták).
Amúgy meg van alumínium is a világon, ajtók lehetnek abból. Ezer helyen lehet csökkenteni a súlyt. Ettől persze nem lesz olcsóbb egy autó, de nem csak karbonból lehet valamit csinálni.
Egy normál autónál szinte mindegy miből van a karosszéria, az úgyis csak a formát adja. A terhet a váz viseli, az meg acél.
Egy versenyautónál persze minden karbonból van, de az lehet drága.:)
Várjuk ki a végét a dolognak, de továbbra is tartom, hogyha alapvetően változni fognak a számok (gyorsulás, és a végsebesség) akkor már nem fog számítani, hogy pl a 6mp-es 0-100 is jó érték. Mindenki csalódásnak értékeli majd a GTA-t, és a gyár lőtt egy öngólt.
Amúgy meg van alumínium is a világon, ajtók lehetnek abból. Ezer helyen lehet csökkenteni a súlyt. Ettől persze nem lesz olcsóbb egy autó, de nem csak karbonból lehet valamit csinálni.
Egy normál autónál szinte mindegy miből van a karosszéria, az úgyis csak a formát adja. A terhet a váz viseli, az meg acél.
Egy versenyautónál persze minden karbonból van, de az lehet drága.:)
Várjuk ki a végét a dolognak, de továbbra is tartom, hogyha alapvetően változni fognak a számok (gyorsulás, és a végsebesség) akkor már nem fog számítani, hogy pl a 6mp-es 0-100 is jó érték. Mindenki csalódásnak értékeli majd a GTA-t, és a gyár lőtt egy öngólt.
Vikking 31121-03-2009 16:25:03 // 3592
Viszont attól függetlenül nem használhatnak orrba - szájba karbont, meg magnéziumot, meg kerámiát a fékekben meg ilyen hülyeségeket... Mert a francnak nem kell 25 milláért egy Mito:DDDD
zolee14521-03-2009 00:54:03 // 3591
A koncepció autó általában azért születik, hogy a gyár tesztelje a lehetséges vevőket. Kitalál valamit, és azt mondja, ez koncepció. Nem ilyen lesz, szabad kezet kaptak a tervezők.
Általános áll leesés = mégis ilyen lesz
Elszórt fintorgás = pár dolgon változtatnak
Általános fintorgás, elszórt hányás = mondtuk, hogy nem ilyen lesz, ez csak koncepció...a végleges teljesen más
Általános hányás = a gazdasági válság miatt sajnos a koncepcióból soha nem lehet széria változat
stb...
Ahogy nézegettem az itteni reakciókat erősen "a" válasz-gyanús a történet, vagyis marha nagy csalódás lenne, ha az autó közel sem így nézne ki, és közel sem tudná azt amit a koncepcióról mondtak. Ez akkora öngól lenne amit szerintem/remélem a gyár nem akar rúgni.
Általános áll leesés = mégis ilyen lesz
Elszórt fintorgás = pár dolgon változtatnak
Általános fintorgás, elszórt hányás = mondtuk, hogy nem ilyen lesz, ez csak koncepció...a végleges teljesen más
Általános hányás = a gazdasági válság miatt sajnos a koncepcióból soha nem lehet széria változat
stb...

Ahogy nézegettem az itteni reakciókat erősen "a" válasz-gyanús a történet, vagyis marha nagy csalódás lenne, ha az autó közel sem így nézne ki, és közel sem tudná azt amit a koncepcióról mondtak. Ez akkora öngól lenne amit szerintem/remélem a gyár nem akar rúgni.
Buksi20-03-2009 18:52:46 // 3590
Nem rossz az a 180 LE-ős teljesítmény! De én azért inkább a GTA verziót jobban elfogadnám! :-)
Vikking 31120-03-2009 12:47:27 // 3589
Na ja, a 159 TB vagy mi, az tényleg lehet, hogy a nyomába ér... De csak, ha eltalálták a dolgot igazán.
Vikking 31120-03-2009 12:46:55 // 3588
Nekem a kereskedő rögtön D-be rakta. Mikor picit melegítgetni akartam, akkor mondta, hogy nyugodtan toljam neki... :D Mondom, hát jó... :D
Tényleg nagyon komolyan megy egyébként. Na most még plusz 25 Le... :O Vagy plusz 90... :P
Tényleg nagyon komolyan megy egyébként. Na most még plusz 25 Le... :O Vagy plusz 90... :P
mesa20-03-2009 12:44:17 // 3587
Nálam ez már rég eldőlt, abban a pillanatban, amikor először áttoltam N-ből D-be a kicsikét! :))
Nem számítom magam félősnek, de a 155 lovacskával is tudott meleg pillanatokat szerezni. Szerintem a legjobb ma kapható AR.
(Igaz egy TiB 159-est is kipróbálnék...)
Nem számítom magam félősnek, de a 155 lovacskával is tudott meleg pillanatokat szerezni. Szerintem a legjobb ma kapható AR.
(Igaz egy TiB 159-est is kipróbálnék...)
Vikking 31120-03-2009 12:39:35 // 3586
Magyarul : kell a francnak 159- Brera, ha ez az autó ennyire brutál... :P :DDD
Már a 155 lovasnál is megremegne a kezem, de 180, pláne 240 lóerővel... Nem kérdés, hogy nem egy V6-os Brera vagy 159 kéne...
Már a 155 lovasnál is megremegne a kezem, de 180, pláne 240 lóerővel... Nem kérdés, hogy nem egy V6-os Brera vagy 159 kéne...
Vikking 31120-03-2009 12:37:33 // 3585
Én asszem tudnék választani. A MiTo ezekkel az új motorokkal egyértelműen a legkívánatosabb Alfa lett... Pl ezt a Velocét akárhogy elfogadnám...
mesa20-03-2009 12:36:36 // 3584
és szerintem lesz még Ti verzió is kb. 165 LE-vel... :)
Vikking 31120-03-2009 12:34:56 // 3583
Jön az Alfa MiTo Veloce 180 lóerővel
Meglehetősen nagy űr támadt a MiTo GTA és az azt követő legerősebb modell, a 155 lóerős 1.4 TB között, így az Alfa Romeo új modellváltozat bevetésére készül.

Állítólag április elején, az amszterdami AutoRAI kiállításon mutatják be a MiTo Veloce nevű változatot, amely lényegében a Fiat Grande Punto Abarth SS modell megoldásait tartalmazza. Az orrába a jól ismert 1,4 literes turbómotor eddigi legerősebb gyári változata kerül, amely kerek 180 lóerő leadására képes, de nem csak a teljesítmény növekszik: feszesebb futómű és hatékonyabb fékrendszer is jár a GTA kistestvéréhez. Kívülről a feltűnő dekorációs csíkok és a nagyméretű alufelnik különböztetik meg a Veloce kivitelt gyengébb testvéreitől.
Az Alfa lényegében ezt a kivitelt szánja a szélesebb közönségnek: a 240 lóerős GTA várhatóan jóval drágább lesz, így évente legfeljebb néhány ezer példány eladására lehet számítani, ugyanakkor a Veloce teljesítménye éppen elég, hogy lépést tarthasson a többi sportos kisautóval.
forrás: TotalCar
Meglehetősen nagy űr támadt a MiTo GTA és az azt követő legerősebb modell, a 155 lóerős 1.4 TB között, így az Alfa Romeo új modellváltozat bevetésére készül.


Állítólag április elején, az amszterdami AutoRAI kiállításon mutatják be a MiTo Veloce nevű változatot, amely lényegében a Fiat Grande Punto Abarth SS modell megoldásait tartalmazza. Az orrába a jól ismert 1,4 literes turbómotor eddigi legerősebb gyári változata kerül, amely kerek 180 lóerő leadására képes, de nem csak a teljesítmény növekszik: feszesebb futómű és hatékonyabb fékrendszer is jár a GTA kistestvéréhez. Kívülről a feltűnő dekorációs csíkok és a nagyméretű alufelnik különböztetik meg a Veloce kivitelt gyengébb testvéreitől.
Az Alfa lényegében ezt a kivitelt szánja a szélesebb közönségnek: a 240 lóerős GTA várhatóan jóval drágább lesz, így évente legfeljebb néhány ezer példány eladására lehet számítani, ugyanakkor a Veloce teljesítménye éppen elég, hogy lépést tarthasson a többi sportos kisautóval.
forrás: TotalCar
mesa20-03-2009 12:19:11 // 3582
Kék műszerfal + piros középkonzol combo :o
ystuc19-03-2009 20:41:11 // 3581
Ez a felni nagyon ott van! Baromira tetszik! Kéne...
Halesz19-03-2009 16:24:16 // 3580
Nahát milyen fotó :)
mesa19-03-2009 15:53:33 // 3579
gyanítom az utcai GTA-nak ehhez annyi köze sem lesz, mint a koncepció Breranak a véglegeshez ...
(szerintem ebbe AIRBAG sincs)
(szerintem ebbe AIRBAG sincs)
Seriff19-03-2009 10:40:05 // 3578

zolee14518-03-2009 22:28:24 // 3576
Kicsit talán már "sok". Egy icipicit egyszerűbb dekorációval szerintem jobb lenne. Maga a forma az fasza. 

Buksi18-03-2009 22:16:38 // 3574
Jól látod a helyzetet! :-DD
Seriff18-03-2009 19:14:47 // 3573
Micsoda kép:


Seriff18-03-2009 18:26:01 // 3572
Csak a fények játéka :)
GT Ɨ|ѯ18-03-2009 17:42:42 // 3569
ez tényleg szíp ( kormány ) de az a zőőd flokkolás...
NGC18-03-2009 15:29:14 // 3568
Te Buksi! erre van 1 szó: "minden"! :DDD
Buksi17-03-2009 21:13:03 // 3567
Sztem jól látod! :-))
GabCsi17-03-2009 21:02:20 // 3566
Jé, most tűnt fel 5 csavaros a felnije, már ha jól látom.
Kazes☻17-03-2009 20:59:51 // 3565
Van neked kettő, ha minden igaz, az nem elég?! :DDD
Sporter17-03-2009 17:23:12 // 3564
Nagyon durvaaaa, kíváncsi leszek az árára :P
Buksi16-03-2009 18:49:38 // 3561
Viszont ha beülsz, máris lesznek fülek a kormány mögött! :-DDDD
Buksi16-03-2009 18:16:57 // 3559
Így van, az a felni, meg ott van még az az ülés, meg az a kormány, meg sokminden más is! :-DDD
mesa16-03-2009 14:46:34 // 3558
Gyönyörű kormány!!! Csak a fülek hiányoznak mögüle :(
NGC16-03-2009 13:50:20 // 3556
nálam van... mármint kategória, nem felni :))
Seriff16-03-2009 13:39:44 // 3555
Szép felni, szép kormány:


Kazes☻16-03-2009 13:37:36 // 3554
Olyan nincs is! :))) (kategória)
NGC16-03-2009 13:35:54 // 3553
annál kicsit több... ez már az ölnék érte kategória :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
857
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?