Forum >> MiTo
mesa05-03-2009 09:33:36 // 3492
Remélem a valóságban nem olyan magas építésű, mint ahogy itt a fotón látszik .. Mert akkor erősen orrtolós lesz a gép :(
TarP05-03-2009 09:30:59 // 3491
Jó nehéz ülést találtál, vagy két 55 kilós csajszit is beleszámoltál? :)
mesa05-03-2009 09:29:27 // 3490
+150 Kg és már nem lesz meg az 5 mp, hanem ~6,4 :(
TarP05-03-2009 09:12:52 // 3489
Ha nem akarnak kidobni sokmillió Euro fejlesztési pénzt a kukába, akkor 4 ülésesre kell csinálni.
Harmadik autónak a Bentey, meg az AMG mellé biztos nem fogják tuni eladni.
Első/másodiknak meg nem elég a 2 ülés.
Harmadik autónak a Bentey, meg az AMG mellé biztos nem fogják tuni eladni.
Első/másodiknak meg nem elég a 2 ülés.
Halesz05-03-2009 09:08:31 // 3488
Legalábis a most bemutatott prototípus az kétüléses. De gondolom szériában nem az lesz, legalábbis én nem hiszem.
TarP05-03-2009 09:02:25 // 3487
Pillanat, a MiTo GTA kétülésés?
Mert akkor itt a vége. Nem adnak el belőle 5-nél többet...
Mert akkor itt a vége. Nem adnak el belőle 5-nél többet...
Seriff05-03-2009 08:57:08 // 3486
A vágyak tárgya:
Tom1205-03-2009 07:29:55 // 3484
Jó, csak rövid, még hallgatnám egy darabig...;-)
Tom1205-03-2009 07:26:11 // 3483
+ dorombolós V 8-al...;-)
Buksi04-03-2009 23:11:14 // 3482
Mission Impossible! :-DD
mesa04-03-2009 19:57:36 // 3481
mesa04-03-2009 19:55:06 // 3480
Vikking 31104-03-2009 19:05:13 // 3479
Iggazi hülye... :DDDD D
zolee14504-03-2009 18:51:49 // 3478
Nem vagyok nagyon képben a 159-es alap felszereltségét illetően, de én úgy tudom, hogy már a belépő modellhez is széria a 4 kerék.:D
Junior04-03-2009 18:12:09 // 3477
Talán még egy kompresszoros vagy túrós Stift vagy Ignác sportot is meg fog enni :-DDD
Szilárd04-03-2009 17:43:39 // 3476
Akkor gyere át a miénkbe!:))
Seriff04-03-2009 17:41:16 // 3475
Ezt így itt a MiTo topikban szeretnéd megbeszélni? :DDD
Buksi04-03-2009 17:40:36 // 3474
Akkor én már veszek is egyet! Vagy kettőt! :-DDD
Szilárd04-03-2009 17:39:22 // 3473
Mi a helyzet az autóddal és a melóval???
Seriff04-03-2009 17:36:20 // 3472
Még jó, hogy különbözőek vagyunk, megvan a felni gazdája is :))
Seriff04-03-2009 17:35:21 // 3471
Nem tudom, meglehet, ilyen ez a válság...
GTPeti04-03-2009 17:34:18 // 3470
Nekem bejön ez a felni. :)
Buksi04-03-2009 17:33:54 // 3469
Ha most veszel MiTo-t, akkor két nőt kapsz ajándékba? :-DDD
Buksi04-03-2009 17:31:12 // 3468
Én nem bánom, hogy ilyen gépeknek lesz majd az ellenfele az utakon a MiTo! ;-))))
Seriff04-03-2009 16:16:17 // 3467
Btw ez a felni nem tetszik nekem egyáltalán, az előzetes képeken lévő jobb volt.
Halesz04-03-2009 15:52:10 // 3466
Ez a MiTo tényleg végre egy olyan autó, amit az Alfától várunk. Könnyű, gyors. Kíváncsi leszek, milyen lesz a széria.
Örülnék neki, ha tényleg lenne belőle ilyen kétüléses verzió is :)
Remélem hamarosan követi egy GTA 159-es is... 4 kerékkel, több mint 300 lóval...
Örülnék neki, ha tényleg lenne belőle ilyen kétüléses verzió is :)
Remélem hamarosan követi egy GTA 159-es is... 4 kerékkel, több mint 300 lóval...
Somez04-03-2009 14:49:47 // 3465
Akkor feladat, ha a gyártója ezt állítja. De mesa már kijavított, hogy 80-120 közötti sebességet mondtak annak idején. Szóval rosszul emlékeztem.
mesa04-03-2009 14:46:48 // 3464
Vagy a nénik, vagy a ruha nem jó idén! Azt hiszem indítózás előtt most először megkérném a hölgyeket, hogy álljanak arrébb :))
mesa04-03-2009 14:45:20 // 3463
Rosszul emlékszel : Sergio azt állította, hogy a turbos kis méregzsák 80-120 közötti menetdinamikában lesz pariban a 8C-vel. Ez simán hihető.
TarP04-03-2009 11:46:43 // 3461
Egy 40 millió Ft-s autóval nem feladat partiban lenni.
A 6 sec alattit hihetőnek tartom, az 5 sec pedig, ha igaz, akkor nem fogjuk tudni megvenni a MiTo GTA-t, mert magnéziumból és karbonszálból lesz az egész... De gondolom nem az a feladat, hogy tudnak-e az olaszok 20millióFt-ból gyors kisautót csinálni, hanem az, hogy tudnak-e versenyképes áron.
A 6 sec alattit hihetőnek tartom, az 5 sec pedig, ha igaz, akkor nem fogjuk tudni megvenni a MiTo GTA-t, mert magnéziumból és karbonszálból lesz az egész... De gondolom nem az a feladat, hogy tudnak-e az olaszok 20millióFt-ból gyors kisautót csinálni, hanem az, hogy tudnak-e versenyképes áron.
Seriff04-03-2009 11:09:18 // 3460
Nem gondolkoznék sokat, hogy ez kéne-e, vagy a MiTo GTA...
Seriff04-03-2009 11:07:27 // 3459
Somez04-03-2009 10:37:11 // 3458
Annak idején lehetett olyanokat hallani, hogy a Mi.To GTA 0-80-ig pariban lesz a 8C-vel. A 8C 4,6 alatt gyorsul 100-ra, szóval ehhez mérten szeirntem a méregzsák Mi.To-nak közelebb kéne lenni az 5-höz, mint a 6-hoz.
TarP04-03-2009 10:19:42 // 3457
Ezek a progik, illetve a gyári adatok általában versenyváltást feltételezve készülnek.
Így nem igazán elérhetőek, de minden gyár ugyanilyen optimista adatokat ad meg.
Az 5.7..5.8sec már nagyon szuper. Jópár V6-ost meg S6-ost megszégyenít.
Így nem igazán elérhetőek, de minden gyár ugyanilyen optimista adatokat ad meg.
Az 5.7..5.8sec már nagyon szuper. Jópár V6-ost meg S6-ost megszégyenít.
Somez04-03-2009 09:35:32 // 3456
Nem lehet, hogy duplakuplungos, és gyorsabban lehet vele váltani? Az is sokat számít.
TarP04-03-2009 09:27:47 // 3455
Hali, kalkulátorral, ami figyelembe veszi az autó fizikáját, az jött ki, hogy 240ló első kerékkel, jó gumival 5.76sec 0-100-ra.
Ez nagyon jó érték, de nem kell kapkodni a Pagani Zondának azért nem lesz ellenfele a MiTo. Viszont saját kategóriájában nagyon jó helyre kerül.
Kipróbáltam ezt a kalkulátort, általánosan 0.1sec pontosssággal ezt adja, amit a gyár.
Ez nagyon jó érték, de nem kell kapkodni a Pagani Zondának azért nem lesz ellenfele a MiTo. Viszont saját kategóriájában nagyon jó helyre kerül.
Kipróbáltam ezt a kalkulátort, általánosan 0.1sec pontosssággal ezt adja, amit a gyár.
mesa04-03-2009 00:11:39 // 3454
Az 5 mp húzós adat, és nem győzöm hangoztatni, hogy ez még csak Concept-car. Ilyen esetekben a gyártók annyit hazudnak, amennyi jól esik ...
Ha mégis ilyen paraméterekkel jelenne meg, akkor összetehetnénk a kezünk, valóban illusztris társaságba keverednénk.
Ha mégis ilyen paraméterekkel jelenne meg, akkor összetehetnénk a kezünk, valóban illusztris társaságba keverednénk.
Attie03-03-2009 23:27:28 // 3453
A Scuderia. És a "mezei" 430? :) én azt 4 körülre tippelném.
A Maserati Quattroporte is 5 mp alatt van 100-on.
A 156/147 GTA sincs 5 mp közelében pedig erősebbek és nem kell várni arra, hogy felépüljön a turbonyomás, hanem már padlótól húznak. :)
Szóval én ezért érzem erősnek az 5.0-s gyorsulást. Az 5.9-es már hihetőbb.
A Maserati Quattroporte is 5 mp alatt van 100-on.
A 156/147 GTA sincs 5 mp közelében pedig erősebbek és nem kell várni arra, hogy felépüljön a turbonyomás, hanem már padlótól húznak. :)
Szóval én ezért érzem erősnek az 5.0-s gyorsulást. Az 5.9-es már hihetőbb.
zolee14503-03-2009 23:19:33 // 3452
...és ez?:)
M3-as BMW E46-ig szintén félhet. Pedig a legutolsó V8 előtti M3 343LE-s. Persze a V8 már más, szóval az E92-esből csak a kabrió fogható (ha kicsit bénázik a bmw-s:D), az 4,9mp-et tud, nyilván a súly miatt.:)
Durva kis gép lett ez a GTA!:)))
M3-as BMW E46-ig szintén félhet. Pedig a legutolsó V8 előtti M3 343LE-s. Persze a V8 már más, szóval az E92-esből csak a kabrió fogható (ha kicsit bénázik a bmw-s:D), az 4,9mp-et tud, nyilván a súly miatt.:)
Durva kis gép lett ez a GTA!:)))
Tom1203-03-2009 22:42:14 // 3450
Azt hiszem, ez az új MiTi GTA a megtestesült Alfa Érzés - ha a hátsó futóművön is "bütyköltek" valamennyit...
Milyen lesz a 159 GTA? S4, AMG, M, stb... ajjjajjjjajjj...;-)
...persze, ha lesz belőle valami, ami egyre valószínűtlenebb...
Milyen lesz a 159 GTA? S4, AMG, M, stb... ajjjajjjjajjj...;-)
...persze, ha lesz belőle valami, ami egyre valószínűtlenebb...
Tom1203-03-2009 22:36:46 // 3449
Van, aki/k/nek az a fontos...:-)
MYSKHA03-03-2009 21:42:42 // 3448
Hát ezzel nemcsak alfásoknak lehet villogni hanem az elöttemenő buburura is :-D Hogy tipliii... :-D
mesa03-03-2009 21:25:43 // 3447
5.0 mp sok vagy kevés? Szerintem kevés!!! Azaz: nagyon jó érték!
Sportkocsi 1:
-240 LE, mint a MiTo GTA
- 2700 ccm, 6 henger
- 270 Nm
- 0-100 6,2 mp (robotváltóval még gyengébb : 7,1 mp)
Sportkocsi 2:
-280 LE, erősebb mint a MiTo GTA
- 3200 ccm, 6 henger
- 320 Nm
- 0-100 5,5 mp (robotváltóval még gyengébb : 6,3 mp)
- nevük Porsche Boxter, ill Porsche Boxter S
Sportkocsi3:
- 280 LE
- 2000 ccm , 4 henger
- 4WD
- 372 Nm
- 0-100 5,0 mp mint a MiTo GTA
- vMax 241, 9-cel kevesebb mint a MiTo GTA
- neve: Mitsubishi Lancer Evolution VI
Sportkocsi 1:
-240 LE, mint a MiTo GTA
- 2700 ccm, 6 henger
- 270 Nm
- 0-100 6,2 mp (robotváltóval még gyengébb : 7,1 mp)
Sportkocsi 2:
-280 LE, erősebb mint a MiTo GTA
- 3200 ccm, 6 henger
- 320 Nm
- 0-100 5,5 mp (robotváltóval még gyengébb : 6,3 mp)
- nevük Porsche Boxter, ill Porsche Boxter S
Sportkocsi3:
- 280 LE
- 2000 ccm , 4 henger
- 4WD
- 372 Nm
- 0-100 5,0 mp mint a MiTo GTA
- vMax 241, 9-cel kevesebb mint a MiTo GTA
- neve: Mitsubishi Lancer Evolution VI
Csöri03-03-2009 21:21:03 // 3446
6,2
Az 5 mp elég perverz.:)))
Az 5 mp elég perverz.:)))
Csöri03-03-2009 21:08:06 // 3445
Nekem egyre jobban tetszik. De komolyan.:)
Tibe03-03-2009 20:47:43 // 3444
Én nem mondtam hogy a gyári tuning nem tuning. Csupán azt hogy nem egy kategória a home made tuning a széria gyári tuninggal.
Somez03-03-2009 20:44:07 // 3443
Gyári tuning is tuning. Egyébként nekem is bejön ez a GTA, de szerintem még csak lehetőségem sem lesz beleülni. Kivéve, ha Csöri vesz egyet a 147 helyett :-))) Csöri, remélem ezt olvasod :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
426
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?