Forum >> MiTo

Junior16-04-2009 09:10:24 // 3691
Nem ez az a MiTo amit a totalcarosok a teszt alatt alaposan meggyikáltak?
A cikk vége az érdekes.

MiTo teszt
Somez15-04-2009 22:24:28 // 3690
Gratulálj neki, mert hozzájárult ahhoz, hogy az Alfa ne menjen csődbe :-)
Szilárd15-04-2009 21:06:33 // 3689
:(((
De azért jössz Komáromba ugye?
Márkó15-04-2009 21:00:29 // 3688
Tatára megérkezett az első MITÓ, fehér, és egy csajszi vezeti, akinek elötte 147-e volt, és soha nem köszönt vissza. Akkor most gratuláljak neki???
Buksi15-04-2009 19:39:51 // 3687
Részvét! :-((
NGC15-04-2009 18:27:51 // 3686
a jó idővel együtt tényleg előjönnek az idióták... részvét!
Tedi15-04-2009 16:03:58 // 3685
Uhh baze :( Remélem nem hepciáskodott is mellé és elismert mindent. HP :( Részvétem.
GT Ɨ|ѯ15-04-2009 15:55:24 // 3684
racevét...:-(
mesa15-04-2009 15:21:18 // 3683
:((
Mondjuk a gumit ha sokáig polírozza az ismerősöd, akkor se lesz már a régi... :o
Részvét
Phon15-04-2009 13:55:31 // 3682
jo reggelt mindenkinek!
csak gondoltam megirom ide,hogy egy drága nő belémtolatott és leütötte az egyik vadi uj 18"as gyári felnimet ami igy kb eldobos meg a gumi is:( plusz a lököst tutira fényezni kell:( hogyan menjek most igy szombaton az erődbe? még jó, hogy van polirozos ismerősőm;)
Buksi14-04-2009 18:16:54 // 3681
Nem vagy vele egyedül! ;-)))
mesa14-04-2009 15:47:52 // 3680
Nem szoktam dícséretet osztani, de meg kell hagyjam, ez a matricázás nagyon ki lett találva! ;-)
Somez13-04-2009 22:21:54 // 3679
Úgy elindítottam a lavinát :-)
Szilárd13-04-2009 21:18:52 // 3678
Még teszthétvégére sem??:)))
Halesz13-04-2009 20:52:40 // 3677
Azt azért nem :)
Somez13-04-2009 20:35:28 // 3676
Remélem kisorsoljátok a résztvevők között :DD
NGC13-04-2009 19:42:47 // 3675
én is! :)
Halesz13-04-2009 18:47:13 // 3673
Kéne? :)
mesa13-04-2009 18:45:36 // 3672
"Népstadion és Intézményei" :)))

Ezt a kocsit így felmatricázva vinném! ;-)
Seriff13-04-2009 18:36:41 // 3671
Kazes☻11-04-2009 17:46:49 // 3670
Nekem is. Benne lennék a klubban. :)
Seriff11-04-2009 10:14:31 // 3669
Háááát, semmi normális AR nincs... Esetleg 159 SW 2.4MJet?
Szilárd11-04-2009 10:10:29 // 3668
Nekem tetszik:))
GT Ɨ|ѯ11-04-2009 05:54:06 // 3667
ez 1 jó ötLett!:-)
Somez10-04-2009 19:09:36 // 3666
Én azt mondom, hogy amíg a motor alkatrészei nem érik el az üzemi hőfokot, addig sokkal jobban kopnak. Ezen pedig tovább ront a magasabb fordulatszám, mert azonos idő alatt többször és gyorsabban megy fel-le a dugattyú a hengerben, stb.
mesa10-04-2009 15:52:10 // 3665
Úgy gondolom, hogy ez biztosan nem egyenesen arányos a fordulatszámmal.

Az általad említett fordulatszám tartományban gyorsabban forog a vízkör, de ezáltal nehezebben is melegszik az egész. Tökéletlenebbé válik az égés, s az elégetlen üzemanyag is hűti a motort. Nagyobb sebességgel áramlik be a levegő, ami megint csak hűti a szelepeket... De ez itt OFF! ;)
Somez10-04-2009 13:44:24 // 3664
Ha tartósan 7000-en pörgeted, akkor éri el a leghamarabb az üzemi hőfokot, de mégis belátható, hogy az nem tesz jót neki.
mesa10-04-2009 11:52:12 // 3663
erről én azt olvastam, hogy hidegen tilos álló helyzetben melegíteni a motort, minél előbb el kell indulni, és 2-3000 RPM között tartani minél tovább a fordulatot a fokozatoknál, mert akkor éri el leghamarább az üzemi hőfokot a motor
Somez10-04-2009 08:18:19 // 3662
Gondolom nem olvasta el a használati útmutatót :-)
Egyébként én úgy gondoltam, hogy rendes, odafigyelő használat mellett ne romoljon el. Például mindig szénné vagyok cinkelve a haverok által, hogy az 1.6 TS-t 2000-nél elváltam, amíg nem melegszik be teljesen. Nem fogják fel, hogy még pár évog használni akarom a kocsit.
mesa09-04-2009 21:59:01 // 3661
ne hidd hogy a VW 1.4T tovább bírja...
Egyébként ismertem olyan embert, aki vett egy DCi-t s fogalma sem volt róla, hogy az turbo motor :o Megálláskor le is kapcsolta simán. Másfél év után szétrobbant a túrója!
Somez08-04-2009 17:48:51 // 3660
Hát ha tényleg ilyen lesz a motor, akkor az Alfa sem fogja sokkal tovább húzni :-)
GTPeti08-04-2009 16:57:30 // 3659
Vagyis meg kell barátkoznunk a gondolattal, hogy a turbó és a hengerfej kopóalkatrész... :(
Tibe08-04-2009 16:47:54 // 3658
Fogyasztói társadalomban élünk, 3 évet bírjon ki és kész :P
Somez08-04-2009 15:58:33 // 3657
Én félek, hogy azok a 180 lóerős 1.4-esek hamar kilehelik a lelküket. Reméljük tévedek.
mesa08-04-2009 08:34:28 // 3656

mesa08-04-2009 08:20:52 // 3655
Csak a MiTo, duplakuplunggal !!! :)
Kazes☻07-04-2009 15:50:10 // 3654
Vikking 31107-04-2009 15:33:59 // 3653
159 1.8 TiB?
Bati07-04-2009 12:31:41 // 3652
gyözz meg !!
mi mást vehetnék ??
Seriff07-04-2009 12:01:01 // 3651
Mert szar az értékesítési politikájuk... :S Hol áll a AR mostanság? :(
No mindegy.

Egyébként egy 56SW után MiTo vásárlása visszalépés lenne, nem csak méretben.
Bati07-04-2009 11:59:19 // 3650
vagy ha fokozni akarom akkor
lehet hogy az assetto corse motorja kerül bele az 500-as bol
de abbol is van 190 és 200Le

azt irják hogy a kiállitás után azonnal forgalmazni kezdik
ennyi info alapján ??
5 nap mulva a szalonokban lessz
akkor ezt jol beharangozták/reklámozták megint

nem értem nem akarnak eladni autot
csak titkolozni állandoan ??
Seriff07-04-2009 11:52:16 // 3649
Hát a gond az, hogy Teddy nem utazott Hollandiába, mást meg nem érdekel az újságírók közül :DD
Bati07-04-2009 11:47:46 // 3648
nem itthon mutatták be hanem hollandiában
az is bemutatás
az összes elözetes csak találgatás még a motor erö is kétséges mert sok helyen 180Le irnak de máshol meg +35le meg milyen fék futomü változtatások, vagy felszereltség
vagy lessze hozzá duplakuplungos válto??
rengeteg a kérdés
április 1-11. van ugye a kiállitás ha ott mutatták be és hát bemutatták
akkor hol az infó ????
ha már a GTA olyan iszonyu drága lessz lehet ezt kellene vennem

és már honapok ota halasztom az auto vásárlást kezd fogyni a türelmem
Seriff07-04-2009 11:32:27 // 3647
Mikor mutatták be itthon? :O Én nem tudok róla...

"Az előzetes tervek szerint az amsterdami AutoRAI kiállításon kívánják bemutatni áprilisban a MiTo Veloce elnevezésű változatot, amely szinte teljesen megegyezik a a Fiat Grande Punto Abarth SS modell technikai paramétereivel. A külcsín feltűnő dekorációs csíkjai és a nagyobb alufelnik már messziről megkülönböztetik az autót a gyári változattól, a motorerőt pedig a szériánál tovább növelték. A már ismert 1,4 literes turbós aggregát eddigi legerősebb gyárilag tuningolt változata került a motortérbe, amellyel kereken 180 lóerős teljesítményt képes leadni a fürge kis olasz és előzetes adatok alapján a 100-as sprintet 7,5 mp alatt futja meg. A teljesítmény paramétereihez feszesebb futóműbeállítások és nagyobb fékerejű fékrendszer is társul a jobb úttartás és kezelhetőség érdekében."
Bati07-04-2009 11:12:48 // 3646
csá

erröl a MiTo Veloce-röl miért nincs semmiféle hivatalos adat
hiszen bemutatták már
itthon mikor lessz forgalmazva ??
mesa05-04-2009 21:13:04 // 3645
krómkarikák nélkül sokkal jobban néz ki a MiTo! ;-)
Azonban a Veloce bőr(?) fejtámlájának varrása is épp oly igénytelen, pontatlan, mint bármelyik eddig látott verzióé :(
Ettől függetlenül, egy duplakuplungos Veloce egész csábító!
NGC03-04-2009 21:23:11 // 3644
az a fehér valami ott hátul a második képen balra, az se rossz :))
nekem ez is tetszik, megbarátkoztam a MiTo-val elég hamar. elfogadnám.
Buksi03-04-2009 21:17:15 // 3643
Nem rossz, de azért a GTA az GTA! ;-))
Seriff03-04-2009 21:07:41 // 3642
Még pár kép a Mito Veloce modellről:



Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.