Forum >> MiTo
Zool27-09-2008 09:27:59 // 1489
Pedig a bömö pont ilyenekkel keresé szénné magát...
Attie27-09-2008 09:23:04 // 1488
Persze, el lehet vele indulni. Túloztam.
De egy prémium limuzinban olyan motor legyen ami alapjáraton is elviszi az autót és ne azt kelljen hallgatni, hogy elöl a varrógép mikor áll le :)
De egy prémium limuzinban olyan motor legyen ami alapjáraton is elviszi az autót és ne azt kelljen hallgatni, hogy elöl a varrógép mikor áll le :)
Zool27-09-2008 09:18:41 // 1487
Akár tetszik akár nem, egy 1.4 155LE jobban menne, mint egy 1.9 benines, de nyomatákban inkább a 2.2-eshez lenne közelebb.
Nánunk pedig elég durva különbség lenne a fenntartásban egy 1.4es és egy 1.9es, pláne egy 2.2es között. Azért ha kicsit visszatértek a realáitások talajára fel fog tűnni, hogy nem mindegy hogy mondjuk a papa által érettségire vett 147/Mito vagy a használtan öszekapart 10 évesnek 5 vagy 15e havonta a kötelezője. Innen nézve nehéz elkézelni, hogy aki 10milkáért vesz egy autót az ugyanúgy figyelembe fogja venni a havi fenntartási költségeket, és tojik rá hogy 4hengrese 1.4 vagy 2.2, ha feleannyi a kötelező és kevsebb a casco. Pedig így van. EZ még nem a lottümilliomosok/olajszőkítők kategróriája. Legfeljebb nem iratja rá hátul, vagy minden alkalommal röhög, ha a 1.4est látó műmájer 318i-sek beégnek mögötte az emelkedőn...
Nálunk egyelőre tökmindegy, de pl az angoloknál egyre inkább Co2 alapú a teherviselés, és ha egy nagyobb angol cég lecseréli a 3asait 159-re, egyszerre többet vásárol, mint az összes amórés 3 év alatt.. Elvileg az 1.4 turbórudik ebben sokkal jobbak. (nem véletlenül égeti magát a bömö a start/stoppal) Márpedig a flottánál nem egyedileg döntik el. Megnézek a költségeket a pénzügyesek, eldöntik a kts.ek alapján, aztán lehet a menedzsernek konfigurálgatni a modellen belül...
Azért azt is érdemes megnézni, milyen vásárlási szokásaik vannak az Alfa vásárlóknak. Az amórán milyen az arány az 1.6 TS és a V6 156-osok között. Egyáltalán hány benzines 159es van fenn? Holden vagy nem holden, én még sehol sem találkoztam V6 159essel, egyetlen tesztautó sincs az egész országban (Lux).
Nánunk pedig elég durva különbség lenne a fenntartásban egy 1.4es és egy 1.9es, pláne egy 2.2es között. Azért ha kicsit visszatértek a realáitások talajára fel fog tűnni, hogy nem mindegy hogy mondjuk a papa által érettségire vett 147/Mito vagy a használtan öszekapart 10 évesnek 5 vagy 15e havonta a kötelezője. Innen nézve nehéz elkézelni, hogy aki 10milkáért vesz egy autót az ugyanúgy figyelembe fogja venni a havi fenntartási költségeket, és tojik rá hogy 4hengrese 1.4 vagy 2.2, ha feleannyi a kötelező és kevsebb a casco. Pedig így van. EZ még nem a lottümilliomosok/olajszőkítők kategróriája. Legfeljebb nem iratja rá hátul, vagy minden alkalommal röhög, ha a 1.4est látó műmájer 318i-sek beégnek mögötte az emelkedőn...
Nálunk egyelőre tökmindegy, de pl az angoloknál egyre inkább Co2 alapú a teherviselés, és ha egy nagyobb angol cég lecseréli a 3asait 159-re, egyszerre többet vásárol, mint az összes amórés 3 év alatt.. Elvileg az 1.4 turbórudik ebben sokkal jobbak. (nem véletlenül égeti magát a bömö a start/stoppal) Márpedig a flottánál nem egyedileg döntik el. Megnézek a költségeket a pénzügyesek, eldöntik a kts.ek alapján, aztán lehet a menedzsernek konfigurálgatni a modellen belül...
Azért azt is érdemes megnézni, milyen vásárlási szokásaik vannak az Alfa vásárlóknak. Az amórán milyen az arány az 1.6 TS és a V6 156-osok között. Egyáltalán hány benzines 159es van fenn? Holden vagy nem holden, én még sehol sem találkoztam V6 159essel, egyetlen tesztautó sincs az egész országban (Lux).
Vikking 31127-09-2008 08:43:14 // 1486
Esetleg 2.2 TB, mint TI verzió, 10 mill alatt? Olyan 250 lóval, elsőkerékhajtással, és nem elektromos q2-vel?
3.2 TB-ről ne is beszéljünk :P Olyan 400-430 lóval, az RS4 meg az M3 ellen...
Az a baj, hogy hiába szeretnénk, valszleg úgysem lesz... Az 1.4-es sztem is vicc lenne a 159-esben, nem azért, mert adott esetben nem menne jobban az 1.6 156-nál, hanem mert ne komolytalandkodjunk már...
Egy normális Alfa motor nincs a 159-esben, mind egy szálig Holden blokkok, és akkor még esetleg rakjunk bele egy 1.4-est is, hogy végképp kiröhögjön mindenki? Áhh... Értelmetlen....
3.2 TB-ről ne is beszéljünk :P Olyan 400-430 lóval, az RS4 meg az M3 ellen...
Az a baj, hogy hiába szeretnénk, valszleg úgysem lesz... Az 1.4-es sztem is vicc lenne a 159-esben, nem azért, mert adott esetben nem menne jobban az 1.6 156-nál, hanem mert ne komolytalandkodjunk már...
Egy normális Alfa motor nincs a 159-esben, mind egy szálig Holden blokkok, és akkor még esetleg rakjunk bele egy 1.4-est is, hogy végképp kiröhögjön mindenki? Áhh... Értelmetlen....
zolee14527-09-2008 01:59:39 // 1485
hsz 1476. A 156 1,6 ts elméletileg gyengébb, vagyis úgy mondom, hogy elméletileg a 159 1,4tb jobban kéne hogy menjen, ráadásul egy hétköznapiautósbarátabb karakterisztikával. Számold össze hány 156 1,6 ts van a tagok közt, és hány GTA.:)
Ettől függetlenül inkább presztizskérdés, hogy 2 liter alatt ne nagyon legyenek a motorok.
Viszont az 1,8 tb-t lazán el tudom képzelni benne.
Ettől függetlenül inkább presztizskérdés, hogy 2 liter alatt ne nagyon legyenek a motorok.
Viszont az 1,8 tb-t lazán el tudom képzelni benne.
Tom1227-09-2008 01:45:47 // 1484
Ilyen viccet csak az Skoda engedhetett meg magának: Octavia 1.4, turbo nélkül! :-)) A 159-be inkább egy 1.8, 2.0 turbo "menne el", hogy ne kelljen noszogatni.
Tedi27-09-2008 01:35:20 // 1483
Najó Zool, de
1) Szerinted hogy nézne ki egy középkategóriás autóban, amit a BMW/Audi ellen küldtek harcba egy 1.4-es motor?
2) Ne felejtsd el, hogy a 159 súlya motorral, vagy anélkül, de sokkal nagyobb, mint a MiToé. A MiTo 1205 kiló, könnyebb, mint a 145 QV. Nem látom azt az épeszü érvet, ami szerint jó helye lenne ennek az 1.4 turbónak egy 159-ben. Szánalmas és nevetséges lenne. Azontúl a 159 2 éven belül elköszön. És ide a rozsdás bökőt, hogy az utódjába sem fognak 1.4-es túrómotort rakni. Körberöhögnék az autót nem csak Európában, de az egész világon.
1) Szerinted hogy nézne ki egy középkategóriás autóban, amit a BMW/Audi ellen küldtek harcba egy 1.4-es motor?
2) Ne felejtsd el, hogy a 159 súlya motorral, vagy anélkül, de sokkal nagyobb, mint a MiToé. A MiTo 1205 kiló, könnyebb, mint a 145 QV. Nem látom azt az épeszü érvet, ami szerint jó helye lenne ennek az 1.4 turbónak egy 159-ben. Szánalmas és nevetséges lenne. Azontúl a 159 2 éven belül elköszön. És ide a rozsdás bökőt, hogy az utódjába sem fognak 1.4-es túrómotort rakni. Körberöhögnék az autót nem csak Európában, de az egész világon.
Zool27-09-2008 00:43:34 // 1482
Ha nem lenne JTD-d, azt mondanám, üdvözöllek a dízelek világában. Aki meg nem tud egy ilyen túrós 1.4essel elindulni, az kezelje a falábát 3liytis V6ossal :)))))
Zool27-09-2008 00:35:28 // 1480
Nem versenyautónak kellene a 159, annyit kb tudna egy ilyan, mint a 150LE JTD csak 100 kilóval könnyebb lehetne... Ne felejtsd el, hogy vany egy 120LE JTD is,amit vezettem is., és nem volt alulmotoroizált. Igaz felülmotorizált sem...
A Mitónál az volt a legdurvább, hogy a város után egy pillanat alatt 140en volt. Ez a motor szinte játszik a kasztnival. Egy köztes 120LE 1.4 jó kompremisszum lesz...
A Mitónál az volt a legdurvább, hogy a város után egy pillanat alatt 140en volt. Ez a motor szinte játszik a kasztnival. Egy köztes 120LE 1.4 jó kompremisszum lesz...
Zool27-09-2008 00:31:45 // 1479
A 159 kormányának áttétele valami hasonló volt, mint a 147é, elég direkt ami nagyon jó. És a 159 abban nyűgözött le leginkább, hogy alfásan közvetített az útról a kormány, de a futómű és a karosszéria szerencsére nem, ami a 147 nagy gyengéje volt (főleg a zajos lengéscsillapító). És a 159 kormány közel olyan kicsi, mint a 147é, csak TI/sportiva kivételével nem olyan jó markolni.
A Mito alapvetően más. Semmivel nem volt jobb az a kormány, mint pl az S40é, ami elég rossz. Az S40é a volvo és a prémiumközép legrosszabb kormánya, nagy viszonlyag közvetett.
A Mito alapvetően más. Semmivel nem volt jobb az a kormány, mint pl az S40é, ami elég rossz. Az S40é a volvo és a prémiumközép legrosszabb kormánya, nagy viszonlyag közvetett.
zolee14526-09-2008 23:05:23 // 1478
Ha jól emlékszem a turbók úgy 3000 körül szoktak kapcsolni, de akkor még nem maxon megy. Egy kisebb turbó jóval korábban kapcsol, de hamarabb el is fogy (talán nem véletlen, hogy 5500-nál adja le az 1,4 tb a max teljesítményt). Kb olyasmi lehet a karakterisztikája mint egy nagyobb dízelnek, csak épp a használható tartomány nagyobb egy kicsivel.
Egy nagyobb turbót nehezebb megpörgetni a kipuffgázzal, vagyis később kapcsol (nagyobb fordulat kell neki), viszont tovább is bírja. Egy kisbb turbónál korábban lehet elindítani a töltést (kisebb turbólyuk) viszont szerencsétlen szétpörögné magát magasabb fordulatszámon. Na erre van a dupla turbó, ami utcai autónál mostanában egy kicsi egy nagy kombinációt jelent (monnyuk BMW dízelek), vagy épp a változó geometriájú turbó. Ezekkel ki lehet tolni a határokat.
Ha belegondolsz a mai un. korszerű dízelek is erőtlenek alul, aztán ha megjön a nyomaték akkor tol mint állat...mondjuk egy 2000-es, vagy 2500 rpm -es sávban. Alatta - fölötte semmi. Ezért van hatos váltó, hogy a lehető legtöbb sebességnél találj olyan fokozatot amiben az adott fordulatszámtartományon belül tudod tartani a motort.
Kb így működik ez, de ha nem akkor majd úgyis kijavít valaki.:)
Egy nagyobb turbót nehezebb megpörgetni a kipuffgázzal, vagyis később kapcsol (nagyobb fordulat kell neki), viszont tovább is bírja. Egy kisbb turbónál korábban lehet elindítani a töltést (kisebb turbólyuk) viszont szerencsétlen szétpörögné magát magasabb fordulatszámon. Na erre van a dupla turbó, ami utcai autónál mostanában egy kicsi egy nagy kombinációt jelent (monnyuk BMW dízelek), vagy épp a változó geometriájú turbó. Ezekkel ki lehet tolni a határokat.
Ha belegondolsz a mai un. korszerű dízelek is erőtlenek alul, aztán ha megjön a nyomaték akkor tol mint állat...mondjuk egy 2000-es, vagy 2500 rpm -es sávban. Alatta - fölötte semmi. Ezért van hatos váltó, hogy a lehető legtöbb sebességnél találj olyan fokozatot amiben az adott fordulatszámtartományon belül tudod tartani a motort.
Kb így működik ez, de ha nem akkor majd úgyis kijavít valaki.:)
Attie26-09-2008 22:46:30 // 1477
A kg/LE arány meglep, de a nyomaték azért nem ilyen egyértelmű szerintem.
230 Nm csak akkor van amikor tölt a turbó. Egy elindulás vele már érdekesebb lehet. Vagy mindig 2000 fordulattal indulunk vagy nagy eséllyel lefulladunk :)
230 Nm csak akkor van amikor tölt a turbó. Egy elindulás vele már érdekesebb lehet. Vagy mindig 2000 fordulattal indulunk vagy nagy eséllyel lefulladunk :)
zolee14526-09-2008 22:17:07 // 1476
Alfa 159 1,8 - 1505 Kg /1,4TB esetén ennél nem lehet több, vagyis 1505/155 = 9,7 Kg/LE
Alfa 156 1,6 - 1230 Kg 1230/120 = 10,25 Kg/LE
1,4 tb 230 Nm @ 3000 rpm
1,6 ts 144 Nm @ 4500 rpm
Vagyis adott egy kicsivel jobb súly/teljesítmény arány, és egy összehasonlíthatatlanul nyomatékosabb, és jobb karakterisztikájú motor.
Kérdezz meg pár 156 1,6ts tulajt (de mondjuk a 145 1,6 ts sem sokkal jobb arányokkal rendelkezik), hogy lomha-e a gépe? Nyilván nem versenyautó, a 159 1,4 tb sem lenne az, nem beszélve az 1,4-es motor "presztizséről" ebben a kategóriában, de hogy oda lehetne tenni az 156 mellé, pláne hatos váltóval az tuti.:)
Alfa 156 1,6 - 1230 Kg 1230/120 = 10,25 Kg/LE
1,4 tb 230 Nm @ 3000 rpm
1,6 ts 144 Nm @ 4500 rpm
Vagyis adott egy kicsivel jobb súly/teljesítmény arány, és egy összehasonlíthatatlanul nyomatékosabb, és jobb karakterisztikájú motor.
Kérdezz meg pár 156 1,6ts tulajt (de mondjuk a 145 1,6 ts sem sokkal jobb arányokkal rendelkezik), hogy lomha-e a gépe? Nyilván nem versenyautó, a 159 1,4 tb sem lenne az, nem beszélve az 1,4-es motor "presztizséről" ebben a kategóriában, de hogy oda lehetne tenni az 156 mellé, pláne hatos váltóval az tuti.:)
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2008 22:04:24 // 1475
no ma láttam élőben egy rosso MiTo-t nem olyan csúnya oldalról hátulról bravos egy picit ...
Tedi26-09-2008 21:57:35 // 1474
Főleg.
Egyébként meg: ja télleg! :) Télleg 185 :)
Egyébként meg: ja télleg! :) Télleg 185 :)
raga26-09-2008 21:48:00 // 1473
Nem Bravo alapú lesz a 149.
(legalábbis az utolsó hír arról szólt, hogy túl nehéznek találtatott.)
(legalábbis az utolsó hír arról szólt, hogy túl nehéznek találtatott.)
Attie26-09-2008 21:47:12 // 1472
Az 1.9 JTS a 160 paci.
De amúgy valóban, az 1.4 TB még úgy sem vinné szerintem sem :)
De amúgy valóban, az 1.4 TB még úgy sem vinné szerintem sem :)
tipoatti26-09-2008 21:27:29 // 1471
ööö...A Tipo-indexkar megoldást imádtam. Azóta sem tetszett SEMMILYEN autóban ennyire. Világi találmány volt anno...
Tedi26-09-2008 21:17:48 // 1469
Szeretném látni ezt a motor a 159esekben is.
ROTFL :DD Te mit vettél be?! :D 1.4-es turbó a 159-ben...szerintem aludj egyet :))) Ha a 165 lovas 2.2 JTS nem viszi, akkor gondolod, hogy az 1.4 kisebb lökettel, kevesebb lóerővel vinni fogja?!
A kormányzás emlékeim szerint a 159-ben is legalább ennyire steril volt, ez van, túlszervóznak mindent. De dynamic módban egy hegyszi szerpentinen azért többet visszad, mint a 159 kormánya.
Ízlésről meg nem vitatkozom :)
ROTFL :DD Te mit vettél be?! :D 1.4-es turbó a 159-ben...szerintem aludj egyet :))) Ha a 165 lovas 2.2 JTS nem viszi, akkor gondolod, hogy az 1.4 kisebb lökettel, kevesebb lóerővel vinni fogja?!
A kormányzás emlékeim szerint a 159-ben is legalább ennyire steril volt, ez van, túlszervóznak mindent. De dynamic módban egy hegyszi szerpentinen azért többet visszad, mint a 159 kormánya.
Ízlésről meg nem vitatkozom :)
Zool26-09-2008 17:27:45 // 1468
Na kipróbáltam a Mito kölköt. Egy vérlázító első 3 perc után a 155LE megmentette a napot, és egy élvezetes 20 percet követően már-már megtérten adtam vissza a kulcsot.
Ami jó:
A külső ha nem is annyira agresszív, nincs hátrányban egy Minihez képest, ami nagy szó. Pár hete nekem nem tetszett elsőre, de az asszonynak azonnal. Nézzünk szembe a tényekkel, ez nem a magunk fajta családapáknak vagy a 20 éves youngtimereket hajtó nördöknek készült. Személy szerint egy idősebb néninek adtam át a kulcsot, aki már toporogva várt. Az ilyenek itt általában 120dvel vagy S3assal járnak, és nagyon fizetőképes réteg. Azt mondom, hogy ezek lesznek a fő konkurensek, lefelé meg a New Beetle, az Ypsilon és a Punto Abarth. Viszont nem annyira uniszex, mint a Mini, én nem szívesen villognék vele, nincs olyan gerjedelmem, mint a 159nél volt, első pillantásra…
A Motor: egy 155LE turbó egy akkora autóban milyen lehetne? Úgy kerültem 150kn/h ra rövid országútszakaszokon hogy csak úgy néztem. Szeretném látni ezt a motor a 159esekben is. De ez csak az egyik vége. Van olcsó 78LE a apórolósoknak (én ilyet vennék a lányomnak első (komolyabb) autónak), meg elég jó (és könnyű) 1.6 dízel.
Brossúra: nem kicsit javult, végre feljött a kocsi szintjére, de sajna ehhez a kocsinak is segítenie kellett : (
Ár: na itt van a kutya elásva. Kb egy árban egy Punto Abarthhal és egy 207tel 18e ajró, 14ért a 78LE. De e lényeg a felszereltség. Aki konfigurált már Minit vagy bömöket, az tudja, milyen egy 14 ezres autót 20ezerért elvinni. Szerintem meglesz a tervezett értékesítés, de nem annyira az Alfa hívők közül.
Ami rossz:
EZ NEM EGY ALFA ROMEO. Itt mindenki pattog, hogy RWD, közben az utolsó megmaradt igazán sportos alfa dolog kimaradt: a kormányzás. Ennek a kocsinak semmi kapcsolata nincs az úttal. Azt teszi, amit kell, de semmi visszajelzés, Ha bárki beszólt a 159-re, az most 10szeresen megtehetné a Mitónál. Érzéketlen, közvetett hajókormány. Nem igaz hogy nem tudták volna rendesen megcsinálni. Lenne közvetettebb, és a 159 TI kormányával. Nyami...
A műszerfal borítás. Ez megint nem Alfa Romeo. Ez egy dizájnolt GPunto. Lehet h jobb, mint a piacon legrosszabb anyagminőségű Punto belső, de fényévekkel múlja alul pl a 147esét. Elsőnek a piros csillogó felső rész akasztott ki tükrözött és egyáltalán gázosan nézett ki. És a kapcsolók! Az indexé a legrosszabb FIAT (Tipo?) hagyományokat idézi. A 147ben ezerszer több stílus volt. Könyörgöm, ez nem egy drága technológiai elem, egy kis vacak, nem hiszem hogy pont ezen kellett spórolni…Műszerek is legfeljebb a GPuntohoz képest jó, a lassan 8 éves 147est sem éri el (mondjuk sokan jártak így, a147 ebben még mindig tuti). Nem láttam alfatexet sem a brosúrában. Ülések sem egy GT szinten…
Váltó: nem gáz, de már régóta itt kellene a legtöbbet javítani, visszalépés a 159hez képest is. Ezek szerinte az véletlen volt. A sok marketingduma helyett vegyenek egy S40est vagy MX5öst, kapják szét, másolják le, és tegyék be. Olyat kell csinálni egy sportos autóba….
Összességében: egyik szemem sír a másik nevet. Rövid távon nem rosszak a kilátások, de nem várok ezek után sokat a Barvo-alapú 149től. Nem a Mito fogja megmenteni a márkát, de időt nyer egy két rendes modell kihozatalára, ha lesznek…
Ami jó:
A külső ha nem is annyira agresszív, nincs hátrányban egy Minihez képest, ami nagy szó. Pár hete nekem nem tetszett elsőre, de az asszonynak azonnal. Nézzünk szembe a tényekkel, ez nem a magunk fajta családapáknak vagy a 20 éves youngtimereket hajtó nördöknek készült. Személy szerint egy idősebb néninek adtam át a kulcsot, aki már toporogva várt. Az ilyenek itt általában 120dvel vagy S3assal járnak, és nagyon fizetőképes réteg. Azt mondom, hogy ezek lesznek a fő konkurensek, lefelé meg a New Beetle, az Ypsilon és a Punto Abarth. Viszont nem annyira uniszex, mint a Mini, én nem szívesen villognék vele, nincs olyan gerjedelmem, mint a 159nél volt, első pillantásra…
A Motor: egy 155LE turbó egy akkora autóban milyen lehetne? Úgy kerültem 150kn/h ra rövid országútszakaszokon hogy csak úgy néztem. Szeretném látni ezt a motor a 159esekben is. De ez csak az egyik vége. Van olcsó 78LE a apórolósoknak (én ilyet vennék a lányomnak első (komolyabb) autónak), meg elég jó (és könnyű) 1.6 dízel.
Brossúra: nem kicsit javult, végre feljött a kocsi szintjére, de sajna ehhez a kocsinak is segítenie kellett : (
Ár: na itt van a kutya elásva. Kb egy árban egy Punto Abarthhal és egy 207tel 18e ajró, 14ért a 78LE. De e lényeg a felszereltség. Aki konfigurált már Minit vagy bömöket, az tudja, milyen egy 14 ezres autót 20ezerért elvinni. Szerintem meglesz a tervezett értékesítés, de nem annyira az Alfa hívők közül.
Ami rossz:
EZ NEM EGY ALFA ROMEO. Itt mindenki pattog, hogy RWD, közben az utolsó megmaradt igazán sportos alfa dolog kimaradt: a kormányzás. Ennek a kocsinak semmi kapcsolata nincs az úttal. Azt teszi, amit kell, de semmi visszajelzés, Ha bárki beszólt a 159-re, az most 10szeresen megtehetné a Mitónál. Érzéketlen, közvetett hajókormány. Nem igaz hogy nem tudták volna rendesen megcsinálni. Lenne közvetettebb, és a 159 TI kormányával. Nyami...
A műszerfal borítás. Ez megint nem Alfa Romeo. Ez egy dizájnolt GPunto. Lehet h jobb, mint a piacon legrosszabb anyagminőségű Punto belső, de fényévekkel múlja alul pl a 147esét. Elsőnek a piros csillogó felső rész akasztott ki tükrözött és egyáltalán gázosan nézett ki. És a kapcsolók! Az indexé a legrosszabb FIAT (Tipo?) hagyományokat idézi. A 147ben ezerszer több stílus volt. Könyörgöm, ez nem egy drága technológiai elem, egy kis vacak, nem hiszem hogy pont ezen kellett spórolni…Műszerek is legfeljebb a GPuntohoz képest jó, a lassan 8 éves 147est sem éri el (mondjuk sokan jártak így, a147 ebben még mindig tuti). Nem láttam alfatexet sem a brosúrában. Ülések sem egy GT szinten…
Váltó: nem gáz, de már régóta itt kellene a legtöbbet javítani, visszalépés a 159hez képest is. Ezek szerinte az véletlen volt. A sok marketingduma helyett vegyenek egy S40est vagy MX5öst, kapják szét, másolják le, és tegyék be. Olyat kell csinálni egy sportos autóba….
Összességében: egyik szemem sír a másik nevet. Rövid távon nem rosszak a kilátások, de nem várok ezek után sokat a Barvo-alapú 149től. Nem a Mito fogja megmenteni a márkát, de időt nyer egy két rendes modell kihozatalára, ha lesznek…
Somez26-09-2008 14:17:17 // 1467
Kezdjük el gyűjteni az aláírásokat, hogy Alfa trolit akarunk. Hátha pause-olják emiatt a 149 projektet :DD
BeeGee26-09-2008 13:47:30 // 1466
Meg a garázs kérdés, ugye :)
Seriff26-09-2008 13:45:50 // 1465
Mondjuk én is szoktam ilyet:)
BeeGee26-09-2008 13:44:18 // 1464
Kell egy fordulatszám tartomány, ahol kruizolni lehet. 500-1300ig erre való :)
zolee14526-09-2008 13:23:56 // 1463
Vegyél trolibuszt. Igaz ahol nincs vezeték ott egy kicsit erőtlenebbnek érződik, de amúgy nagyon komolyat lép.:D
Seriff26-09-2008 13:17:17 // 1462
1300tól? És addig malmozunk, e?:D
Grando26-09-2008 13:07:14 // 1460
3000 V6 + kompresszor + túró... ;))))
BeeGee26-09-2008 12:47:00 // 1459
De amikor húz, akkor kapkodnia kell a benzinesnek magát, és nem csak érzetre, hanem szemre is :)
Én egy olyan autót szeretnék, ami úgy húz mintegy dizel, csak épp 1300-7500ig :)
Én egy olyan autót szeretnék, ami úgy húz mintegy dizel, csak épp 1300-7500ig :)
Seriff26-09-2008 12:14:13 // 1458
Minden dízel illuzionista:)) Dehát Platon is megmondta, hogy csak árnyak vagyunk a barlang falán:)) Az a fontos, hogy mit hitet el veled, s mit érzel általa:) Mondjuk nekem csak munkaautónak kellene diesel, de ha nem muszáj, annak se...
Tedi26-09-2008 12:11:24 // 1457
Nem a dízelen van a hangsúly, hanem azon, hogy a két autó karaktere teljesen más. Neked a 156-é jön be, nekem a MiTo-é :)
Somez26-09-2008 12:06:21 // 1456
Szerintem az élmény szempontjából mindegy, valami úgy tűnik, mintha jól menne... vagy jól is megy. Csak ami jól is megy, az sokat eszik, drága, veszélyesebb, stb :-)
Attie26-09-2008 10:46:32 // 1455
A dízelek tényleg nem is mennek olyan jól mint hiszik az emberek. Csak nagyon becsapósak. Úgy tűnnek mintha jól mennének :)
Tedi26-09-2008 08:35:34 // 1454
Ízlések és pofonváglak :))
Nekem pl isteníthatik a 2.4 dízel 156-ost, akkor sem fog bejönni. Elismerem és tényleg nagyon durván megy és jó is, de számomra "nem annyira, mint itt istenítik" :)
Nekem pl isteníthatik a 2.4 dízel 156-ost, akkor sem fog bejönni. Elismerem és tényleg nagyon durván megy és jó is, de számomra "nem annyira, mint itt istenítik" :)
Somez25-09-2008 23:34:23 // 1453
Ezért írtam a "talánt" :-)
Attie25-09-2008 23:07:16 // 1452
Nekem csak az árával volt bajom. Tesztvezetés után meg csak az jött le hogy jó, de nem annyira mint itt istenítik :)
koz25-09-2008 21:03:34 // 1451
Azért egy kicsit szoknom kellett...:)
Tedi25-09-2008 20:33:35 // 1450
Talán Koz és Én voltunk egyedül, akik az első perctől kezdve imádták :-)
Ki ne hagyj a felsorolsából engem :)))
Ki ne hagyj a felsorolsából engem :)))
Somez25-09-2008 20:13:06 // 1449
Én renitenskedek, mert mindenki szénné fikázta itt a fórumon, aztán meg jött a pálfordulás amint megnézték élőben. Talán Koz és Én voltunk egyedül, akik az első perctől kezdve imádták :-) Megvárom, amíg a vezess.hu-sok kapnak egyet tesztre, és akkor majd a kollégákkal együtt megsasolom közelebbről.
Seriff25-09-2008 16:08:44 // 1447
Értettem Amore, Alfa Amore!
El is húzom a csíkot
El is húzom a csíkot
Alfa Amore25-09-2008 16:06:58 // 1446
Most már tényleg fejezzétek be itt. Főleg, Te Seriff!
koz25-09-2008 16:05:22 // 1444
Teringettét nekije!!!! :)
Seriff25-09-2008 16:03:48 // 1443
Én legalább elmondhatom, hogy voltam már minden, kicsihuszárok:D
Seriff25-09-2008 16:02:44 // 1442
Mindjárt más:)) Jó a neved, szimpatikus lehetsz:DD
koz25-09-2008 16:01:36 // 1440
Akkor már a topicot is át kéne nevezni pihent agyúak II-re...:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
510
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?