Igen, ezt már tudjuk január 31-e óta ( #4402 ), hogy csak ebben a kékben létezik
Ebben az árban a regisztrációs adó is benne van már, kulcsrakészen, forgalomba helyezéssel ? :P :))
Forum >> MiTo
mesa02-08-2010 12:21:15 // 4789
Halesz02-08-2010 12:19:00 // 4788
Nem is fullos, ha jól látom a napfénytető hiányzik :)
Szilárd02-08-2010 12:09:32 // 4787
Azért az nem kevés!
Tommi02-08-2010 12:05:01 // 4786
Kizárólag ebben az egy színben ("Maserati kék") készül az autó. Természetesen full-full felszerelt, QV szint és mellé a Maseros kiegészítők. Azért különleges ugye, mert kereskedelmi forgalomban nem kapható, csak Maserati kereskedések rendelhettek.
Az autó nullkilométeres, meghozták a trélerrel és azóta egy métert nem ment, még rendszám sincs rajta. Az ára nettó 18.000 euro.
Az autó nullkilométeres, meghozták a trélerrel és azóta egy métert nem ment, még rendszám sincs rajta. Az ára nettó 18.000 euro.
Szilárd02-08-2010 10:54:23 // 4785
Nekem tetszik!:)))
Gondolom az ára is magasabb lesz majd,mint a "sima" QV-é...
Gondolom az ára is magasabb lesz majd,mint a "sima" QV-é...
mesa02-08-2010 09:24:01 // 4784
3 millióért, null kilométeresen érdekelne! Már csak a színével kellene megbarátkozni:)
Tommi30-07-2010 10:49:04 // 4783
Tegnap meglátogattam Pidap kollégát a Ferrari szalonban és megmutatta a legújabb szerzeményüket :) Egy a 200 db, kereskedelmi forgalomban nem kapható Maserati Edition MiTo-k közül :) Az alap egy QV, tehát 170 LE, fullos felszereltség, ezen felül a legfinomabb bőr ülések, ugyanaz a beszállító, aki a Ferrarik és Maseratik bőrét is csinálja. A küszöbön króm díszléc, rajta MAserati felirat, a középkonzolon az Alfa és Maser embléma között a "limited Edition" felirat, 18" keresek, nagyon szép az autó :)
Az autó amúgy eladó lesz, ha érdekel valakit :)))
Az autó amúgy eladó lesz, ha érdekel valakit :)))
GT Ɨ|ѯ27-07-2010 19:27:57 // 4782
rendszám?...:-D
Tom1227-07-2010 18:33:43 // 4781
OFF
Inkább mérjétek az idoket, az mindenkinek jobb lesz.;-)
ON
Inkább mérjétek az idoket, az mindenkinek jobb lesz.;-)
ON
Tom1227-07-2010 18:27:36 // 4780
Hála a mérnokoknek, hogy egy "parlagi" 156-os futómuve is a kategória egyik legjobbja /ha nem a legjobb - nem én találtam ki/.
Ennek koszonhetoen torzult már el mellettem Citroen, Skoda, vagy VW "pilóta" egy - egy sportosabb kanyarba eséskor...:-)
Ennek koszonhetoen torzult már el mellettem Citroen, Skoda, vagy VW "pilóta" egy - egy sportosabb kanyarba eséskor...:-)
Somez27-07-2010 18:05:52 // 4779
Így már mindjárt más :D
mesa27-07-2010 14:24:59 // 4778
ON
A Mito azért NEM JÓ kocsi, mert
- nincs benne öthengeres 2.4 mJTD turósdízel, pedig jelen pillanatban az a legsportosabb Alfa Romeo motor :)))
A Mito azért NEM JÓ kocsi, mert
- nincs benne öthengeres 2.4 mJTD turósdízel, pedig jelen pillanatban az a legsportosabb Alfa Romeo motor :)))
mesa27-07-2010 14:21:11 // 4777
Figyelmetekbe #4767
Csak pár sorral kell visszább olvasni ;-)
Csak pár sorral kell visszább olvasni ;-)
mesa27-07-2010 14:20:10 // 4776
Akkor olvass vissza!
Sehol nem állítottam, hogy bármi jobb lenne, itt egyedül GEORGE akar bármit is bebizonyítani! :))
Sehol nem állítottam, hogy bármi jobb lenne, itt egyedül GEORGE akar bármit is bebizonyítani! :))
Szabi(kispalinagyobbikfia)27-07-2010 13:40:41 // 4775
meglehetősen :D a topic új neve: legjobbasportkormos vs semminemjobbaselespeednél :D
Somez27-07-2010 13:12:48 // 4774
Abban a hitben néztem ide be, hogy a MiTo-ról olvashatok hozzászólásokat. Látom naív voltam.
mesa27-07-2010 12:17:46 // 4773
Ez már a vicc kategória :)))
GEORGE26-07-2010 23:10:37 // 4772
OFF
Jól mondod, a fizikát nem lehet megkefélni, egy jobban tapadó gumival, feszesebb futóművel nagyobb kanyarsebesség érhető el, még akkor is, ha egy nehezebb motor van a motortérben.
Menjünk egyszer egymás után valami frankó kanyargós helyen, én megyek mögötted, de ha neked megyek hátulról, rendezed a kárt az autókban!
Veszteni valód nincs, mert az álláspontod alapján nem érhetlek utol a kanyarokban, hisz könnyebb motor van a 156-ban
ON
Jól mondod, a fizikát nem lehet megkefélni, egy jobban tapadó gumival, feszesebb futóművel nagyobb kanyarsebesség érhető el, még akkor is, ha egy nehezebb motor van a motortérben.
Menjünk egyszer egymás után valami frankó kanyargós helyen, én megyek mögötted, de ha neked megyek hátulról, rendezed a kárt az autókban!
Veszteni valód nincs, mert az álláspontod alapján nem érhetlek utol a kanyarokban, hisz könnyebb motor van a 156-ban
ON
mesa26-07-2010 16:02:48 // 4771
Erre csak azt tudom mondani, hogy a Fizika nem vitatkozhat a Hittel :DDD
Higgyél benne nyugodtan, a saját inercia rendszerben, hogy frankóbb a turós-dízeled, engem aztán teljes mértékben hidegen hagy.
Higgyél benne nyugodtan, a saját inercia rendszerben, hogy frankóbb a turós-dízeled, engem aztán teljes mértékben hidegen hagy.
GEORGE26-07-2010 14:53:19 // 4770
OFF
Már nem nagyon szeretnék ebben a témában vitázni, mert te kiragadsz egy dolgot és azt lovagolod.....mást meg se akarsz hallani vagy érteni....a te elméleted alapján a TS 156-hoz képest nem is lehet gyorsabban kanyarodni 2,5V6-al 2,4 JTD-vel és 3.2 GTA-val mert ugye ezekben mind nehezebb a motor?
Igen egy adott típusnál ha nehezebb az eleje akkor azt, jobban-hamarább kitolja-kitolhatja a kanyarban.
De ha már a motort említjük egy kanyarodáskor, akkor nézzük meg más alapvetően fontos dolgot is, ami nélkülözhetetlen a kanyarodáshoz.
Kerék-gumi páros és a gátlók.
( gumi komoly mértékben beleszól a tapadásba, ha két egyforma 2,0 TS 15-ös keréken, de eltérő típusú gumikkal bírnak, akkor már értékelhető különbségű sebességgel tudnak kanyarodni )
Egy 156-os 2.0 TS motorral, normál futóművel, esetenként 15-ös, 16-os kerekeken tuti nem lehet olyan tempóval befordulni, mint egy szintén 156-os de 2.5 V6-os motorral gyári sport futóművel.
( Kb 2-3cm ültetés a gyári alaphoz képest ) és kicsit feszesebb gátlók aztán a 17-es felni ami szintén döntően befolyásolja a kanyarodáskor a tapadást. Ergo a kicsit nehezebb motort bőven kompenzálja a másabb futómű paraméter.....Remélem nem hiszed azt, hogy egy gyári GTA is szarabbul tud fordulni, mint egy alap 2,0 TS.....
A korábban emlegetett 98-as 2.0 TS kontra 2004-es 2,4 JTD 20V közti 135kg nem mind a motor mássága teszik ki. Eleve különböznek kívülről és belülről is. Sok buzi apróság adja a különbséget, persze a különbségből jut bőven a motortérbe, de akkor sem mind a 135kg. Pl a függönylégzsák, oldallégzsák, motoros hátsóablakok, másabb ülés, CD-tár, gyári mélynyomó, a nagyobb hátsófék és még lehetne sorolni így olvasva pár nevetséges dolgot, de attól függetlenül még mindnek van súlya.....részemről lezárnak gondolom eme vitánkat és felőlem gondolhatod azt, hogy a 2,4 JTD 20V-el nem lehet úgy menni kanyarokban mint egy 2.0TS-el.....ettől függetlenül és mást tapasztaltam.
ON
Már nem nagyon szeretnék ebben a témában vitázni, mert te kiragadsz egy dolgot és azt lovagolod.....mást meg se akarsz hallani vagy érteni....a te elméleted alapján a TS 156-hoz képest nem is lehet gyorsabban kanyarodni 2,5V6-al 2,4 JTD-vel és 3.2 GTA-val mert ugye ezekben mind nehezebb a motor?
Igen egy adott típusnál ha nehezebb az eleje akkor azt, jobban-hamarább kitolja-kitolhatja a kanyarban.
De ha már a motort említjük egy kanyarodáskor, akkor nézzük meg más alapvetően fontos dolgot is, ami nélkülözhetetlen a kanyarodáshoz.
Kerék-gumi páros és a gátlók.
( gumi komoly mértékben beleszól a tapadásba, ha két egyforma 2,0 TS 15-ös keréken, de eltérő típusú gumikkal bírnak, akkor már értékelhető különbségű sebességgel tudnak kanyarodni )
Egy 156-os 2.0 TS motorral, normál futóművel, esetenként 15-ös, 16-os kerekeken tuti nem lehet olyan tempóval befordulni, mint egy szintén 156-os de 2.5 V6-os motorral gyári sport futóművel.
( Kb 2-3cm ültetés a gyári alaphoz képest ) és kicsit feszesebb gátlók aztán a 17-es felni ami szintén döntően befolyásolja a kanyarodáskor a tapadást. Ergo a kicsit nehezebb motort bőven kompenzálja a másabb futómű paraméter.....Remélem nem hiszed azt, hogy egy gyári GTA is szarabbul tud fordulni, mint egy alap 2,0 TS.....
A korábban emlegetett 98-as 2.0 TS kontra 2004-es 2,4 JTD 20V közti 135kg nem mind a motor mássága teszik ki. Eleve különböznek kívülről és belülről is. Sok buzi apróság adja a különbséget, persze a különbségből jut bőven a motortérbe, de akkor sem mind a 135kg. Pl a függönylégzsák, oldallégzsák, motoros hátsóablakok, másabb ülés, CD-tár, gyári mélynyomó, a nagyobb hátsófék és még lehetne sorolni így olvasva pár nevetséges dolgot, de attól függetlenül még mindnek van súlya.....részemről lezárnak gondolom eme vitánkat és felőlem gondolhatod azt, hogy a 2,4 JTD 20V-el nem lehet úgy menni kanyarokban mint egy 2.0TS-el.....ettől függetlenül és mást tapasztaltam.
ON
mesa26-07-2010 13:51:03 // 4769
OK, akkor mondd meg nekem: a 2,4 JTDMegapower nem 156-os?
Vagy egy 1.6-os 156-oson nem lehet 'sport' futómű, csak a V6-oson, meg a sor5-ösön ? :)
Egyébként pedig hol van az +135 Kg elrejtve, ha nem az orrában ? Márványlapokkal bélelték az ajtózsebeket ? Hm? :))
Vagy egy 1.6-os 156-oson nem lehet 'sport' futómű, csak a V6-oson, meg a sor5-ösön ? :)
Egyébként pedig hol van az +135 Kg elrejtve, ha nem az orrában ? Márványlapokkal bélelték az ajtózsebeket ? Hm? :))
GEORGE26-07-2010 13:46:32 // 4768
Ha egyszer ide olyant amire válaszolni akarok, akkor itt fogok válaszolni, ennyi :-))
Bocsánat az érzékeny lelkűektől! :-)
Bocsánat az érzékeny lelkűektől! :-)
mesa26-07-2010 11:20:42 // 4767
Ez egy MiTO topik. Vagy tévedek? :)
GEORGE25-07-2010 08:40:47 // 4766
ON
hagyd már az audikat én 100szor inkább sportkocsinak tartom a Subarut, vagy a Mitsu Evo-t, mint bármelyik audit...
Akkor nézzük:
IMPREZA STi
és a másik nagyágyú:
Mitsu EVO
OFF
hagyd már az audikat én 100szor inkább sportkocsinak tartom a Subarut, vagy a Mitsu Evo-t, mint bármelyik audit...
Akkor nézzük:
IMPREZA STi
és a másik nagyágyú:
Mitsu EVO
OFF
GEORGE25-07-2010 08:16:23 // 4765
Hát, úgy jön ide, hogy sok 156-on 15-ös kerék van és normál futómű.
Ezért hiba nehezebb egy diesel vagy 2,5V6, ha azokon sportfutómű van meg 17-es kerék sokkal nagyobb sebességgel tud befordulni a kanyarban mint az előbbi könnyebb motoros 156-ok. De gondolom ebben megint nincs igazam, mert szaros diesellel járok.....
Ezért hiba nehezebb egy diesel vagy 2,5V6, ha azokon sportfutómű van meg 17-es kerék sokkal nagyobb sebességgel tud befordulni a kanyarban mint az előbbi könnyebb motoros 156-ok. De gondolom ebben megint nincs igazam, mert szaros diesellel járok.....
Vikking 31124-07-2010 23:22:35 // 4764
:) Én is csak azóta tudom mióta hallottam egy RS-t hogy nem kerregett :)))))
Poló24-07-2010 23:06:07 // 4763
Igazad van, ennyire nem vágom őket.
Vikking 31124-07-2010 23:00:14 // 4762
Az RS Octavia rendelhető benzinesben is 200 lóval ha jól tudom.
Poló24-07-2010 22:35:22 // 4761
Ja, nálunk is dízel motorosak a sportverziók, TT RS, A3 RS, RS4, RS6. Mindegyik turbós benzines. BMW-nél sem dízelek az M-esek, Mercinél sem az AMG-k. Egyedül talán a Skoda jut eszembe, ahol az RS Octavia és Fabia diesel, de hallottam már olyat, hogy az RS Octavia is lehet megkapja a soros ötös turbóst.
mesa24-07-2010 09:42:19 // 4760
"Katalógusból kinézve a 2,4 Jtd 20V 1385 kg a 2,0 TS 16V pedig 1250 kg.
Szóval 135kg a különbözet. persze ez nem mind az elejében van."
Hanem? Hol? 70 Kg-os a pótkerék, meg 50 Kg a hátra helyezett akkumulátor ? :DDD
Szóval 135kg a különbözet. persze ez nem mind az elejében van."
Hanem? Hol? 70 Kg-os a pótkerék, meg 50 Kg a hátra helyezett akkumulátor ? :DDD
mesa24-07-2010 09:41:18 // 4759
Biztos igazad van, de hogy jön ide a 15-ös kerék? :P
GEORGE23-07-2010 21:01:55 // 4758
Katalógusból kinézve a 2,4 Jtd 20V 1385 kg a 2,0 TS 16V pedig 1250 kg.
Szóval 135kg a különbözet. persze ez nem mind az elejében van.
Az a nagyobb motor kitolja az ívről az elejét, olyan sablon duma, mint a "nem az út és látásviszonyoknak megfelelően vezetett" hajtogatod itt, mit egy szentírást.
Az persze már Qrvára nem zavar téged, hogy vezetve ezt nem érezni, hogy leesene az útról a 2,4 jtd....
lehet te nem is mernél olyan tempoval fordulni amit az autó bírna.
Meg hiába könnyebb a 156-os 2,0TS motorral, ha 15-ös kerekeken gurul, az soha nem fog úgy befordulni, mint a 2,4 jtd 17-es kerékkel. Ha meg nem hiszed el, hogy jól fordul a 156-os 2,4 jtd-vel akkor nem is akarom továbbiakban bizonygatni. Tudod nem csak benzinmotoros Alfák léteznek.
Lassan el kell fogadni, hogy sok-sok OFF-nál a diesel motorokkal jönnek ki a sport verziók. ez van, idáig jutott a diesel.:-)
Szóval 135kg a különbözet. persze ez nem mind az elejében van.
Az a nagyobb motor kitolja az ívről az elejét, olyan sablon duma, mint a "nem az út és látásviszonyoknak megfelelően vezetett" hajtogatod itt, mit egy szentírást.
Az persze már Qrvára nem zavar téged, hogy vezetve ezt nem érezni, hogy leesene az útról a 2,4 jtd....
lehet te nem is mernél olyan tempoval fordulni amit az autó bírna.
Meg hiába könnyebb a 156-os 2,0TS motorral, ha 15-ös kerekeken gurul, az soha nem fog úgy befordulni, mint a 2,4 jtd 17-es kerékkel. Ha meg nem hiszed el, hogy jól fordul a 156-os 2,4 jtd-vel akkor nem is akarom továbbiakban bizonygatni. Tudod nem csak benzinmotoros Alfák léteznek.
Lassan el kell fogadni, hogy sok-sok OFF-nál a diesel motorokkal jönnek ki a sport verziók. ez van, idáig jutott a diesel.:-)
GEORGE23-07-2010 20:45:48 // 4757
Gyere próbáljuk ki!
Nekem nem tünt fel, hogy lassabban tudnék vele menni mint a benyás 146ti-vel, vagy más benyás autóval.
Mégis mennyivel nehezebb ez egy hengerrel nagyobb motor??? Szerintem azt a plusz kg nem veszi észre.
A végén kiderül, hogy csak 2,0TS lehet jól menni a kanyarokban mással nem.
Nekem nem tünt fel, hogy lassabban tudnék vele menni mint a benyás 146ti-vel, vagy más benyás autóval.
Mégis mennyivel nehezebb ez egy hengerrel nagyobb motor??? Szerintem azt a plusz kg nem veszi észre.
A végén kiderül, hogy csak 2,0TS lehet jól menni a kanyarokban mással nem.
GEORGE23-07-2010 20:43:45 // 4756
Nem füst, hanem kicsit maszatos volt a telefon kamerája előtt a plexi...
mesa23-07-2010 20:15:37 // 4755
Te dohányzol ? Vagy csak a motortérből jön ez a füst az óra köré ? ;D
mesa23-07-2010 20:14:24 // 4754
Aham, a szerpentinen az öthengeres, 2,4-es dízel motor meg nem is tolja jobban az orrát?! :))
Buksi16-07-2010 19:43:44 // 4753
Az még nem olyan vészes! :-))
GEORGE16-07-2010 19:38:52 // 4752
Ezt az értéket tudja tartósan is, úgymond sietősebb "utazó" sebesség :-) és nem kell füldogú sem :-) de sajna ilyenkor már 10-et kéri 100Km-ként :-)
Buksi16-07-2010 19:24:52 // 4751
Nekem eddig még nem sikerült feltornázni a MPH-s órámat! :-)))))))))
GEORGE16-07-2010 19:22:54 // 4750
Azt sehol sem írtam, hogy én nem szeretek kanyargós részeken autózni, pl a 6-os úton Pécs fele a mecseki szerpentin az egyik legnagyobb kedvencem! A 2,4 kerregő nyomatékával pedig szépen lehet tenni venni a gépet azon a szakaszon...
De szeretem a gyors utazást is. Tudom az én speciális problémám, hogy "utálok" nem szeretek lassan menni. Ha nincs indok, hogy miért kell lassan menni, akkor én is megyek, mert olyankor unatkozom........és ha most ezért bárki megköpköd, attól még ez így van.
de zárjuk egy képpel a témát, ahol tisztán látszik, hogy igyekszem tartani a 130-at :-)
De szeretem a gyors utazást is. Tudom az én speciális problémám, hogy "utálok" nem szeretek lassan menni. Ha nincs indok, hogy miért kell lassan menni, akkor én is megyek, mert olyankor unatkozom........és ha most ezért bárki megköpköd, attól még ez így van.
de zárjuk egy képpel a témát, ahol tisztán látszik, hogy igyekszem tartani a 130-at :-)
Vikking 31116-07-2010 10:37:47 // 4749
Egyetértünk :) Énseszeressem az ótópályát, mer az ojjan unalmasch :D (De még 180-nál is......)
Ferko15-07-2010 22:11:37 // 4748
Jaja, azon.:-DDD Gyáva népnek nincs hazája.:-DDDD
mesa15-07-2010 13:59:38 // 4747
Szerintem teljesen jó az amit írsz, én magam is ugyanígy gondolkodom a témáról. Persze GEORGE-t nehéz meggyőzni, hogy nincs igaza, de őt így szeretjük! :))
Nem is akarom szaporítani a szót, mert egy részint unalmas, másik, hogy erősen OFF egy MiTo topikban
Azon azért elgondolkodtam, hogy ha egy M7-esen kettő vagy több kamerával kapnak le egy hétvégén 163-mal, akkor az minimum 4 x 30 000 Ft.
Lehet inkább megyek 140-nel, akkor is 8 perccel később érek haza.
Egyébként pedig sosem járok autópályán, nekem az egyenes nem élvezetes. Azt sem tudom mennyi az autóm vége, nem is érdekel! Azt kell mondjam, hozzád hasonló indokokkal, hogy ellenben a gumijaim széle gyorsabban kopik. Legalább ott érezni olyan 1.1 - 1.15 G terhelést is :))))
Nem is akarom szaporítani a szót, mert egy részint unalmas, másik, hogy erősen OFF egy MiTo topikban
Azon azért elgondolkodtam, hogy ha egy M7-esen kettő vagy több kamerával kapnak le egy hétvégén 163-mal, akkor az minimum 4 x 30 000 Ft.
Lehet inkább megyek 140-nel, akkor is 8 perccel később érek haza.
Egyébként pedig sosem járok autópályán, nekem az egyenes nem élvezetes. Azt sem tudom mennyi az autóm vége, nem is érdekel! Azt kell mondjam, hozzád hasonló indokokkal, hogy ellenben a gumijaim széle gyorsabban kopik. Legalább ott érezni olyan 1.1 - 1.15 G terhelést is :))))
Imyx15-07-2010 11:52:39 // 4746
Tény, hogy nem azért vettünk nem átlagos teljesítményű benzines Alfakat, hogy utána panaszkodjunk a fogyasztásáról. Megvétel után hónapokig nem mértem a fogyasztását. Ezek élmény autók. Én speciel városban 60-al járok, de ha az kell, hogy valakit le kell tolni, mert ugye tudjuk, hogy néha elkerülhetetlen :), zokszó nélkül leforgatom a 3-ast 150-ig :), városban, vagy 60-as táblánál. Pályán nekem elég a 140 utazó, ott szintén a fentebb leírtak vannak érvényben, csak ott az 5-öst forgatom le :). Városban 11 liter a fogyi, pályán 9. Az is tény, meg kell fizetni, hogy Alfaval járjunk, fogyasztás ide, vagy oda.
Valahol olvastam, egy Alfasnak kb. huszadlagos szempont az autója fogyasztása :-).
Valahol olvastam, egy Alfasnak kb. huszadlagos szempont az autója fogyasztása :-).
BeeGee15-07-2010 10:16:36 // 4745
Azon az úton, amelyiken 30al is sok volt menni, olyan gödrös volt? :)
BeeGee15-07-2010 10:16:00 // 4744
De, a dieselnél pont leszarom :)
BeeGee15-07-2010 10:15:05 // 4743
Értem én amit gondolsz, csak kifiguráztam, mert olyan hüje indokokat hoztál fel mellette :)
És csupán azért tettem, mert ezeregy oka lehet annak hogy valaki 120-al megy egy v6-ossal, vagy akármilyen Alfával, nem kell egyből kocsicserére buzdítani.
Egy szóval nem említettem, hogy milyen a vezetési stílusom, de szerintem sejted, hogy nem olyan amit írtál :) Minden esetre autópályán tartósan 180 felett is unalmas az út nekem, azt nem tartom sportosnak. Ezért nem is szeretek annyira GTV-vel pályázni, mert egyenes úton 220al menni kisebb élmény, mint országúton kacskaringózni. És itt van a lényeg abban, amit írtam előbb, hogy nem éri meg nekem a plusz 10 literes fogyasztás a GT-hez képes ugyanolyan tempó mellett, amikor az utazás a cél. Ezért választok, utazni utóbbival, élvezkedni előbbivel. Lehet hogy ciki, de nálam ilyen szinten beleszól a fogyasztás is.
És csupán azért tettem, mert ezeregy oka lehet annak hogy valaki 120-al megy egy v6-ossal, vagy akármilyen Alfával, nem kell egyből kocsicserére buzdítani.
Egy szóval nem említettem, hogy milyen a vezetési stílusom, de szerintem sejted, hogy nem olyan amit írtál :) Minden esetre autópályán tartósan 180 felett is unalmas az út nekem, azt nem tartom sportosnak. Ezért nem is szeretek annyira GTV-vel pályázni, mert egyenes úton 220al menni kisebb élmény, mint országúton kacskaringózni. És itt van a lényeg abban, amit írtam előbb, hogy nem éri meg nekem a plusz 10 literes fogyasztás a GT-hez képes ugyanolyan tempó mellett, amikor az utazás a cél. Ezért választok, utazni utóbbival, élvezkedni előbbivel. Lehet hogy ciki, de nálam ilyen szinten beleszól a fogyasztás is.
Ferko15-07-2010 00:12:33 // 4742
Hát akkor miről? Na jóóóó, nem csak erről, de erről is.:-))
Nem hiszem, hogy azok az emberek, akik betartanak minden szabályt állítólag soha nem taposták neki egy kicsit. De ajánlom Adrián hsz-ét mindenkinek a dízeles topicban; pár hete írta be.:-)))
A menőzésről meg annyit csak, hogy mindenki azt gondol, amit akar. Pont leszarom; a igazat úgyis csak én tudom.:-DD
Nem hiszem, hogy azok az emberek, akik betartanak minden szabályt állítólag soha nem taposták neki egy kicsit. De ajánlom Adrián hsz-ét mindenkinek a dízeles topicban; pár hete írta be.:-)))
A menőzésről meg annyit csak, hogy mindenki azt gondol, amit akar. Pont leszarom; a igazat úgyis csak én tudom.:-DD
GEORGE15-07-2010 00:06:20 // 4741
De ne írd be, mert ha felvállalod akkor egy menőző csávó leszel és az Alfázás nem arról szól, hogy te nyomulsz a pályán.......bár akkor nem értem miért nem jár mindenki 1,4 TS-el, miért kellenek a nagyobb motorok???? 130-al meg 90-50-nel vígan szalad az 1,4 TS is.....
Ferko15-07-2010 00:02:13 // 4740
Valamint bevállalni 30K-s büntetéseket szintén menő dolog.
Neeeem, a menő dolog az az, amikor Selenia rallyn nem engeded el a mögötted siető 156 kormost. :-P xD
Neeeem, a menő dolog az az, amikor Selenia rallyn nem engeded el a mögötted siető 156 kormost. :-P xD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
503
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?