Nem a *aszt.:-))))) Imádom dinamikusan vezetni.:-)))
Nekem ma pl marhára sietnem kellett, mert fél 3-ra ügyvédnél kellet lennem; 8-kor meg indultunk Debrecenből. És még benne is volt egy rohadt dugó a Róbert K. krt-on. :-))) Ha menni kell, akkor menni kell; és még élvezet is van benne.:-)
Forum >> MiTo
Ferko15-07-2010 00:00:14 // 4739
GEORGE14-07-2010 23:53:46 // 4738
Ne írj ilyent, mert téged is "menőznek" majd. :-)
Nem szabad gyorsan menni egy Alfával.
Nem szabad gyorsan menni egy Alfával.
Ferko14-07-2010 23:51:44 // 4737
163 km/h = 30.000 Ft. :-/
Ferko14-07-2010 23:40:34 // 4736
Minek a 175 paripa, ha nem használod ki?:-DDDDDDDD
"Késszázhúúúszfeleeeeett:" :-DDDD
"Késszázhúúúszfeleeeeett:" :-DDDD
GEORGE14-07-2010 21:33:54 // 4735
Aki nézni meri a benzines Alfa fogyiját az "kicsinyes"
Aki gyorsan jár, az menőzik
Aki gázolajos Alfával jár, az meg "eredendő bűn"
Aki gyorsan jár, az menőzik
Aki gázolajos Alfával jár, az meg "eredendő bűn"
ALFI15614-07-2010 21:17:52 // 4734
"Messze van itt bárki attól, hogy manapság ne nézze a fogyasztását az autójának"
Miért te nézed?Nem mindegy,hogy 7 vagy 8?
Nekem ilyen körül megáll a diesel fogy.És ha 8?Akkor mi van?Akkor se fogok óvatoskodni,hogy 6.5-el járjak.Sőt!Még töbet ártanák.Elkormolodna minden.
Miért te nézed?Nem mindegy,hogy 7 vagy 8?
Nekem ilyen körül megáll a diesel fogy.És ha 8?Akkor mi van?Akkor se fogok óvatoskodni,hogy 6.5-el járjak.Sőt!Még töbet ártanák.Elkormolodna minden.
GEORGE14-07-2010 21:10:11 // 4733
Te se mersz haladni a gépeddel mi?:-)))))
Te se nézegetni vettél a GTA-t, igaz? .-)))))
olvasgattam pár sztoridat, és úgy gondolom egy Alfa, főleg olyan mint a tied, kívánja, hogy el legyen engedve a gyeplő :-)
Én nem tartom bunkó, vagy menőzős dolognak amiket írtál, ellenben azokkal, akiknek menőzésnek tartják, ha 130 felett haladsz a pályán.
de hát nem vagyunk egyformák....
Te se nézegetni vettél a GTA-t, igaz? .-)))))
olvasgattam pár sztoridat, és úgy gondolom egy Alfa, főleg olyan mint a tied, kívánja, hogy el legyen engedve a gyeplő :-)
Én nem tartom bunkó, vagy menőzős dolognak amiket írtál, ellenben azokkal, akiknek menőzésnek tartják, ha 130 felett haladsz a pályán.
de hát nem vagyunk egyformák....
GEORGE14-07-2010 21:04:15 // 4732
Nem tudom leírni úgy, hogy meg is értsed amit mondani akartam.....sajnálom.
De ez még nem jelenti azt, hogy velem lenne a baj.
Szóval te mindig 50-90-130-al mész. Sose gyorsítsz padlógázzal, vagy ha igen akkor azonnal elengeded a gázpedált, ha a mutató az adott útra megengedett sebességet eléri.
Egyszer sem mész mondjuk a pályán gyorsabban, ha a lehetőségek engedik?
sose mentél még főuton egy előzés vagy bármi más okból a megengedettnél gyorsabban? és még kérdezhetném.....
Nem kell ám a pályán minden egyes 130 átlépésekor 30ezret fizetni!
Csak ha meg is örökítenek.
Nekem ez évente 1, eddig max 2 alkalommal érkezett valami bünti, de volt olyan év is amikor nem jött semmi se
Ezért, ez az "óriási" veszély, nekem bőven megéri, hogy ne foglalkozzak a 130 kínos betartására.
A gyors-gyorsabb haladás kényelmesen és biztonságosan, sportosan, szerintem akármilyen autóval nem lehetséges.
pl a családi mutyukink abszolút alkalmatlan arra, hogy 160-al menjen tartósan a pályán, főleg, hogy akármelyik emelkedő az M6-on visszaveszi a sebességét amit addig nagy erőlködve összeszedett, nem beszélve a 2.5 v6-al vetekedő fogyasztásról.
Továbbra is sportosnak, Alfásnak tartom, ha magasabb sebességgel nyomul valaki.
NEM KELL LETOLNI senkit se!!
Lehet kulturáltan is gyorsan menni, bár gondolom te ezt nem tudhatod, mert sose mész gyorsan.
Azért mert valaki azt mondta, hogy 130 a max, akkor aki felette megy az mind "köcsög" gyorshajtó?
Ha majd az a valaki azt mondja, hogy 150 lesz a max sebesség, akkor akik addig "köcsög" gyorshajtók voltak, mert addig is 150 -el mentek, utána már rendes közlekedőkké alakulnak?
De ez még nem jelenti azt, hogy velem lenne a baj.
Szóval te mindig 50-90-130-al mész. Sose gyorsítsz padlógázzal, vagy ha igen akkor azonnal elengeded a gázpedált, ha a mutató az adott útra megengedett sebességet eléri.
Egyszer sem mész mondjuk a pályán gyorsabban, ha a lehetőségek engedik?
sose mentél még főuton egy előzés vagy bármi más okból a megengedettnél gyorsabban? és még kérdezhetném.....
Nem kell ám a pályán minden egyes 130 átlépésekor 30ezret fizetni!
Csak ha meg is örökítenek.
Nekem ez évente 1, eddig max 2 alkalommal érkezett valami bünti, de volt olyan év is amikor nem jött semmi se
Ezért, ez az "óriási" veszély, nekem bőven megéri, hogy ne foglalkozzak a 130 kínos betartására.
A gyors-gyorsabb haladás kényelmesen és biztonságosan, sportosan, szerintem akármilyen autóval nem lehetséges.
pl a családi mutyukink abszolút alkalmatlan arra, hogy 160-al menjen tartósan a pályán, főleg, hogy akármelyik emelkedő az M6-on visszaveszi a sebességét amit addig nagy erőlködve összeszedett, nem beszélve a 2.5 v6-al vetekedő fogyasztásról.
Továbbra is sportosnak, Alfásnak tartom, ha magasabb sebességgel nyomul valaki.
NEM KELL LETOLNI senkit se!!
Lehet kulturáltan is gyorsan menni, bár gondolom te ezt nem tudhatod, mert sose mész gyorsan.
Azért mert valaki azt mondta, hogy 130 a max, akkor aki felette megy az mind "köcsög" gyorshajtó?
Ha majd az a valaki azt mondja, hogy 150 lesz a max sebesség, akkor akik addig "köcsög" gyorshajtók voltak, mert addig is 150 -el mentek, utána már rendes közlekedőkké alakulnak?
Blade14-07-2010 16:49:33 // 4731
Hát nem tudom, én natúre szarok a fogyasztásra:))
BeeGee14-07-2010 15:29:37 // 4730
Sőt, büntetésre egy forintot is sajnálok kifizetni. Sajnos nem keveset perkáltam már ki ilyen hülyeségekre..
BeeGee14-07-2010 15:21:35 // 4729
:) csak úgy leírom.
Szóval 163-al menni a belsőben az más sportos és alfás? Valamint bevállalni 30K-s büntetéseket szintén menő dolog. Mintha egy 1.3as suzukival nem tudná bárki ugyanezt megtenni..
Lehet, hogy garasoskodó vagyok, de most ez összeadva egy balatoni tripp így belekerülne 2 büntetésbe, azaz 60K-ba valamint üzemanyagba. Mondjuk 75.000 Ft-ba. Sztem ez balfaxság, és nekem marhára nem érné meg egyik autóval sem. Nekem nem ez az alfázás. De még csak sportos autózás sem az hogy autópályán tolok le mindenkit.
Messze van itt bárki attól, hogy manapság ne nézze a fogyasztását az autójának, különbség ott van, hogy ki mennyire tartja értékarányosnak.
Magyarországon vagyunk, egyszerű alfások, nem a dubai ferrari klub :)
Szóval 163-al menni a belsőben az más sportos és alfás? Valamint bevállalni 30K-s büntetéseket szintén menő dolog. Mintha egy 1.3as suzukival nem tudná bárki ugyanezt megtenni..
Lehet, hogy garasoskodó vagyok, de most ez összeadva egy balatoni tripp így belekerülne 2 büntetésbe, azaz 60K-ba valamint üzemanyagba. Mondjuk 75.000 Ft-ba. Sztem ez balfaxság, és nekem marhára nem érné meg egyik autóval sem. Nekem nem ez az alfázás. De még csak sportos autózás sem az hogy autópályán tolok le mindenkit.
Messze van itt bárki attól, hogy manapság ne nézze a fogyasztását az autójának, különbség ott van, hogy ki mennyire tartja értékarányosnak.
Magyarországon vagyunk, egyszerű alfások, nem a dubai ferrari klub :)
Somez14-07-2010 14:41:12 // 4728
Nekem - és gondolom sokaknak - az a 30 000-es bírság éppenséggel nem kellemes. Amikor az Alfámat vettem, akkor jobban álltam anyagilag, bár akkor sem vettem volna ilyen lazán a dolgot.
A sebességkorlátozást nem a veszélye miatt említettem meg, mert szerintem is a mai autókkal simán meg lehetne emelni 160-ig. A bírság az, ami engem elriaszt. Bár megmondom őszintén, a 145 1.6 TS-sel elég komoly motor- és szélzaj van már 130-nál is. Frankón megfájdul a fejem 150 kilométernyi autópálya után.
A sebességkorlátozást nem a veszélye miatt említettem meg, mert szerintem is a mai autókkal simán meg lehetne emelni 160-ig. A bírság az, ami engem elriaszt. Bár megmondom őszintén, a 145 1.6 TS-sel elég komoly motor- és szélzaj van már 130-nál is. Frankón megfájdul a fejem 150 kilométernyi autópálya után.
GEORGE14-07-2010 13:31:40 // 4727
Az írásaidból úgy veszem ki, hogy kb egyformán gondolkodunk cselekszünk azaz "győzzük" le a kilométereket. Van még pár ilyen komám, akikkel külön élvezet az együtt haladás, mert vágják a témát. Persze ezt most sokan nagyképűségnek veszik tőlem, de nem fogok mást mondani, ha egyszer élvezem a dinamikus autózást. Ezért nem fogok elnézést kérni senkitől sem. aki meg ismer annak úgy sem kell bizonygatnom semmit se.
Pár hete Qrtak meg 10ezerre az M1 m7 közös bevezetőjén mert jobbról kerültem ki egy Szőke p.nát miután sokadik kérésre se engedett el.
Akkor a Marissal voltam, de avval is utolértek a kék lámpások.
A sebességet csak említés szintjén tették szóvá, a jobbról kikerülés miatt büntettek meg.
Sokan túl misztifikálják a sebességet és mindenki köcsög paraszt száguldozó aki a kerszben szereplő adatot bármennyivel is túllépi.......én evvel nem értek egyet, mint sok mással sem. De ettől vagyunk mások, mert nem mindenben egyezik meg a véleményünk.
Pár hete Qrtak meg 10ezerre az M1 m7 közös bevezetőjén mert jobbról kerültem ki egy Szőke p.nát miután sokadik kérésre se engedett el.
Akkor a Marissal voltam, de avval is utolértek a kék lámpások.
A sebességet csak említés szintjén tették szóvá, a jobbról kikerülés miatt büntettek meg.
Sokan túl misztifikálják a sebességet és mindenki köcsög paraszt száguldozó aki a kerszben szereplő adatot bármennyivel is túllépi.......én evvel nem értek egyet, mint sok mással sem. De ettől vagyunk mások, mert nem mindenben egyezik meg a véleményünk.
GEORGE14-07-2010 13:24:14 // 4726
Én azt néztem a 156-nál, hogy mit kapok egy 2.0TS-től egy V6-tól vagy a 2,4 JTD-től......a kettő közé lehet besorolni a 2,4 JTD20v azon belül is úgy, hogy szinte egál a V6-al.
ez után megvizsgálva, hogy feléből kijön üzemanyagból, már másnak nem kellett, hogy szóljon mellette.
ez után megvizsgálva, hogy feléből kijön üzemanyagból, már másnak nem kellett, hogy szóljon mellette.
GEORGE14-07-2010 13:18:25 // 4725
De nem írtam oda, hogy a 120 helyett mennyivel menjen!
GEORGE14-07-2010 13:17:14 // 4724
Igen arról az autópályáról beszélek ahol 130 a megengedett. valós 160-nal még csak 30ezer a bírság. Ferko barátom 163-al kapott 30ezres csekket.
165-ig 30ezer a bírság. Ez a 30ezer remélhetőleg nem többszöröse a fizetésednek, mert ha így lenne akkor valószínűleg Alfád se lenne.
Ahhoz, hogy a mérő 165-öt rögzítsen már 170 óra állás felett kell menni jó pár autóval! Szóval még sem olyan vészes a megengedettől kicsit gyorsabban haladni egy pályán. Mivel életemben sokszor vagyok pályán én haladok is, nem azért vettem majd 180 lovas autót, hogy a jobb szélsőbe menjek 120-al. Emiatt dobálhat rám bárki bármit nem érdekel én élvezem a motor adta lehetőséget.
Abból kiindulva, hogy egy Alfásnak nem illik firtatni az autó fogyasztását, akkor nem illik néznie a bírság árát sem! 30ezer meg abszolút nem olyan sok, hogy egyszer egyszer ne lehessen kibírni.
Fizetünk bármi más élvezetért ettől sokall többet is, még sem nyavalygunk miatta.
2,5 év alatt 130ezer kilométert tettem csak a 156-al. Nem okoztam balesetet, senki sem halt meg, vagy sérült meg mert 130 felett mentem.
Egy ütközésem volt, aminél ép hogy meglöktem egy suzikit az M0-on, aki körülnézés nélkül berántotta a külsőből a belsőbe az autóját. Akkor viszont még 80-nal sem mentem mert nem volt időm a besorolás után felgyorsulni, de ez már más téma.
Nálam a haladjunk elv van, de persze nem mindenáron.
4 hónapja, már van segitségem is a lézer ellen, mert ugye szaporodnak ezek a mérők :-) és fő a biztonság! :-)
165-ig 30ezer a bírság. Ez a 30ezer remélhetőleg nem többszöröse a fizetésednek, mert ha így lenne akkor valószínűleg Alfád se lenne.
Ahhoz, hogy a mérő 165-öt rögzítsen már 170 óra állás felett kell menni jó pár autóval! Szóval még sem olyan vészes a megengedettől kicsit gyorsabban haladni egy pályán. Mivel életemben sokszor vagyok pályán én haladok is, nem azért vettem majd 180 lovas autót, hogy a jobb szélsőbe menjek 120-al. Emiatt dobálhat rám bárki bármit nem érdekel én élvezem a motor adta lehetőséget.
Abból kiindulva, hogy egy Alfásnak nem illik firtatni az autó fogyasztását, akkor nem illik néznie a bírság árát sem! 30ezer meg abszolút nem olyan sok, hogy egyszer egyszer ne lehessen kibírni.
Fizetünk bármi más élvezetért ettől sokall többet is, még sem nyavalygunk miatta.
2,5 év alatt 130ezer kilométert tettem csak a 156-al. Nem okoztam balesetet, senki sem halt meg, vagy sérült meg mert 130 felett mentem.
Egy ütközésem volt, aminél ép hogy meglöktem egy suzikit az M0-on, aki körülnézés nélkül berántotta a külsőből a belsőbe az autóját. Akkor viszont még 80-nal sem mentem mert nem volt időm a besorolás után felgyorsulni, de ez már más téma.
Nálam a haladjunk elv van, de persze nem mindenáron.
4 hónapja, már van segitségem is a lézer ellen, mert ugye szaporodnak ezek a mérők :-) és fő a biztonság! :-)
Kompressz úr14-07-2010 13:00:01 // 4723
Azért egy benzines motor fogyasztását egy dízeléhez hasonlítani nem túl sportszerű. Az már indokoltabb összehasonlítás lenne, ha azonos vagy hasonló méretű benzinmotorokat hasonlítanánk össze.
A jelenlévők nyilvánvalóan nem üzemanyagtakarékos jellege miatt vettek benzines Alfa-t, de egy nem márkahívő esetén igenis valós szempont lehet a hasonló modellek üzemanyagfogyasztás szempontjából való gazdaságossági összehasonlítása. Ilyen összehasonlításban pedig az Alfa nem különösen erős.
A jelenlévők nyilvánvalóan nem üzemanyagtakarékos jellege miatt vettek benzines Alfa-t, de egy nem márkahívő esetén igenis valós szempont lehet a hasonló modellek üzemanyagfogyasztás szempontjából való gazdaságossági összehasonlítása. Ilyen összehasonlításban pedig az Alfa nem különösen erős.
Alfati14-07-2010 12:51:13 // 4722
Detto
Én sem szeretem a "magukról elfeledkezett" bal sávban haladókat jobbról kikerülni. Tkp. nem szeretem azt ha akadályoznak és várakozni sem szeretek sehol. Ugyanakkor figyelek másokra, mert sosem tudhatom, hogy a záróvonalon is átszáguldó kopasz a négykarikással, vagy háromágú csillagossal, netán kék-fehér körös jelzésű autós nem éppen a beteg anyukájához száguld-e életet menteni. Tehát őket sem akadályozom. Meg egyébként sincs sem gallytörő rácsom, sem fegyverem :)
Én sem szeretem a "magukról elfeledkezett" bal sávban haladókat jobbról kikerülni. Tkp. nem szeretem azt ha akadályoznak és várakozni sem szeretek sehol. Ugyanakkor figyelek másokra, mert sosem tudhatom, hogy a záróvonalon is átszáguldó kopasz a négykarikással, vagy háromágú csillagossal, netán kék-fehér körös jelzésű autós nem éppen a beteg anyukájához száguld-e életet menteni. Tehát őket sem akadályozom. Meg egyébként sincs sem gallytörő rácsom, sem fegyverem :)
Kompressz úr14-07-2010 12:50:21 // 4721
Az én koromban fél év sajnos már nem számít...
GEORGE14-07-2010 12:43:14 // 4720
nem jó, csak addig menjen benne akár 160-nal míg üres nem lesz a külső, utána menjen ki.
én így teszem, ha elhiszed ha nem.
én így teszem, ha elhiszed ha nem.
GEORGE14-07-2010 12:41:32 // 4719
Egyáltalán nem rád gondoltam /nem is értem miért gondoltad, hogy rád céloznék / na mind1.
Ha elmondhatom, a te gondolatodra, akkor én nagyon nem bántam meg, hogy a 146ti-ből 156 2,4 mjetbe ültem át.
és nem azért mondom mert meg akarom magyarázni a "rossz" döntésemet.
Sajna egy autóm lehet, nem engedhetem meg, hogy legyen egy játszós V6-om a garázsba és egy másik meg a 7köznapokra.
A 2,4 jtd 20V motorral igen csak sportosan halad a 156 akárki is mondja az ellenkezőjét, 0-100-ra egy kicsit hamarább ugrik fel a 156 2,5V6 aztán rugalmasságban már elveri a V6-ot, és 160-nál olyan halkan gurul, hogy akik benne ülnek nem hiszik el, hogy diesel motor van benne. Mindezt a 156 2,5V6-hoz képest nevetséges üzemanyag adagokkal.
Szóval tényleg jó rossz ez a 156 evvel a motorral.
És nem azért vettem 2,4 jtd-t mert keveset fogyaszt, hanem azért ahogy megy és amilyen frankó hangja van az 5 hengernek.
Ha elmondhatom, a te gondolatodra, akkor én nagyon nem bántam meg, hogy a 146ti-ből 156 2,4 mjetbe ültem át.
és nem azért mondom mert meg akarom magyarázni a "rossz" döntésemet.
Sajna egy autóm lehet, nem engedhetem meg, hogy legyen egy játszós V6-om a garázsba és egy másik meg a 7köznapokra.
A 2,4 jtd 20V motorral igen csak sportosan halad a 156 akárki is mondja az ellenkezőjét, 0-100-ra egy kicsit hamarább ugrik fel a 156 2,5V6 aztán rugalmasságban már elveri a V6-ot, és 160-nál olyan halkan gurul, hogy akik benne ülnek nem hiszik el, hogy diesel motor van benne. Mindezt a 156 2,5V6-hoz képest nevetséges üzemanyag adagokkal.
Szóval tényleg jó rossz ez a 156 evvel a motorral.
És nem azért vettem 2,4 jtd-t mert keveset fogyaszt, hanem azért ahogy megy és amilyen frankó hangja van az 5 hengernek.
mesa14-07-2010 12:25:29 // 4718
"Direkt nem írtam számot" < vs > "a szélső sávban csordogál 120-al" :)))
Alfati14-07-2010 12:16:06 // 4717
Nem George-t akarom védeni. Én sem a megengedett sebességgel megyek több okból sem. Többek között laser-blokkolók vannak az autóink orrában. Ugyanakkor biztonságosan is közlekedem, nem volt balesetem gyorshajtás miatt, sem büntetésem, de néha az esőben rácsodálkozok állatokra, akik nem ismerik a fizikát.
Alfati14-07-2010 12:12:29 // 4716
Gyerekek! Béke!
Mindenki másképp és másra használja az autóját. Én főleg városban és PONT ezért tökéletes
NEKEM a MiTo (utolsó 17.000 km átlagja 8,3 - elfogadható).
Ha sokat közlekednék pályán/városon kívül akkor diesellel mennék. Most direkt nem a 147-essel mentünk 1 hét nyaralásra, így volt alkalmam tesztelni az autópályás utat és fogyasztást is oda-vissza. Valamint kiderült az is hogy hármunknak 1 hetes nyaralásra bele lehet pakolni mindent a MiToba is (nem sokkal nagyobb a 147 csomagtere sem ) és autópályán 140-170 között utazva a fogyi 8,9 liter, de ebben nem volt "állatkodás".
Akinek gyereke is van az autóban az nem vállal be annyit mint egyedülállóan/fiatalabban.
Visszafele autópályamentesen pedig előbb írtam hogy mit lehet vele elérni. De az tényleg nyugis autózás volt!!
Amikor bővül a család akkor majd veszek egy Giuliát valószínűleg.
Mindenki másképp és másra használja az autóját. Én főleg városban és PONT ezért tökéletes
NEKEM a MiTo (utolsó 17.000 km átlagja 8,3 - elfogadható).
Ha sokat közlekednék pályán/városon kívül akkor diesellel mennék. Most direkt nem a 147-essel mentünk 1 hét nyaralásra, így volt alkalmam tesztelni az autópályás utat és fogyasztást is oda-vissza. Valamint kiderült az is hogy hármunknak 1 hetes nyaralásra bele lehet pakolni mindent a MiToba is (nem sokkal nagyobb a 147 csomagtere sem ) és autópályán 140-170 között utazva a fogyi 8,9 liter, de ebben nem volt "állatkodás".
Akinek gyereke is van az autóban az nem vállal be annyit mint egyedülállóan/fiatalabban.
Visszafele autópályamentesen pedig előbb írtam hogy mit lehet vele elérni. De az tényleg nyugis autózás volt!!
Amikor bővül a család akkor majd veszek egy Giuliát valószínűleg.
Somez14-07-2010 12:07:56 // 4715
Arról az autópályáról beszélsz, ahol 130 a sebességkorlátozás és ha ezt nem tartom be, akkor többhavi fizetésemmel egyenértékű bírságot is kaphatok?
Vikking 31114-07-2010 11:57:46 // 4714
És ha valaki kibérli a belső sávot az jó? :)))
GEORGE14-07-2010 11:55:31 // 4713
Direkt nem írtam számot, de a szélső sávban poroszkáló autó, az minden csak nem egy sportos márka, bármilyen típus is legyen az.
mesa14-07-2010 11:42:31 // 4712
Fogalmam sincs, hogy mennyi lenne akkor, ha 3-4 literrel enne többet, mert a mostanit sem ismerem!
Én nem távolságra, hanem alkalomra tankolok ! :))
Magyarázat: veled ellentétben ritkán és rövid távokat teszek meg az Alfával. Akkor pedig az élvezetért, nem pedig szükségből.
Fedélzeti kompjúterem nincs, tele eddig csak kétszer tankoltam, azt sem egymás után...
Így a kérdésedre nem tudom a választ. Nem tudom megmondani, hogy akkor is elégedett lennék-e, mert számomra akkor is ugyanúgy közömbös lenne
Én nem távolságra, hanem alkalomra tankolok ! :))
Magyarázat: veled ellentétben ritkán és rövid távokat teszek meg az Alfával. Akkor pedig az élvezetért, nem pedig szükségből.
Fedélzeti kompjúterem nincs, tele eddig csak kétszer tankoltam, azt sem egymás után...
Így a kérdésedre nem tudom a választ. Nem tudom megmondani, hogy akkor is elégedett lennék-e, mert számomra akkor is ugyanúgy közömbös lenne
mesa14-07-2010 11:37:04 // 4711
Ha rám utalsz ezzel a fura kifejezéssel 'vergődik', akkor hadd vágjak vissza azzal, hogy jó páran itt állandó bizonyítási kényszerben vannak. A saját rossz döntésüket kell önmaguknak megérvelni, hogy az nem is az :)
mesa14-07-2010 11:34:18 // 4710
Talán, mert akkor még fiatalabb voltál te is ? ;-)
BeeGee14-07-2010 11:19:28 // 4709
Miért, hánnyal illik menni egy Alfával? :)
GEORGE14-07-2010 10:46:30 // 4708
Érdekes dolog, de simán hihető.
A TS motor a 80-as évek végéről 90 évek elejéről származik.
Azóta csak egyre jobbak a motorok és a váltók, ami miatt előáll ez a helyzet, hogy fiatalabb, nagyobb cm3 motor aut váltóval tud produkálni olyan fogyasztást amit régebbi autók tudnak kisebb motorral és aut váltó nélkül.
még egy gondolat a tegnapihoz....
Jó páran itt "vergődnek" avval, hogy nem illik Alfánál fogyasztásról beszélni.
ugyan akkor ezen tulajok döntő többsége az autópályán a szélső sávban csordogál 120-al és lesi a szintmérőt.
Ha nem illik fogyasztásról beszélni, akkor nem illik 120-al sem haladni egy Alfával, főleg egy autópályán.
A mostani 4.000km túrám alatt 80-90%-át autópályán tettem meg.
Egy csomó nagymotoros autó és köztük jópár Alfa poroszkált a szélső sávban.......biztosan nem a tájban való gyönyörködés miatt mentek lassan.
De akkor minek a 2,5L vagy 3L, vagy nagyobb motoros autó?? hogy dicsekedhessek vele egy találkozón, vagy a szomszédnak, hogy figyú ebben nagy moci van ám!
A TS motor a 80-as évek végéről 90 évek elejéről származik.
Azóta csak egyre jobbak a motorok és a váltók, ami miatt előáll ez a helyzet, hogy fiatalabb, nagyobb cm3 motor aut váltóval tud produkálni olyan fogyasztást amit régebbi autók tudnak kisebb motorral és aut váltó nélkül.
még egy gondolat a tegnapihoz....
Jó páran itt "vergődnek" avval, hogy nem illik Alfánál fogyasztásról beszélni.
ugyan akkor ezen tulajok döntő többsége az autópályán a szélső sávban csordogál 120-al és lesi a szintmérőt.
Ha nem illik fogyasztásról beszélni, akkor nem illik 120-al sem haladni egy Alfával, főleg egy autópályán.
A mostani 4.000km túrám alatt 80-90%-át autópályán tettem meg.
Egy csomó nagymotoros autó és köztük jópár Alfa poroszkált a szélső sávban.......biztosan nem a tájban való gyönyörködés miatt mentek lassan.
De akkor minek a 2,5L vagy 3L, vagy nagyobb motoros autó?? hogy dicsekedhessek vele egy találkozón, vagy a szomszédnak, hogy figyú ebben nagy moci van ám!
Kompressz úr14-07-2010 10:11:47 // 4707
Bár nem MITO, hanem 147, de azért az elgondolkodtató, hogy az általam korábban hajtott 147 1.6.ts városban és országúton is ugyanannyit evett, mint a mostani offos 1.8 kompresszoros, automataváltós autóm, és azért a két autó között 300 kiló súly- és 43 lóerókülönbözet van a mostani autóm javára...
GEORGE14-07-2010 00:14:20 // 4706
azért nagyon kivi lennék, ha a te 156-od a mostanihoz képest 3-4 L többet enne, akkor is elégedett lennél a fogyasztással?
GEORGE14-07-2010 00:12:25 // 4705
Ha mondjuk 2 alfa közel egyformám megy, gyorsul, közel olyan rugalmas, akkor miért nem lehet fogyasztás alapján rangsorolni??
Néha úgy érzem itt, hogy bűn fogyasztásról beszélni, pedig nem elhanyagolandó paraméter.
A legtöbb 2,5V6-os tulajnak van egy másik autója a hétköznapokra, mert annyit iszik a verda, hogy napi ingázásra nem jó.......
Szóval jó lenne megérteni miért hoztam anno fel, hogy a Mito olyan használat mellett mint a 156 2,4 mjet lényegesen többet fogyaszt.
Döntő többségben egyedül megyek a 156-al.
ezért amikor megjelent a MiTo alig vártam az első teszt autót.
Azóta már több 1,4 TB-vel is mentem ( és nem 20km-tert) szóval tudom mit kellett tankolni bele.
A 156-hoz képest elöl a MiToban nem érzek hely hiányt, tehát a szükségleteimhez tökéletesen megfelelne egy MiTo-is még felszereltségben is jó a MiTo. Nekem bejön a MiTo, nem fanyalgok rá úgy mint a többség.
A mai napig nincs kihúzva a listáról a MiTo, A páromnak jó is lesz, de kell majd mellé egy utazásra is alkalmas típus.lássuk be nem nagy túrákra való, hanem közel helyben autózásra-örömautózásra. ha akkor kéri az adagját azt nem is sajnálja az ember.
De nem akarok egy nagyobb kirándulás alkalmával 3-4 L többet tankolni 100km-ként, nyugis 150-160 utazónál. ( és most nem kell avval jönni, hogy nálunk 130 max, mert ott is többet iszik mint a 2,4 Mjet )
ergo nekem jobb választás a 156 2,4 mjet mint a MiTo 1,4 TB.
Néha úgy érzem itt, hogy bűn fogyasztásról beszélni, pedig nem elhanyagolandó paraméter.
A legtöbb 2,5V6-os tulajnak van egy másik autója a hétköznapokra, mert annyit iszik a verda, hogy napi ingázásra nem jó.......
Szóval jó lenne megérteni miért hoztam anno fel, hogy a Mito olyan használat mellett mint a 156 2,4 mjet lényegesen többet fogyaszt.
Döntő többségben egyedül megyek a 156-al.
ezért amikor megjelent a MiTo alig vártam az első teszt autót.
Azóta már több 1,4 TB-vel is mentem ( és nem 20km-tert) szóval tudom mit kellett tankolni bele.
A 156-hoz képest elöl a MiToban nem érzek hely hiányt, tehát a szükségleteimhez tökéletesen megfelelne egy MiTo-is még felszereltségben is jó a MiTo. Nekem bejön a MiTo, nem fanyalgok rá úgy mint a többség.
A mai napig nincs kihúzva a listáról a MiTo, A páromnak jó is lesz, de kell majd mellé egy utazásra is alkalmas típus.lássuk be nem nagy túrákra való, hanem közel helyben autózásra-örömautózásra. ha akkor kéri az adagját azt nem is sajnálja az ember.
De nem akarok egy nagyobb kirándulás alkalmával 3-4 L többet tankolni 100km-ként, nyugis 150-160 utazónál. ( és most nem kell avval jönni, hogy nálunk 130 max, mert ott is többet iszik mint a 2,4 Mjet )
ergo nekem jobb választás a 156 2,4 mjet mint a MiTo 1,4 TB.
mesa13-07-2010 23:38:51 // 4704
Mondjuk elég szomorú Alfák esetében a fogyasztás mértéke alapján rangsorolni, legyünk őszinték! ;)
Alfati13-07-2010 23:09:24 // 4703
Én sem pályaautónak vettem a MiTomat. Nem is gondoltam volna a 159 cserére, ha sokat kell pályáznom. Nem arra lett tervezve.
A tipusmúltam birtokában (és ebbe belevehetőek a feleségem autói is : 145 1,7 16VBoxer; Sprint 1,5Boxer; 156 1.6TS; GTV 2.0TS; 147 1,9JTDM ) állítom, hogy
V Á R O S B A N a legélvezhetőbb élményt
S Z Á M O M R A
mind közül a MiTo nyújtja. És én sem vitaindítónak szántam :) Mert mindegyik tipust lehet imádni!!
Az egész éves vezetésem 80%-a Bp-en zajlik.
Mindazonáltal kicsit kiruccantunk tegnapelőtt a Balcsi északi része környékére ( Káli-medence ) és nem akartam pályázni, hanem bámulni a tájat, töltődni, gyönyörködni...
210 kilométer 80-120 tempo között. Elégedett voltam a fogyasztásommal is:
6,8 liter/100km klímával
És imádom a rugalmasságát is, nem sűrűn kapcsolok vissza 60 felett már 6. sebességből "N" állásban sem.
Ha meg kifejezetten állatkodni akarok akkor "D" és igazán belefér a 9 liter körüli fogyi.
A tipusmúltam birtokában (és ebbe belevehetőek a feleségem autói is : 145 1,7 16VBoxer; Sprint 1,5Boxer; 156 1.6TS; GTV 2.0TS; 147 1,9JTDM ) állítom, hogy
V Á R O S B A N a legélvezhetőbb élményt
S Z Á M O M R A
mind közül a MiTo nyújtja. És én sem vitaindítónak szántam :) Mert mindegyik tipust lehet imádni!!
Az egész éves vezetésem 80%-a Bp-en zajlik.
Mindazonáltal kicsit kiruccantunk tegnapelőtt a Balcsi északi része környékére ( Káli-medence ) és nem akartam pályázni, hanem bámulni a tájat, töltődni, gyönyörködni...
210 kilométer 80-120 tempo között. Elégedett voltam a fogyasztásommal is:
6,8 liter/100km klímával
És imádom a rugalmasságát is, nem sűrűn kapcsolok vissza 60 felett már 6. sebességből "N" állásban sem.
Ha meg kifejezetten állatkodni akarok akkor "D" és igazán belefér a 9 liter körüli fogyi.
Kn[.]xX12-07-2010 21:37:24 // 4702
szerintem is direkt vannak így :);)
GEORGE12-07-2010 10:54:29 // 4701
Egy hosszabb fogyi adat MiTo 1,4 TBi, 159 1.8 SW kontra 156 2,4 jtd 20V, Bp-Milánó távon.
Javarészt tartós 160-170 tempomattal, párszor elnyújtottuk a "lépést" mondjuk úgy, hogy 200 felett nem mentünk tartósan sosem, max az egész út alatt 10-15percet.
Amikor a MiToból kifogyott a komplett tank, akkor a 156-ba 31,8 L kellett tölteni, a megtett távolság 421km volt.
A159 1.8 SW -nek 40L volt szüksége, a MiTo-ba meg 45L-t kellett tölteni.
A 159 SW-be 5-en (ebből egy kisgyermek) ültek. A MiTo-ban egyedül utaztak, mi ketten voltunk a 156-ba, plusz mindenkinek a hétvégi csomagjai.
Jó jött a MiTo, mert nem maradt el, tudta tartani a tempót, kigyorsításoknál is utolért nem szakadt le tőlünk. De messze a MiTo fogyasztotta a legtöbbet, még a kismotoros 159SW-től is többet.
Mikor Milánóba értünk, a MiTo-ban akkor kezdett világított a sárga lámpa, nekem akkor 3 mutatóvastagságnyival a fele felett volt a szint.
Nem vitaindító csak leírtam, ami történt.
Javarészt tartós 160-170 tempomattal, párszor elnyújtottuk a "lépést" mondjuk úgy, hogy 200 felett nem mentünk tartósan sosem, max az egész út alatt 10-15percet.
Amikor a MiToból kifogyott a komplett tank, akkor a 156-ba 31,8 L kellett tölteni, a megtett távolság 421km volt.
A159 1.8 SW -nek 40L volt szüksége, a MiTo-ba meg 45L-t kellett tölteni.
A 159 SW-be 5-en (ebből egy kisgyermek) ültek. A MiTo-ban egyedül utaztak, mi ketten voltunk a 156-ba, plusz mindenkinek a hétvégi csomagjai.
Jó jött a MiTo, mert nem maradt el, tudta tartani a tempót, kigyorsításoknál is utolért nem szakadt le tőlünk. De messze a MiTo fogyasztotta a legtöbbet, még a kismotoros 159SW-től is többet.
Mikor Milánóba értünk, a MiTo-ban akkor kezdett világított a sárga lámpa, nekem akkor 3 mutatóvastagságnyival a fele felett volt a szint.
Nem vitaindító csak leírtam, ami történt.
mesa12-07-2010 08:35:46 // 4700
Szerintem meg tök király! Egyetdül az ajtókon levő ragasztott rész kissé egyenetlen, a többi OK
A csavarhelyek direkt vannak így. A koncepció a GTA Juniorral való hasonuláson alapul .. azon is láthatóak voltak a szélesítésen a szegecselések
A csavarhelyek direkt vannak így. A koncepció a GTA Juniorral való hasonuláson alapul .. azon is láthatóak voltak a szélesítésen a szegecselések
Kn[.]xX12-07-2010 07:36:37 // 4699
ki mondta h szépek?
GTPeti11-07-2010 12:54:56 // 4698
Csúnyák ezek a csavarhelyek, de nagyon... Ilyenek max. egy terepjáró fényezetlen szélesítésein elfogadhatóak, szerintem.
Buksi11-07-2010 12:34:47 // 4697
Jó persze, azért elfogadnám ám! ;-))))
Kn[.]xX11-07-2010 10:07:32 // 4696
hát vmi GTA-ra hajazó dolog vagy mi:) mi legyen ha nem sokk?:) mondjuk a színe az kifejezetten tetszik:)
Kn[.]xX11-07-2010 10:06:29 // 4695
hát szerintem direkt ilyen.. :) de nekem sem az tetszik benne a legjobban :)
Buksi09-07-2010 20:31:50 // 4694
Jézus, de durva! Sztem egy kicsit sok(k)! :-)
GT Ɨ|ѯ09-07-2010 19:02:52 // 4693
iz-mosh..:-)
azért a csavar vagy patentek helyét illett volna eltűntenti...:-(
azért a csavar vagy patentek helyét illett volna eltűntenti...:-(
Kn[.]xX09-07-2010 17:34:24 // 4692
GT Ɨ|ѯ09-07-2010 17:12:00 // 4691
nem lehet minden tökéletes..:-D
Kazes☻08-07-2010 13:53:38 // 4690
Jó kis 'veleg, de már megent rossz helyre tetted a korányt cari! :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
510
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?