Az alkatrészt megoldom külföldről, de már itthon is találni.
A kérdés inkább az, hogy egyrészt mennyire tervezhetőek a költségek, másrészt, hogy lesz-e még belőle épkézláb autó, ami nem három nyomon jár és ami nem hullik darabjaira egy esetleges következő koccnál.
De mél már ment, remélem nemsokára okosabb leszek! :)
Forum >> MiTo
Xixo17-09-2010 00:15:18 // 4839
admirális17-09-2010 00:06:31 // 4838
BE felfüggesztés kaphatott. Úgy látszik, körülötte sérült eléggé. Fejlégzsákok is kinyíltak. Szerintem nagyon drágák hozzá az alkatrészek, bontóban meg nem találsz még.
Kazes☻16-09-2010 23:43:13 // 4837
Az is egy jó ötlet. :)
Xixo16-09-2010 23:40:52 // 4836
Inkább írok neki, nem vagyok még annyira komoly érdeklődő. :))
Kazes☻16-09-2010 23:38:29 // 4835
Csilingelj rá! :)))
Xixo16-09-2010 23:33:33 // 4834
Ő bizony!
Így fényképről nem tűnik vészesnek, az ára meg elég baráti. De aztán lehet, hogy az ár csak az állapotot tükrözi és kapott a motor, futómű is!?!?
Így fényképről nem tűnik vészesnek, az ára meg elég baráti. De aztán lehet, hogy az ár csak az állapotot tükrözi és kapott a motor, futómű is!?!?
Kazes☻16-09-2010 23:30:21 // 4833
Igen, ez volt az előző is, csak ezek szerint új kódot kapott. Nyilván újra fel tette és azért, pedig van hosszabbítása a hirdetésnek. Na, mindegy. A lényeg, hogy megvan. :)
admirális16-09-2010 23:22:03 // 4830
Rossz a link, azért nem jeleníti meg. HaHu-n fent volt a kocsi képekkel, azóta nem néztem, de lehet hogy elkelt. Fehér MiTo volt.
Kazes☻16-09-2010 23:19:39 // 4829
A hirdetés már nincs fenn, lehet megoldódott. :)
Xixo16-09-2010 23:15:49 // 4828
Van erről valami bővebb infó, mik sérültek?
Lehet előrehoznám a Mito projectet! :))
Lehet előrehoznám a Mito projectet! :))
admirális16-09-2010 22:56:31 // 4827
Azért ne higgyétek azt, hogy a kilincs és az ablak miatt egy rakás ócskavasnak tartom a MiTo-t! A versenytársak engem nem tudnak úgy lázba hozni mint ez a típus, még a műanyag kilincs ellenére sem:).
Elmondom mi a bajom a MiTo műanyag kilincsével. 156-ból ültem át, amiben a nyilvánvalóan tartósabb fém kilincset nem kell úgy megerőltetni mint a MiTo-ét. Azt nem értem, hogy ezen mit kell spórolni és ráadásul itt a vezetőajtóról van szó, ami tudjátok hogy a legnagyobb igénybevételnek van kitéve.
BeeGee!
Igen, a nyitáskor lecsúszó, csukásra felhúzó ablakra gondoltam.
Remélem, az inkább meg van erősítve és nem gyengítve mint a kilincs:).
Amúgy nagyon jó, kb 156 szintű vezetési élmény van/lehet, de nem tudtam igazán kipróbálni, hogy hogyan kapaszkodik be a kanyarba.:(
Elmondom mi a bajom a MiTo műanyag kilincsével. 156-ból ültem át, amiben a nyilvánvalóan tartósabb fém kilincset nem kell úgy megerőltetni mint a MiTo-ét. Azt nem értem, hogy ezen mit kell spórolni és ráadásul itt a vezetőajtóról van szó, ami tudjátok hogy a legnagyobb igénybevételnek van kitéve.
BeeGee!
Igen, a nyitáskor lecsúszó, csukásra felhúzó ablakra gondoltam.
Remélem, az inkább meg van erősítve és nem gyengítve mint a kilincs:).
Amúgy nagyon jó, kb 156 szintű vezetési élmény van/lehet, de nem tudtam igazán kipróbálni, hogy hogyan kapaszkodik be a kanyarba.:(
mesa16-09-2010 15:55:32 // 4826
Szerintem arra gondol
Eddigi autóimnál ha fagy volt, le sem lehetett húzni az ablakot...
GT-nél Mitonál, mivel nincs keret pedig le kell engedje picit
A kilincs benyomógombja nekem már fagyott be, hiába fújtam be jégoldóval előző este. Kénytelen voltam másik ajtón beszállni
Eddigi autóimnál ha fagy volt, le sem lehetett húzni az ablakot...
GT-nél Mitonál, mivel nincs keret pedig le kell engedje picit
A kilincs benyomógombja nekem már fagyott be, hiába fújtam be jégoldóval előző este. Kénytelen voltam másik ajtón beszállni
BeeGee16-09-2010 15:50:45 // 4825
Kulccsal? :)
Nekem még nem ragadt be a kilincs télen. Ellenben hidegben szeret kint maradni (a markolatot nem húzza vissza a rugó) és egyszer a kezemben maradt, mert az egyik felén elengedett egy műanyag bizbasz.
adminrális, a megmozduló ablak alatt mit értesz? Hogy lehúzza magát kicsit, ha nyitod?
Nekem még nem ragadt be a kilincs télen. Ellenben hidegben szeret kint maradni (a markolatot nem húzza vissza a rugó) és egyszer a kezemben maradt, mert az egyik felén elengedett egy műanyag bizbasz.
adminrális, a megmozduló ablak alatt mit értesz? Hogy lehúzza magát kicsit, ha nyitod?
mesa16-09-2010 14:26:56 // 4824
Mondjuk a kilincs a 156-oson is befagy télen, és nem csak a műanyag hátsó, hanem a full acél első is, mint ahogy az első be is ragad, a hátsó meg le is törik
Ilyen szempontból kb ugyanott van a Mito is, nem rosszabb :)
Viszont a Mito és GT tulajok téli tapasztalataira kíváncsi lennék!
Vagy mondjuk, ha lemerül az akksi, hogy jutnak be ?
Ilyen szempontból kb ugyanott van a Mito is, nem rosszabb :)
Viszont a Mito és GT tulajok téli tapasztalataira kíváncsi lennék!
Vagy mondjuk, ha lemerül az akksi, hogy jutnak be ?
admirális11-09-2010 14:50:37 // 4823
Ma végre közelebbről megismerkedtem a Mito-val a Giulietta nyílt hétvégén. A 155 lovas 1,4 TB jutott nekem. Gondoltam, hogy majd tetszeni fog, de nem nyűgözött le. A körülmények is rosszak voltak, mert nagyon esett az eső, tiszta tócsa volt az út bármerre mentünk, plusz kátyús is.
A motor 2500-tól kezd el élni, addig elég lapos volt. Meglepődtem. A Puntoban jobbra emlékeztem, de még a Bravoban is mintha dinamikusabb lett volna. Nem értem miért. Talán rosszul ítélem meg. 2500-tól sem lapulsz nagyon az ülésbe, de jó érzés vele gyorsulni végülis, csak pörgetni kell. A sebességfokozatok viszonylag hamar elfogynak.
A végén alig bírtam kinyitni az ajtót, kintről kértem segítséget, mert a belső kilincs műanyagból van és úgy éreztem, minjárt eltörik ha jobban megerőltetem, magyarul túlságosan rugalmas volt. Egyszer el fog reccsenni én azt jósolom. Összességében a 156-nál nem volt jobb a vezetési élmény, nagyjából ahhoz hasonló, de hozzám közelebb áll a 156. A tartósságával lehetnek gondok: a gyenge kilincs és a minden ajtónyitásra megmozduló ablak nekem rossz előjel.
A motor 2500-tól kezd el élni, addig elég lapos volt. Meglepődtem. A Puntoban jobbra emlékeztem, de még a Bravoban is mintha dinamikusabb lett volna. Nem értem miért. Talán rosszul ítélem meg. 2500-tól sem lapulsz nagyon az ülésbe, de jó érzés vele gyorsulni végülis, csak pörgetni kell. A sebességfokozatok viszonylag hamar elfogynak.
A végén alig bírtam kinyitni az ajtót, kintről kértem segítséget, mert a belső kilincs műanyagból van és úgy éreztem, minjárt eltörik ha jobban megerőltetem, magyarul túlságosan rugalmas volt. Egyszer el fog reccsenni én azt jósolom. Összességében a 156-nál nem volt jobb a vezetési élmény, nagyjából ahhoz hasonló, de hozzám közelebb áll a 156. A tartósságával lehetnek gondok: a gyenge kilincs és a minden ajtónyitásra megmozduló ablak nekem rossz előjel.
mesa10-09-2010 16:00:53 // 4822
Tényleg pozitívan írnak, csak pontatlanul.
Azt írják "manuál klímával". Pedig a széria az "automata klíma"
Azt írják "manuál klímával". Pedig a széria az "automata klíma"
mesa10-09-2010 15:52:37 // 4821
Ja igazad van, nem is ma kezdték! :D
Somez10-09-2010 15:37:28 // 4820
Ez egy baromi régi cikk...
A mai Giulietta bemutatót érdemes elolvasni, ott nagyon pozitívan írnak.
A mai Giulietta bemutatót érdemes elolvasni, ott nagyon pozitívan írnak.
mesa10-09-2010 15:23:37 // 4819
Tiszta szánalmas ez a vezess.hu már megint köpködi az Alfát
Úgy látszik, nekik már csak erre mozdul valami ...
Úgy látszik, nekik már csak erre mozdul valami ...
GT Ɨ|ѯ08-09-2010 05:26:56 // 4818
Kell még 30 év az agymosásig:-P
mesa03-09-2010 09:09:50 // 4817
Autónavigátor - ez pont olyan oldal, amit senki sem olvas :P
Biztosan nem véletlen
Biztosan nem véletlen
Junior03-09-2010 08:36:20 // 4816
Na az új Autó-Motor magazinban szegény Mito QV jól megkapja a magáét.
SZÁNALMAS...
Az tesztet író mókus szinte az egész cikkben a DNA-t fikázza, meghogy a 18-as görgőkkel hogy megvezetik a nyomvályúk. A pozitívumok közé mindössze a formát és az üléseket sorolja. Egy szót sem ír a motorhangról és meg sem említi, hogy a motor mellesleg az év új motorja címet is elnyerte.
Előtte pár oldallal pedig ugyanaz a tag ódákat zeng a Rönó Windről. (talán valaki vágja mi az?!) azt írja: "a motor sem valami göthös darab már az alap is turbós 1,2-es" Muhahaha!! az igen 1,2 tonnás fostalicskához 1,2-es túrós blokk nem göthös, de a Mitóban "a várt tüzijáték elmarad"
Bérenc
SZÁNALMAS...
Az tesztet író mókus szinte az egész cikkben a DNA-t fikázza, meghogy a 18-as görgőkkel hogy megvezetik a nyomvályúk. A pozitívumok közé mindössze a formát és az üléseket sorolja. Egy szót sem ír a motorhangról és meg sem említi, hogy a motor mellesleg az év új motorja címet is elnyerte.
Előtte pár oldallal pedig ugyanaz a tag ódákat zeng a Rönó Windről. (talán valaki vágja mi az?!) azt írja: "a motor sem valami göthös darab már az alap is turbós 1,2-es" Muhahaha!! az igen 1,2 tonnás fostalicskához 1,2-es túrós blokk nem göthös, de a Mitóban "a várt tüzijáték elmarad"
Bérenc
Kazes☻26-08-2010 18:46:27 // 4815
Belga22-08-2010 23:24:55 // 4814
mesa19-08-2010 11:41:26 // 4813
Színe: tört fehér :))
Azért nem kell még temetni! Nincs olyan sérülése amit ne lehetne rendesen helyre pofozni
Azért nem kell még temetni! Nincs olyan sérülése amit ne lehetne rendesen helyre pofozni
Tommi18-08-2010 15:22:41 // 4812
Buksi12-08-2010 03:52:29 // 4811
Szegény MiTo! Részvét! :-((
sparco11-08-2010 21:16:38 // 4810
Hát ja-ja... Kár érte.
Sporter11-08-2010 21:12:09 // 4809
Most már vehet helyette egy Giuliettát :)
GTPeti11-08-2010 21:06:36 // 4808
Igen, tényleg az. És ezt az autót még simán helyre lehet pofozni.
Halesz11-08-2010 21:03:08 // 4807
Legalább őszinte..
A srác pedig imádta az autót, remélem lesz helyette másik Alfa!
A srác pedig imádta az autót, remélem lesz helyette másik Alfa!
GTPeti11-08-2010 20:59:21 // 4806
Mondjuk én csináltam volna normális képeket. Szerintem egy ilyen "esettanulmány" annyira nem megnyerő.
Sporter11-08-2010 20:46:42 // 4805
Na basszus, pedig szép kis autó volt :(
sparco11-08-2010 20:42:49 // 4804
Sporter11-08-2010 20:41:39 // 4803
Nem jó a linked.......
sparco11-08-2010 20:35:36 // 4802
Szilárd04-08-2010 08:50:12 // 4801
A GT-be nem is volt rendelhető...:(((
GT Ɨ|ѯ04-08-2010 06:03:05 // 4800
A hollandok legyártják ebbe is, ha kéri a gyár:-))
Halesz02-08-2010 22:07:31 // 4799
Ja, mint a 145-ösömbe! :)
De tényleg nem értem, ha már fullos, akkor belerakhatták volna :) Jó dolog az a napfénytető, akinek volt már, az tudja :)
De tényleg nem értem, ha már fullos, akkor belerakhatták volna :) Jó dolog az a napfénytető, akinek volt már, az tudja :)
Szilárd02-08-2010 17:56:46 // 4797
Te már csak tudod!!:)))))
GT Ɨ|ѯ02-08-2010 17:56:14 // 4796
belevágnánk sitty-sutty:-))
Szilárd02-08-2010 12:57:14 // 4795
Valahogy csak túlélném nélküle!:))
Tommi02-08-2010 12:40:21 // 4794
Persze, természetesen.
mesa02-08-2010 12:30:44 // 4793
Hogy még lejön belőle a kedvezmény ? :))
Tommi02-08-2010 12:26:50 // 4792
Szerinted a nettó 18.000 mit jelent? :)
Tommi02-08-2010 12:26:15 // 4791
Nem kevés, de olyan Alfád lesz, amiből csak 200 db létezik és akárki nem kaphatott belőle :)
Tommi02-08-2010 12:25:41 // 4790
Én speciel pont leszarom a napfénytetőt :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
549
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?