Forum >> Sprint

Whiteskull11-10-2009 18:18:39 // 25623
Szia! :)))

Természetesen nem baj. A lényeg, hogy jó helyre került. .))))
sprint8311-10-2009 18:16:23 // 25622
Hali!!
Most volt itt nálam Rastaman örült az üléseknek nagyon:)) De nem gond ugye, hogy az Övé lett végül?
Whiteskull11-10-2009 18:13:35 // 25621
Hali!

Hazaértetek rendben?
sprint8311-10-2009 18:12:17 // 25620
Most kerültem egyet vele, hogy el állt az eső és jobb lett a tűszelep csere után de nem az igazi még. Majd a felújított karbikkal az lesz remélem. De legalább nem füstöl már annyira, de még ennyit se kellene neki ami most van, legalább is nem volt jellemző eddig. Mondjuk annyit nem mentem vele, hogy kitudjon égni rendesen.
kesa11-10-2009 17:56:43 // 25619
Nekem 10 körül szokott kajálni, főleg rövid utakon, és üzemmeleg állapotban, hülyegyerek módba kapcsolva.
Most a normális tempójú és folyamatos haladással 7 alá (!) jöttem ki.
Én azért számolom csak, mert egy hirtelen fogyasztásemelkedés utalhat műszaki hibára, egyébként engem sem zavarna, hogy 8 vagy 10.
krecsi11-10-2009 12:21:55 // 25618
Csak a tűszelep lehet a bűnös (vagy úszó). Hát azért én is csak addig tekergetem le, míg jól megy az autó:) Annak nincs értelme, hogy elszegényítsem teljesen, de ne menjen. Csak meglepetést okozott a fogyasztásom, ilyen jó még nem volt:)
sprint8311-10-2009 12:08:03 // 25617
Szétszedtem a karbikat délelőtt. Szemre semmi nem látszik rajta, beletettem másik tűszelepeket hátha az segít. Majd jövőhéten elviszem a motor kp.-os szakihoz megint, hogy hangoljuk be. Fogyasztását megmondom őszintén nem tudom pontosan, olyan 9-10 liter lehet kb. Soha nem számoltam még utána, ha kifogy tankolom:)) Meg nem is azért van a Sprint nekem, hogy takarékoskodjon, hanem az élmény miatt. Amennyit használom... idén még vagy kb. 200 km megy bele, az is feltéve ha olyan lesz az idő. A 164-ből is V6-ot akarok az se eszik kevesebbet:))
krecsi11-10-2009 11:27:37 // 25616
Lecseréltem a vizet is. A színe hasonlított a kakaóhoz, olyan rozsdás volt. Átfolyattam rajta 50l vizet, mire kitisztult. Még alul nem is volt leengedve a víz, mindig csak töltöttem hozzá, ha megbontottam vmi miatt a rendszert. Jól rám is ijesztett. Öntöttem bele tiszta vizet, hogy átmossam vele. Be akartam indítani, de az autó nem indult. Volt vagy 5 perc, mire rájöttem, hogy a krovával letesteltem a trafót:)
krecsi11-10-2009 11:19:18 // 25615
Nekem múltkor sikerült az üveggyertyával tök jól beállítani a karbikat. De néha az alapjárat szarakodott. Sejtettem, hogy vhol fals levegőt szív. Egy kis változás történik és az a szar svájci kütyü, teljesen megzavarta az alapjáratot. Egyébként a fogyasztást 10l-ről sikerült 8l alá vinnem, ami dombokon-hegyeken lett mérve. De el kezdtem vizsgálgatni, hogy hol szívat fals levegőt. A karbi anyáin sikerült még húznom rendesen (főleg a belsőkön). Amúgy meg bassza meg, aki olyan köcsög helyre találta ki:) Gondolom kis csuklóval hozzá lehet férni, de az nem volt, így maradt egy félbe vágott 13-as villás. Szóval a végén sikerült meghúznom. De ahogy beindítottam, nem volt alapjáratom. Teljesen be kellett állítanom megint. Szinte a felére vissza kellett állítanom CO csavarokat, mert annyira dús volt. . Kíváncsi leszek most a fogyasztásra. Nektek mit eszik? De az alapjáratom most már MINDIG tökéletes. Talán egy kicsit még emelek rajta, mert alacsony egy picit és most már úgy is jön a hideg.
pb_11-10-2009 10:45:06 // 25614
Mindent Ltökítesz.DD
pb_11-10-2009 10:42:54 // 25613
Jó szerszám az.))
Atttis10-10-2009 19:57:47 // 25612
Hogy húzná a fas..ra az egész fékrendszert az aki a Gargának csinálta. Egyszerűen newm lehet meglazítani a gumi fékcsőt elől mert egyszerre elugrik a kulcs, mivel már levan nylava. :((((((( Levágni meg nem fogom. Mindig tudja ez a kis dög hogy mivel szopasson be frankón:(
sprint8310-10-2009 19:49:29 // 25611
Az a baj, hogy önmagában kevés a xenon ha nincs normális foncsor mögötte.
Atttis10-10-2009 19:45:15 // 25610
Ez nem lenne megoldás? a lámpa gondjaidra?
Egyébként nekem is szar a tompi :( , de a refi meg nagyon zsír:D
sprint8310-10-2009 19:41:33 // 25609
Ma beindítottam a Sprintet és vártam, hogy melegedjen, szépen ment fel a víz, de az autó még mindig nagyon füstölt pedig a szívató már nem volt rajta. Egyből belém állt a frász, na mondom így kezdődött amikor a gyűrűs dolog volt, de ez legalább benzines nem olajos füst. Mértem gyorsan kompressziót azzal minden rendben alig van eltérés a hengerek közt. A karbikkal történt valami, annyi benzint kap, hogy nem tudja rendesen elégetni, 2-4 henger gyertyái tiszta taknyosak benzinesek. Meg brutálisan kormol. Nem tudom mi történt vele, a tűszelepre gyanakszok vagy esetleg az úszóval történt valami. Holnap szétszedem őket. De a röhej az, hogy most újítok fel épp egy másik garnitúra karbit hozzá és azt nem tudta megvárni:D. De most nem is izgat annyira a dolog mint tavasszal úgy is jön a rossz idő, teszem el. A télen újabb komoly terveim vannak a kocsival. De erről majd beszámolok ha összejön, feltéve ha a 164 nem viszi el minden lóvém:)
Ferke08-10-2009 19:26:44 // 25608
Miért, nem az? Eltökítettem volna a nevét?:)))
kesa08-10-2009 18:55:07 // 25607
Nem olyan szar szerszám az, mint azt egyesek gondolják! Sok mindent lehet vele rögzíteni, és tulajdonképpen párhuzamszorító nézen van neki közeli rokona a gépész szakmában, csak ez kicsit nagyobb, meg egyszerűbb, meg nem olyan párhuzamos, csak jó közelítéssel :D.
Ferke08-10-2009 18:35:30 // 25606
A satupofával nem lesz egyszerű, de 8v-nál talán megoldható. 16v-nél ez tuti nem volna megoldás, de próbáld meg, hátha:)
Atttis08-10-2009 15:50:35 // 25605
Úgy gondoltam, hogy tennék a szeleptányér és a satopofa közé egy anyát vagy fadarabot.a túluldalon meg csak a rugó egyik felét nyomatni a pofával
lehet hogy nagy hülyeség de igy fejben elképzelhetőnek tartom hogy működni fog, hétvégén ki is kapom a blokkot ha minden igaz.
pb_08-10-2009 15:21:00 // 25604
Asztalos szorító?)))
Ferke08-10-2009 15:16:39 // 25603
Satuval sehogy sem....gondolj bele, a sík felületen nem nagyon trancsírozhatsz, a szeleptányérnál meg csak a tányért nyomhatod be, tehát valamilyen olyasmi eszköz kell, ami kis felületen nyom mindkét oldalon.
Atttis08-10-2009 15:05:33 // 25602
Satuval semmi képp nem tudom? Mert ameddig nincs szétszedve addig nem próbálgatom:D
Még senki nem próbálta úgy?
Atttis08-10-2009 14:57:43 // 25601
egymással szemben?, nem azt akartad írni,hogy a két szélére?
mien pillanatszorítót használnak én még nem láttam olyat.
Hi minden jól megy nem sokára rendelheted az alkatrészeket:D
Ferke08-10-2009 11:22:35 // 25600
Sőt, elég jó:)
pb_08-10-2009 11:01:12 // 25599
És nem is olyan rossz.DDD
Ferke08-10-2009 09:44:03 // 25598
Ez igaz:)
pb_08-10-2009 08:05:20 // 25597
Jó az ajánlat, de inkább kis üvegekben hozd, sztem kevesen fogják kortyolgatni.))

A fogyasztáson valamennyit tényleg dob, de a szelep nagy valószínűséggel nem fognak beégni.
pb_08-10-2009 08:03:05 // 25596
Lesz ott néhány boxer.DD
pb_08-10-2009 08:02:07 // 25595
Ne keverjé össze Dekka úrral!)))) Annyi melól van, mint állat.)))
pb_08-10-2009 08:00:17 // 25594
Najó, de nem a Te ötleted volt.)))
kesa07-10-2009 23:03:59 // 25593
Ha ott leszel, lehet tölteni :)!

Mivel többet használom, mint gondoltam, valamit tényleg csinálni kell vele, nem akarom hogy a gatyámat is lezabálja rólam, vagy esetleg emiatt égjenek meg a kipuffancs szelepek :P.
kesa07-10-2009 23:02:36 // 25592
Sprinterek közül ki jön KUL-ra? Whiteskull-ról tudok, más valaki esetleg?
Na jó, az is elég, ha boxer. Szóval?
Ferke07-10-2009 20:35:17 // 25591
Az Neked kéne, mert látom, hogy látványosan unatkozol!:)))
Ferke07-10-2009 20:33:55 // 25590
A szelepvezetőt be kell préselni. Azt szerintem csak gépműhelyben tudod megoldani, de ott 3 perc alatt megcsinálják, sztem fillérekért.
A szeleptányér benyomására használj olyan gyorsszorítót, amit az asztalosok használnak, de az egyik oldalra hegessz egymással szemben 2db 5-ös csavart, a végére meg egy akkora anyát, ami között kényelmesen elfér a szeleprögzítő tüske.
Ja, és ne túl magas anyát használj, minél 'vékonyabbat'.
Nekem ez jól bevált.
Atttis07-10-2009 19:20:35 // 25589
akkor vennem kell egy állványos fúrót :DD
Még valahogy a satun gondolkodom:) csak még nem tom hogy kellene(
krecsi07-10-2009 19:14:28 // 25588
Én egy állványos fúrógéppel csináltam. Tettem 1-1 6-os anyát a rugótányérra és csak simán lenyomtam. Anélkül nem tudom, hogy mivel tudnád megoldani. Én is agyaltam rajta, de nem találtam ki mást.
Atttis07-10-2009 16:03:34 // 25587
Van egy kis bibim.
A hengerfejben a szeleprugó összenyomásához nincs cél szerszámom, mivel tudnám megoldani itthon?
Valamint a szelepvezetőket hogy kell cserélni? kell hozzá valami speckó szerszám vagy csak simá kiveszem beteszem azt csöcs??
tt (tt Alfa team)07-10-2009 08:43:01 // 25586
Szeva Sprintes Csapat! Lámpaügyben szerintem az e-bay a megfelelő megoldás, és kizárólag új lámpát érdemes venni. Lehet találni nem horror áron is, legalábbis nem sokkal több, mint itthon egy újrafoncsor. Ha olcsón akarjátok megúszni, de nem ragaszkodtok a gyárihoz (és látni is szeretnétek este) nagypolski lámpát vegyetek Kb. 2000 Huf/db, és csak a lábakat kel átforrasztgatni. Itt még előny hogy relézve lehet 4 tompított és 4 fényszórótok egyszerre!! :)
pb_07-10-2009 00:01:47 // 25585
Már tölthetsz is.DDD

Ha nincs benne, akkor tenni kell bele.DD
pb_06-10-2009 23:56:18 // 25584
Szeretnél holnapra valami feladatot?)))
kesa06-10-2009 23:46:47 // 25583
Ha sokáig kötözködsz, nem kapsz páleszt :D.

Semmi kedvem szétbontani, mikor valószínűleg az egész csak egy üres palást, a belső része kirohadt belőle. Mit tömjek meg, ha nincs benne perforált cső :)?
kesa06-10-2009 23:42:19 // 25582
Én Gery-től kaptam címet foncsoroztatásra, a Veterán magazinban is szokott hirdetni az illető. Szépen megcsinálta, a foncsor szép sima és stabil, amennyire látszik az üvegen keresztül.
Atttis06-10-2009 19:08:12 // 25581
Ha elkészül majd végre az enyém, akkor sima 1.5-el beállok én is és lepipálom mind 3-atokat. :DDD
sprint8306-10-2009 18:58:58 // 25580
Pedig így sokáig nem fog maradni az enyém. Valahogy megoldom a belerakást, ha azon a képen amit beraktam sikerült befaragni akkor nekem is csak összejön valahogy:)) Bár most eldöntöttem, hogy idén egy fillért sem költök a Sprintre már, lassan megy a téli pihenőre is. Gőz erővel azon vagyok, hogy ténylegesen 2. autó legyen a Sprint egy másik Alfa társaságában...:))
Ferke06-10-2009 16:44:01 // 25579
Kvára unatkoztok, nincs meló??:))))
Ferke06-10-2009 16:43:13 // 25578
Ne uszíts, ugyanolyan motorod van, állj oda Te is, vagy hallgass.:)
Face06-10-2009 13:49:59 // 25577
A műanyag maszk elégdurva szétbarmolása nélkül képtelenség berakni őket, ezt már 2006ban megtanulmányoztam.Lásd alábbi hozzászólásom képekkel.
Nálam ami sokat számított, hogy énis megcsináltam a Gery83 féle tompított izzokúpak módosítást. A régi hozzászólásai között megtalálod, most nincs időm kikeresni a képeket. elég szignifikánsan jobblesz a fényerő, sokkal határozottabb vágás a fénynyalábban is. Én 50% emeltfényű Hella izókat is raktam, és nekem is elégszarok a foncsoraim is... Nem mondom hogy megváltás a javulás, de azért számít.
pb_06-10-2009 12:12:23 // 25576
Lehet, jobban járnál típusidegen lámpával.
sprint8306-10-2009 12:00:01 // 25575
Ez a bajom nekem is, a foncsorozás meg nem tudom milyen lenne. Ezek a vetítő lencsés fényszórók ráadásul még tettszenek is.
Kacorka06-10-2009 10:46:15 // 25574
Az a baj, hogy az újrafoncsor k..ott drága.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.