Forum >> Sprint

Ékszij10-05-2013 20:59:26 // 30223
Te, ezen alig van valami meló :)
Gery8310-05-2013 20:48:34 // 30222
Köszi! Ez a lakatolósdi, fényezősdi mindig a legproblémásabb, legidőigényesebb, legdrágább, legundorítóbb meló számomra.
Mindazonáltal a fényezés végére ez a leglátványosabb is. :)
Gery8310-05-2013 20:47:08 // 30221
Ez van a sárvédők alatt:





Bár van rozsda bőven, de azért kicsit megnyugodtam. :)
Atttis06-05-2013 22:39:08 // 30220
Egyáltalán nem vészes, jó munkát hozzá :D
Gery8306-05-2013 20:37:28 // 30219
Erre azért még jómagam is kíváncsi leszek. :)
Gery8306-05-2013 20:35:49 // 30218
A szélvédő kerettől én is félek, bár eddig azért jobb mint amire számítottam, bevallom. :)
Gery8306-05-2013 20:35:11 // 30217
Egyben tényleg mást mutatott.
127_sud06-05-2013 20:25:00 // 30216
Szerintem az A oszlop lesz még nagyon gatya. Amúgy tényleg nem annyira vészes, az enyém is sokkal rosszabb volt.
127_sud06-05-2013 20:23:40 // 30215
Akkor most lesz igazán öszvér ahogy átépíted, gondolom amikor kész lesz mindenki mattot kap majd.
Ékszij06-05-2013 20:21:24 // 30214
Összerakva mennyivel nagyobbat mutatott azért :)
Első sárvédők alatt mi lehet ?
Amúgy sztem. nem olyan vészes, enyém dúrvább volt pedig előtte nem sokkal lehet javítva :)
Gery8306-05-2013 20:20:20 // 30213
Nemnem... ez még nem én voltam. 145/46 öszvér volt. :)
127_sud06-05-2013 20:18:10 // 30212
Jó munkát!!! Tényleg lesz mit csinálni de ez van. Ez valami öszvér motor lehet a nívópálca alapján. Vagy csak Gery Tuning :)
127_sud06-05-2013 20:16:57 // 30211
Szerintem idejárnak csak nem írogatnak.
Amúgy csak gyújtást mértünk és állítottunk meg volt kompressziómérés is...
Gery8306-05-2013 20:12:39 // 30210
Sziasztok!
Íme pár részletesebb kép. Azért akad majd mit csinálni. :)





krecsi06-05-2013 20:06:26 // 30209
Amilyen sűrűn idejárnak...:)
Atttis06-05-2013 13:11:18 // 30208
Komárom??
127_sud06-05-2013 08:17:27 // 30207
Majd a tulajok elmondják mi volt ha akarják :)
Én csak segítségként voltam ott mint "megtűrt" Alfasud-os...
krecsi06-05-2013 07:52:23 // 30206
Az utóbbi alfás találkozók Sprint létszámát nézve, ez nem is volt olyan mini.
Mik voltak (?) a problémák?
127_sud06-05-2013 07:46:35 // 30205
Mondhatni igen. És ez már egy kis mini Sprint talinak számított!
Kicsit szereltünk is illetve csak kerestük a választ pár problémára.
krecsi06-05-2013 07:21:29 // 30204
Face kocsija volt a bárpult?:)
127_sud05-05-2013 22:53:38 // 30203
WD40 party, ez jó :)
És volt hideg sör is...
Kacorka05-05-2013 22:10:08 // 30202
Sziasztok!

Volt ma egy kis wd-40 party :)





Köszönet a Torjay műveknek és Face kollégának!
kesa05-05-2013 14:30:41 // 30201
:D
Igazából nem kellettek volna, csak találgattam.
G-Burt04-05-2013 16:47:42 // 30200
146:D
Gery8304-05-2013 09:58:45 // 30199
Már Ékszíj lecsapott rájuk. :)
Gery8304-05-2013 09:42:04 // 30198
Foggalmam sincs.. :)
kesa04-05-2013 09:35:45 // 30197
Mik ezek? 145 ülései?
Atttis03-05-2013 21:40:23 // 30196
Már akkor vettem észre mikor beütöttem a házát, utána emelem fel a kosarat, hogy belerakjam, és kipottyant belőle egy golyó, visszaraktam betettem a helyére akkor látom hogy el van pattanva. Mondom már ki nem veszem. Ma szóltam annak akitől vettem azt mondta vissza tudtam volna vinni, de az országban csak 1 db volt raktáron, amit én vettem meg, szóval nem tudta volna kicserélni. Remélem nem hullik szét úgy 160as tempónál :)
Gery8303-05-2013 18:12:08 // 30195
Semmiképp sem normális. De ha szerencséd van nem fog bajt okozni. Bár én a helyedben nem építettem volna be.
Atttis02-05-2013 23:05:54 // 30194
Az normális ha egy vadi új elsőkerék csapágyban az egyik golyósornak a kosara (műanyag) elvan pattanva egy helyen? Én még ilyet nem láttam. De már beraktam eddig nem venni észre semmi furcsát, lehet belőle gondom?
Gery8302-05-2013 21:06:03 // 30193
Sziasztok!
Valakinek ilyen szövetülések nem kellenek?
(nem gyáriak!)
Ingyen elvihetőek!
Atttis01-05-2013 23:11:09 // 30192
Van még egy kis piros festékem :)
krecsi01-05-2013 09:22:32 // 30191
Hülyén állna a tiedén az ezüst szín:)
Atttis30-04-2013 08:57:02 // 30190
bár csak olyan ajtóim lennének
127_sud30-04-2013 07:45:58 // 30189
Szép az ajtó de a lényeg úgyis az alján van. Persze ezt te is tudod...
Atttis29-04-2013 23:32:00 // 30188
Biztos mindenkinek jól működik épp minden :D :D
Gery8329-04-2013 21:29:50 // 30187
Mi ez a pangás?
Gery8327-04-2013 19:25:50 // 30186
Sziasztok!

Az elmúlt napokban elkezdtem 'szétrobbantani' az ezüstöt.
Hát vannak bajok, de sokkal jobb mint amire számítottam. :) (eddig...)
Például az ajtók állapotán nagyot néztem.





Ha valakit érdekel, eladó a szinte új hátsó és középdob. Nekem nem fognak kelleni.
Atttis27-04-2013 17:21:11 // 30185
sok érdekes dologgal fogsz még találkozni szerintem, hisz egy Sprintről beszélünk :)
Mirrmurr27-04-2013 14:24:19 // 30184
Érdekes, hogy a pucolás előtt a vízzel nem volt gond, indítás után elaludt..Most meg nem. Holnap majd megszakértem..
Atttis26-04-2013 23:24:48 // 30183
A víznek is el kell aludnia akkor mint a féolajnak. Ha nem akkor valami gond van, lehet hogy csak kábel, csatlakozás, vagy halott az érzékelő.
Mirrmurr26-04-2013 18:10:48 // 30182
A Ledsor az utólagos, a digit klima, ABS, ESP, EPS, ASR , KERS visszajelzői. A tempomatot is az mutatja, hogy bekapcsolt állapotban van vagy sem.:)
Mirrmurr26-04-2013 18:08:58 // 30181
Széthúzkodtam pár csatlakozót, és befújtam kontaktsprayvel, most ha ráteszem a gyújtás, akkor világít az olaj, a felkiáltójel, a vízhőfok, a szívató és az akksi. Ha indítózóm, akkor elalszik az olaj, és az akksi, ha elindul és visszanyomom a szivatót, akkor csak a vízhőfok marad meg, viszont az folyamatosan, több percig világit. Az olajnyomásom 40 felett van.
Atttis26-04-2013 16:15:29 // 30180
Ezekben nincs kézifék visszajelző. Annak láthattad az enyémben p betű a jele. Az a fékollaj visszajelzője. A víz világít még pár másodpercig, az olajnak már akkor el kell aludnia mikor indítózol és a motor még nem jár "önerőből", akkor jó az olajnyomás. A műszered bárban mér, csak 10el el kell osztani. Lehet csak a km-óra spirálja csúszott ki a váltón lévő lyukból, mint nekem szokott. A töltés lámpa szokott olyat csinálni hogy nem alszik ki, csak ha gázt nyomsz, valamint ha sok fogyasztó egyszerre működik akkor halványan világít, csak sötétben látni, de attól még töltés van olyankor. Előgyújtást beálítottátok? Nem lehet hogy amiatt tüsszög? Ha elálítjátok a karbit szereléskor, utána nagyon-nagyon nehéz visszaállítani, főleg hozzá való műszer nélkül. Motor szerelőknek általában van hozzá szinkronteszterjük. A kézifék az egy igen parádés dolog, nekem sosem volt vele gond, aztán egyszercsak nem engedett ki reggel, 3nál feljebb nem is tudtam kapsolni, kézzel visszanyomtam azóta nem húzom be még :) A váltóm nekem is szól kicsit, de lehet csak az a baja hogy kevés benne az olaj. Ja és ha jól mér az olajnyomásmérőd, akkor hidegen indításnál legalább 40-et kell mutatnia szivatóval, üzemmelegen nem mehet 10alá, és 4000res fordulaton meg kell lennie 40-nek, akkor biztos jó.
Atttis26-04-2013 16:03:23 // 30179
Szépen szemügyre lehet venni a rétegeket, egy törés alkalmával, vagy hegesztésnél. Belül a kárpitok alatt is piros, és belül sokhelyen csak 1 réteg festék van, kivétel ahol javítás volt. Én tudom az okát hogy most miért piros. De többet errő inkább nem mondok :O
Ivan26-04-2013 15:28:21 // 30178
Biztos, hogy az olajnyomás világít neked indítás után? Én az előbb kimentem, és direkt ezért beindítottam kettőt, s mindkettőnél a kézifék + a víz világít egy kis ideig még az indulás után, majd szépen kialszik gázfröccs nélkül. Azért figyelj oda, nehogy csapágyas legyen a motor, így szokott kezdődni. Amúgy BAR -ban mérik az olajnyomást. Az oldalsó szellőződ "kegyetlen", mintha valami műanyag locsolókanna öntözőjéből fabrikálták volna. A kapcsolókról szintúgy az a véleményem, hogy utólagos beszerelés. De nekem a legkomolyabb a műszeregység felett a ledsoros visszajelző! :-) Ennyi pénzért már remélem, hogy olyan órát is kaptál mellé, mint amilyen Michael -nek volt a Knight Rider -ben..."gyere pajti"! :-) A kilométerórával pedig ha szerencséd van, csak a bowden szakadt, de ezeknél típushiba, hogy egy idő után a váltóban elkopik a hajtás. A váltóval kapcsolatban pedig: anno mi is vettünk egy Uno -t hasonló hibával, abban cserélnem kellett, bár ahhoz könnyebben kaptam jó minőségű cseredarabot. Tehát vagy felújítás, vagy csere... :-/
Mirrmurr26-04-2013 12:54:01 // 30177
Igen, csak sebességben csinálja. Motorféknél is.. Az olajnyomásérő az miben mér? Illetve amit még felfedeztem, a fordulatszámmérőm működik, a kilóméteróra nem..
127_sud26-04-2013 08:22:00 // 30176
Szóval ha csak gurusz az autóval mondjuk 40-el üresben akkor nincs hangja, csak akkor ha sebeségben van?
Úgy rémlik (lehet rosszul tudom) ezekben már van egy egyszerű "check control" szerűség. Beindítás után nem alszanak el egyből a nagy piros lámpák, figyeld ilyenkor az olajnyomásmérőt mit mutat.
Az a plusz műanyag gégecső valami utólagos dolog, lehet fék hűtésre vagy valami ilyenre tették oda. Eredetileg nincs.
A szellőződ meg olyan mint valami hangszóró fedél :)
Gery8325-04-2013 22:23:34 // 30175
Prego!
Mirrmurr25-04-2013 22:15:56 // 30174
Mille grazie!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.