Naja. Lábraállt a vas!:))))
A futómű még nem tökéletes, azt a fél centi, ami benne maradt, érezhető, kanyarban csikorgatja a gumit (bár a gumi se tiptopp).
Viszont a hátsó híd is kapott sajna, az is cserés.:(
Forum >> Sprint
Ferke19-04-2008 17:17:27 // 19023
pb_19-04-2008 12:36:41 // 19022
Akad itt-ott Lfekvőben.))
pb_19-04-2008 12:35:45 // 19021
Ha tuttisra szeretnéd +csinálni, akkor ki kell cserélni a bilincset, és a csövet is, ezenkívül + kell tisztítani a csonkot is. Vagy 1 1xűbb +oldás, +tisztítod a csonkot, és szigszalagot teszel a csőre, majd arra a bilincset.
Ferke19-04-2008 11:45:26 // 19020
Szerencsére eddig volt minden, ami kellett.:)
Nelly18-04-2008 20:40:40 // 19019
Darabra is sok, hát még Ft-ban...
krecsi18-04-2008 20:19:23 // 19018
1-2 honapja leszedtem a hengerfejemet. Összerakás után feltöltöttem a rendszert vizzel. A termosztát és a jobb oldali henger közötti rövid vizcsönél folyt a viz. Jobban megtéptem a billincset és néhány perc mulva abbahagyta. Ma töltöttem a kiegyenlitőbe vizet, mert szivárog a fütésnél. Haza értem a munkahelyemről (7 km), hallom hogy sistereg a kipufogo. motorháztető fel, hát megint folyik a viz a rövid csönél. Mire leszedtem a légszüröt abba hagyta. Félig van a tartály, igy ne folyik. Azota mentem 50 km-t és semmi gond. Na most akkor mi van???
Ferke18-04-2008 17:14:44 // 19016
Íme a listám a leamortizált alaktrészekről:)
- 1db lengőkar
- 1db hossztartó
- 2db lengéscsillapító
- 1db kormányösszekötő
- 1db féltengely kpl.
- 1db kerékagy
- 2db féktárcsa
- 1db lengőkar
- 1db hossztartó
- 2db lengéscsillapító
- 1db kormányösszekötő
- 1db féltengely kpl.
- 1db kerékagy
- 2db féktárcsa
Ferke17-04-2008 06:18:31 // 19015
Rendicsek. Még nekem is csak holnap dől el.
kesa17-04-2008 00:47:25 // 19014
Mennék én is szívesen, de most hétvége nem jó, melózom megint :P.
Jövő héten vevői audit, és sok mindent meg kell még csinálni addig.
Ha van valami értékelhető, akkor a korábban megbeszéltek szerint érdekelnek a cuccok.
Jövő héten vevői audit, és sok mindent meg kell még csinálni addig.
Ha van valami értékelhető, akkor a korábban megbeszéltek szerint érdekelnek a cuccok.
pb_17-04-2008 00:29:44 // 19013
Célszerű levenni, mire felszenveded a szimmeringet, leszidod s csillagot is az égről.)
Ferke17-04-2008 00:20:26 // 19012
Nem:(( Lehet, hogy most hétvégén nekiveselkedem a dolognak és átmegyek.
Ferke17-04-2008 00:19:24 // 19011
Pl hidegen enyhe vagy erősebb kékes füst. Nem kell levenni a hfejeket, csak a dugót állítsd a felső holtpontra ott, ahol dolgozol, így nem esik be a szelep.:)
Bár én lehet, hogy levenném, mert jó nagy xopás meló behajolva csinálni ezt.
Bár én lehet, hogy levenném, mert jó nagy xopás meló behajolva csinálni ezt.
kesa16-04-2008 23:56:49 // 19010
Szelepszár-szimmering cseréhez le kell / érdemes levenni a hengerfejeket?
Pontosan mi utal szellepszim hibára?
Pontosan mi utal szellepszim hibára?
kesa16-04-2008 23:51:22 // 19009
a remény hal meg utoljára... :)))
te sem hívtad az érdi faszit?
te sem hívtad az érdi faszit?
Ferke16-04-2008 23:37:34 // 19008
Ez egy igen naív kérdés volt!:)))
kesa16-04-2008 23:12:36 // 19007
Krómos Sprinthez van cuccod?
Ferke16-04-2008 21:36:31 // 19006
Hoppá, találtam 2db első indexet. Már annyi vacak van, hogy nem találom köztük, ami kéne. Már csak a vasat kéne autóvá varázsolni, amire az indexeket felraknám.:))
pb_16-04-2008 10:07:19 // 19004
195/50 a váltóméret.
Ferke16-04-2008 10:00:14 // 19003
Tudja vki, hogy 15 collos felnire milyen gumi való, Sprint alá?
Karyka16-04-2008 09:18:50 // 19002
szevasztok ! sprint cuccok olcsón elvihetők !! igaz már írtam 1 X de nem nagyon reagáltatok , szonálás lessz úgyhogy ha kell valakinek valami akkor írjon , mert
sajnálom a cuccokat de nincs hol tároljam!!!! Na salute a tutti ................
sajnálom a cuccokat de nincs hol tároljam!!!! Na salute a tutti ................
Ferke15-04-2008 15:46:40 // 19001
Arra gondoltam én is, igen.:)
pb_15-04-2008 15:37:36 // 19000
pb_15-04-2008 15:36:26 // 18999
pb_15-04-2008 15:27:01 // 18997
Én eddig csak úgy próbáltam + kivenni, mikor kint volt a motor. A visszatétel Lég szenvedős. A műanyag fedelet le kell venni, csak úgy jön ki.)
Ferke15-04-2008 15:15:43 // 18996
Melyikre gondolsz? Ami a kormányműhöz fogja a rudakat (2db), vagy ami a tűzfalhoz fogja a kormányművet (2x2db)?
Ferke15-04-2008 15:14:26 // 18995
A 16v-nél biztos durvább, nekem elsőre csak annyi volt a gáz, hogy az oldalsó műanyag xarral együtt akartam kivenni, és letelt kicsi idő, mire rájöttem,h ogy így nem fog kijönni, csak ha lehúzom azt a hosszú dugót:)
pb_15-04-2008 15:12:37 // 18994
Akkor ügyes vagy, de sztem Lég kemény kivenni a kormányművet beszerelt motornál.)
pb_15-04-2008 15:10:20 // 18993
A kormányműnél lévő csavarhoz nem 1xű hozzáférni, főleg lehúzni mondjuk nyomatékra.)
Ferke15-04-2008 15:06:38 // 18992
Nem fárasztom magam a biztosítóval, szerintem többe kerülne a rohangászás, mint amennyit a konyhára hozna. Már neki is álltam visszaállítani az eredeti állapotot...:)
Ferke15-04-2008 15:05:35 // 18991
Ez nagyon jóóó!!:))
Ferke15-04-2008 15:01:04 // 18990
Mondom, próbáld ki a karbikat, egy próbát megér, nem tart semeddig feldobni. Szombaton megyek délelőtt gödöllőre, átviszem őket, ha akkor Neked jó!
Nelly15-04-2008 14:59:45 // 18989
Királyság!!! Nem mindennapi! Nagyon gratula!
Nelly15-04-2008 14:56:57 // 18988
Azt hiszem megint elkiabáltam a dolgokat. Megint rángat!! Még mindig. (Kollégám mondta, hogy ez azért lehet, mert hirtelen engedem fel a kuplungot :):):):):):):) Az "ótó"-t meg elviszem egy pár napos wellnessre a legközelebbi szervízbe.
Ferke15-04-2008 14:33:50 // 18986
Ja, ez nem a kormányösszekötő rúd volt, hanem a rúd+kormánymű mindenestül.
Ferke15-04-2008 14:22:55 // 18985
És az miért nem egyszerű??? Legutóbb 1 óra volt a ki-és beszerelés
pb_15-04-2008 13:13:56 // 18984
A nyomtávrúdra.)) Kormányösszekötő rúd, vagy nyomtávrúd, bárhogy nevezhetjük.)
Ferke15-04-2008 12:47:27 // 18983
Most Te mire gondolsz? A kormányösszekötőre? A Te olvasatodban melyik a nyomtávrúd???:)
pb_15-04-2008 11:30:41 // 18982
A nyomtávrúd cseréje nem lesz 1xű.)
Ferke15-04-2008 11:26:51 // 18981
Na ja. De majd a héten rendeződik a kerékszög.:)
Scott14-04-2008 16:01:37 // 18980
Aztaqva ! De csámpás lett szegény :PP
krecsi14-04-2008 15:40:03 // 18978
Az én 83-as sprintemben (svájci kivitel) villás van, a 84-esben korongos. Tehát valoban akörül lehetett a váltás.
pb_14-04-2008 14:23:34 // 18976
Nem butább az, ez már 1 1/2 +oldás a htőkés rendszer felé. Csak avval nem számoltak, hogy lesznek olyan marhák, mint mi, akik a gyártás után 2x évvel is azon agyalnak, hogy csináljanak majdnem gyári korongos hfejeket.))
Ferke14-04-2008 14:01:29 // 18975
Lehet, de akkor meg érdekes, hogy visszaálltak egy butább megoldásra, mint a korongos?
pb_14-04-2008 12:42:40 // 18974
Én úgy tippelem, hogy 84-85 körül lehetett a váltás. Sztem a korai Sprintekben, 33amban villás volt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
429
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?