Forum >> Sprint

pedrito06-11-2006 10:53:12 // 4523
Van nekünk egy jobb próbahelyünk, de a nyáriban van a jobbik dobszerkó és úgy döntöttünk, hogy nem cipekedünk. Viszont oda sem megyek többet télen :-).
kando.06-11-2006 10:47:01 // 4522
Na igen, nyáron még elviselhető, de azért novemberben nem biztos :)) Vagy keresni kell egy fűtött alagosrt, pincét, vagy lakásban, vasárnap délután, hogy a szomszédok is élvezhessék :-PPPP
Whiteskull06-11-2006 10:46:09 // 4521
Hát ez a dolga. :)))
Ferke06-11-2006 10:45:07 // 4520
Szegény...:))))
Whiteskull06-11-2006 10:38:25 // 4519
Szerintem a segéd nyeri meg a melót. :)))
Ferke06-11-2006 10:37:38 // 4518
Jó pepecs meló lesz a küllők miatt, nem csoda, hogy öcséd így örül neki!:)))
Ferke06-11-2006 10:36:19 // 4517
Hű, ez nagyon szép!:)
Whiteskull06-11-2006 10:35:01 // 4516
És ilyen lesz. :))
Whiteskull06-11-2006 10:34:08 // 4515
Ez az.
Ferke06-11-2006 10:31:55 // 4514
Hogy néz ki az új felni? Nem nyomsz fel egy képet róla?
Whiteskull06-11-2006 10:29:28 // 4513
Amikor olaszországból lett behozva, akkor még tojástartós volt rajta. Azt az öcsém lecserélte valami borzalomra, amivel végül is megvettem. Ezt már én applikáltam rá.
pedrito06-11-2006 10:27:29 // 4512
Amikor megvetted a gépet milyen felnik voltak rajta?
Whiteskull06-11-2006 10:21:08 // 4511
De nagyjából rendben vannak.
Whiteskull06-11-2006 10:20:49 // 4510
Hát ahogy elnéztem, némi anyagpótlásra is szorulnak. :)
pedrito06-11-2006 10:19:15 // 4509
Van valami nagyobb gond velük, vagy "csak" újra kell fújni?
Whiteskull06-11-2006 10:15:56 // 4508
Hát ha típushibának lehet nevezni, hogy nálam 25 év után ment el a tompított érintkezője. :)))
Whiteskull06-11-2006 10:14:56 // 4507
Ali76 elküldte a képeket a felnikről. Ma viszem az öcskösnek megmutatni, hogy vállalja-e a felújítását. :)))
pedrito06-11-2006 10:14:15 // 4506
Akkor mondhatjuk, hogy a Sprint egyik típushibája a bajuszkapcsoló...
Whiteskull06-11-2006 10:13:55 // 4505
Szia Hapsi! :)))
pedrito06-11-2006 10:09:38 // 4504
Jó vicc, csak fagyott újjakkal nagyon nem lehet "művészetet" csinálni...
Ferke06-11-2006 10:08:47 // 4503
Jóóóreggelt, Sprintesek!:)
Whiteskull06-11-2006 10:08:13 // 4502
Hát néha áldozatot kell hozni a művészetek oltárán. :)))
pedrito06-11-2006 10:06:43 // 4501
Ne is mond! A dobosunk másik zenekarának nyári próbahelyén próbáltunk felvenni egy dalt, de csak a dobig jutottunk. Az legalább sikerült. A többit majd a jó meleg szobában, mert atomhideg volt a nyári próbahelyen télen...
Whiteskull06-11-2006 10:02:58 // 4500
Szervusz! :))
kando.06-11-2006 10:01:45 // 4499
Üdvözlégy ;-)) Megvolt a hétvégén a koncert(-próba) ?
pedrito06-11-2006 10:00:56 // 4498
Jó délelőttöt!
Ferke05-11-2006 21:06:58 // 4497
Hü de béna így fehéren!:)
Whiteskull05-11-2006 21:03:11 // 4496
Szerintem is. Meg hát ilyenek voltak rajta gyárilag. :))
Gery8305-11-2006 21:01:35 // 4495
:DDD Hát akkor elkéstem... :) Bár az Ali-féle felnik szebbek sztem...
Whiteskull05-11-2006 20:57:43 // 4494
Ezek tök jók! :))) De most Ali76 felniire vagyok ráizgulva. Holnap megmutatom az öcsköséknek a képeket. :)))
Gery8305-11-2006 20:54:59 // 4493
Gery8305-11-2006 20:53:32 // 4492
gargapitic05-11-2006 17:46:58 // 4491
no:) akkor meghekkelem kedden vagy szerdán tenx ;)
Face05-11-2006 17:31:53 // 4490
Nem olyan vész szétszedni amúgy.A gomb belső mechanikát nemtom milyen azt, nem kellett javítanom, ellenben minden egyéb belső részét igen :D.Egy megnézést nem árt.Kiszeded az egész modult a kocsiból, a cucc 2 felét 4db szegecs tartja össze, ezeket óvatosan szét kel csinálni valahogy(egyik vég szétfúrása nagyon finoman pl.), később 4 apró csavarral lehet helyettesíteni.Ha már nem tartja egybe semmi akkor lehet felnyitni, ha jól emlékeszem teljesen szétválasztani nem is lehet, csak félrehajtani az egyik felet, aztán meg lehet nézni mizu van belül, bár az is lehet hogy a gombot kinyomott állapotban ilyen full szétszedés nélkül is ki lehet pattintani a külső vég felől és belenézni, mert azt tutti abból az irányból tették be.
gargapitic05-11-2006 17:19:15 // 4489
a probléma ábzolút mechanikus. a kapcsoló csak egy állásában marad meg. a másik nem akad be, nem fogja meg :) há most hogy így kérded nem vagyok egy meggájver. de még lehetek! :DDDD
Face05-11-2006 16:58:30 // 4488
És tuti a kapcsoló a szar?Mennyire vagy otthon elektromos dolgokban, voltmérő, forrasztgatás meg ilyesmi? Csináltál egyáltalán bármilyen hibakeresést azon kívül h nemmüxik, cseréljük ki? :D Ennek függvényében tudom mondani h mit érdemes csinálni :DDDD
gargapitic05-11-2006 16:51:46 // 4487
a végén a refikapcsoló.
Face05-11-2006 16:41:20 // 4486
Csak egyben cserélhető a 2 oldali, egy integráns modul az egész.Viszont ha ügyes vagy szét lehet szedni és javítani a hiba milyenségének függvényében... Mi a baja azon kívül hogy ki van kopva az index rész fel le mozgása? :))))
gargapitic05-11-2006 16:34:06 // 4485
apropó! van valakinek fölösleges bal oldali bajuszkapcsolókarja?
gargapitic05-11-2006 16:06:29 // 4484
:( őszinte részvétem TCS!
TCS HOOKER05-11-2006 15:25:36 // 4483
Üdv Srácok ! Sajna családi okok miatt eladó a gépem sok cuccal együtt !

Ha valakit érdekelne telefonon , e-mailben lehet érdeklődni !

Irányár : 300000 Ft .
pb_05-11-2006 11:19:08 // 4482
Biztos, bevállt módszer.)
Gery8305-11-2006 10:59:01 // 4481
Hát igen, lehet könnyebb lett volna! :D
Gery8305-11-2006 10:58:38 // 4480
Na mi van? Mindenki alszik??? :O
pb_04-11-2006 17:40:51 // 4479
Közben nem árt ha melegíted a ragasztóanyagot valamivel(hőlégfúvó, vagy, ha más nincs a hajszárító is +teszi), úgy sokkal könnyebben lejön az üveg, és kisebb az esélye a törésnek.
kando.04-11-2006 15:39:18 // 4478
Az a wattszám, ami az izzóra van adva, teljesítményérték, ennyit ad le, de ezt leginkább hőben, mint tudjuk, ez a béna hüjje izző kb. 5-8 %-os hatásfokú, tehát fűt mint atom, de persze legyünk hálásak neki, hogy fényt is ad. :) Ezért, ha a gyári érték 55/60 V volt, számítani lehet rá - szvsz -, hogy a 90/100 vagy hasonló teljesítmény-értékű (-párú) izzóktól a lámpatest sokkal jobban fog melegedni, ami az üvegnek sem fog jót tenni, a foncsornak sem, a kábeleknek sem - esetleg -, s a csatlakozásoknak, foglalatnak sem biztos, hogy hosszú távon ez jó. Esetleg lehetne alkalmazni, bár nem a tompított/távolsági, hanem az egyéb jelzőfény-fényszórókba LED-es ,,izzókat'', izzó foglalatba tehető, megfelelő fényerősségű LED-eket, előre meg esetleg mehet majd a xenon, az nem fűt és tartósabb az izzónál, de sokkal drágább is, tudom. Én egyelőre mardnék a gyári izzó-értékeknél, főleg, ha régi a lámpatest, foncsor-bevonat rajta, emrt az bizpny a túlzott hőt nem kedveli. Olyan meg nincs, hogy egy 100 wattos izzó kisebb hőterhelésű, mint egy 50-60 wattos. Olyan lehet, hogy fényhatásra egy jobb gáztöltötségű izző (halogén) ad annyi fényt (50-60 wattos pl.), mint egy ,,régebbi'' 90-100 wattos, sima gáztöltésű. De a világításról többet tud mondani atiska (75, TD), Ő ezt tanulja most fősikolán :))
Gery8304-11-2006 14:45:33 // 4477
Nem teljesen, ezekből is több féle van. Ez nem nagyobb teljesítményű, csak feszített szálú, így azonos teljesítmény mellett jóval fényesebb, viszont az élettartama töredéke a szabványosnak. Ennek köszönhetően nem fejlődik több hő.
Face04-11-2006 14:15:12 // 4476
Itt ugye olyan izzókról beszélünk amik elvileg 90-100W fényerőt adnak 55w-os létükre? Ezeket múltkor 127_sud is ajánlotta nekem, kérdeztem róla a bmw-s haveromat is aki villanyász amúgy, és Ő azt mesélte hogy több ismerősének elolvasztották a Hella lámpák foncsorát E30-as BMW-kben, úgyhogy elbizonytalanodtam velük kapcsolatban... :s
Gery8304-11-2006 14:11:17 // 4475
Nem olyan gázok, nekem is van sokkal roszabb... De ennek nagyságrendekkel jobbnak kellene lennie... A fényképen ugyan nem láttszik, de már tompák, illetve foltosak.
Gery8304-11-2006 14:10:11 // 4474
Áááá... A foncsort nem bántja, egy családtagom szakértő. A tungsramnál dolgozik. Az üvegeket nem gáz kiszedni, egy kis laposcsavarhúzó kell hozzá kb 3mm-es fejjel, illetve türelem és kitartás. Körbedöfködöd a gumiszerű ragasztót az üveg és a fémkarima közt kb 10mm-enként, majd miután körbeértél lefeszíted óvatosan. Kb ennyi... Egy-két apróbb szilánk le fog mindenképp pattani a ragasztási karimánál, de az nem gáz. Foncsorozás: - Autólámpa bolt Cím: 1156 Budapest, Nyírpalota u. 24. Telefon: 1/419-9975 Nyugati bontott és új lámpák árusítása, gépjárművek fényszórójának felújítása. ( foncsorozás) Nyitva: H-P: 9-17 -ig - Fénytörés Kft. Cím: 1131 Budapest, Béke út 47 Telefon: 1/236-0270 20/934-2879 Fax: 1/236-0269 Autólámpa centrum, foncsorozás, optikai kiegészítők, karosszériaelemek. Postai utánvéttel is. Most találtam neten őket.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.