Forum >> Sprint
pb_18-04-2006 21:07:10 // 2373
Ez lehet, hogy a különböző programok, különböző méreteket adnak +, de a valóségban nem nagyon térhetnek el, mert bele fog érni a nyeregbe. Elég kicsi ott a hely.
Buddha18-04-2006 21:03:19 // 2372
Egy-két milliméter belefér, programja válogatja a méreteket! Meg persze a gyártó... :-) Nekem az EsiBosch 240-et ír, bár lehet, hogy a gyári 239.
pb_18-04-2006 20:58:15 // 2371
A 240,5 az 239 lesz.
Gery8318-04-2006 20:51:46 // 2370
Gery8318-04-2006 20:48:59 // 2369
Gery8318-04-2006 20:45:59 // 2368
pb_18-04-2006 20:36:51 // 2367
Nem, ez igaz, de hátsó mérete teljesen +egyezik az előre rakott "szimpla" tárcsa méretével.) 33 esetében biztos, hogy így van.
Gery8318-04-2006 20:36:20 // 2366
Nekem van mindenem hozzá, úgyhogy majd rápróbálom! :P
Buddha18-04-2006 20:35:02 // 2365
Értem, a nyergek furatairól sajnos nincs infóm de szerintem egyezik a 75-ével!
Üdv. ;-)
Buddha18-04-2006 20:33:18 // 2364
Hátra nem raktak belsőhűtésűt. Ferke csak hátra szeretne tárcsát...:-)
Gery8318-04-2006 20:31:56 // 2363
Félreérted a problémát!
Az addig ok, hogy a régi sprint futóműve tárcsás. Ez lenne a kiindulási alap.
A baj csak az, hogy annál nem hátul fog a kézifék!
Az alfettából nem a futóművet akarom berakni, hanem a régi sprint hátsó hídra, az alfetta nyergeket, mert azokon van kézifék csatlakozási lehetőség.
Na. Asszem mindent tisztáztam... :D
pb_18-04-2006 20:26:02 // 2362
33: 239x11 simpla tárcsa
239x22 belsőhűtésú tárcsa
pb_18-04-2006 20:22:48 // 2361
Buddha18-04-2006 20:21:23 // 2360
Megtaláltam!
A Sprintek tárcsamérete: külső: 233, vastagság: 9,
A 33 tácsamérete: külső: 240, vastagság 11.
Buddha18-04-2006 20:14:41 // 2359
A régebbi Sprintek között sok volt tárcsás, szerintem az lenne a megoldás ha ilyet szereznél! A 33-asok között tényleg az abs-esek tárcsásak, ez is ugyanaz a futómű de a Bosch progi más cikkszámot ír hozzá, tehát van valami méretbeli eltérés a tárcsánál!
Az Alfetta teljesen más futóművű, hátsókerekes, belsőfékes, tehát nem beépíthető szerintem...
Üdv.
pb_18-04-2006 20:03:09 // 2357
Keresek majd, és beteszem ide a fórumra.
Gery8318-04-2006 19:55:31 // 2356
Aha. Ebben nem voltam biztos! :)
Ha tudsz küld képeket, hogy kissé jobban körül tudjuk járni a témát!
Köszi!
pb_18-04-2006 19:53:42 // 2355
Tehát tárcsa az ABS-el szerelt 33-asokon volt, P4-en az összesen, és olyan 1.7-eseken amiket ABS-el szereltek, ezek 16v-k, és 8v-k is lehettek(vagyis csak a csíklámpásokon). Az tiszta sor, hogy nem a P4 hátsó hídját kell beépíteni, hacsak az ember nem 4kerekes verdát akar építeni. Leginkább az agy cseréjére gondoltam, de sztem nem kizárt 1 "sima" híd is alámenne. Majd próbálok keresni képet a nagylámpás hátsó futóművéről.
Gery8318-04-2006 19:50:27 // 2354
Sok sikert! :)
kando.18-04-2006 19:43:38 // 2352
Szepek azert azok is, nekem az tetszett meg rajtuk :))
De ebben a topicban bu"n lenne nem a Sprintro"l irni, hogy a legszebb ;-))
kando.18-04-2006 19:40:42 // 2351
Szerintem nem lesz nehez :))))
Whiteskull18-04-2006 19:18:57 // 2350
LÁtod ez még nem is jutott eszembe. Na már csak a mamit kell meggyőzni. :))
Gery8318-04-2006 19:16:23 // 2349
Szia!
Köszi! :D
Whiteskull18-04-2006 19:14:44 // 2348
Nagyon jó lett! :))
Gery8318-04-2006 19:06:58 // 2347
Gery8318-04-2006 19:02:44 // 2346
Azért írom énis,
mert sztem, csak a csíklámpásokon (ezt a kifejezést kerestem! :D )
volt hátul tárcsa néhány modellen.
Nekem viszont van itthon ugyanilyen célból alfetta nyergem, majd a héten rápróbálom, és jelentem az eredményt! :P
kando.18-04-2006 18:48:29 // 2345
Szerintem pb_ sem a P4 es 16v-s 33-akra gondolt, hanem a meg nem csiklampasokra.
Egyebkent tudtommal is csak a P4-en volt hatul is tarcsafek, ill azokon, amelyeken volt ABS.
Gery8318-04-2006 18:46:39 // 2344
Arra azért figyeljetek, hogy 3. generációs 33 futóművek (pl p4, 16v) teljesen másak, mint a régié. Csak a régi 33-mas futóműve csereszabatos a sprinttel!
Volt egyáltalán a p4-en, 16v-n kívül olyan 33-mas, amin hátul tárcsa volt???
Ha tudtok angolul, olvassátok el ezt!
Ferke17-04-2006 22:19:49 // 2343
Klassz kis kihívás lesz ez is, sejtettem előre!:)
pb_17-04-2006 22:05:30 // 2342
A tárcsa +egyzik, a nem hűtött tárcsások 1. tárcsájával. Nyerget, és agyat az ABS-es típusokban keress, bár azokban is 2 fajta nyereg volt. Ill még 1 ötlet a 45/46-ok is szóba jöhetnek, a boxerek biztosan, a TS-ket nem tudom, de lehet.
Ferke17-04-2006 22:00:36 // 2341
asszem az lesz,hogy beszerzek 33-as agyat, tárcsát, nyerget, és megpróbálom. most nézegettem a manuált, és elvileg egyezőnek tűnik, persze szétszedve látszik majd rendesen.
pb_17-04-2006 21:56:46 // 2340
De lehet, hogy az agyakkal külön is lehetne variálni, az a baj látni kéne. Én mindenképp a 33-as cucckal kezdeném először.
Ferke17-04-2006 21:53:33 // 2339
Tényleg ez tűnik logikusnak.
pb_17-04-2006 21:43:01 // 2338
Nem tudom, nem ismerem az Alfetta nyerget, nem tudom mekkora. Én abból indultam ki, hogy a 33, és a Sprint eléggé rokon típusok, ugye az 1. futomű, ha jól tudom 1 az 1ben csereszavatos a 33-éval, mármint a külső fékeseken. Akkor a hátsó hídnak is elég nagy esélyt adok.
Ferke17-04-2006 21:36:20 // 2337
Ez jobb, mintha felnyomnám az Alfetta féknyerget?
pb_17-04-2006 21:35:02 // 2336
Tegyél fel 33-as nyergeket, aggyal, tárcsával.
Ferke17-04-2006 21:30:57 // 2335
Na pont erre a segítségre gondoltam, kösziii!!!:))) Fél füllel hallottam, hogy valamelyik FIAT nyerek is jó lehet. De akkor inkább már Alfetta...:)
Gery8317-04-2006 21:28:51 // 2334
Állítólag alfetta hátsó féknyergek megoldják a problémát!
Ferke17-04-2006 21:22:18 // 2333
Naa, megint van egy jó kérdésem: tett már fel valaki dobfék helyett tárcsafékeket hátra? A kézifékmegoldás a probléma ugye, mert a régi tárcsásnál a féknyergen a kéziféknek nincs helye. Tehát ezt oldotta már meg valaki?
kando.17-04-2006 20:26:07 // 2331
Akkor szervizben kell megnézetni.
Amúgy a manométer pl. az a nyomásmérő is, amit benzinkúton látsz, a kerékfújónál, az a kerek számlap egy mutatóval.. :))
Ferke17-04-2006 20:17:48 // 2330
Jaja, ezt az egyet még vágom!:)
pb_17-04-2006 20:15:17 // 2329
Az majd a gyújtásnál kell.)
pb_17-04-2006 20:14:08 // 2328
Sok minden kopoghat, akár a vezérlés, akár maga a motor is.
Ferke17-04-2006 20:12:48 // 2327
Nna, nekem ezek a műszerdolgok nem fekszenek annyira. Még a stroboszkópnál megragadtam:)
pb_17-04-2006 20:12:14 // 2326
Olyannal amivel, mondjuk 1 szakműhelyben szokták. Analóg műszerrel, ami mondjuk 10 barig képes mérni a nyomást, becsavarod az olajgomba helyére, és nézed mit mutat. Az olajcs. talán valamennyit segíthet, de végleges +oldást ne várj tőle.
kando.17-04-2006 20:11:46 // 2325
Nem mintha én nem aggódnék... :)))
Whiteskull17-04-2006 20:11:00 // 2324
Látod ez a gyönyörű egy régi autóban. Mindig aggódsz a hangok miatt. :)))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
538
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?