Forum >> Sprint

bb1810-01-2006 18:21:16 // 1123
mérd ki mennyi kell, plusz hagyjál rá egy kicsit. aztán szorozd meg kettövel. talán ugy elég lesz. :-))
Gery8310-01-2006 17:18:16 // 1122
A témához kapcsolódva... :)



Whiteskull09-01-2006 22:29:04 // 1121
Nekem is nagyon tetszik, amíg a másé! :))))
Face09-01-2006 22:18:00 // 1120
Igazából ezt a vasparipát Üvegtigris kolléga figyelmébe ajánlanám ;) ... hátha átgondolja azta a majdani piros szinre fényezést... :))))) egy szép karakteres citromsárgában igen ütősen tud kinézni a Sprint mint azt a melékelt ábra is mutatja! :)))))
kando.09-01-2006 21:27:32 // 1119
19-én jövök fel, remélem pár napig tudok fent maradni... :)))
Scott09-01-2006 21:20:52 // 1118
Ezt a kollegáknak :)
veteranviking09-01-2006 20:52:44 // 1117
Azt nem is néztem, megakadtam a külsőnél. Belsőnél a tulaj izlése megcsúszott egy pöttyet, nem begyere:-((
Whiteskull09-01-2006 20:39:51 // 1116
szép-szép, csak az a kormány meg váltó! Brrr....
veteranviking09-01-2006 19:57:41 // 1115
Vazze mekkorát mutat citronyban:))
Face09-01-2006 19:45:27 // 1114
Persze, össszefuthatunk, bár még nemtom mikor érek rá.Mikor jössz fel? Amugy a "szokásos" kábel szinekből (amiket a kábelművek gyárt) mindegyik van abba az autóvillamossági boltban amit anno granturismo mondott, a Lehel térnél, talán Masina a neve... ma este még nekiülök megint áttanulmányozni a kapcsolási rajzokat h lássam miből mennyi kell.
Face09-01-2006 19:38:21 // 1113
Whiteskull09-01-2006 09:57:11 // 1112
Bocsi, a gmail-est nem néztem.
Kacorka09-01-2006 09:44:42 // 1111
Pedig ott van, ha belépek én látom: felhasználónév: andor.zso jelszó: sprint összesen 4 levél, Vanda a feladó. Ha mégsem látod este átküldöm a másik címedre is.
Whiteskull09-01-2006 08:28:38 // 1110
Sajnos nem érkezett meg. Küld el mégegyszer légyszíves az andor.1@neplakszov.hu címre.
Kacorka08-01-2006 21:52:54 // 1109
Hali Whiteskull, ment a mail a feleségem címéről. Remélem ezekből látszik a helyzet. Köszi, Kacor
Gery8308-01-2006 16:23:55 // 1108
Sajna csak ilyen zöldes-kékes színűvel tudnék szolgálni... :\
tt (tt Alfa team)08-01-2006 16:14:12 // 1107
Csőváz mindenkinek! Nem tud valaki egy darab vezetőoldali nagyobbik üveget BARNA színben?
kando.08-01-2006 15:51:30 // 1106
Üvegtigris2 kapcsán leszek fent majd Pesten, meg talán előbb is, esetleg összefuthatnánk, körbenéznénk pár boltban.. Azt tudni lehet, egy-egy színból, kábelből kb hány méter kell ? 20m vagy 10 ? :-))
Face08-01-2006 15:23:40 // 1105
Aha értem.Értem a müködését a két csavarnak és azzal nincs is gond.Ez 2 kompletten "új" nyereg, amit tökéletesre akarok felújítani, azok helyére amik bent vannak (jelenleg egyáltalán nincs kézifékem, összevan rohadva a jobb oldali belső tuskó a nyereggel)Néztem a képeket az oldaladon, thx, igazából azért érdeklne az alja, h hátha látszik hogy mitől tud anniyra magasra kiállni a kis kar, hogy nem fekszik fel.
Viktor8508-01-2006 15:14:13 // 1104
Hi! Nálam nincs semmilyen kenőanyag zsír v. olaj felvéve, szerintem a kosz úgyis kiszedni gyorsan, egyszer jól letakarítottam fémtisztára, azóta néha féktisztító sprayvel meg szoktam locsolni, így tökéletes. De nálam az volt a fő probléma, hogy nagyon kijöttek a dugattyúk, ha erősen behúztam a kéziféket. Van két csavar a féknyergen, azokon kellett kitekerni, h. ne jöjjenek annyira ki. A fékpedál is jobb lett sokkal, és a kézifék is több kattanáson fog, nem 3-on. Szerintem nálad is a dugattyúk mozgásával van a probléma. Majd csinálok az alájról is, de ott gyakorlatilag semmi se látszik szerintem. Van még pár kép az oldalamon a nyeregről.
Face08-01-2006 15:12:08 // 1103
Jaja, thx! Kábelezés 1-2 hét és nekiugrom, tavaszra kész akarok lenni vele.Hamár úgyis garázsba áll a kicsike... :) Jövő héten indul az anyagbeszerzés...elvileg...Még nemtom milegyen a számozott fekete vezeték ügyben amiről beszéltünk, kicsit félek tőle.. azaz igazság...
kando.08-01-2006 15:05:11 // 1102
Ezt most rajzoltad ? :))) De jó! Szép ;-))) (kábelezéssel mi újság? Nekiugrasz tavasszal ? )
Face08-01-2006 14:08:48 // 1101
Jaja, az a rugó nagyon erős de mégis megtud szorulni a gumitól valamiért... nalam itt perpillanat 3 db ilyne nyereg van, mindegyiken teljesen felfekszik a kar.. nemértem a tiéden miért nem.. pont ezt néztem a képeken mielőtt írtad.Az aljáról tudnál csinálni egy képet? Jövőhéten még leszedem a két harmadik pár féknyerget az egyik pótváltóról és azokat is megnézem... Nálad atomra bevan zsírozva, vagy láthatóan nincsen és mégis pikk-pakk visszalöki a rugó a kiszedett darabnál? Lahet aludnom kéne rá egy két napot.. már nagyon a bögyömbe vannak a féknyergek! :))))))
Viktor8508-01-2006 13:53:11 // 1100
Azok nekem is bennt vannak, de nem szorulnak ahhoz a tengelyhezhozzá, és nem fekszik rá a kar alja a 3as tetejére. Az 1ik tuskó le van szedve, azon kézzel megpróbáltam húzni a kart, és elég erős rugója van szerintem. Nekem az 1ik azért lett lecserélve mert eleresztette a fékfolyadékot, de érdekes h. a kézifék nem akadt be sose a régivel.
Face08-01-2006 13:47:53 // 1099
Nah, rajzoltam hozza robbantott rajzot, meg keresztmetszetit:

Az ominózus darabok a 3 és a 4-es a rajzon.
Viktor8508-01-2006 12:53:57 // 1098
Van még róla pár kép az oldalamon, ha segít.
Viktor8508-01-2006 12:53:11 // 1097
Viktor8508-01-2006 11:55:39 // 1096
Ezt nem értem egészen. Neked a karok alattvannak gumi tömítések??? Nekem nincs semmi tudtommal. Nekem az volt a probléma, h. nagyon kijöttek a dugattyuk, és kiakaszották a karokat. Vissza kellet csavarni a két csavaron ami a féknyergeken van, és most már jó. Persze le is szoktam tisztítani a fém karokat. Ha szép tiszták, akkor sose ragad be. Féktisztító sprayvel szoktam lefújni őket.
bag08-01-2006 11:55:05 // 1095
akkor ezek szerint maradok a 95-nél :) és 10w40-est töltök bele. én is valvoline-t fogok venni... köszi mindenkinek a felhomályosítást!
bag08-01-2006 11:51:47 // 1094
köszi, ezek szerint nyugodt lehetek :)
bb1808-01-2006 10:17:24 // 1093
én versenyen is 95 öst tankoltam, és nem csörgött be soha. közuton a 10-40 sztem elég, és mint azt többen tudják én valwoline-t használok. versenyre racing 10-60 al mentem. shellt meg semmi képpen nem tennék bele. a boxit meg nem kell pörgetni, szépen megy ,,lent" is.
Face08-01-2006 09:50:52 // 1092
És igen, belső fék mizéria 2 rész... : Pont ez az én bajom, h a kart, nem löki vissza megfelelően a rugó, patika fémtiszta állapotban. További 3x-i szétszedés és összerakás után egyértelműen a 2 gumi darabra szűkítettem le a hibaforrást amik alul és felűl letömítik az ominózus karocska tengelyét... ezek berakása nélkül ugy löki vissza a rugó a karocskát mint a kisangyal... Na mondom jól van, egyértelmű, hogy a felújító készlet ezen két alkatrésze használhatatlan (2 tonnányi szilikon zsírt a gumikhoz aplikálva is szar volt...), szoval tüzetesen megvizsgálva a két pár kibontott régi tömítést, megállpítottam, hogy van kettő ami nincs is olyan szar állapotban, egyikeket be is raktam+szilikon zsír meg minden.. és láss csodát pikk-pakk müxik a kiskar... király!!!!... lett volna... ha nem probálom ki h tényleg nem ragad-e be mondjuk 20-30 "fékmeghuzás után"... és de... tök kiszámíthatatlan müxik tök jól aztán egyszercsak hirtelen nem löki vissza.... ha megbizgatom kicsit eröteljesebben ide oda kézzel,.. utána megint jó.... Na erre varrjatok gombot, ez mi a f*sz lehet? Miért érzem azt hogy ez a rohadt belső fék 1 igazi elba*zott konstrukció... ahhhh... De tényleg, mi lehet??? Csak vmi speckó zsírral jó?? Valahogy csak megtudták anno csinálni a gyárban, minedn autón nem lehet szar....
pb_08-01-2006 00:23:48 // 1091
A 80 fok az jó. Ha alatta marad, akkor van gond, de nem árt pótolni azt a kupakot.
bag08-01-2006 00:01:00 // 1090
köszi a válaszokat, ettől féltem hogy ti is 10w40-est fogtok mondani. ezek után szerintem ez fog menni bele csak tényleg nem értem hogy miért van azon a matricán 10w50 írva - sőt shell-hez 15w50-et ír. szal nemtom... a fogyasztás nekem is 9 fölött volt picivel, mióta hideg van +1 liter - mondjuk ez érdekes mert eleinte óvatosabb voltam vele és akkor is ennyit evett :) juteszembe azt hiszem a boxeres topicban volt ilyesmiről szó... szóval a vízhőfokmérő 80 fölé nem nagyon megy :( mintha pont a könyvében olvastam volna hogy az üzemi hőmérséklete 90 fok körül van valahol. lehet hogy valami gáz van a rendszerrel? annyi hiba van most hogy a kiegyenlítőtartály kupakját megette az idő, nem igazán lesz tőle zárt a rendszer... gondolom ez is benne van de hátha mégse :)
pb_07-01-2006 22:32:15 // 1089
Sztem nyugodtan tankolhatsz bele 95-öst. Én 10W-40-es olajat használok, félszintetikusat. A boxered, olyan 3000-4000 környékén érzi magát a legjobban. A fogyasztást pedig majd kitapasztalod úgyis, erősen lábfüggő.
Whiteskull07-01-2006 22:01:27 // 1088
Hát én 95-öst tankolok bele, de nem kopog így sem, és ráadásul megy is. Hajtani nagyon nem hajtom, mert akkor nem tudják megnézni a városban. :))) Az olajjal nagyon nem foglalkoztam eddig, mivel az öcskösék forgalmaznak shell olajakat, és ők tudják mit kell belerakni. A márkákról meg az a véleményem, hogy az ismertebbek közül szinte mindegy melyiket töltöd bele a megfelelő viszkozításuból. Az a lényeg időben legyen cserélve. Minél óvatosabban nyomod a gázt, annál kevesebbet eszik. Ez ilyen. :)). Finoman használva szerintem 8-10-ből kijön. Télen nem használtam még, így a téli fogyasztást nem tudom megmondani. Azt meg, hogy hol érzi magát a legjobban, úgy is meghallod. :))) Boxer! Imádom! nyam-nyam. :)))
bag07-01-2006 21:50:46 // 1087
:))) Arra gondoltam hogy 95 vagy 98 legyen, eddig mindíg 98 ment bele de nem tudom ez e a gyári előírás, mert ha nem akkor minek töltsek 98ast bele. A másik az olaj, az index fórumon SN kollegával arra jutottunk, hogy 10w50, ez van a motorháztetőn belülről lévő matricán is, de kíváncsi lennék a ti véleményetekre is. Még sosem volt dolgom boxeres autóval, kíváncsi lennék hogy pl milyen fordulatszámon érzi magát legjobban, mikor eszik kevesebbet, ilyesmik. Szóval konkrét kérdéseket nem nagyon tudnék feltenni, csak annyit hogy minden érdekel. :))) Üdv! bag
Gery8307-01-2006 15:26:55 // 1086
Oké, köszi szépen!
Gery8307-01-2006 15:26:26 // 1085
Dehogyis! :)
Milyen barbárnak nézel te engem??? :)))

Donor1:



Donor2:



Ebből meg talán lesz valami... :)



Szóval összesen 3 kocsi volt. De sajna ez sem 100%-ig elég!
Ez az oszlop mindegyikben szét volt rohadva!

bb1807-01-2006 15:19:17 // 1084
Paulovics Tibor Budapest 17. Péceli ut.06-1-2571348 Hivatkozz nyugodtan rám.
Whiteskull07-01-2006 15:08:54 // 1083
hát ehhez donor kell, valóban. :-((( De ez nem a szép Sprint ugye?
Gery8307-01-2006 15:07:21 // 1082
Balos ill. jobbos "ajtóoszlop" (ablakvezető sín). tudja a manó mi a neve... :) De azért tudod mire gondolok??? Az a sín, ami a helyén tartja a kis 3szög üveget az ajtóban... :)
Gery8307-01-2006 15:05:26 // 1081
Tetszik??? :) De, csak már lendületben voltam! :) Nem ismerem. El tudnád küldeni a címét/telefonját? Köszi!
Whiteskull07-01-2006 15:02:56 // 1080
Szerintem nyugodtan írd ide, mindenki szívesen válaszol. Egyébként én benzint szoktam tölteni bele. Mármint a kocsimba. Mindig a legolcsóbbat, és csodák csodája még mindig megy. A poharamba meg mindenféle páralatot, és erjesztett gyümölcslevet. :))
Whiteskull07-01-2006 14:54:06 // 1079
Miért, mi kellene?
bb1807-01-2006 14:50:03 // 1078
na ez szééép ! máshogy nem fért ki a motor ? :-)) a paulovics tibit hivtad már a péceli uton ?
Gery8307-01-2006 14:43:25 // 1077
Sziasztok!

Nem tudtok esetleg olyan bontóról, ahol van Sprint is?



Köszi!
bag07-01-2006 00:24:03 // 1076
Sziasztok! Még új vagyok, de örülök hogy itt lehetek. Egyből zúdítom is rátok a kérdéseimet mert az van millió. :) A Sprintem az első Alfám, sajnos még nem sokat konyítok hozzá. Segítséget kérnék :( A legalapabb dolgok érdekelnének az autóról, mert még csak annyit tudok amennyit az előző tulaja elmondott. (aki amúgy jóbarátom - sokmindent mondott de mások véleménye is érdekel:) Ilyenekre gondolok hogy milyen olaj kell bele mit szoktatok tankolni bele mit szeret/nemszeret a motor stb stb szóval olyan dolgok amikkel gondolom nem is a fórumot kellene terhelni. Ha valaki vállalkozna rá írok mailcímet :) Előre is köszönök mindent, és remélem majd hasznossá is tudom majd tenni magam a fórumon. Gábor
Whiteskull06-01-2006 23:24:13 // 1074
minél többet
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.