Forum >> Sprint
Olasz12-11-2005 11:37:44 // 823
Neked mindent elnézünk... :)))
ingegnere11-11-2005 13:45:25 // 822
Szisztok Sprinterek!
Először is szertnék gratulálni az autókhoz, nagyon szép járgányok vannak születőben.
Régóta nem írtam már a cs.hu-ra, amiért most mégis megteszem, az a következő: tudatmódosulás folyományaképp normális szintre szertném hozni az évek során felhalmozott alkatrészek és autók számát.:-)
Rendet tettem a műhelyemben és pár alkatrész feleslegessé vált. Amit benneteket esetleg érdekelhetnek, azok elsősorban motor alkatrészek.
Van egy kosár hengerfej, vezérműtengely, egy kosár karburátor, egy tálca váltó. Van két 40-es Dell'orto karbitest is.
Komplett 1.5-ös boxer motor.
Továbbá egy 1979-as évjáratú II szériás Alfasud 1.3 Supertől is megválnék.
Hervatag állapotú(értsd romos), de kvázi komplett. Ez még a krómlökhárítós, kis csomagtérajtós darab. Motor, benne van, de meg van bontva. Van hozzá plussz 4 komplett ajtó, szélvédő stb. Továbbá az autó papiros, rendszámos, tehát ha valaki lát benne fantáziát, forgalomba is helyezhető. Ehhez és I szériás Sud Ti hez van továbbá vadonatúj (!) krómlökösöm és szintén új hátsó lámpáim.
Nos, ha valakit, valakiket érdekel, ezektől a dolgoktól jelképes összegekért (kvázi ajándék kategória:-) )megválnék. Az lenne a legjobb, ha jelentkezne a két évvel ezelőtti énem, és elvinné az egszet cakk-pakk.:-)
Bocsánat, hogy így fél év után csak így "berongyolok" és teleoffolom a topicot ilyen üzleti jellegű dolgokkal, de tényleg szertnék megválni a kacataimtól. Ha valakit érdekel, írjon emilt az
i n g e g n e r e @ f r e e m a i l . h u - ra
vagy hívhat a
0 6 2 0 / 9 9 3 - 3 3 - 0 3 számon.
Köszi és bocs, ha zavartam.
Üdv
Ádám
Inner Circle11-11-2005 12:59:45 // 821
1,7-es és '83-as? 1,7-essel úgy tudom '87-től gyártották. Vajon engedélyes a motorcsere, vagy az átírásnál jön a meglepetés?
Whiteskull11-11-2005 12:29:34 // 820
Itt a csomag. Nekiállok
Whiteskull10-11-2005 09:21:18 // 819
Köszi!
A tanksapkát meg nem felejtettem el, csak még nem jött vissza a gép a szerelőtől. Szerintem annyira tetszik neki, hogy nem akarja visszaadni. :)))
Face10-11-2005 09:19:14 // 818
Nem mindig müxik a szerverük, nekem is néha lejön néha néha nem az oldal..
Meg az egyik link nem is jó, sajnos nem értek svédül nemértem milyen hiba üzenetet ad a fórumuk :))
Face10-11-2005 09:16:00 // 817
Elment a csomag a mai postánkkal. :)
Alkalomadtán ne feledd akkor majd léci lemérni a tanksapek belső átmérőjét, már égek a kiváncsiságtól! :)))
Üvegtigris10-11-2005 08:22:42 // 816
Ezek a linkek csak nekem nem jönnek be, vagy másnak se?
Whiteskull08-11-2005 12:18:59 // 815
Amint megérkezik az alapanyag, nekiállok.
Üvegtigris08-11-2005 11:58:09 // 814
Én is jelentkezek! : )
Olasz06-11-2005 19:54:48 // 813
Jelenkeznék Én is egy "kópiára"
Whiteskull06-11-2005 18:37:15 // 812
Igazad van postán így egyszerűbb. Mail ment.
Face06-11-2005 18:13:38 // 811
TurboSprint ...
Face06-11-2005 13:41:44 // 810
Jólvan, jól sejtettem, hogy lesz érdeklődés az anyag iránt! :)))))
Amúgy most kicsit jobban megvizualizáltam, a tartalmát:
-3. szériás Sprintekről szól, nincs benne konkrétan semmi olyan ami ugyanaz mint a 33-ban...ezen fejezeteknél csak egy hivatkozás van,hogy holl kell keresni az adott részt a 33-as szerviz manuáljában (motor, váltó, futómű stb.).
Minden más területen elég részletes, és még igy is ~250 oldal.... mondjuk olaszok... oldlaszámozás az minek egy könyvbe... :)
A jövő héten megoldom a másolást 1 példányba tuti ingyen,( ha ezen felül bárkinek kell fénymásolva azt már sajnos csak papirköltségen tudom biztosítani...) ezt kapja akkor Whiteskull digizésre. Whiteskull, megvárhatjuk a 21-25ig-et is és akkor személyesen, vagy akár el is postázhatom melóhelyől és akkor az is ingyen van. :)))) Csak akkor dobj egy címet a mail címemre.
Whiteskull06-11-2005 09:43:34 // 809
21-től 25-ig Budapesten leszek. Ez idő alatt el is tudnám rendezni.
Gery8306-11-2005 09:01:31 // 808
Én is, én is, énis!!!! :))
Egyébként úgy néztem megvan az összes díszléc oldalra, úgyhogy majd jöhetsz értük valamikor...
bb1806-11-2005 08:28:18 // 807
ha igy is elérhetö akkor én is inkább erre jelentkezem...
Viktor8505-11-2005 22:58:42 // 806
Engem érdekelne a digitalizált változat:) De szerintem lesznék még 1 páran akiket szintén:)
Whiteskull05-11-2005 22:57:06 // 805
Szia!
Én is nagyon érdeklődnék utána. Ha elküldesz egy fénymásolatot, vállalom, hogy bedigitalizálom, és utána egyszerűbben megkaphatná minden érdeklődő.
bb1805-11-2005 17:45:10 // 804
hogyért méred a másolatot ?
Face05-11-2005 16:59:28 // 803
Szóval a nagy rohanásban a lényeg lemaradt... :))) Érdekel vkit fénymásolat formájában? Csak mert akkor addig nem fűzöm le, h könnyebb legyen másolni..(ez is fénymásolat amúgy, de kiválló minőségű!)
Face05-11-2005 11:45:23 // 802
Urak!
Ezt nézzétek mit kaptam ma Németországból:
Gyári szervízmanuál biza, mondjuk németül de ez nem gond, kb 250 oldal tele minden jóval... :) (kasztnizási útmutatóval, mindennel...., bár csak belelapoztam, mert mikor kell rohannom suliba vizsgázni...hát perszehogy most...mikor lenne joval jobb dolgom is...:) )
Egy baj van vele számomra, hogy 3. szériás Sprintekhez van.. de azért talán tudom majd így is használni :)))))
Ezt nézzétek mit kaptam ma Németországból:
Gyári szervízmanuál biza, mondjuk németül de ez nem gond, kb 250 oldal tele minden jóval... :) (kasztnizási útmutatóval, mindennel...., bár csak belelapoztam, mert mikor kell rohannom suliba vizsgázni...hát perszehogy most...mikor lenne joval jobb dolgom is...:) )
Egy baj van vele számomra, hogy 3. szériás Sprintekhez van.. de azért talán tudom majd így is használni :)))))
Gery8304-11-2005 19:11:48 // 801
:)
Felejtsük el...
Mióta megvettem tőle a kocsit baszik összeszedni az alkatrészeket...
Mindig csak az igérgetések, majd lerázó szövegek.
Arról már ne is beszéljünk, hogy a rendszám sincs meg... :/
Lassan arra a következtetésre jutok, hogy az sem igaz amit kérdez.
Ezeket az ajtóoszlopokat is ígérte, de lassan egy éve semmi, úgyhogy inkább megveszem valahol, és új rendszámokat csináltatok. Ha rá várok soha nem fogom tudni levizsgáztatni. :(
bb1804-11-2005 18:36:10 // 799
ez lenne ?
sztem ez frissebb volt, még papirral voltak kihézagolva az ajtok, hogy nehogy összeérjen a két felület.
bár attol még lehet.
Gery8304-11-2005 18:25:35 // 798
Szerintem nézd meg tt oldalát! :)
bb1804-11-2005 18:20:55 // 797
láttam ma egy sprintet tréleren frissen fényezve teljesen feketére.
csak nem innen valaki ?
Gery8304-11-2005 18:15:02 // 796
:(
Kár.. azért köszi!
Nincs valami ötleted hol tudnék venni? Valami bontó esetleg?
Olasz04-11-2005 17:57:14 // 795
Sajnos nincs, csak kurva rozsdás, és az is eltört a kezemben... :) :(((
bb1803-11-2005 20:10:58 // 794
a nagynyomásu levegö jo de nem elég ha nagyon be van rohadva. max 12 13 bart tudsz veszély nélkül elöállitani. ez néhe kevés. én sokszor tettem azt hogy egyszerüen rá kötöttem a helyére és pedállal kinyomtam. sokkal nagyobb ugy a nyomás. he levegövel nyomatod nagyon vigyázz ha elszabadol, mert leviszi a fejed ha eltalál.
bb1803-11-2005 20:00:26 // 793
az enyém ott is elment :-))
a legnagyobb átkelésünknél a patak a szélvédö alljátol kb 5 cm-el feljebb volt. hogy hol kapott levegöt azt nem tudom, de átment a vizen. aztán a tulparton kinyitottuk az ajtot, hogy ne üljünk derékig a locs-pocsban.
pb_02-11-2005 19:02:08 // 792
A nagynyomású levegő az jó ötlet. Leginkább kompresszorral valosítható + a dolog. De leírom én, hogy csinálltam komp hiányában: fogtam 1 fékcsövet, 1 rossz pumpaslagot, de olyat amin épp volt a szelepre való rész(tehát az amelyiket ráteszed a szelepre, és rányomod a kart). A fékcső azon végét, amelyik a nyeregbe való azt becsavartam oda, a másik végére ráhuztam a slagot, és 1 bilinccsel rögzítettem. Ezután felfújtam a kereket, vagy 2,5 barra, vagy lehet, hogy volt több is, már nem tudom, aztán rátettem a rendszert, és türelmesen vártam. Úgy 10 perc múlva ki is nyomta a dugót a nyeregből.
Igaz nekem 33-asom van, a féknyereg + Fiatra való, de végső esetben 1 próbát +ér.
Face02-11-2005 18:40:41 // 791
Urak, segítsetek, már sík ideg vagyok!!
A következő a helyzet,a kocsim elöl belsőfékes és összevan rohadva a jobb első féknyereg a belső tuskóval.Namost lassan itt a műszaki, és gondoltam megcsinalom(csinaltatom).Kaptam is Gery-től egy általa kibontott féknyeregpárt, ezt akarom felujítani kipucolni stb. Szóval neki is álltam a szétszedésüknek.Néhol nagy kínszenvedés áran de sikerült is mindegyiknél megmozgatni a tuskókat a mozgató csavarjaikkal.Bár biztos vágjátok, de azért leírom, úgy lehet ugye kinyomni a tuskókat, hogy elkezdjük csavarni az állítócsavarjaikat, és azok szép lassan kinyomják őket kb addig hogy a tuskóhengerek a 2/3-ukig kilógnak a féknyeregből a tárcsa felé lévő irányba, aztán a Haynes könyv szerint ezután kikéne esniük, vagy egysezrűen ki lehet őket húzni....Szóval itt a baj, Eddig 1et sikerült kiszedni!azt is úgy h mikor elérte a végső pozíciót és a csavr nem nyomta tovább befogtam a tuskó végét satuba, és viszonylag könnyen lecibáltam róla a nyerget.Másik 2nél viszont semmi egyszerűen nem jönnek ki,elérik a végső pozíciót ahonnan se tovább se vissza!! Ugyanugy satuba befogva, meg se moccanak, előbb szakadt le a satu az asztal széléről, daralja szét a tuskó tetejének a peremét minthogy megmoccantak volna!!!Már mindennel próbálkoztam hatalmas vízvezeték szerelő csőkulccsal nagy erőkart elérve..stb.. de semmi!A negyedik darabhoz nem is mertem hozzányulni (ez az aminek mindenképpen be kéne kerülnie a kocsiba...).
Szóval szerintetek h a rákba lehet kiszedni azokat a tuskókat?Esetleg valahogy nagynyomású levegőre gondolok be a fékfolyadék nyilásokon... vagy nemtom...
Valaki vmi ötlet?
Gery8301-11-2005 21:56:56 // 790
Nagyon köszi!
Az oldalamon van... :)
Olasz01-11-2005 21:27:11 // 789
Holnap megnézem...
Honnan is van Neked ily szép leírás, szerelési utmutató???
Gery8301-11-2005 16:48:43 // 788
Gery8331-10-2005 12:48:34 // 787
tomek_31-10-2005 10:36:19 // 786
hali!
igaz nekem sud-om van, de megszeretném kérdezni,h szerintetek az 1,2 és az 1,5ös váltóáttétalében lehet különbség? azt figyelembevéve (legalább is úgytudom) h 1,2-esből nem gyártottak olyan túl sokat és az évjáratuk is ugyan az. 5. ben az 1,2es meg már csak ilyen tartalékossági üzemmód (szal 5.ben nem kell gyorsulgatni...) ettől függetlenűl lehet vmi különbség, mégis?
Viktor8530-10-2005 23:59:05 // 785
Igen, ezt én is tapaszaltam:)
De legalább nincs bennük fél tonna elektronika, ami 5x többe kerül mint maga az autó...
Olasz30-10-2005 23:47:00 // 784
Annak biza jól jött egy kis reklám... De sajna ez is csak reklám... :-(((
Olasz30-10-2005 23:44:25 // 783
Az biza!!! Fékolaj szintet jelölgeti...
Face30-10-2005 23:27:32 // 782
De akkor mi a kis felkialtojel?Fekfolyadek szint figyelmezteto?
Gery8330-10-2005 20:31:12 // 781
Face30-10-2005 20:06:25 // 780
veteranviking30-10-2005 18:55:24 // 779
Pedig már kezdtem örülni,hogy volt terepes verzió is:))))
Viktor8530-10-2005 18:49:14 // 778
A korrózióállóságot reklámozzák ott, és alatta lévő lapon.
veteranviking30-10-2005 18:25:38 // 777
Vaj miért reklámozzák patakon átkelős képekkel a Sprintet?
Nem is Somogybabodra készült:))
bb1830-10-2005 17:01:59 // 776
söt ha rendesen körbe épited akkor mosoba sem kell járni.
bb1830-10-2005 17:01:31 // 775
erre még nem gondoltam, de az ötlet jonak tünik. :-))
Gery8330-10-2005 10:57:11 // 774
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
450
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?