Forum >> Sprint
Jankesz11-06-2005 14:54:05 // 373
vén betyárok
Jankesz11-06-2005 14:52:44 // 372
Jankesz08-06-2005 10:24:02 // 371
Igen,elvileg tök gyári minden,csak igy jól lecsappant a kanyarsebességem,na meg sokkal érzékenyebb lett az oldalszélre.
toronymerevitő javit vmit?
Olasz07-06-2005 09:26:01 // 370
Most a gyári gátlók és rugók vannak benne?
Olasz07-06-2005 09:24:37 // 369
Alá lehet tolni, ha mázlid van elég könnyen! Értelme annyi van, vagy lehet, hogy szerintem kb. olyan fékek kellenének a sima 1.5 boxer sprinthez, ami a 16v 33-ashoz van, a fékhatás miatt. A 16v-s fékek sem elegek ahhoz a motorhoz. De akkor már rakd át a motort is, olcsóbban kijön ha veszel egy leharcolt 16v-s 33-ast, és átcuccolsz bele! A motorhűtés némi gondot okozhat, mivel az 1.5-ös hűtője kisebb... megoldható talán két ventillátorral...
Blacky05-06-2005 12:55:24 // 368
Ne köszönd, Ti voltatok ügyesek és aranyosak! :))))))))))))
Blacky05-06-2005 12:22:01 // 366
Autó eladások ritka szép esete.
Gratula hozzá!
Halesz05-06-2005 12:16:58 // 365
Gratula az eladáshoz, ez gyors volt :))))
Anna05-06-2005 12:12:59 // 364
Sziasztok Sprintesek!
Ezúton jelentem be, hogy Fülöp új tulajdonoshoz került, tegnap eladtam. Azt hiszem jó gazdija van, a srác teljesen beleszeretett. Ráadásul garázsban fog aludni, amikor éppen nem az utakon száguldozik. Egy 20 éves autó ezt már igazán megérdemli :-)
Az eladás nagyon érdekes volt. Ki volt ragasztva az autóra, hogy eladó és útközben a Margit-hídon történt a nagy találkozás az új tulajdonossal. Az ablakon kiabáltunk át egymásnak, telefonszám felírás, másnap jött megnézte és ki is fizette. Mivel ő is autóval jött, én vittem el hozzájuk a Sprintet, alighogy elindultunk egy csodaszép rosso Vadmacska jött velem szemben, pont olyan, amilyen nekem lesz. Hamarosan megismeritek őt is ;-)
Jankesz04-06-2005 22:10:46 // 363
Sziasztok!
Érdemes-e szerintetek toronymerevitőt berakni?Vagy a motortér megosztása ugyanaz?
A kocsi fel lett emelve,nem fért el alatta a 15ös felni,de igy kissé instabil lett(nagy sebességnél).Ezen javitani szeretnék valahogy...A gátlók elöl-hátul újjak,szilentek szintén,mitévő legyek?
Persze igy sem katasztrófa,de pengébb is lehetne.
Apropó:a rugók hány menetesek eredetileg?
A hátsó rugó elég puhának tünik,hogy lehetne keményiteni?Az elsőt érdekes módon alig lehetett összerakni,bazira össze kellett húzni a gátlóhoz.
A rugók ugye megegyeznek a 33aséval?
Egyenlőre ennyi,minden tapasztalatmegosztást szivesen vennék..
THX
Van egy fölös bal első ajtóm ha kell valakinek...
Michael-t03-06-2005 17:04:43 // 361
Kompletten az egész rendszerre.
Nem kompnak el -e hamarabb a tárcsák vagy fék betétek?
A tengelyre milyen hatással lehet? Mert ugyebár a belsőfékesnél azt a negatív kritikát hallottam, hogy minden egyes fékezésnél "csavarodik" a tengely és minden egyéb ami ott van.(nem vagyok egy autoszerelő)
Más:
Hallotam olyat hogy a 33as 4 tárcsafékes ABS-es futóművet sprint alá lehet tolni. Van valakinek konkrét tapasztalata? Mennyire kell barkácsolni? Vagy egy az egyben alá lehet tolni? Értelme van -e? Van annyival jobb a futómű mint amennyivel többe kerül???
Olasz03-06-2005 09:58:11 // 359
Olasz03-06-2005 09:43:23 // 358
Most láttam eme sorokat!!!
Veszel egy 33 futóművet, és némi kitartással pár óra alatt átdobható, ha minden szerszám és alkatrész megvan!!!
De nem árt ha több is van, pl ha jól tudom lengőkarból van vagy 3-4 féle méret.....
Gery8302-06-2005 19:20:19 // 357
Gery8302-06-2005 18:55:54 // 356
bb1802-06-2005 16:52:51 // 355
melyik részére gondolsz a darabnak ?
bb1802-06-2005 16:51:18 // 354
tulképp 1 az 1 ben belemegy csak a fékcsöveket kell átalakitani.
bb1802-06-2005 16:50:41 // 353
most adtam oda permanentnek a 33-as első futómüvem kérdezd meg öt. nem nagy durranás átalakitani.
Üvegtigris01-06-2005 16:38:04 // 352
Michael-t01-06-2005 16:36:32 // 351
link
Ez hogy lehetséges?
Mármint a gyakorlatban mennyire életképes megoldás lehet hosszutávon???
Üvegtigris01-06-2005 16:16:41 // 350
Basszus, eddig nem is vettem észre ezt a www.sprintmania.com-ot
Gery8331-05-2005 22:08:38 // 348
http://www.trofeoalfasud.com/
a31-05-2005 12:35:49 // 347
Keresek eladó, használt, csápos emelőt, ami jó állapotban van!
2 db-ot vennék!
Ha valaki tud valamit, kérem dobjon egy emilt az itteni címemre.
Olasz31-05-2005 08:53:03 // 346
Nekem meg csak a tekerőm... az a baj, hogy álltalában már úgy jutottunk autóinkhoz, hogy vmi hozzáértő belehebringelt vmi egyedi cuccot... Nekem volt olyan Sprintem (az első piros donor), amiben lada világításkapcsoló volt beépítve... Szépen mutatott ott lenn az a bazi nagy kapcsoló... Első ködlámpa kapcsit szoktak még oda rakni.
Jankesz30-05-2005 21:18:35 // 345
Hmm..
nekem "csak" két tekerőm van ott.
Üvegtigris30-05-2005 17:55:04 // 343
Tudom, hogy volt már erről szó, de kb meddig tart elöl külsőfékesre megcsinálni és kb mnnyibe fájna?
Olasz30-05-2005 17:46:00 // 342
Akkor ez is megvolt... :-)
Üvegtigris30-05-2005 17:30:13 // 341
Köszi. Én is arra gondoltam, csak nem voltam benne biztos...
Olasz30-05-2005 12:03:20 // 340
Ha azt bekötöd (van ott vezeték vhol), akkor ha bekapcsolod a lámpákat, világít a műszerfal is a km-órával együtt. Nomármost ha azt csavargatod, akkor a km-óra világítás erőssége változik...
Üvegtigris30-05-2005 11:56:49 // 339
És az a tekerő mire való ott mellette?
Olasz30-05-2005 08:57:50 // 338
Szerintem egyiket sem...
A hűtő ventillátort egy hőgomba kapcsolgatja be-ki, kb 80-85 fok között kapcsol rá, és 75-80-nál kapcsol ki. De ez a hőgombától függ. Ha jól emlékszem barna vezetéket kell keresni a vezeték kötegben (de ez nem bizti)
A szellőztetőt pedig, ami a fűtés, pedig a jobb bajuszkapcsolóval kapcsolgatod, annak a vezetékelése pedig egy sárga és egy sárga-fekete vezeték, ami a motortérben a légbeőmlő vizelvezetője alatt van, valamint egy fekete test kábel, amit álltalában a motorháztető nyitó rúd középső konzoljához csavaroznak.
Gery8329-05-2005 21:19:27 // 337
Szia!
Nekem sajnos nincs feles, de a BÁRDI-nál lehet kapni:
cikkszám: B8083
Br.ár: 1300,-
Jankesz29-05-2005 16:27:45 // 336
Sziasztok!
Tegnap zöldkártya csináltatásnál vettem észre,hogy elhagytam vhol az olajbetöltőm sapkáját.
Nincs véletlenül valakinek egy fölös kupakja?Nagyon hálás lennék érte...
Most egy ronggyal tömtem be,de igy nem az igazi...
Gery8329-05-2005 14:32:58 // 335
bb1825-05-2005 19:44:43 // 334
hosszu téli éjszakákon nekem is jutnak az eszembe ilyenek, de mindig kevés a pénz vagy az idő igy elmarad. azért jo lenne megnézni életben is. klafa lehet a testnek és a léleknek is.
Olasz25-05-2005 10:20:11 // 333
Ha ez elkészül.... de jó lenne becsövezniük, és arra tenni a motort meg a kasznit...
Gery8324-05-2005 17:44:59 // 332
Sziasztok!
Ha már átépítésekről is volt szó, ez azért nem kis kihívás!
Kár hogy nincs végig fent... De érdemes megnézni!
6C Project
Ha már átépítésekről is volt szó, ez azért nem kis kihívás!
Kár hogy nincs végig fent... De érdemes megnézni!
6C Project
bb1821-05-2005 09:22:04 // 331
részben igazad van. nagyobb motorok adott esetben jobban mennek rl. szükitővel, de a taljasitményhez nem csak több benya kell hanem több levegő is. ezért ha többet akarok ihozni belőle akkor elöbb nagyobb karbi majd szivocsö és szivotorok polir ( ez még nem is veszélyes müvelet szakmailag ) utána kipuf tuning szolidan.illetve az atmenetek javitása és a szokásos dolgok. utána még mindig lehet játszani fuvokákkal vagy akár szelepnegysággal is. viszont alapvető hogy a szivo oldali ellenállás jobban befolyásolja a rendszert mint a kipuf oldal mert ugye ott csak az atmoszferikus nyomás dolgozik.
Gery8321-05-2005 07:59:15 // 330
Hát, köszi a hasznos infóáradatot!
Nem semmi! Az ember mindig tanul valamit!
Tudjátok esetleg hol tudok ezekhez a DELLORTO karbikhoz
felújító szettet venni?
Köszi!
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-05-2005 23:14:17 // 329
Gery83
nagyon nagy segítségemre voltál a gyertyaszínekkel, igyexek valamit törleszteni :-)
a boxereknél két méret dívott a 36-os és a 40-es.
valóban nagyobb motorra nagyobb méret,viszont uazon mocira a
kisebb átmérőjű erősebb - lehet!
Uis számít a fúvóka is!
az alap 1,3 as és 1,5 ös (régi 33, Sprint változat értelemszerűen ugyanaz - ha létezik)
ugyanolyan 36- ossal készült (52/130 alapjárati/főfúv.) ,itt a teljesítménykülönbség a köbcentiből adódik (86 és 95 LE)
az 1,5 QV ugyanezt a karbit kapta más fúvókákkal (47/145) és ugye erősebb is 8-10 LE-vel.
az 1,7 az 40-es - erről Scott kolléga tudna beszámolni érdemben.
viszont - sokan nem is tudják - a csíklámpás 33as is készült 92-ig karbival,de arra már 40es került.
Szerintem ez nem a teljesítménynövelést szolgálta,hiszen uazon motornál nagyobb légtorok-átmérőnél csökken a légsebesség, ez az 1,3 moci - 40es karbi inkább afféle "komfort-kombó" volt.
fogyasztás és károsanyagcsökkentés céljából.
Az hogy minimálisan erősebb volt a régi 1,3-nál,inkább az új hengerfejnek volt köszönhető.
Egyébként pont annyi volt a teljesítménye ,mint ez injekciósnak (90 LE) ,sőt az i.e kat-ot meg is előzte (2 LE-vel)
Viktor8520-05-2005 22:19:40 // 328
vmelyik topicba linkelték ezt be. Biztos van off-ból is de címet nem tudok.
DC++-on körbe kell nézni
bb1820-05-2005 20:18:14 // 327
ez naon fsza! más tipusokhoz ( off-hoz ) nem tudsz valamit ? a szakmán belül mindenevö vagyok, meg olyan is van amit kifejezetten keresek mert amit a marotinál akartak adni az gagyi volt.
Viktor8520-05-2005 20:15:40 // 326
Viktor8520-05-2005 20:13:13 // 324
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
538
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?