Forum >> Sprint
Whiteskull23-10-2008 21:51:53 // 21373
Egészen addig, amíg meg nem jelensz egy MOST-on. :))))))))))))
pb_23-10-2008 21:50:38 // 21372
Ferke minősítésére leszek nagyon kíváncsi.DD
sprint8323-10-2008 21:46:34 // 21371
Kösz ez megnyugtató:))
Whiteskull23-10-2008 21:45:49 // 21370
Nem leszel kiközösítve természetesen. :)))
Maximum másodrangú sprintesnek számítasz. :DDDD
Maximum másodrangú sprintesnek számítasz. :DDDD
sprint8323-10-2008 21:15:07 // 21368
Végre nem leszek egyedül az injektorral kiközösítve:)) El fog férni minden cucc a motor térbe? Gondolom a főtengelyen az ékszíj tárcsát kicseréled simára. Megvan minden kiegészítő cucc a motorhoz?
pb_23-10-2008 21:12:42 // 21367
Hiányzik a 710es alkatrész.DDD
Ferke23-10-2008 21:08:25 // 21366
krecsi22-10-2008 20:32:15 // 21365
Szegecs, volt abban állítócsavar, amit elvittél? Nekem most jól jönne, mert kezd ebben kikopni a menet. ill. az anya részében.
krecsi22-10-2008 20:28:50 // 21364
Van vki, akinek normálisan be van kötve és mükődik is a svájci kivitelben az az alapjáratot emelő elektro mágneses izé? Ami a jobb karbinál van. Ma nem akart 1800 alá esni az alapjáratom. Azt hittem, hogy a karbik szívatnak, de csak ennek az izének az állító csavarjának a műanyag anyája csúszott ki. Visszatettem, de az alapjárat nem csökkent. Utána azzal a csavarral le tudtam vinni normálisan. Pedig a csavar nem állítodott el. Utána ha lement 1000 körülire az alapjárat, újabb gázadásnál a km óra spirálnál az a 2 reléből az egyik behúz. Elég idegesítő dugóban ez a relé kattogás. Na, de ez nem is nagy gond, de este megint nem esett vissza az alapjárat. Gondoltam, megint az a francos anya. De nem. És ahogy a kábelt mozgattam, ami belemegy, változott az alapjárat. Most lefixáltam, így jó. Face, Szegecs most mi van? Már majdnem kezdtem megérteni a mükődését, de ez most keresztbe tett.
Szala22-10-2008 00:14:12 // 21363
Szép lett! Gratula!!!
Ferke21-10-2008 16:11:47 // 21362
Első sorban az alapjárati fúvókáknál kell keresni a bibit. De többet Tiboratya (Fema) tud mondani, mert Ő volt a szakinál. Mindenesetre csodát tett a géppel.:)
Face21-10-2008 15:43:31 // 21361
Hanem mégis mi? Részletezhetnéd...
pb_21-10-2008 15:39:24 // 21360
Nemcsak a ház, hanem minden mozgó alkatrész is kopik. Végülis van már hfej, fék, fény, specialista, akkor már 1 ilyen Mberre is szükség van.))))))
Ferke21-10-2008 15:28:51 // 21359
Bizonyám. Bebizonyosodott, hogy nem a karbiház kopás a bajuk a karbiknak. Ehhez csak egy karbispecialista kellett.:))
pb_21-10-2008 15:24:15 // 21358
Olyat még lehet?DD Sztem van más, jobb +oldás is.DDD
Na majd jól kifaggatom.)))
Na majd jól kifaggatom.)))
Ferke21-10-2008 14:02:22 // 21357
rendbe kell tenni rendesen, és akkor nem hagyja el magát. Tiboratya is tudna most mesélni a karbikról...:))
pb_21-10-2008 12:46:16 // 21356
Nem tudja mi a jó.)))) Kalocsán majdnem +vert 1, ha 1/4 a táv, akkor ver.)) Ill, aztán L is vert, mert a nem ment be 2be.))
Azt csak halkan jegyzem +, hogy a döntőre, Lhagyta magát az 1ik karbi.)((
Azt csak halkan jegyzem +, hogy a döntőre, Lhagyta magát az 1ik karbi.)((
Ferke21-10-2008 11:55:54 // 21355
Ez jópofa.:)
Marklar15521-10-2008 11:42:56 // 21354
Ferke21-10-2008 11:02:49 // 21353
Face17-10-2008 09:40:57 // 21352
Nekem sosem csinálta még.Sztem a műszeregység test vezetékével, vagy kapcsolt 12v-jével lehet vmi, vagy magával a tesljes testtel, akkusaruk, testpontok mind rendesen meg vannak húzva? Én kiszedném a műszert, és tesztként húznék egy új testkábelt és 12v kábelt hozzá direktbe az akksiról, megnézni hogy akkor hogy világít. Fekete a test és kékfekete a kapcsolt 12v a műszerhez.
szegecs17-10-2008 08:48:29 // 21351
Az a hányás van, hogy nem csak a világítás lesz erősebb, hanem minden (műszerfal vil., index, stb.). A másik, hogy a bajuszkapcsolóról, már rég le van kötve a világítás, a relé meg az 55W-osnál sem árt, ha van, de 100W-osnál kötelező, amit már szintén megoldottam. Egyébként megnéztem a kapcs. rajzot és azonkívül, hogy a tápot ugyan onnan kapja, tényleg semmi köze hozzá.
Már csak az nem tiszta, hogy miért kezd el világítani ez a teszter menet közben, Face neked is csinál ilyet?
Már csak az nem tiszta, hogy miért kezd el világítani ez a teszter menet közben, Face neked is csinál ilyet?
pb_17-10-2008 08:27:52 // 21350
Sztem nemcsak ott, és ugye a lámpatesteket is hazavágja.) A 100Wos izzót pedig már Rősen illik lerelézni.)
Whiteskull17-10-2008 08:18:51 // 21349
Az enyémben is meg van ez a funkció. :)))
Face17-10-2008 08:16:53 // 21348
A műanyagos sprintek ablaktörlő reléjébe bele van kötve a fékfolyadékszint visszjelző és a vizhőfok figyelmeztető visszjelző.Gyári funkció szerint amikor a gyujtást ráadod 1-2 mp-re a relé betesteli a két vezetéket, ezzel felvillantva az adott kis lámpákat a műszerfalban (lámpateszt), majd szép lassan elhalványulnak. Aki nem hiszi, az enyémen megtekintheti :D, hibátlanul működik (mióta egy villamosmérnök haverom átvizsgálta a kütyüt, és kicserélt benn pár cuccot :))). Vizsont azt nemtudom miféle összefüggése lehet a külső világítással, azokkal a vezetékekkel semmi nem találkozik a jobbos bajuszkapcsoló vezetékei közül. Viszont szegecs, a 100w-s izzóidtól már tuti vmi megolvadozott a balos bajuszkapcsolóban és csatlakozóiban, helyedbe szétszedném egy megnézés céljából, ha ennek a sarui a csatiban el vannak kokszolódva, attól lehet gyenge a világítás.
Nelly17-10-2008 07:21:49 // 21347
Én kétszer kábeleztem át az autót, a világításnak semmi köze az ablaktörlőhöz. De hát ki tudja, hogy egy közel 30 éves kábelkötegbe hányszor turkáltak már bele...
krecsi17-10-2008 06:25:35 // 21346
Nálam a fesz. szabályzó volt a bünős, már nem pislákol. A világításom meg erős, mint az állat, mióta lekötöttem a helyzetjelzőt a bajuszkapcsolóról. Nem is gondoltam volna, hogy tud ilyen fényt is nyomni.
kesa17-10-2008 01:29:41 // 21345
Hát igen, az elektronyosság nem az erősségük ezeknek a kocsiknak. Pedig az olaszok annyira nem hülyék hozzá, csak ha a gyár inkább német, meg francia elemeket használ, akkor nincs min csodálkozni... :)
kesa17-10-2008 01:27:29 // 21344
Nem sokkal, de manapság minden szarért büntetnek...
80-as táblánál olyan 95-100-al mentem.
80-as táblánál olyan 95-100-al mentem.
szegecs16-10-2008 23:59:11 // 21343
Köszi, ez jó tipp. Most szereztem egy másik generátort is, de az meg csapágyas. A két rosszból hátha tudok csinálni egy harmadikat, és még a világítás is megoldódik :)
pb_16-10-2008 23:58:43 // 21342
Pedig én azt hittem a neon környékén leledzett a hiba.DDDDDD
Ferke16-10-2008 23:46:42 // 21341
Nekem is csinálja a pislákolást. Generátor szénkefék + a fesszabályzó szénkeféinek cseréje megoldja...:)
Whiteskull16-10-2008 23:22:26 // 21340
Nálam ezt egy időben a ventillátor bekapcsolásakor csinálta. :)))))
Mára szerencsére ezt már elhagyta. :))))))
Mára szerencsére ezt már elhagyta. :))))))
szegecs16-10-2008 23:21:14 // 21339
Egyszer úgy is rájövök, hogy hogy lehetne állandósítani azt az állapotot, ami mostanában néha elő fordul :))
szegecs16-10-2008 23:16:27 // 21338
Amúgy valahol tényleg gáz van, mert a töltés visszajelző lámpa mindig szokott parázslani, ami csak sötétben látszik. Ja és próbáltam már kifigyelni, hogy esetleg akkor csinálja-e, amikor belemegyek egy gödörbe és megmozdul valami, de nem.
Whiteskull16-10-2008 23:12:17 // 21337
Persze, hogy nem vagy hüle! :))))
Sajnos a sprint világítása össze sem vethető ezekkel a jampis utólag beszerelt xenonokkal, meg egyáltalán az újabb gyári lámpákkal. Nem vagyunk éjszakai pillangók, ezt tudomásul kell venni. :)))
Bár a reflektorral én elég jól látok sötétben is. :)))))))))))
Sajnos a sprint világítása össze sem vethető ezekkel a jampis utólag beszerelt xenonokkal, meg egyáltalán az újabb gyári lámpákkal. Nem vagyunk éjszakai pillangók, ezt tudomásul kell venni. :)))
Bár a reflektorral én elég jól látok sötétben is. :)))))))))))
szegecs16-10-2008 23:09:55 // 21336
Egyébként lehet, hogy csak én vagyok a hülye és azért halucinálok ilyeneket, mert annyira szeretném, hogy jó legyen :)
Whiteskull16-10-2008 23:01:32 // 21335
Én az enyémet már átvizsgáltam elég alaposan, és állíthatom, hogy az ablaktörlő ütemadójának semmi köze a világításhoz. Sőt a szivargyújtónak sem. :))))))))
Bár egy esetben ez a tézis megdőlhet. Ha valamelyik előbbi a hibája folytán leszívja az akkut, akkor a világítás se működik. :))))))))
Persze nekem még az ős sprintem van. Azon minden sokkal egyszerűbb. :)))))
Bár egy esetben ez a tézis megdőlhet. Ha valamelyik előbbi a hibája folytán leszívja az akkut, akkor a világítás se működik. :))))))))
Persze nekem még az ős sprintem van. Azon minden sokkal egyszerűbb. :)))))
Ferke16-10-2008 22:57:32 // 21334
Csak bogarat ültetsz a fülébe...:)))))
Ferke16-10-2008 22:56:53 // 21333
Vagy amkor beraktad, megmozdítottál valamit, ami kontaktos....hm?
Whiteskull16-10-2008 22:55:27 // 21332
Félre ne érts! Én nem akarlak megingatni a hitedben. :)))))))))))
szegecs16-10-2008 22:54:00 // 21331
Valami ketyere csak volt benne, hisz szakaszos törlés már a Wartburgban is volt abban az időben :)
Egyébként meg csak van valami összefüggés a kettő között, mert mint mondtam, hogy azóta csinálja mióta beleraktam.
Egyébként meg csak van valami összefüggés a kettő között, mert mint mondtam, hogy azóta csinálja mióta beleraktam.
Whiteskull16-10-2008 22:49:20 // 21330
Hmmm.... Az enyém simán gyertyafényen világít, pedig akkor még ilyen kütyüket nem is szereltek bele. :))))
Nem hinném, hogy a világítás problémát egy ablaktörlő ütemadó oldaná meg. :))))))))))
Nem hinném, hogy a világítás problémát egy ablaktörlő ütemadó oldaná meg. :))))))))))
szegecs16-10-2008 22:47:21 // 21329
Nem az a baj, hanem az, hogy én pont azt szeretném, hogy világítson, mint az állat :) Eddig azt gondoltam, hogy alapból ilyen szar a világítás, de most, hogy ez benne van, rájöttem, hogy tud ez rendes fényerővel is világítani, csak rá kell jönni, hogy hogy csinálja :)
Whiteskull16-10-2008 22:35:50 // 21328
Hát akkor vedd ki! :)))
szegecs16-10-2008 22:32:40 // 21327
Szegecs!
Nem tudja véletlenül valaki, hogy az ablaktörlő ütemadó reléjének van-e még más funkciója? Mikor megvettük nem volt benne ilyen, de most sikerült szerezni egyet, és azóta néha elkezd világítani az összes piros lámpa (mint, amikor gyújtásra teszem) és hirtelen megjavul a világítás is pár percre, utána minden visszaáll és megint csak gyertyafényesen világít.
Nem tudja véletlenül valaki, hogy az ablaktörlő ütemadó reléjének van-e még más funkciója? Mikor megvettük nem volt benne ilyen, de most sikerült szerezni egyet, és azóta néha elkezd világítani az összes piros lámpa (mint, amikor gyújtásra teszem) és hirtelen megjavul a világítás is pár percre, utána minden visszaáll és megint csak gyertyafényesen világít.
Ferke16-10-2008 10:11:08 // 21326
Basszus.:((( Mennyivel lépted át?
kesa16-10-2008 00:26:14 // 21325
Ha formára nem is, de kopottságra azért hasonlított kissé a Tipo a Sprintekre.
Tudom, eretnek vagyok, és úgy is fogom végezni, ahogyan ők tették anno :).
Asszem el is nyertem méltó büntetésem: hazaúton M0-án háromlábú. Későn vettem észre, most meg várom a postást... :P
Tudom, eretnek vagyok, és úgy is fogom végezni, ahogyan ők tették anno :).
Asszem el is nyertem méltó büntetésem: hazaúton M0-án háromlábú. Későn vettem észre, most meg várom a postást... :P
Ferke15-10-2008 08:30:26 // 21324
Hát ez szuper! Rajta is vagyok a témán, állati jó!:))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
511
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?