Felőlem, úgy rakod össze, ahogy gondolod, a feladat adott. A felsorolásból, kimaradt a blokk.)
Sztem senkinek sem megy jól, de inkább hadjuk ezt a témát.
Forum >> Sprint
pb_24-09-2009 09:24:25 // 25473
Atttis24-09-2009 09:19:54 // 25472
Mia a tipped? Rossz a hajtókar? Vagy mi a tipp???????
Atttis24-09-2009 09:18:50 // 25471
Nem élem túl ezt az olasz rosszvasat :(
Ennyit élő ember még nem költött az autójára ennyi idő alatt, mármint olyan aki használni akarja az autót, nem restauálni.
Ennyit élő ember még nem költött az autójára ennyi idő alatt, mármint olyan aki használni akarja az autót, nem restauálni.
Ferke24-09-2009 09:13:21 // 25470
Ja, látom, írtad, hogy az előző főtengely is 1. túlméret volt.
Aza baj, hogy van tippem, de ez a főtengely+csapágy dolog nem annyira a tippelős kategória.
Én vagy visszavinném a gépműhelybe, és mondják meg, milyen csapágyat vegyél hozzá, vagy beleraknék egy másik fűzött főtengelyt úgy, ahogy van.
Aza baj, hogy van tippem, de ez a főtengely+csapágy dolog nem annyira a tippelős kategória.
Én vagy visszavinném a gépműhelybe, és mondják meg, milyen csapágyat vegyél hozzá, vagy beleraknék egy másik fűzött főtengelyt úgy, ahogy van.
Atttis24-09-2009 09:11:08 // 25469
azis 66625RA csapágy, teát csapágyszám szerint az.
Atttis24-09-2009 09:09:58 // 25468
Jah akkor lopjak valahonnan 50ezret köszörültessem meg megint, avagy új főtengely, új hajtórúdakkal,gyűrűszett, esetleg dugók is, vacsi új olajpupa, teljes hengefejfelújítás és ameddig ez nincsmeg ne merjem összerakni, ja + váltófelújítás ígymár mindjárt 100-130 közötti összeg vagy több.
Azér nem mindenkinek megy ámollan jól.
Azér nem mindenkinek megy ámollan jól.
Ferke24-09-2009 09:08:50 // 25467
És a régi csapágyad is 1-es túlméret volt??
Ferke24-09-2009 09:07:19 // 25466
Ebben nem vagyok tökig biztos, de úgy emlékszem, hogy a belső fékesnek maga a lengéscsillapítója ugyanaz, szóval maradhat.
Atttis24-09-2009 09:05:27 // 25465
A régi csapágy a főtengelyen lóg a hajtórúdban fasza, az új meg a hajtórúdban, a főtengőn nem. Ilyet még íletembe nem láttam, menten berosálok.
pb_24-09-2009 07:50:36 // 25464
Most ezt 1 kicsit nem értem, én végig 33 cuccokról beszéltem.)
kesa24-09-2009 01:35:21 // 25463
Most, ha minden igaz, soha nem használt QV gátlókról van szó, a srác aki tett fel hirdetést eladó cuccok ügyében, legalábbis ezt mondta. Nyilván megérheti megvenni őket, egy megfelelő árért, de közel az újkori árához úgysem tudom megfizetni :P.
pb_23-09-2009 22:58:27 // 25462
Ha úgyis baj van a gátlóiddal, akkor szerezz 33as gátlókat, ha tudsz QVből, és újítasd fel őket. Soha nem lesz többé bajod vele.)
pb_23-09-2009 22:55:33 // 25461
Már Lmondtam a véleményem ebben a témában.
pb_23-09-2009 22:53:12 // 25460
Kompressziót mértél már?
Lali7523-09-2009 22:42:15 // 25459
passzentos hajtókar,nemlötyögős főtengely???
kesa23-09-2009 21:14:46 // 25458
A gömbfej már csavaros, cserélve volt. Viszont a belsőfékes teleszkópját nem lehet úgy meghekkelni, hogy jó legyen? Mert akkor elég lenne kerékagyat csapággyal, alsó gömbfejet, féltengely kihajtást, féltengelyt, komplett féket cserélnem.
Hátra úgy szeretném, hogy megtartani a tárcsás rendszert, új féknyergekkel.
Hátra úgy szeretném, hogy megtartani a tárcsás rendszert, új féknyergekkel.
Ferke23-09-2009 20:47:44 // 25457
Hátbazz, én erremár nem tudok...pb?
pb_23-09-2009 19:13:46 // 25456
Remélni lehet.DD
sprint8323-09-2009 19:08:40 // 25455
Remélem, hogy attól hamarabb:))
pb_23-09-2009 19:07:35 // 25453
Ilyenkor már nem szoktam melózni, inkább megyek haza.))))
krecsi23-09-2009 18:59:20 // 25452
Sikerült szereznem üveggyertyát. Nekem bejött. Eddig fülre volt állítva a CO, de sikerült rajta finomítani. És érezhető is a változás. DE: előtte sikeresen összeszinkronizáltam a karbikat. A CO csavar egyformára ki volt tekerve. Minden gykábelt egyenként lehúzgálva minden henger fordulata egyformán esett vissza. De ahogy beállítottam a keveréket is, az 1-ik hengernél alig esik vissza a fordulat. Ez már a gyertyánál a fényerőségen is észrevehető volt. Amint elszegényítettem még 2 hengert, ez jobban beindult, de a másik nem ment rendesen. (a kábel lehúzásánál). Fordulaton már megy rendesen mind a 4. Egyszer sikerült beállítani úgy, hogy menjen alapjáraton mind a 4 rendesen, de akkor szegény volt az 1-ik hengerben a keverék. Ez a próba során érezhető is volt. Ezért maradt az első variáción. Most ez természetes dolog vagy van vmi hiba?
Atttis23-09-2009 17:35:43 // 25451
Jah és a régi csapágyak nem kottyannak a régi főtengőn legalábbis úgy Mlékszem!
Atttis23-09-2009 17:33:46 // 25450
Előkerestem a régi főtengelyt + csapágyakat!
Az is első túlméretre volt köszörülve mnt a mostani!
Az új csapágyak nem kottyannak az új főtengelyen viszont a hajtórudból úgy esnek ki, ott kotyognak!
A régi csapágyak kottyannak az új főtengelyen, de a hajtórudba ha beleteszem allig tudom kivenni olyan passzos!
Ilyenkor új csapágyszett oldja a problémát??
Az is első túlméretre volt köszörülve mnt a mostani!
Az új csapágyak nem kottyannak az új főtengelyen viszont a hajtórudból úgy esnek ki, ott kotyognak!
A régi csapágyak kottyannak az új főtengelyen, de a hajtórudba ha beleteszem allig tudom kivenni olyan passzos!
Ilyenkor új csapágyszett oldja a problémát??
Atttis23-09-2009 17:29:13 // 25449
Áá nincs esetleg mégegy is ???
Amúgy ha tudod hétfőre jöhet a csomag, de ha nem megy jó később is:D
Amúgy ha tudod hétfőre jöhet a csomag, de ha nem megy jó később is:D
Ferke23-09-2009 16:52:24 // 25448
Miért? Nem kaptál időben kerékagyat??:)))
Dekka23-09-2009 16:48:15 // 25447
nagyon optimista vagy :)
pb_23-09-2009 16:14:27 // 25445
Sztem, úgy 2015 környékén talán lesz tükröd, + feliratod.DDD
sprint8323-09-2009 16:04:51 // 25443
Visszahívott az alkatrészeket áruló srác, nála sincs tükör. Próbálj már meg túrni nekem:))) A hátsó felirat is kellene:))
Ferke23-09-2009 14:16:31 // 25442
Dolgozom, ne zavarj!:))
pb_23-09-2009 13:47:19 // 25439
Perzse, hogy a kezedbe akadt, hiszen az autódon más felirat van.DDD
Ferke23-09-2009 13:03:51 // 25438
Hogyne lenne:) Pont a minap akadt a kezmbe, bent is felejtettem a csomiban:)
sprint8323-09-2009 12:45:23 // 25437
Ferke23-09-2009 12:06:18 // 25436
Háát, ugye ki is emelte a hirdetésben:)
sprint8323-09-2009 11:17:51 // 25435
Felhívtam, lehet, hogy lesz neki.
Ferke23-09-2009 10:39:22 // 25434
Ja, sehogy nem állok:( A szervó parámra sincs időm, sok a meló:(((
Van pár érdeklődő, van komoly is, szerintem el fog menni...
Van pár érdeklődő, van komoly is, szerintem el fog menni...
Ferke23-09-2009 10:38:30 // 25433
Jaaa, akartam írni, hirdetnek adok-veszekben! Nem nézted???
sprint8323-09-2009 09:22:52 // 25431
Mennyi érdeklődő van a Sprintre?
Jobbos tükörrel, hogy állsz??:))
Jobbos tükörrel, hogy állsz??:))
Ferke23-09-2009 09:20:01 // 25430
Jaja, ez is más, de ettől még jó a külső fékeshez is:)
sprint8323-09-2009 09:03:39 // 25429
Kösz, ezt kihagytam. Közbe eszembe jutott, hogy a vákumdob is nagyobb a külsőfékesen. Meg az egész pedál tartó akármi, /nem tudom minek nevezzem/ más amin a munkahengerek vannak ill. a vákumdob. De ettől még maradhat a régi. Csak ez engem csúnyán beszívatott amikor csináltam a kasznit. Kivágtam az egész lemezt ami ott volt és úgy vágtam neki új helyet. A belsőfékesét vettem alapul és persze nem stimmelt a lyuk és a furatok helye.
Ferke23-09-2009 08:59:43 // 25428
Ja, a lengőkart nem kell, ha leszedhető aaz alsó gömbfej..de maga a gömbfej más, vastagabb a csapja a belső fékesnek.
Ferke23-09-2009 08:58:35 // 25427
Cserés:Lengéscsillapító, lengőkar, kerékagy, féltengely, féltengely kihajtás a váltó két oldalán.
Mondjuk úgy, hogy minden:)
És akkor a kézifékről még nem beszéltünk...ott vagy a féknyereggel variálsz hátul, vagy feldobsz egy dobfékes verziót.
Mondjuk úgy, hogy minden:)
És akkor a kézifékről még nem beszéltünk...ott vagy a féknyereggel variálsz hátul, vagy feldobsz egy dobfékes verziót.
pb_23-09-2009 08:57:22 // 25426
Féltengely csonkok.
pb_23-09-2009 08:55:44 // 25425
Sok mindent kell cserélned, nemrég volt róla szó.
sprint8323-09-2009 08:55:13 // 25424
Ezek jutnak hirtelen eszembe amit cserélni kell: féltengelyek, kerékagyak-úgy emlékszem a csapágy is más, lengőkarok-szilentek úgy emlékszek megegyeznek de megnézem ma, talpas gömbfej maradhat csak csavarozni kell ha még szegecselt, új torony csapágyak kellenek, torony szilent az úgy tudom ugyanaz, kormány összekötők maradhatnak, fékcsövek újak kellenek, első kereszt tartó maradhat az gondolom stabbal van a belső fékesen. Ja és persze a lengés csillapító. Ha kihagytam valamit majd valamelyik kolléga kiegészíti:))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
422
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?