Forum >> Sprint

pb_29-10-2009 20:57:03 // 25723
Lől más a felfogatás a csonkállványra. Hátul cikkszám szerint másak, de gyakorlatilag beépíthető a 33 gátló is, valószínű, hogy sok különbség nincs.
Ékszij29-10-2009 20:40:58 // 25722
És mi a különbség ? A hátsók se egyformák ?
pb_29-10-2009 20:36:21 // 25721
Nem.
Ékszij29-10-2009 20:34:08 // 25720
Hali ! A leng. csillapítók megegyeznek a külső és belső fékesnél ?
Atttis29-10-2009 20:12:46 // 25719
A belső világítás hogy műkszik különben gyárilag?
Ha kinyitom az ajtót akkor kapcsol- ki- be
Vagy csak simán ki -be mert nekem ez is mókszerolva van és csak fel le tudom kapcsolni.
krecsi29-10-2009 18:39:12 // 25718
Nincs vkinek egy belső világítás késleltető reléje (3 lábú)? Vagy hol lehet ilyet kapni?
pb_29-10-2009 10:12:42 // 25717
Igen, mondjuk ez sem 1 utolsó szempont.)
pb_29-10-2009 10:11:22 // 25716
Ha +ejted a mérést, publikáld már légyszi az Redményeket, mert nagyon kíváncsi vagyok, mit mutatnak a műszerek.
krecsi29-10-2009 10:08:43 // 25715
Valóban, nem leginkább a karbik adják, de akkor már tényleg legyen normálisan összedobva.
krecsi29-10-2009 10:06:59 // 25714
Fordulaton nem mértük, mert épp akadt egy kis gebasz mással, aztán abba hagytuk. Utána meg nem is lett mérve. Nem az enyém a műszer, de most már azért is elkérem, mert már izgat a dolog:)
magyarka29-10-2009 09:57:47 // 25713
sziasztok! Most derült ki, hogy júliusban eladott autómat hamis személyivel vették meg ha valaki látná vagy hall róla kérlek jelezze!
pb_29-10-2009 09:53:53 // 25712
Ne variálj, rakj fel 40es karbikat, ha lúd legyen molett.)))
pb_29-10-2009 09:51:53 // 25711
Ja az lemaradt, hogy én N/cm2 mérték1ségre tippelnék. Fordulaton nem nézted? Mert íyg már tényleg kíváncsi lennék, hogy akkor mit mutat. Mind2t gyártották többféle karbival is, de a 10 ló különbséget nem a karbik adják, vagy leginkább nem a karbik adják.
krecsi29-10-2009 09:50:45 // 25710
És így se igazi a rendszer, mert indító fúvókára 90-es ír (95, 105-re egyaránt), de nekem 80-as van. Van egy másik garnitúra karbi, abban meg 70-es. A 70-es pedig elvileg 40IDF karbikba raktak, ami 1.7 motornál volt. A 80-as pedig dellorto-ban. Az indító fúvókát leszámítva összetudnék rakni egy 105 le-höz, de nem jön ki az egyik 30-as venturi cső.
krecsi29-10-2009 09:33:38 // 25709
Igen, volt mérve anno, hasonló adatokkal. Csak most számolgattam utána. Először úgy vettem, hogy 10* bar-ban mutatja a skála és akkor rosszul mér az autóban a műszer. De ha psi-ben veszem, akkor jól mér. Az tény, hogy csak 80-ig van skálázva. A gyári adatoknál én a karburátor fúvókáinál találtam más adatokat. Tegnap azzal szarakodtam, de eddig még sosem néztem a méreteket. Mint kiderült, 95LE-s karbik vannak rajta. Pedig biztos, hogy a motor 105LE.
pb_29-10-2009 08:26:47 // 25708
Igen beszélgettünk már Rről a témáról néhányx, de nem ennyire 1értelmű a dolog, ahogy írtad. Az okfejtés hideg/meleg alapjáratra jó, de mimaradt a fordulaton +adott nyomásérték, 5,5k 1/perc 4,2 - 5,8 bar(mondjuk ez érdekes, mert csíkra 4,12 - 5,69 van +adva gyárilag)). Ha kiszámolod a legnagyobb érték már nagyobb, mint a kottázott mező, ill az 5 bar is közel van a végéhez. Nem hinném, hogy úgy kalibrálták volna a műszert, hogy ezeknél az értékeknél közel legyen a végkitéréshez, vagy épp végkitérést mutasson. A másik, ami furcsaság számomra, hogy a korebeli fiatokban, ladákban baros kijelzés van, és a jeladó szinte ugyanaz, mint a Sprintben.
Mérted mechanikus mérővel is?
krecsi28-10-2009 18:55:46 // 25707
Találgattunk itt, hogy az olajnyomás milyen mértékegységgel van megadva. Pedig egyértelmű. 1PSI. Mert hát 1PSI= 0.069 Bar. Tehát:
20-nál- 1.38 bar
40-nél- 2,76 bar
50-nél- 3.45 bar
60-nál- 4,14 bar
80-nál- 5.52 bar
Az előírás szerint 800/perc-nél 1.2- 2.8
5500/perc 4.2- 5,8
Nekem hidegen alapjáraton 50-60 körül van 3.45- 4.14 bar, melegen 20-40 között 1.38-2.76 bar. Ezek szerint jó. Gondolom néhány embernek ez nem újdonság, de én csak most számolgattam utána:)
Atttis26-10-2009 17:56:44 // 25706
Egy percet sem volt használva zsír új dobozban, tévedésből vettem ilyet, és nem cseréltem vissza, mert azt hittem vesek hidros hengerfejeket és arra jó lesz, de úgy döntöttem maradnak ezek a hengerfejek és igy felesleges nekem.
Atttis26-10-2009 17:54:57 // 25705
Nem kell valakinek 2db vezérműszíj 100 fogas hidrotőkéshe hengerfejhez való Dayco márkájú 5000 ft 2db.
pb_22-10-2009 08:45:22 // 25704
Ó, dehogy nem.) Mikor az alkatrész/ek már a szalagról lejöve sem teljesítik az Lőírásokat.) A spórolás + a másik dolog.
kesa22-10-2009 00:28:05 // 25703
Nem selejtnek mondanám, inkább csak megy a parasztvakítás, hogy mekkora királyság az egész autó, meg a márka, meg minden, amit képvisel, de olyan dolgokon spórolnak, amiket én a saját autómon nem néznék jó szemmel.
pb_22-10-2009 00:11:25 // 25702
Jaja, vannak ilyenek, tudom én is.) + megy a sok selejtgyártás.(((
kesa22-10-2009 00:09:12 // 25701
Autóiparban dolgozom, szóval látom, hogy egy guruló 10 centesért az anyjukat is megb.sznák az autógyárak a műszaki tartalom rovására, ha ez egyébként nem látható, tapintható, érezhető.
pb_22-10-2009 00:02:49 // 25700
Csak +Rősíteni tudom.)
pb_22-10-2009 00:00:29 // 25699
Azért 1 szelepszár szim, Leggé filléres alkatrész.)))
Azért a motorokat sztem igen jól +csinálták, még a futóműre is lmond6ó ugyanez.
kesa21-10-2009 23:40:04 // 25698
Ja, amit kihagytam, a gyári megoldásoknál azért lehet jobbakat is használni, ha az ember nem sajnálja rá az erőforrásokat.
kesa21-10-2009 23:38:26 // 25697
Megkötik a mérnökök kezét a gazdaságossági megfontolások :P.
Sokkal jobban is meg tudták volna csinálni ezeket az autókat, ha magasabbra engedik az önköltséget. Viszont akkor lehet olyan drágán kellett volna árulniuk, hogy senki nem vette volna :(.
pb_21-10-2009 18:40:31 // 25696
Nem mindig kell ragaszkodni a gyári dolgokhoz.)))
Kacorka21-10-2009 16:03:35 // 25695
ÁÁÁÁ dehogyis, az úgy nem autentikus :-)))
pb_21-10-2009 15:46:21 // 25694
Én tettem volna rá, a generál alkalmával.
Kacorka21-10-2009 15:41:56 // 25693
Az enyimén nincsen pedig 85-ös. Annó rugóztam ezen a témán, de végül nem került a generálnál a kipuf szelepekre.

Én nem látok füstölést.

Jó régen hajtottam már meg a kicsit, hiányzik is nagyon...
pb_21-10-2009 15:38:11 // 25692
Azért be tud zabálni olajból rossz szimeringnél is. A vezetőket pedig Llenőrizni kell, mert ha harangozik benne a szelep, gyorsan ledobja magáról a szimeringet.)
pb_21-10-2009 15:35:39 // 25691
A lapkás motorokon, Lvileg már volt.
krecsi20-10-2009 19:12:25 // 25690
az első:)
Atttis20-10-2009 18:36:35 // 25689
Vettem olyan hőálló tömítőpaszta cuccot a tömítések hez.

Hogy kell használni?
-Rányomom a cuccot összerakés előtt és egyszerre mehet össze?
-Vagy rányomom a cuccot és megvárom míg kezd kötni és akkor rakom össze?
-Vagy megvárom míg megköt és akkor mehet a legó?
Atttis20-10-2009 15:55:11 // 25688
Amúgy a felniim megvannak még?
Atttis20-10-2009 15:54:39 // 25687
Igazából nekem egy deka olajat sem evett meg igaz csak 1600 kmt mentem vele.
De most lesz mindenhol akkor szimering remélem.
Én is akartam szelepvezetőket cserélni, de ezeket már cserélték előttem és hibátlanok ála Istennek.
Atttis20-10-2009 15:52:16 // 25686
Az úgy volt hogy már igen felerősödtek az elvonási tünetekés mindent számba vettem.
Kész vannak a féktárcsáim csak el kell hoznom valmikor meg kifizetni. (nemsokára elviszem a hátsókat is csakgyüljön lóvé)
krecsi20-10-2009 08:47:17 // 25685
A rossz szelepszár szimmering miatt egyébként se fogy "sok"olaj: 1deci körül 1000 km-en. Ha ennél több, akkor gyűrű a felelős. Ennyinél még a füstön se venni nagyon észre. De hiába cserélsz szimmeringet, ha rossz a szelepvezető. Csak néhány ezer km-ig bírja az új szimmering a terhelést. Az én vezetőm már nem volt tökéletes, de mégse cseréltem, most már bánom. Te jól tetted, hogy cseréltél. Így utólag belegondolva szimmeringet csak szelepvezetővel érdemes cserélni.
kesa20-10-2009 00:33:37 // 25684
Ajajj, ez még viccnek is rossz. A dízel kupét meg kéne hagyni a pözsónak, meg a fosvágennek, meg a béemvé-merszédesz-audi triumvirátusnak. Jó, tudom, van már Alfában is, de akkor is... :P
kesa20-10-2009 00:31:56 // 25683
Dettó, nekem sem fért el új tárcsánál a betét, csiszolni kellett.
kesa20-10-2009 00:16:19 // 25682
Gyárilag nincs, asszem később a 33-asoknál már volt, de lehet kockánál még nem, nem tudom. Viszont én vettem új szelepvezetőket, meg szimmeringeket, és nekem a kipuff szelepeken így nincs. Nem venni észre jelentős olajfogyasztást, vagy füstölést, de nyilván egészségesebb megoldás ha ott is van szimmering. Majd legközelebb oda is rakunk :).
pb_19-10-2009 21:41:19 // 25681
A +fogalmazáson gondolkodtam, hogy Lég szolid legyen.)) De az volt.)))
pb_19-10-2009 21:40:13 // 25680
Röhej 1 motor.))
Ferke19-10-2009 21:36:38 // 25679
Nanebaxxálfelagyilag...:)))
Szerintem ez mpst pb-nek is öv alá ment, azért nem ír:)))
pb_19-10-2009 21:33:41 // 25678
Lméletileg azt jelenti, hogy az 1 92ben gyártott váltó. Aztán nem Lképzelhetetlen, hogy csak a házat cserélték. De pl 92ben összerakott autón, tonna számra vannak a 91ben gyártott alkatrészek.)
sprint8319-10-2009 21:02:48 // 25677
Dízel Sprint?:))
Atttis19-10-2009 20:48:37 // 25676
amúgy ha nem jön össze rendesen a motor akkor gondolkodtam az 18td motoron, annak a felfogatása teljesen más vagy megeggyezik, vagy esetleg kis alakítgatással belemegy?
Atttis19-10-2009 20:46:02 // 25675
Nekem is jobban tetszik a fekete szőnyeg, majd megpróbálok szerezni valahonnan azt is idővel.
A féktárcsákat már el is vittem szabállyoztatni.
Atttis19-10-2009 20:39:35 // 25674
Hát igen, a lezúzás ennél a példánynál int tudjuk gargánál is megvolt, meg az előző tulajnál is, meg azelőtt ki tudja.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.