Forum >> Alfa tuning
Buksi21-03-2016 11:21:05 // 25191
Ferodo tárcsák + Ferodo SL betétek? :-)
Buksi20-03-2016 22:41:27 // 25190
Inkább +15K az. :-)
Köszi a segítséget. :-)
Köszi a segítséget. :-)
ystuc20-03-2016 21:56:11 // 25189
15 centis intervallumban állítható. Ez a legalsó pont. :-)
Dévid20-03-2016 21:55:55 // 25188
2 éve az van a kocsin, és ca. 3 évig az elődjén is, arról került át. Lehet kevés, de ha elkopik, kap jobbat. :)
[k i z z o]20-03-2016 21:43:15 // 25187
Hátulja az én ízlésemnek kicsit lent van az első képen, de lehet tele a csomagtartó :)
[k i z z o]20-03-2016 21:41:33 // 25186
A redstuff bele kell férjen előre (+10k) :) Így sem ésszerű a költés:)
[k i z z o]20-03-2016 21:37:43 // 25185
Ferodo szám eleje:)
Buksi20-03-2016 20:31:44 // 25184
Ezmijezez? :-))))
Buksi20-03-2016 20:30:08 // 25183
Szépen csücsül. ;-)))
Buksi20-03-2016 20:29:38 // 25182
Fiat Coupe 20V Turbo Brembo nyergeim vannak, 305mm-es tárcsákkal. Kódot nem tudok, de most a fékmester.hu-t nézegetem. :-)
A lóvé meg van, kijönne egy EBC Turbo Groove + GreenStuff kombó. De ha nem muszáj és kijönne egy közel azonos tudású szett olcsóbban, akkor azért nem költenék ennyit rá. :-)
A lóvé meg van, kijönne egy EBC Turbo Groove + GreenStuff kombó. De ha nem muszáj és kijönne egy közel azonos tudású szett olcsóbban, akkor azért nem költenék ennyit rá. :-)
ystuc20-03-2016 20:26:07 // 25181
Buksi20-03-2016 20:25:50 // 25180
Kicsit kevés ahhoz a tárcsához a BlackStuff, nem? :-)
berobbantam20-03-2016 20:19:41 // 25179
Ha már fék és van itt egy profi is,akkor kihasználnám az alkalmat egy gyors kérdésre.Ha a mart tárcsát felszabályoztatom és megmarad a marás az még jó?Nincs még vele gondom,de azért már látszik rendesen,hogy válla van.Ha lekopnak a betétek érdemes ezt szabályoztatni,vagy mindenképp másik tárcsa is kell?
[k i z z o]20-03-2016 20:14:13 // 25178
FDSxxx kellene.
[k i z z o]20-03-2016 20:11:19 // 25177
2 éve sokat foglalkoztam ezzel, rengeteg értékelést és tapasztalatot elolvastam. Akkor az jött ki, hogy aki a greenstuffot próbálta, csalódott. Főleg az árához képest. A greenstuff majdnem utcai betét, OEM tulajdonságokkal.
Milyen nyereg van most a kocsin, mihez keressük a DS2500 -at? Tudod a Ferodo kódját?
Ha gyári tárcsával veszed, pl. egy jó ferodo vagy ate tárcsával, akkor sem jön ki a keretből?
Milyen nyereg van most a kocsin, mihez keressük a DS2500 -at? Tudod a Ferodo kódját?
Ha gyári tárcsával veszed, pl. egy jó ferodo vagy ate tárcsával, akkor sem jön ki a keretből?
Dévid20-03-2016 20:10:25 // 25176
Nekem a 156-on EBC Groove tárcsák vannak, blackstuff betétekkel, és az is elfogadható még. Azért legközelebb egy szinttel jobbat akarok venni betétből, bár annyira ezek sem kopnak, úgyhogy messze van az még. :)
Buksi20-03-2016 20:02:13 // 25175
Azt gondolom, hogy nagyon jó. Én is ezért szeretnék valami ütős párost. :-)
Csak elég nehéz össze legozni, kiválasztani a megfelelő darabokat. :-/
Csak elég nehéz össze legozni, kiválasztani a megfelelő darabokat. :-/
berobbantam20-03-2016 19:47:54 // 25174
Szia
Én a 156-ot úgy vettem,hogy mart tárcsák vannak rajta ferodo racing betétekkel.Indulás után az első pár fékezés elég hangos.Konkrétan búg.205-ös 16 colos kerekek vannak fenn.Amit viszont tud ez a páros az valami brutális nekem.Volt hogy én már konkrétan elkönyveltem,hogy a robogósnak annyi aki elém kanyarodott.Nem volt hova menni,jöttek szembe is.De gond nélkül bekontrázott.ABS még nem nyekegett.Csak megfogta az autót,ami csak 13 mázsa.Utoljára egy nyuszi életét mentette meg.Mondjuk a család illette pár keresetlen szóval szegény tapsifülest :)
Én a 156-ot úgy vettem,hogy mart tárcsák vannak rajta ferodo racing betétekkel.Indulás után az első pár fékezés elég hangos.Konkrétan búg.205-ös 16 colos kerekek vannak fenn.Amit viszont tud ez a páros az valami brutális nekem.Volt hogy én már konkrétan elkönyveltem,hogy a robogósnak annyi aki elém kanyarodott.Nem volt hova menni,jöttek szembe is.De gond nélkül bekontrázott.ABS még nem nyekegett.Csak megfogta az autót,ami csak 13 mázsa.Utoljára egy nyuszi életét mentette meg.Mondjuk a család illette pár keresetlen szóval szegény tapsifülest :)
Buksi20-03-2016 17:54:22 // 25173
Olvasgattam kicsit a neten, keresgéltem, de a Ferodo DS2500 is eléggé drága. Még ebay-en is. Az a EBC sem olcsó, de valamivel szimpibb. A GreenStuff betétek a sima EBC tárcsákkal miért nem jók? Ezt a kombót néztem ki. :-)
Buksi20-03-2016 14:01:43 // 25172
Kb. fele annyi. :-)
[k i z z o]20-03-2016 13:32:24 // 25171
Szerintem olcsóbb az 5.1.
[k i z z o]20-03-2016 13:30:31 // 25170
Ferodoból sima tárcsát használtam.
Buksi20-03-2016 11:43:23 // 25169
Szia!
Köszi a segítséget! :-)
Szóval akkor szűkül a kör. Én mondjuk a GreenStuff-ot nézegettem, de azt olvastam, hogy igazából az EBC tárcsákkal hatásos. Viszont azok elég drágák.
A Ferodo-nak melyik tárcsáját használtad?
Fékfolyadékból az ATE Super Blue-t néztem. Vagy mindenképpen 5.1 legyen?
Pályázás többször előfordul nálam, sokszor volt már, hogy nagyot kellett fékeznem és azért 160-170-ről nem mindegy.
Köszi a segítséget! :-)
Szóval akkor szűkül a kör. Én mondjuk a GreenStuff-ot nézegettem, de azt olvastam, hogy igazából az EBC tárcsákkal hatásos. Viszont azok elég drágák.
A Ferodo-nak melyik tárcsáját használtad?
Fékfolyadékból az ATE Super Blue-t néztem. Vagy mindenképpen 5.1 legyen?
Pályázás többször előfordul nálam, sokszor volt már, hogy nagyot kellett fékeznem és azért 160-170-ről nem mindegy.
[k i z z o]20-03-2016 10:12:27 // 25168
Szia, amire neked kell a DS2500 (Mu 0.42) nagyon jó betét egy jó tárcsával - nem kell a fúrt mart utcára.
Ez volt nekem a Porsche rendszeremmel Textar majd Ferodo sima 284 -es tárcsákkal, hibátlan.
http://www.ferodoracing.com/products/car-racing/racing-brake-pads/ds2500/ (Itt van összehasonlítás Ferodon belül.)
Most ferodo tárcsám van és EBC Redstuff (Mu 0.5), ez is nagyon jó, kicsit kell melegíteni, hogy optimális legyen, de utcára bőven elfogadható. EBC-ből ez alatt ne vegyél (Black, Green). Amiben jobb, mint a DS2500, az az, hogy nagyon könnyű a fékport letisztítani.
Mintexnek is van ceramic betétje, de a sima utcai nem sokat ér náluk. De van ATE ceramic is, nagyon jó.
Ha már szétszeded, akkor 5.1 fékolaj, hogy ne induljon el a gázképződés a dugattyúk belső falán, amikor 300-ról lefékezel:) De egy minőségi dot4 is szuper.
Ezen felül legyen jó a fékrásegítés, vákuum.
Fontos, hogy ezeket a betéteket be kell járatni. Van a neten és a dobozban is leírás.
Itthon drágák. Ebc Ebay UK, vagy Ferodo német webshopopkban olcsóbb, ahol paypallal jó vagy. Használt de jól futó tárcsához megint jobb az ebc, mert a felső rétege korund szerű és megcsinálja magának a pályát.
Itthon EBCben fekmester.hu is jó ár lehet, ha sokat pályázol, fékezel akkor EBC, ha nem akkor mindenképp DS2500.
Ez volt nekem a Porsche rendszeremmel Textar majd Ferodo sima 284 -es tárcsákkal, hibátlan.
http://www.ferodoracing.com/products/car-racing/racing-brake-pads/ds2500/ (Itt van összehasonlítás Ferodon belül.)
Most ferodo tárcsám van és EBC Redstuff (Mu 0.5), ez is nagyon jó, kicsit kell melegíteni, hogy optimális legyen, de utcára bőven elfogadható. EBC-ből ez alatt ne vegyél (Black, Green). Amiben jobb, mint a DS2500, az az, hogy nagyon könnyű a fékport letisztítani.
Mintexnek is van ceramic betétje, de a sima utcai nem sokat ér náluk. De van ATE ceramic is, nagyon jó.
Ha már szétszeded, akkor 5.1 fékolaj, hogy ne induljon el a gázképződés a dugattyúk belső falán, amikor 300-ról lefékezel:) De egy minőségi dot4 is szuper.
Ezen felül legyen jó a fékrásegítés, vákuum.
Fontos, hogy ezeket a betéteket be kell járatni. Van a neten és a dobozban is leírás.
Itthon drágák. Ebc Ebay UK, vagy Ferodo német webshopopkban olcsóbb, ahol paypallal jó vagy. Használt de jól futó tárcsához megint jobb az ebc, mert a felső rétege korund szerű és megcsinálja magának a pályát.
Itthon EBCben fekmester.hu is jó ár lehet, ha sokat pályázol, fékezel akkor EBC, ha nem akkor mindenképp DS2500.
Buksi20-03-2016 09:17:52 // 25167
- Ferodo DS Performance
- Mikoda GT
- Mintex
- Zimmermann Sport
????????
- Mikoda GT
- Mintex
- Zimmermann Sport
????????
Buksi20-03-2016 08:59:28 // 25166
Fék téma! :-)
A fékek frissítésén gondolkodom. Egyrészt tárcsa + betét, másrészt fékfolyadék. A kérdés, hogy milyet? Nem a gyári dolgokra gondolok, hanem egy kicsit extrább féket szeretnék, ami bírja a kiképzést, viszont nem versenyzésre használnám. Nézegettem a Ferodo tárcsa + Ferodo betét + Ferodo fékfolyadék triót, az EBC-ről is nagyon sok jót olvastam, de ez egy kissé drága. Szóval ki milyet használ vagy használt? Kinek mivel és milyen tapasztalatai vannak? Köszi előre is. :-))
A fékek frissítésén gondolkodom. Egyrészt tárcsa + betét, másrészt fékfolyadék. A kérdés, hogy milyet? Nem a gyári dolgokra gondolok, hanem egy kicsit extrább féket szeretnék, ami bírja a kiképzést, viszont nem versenyzésre használnám. Nézegettem a Ferodo tárcsa + Ferodo betét + Ferodo fékfolyadék triót, az EBC-ről is nagyon sok jót olvastam, de ez egy kissé drága. Szóval ki milyet használ vagy használt? Kinek mivel és milyen tapasztalatai vannak? Köszi előre is. :-))
gecsa05-02-2016 22:57:43 // 25165
Majd "felturbózom" :D :D :D
[k i z z o]05-02-2016 22:22:58 // 25164
Lesz EURO4 feletti benzines motorod ahol a kontroll szonda jelét egy kicsit el akarod rontani?
gecsa05-02-2016 20:11:32 // 25163
még nem feltétlen biztos.. :D
[k i z z o]05-02-2016 19:21:32 // 25162
Neked nem kell ilyen :)
gecsa05-02-2016 18:50:22 // 25161
Akkor valami más lesz az árából.. :D
LacUS05-02-2016 09:50:14 // 25160
Igen, így nem vészprogin megy.
gecsa05-02-2016 09:35:49 // 25159
Tehát a lényege a cuccnak, hogy kiküszöböli a check engine-t, de az ecu mégsem egy előre beprogramozott középértékkel dolgozik?
LacUS05-02-2016 08:47:32 // 25158
Ez akkor jó, ha nincs kat. ha bent hagyod tényleg nincs értelme. A tesóm off Accord TypeR-jénél amikor felraktuk a Buddy Club rendszert folyamatosan check engine volt, vettünk egy ilyet és megszűnt. Szóval gagyinak néz ki,de hatásos.
gecsa05-02-2016 07:51:03 // 25157
Nekem olyan gagyinak tűnik a dolog... És a lényegét sem értem. De lehet kipróbálom,mert bár a katalizátorok még megvannak, de a szonda minden évben kihullik. Nomeg a 18 éves katalizátorok is tuti jól teljesitenek még.
Public Enemy05-02-2016 00:54:30 // 25156
Ki kéne próbálni. Nekem mindjárt 2 kéne. :-)
gecsa04-02-2016 23:18:46 // 25155
gecsa28-01-2016 12:30:29 // 25154
Nem szoktam kínozni, ennyi is bőven elég volt neki.. 😊
Rolee4627-01-2016 18:58:35 // 25153
Rovid lett😉.Meg ket gazfroccsot neki😃.
gecsa27-01-2016 11:51:03 // 25151
gecsa25-01-2016 07:30:34 // 25150
Nézőpont kérdése.. Az Alfa kapott bmw orrot, vagy a bmw kapott Alfa hátsót. 😁
Buksi24-01-2016 19:07:04 // 25149
Neeee... eltörném a kezét. :-/
indi6924-01-2016 18:56:39 // 25148
gecsa13-01-2016 12:42:54 // 25147
Most már nem ráz... 😁 Fura így grafikonon látni.
Manky95613-01-2016 12:14:04 // 25146
emlékszel a tiéd rázott , és panaszkodtál ?:) na ez így nem ráz , úgy meg kiesne belőlle a motor :))
gecsa13-01-2016 11:57:49 // 25145
Az ok, de ha ki akarod használni a teljes erőt, akkor a 2 csűcsérték között kellene tartani a fordulatot ideális esetben, ami jelen esetben így elég szűk tartomanyt jelent.
mreni13-01-2016 10:04:14 // 25144
szerintem ez nem véletlen :)))
a kuplung és a lendkerék nem nagyon szereti alacsony fordulaton a nagy nyomatékot.
a kuplung és a lendkerék nem nagyon szereti alacsony fordulaton a nagy nyomatékot.
gecsa13-01-2016 09:48:03 // 25143
a 404 newton nem rossz, de elég magasan jön meg..
Manky95612-01-2016 15:55:28 // 25142
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
559
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?