A program átírása mit jelent pontosan? :)
Nekem a Giuliettánál volt ilyen párszor, hogy néha “kidobta” a fokozatot, akár menet közben is. Kiderült, hogy nem vagyok vele egyedül, gyári visszahívási akció volt rá (meg volt adva az alvázszám tartomány, hogy kiket érint), elvittem és a szerelő egy kb fél órás hekkeléssel megoldotta, utána hibátlan volt. Esetleg kérdezz rá egy márkaszervízben, hogy a MiTo esetében volt-e ilyen valamikor. Ha nem, akkor passz, nincs más ötletem :(
Forum >> Automata vs kézi váltó
Tommi27-05-2022 21:48:47 // 8773
lauraspeed18-05-2022 10:39:24 // 8772
Én most olyat tapasztaltam a MiTo automata váltójánál, hogy miközben állok dugóban magától vissza vált N fokozatban és utána nem ismeri fel a D fokozatot...olajcsere megvolt, program árírása is. Mi okozhat ilyet?
Kazes☻08-10-2021 19:09:11 // 8771
tirex08-10-2021 11:03:41 // 8770
Nekem nem,most is azt vettem! Nem olyan gyors mint az ótómatta de ez az igazi!
Kazes☻07-10-2021 23:31:32 // 8769
Botond122231-01-2019 21:04:05 // 8768
Sziasztok! Most csatlakoztam a klubhoz és tanácsot is kérnék rögtön,
Pár nap mulva kerül birtokunkba (illetve feleségem birtokába ) egy piros Giulietta 1.75tbi TCT.. 2016 39ekm (Engem rajta kívül egy Stelvio boldogít) Golfról váltott saját elhatározásból...
Tanácsokat szeretnék kérni hogy mit érdeme rajta cserélni ebben a "korban".
Olaj 5-15-30eKmnél volt de most is fogunk.
Hallottam hogy a TCTben ajánlott az olaj és hidraulika folyadék csere is.... de mikor?
Köszi a tanácsokat!
B
Pár nap mulva kerül birtokunkba (illetve feleségem birtokába ) egy piros Giulietta 1.75tbi TCT.. 2016 39ekm (Engem rajta kívül egy Stelvio boldogít) Golfról váltott saját elhatározásból...
Tanácsokat szeretnék kérni hogy mit érdeme rajta cserélni ebben a "korban".
Olaj 5-15-30eKmnél volt de most is fogunk.
Hallottam hogy a TCTben ajánlott az olaj és hidraulika folyadék csere is.... de mikor?
Köszi a tanácsokat!
B
linzenbold30-01-2019 22:02:58 // 8767
Van köztünk olyan aki ért az automata váltókhoz? Alfa 159 1.9jtdm
Egy hibát kellene beazonosítani hang alapján.
Egy hibát kellene beazonosítani hang alapján.
Lacza18-01-2019 07:22:25 // 8766
Sziasztok,ma vettem egy 166 2.4 jtd automatát.Lassú araszolások után világít az automata váltó hibajelzője.Leállítás,újraindítás után elalszik.A könyv azt írja,hogy túlmelegedett az olaj,vagy kevés van benne.Kérdés,mennyinek kell benne lennie,illetve ti milyen olajat használtok?Ezt is túl kell tölteni,mint a 159-ét?
Zoli8511-01-2019 09:39:56 // 8765
Sziasztok, érdeklődnék, hogy mik a tapasztalatok a Q-systemes 4 fokozatú automatáról?
köszi a válaszokat.
köszi a válaszokat.
vzsiros10-07-2018 11:57:28 // 8764
Nekem 4 éven keresztül volt 159 automatám. Imádtam, most tavasszal adtam el, és egy új Giuliettát vettem - automatával :D. A 159 szoktatott rá az automatára, nagyszerűen működik, és feleségem is meg én is nagyon megszerettük. Már csak automatával veszünk autót ;-)
'''''09-07-2018 19:06:08 // 8763
Írd be ezt a 159 topikba.Sokaknak van ott automata váltós,gyorsan kapsz a kérdésedre választ.
Hermész 8809-07-2018 15:10:53 // 8762
Sziasztok. Autó vásárlás előtt állok.
Egy 159 és volna a préda, automata váltóval.
Eddig semmit sem hallottam az Alfa automata váltókról.
Strapabíró váltók ezek? Vagy magas a meghibásodási arány?
Manualra átalakítani gondolom lehet,ha tönkre megy.
Köszönöm a válaszokat.
Egy 159 és volna a préda, automata váltóval.
Eddig semmit sem hallottam az Alfa automata váltókról.
Strapabíró váltók ezek? Vagy magas a meghibásodási arány?
Manualra átalakítani gondolom lehet,ha tönkre megy.
Köszönöm a válaszokat.
Peta7428-12-2017 12:35:42 // 8761
Sziasztok!Kiolvasták a kocsit 159 2,4 automata ezt írta ki Have gearbox checked!Erre a kiírásra voltam nagyon kíváncsi hogy milyen hibakódot hoz most már tudom P0817 Indítómotor hatástalanítás áramkör! Most kéne segítség hogy ez mit takar,lehet-e használni az autót úgy hogy ne károsodjon!Hol kell keresni a hibát ?Valószínű az önindítónál?
Redneck Viking06-04-2017 12:52:02 // 8760
Hali, meg tudnátok nekem mondani, az alfa 156 q-systemes váltüjába (aisin 50-40) menny olaj kell?
Bombi01-02-2017 21:42:37 // 8759
Oda is kiírtam, kaptam is jó pár választ.:)
Piritu - 1.000.00001-02-2017 20:37:32 // 8758
GOTO 159 topik :-)
Bombi01-02-2017 16:50:17 // 8757
Sziasztok!
Karácsonykor vettem egy 159-est kézi váltóval.
A motor 1,9 JTD 8 szelep. A váltó surrog 5-6-ban, SanyiJTD azt mondta ez a 8 szelepeseknél gyakori hiba és érdeklődjem meg jobban topikokban.
Valakinek van valami tapasztalata, látatlanba esetleg tipp? Olyasmi hangja van,mintha a fogaskerekek palástja súrlódna.
Előre is köszönöm!
Karácsonykor vettem egy 159-est kézi váltóval.
A motor 1,9 JTD 8 szelep. A váltó surrog 5-6-ban, SanyiJTD azt mondta ez a 8 szelepeseknél gyakori hiba és érdeklődjem meg jobban topikokban.
Valakinek van valami tapasztalata, látatlanba esetleg tipp? Olyasmi hangja van,mintha a fogaskerekek palástja súrlódna.
Előre is köszönöm!
Pityukoma27-11-2016 04:22:29 // 8756
Köszi a választ :-) átolvasgatom a fórumukat én is.
DKori26-11-2016 09:11:18 // 8755
Szia!
Én úgy tudom, hogy a Grandeban a DuaLogic névre keresztelt szerkezet van, ami Alfás nyelven gyakorlatilag a Selespeed (tehát a szerkezet az kézi...).
Anno VChrisnek volt a Grandesoknál ilyen, pl itt olvasgass szerintem:
http://forum.index.hu/Search/showArticleResult?topic_id=9128494&aq_ext=1&aq_text=dualogic
Ui: amennyire én emlékszem (régen követtem aktívabban a Grande topicot...) konkrétan a váltóra nem volt komoly panasza, egyéb dolgokkal szenvedett (de talán mondhatjuk, hogy pechesen belenyúlt rendesen...)
Én úgy tudom, hogy a Grandeban a DuaLogic névre keresztelt szerkezet van, ami Alfás nyelven gyakorlatilag a Selespeed (tehát a szerkezet az kézi...).
Anno VChrisnek volt a Grandesoknál ilyen, pl itt olvasgass szerintem:
http://forum.index.hu/Search/showArticleResult?topic_id=9128494&aq_ext=1&aq_text=dualogic
Ui: amennyire én emlékszem (régen követtem aktívabban a Grande topicot...) konkrétan a váltóra nem volt komoly panasza, egyéb dolgokkal szenvedett (de talán mondhatjuk, hogy pechesen belenyúlt rendesen...)
Pityukoma23-11-2016 19:59:22 // 8753
Sziasztok:-) valaki ismeri a Fiat (Grande Punto) MTA automata váltóját? Nem túl gyakori és én most szeretnék venni egy automata váltós olcsó autót (lehetőleg olasz vérrel) Sajna az Alfát el kell adnom, kell egy megbízható automata, mert annyira legyengültem hogy nehezemre esik a kuplungot kinyomnom. Az olcsó pedig hogy az Alfából a hitelem vég törlesszem, így anyagilag csak a gyógykezelésre tudok koncentrálni.
Esetleg megbízható automatát tudtok ajánlani?
Esetleg megbízható automatát tudtok ajánlani?
rinbanbo12-10-2016 21:06:58 // 8752
Helló mindenki
Sikerült szereznem egy 156-ost 2.0 selespeed-et..
Minden szép és jó volt 2 hónapig, míg nem elkezdett olyant csinálni a váltó, hogy ha váltok 2.-ból 3.-ba, akkor van hogy kihagyja és egyből 4. vát.
Ha vissza váltok tökéletesen mindig vált, csak ha felfele és csak a 3. hagyja ki, mi lehet a baja...?
Másik pedig, hogy az mitől lehet, hogy az alapjáratom eléggé ingadozó.
Hideg motornál jobban, de ha be van melegedve, akkor is egyenletlen.
Válaszotok előre is köszi...Üdv.Zoli.
Sikerült szereznem egy 156-ost 2.0 selespeed-et..
Minden szép és jó volt 2 hónapig, míg nem elkezdett olyant csinálni a váltó, hogy ha váltok 2.-ból 3.-ba, akkor van hogy kihagyja és egyből 4. vát.
Ha vissza váltok tökéletesen mindig vált, csak ha felfele és csak a 3. hagyja ki, mi lehet a baja...?
Másik pedig, hogy az mitől lehet, hogy az alapjáratom eléggé ingadozó.
Hideg motornál jobban, de ha be van melegedve, akkor is egyenletlen.
Válaszotok előre is köszi...Üdv.Zoli.
gyml09-09-2016 08:34:08 // 8751
Tehát akkor nem érdemes hibásat olcsón keresni. Vagyis elég rizikós.
osee_selespeed08-09-2016 20:42:48 // 8750
Ugyanaz, mint az előzőnél... Egy kalibrálástól kezdve, kuplung beállításon vagy relén át, a csillagos ég a határ. Lehet 2000ft-tól pár száz ezerig bármi. Így nem könnyű megmondani.
gyml08-09-2016 16:38:55 // 8749
Sziasztok!
Ezt az autót nem ismeri valaki? Mi lehet a baja? (tudom elég sok minden okozhatja, de mi a leggyakoribb?)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/147/alfa_romeo_147_2.0_twin_spark_selespeed-10513636
Érdemes egyáltalán hibás váltóval autót venni és megjavítani?
Ezt az autót nem ismeri valaki? Mi lehet a baja? (tudom elég sok minden okozhatja, de mi a leggyakoribb?)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/147/alfa_romeo_147_2.0_twin_spark_selespeed-10513636
Érdemes egyáltalán hibás váltóval autót venni és megjavítani?
Redneck Viking19-08-2016 20:40:23 // 8748
Generator/aksi gond okozhatja az automata (aisin 50-40) valato rendellenes mukodeset? 2-3stor egve maradt a toltesvisszajelzo lampa ((bar ujrainditasnal elaludt)
Aksi 13,5-13,1kozt lett bemerve
Aksi 13,5-13,1kozt lett bemerve
roland14714-08-2016 10:55:06 // 8747
Sziasztok!
Sajnos elkezdte kidobálni az autó a 6. fokozatot autópályán!Mi lehet ennek az oka?
Ha valakinek volt már ilyen v.tudna segíteni,hogy mi lehet az ok,megköszönném!
Üdv!
Sajnos elkezdte kidobálni az autó a 6. fokozatot autópályán!Mi lehet ennek az oka?
Ha valakinek volt már ilyen v.tudna segíteni,hogy mi lehet az ok,megköszönném!
Üdv!
osee_selespeed05-08-2016 18:55:15 // 8746
Győrben tudok ajánlani automata váltókkal foglalkozó professzort. :) Ha érdekel...
Redneck Viking05-08-2016 15:26:48 // 8745
aisin 50-40-es váltóhoz értő kolega volna itt?
osee_selespeed31-07-2016 15:34:48 // 8744
Mint fő hibaokozó. Kevesen értenek valóban hozzá.
osee_selespeed31-07-2016 15:32:08 // 8743
Tippelni tudnék ezt-azt. De leginkább a szerelő tudatlanságára gondolok, aki végezte a kuplung cserét.
gyml29-07-2016 23:35:47 // 8742
Mi okozhat ilyen hibaképet? Gyanús azért hogy kupplungot cseréltek és utána lett rossz.
osee_selespeed29-07-2016 15:20:29 // 8741
Hááát... Szerintem ott nem számítógéppel megoldható hiba lehet.
gyml29-07-2016 14:17:39 // 8740
Sziasztok!
Ezt az autót ismeri valaki?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_2.0_16v_t._spark_distinctive_selespeed_selespeed-bor-10421483
Lehetséges hogy csak egy új adaptálás kellene a kupplungcsere után?
Ezt az autót ismeri valaki?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_2.0_16v_t._spark_distinctive_selespeed_selespeed-bor-10421483
Lehetséges hogy csak egy új adaptálás kellene a kupplungcsere után?
szuhi16426-02-2016 22:33:47 // 8739
Sziasztok!
Mennyire bonyolult egy 166 2,4jtd-t átalakítani automata váltósból manuális váltóssá?
Köszönöm előre is a válaszokat!
Üdv.
Mennyire bonyolult egy 166 2,4jtd-t átalakítani automata váltósból manuális váltóssá?
Köszönöm előre is a válaszokat!
Üdv.
Béci Ɨ|ѯ05-09-2015 14:50:27 // 8738
Szatmári Gabi szakértője a selespeednek. Itt az amorén Szatyi néven megtalálod.
Csabo2205-09-2015 14:46:40 // 8737
Szia
SW frissitést sztem csak gyári műszerrel lehet elvégezni, olyanom nincsen. Én a Szamosi szervizbe vinném, vagy legalább olyanba, ahol ha kiejted a Selespeed szót, akkor nem néznek a kantáros figurák úgy mint egy másik bolygóról érkezettre :)
SW frissitést sztem csak gyári műszerrel lehet elvégezni, olyanom nincsen. Én a Szamosi szervizbe vinném, vagy legalább olyanba, ahol ha kiejted a Selespeed szót, akkor nem néznek a kantáros figurák úgy mint egy másik bolygóról érkezettre :)
Eszti 14703-09-2015 20:02:36 // 8736
szia!
te értessz a robotváltóhoz? programod is van hozzá?
te értessz a robotváltóhoz? programod is van hozzá?
Eszti 14703-09-2015 18:35:03 // 8735
Sziasztok!
s.o.s. selespeed specialistát keresek aki rugalmas, és tényleg ért hozzá és programmal is rendelkezik, szoftverfrissitésre lenne szükségem legalább is ezt mondták!!!
alfa 147 2.0 benzines selespeed 2001-es évj-ról lenne szó, ami kiesett a mindennapi használatból mert néha nem hajlandó sebeségbe tenni magát és elindulni stb még sorolhatnám , de mindenki csak találgat a probléma pedig megoldásra vár!!
Előre is köszönöm!
s.o.s. selespeed specialistát keresek aki rugalmas, és tényleg ért hozzá és programmal is rendelkezik, szoftverfrissitésre lenne szükségem legalább is ezt mondták!!!
alfa 147 2.0 benzines selespeed 2001-es évj-ról lenne szó, ami kiesett a mindennapi használatból mert néha nem hajlandó sebeségbe tenni magát és elindulni stb még sorolhatnám , de mindenki csak találgat a probléma pedig megoldásra vár!!
Előre is köszönöm!
Csabo2224-08-2015 17:21:18 // 8734
Sziasztok
Vettem egy 147 selespeed-et, amit "vezérlőegység" hibával adtak el. Az autó bontás alatt áll, de a motor még benne van, tennék egy próbát a selespeed felélesztésére, mert nem hiszem, h menthetetlen a dolog, csak nem akartak vele foglalkozni ezért inkább eladták.
A váltó N-ben azaz üresben áll, nem vesz be semmilyen fokozatot.
A hidraulika valahol ereszti az olajat, mert pár nap állás után olajfolt keletkezett a kocsi alatt. A sárvédő melletti tartályban ezért az olajszint nem éri el a nivó alját sem.
A fedélzeti comp nem ir semmiféle selespeed hibát (csak féklámpa hiba van).
A szivattyú gyújtás ráadásra vagy vezető ajtó nyitásra bekapcsol, csak szegénynek vajmi kevés olajból kéne nyomást felépiteni :)
Az akksi melletti relét és csatlakozóját megtisztitottam a korróziótól, illetve a selespeed ecu-ról érkező stekkert is. Selespeed ecu-t majd folyadék pótlás és légtelenités után szándékoztam kiolvasni, feltételezem az ecu nem szokott tönkremenni (beázásnak nyomát nem láttam ott amitől nagy eséllyel tönkremehet).
Mielőtt bármi egyebet is csinálnék fel kéne töltenem szükséges szintre a hidraulika tartályt és légteleniteni kéne a rendszert.
Mi ennek a módja (van teljes verziós MES-em és ELM kébel is)?
Csak tutela CS Speed-et használhatok, vagy átmenetileg egy automata váltó/hidraulika tutela GI/A is megfelelő (utóbbi van itthon)?
Köszönöm a segitséget.
Vettem egy 147 selespeed-et, amit "vezérlőegység" hibával adtak el. Az autó bontás alatt áll, de a motor még benne van, tennék egy próbát a selespeed felélesztésére, mert nem hiszem, h menthetetlen a dolog, csak nem akartak vele foglalkozni ezért inkább eladták.
A váltó N-ben azaz üresben áll, nem vesz be semmilyen fokozatot.
A hidraulika valahol ereszti az olajat, mert pár nap állás után olajfolt keletkezett a kocsi alatt. A sárvédő melletti tartályban ezért az olajszint nem éri el a nivó alját sem.
A fedélzeti comp nem ir semmiféle selespeed hibát (csak féklámpa hiba van).
A szivattyú gyújtás ráadásra vagy vezető ajtó nyitásra bekapcsol, csak szegénynek vajmi kevés olajból kéne nyomást felépiteni :)
Az akksi melletti relét és csatlakozóját megtisztitottam a korróziótól, illetve a selespeed ecu-ról érkező stekkert is. Selespeed ecu-t majd folyadék pótlás és légtelenités után szándékoztam kiolvasni, feltételezem az ecu nem szokott tönkremenni (beázásnak nyomát nem láttam ott amitől nagy eséllyel tönkremehet).
Mielőtt bármi egyebet is csinálnék fel kéne töltenem szükséges szintre a hidraulika tartályt és légteleniteni kéne a rendszert.
Mi ennek a módja (van teljes verziós MES-em és ELM kébel is)?
Csak tutela CS Speed-et használhatok, vagy átmenetileg egy automata váltó/hidraulika tutela GI/A is megfelelő (utóbbi van itthon)?
Köszönöm a segitséget.
AngeloDivina16-05-2015 19:19:55 // 8733
Én is szívesen olvasnék egy ilyen írást!!!
DieselManiaco(NagyVad)31-03-2015 11:53:25 // 8732
Szépen megkérném a Sportronic tulajdonosokat hogy írjanak egy kis okosítást az automata váltóról,milyen vele az élet,hibák,mire kell figyelni ha ilyennel vennél autót és hasonló általános kérdésekben.Köszönöm:)
Balázs_GdF03-12-2014 15:10:57 // 8730
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy a selespeed váltórobot megegyezik-e egy 2.0TS 147-esben, illetve egy 2.0 JTS 156-osban? Csak mert bontottat keresek a 156-omba, és nem találok típusazonosat. Vagy melyik típusoké kompatibilis egymással?
Tudnátok abban segíteni, hogy a selespeed váltórobot megegyezik-e egy 2.0TS 147-esben, illetve egy 2.0 JTS 156-osban? Csak mert bontottat keresek a 156-omba, és nem találok típusazonosat. Vagy melyik típusoké kompatibilis egymással?
mesa31-10-2014 13:17:25 // 8729
Nézd át a csövet, mert valahol elengedte!
Ha a nyomástartó gömbben elhasználódik a membrán, ott is eltűnhet a folyadék. HA nincs meg a nyomás,a szivattyú bekapcsol!
Ha van hangja a szivattyúnak, az pontosan azt jelenti, hogy semmi baja, NE cseréld feleslegesen.
A tartályt nálunk is forgalmazza egy cég, kb 27-30e Ft, de eBAy-ről is lehet újonnan rendelni.
De mondom először a fekete csöveket nézd át, az nem kerül semmibe! Utána az elektromos vezetékeket, mert lehet a nyomásérzékelő csatlakozója oxidált
Remélem rendbe jön
Fiat ECUSCAN, Multi Ecu scan tökéletes.
Csak sokan elfelejtik, hogy egy szelepet ki is kell tekerni, önmagában nem fog légteleníteni a szoftver, csak elvégzi a pumpálást
Ha a nyomástartó gömbben elhasználódik a membrán, ott is eltűnhet a folyadék. HA nincs meg a nyomás,a szivattyú bekapcsol!
Ha van hangja a szivattyúnak, az pontosan azt jelenti, hogy semmi baja, NE cseréld feleslegesen.
A tartályt nálunk is forgalmazza egy cég, kb 27-30e Ft, de eBAy-ről is lehet újonnan rendelni.
De mondom először a fekete csöveket nézd át, az nem kerül semmibe! Utána az elektromos vezetékeket, mert lehet a nyomásérzékelő csatlakozója oxidált
Remélem rendbe jön
Fiat ECUSCAN, Multi Ecu scan tökéletes.
Csak sokan elfelejtik, hogy egy szelepet ki is kell tekerni, önmagában nem fog légteleníteni a szoftver, csak elvégzi a pumpálást
Rafi14725-10-2014 21:44:39 // 8728
Köszönöm a tanácsokat és véleményeket. Mindenképpen hozzáértőt keresnék hozzá, de eddig még sajnos nem sikerült.
A szivattyú már évekkel ezelőtt lett cserélve. Akkor újat kapott, tisztán emlékszem, mert karácsony előtt pár nappal kb. 100.000-be fájt!
Azért még bízom benne, hogy egy légtelenítés megoldja a problémát. Persze nagy kérdés hogy miért tűnt el az olaj a tartályból....
A szivattyú már évekkel ezelőtt lett cserélve. Akkor újat kapott, tisztán emlékszem, mert karácsony előtt pár nappal kb. 100.000-be fájt!
Azért még bízom benne, hogy egy légtelenítés megoldja a problémát. Persze nagy kérdés hogy miért tűnt el az olaj a tartályból....
osee_selespeed25-10-2014 10:07:40 // 8727
Szerintem is levegőtleníteni kéne legelőször. MES-el lehet.
Imyx25-10-2014 07:27:22 // 8726
Én is a szivattyú meghibásodására tippelnék. Amikor nálam megállt, semmilyen fokozatot nem lehetett váltani. A szivattyút ne újítsd fel, inkább bontottat vegyél, nekem a felújított nem sokáig bírta...
Abarai24-10-2014 21:30:05 // 8725
Utántölteni nem elég, légteleníteni is kell. Examinerrel biztosan lehet, de talán az AlfaDiag vagy a MES is elég.
Az állandó vagy legalábbis gyakori szivattyúhang emiatt is lehet, de az sincs kizárva, hogy haldoklik a szivattyúd.
A legjobban azzal jársz, ha megmutatod egy szerelőnek, aki látott már Selespeedet. :/
Az állandó vagy legalábbis gyakori szivattyúhang emiatt is lehet, de az sincs kizárva, hogy haldoklik a szivattyúd.
A legjobban azzal jársz, ha megmutatod egy szerelőnek, aki látott már Selespeedet. :/
Rafi14724-10-2014 18:55:59 // 8724
Leírom a problémám hátha van valakinek használható ötlete...
Kb. 2 hetes parkolás után indítva az autót "Selespeed rendszer hiba"üzenet érkezett.
Pár kóbor kör a parkolóban, és tényleg nem stimmel valami. A sebességeket hol veszi, hol nem, vagy ha igen akkor össze vissza, sokszor üresben landol. Közben folyamatosan dobálja a hibaüzenetet.
Ellenőrzés után látom, hogy a tartályból teljesen eltűnt az olaj. (Szoktam ellenőrizni, eddig ilyen még nem volt!)
Rendeltem Tutela CS Speed-et, majd utántöltés után reménykedtem hogy a probléma megoldódik. Sajnos nem. A hibaüzenetet dobálja folyamatosan, ezért kipróbálni sem mertem az autót.
Ezután fedeztem fel egy szerintem fontos dolgot. Egy folyamatosan ismétlődő, lüktető hang hallatszik a motortérből a tartály alól. Szerintem a szivattyú. Mintha folyamatosan pumpálna valamiért. A tartályban az olaj megmarad, de ott is látszik, hogy folyamatosan pumpál valami. Járó motor mellett ez megy folyamatosan.....pumpálás és folyamatos hibaüzenetek.
Esetleg valakinek ötlete???
Előre is köszönöm.
Kb. 2 hetes parkolás után indítva az autót "Selespeed rendszer hiba"üzenet érkezett.
Pár kóbor kör a parkolóban, és tényleg nem stimmel valami. A sebességeket hol veszi, hol nem, vagy ha igen akkor össze vissza, sokszor üresben landol. Közben folyamatosan dobálja a hibaüzenetet.
Ellenőrzés után látom, hogy a tartályból teljesen eltűnt az olaj. (Szoktam ellenőrizni, eddig ilyen még nem volt!)
Rendeltem Tutela CS Speed-et, majd utántöltés után reménykedtem hogy a probléma megoldódik. Sajnos nem. A hibaüzenetet dobálja folyamatosan, ezért kipróbálni sem mertem az autót.
Ezután fedeztem fel egy szerintem fontos dolgot. Egy folyamatosan ismétlődő, lüktető hang hallatszik a motortérből a tartály alól. Szerintem a szivattyú. Mintha folyamatosan pumpálna valamiért. A tartályban az olaj megmarad, de ott is látszik, hogy folyamatosan pumpál valami. Járó motor mellett ez megy folyamatosan.....pumpálás és folyamatos hibaüzenetek.
Esetleg valakinek ötlete???
Előre is köszönöm.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
343
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?