Forum >> Automata vs kézi váltó
mesa19-08-2011 09:49:35 // 8523
Pedig még hangot is ad ki, csipog! :)
csocsi18-08-2011 19:10:18 // 8521
A garázsban mindig üresben állítom le, de nem tünt fel, hogy villogna.
csocsi18-08-2011 19:09:17 // 8520
Na, megnéztem. Nálam sem jelentkezett ilyesmi.
Tippem az lenne, hogy valaki hozzáértőhöz kell fordulni.
Piri vagy esetleg más.
Tippem az lenne, hogy valaki hozzáértőhöz kell fordulni.
Piri vagy esetleg más.
Abarai18-08-2011 14:17:20 // 8519
Igen, mindig 1-ben allitom le. Amugy az elobb pont nem villogott. Asszem, a csillagok allasatol fugg.
mesa18-08-2011 11:47:11 // 8517
Úgy, hogy közben sebességben hagytad, ahogy kell? Mert ha N-be teszed, akkor villog, gyárilag!
csocsi18-08-2011 10:03:30 // 8516
Nemsokára mennem kell, meg fogom nézni, hogy nálam van-e ilyen.
Abarai18-08-2011 10:02:08 // 8515
Pár másodpercig világít, utána 10-12 másodpercig villog.
csocsi18-08-2011 09:15:00 // 8514
Meddig villog??
Az enyémben nem emlékszem, hogy csinálna ilyet, de meg fogom nézni.
Az enyémben nem emlékszem, hogy csinálna ilyet, de meg fogom nézni.
Abarai16-08-2011 14:24:18 // 8513
Leállítás után néha villog a Selespeed lámpája. Addig rendben van, hogy miután a motor leáll, pár másodpercig még világít, de utána ki kéne aludnia, nem? Arra akarok rájönni, mitől kezd villogni kialvás helyett. Működés közben nem tapasztaltam semmi abnormálisat.
mesa02-08-2011 11:15:36 // 8512
Elfelejtettem ide is megírni, hogy az én problémám LMM cserével teljes mértékben megszűnt!
Kuplung utánállítást majd én is megeszközlöm, csak előbb 215/45 gumit kell szereznem a szálszakadt B1 miatt :(
Kuplung utánállítást majd én is megeszközlöm, csak előbb 215/45 gumit kell szereznem a szálszakadt B1 miatt :(
Imyx31-07-2011 13:12:43 // 8511
Kuplung kicserélve! :). Sokkal olcsóbb, mint az ember gondolná :-). Köszönet érte Szatyinak, a Selespeed mesternek.
Alfa_156_lapi24-07-2011 09:15:32 // 8510
Gondoltam, hátha többünk hasznára válik:
a Selespeed egységből ( nem a "gömböcből") folyt az olaj, mindenképpen gyors, szakszerű beavatkozást igényelt.
Némi keresgélés után rátaláltam Szatmári Gáborra (Alfa-Szatmári), aki szakszerűen cserélte a tömítést, nem folyik az olaj.
Amit nem tudtam az annyi, hogy kuplungcsere után műszerrel be kell állítani, mert nem állítja magát, mint másik autók, ez is megtörtént, sokkal szebben vált (le-fel) a selespeed, mint előtte. Remélem ez sokáig így is marad.
A szerelőt csak ajánlani tudom, nagyon korrekt, hozzáértő, alfás cartárs, árakkal sincs elszállva:
Budapest, III ker. Szatmári Gábor 06-20-9807943
a Selespeed egységből ( nem a "gömböcből") folyt az olaj, mindenképpen gyors, szakszerű beavatkozást igényelt.
Némi keresgélés után rátaláltam Szatmári Gáborra (Alfa-Szatmári), aki szakszerűen cserélte a tömítést, nem folyik az olaj.
Amit nem tudtam az annyi, hogy kuplungcsere után műszerrel be kell állítani, mert nem állítja magát, mint másik autók, ez is megtörtént, sokkal szebben vált (le-fel) a selespeed, mint előtte. Remélem ez sokáig így is marad.
A szerelőt csak ajánlani tudom, nagyon korrekt, hozzáértő, alfás cartárs, árakkal sincs elszállva:
Budapest, III ker. Szatmári Gábor 06-20-9807943
mesa13-07-2011 10:28:00 // 8508
Az alapjáratit külön cserélted? Én úgy tudom, hogy csak egyben lehet kapni a pillangószeleppel - persze nincs kizárva, hogy lehúzásos szöveg, amit nekem adtak elő :)
csocsi05-07-2011 20:54:40 // 8507
EZ érdekes.
Nekem gázadás után nem esett vissza a fordulat. A kiolvasás kiderítette, hogy megadta magát az alapjárati, akkor cseréltem.
Rosszabb helyre is tudtál volna írni :))))
Nekem gázadás után nem esett vissza a fordulat. A kiolvasás kiderítette, hogy megadta magát az alapjárati, akkor cseréltem.
Rosszabb helyre is tudtál volna írni :))))
mesa05-07-2011 13:09:03 // 8506
Köszi szépen!
Az a baj, hogy nem tudom, hogy egyáltalán ez e a baj. Hibakódot nem dob, illetve egy P0220-at, de a pedál nyomási szöge grafikonon jónak tűnik - ebből következtettem erre a hibára ...
A jelenség annyi, hogy amikor beindítom szinte azonnal leáll. 2-3. indítózásra elkapja, de van amikor vissza is durrog. Ha megint lekapcsolom, akkor meg mintha mi sem történt volna szinte hibátlanul forog a motor. Szóval nem pont ide illő tünet, nem is tudom, megszokásból írtam ide ;D
Az a baj, hogy nem tudom, hogy egyáltalán ez e a baj. Hibakódot nem dob, illetve egy P0220-at, de a pedál nyomási szöge grafikonon jónak tűnik - ebből következtettem erre a hibára ...
A jelenség annyi, hogy amikor beindítom szinte azonnal leáll. 2-3. indítózásra elkapja, de van amikor vissza is durrog. Ha megint lekapcsolom, akkor meg mintha mi sem történt volna szinte hibátlanul forog a motor. Szóval nem pont ide illő tünet, nem is tudom, megszokásból írtam ide ;D
Inter156 (il mascalzone)04-07-2011 20:12:39 // 8505
Szóval még nem vagy túl a cserén?
Kíváncsi leszek műtét után mi a helyzet...mibe fájt meg ilyenek:))))))))
Kíváncsi leszek műtét után mi a helyzet...mibe fájt meg ilyenek:))))))))
csocsi04-07-2011 19:14:32 // 8504
Hali :))
Kicsit messze van tőled, de falcock-val beszélj. Neki valszeg akadhat még a tarsolyban.
Kicsit messze van tőled, de falcock-val beszélj. Neki valszeg akadhat még a tarsolyban.
mesa03-07-2011 18:37:53 // 8503
Ha van valakinek egy elfekvő, működőképes alapjárati motorja, szóljon,mert érdekelne!
hl7424-05-2011 16:33:52 // 8502
Jah, most volt időm elvinni egy körre, minden rendben, és soha még ilyen pöccre nem indult, szóval bizakodó vagyok. :)
hl7424-05-2011 16:33:13 // 8501
Szóval akkor, a helyzet így áll:
állítani kellett a kuplungon, sajnos elég sokat. Szatyi jött az ugyanolyan színű 45-ösével, megcsinálta. Sajnos lassan csere esedékes. Viszont, a kis robot rendben van, nagyon jó állapotú, kap még egy adag olajat, és szorgoskodhat tovább. :)
állítani kellett a kuplungon, sajnos elég sokat. Szatyi jött az ugyanolyan színű 45-ösével, megcsinálta. Sajnos lassan csere esedékes. Viszont, a kis robot rendben van, nagyon jó állapotú, kap még egy adag olajat, és szorgoskodhat tovább. :)
Janka 2.024-05-2011 12:14:24 // 8500
Nekem is csinálta ez a kanyarban leváltásnál parát, nekem konkrétan le is állt az autó...
Gondolhatod... :S De ne aggódj, annyira azért nem ördöngősség a selespeed rendszer!!
Drukkolok!!! :)
Gondolhatod... :S De ne aggódj, annyira azért nem ördöngősség a selespeed rendszer!!
Drukkolok!!! :)
hl7423-05-2011 15:43:34 // 8499
Én is vmi eletronikus gebaszra tippelnék, de!
Amint kiértem az autóútra, 70 kilométeren keresztül (végig 4-esben, 5-ösben)semmi hiba nem volt. Amint beértem a városba, első lámpás kanyarnál megint kiírta...
A váltó nem dobál, tökéletesen vált, mind automatikusan, mind manuálisan. A kormány szervó szűnt meg egy pillanatra... (amúgy City üzemmódot soha nem kapcsolom be)
Beszéltem a Szatmári Gáborral, holnap megpróbálunk kiokoskodni valamit...
Amint kiértem az autóútra, 70 kilométeren keresztül (végig 4-esben, 5-ösben)semmi hiba nem volt. Amint beértem a városba, első lámpás kanyarnál megint kiírta...
A váltó nem dobál, tökéletesen vált, mind automatikusan, mind manuálisan. A kormány szervó szűnt meg egy pillanatra... (amúgy City üzemmódot soha nem kapcsolom be)
Beszéltem a Szatmári Gáborral, holnap megpróbálunk kiokoskodni valamit...
mesa22-05-2011 23:11:10 // 8498
A leírtakból általános elektromos bura tippelnék, ez összességében nem Selespeed specifikus hiba
A kanyarból kidobálja jelenség csak City módban történik meg, nyugodtan ellenőrizd. Ennek oka lehet a kanyarban eláramló, nem megfelelőszintű hidraulika folyadék, illetve a nagynyomású szivattyú szénkeféinek kopottsága
A kanyarból kidobálja jelenség csak City módban történik meg, nyugodtan ellenőrizd. Ennek oka lehet a kanyarban eláramló, nem megfelelőszintű hidraulika folyadék, illetve a nagynyomású szivattyú szénkeféinek kopottsága
csocsi22-05-2011 20:25:31 // 8497
Nem gyűjtöm a pontokat, de tartsunk össze.
Imyx22-05-2011 20:15:31 // 8496
Nálad a pont! :P :D.
csocsi22-05-2011 20:11:08 // 8495
Az független az elektronikától :))
Imyx22-05-2011 19:57:23 // 8494
Ajajj, nálam sem zökkenőmentes a dolog :-). Épp kuplung csere előtt állok :)).
csocsi22-05-2011 19:27:56 // 8493
Igen, azt hiszem ő az.
Ne kenődj el. Mindenkinek túl kell esni hasonlón :((((
A váltóval kadt gondom nekem is, de már rendben van.
Szerintem egyik cartárs sem úszta meg ezt, bár gondolom ez nem vígasztal téged sem.
Ne kenődj el. Mindenkinek túl kell esni hasonlón :((((
A váltóval kadt gondom nekem is, de már rendben van.
Szerintem egyik cartárs sem úszta meg ezt, bár gondolom ez nem vígasztal téged sem.
hl7422-05-2011 19:25:03 // 8492
Ok köszi.
Nagyon el vagyok kenődve mert eddig a pont Selespeeddel a legkisebb hiba sem volt... :\
Szatyi talán a pesti cartárs, hétfőn megpróbálom elérni.
Nagyon el vagyok kenődve mert eddig a pont Selespeeddel a legkisebb hiba sem volt... :\
Szatyi talán a pesti cartárs, hétfőn megpróbálom elérni.
Whiteskull22-05-2011 19:16:18 // 8491
Én még csak párszor, de határozottan tetszik. :)))
csocsi22-05-2011 19:15:04 // 8490
Egyetértek barátom :))
Immár 6 éve teszem ezt.
Immár 6 éve teszem ezt.
Whiteskull22-05-2011 19:12:44 // 8489
Mert nincs is jobb annál, mikor lehet nyomkodni a gombokat! :)))
csocsi22-05-2011 19:11:24 // 8488
Tippem nincs, nekem még nem jelentkezett ilyen hiba.
Szerelőt ajánlani viszont tudok. Piri, Kulcson lakik és tag itt.
Ő képben van ezekkel a tengeri herkentyűkkel kapcsolatban, én is odaviszem a szekeret.
Ha visszaolvasol valamelyik cartárs azt hiszem valahol Pesten volt egy cartársnál aki szintén kiigazodik ezeken a váltókon. Valamelyiket keresd fel.
remélem sikerül mihamarabb rendbetenni a gépet :))
Szerelőt ajánlani viszont tudok. Piri, Kulcson lakik és tag itt.
Ő képben van ezekkel a tengeri herkentyűkkel kapcsolatban, én is odaviszem a szekeret.
Ha visszaolvasol valamelyik cartárs azt hiszem valahol Pesten volt egy cartársnál aki szintén kiigazodik ezeken a váltókon. Valamelyiket keresd fel.
remélem sikerül mihamarabb rendbetenni a gépet :))
hl7422-05-2011 18:03:27 // 8487
Sziasztok,
sajnos úgy tűnik eljött az ideje az első Selespeed meghibásodásnak nálam is.
Selespeed system failure hibát ír ki, mindig akkor, amikor kanyarhoz érve lassítok és automatikusan visszavált. Ezzel egyidejűleg előfordult az is, mintha a kormány szervó elszállt volna, kb. 1 másodpercig. Kb. mintha levettem volna a gyújtást, vagy a kormányzár bekapcsolt volna. Mondanom sem kell, nem volt kellemes jelenség a kanyar közepén...
Ezt 2x csinálta, aztán még 2x írt ki hibát, de akkor már nem volt gond a kormánnyal. Viszont szintén írt egy motorolaj nyomás túl alacsony hibát, holott volt olaj bőven.
Nem nagyon szeretnék így tovább közlekedni, ha van tippetek, mi lehet ez, tényleg Selespeed vagy inkább valami más elektromos / elektronikai hiba, azt megköszönöm!
sajnos úgy tűnik eljött az ideje az első Selespeed meghibásodásnak nálam is.
Selespeed system failure hibát ír ki, mindig akkor, amikor kanyarhoz érve lassítok és automatikusan visszavált. Ezzel egyidejűleg előfordult az is, mintha a kormány szervó elszállt volna, kb. 1 másodpercig. Kb. mintha levettem volna a gyújtást, vagy a kormányzár bekapcsolt volna. Mondanom sem kell, nem volt kellemes jelenség a kanyar közepén...
Ezt 2x csinálta, aztán még 2x írt ki hibát, de akkor már nem volt gond a kormánnyal. Viszont szintén írt egy motorolaj nyomás túl alacsony hibát, holott volt olaj bőven.
Nem nagyon szeretnék így tovább közlekedni, ha van tippetek, mi lehet ez, tényleg Selespeed vagy inkább valami más elektromos / elektronikai hiba, azt megköszönöm!
Janka 2.006-05-2011 13:03:40 // 8486
A kis gömbőc tizenpárból megvan, kinek mik a lehetőségei :) , nem vészes szerencsére.
Nekem e-miatt (is + kuplung) dobálta ki üresbe megállásnál, vagy elindulás előtt.
NAGYON szar volt már a váltóm a javítás előtt - lassú is, mint ahogy írod Neked is.
Nekem e-miatt (is + kuplung) dobálta ki üresbe megállásnál, vagy elindulás előtt.
NAGYON szar volt már a váltóm a javítás előtt - lassú is, mint ahogy írod Neked is.
Imyx04-05-2011 19:30:58 // 8485
A kuplung kar folyamatosan mozog jobbról-balra, amikor üresben van, mintha a nem létező kuplung pedált benyomnád. Ha mondjuk 4-esben van a kuplung kar mozog, és ezáltal csúszik. Holnap megpróbálom felvenni videóra :-), bár elég kevés a hely az akksi mellet.
mesa04-05-2011 19:13:26 // 8484
Imyx: hogy érted, hogy mozog? Mocorg? 2 perc tán üresbe teszi magát, vag yh akinyitod járó motornál az ajtót. Egyébként nem hiszem ...
Janka 2.0: Mibe fájt egy új nyomástartó gömböcke, ha szabad érdeklődnöm? A kuplungomat nekem is már hozzá kellene állítani szoftveresen, mert mostanában tovább gondolkodik, cselekvés előtt:)
Janka 2.0: Mibe fájt egy új nyomástartó gömböcke, ha szabad érdeklődnöm? A kuplungomat nekem is már hozzá kellene állítani szoftveresen, mert mostanában tovább gondolkodik, cselekvés előtt:)
Imyx04-05-2011 18:43:14 // 8483
Beteszem ide is, végül is ez ebbe a topicba illik :).
Selespeed Alfanal találkozott már valaki azzal, hogy alapjáraton a kuplung kar mozog?? Tehát akkor is mozog a kuplung kar, ha nincs váltás.
Csak kíváncsiságból, hogy csak engem érnek ilyenek?? :-))
Selespeed Alfanal találkozott már valaki azzal, hogy alapjáraton a kuplung kar mozog?? Tehát akkor is mozog a kuplung kar, ha nincs váltás.
Csak kíváncsiságból, hogy csak engem érnek ilyenek?? :-))
Janka 2.023-04-2011 10:27:43 // 8482
Óriási köszönet Szatyi -nak, mivel sikeresen orvosolta a problémámat!!!! :)
Kuplung csere - már nagyon érett - és a nyomástartó gömb a sele-hez.
Jobb, mint új korában, visszatért az F1 feeling! :)))
Kuplung csere - már nagyon érett - és a nyomástartó gömb a sele-hez.
Jobb, mint új korában, visszatért az F1 feeling! :)))
Janka 2.012-04-2011 13:32:58 // 8481
Üdv robotot dolgoztató cartársak :)
Leírom az "esetet", én így jártam most:
Pár napja kezdte el csinálni az autóm, hogy megállásnál üresezés, vagy roszabb esetben az elindulás után 5-10 percen belül ahogy lassítok, és pakolgat vissza, autó leáll. Iletve ha max fordulat környékén akarok felfelé váltani, go to üres.. :S
Ma voltam Szatyi kollegánál, a következőkre derült fény:
Kuplungom csere érett - ezt sejtettem is, hogy örökké nem bírja - , illetve a kuplung szelepemet vette be hibának.
Remélem másnál nincs / nem lesz ilyen hiba, de ha mégis, hátha u.e a baj.
Szatyi-t messzemenőkig ajánlom, képben van abszolút sele ügyben, kicsit állított a kuplungomom + teszter...
Dolgozunk az ügyön :))
Leírom az "esetet", én így jártam most:
Pár napja kezdte el csinálni az autóm, hogy megállásnál üresezés, vagy roszabb esetben az elindulás után 5-10 percen belül ahogy lassítok, és pakolgat vissza, autó leáll. Iletve ha max fordulat környékén akarok felfelé váltani, go to üres.. :S
Ma voltam Szatyi kollegánál, a következőkre derült fény:
Kuplungom csere érett - ezt sejtettem is, hogy örökké nem bírja - , illetve a kuplung szelepemet vette be hibának.
Remélem másnál nincs / nem lesz ilyen hiba, de ha mégis, hátha u.e a baj.
Szatyi-t messzemenőkig ajánlom, képben van abszolút sele ügyben, kicsit állított a kuplungomom + teszter...
Dolgozunk az ügyön :))
Laller15631-03-2011 09:23:42 // 8480
A motormosást is jól gondold meg!!!Nekem azt mondták(Autóház Budaörs),hogy óvatosan(legalábbis ilyen sterimobos brigéciós mosás),mert hajlamos az a kevés kis elektronika ami a motortérbe van:) beázni.És utána csak a tréler marad!!!Nem tudom már ki írta de olvastam egy ilyen blogbejegyzést(valaki 166-os nagyvad vs. motormosás).És sajna a víz nyert :(
Azt a robotika olaj dolgot meg nézesd meg minél hamarább mert nagyon sok folyik akkor ha ilyen gyakran kell töltened!
Azt a robotika olaj dolgot meg nézesd meg minél hamarább mert nagyon sok folyik akkor ha ilyen gyakran kell töltened!
Imyx23-02-2011 20:35:44 // 8479
Kösz az infókat :-). Most jól megy a gép, de attól tartok,az olajfolyást javascript:%20//;most sem sikerült megszüntetni, valahol máshol folyik el, nem a nagynyomású csőnél. Majd nyáron motormosás :), aztán kiderül, hol folyik :). Most 1,5 hétig bírja.
Legutóbb a motornál folytó szelep (vagy pillangó?) hibát írt ki, most ki lett takarítva, kíváncsi leszek, lesz-e valami változás.
Direktszűrőt használtam, szerettem nagyon, csak most egy picit tartok belerakni a JTS-be. Féltem ezt a motort :). Még megfontolom, de inkább a kipuff :)).
Legutóbb a motornál folytó szelep (vagy pillangó?) hibát írt ki, most ki lett takarítva, kíváncsi leszek, lesz-e valami változás.
Direktszűrőt használtam, szerettem nagyon, csak most egy picit tartok belerakni a JTS-be. Féltem ezt a motort :). Még megfontolom, de inkább a kipuff :)).
mesa22-02-2011 13:10:01 // 8478
Még valami: nem veszem el a gázról a lábam sosem, illetve, ha lusta vagyok kézzel lefelé váltani, akkor egy pillanatra elveszem és berúgom a gázpedált, ettől vissza vált egyet vagy kettőt, rúgás intenzitásának függvényében
Ha felfelé akarom hogy váltson, akkor érzetre valahol a max forgatónyomaték környékén megtorpanok a gázadással, és akkor feljebb lép, de ilyenkor mindig van egy kis pauza, ami azért zavaró
Utazásaim 90 százalékában benyomom a City gombot, és inkább mással foglalkozom :)
Ha a sárga jel kigyullad a műszerfaladon, az nem váltó probléma, de ha vezérléssel, vagy úgy általánosságban a gyújtással problémák vannak, annak következményeként bevillantja a váltó ikonját is, a pirosat
Első dolog, hogy ki kellene deríteni, mi a baja a motorodnak
Ha felfelé akarom hogy váltson, akkor érzetre valahol a max forgatónyomaték környékén megtorpanok a gázadással, és akkor feljebb lép, de ilyenkor mindig van egy kis pauza, ami azért zavaró
Utazásaim 90 százalékában benyomom a City gombot, és inkább mással foglalkozom :)
Ha a sárga jel kigyullad a műszerfaladon, az nem váltó probléma, de ha vezérléssel, vagy úgy általánosságban a gyújtással problémák vannak, annak következményeként bevillantja a váltó ikonját is, a pirosat
Első dolog, hogy ki kellene deríteni, mi a baja a motorodnak
mesa22-02-2011 13:03:36 // 8477
Az nem légtelenítő cső, hanem túlfolyó! :)
A folyadék szintet mindig járó motornál kell végezni, miután 'felszívta' magát. Többet mint írta RB tölteni nem érdemes, mert ki fogja dolgozni azon a bizonyos fityegő csövön, aminek egyébként a kerékdobban kellene megtalálni a lefogató pontját
Felfelé sosem ad gázt a Selespeed, ha neked ezt produkálja, kuplungot kell cserélned
Lefelé váltáskor, nagy fordulatszám eséskor ad egy gázfröccsöt, kímélendő a fogaskerekeket, ennek oltári hangja van, de mielőtt kipufogóshoz vinnéd, ésszerűbb lenne egy direkt szűrőt a szűrőházba pattintani, gázfröccsnél ugyanis a szívás zaja az, amit érdemesebb bejuttatni az utastérbe, a gázok helyett ;-)
A folyadék szintet mindig járó motornál kell végezni, miután 'felszívta' magát. Többet mint írta RB tölteni nem érdemes, mert ki fogja dolgozni azon a bizonyos fityegő csövön, aminek egyébként a kerékdobban kellene megtalálni a lefogató pontját
Felfelé sosem ad gázt a Selespeed, ha neked ezt produkálja, kuplungot kell cserélned
Lefelé váltáskor, nagy fordulatszám eséskor ad egy gázfröccsöt, kímélendő a fogaskerekeket, ennek oltári hangja van, de mielőtt kipufogóshoz vinnéd, ésszerűbb lenne egy direkt szűrőt a szűrőházba pattintani, gázfröccsnél ugyanis a szívás zaja az, amit érdemesebb bejuttatni az utastérbe, a gázok helyett ;-)
Imyx17-02-2011 21:01:32 // 8476
Lassan megvagyok győzve! :).
RB17-02-2011 20:54:29 // 8475
Illik hozzá hidd el!:-)))
A Supesprint,Ragazzon nagyon drága mint minden neves minőségi termék!
Csináltass rá egy jó hírű és nevű magyar kipuffosnál, vannak kis hazánkban ilyenek!:-)
Amennyiért veszel egy Supersprint leömlőt annyiért már majdnem rendszert csináltatsz.Annyi szól még a nevesebbek mellett hogy a termékeiken -gondolom- mérnökök fáradoztak a jobb gázáramlás érdekében.
A Supesprint,Ragazzon nagyon drága mint minden neves minőségi termék!
Csináltass rá egy jó hírű és nevű magyar kipuffosnál, vannak kis hazánkban ilyenek!:-)
Amennyiért veszel egy Supersprint leömlőt annyiért már majdnem rendszert csináltatsz.Annyi szól még a nevesebbek mellett hogy a termékeiken -gondolom- mérnökök fáradoztak a jobb gázáramlás érdekében.
Imyx17-02-2011 20:35:51 // 8474
Nagyon gondolkodom, hogy lecserélem a jelenlegit, főként ha ezt eltudom adni. Valami kulturáltabb kellene, a Supersprint az az, nem? Húzós az ára? Vagy egy hangolt dob?
4...3...2, brutális lenne hanggal, ahogy közeledsz lámpához :). Előző autómnál előszeretettel használtam a dupla kuplungot, sokan felkapták rá a fejüket, mondjuk ott volt hang is :)). Sokan azt mondják, 56-hoz nem illik hang, és elbizonytalanodtam :).
Bocs az off-ért.
4...3...2, brutális lenne hanggal, ahogy közeledsz lámpához :). Előző autómnál előszeretettel használtam a dupla kuplungot, sokan felkapták rá a fejüket, mondjuk ott volt hang is :)). Sokan azt mondják, 56-hoz nem illik hang, és elbizonytalanodtam :).
Bocs az off-ért.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
503
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?