Forum >> Direkt légszűrőkről

GT Ɨ|ѯ25-09-2006 11:36:24 // 1125
Ha van lé..:-))
Jankesz22-09-2006 10:17:04 // 1124
Szia Én sima féktisztitóval tisztitom,mely üde citrom illatú:),és Shell Advance Filter oillal olajozom. Kb.2-3ezrenként meg tisztitom,pláne egy-két poros telekjárat után... A ködlámpa mellől van felvezetve egy kb12cm átmérőjű cső,úgy gondolom hogy a lehető legtöbb levegőt igy megkapja a szürő,ezért is tisztitom ilyen "sürűn",mert ennyi km után szemre is borzasztóan dzsuvás lesz. üdv
Kau22-09-2006 09:31:15 // 1123
Nem semmi vagy. Végülis így "megúsztad" 8300Ft-ból, azzal ellentétben, amiket itt írtak/írtunk. Ez elég lesz amíg le nem jár a szavatossága... :))
GEORGE22-09-2006 07:57:37 // 1122
Vettem anno ilyen flakonost de az olyan sürű hogy nem igen porlasztotta a pumpás szorófej. Lehet kapni spré formátumú olajat is. Az azért is jobb mert azt egyenletes vékony rétegben felvihető.
Tom55522-09-2006 06:34:21 // 1121
Nem, flkonos mindkettő, de nem kell mekgájverek lenned hogy azt csinálj belőe. Nekem works
GEORGE21-09-2006 23:19:48 // 1120
Úgy értem ,hogy spré formátumú ??
GEORGE21-09-2006 23:18:21 // 1119
Az olajzó milyen pumpás???
Tom55521-09-2006 23:16:27 // 1118
Na megoldodott a problem--légszürőtiszittással kapcsolatba-- start autnál lehet venni valvoline mosot meg olajozot franko áron- 5L mosó!!! 6000Ft olj1l 2300 ft RACE PROVEN /elvileg verseny motorkerékpár szűröt mosnak ill. olajoznak vele/
GT Ɨ|ѯ18-09-2006 09:47:07 // 1117
5 rongy és a készlet elég amíg használod a gépet:-)) Sok tisztítást kíbír annyi anyag van benne.
Poló17-09-2006 10:46:01 // 1116
Lehet hallani ilyet is. Meg olyat is, hogy nem fog úgy menni az autó és többet fog enni. Legalábbis 156-ra igaz, a motor meg ugyanaz.
janrob16-09-2006 19:07:50 // 1115
Azt hallotam egy tuning boltban, h nem éri meg berakni a 147-be a direkt légszűrőt, mert kinyírja a légtömegmérőt. Véleményeket várom!!!
KG14616-09-2006 18:04:31 // 1114
Helló! Köszi szépen! Így már talán sikerülni fog!
Tom55516-09-2006 12:41:43 // 1113
azért 3 ezer lehet kicsit tulzás volt: sokat jártam vele poros uton(rallyra) és érezhetően ás a motor alacsony fordulaton (rángat).de szvsz 5 ezrenként "normál" között illik kitisztitani. mondjuk ez nagyban függ a fizikai elhelyezésétől
Kau16-09-2006 12:15:00 // 1112
KG!

Az én szűrőm is akkora méretű, mint a tiéd. Egyenes toldattal nem fér el. Kell egy 45 fokos toldat. Az enyém így van megoldva.

Csaba_146ti15-09-2006 00:07:52 // 1111

2500 ft.- Bárdi autónál. Talán a WD40-es megoldásnál jobb, és annyira nem drága.
Kau14-09-2006 19:48:09 // 1110
Pl. a BMC sportbetétszűrő tisztítása a gyár szerint 25 ezer km.
Lacza14-09-2006 19:46:52 // 1109
Nekem már régóta megvan legalább 6-7 ezret mentem vele,de még sosem volt tisztítva:) Bár asszem most már itt az ideje:)
Kau14-09-2006 19:41:21 // 1108
Minek olyan sűrűn?? Simán elég 8 ezer kilométerenként, de, ha még precízebb akarsz lenni, akkor 6-7. És egy tisztító szett nem csak egyszer használható. Márkásabb szűrők meg még többet is bírnak.
Tom55514-09-2006 19:34:33 // 1107
5 rongy oksa de nekem 3000 ezrenként meg kell tisztitani... az már nem ennyi
GT Ɨ|ѯ14-09-2006 11:17:42 // 1106
Maximálisan 1et értek! Komplett tisztító & olajozó készlet 5 pénz K&N.Annyit megér.:-)
Selmak13-09-2006 17:11:45 // 1105
Szvsz az előbbi, de nem MOL arol 2T legyen.
Tom55513-09-2006 17:01:38 // 1104
Tehát akkor szappanos vagy"ultrás" viz elég? Olajozni mivel??? kétütemű benzin-olaj keverék a jó?? vagy WD40??
gizmo14512-09-2006 15:29:35 // 1103
Bocs, de ugy gondoltam az egyértelmű hogy valami mosószerrel együtt. Ezért nem irtam le. :-)
Selmak12-09-2006 15:21:44 // 1102
Csapvízzel az a gond hogy az olajat nem oldja és ugye ez lenne a lényeg.
gizmo14512-09-2006 15:01:48 // 1101
Szerintem kimosni lehet simán a folyócsapvizzel is, belűlről-kifelé mosva, mert ugye csak a koszos olajat akarod eltávolítani a szövetből.DE olajozni inkább nem kéne WD-vel.
Selmak12-09-2006 15:00:29 // 1100
Mosogató vagy mosószeres víz is jó ha jól átmosod vele, mert lényeg hogy szövetből távozzon a ganés olajfilm. Utána jól ki kel szárítani, majd impregnálni. Én erre célra anno szintetikus 2T keveréket használtam. Benya elpárolgott az olaj ottmaradt. WD40? Ha nem szárad ki az olajfilm akkor szvsz megfelelő lehet.
Kau12-09-2006 14:55:32 // 1099
Háát, én a helyedben nem kísérleteznék vele. Nekik mindegy, de te többet veszíthetsz vele, mint nyerhetsz. Mellesleg szerintem ez hülyeség. De ez az én véleményem...
Tom55512-09-2006 14:11:10 // 1098
Szia mindenkinek! Igaz az hogy a tuning boltokban kapható direktszűrő tisztittó helyettesíthető egy egyszerű lúgos szappanos odattal? Az "olajzó" -impregnálo folyadék meg WD-40-nel???? ????? Ki milyen házi fortélyt használ? MA ezt egy autosboltban mondták nekem.
Tedi07-09-2006 19:57:17 // 1097
(z)...Audi :)
Zsolt15507-09-2006 19:56:34 // 1096
Ja, és azt elfelejtettem mondani, hogy úgy kormolt mint a ....!
GEORGE07-09-2006 06:59:50 // 1095
Neked nincs olyan messze Kulcs Dunaújváros mellett 12 km. Egyszer el kell menned és Piri megcsinálja neked.
GEORGE07-09-2006 06:58:42 // 1094
Mindenképen nyomásmérővel állitsátok be. Ha 0.1 -et emelsz rajta vagy 0,2 az még elmegy többet ne emelj rajta.
Zsolt15506-09-2006 23:23:52 // 1093
Igazából a szerelőm állított rajta - emelte meg a nyomást -, ami érzésre jelentet eredményt. Gyorsulását sohasem mértem le időre. Talán egyszer - amikor megemelték, akkor - lett megmérve, és ha jól emlékszem 1bar felett volt. A hengerfej bírta, csak az intercolerhez vezető cső durrant szét. :-((( Az eredmény: a 2001-es Váci gyorsulásin, egy motorháztetőnyivel kaptam ki egy 166 2,4JTD-től.
Poló06-09-2006 18:29:16 // 1092
Meg mennyit? Azt inkább ne piszkáld.
Tom55506-09-2006 18:27:45 // 1091
Nekem is fenn van már jó ideje de én csak a hangján érzem a változást. Turbonyomást mennyivel HOGYAN érdemes növelni Nézegettem turbót ott van állitási lehetőség egy "csavar" kell gondolom állitani -csak merre?
GT Ɨ|ѯ05-09-2006 08:15:56 // 1090
Ok,úgy lesz,köszi a tanácsot,megsassolom:-))
Zsolt15503-09-2006 19:48:58 // 1089
Nekem is volt egy 155 1,9TD-m, és be lett szerelve a direktszűrő. Igaz a turbó nyomása is meg lett emelve. Ezért is szükség volt rá. Nekem bevált, és meg voltam elégedve vele. Így a két változtatás miatt a teljesítménye valamelyest emelkedett, és a fogyasztása is nagyon korrekt volt. A legmagasabb fogyasztása a gépnek 7,3 liter volt. A hangja, pedig elnyomta egy kicsit a dízeles ketyegést. Az egyetlen gond az volt vele, hogy kb. 2000 km-enként tisztítanom kellett.
GEORGE31-08-2006 10:30:34 // 1088
Elötte tegyél egy próbát. Egy egyszerű külső levegő hőmérő érzékelőjét tedd a direktszűrő mellé, meg kell egy ami a külső levegőt is méri mondjuk azét tedd a külső tükör alá. És menetközben figyeld mit mutatnak.....
GT Ɨ|ѯ31-08-2006 10:23:56 // 1087
Jóbeszéltél UFF!:-))) Na ezért akarok oldalkopoltyút-légbevezetést a sárvédőből oldalt a szűrő mellett.
gizmo14530-08-2006 18:26:00 // 1086
Azt tudom hogy, az LMM méri a levegő hőfokát de, általában nem az a kis üvegtokos dióda megy tönkre. Azt tudja az autó hogy milyen meleg a levegő amit beszív, de hiába állítgatja a keverék menyiséget, ha azt csak próbálja az optimálishoz állítani. DE meleg levegővel soha nem lesz ez optimális. Mivel egységnyi térfogatba nem fér el több O2. Tehát ezért szegényíti a keveréket. Míg hidegebb a levegő ekkor egységnyi térfogatban több O2 fér el, és ezért is dusítja a keveréket, így nagyobb energia szabadul fel, Tehát jobban megy. Ezért jobb ha alapbból megprobáljuk hogy a lehető "leghidegebbet" szivja a motor.
Selmak30-08-2006 12:14:12 // 1085
LMM nem csak a levegő mennyiségét hanem hőfokát is méri. Vésszprogram esetén a melegben túldúsítás lép fel, hüvesebb pont jó, fagy esetén meg szegény a keverék.
gizmo14530-08-2006 09:06:28 // 1084
Sziasztok! Biztos hogy számít hogy hideg vagy meleg a levegő, amit szív a motor mert, nekem amikor reggel megyek dolgozni 6 óra körül még viszonylag hűvös van és úgy érzem hogy jobbban megy, mint amikor délútán a parkolóból indulok. Szegény egész végig a napon áll és elég meleg ott minden.Nyílván a motorháztető alatt is egyből 50-60°C van, és ekkor már inkább csak hörög. De lehet a sz@r LMM miatt is lehet, DE hidegen is sz@r az LMM. Tehát SZVSZ érezhetző a külömbség.
GT Ɨ|ѯ29-08-2006 14:47:29 // 1083
Jó ötlet!:-)) Én a sárvédőre fogok beömlőnyílásokat 2-3-db-ot tenni..:-) Na ott aztán kap majd hideg levegőt:-)
Lacza23-08-2006 17:21:12 // 1082
Kicsit utánaolvastam,mindenki hülyeségnek tartja:) De azért majd megkérdezem DCS-t is,mi a véleménye:)
Selmak23-08-2006 16:53:21 // 1081
Ezek az elektromos turbok elég baromságok.
Tom55523-08-2006 16:19:40 // 1080
Nem, nem.Bár ha ugy nézzük a dolgokat majdnem ott vgyunk. Az enyémen normál direkt van már nem akarom cserélgetni. De ha még 1x vehetnék +5rongy és akkor olyt vennék hogy az elejébe bemegy gyárilag egycső amit a pl a lökháritó légbeönlőjére lehet flexib. csővel csatlakoztatni. Az enyém olyan most hogy az elején nincs lelapolás(üreges) és oda tudom vezetni az airt. Ezt már láttátok: http://www.kamann-autosport.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=111_112&products_id=135 Mini turbo...aranyos
Selmak23-08-2006 11:27:34 // 1079
Airboxra gondoltál?
Kau23-08-2006 10:51:26 // 1078
Elfelejtettem lemérni a különbséget Kiskunlacházán. Pedig nálam volt a betétszűrő is, tokkal, vonóval, de a direkttel mentem a futamokat. Pedig 2 tizeden belül szórtam az időket. (Amikor kellett). Majd jövőre :)
Tom55522-08-2006 15:56:34 // 1077
Képzeljétek mit láttam: Német adón riportfilm kicsit komolyabb tuingról(nem ilyen pimpmájrájd): Egy hathengeres motort épitettek egy négyhengeres helyére és a szerelő mondta hogy a megrendelő ragaszkodott a direkt-sportszűrőhöz. ezután azt mondta hogy a fékpadon ezt biztos kimutatja a műszer merthogy nem kap annyi hideg levegőt a motor;-tehát az is számit hogy fizikailag hol helyzkedik el(ennél a kocsinál pl a gyári doboz helyén és tényleg látszott hogy nem annyira koser-mert ugye a gyári dobozon van egy csonk ami odvezeti a hideg menetszél által odafujt levegőt) Ezután elmentek a teljesitmény mérésre és tényleg igaz lett. A szaki aki végezte a mérést azt mondta +4-5 ló még van igy a motorba ha a gyári dobozban lenne mondjuk egy sportfilter. Most azon gondolkozok hogy érdemes lenne odavezetni a levegőt vlmi flexibilis csőtaggal... Ja amugy a kocsinak is durva hangja lett:)
Selmak22-08-2006 12:43:23 // 1076
Turbos motornál eleve tejesítmény meghatározó a turbonyomás és ezt szűrőtípustól függetlenül elő tudja állítani. Abban viszont egyett értek hogy direkszűrővel a kissebb szívóoldali ellenállás miatt könnyebben felpöröghet a turbo.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.