A nyomaték nem a vezérműszíjon megy keresztül, annak a kuplung örül...
Szerintem a vezérlés "tekerése" ugyan annyi meló (erő) mindkét gépnél, csak a TS-nél adott km alatt többször kell körbeforgatni.
Forum >> Dízelmánia
Piritu - 1.000.00030-12-2007 16:55:05 // 6402
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2007 16:48:44 // 6401
bennt kell hagyni a garázsban, az akkut töltőre tenni s már nem is kerül sokkba :))
Vili30-12-2007 16:43:50 // 6400
Hát a fasztudja ha én évente 200at ráköltök akkor 6év múlva aranyból lesz az 1.kereke az biztos!
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2007 16:30:58 // 6399
s tényleg jó az, ha 6,5 millásan megveszed hitelre s mire kifizeted lesz 8mill alhangon s a kötelező szervízekkel 8,5m s 6 évesen eladod 1.8-2milláért?
csak 6 millát buktál...fasza nem??
vagy megveszed 3 évesen 3 milláért részlet...3.5m....ráköltesz évente 100-at de legyen 200...6 évesen eladod a fenti példa szerint és buktál max 2millát...
azért van a kettő között különbség....egy kevés...
csak 6 millát buktál...fasza nem??
vagy megveszed 3 évesen 3 milláért részlet...3.5m....ráköltesz évente 100-at de legyen 200...6 évesen eladod a fenti példa szerint és buktál max 2millát...
azért van a kettő között különbség....egy kevés...
Vili30-12-2007 15:04:05 // 6398
Tényleg jó az ha 2kilót rádobsz évente és 5 év múlva kevesebbet ér mint amennyit ráköltöttél?
WarbiRunner (Gyuri)30-12-2007 14:49:51 // 6397
Így van! Ha most azt nézném, hogy mennyit adtam az autóért, és mennyi a szervízköltség, akkor harakiri...
De ha azt nézem, hogy mennyi lenne újonnan egy ezzel azonos tudású autó (pl Grande Punto JTD 8V), vagy akár mennyi volt ennek az új ára, és figyelembe veszem, hogy azt ugyanígy szervízelni kellene, akkor sokkal jobb a helyzet! Még úgy is, ha 100e km-ig nyilván (?) kevesebb szervízköltsége lenne az újnak, de nem annyival, mint amennyivel az új ár alatt vettem 100e km-rel a kerekeiben. Én kb 4-5 év alatt megyek ennyit. ha 5 évre, évente 200e Ft-tal több szervízköltséget számolok (pesszimista módon), mint egy új autóra, a spórolás még akkor is 2 milla feletti összeg! Vagyis ha mindent cserélek 5 év alatt a gépen, még akkor is megállok egy új alap szutyuki árában. És akkor arról még nem is beszéltünk, hogy 5 millás autót csak hitelre tudnék bevállalni, azt meg hagyjuk is, hogy mekkora lehúzás...
De ha azt nézem, hogy mennyi lenne újonnan egy ezzel azonos tudású autó (pl Grande Punto JTD 8V), vagy akár mennyi volt ennek az új ára, és figyelembe veszem, hogy azt ugyanígy szervízelni kellene, akkor sokkal jobb a helyzet! Még úgy is, ha 100e km-ig nyilván (?) kevesebb szervízköltsége lenne az újnak, de nem annyival, mint amennyivel az új ár alatt vettem 100e km-rel a kerekeiben. Én kb 4-5 év alatt megyek ennyit. ha 5 évre, évente 200e Ft-tal több szervízköltséget számolok (pesszimista módon), mint egy új autóra, a spórolás még akkor is 2 milla feletti összeg! Vagyis ha mindent cserélek 5 év alatt a gépen, még akkor is megállok egy új alap szutyuki árában. És akkor arról még nem is beszéltünk, hogy 5 millás autót csak hitelre tudnék bevállalni, azt meg hagyjuk is, hogy mekkora lehúzás...
WarbiRunner (Gyuri)30-12-2007 14:38:13 // 6396
Görgők, szíjak, vízpumpa, olaj, olajszűrő...így jó lesz? :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2007 14:16:03 // 6395
persze így is lehet nézni :)
csak az alkatrész árát mindig az új autó árához arányosítsd mivel az idő múlásával a gyártási ktg sem lesz olcsóbb...vajh miért? :))
mondtam már, akinek sok az vegyen BKV bérletet ott nincs lengőkar, LMM, lambdaszonda stb. hiba....
egyáltalán nem értem mit ragozzuk ezeket a dolgokat még mindig, vagy csak magyar szokás azt hinni, hogy egy autó fenntartása a tankolásból áll? pedig milyen jó lenne :))
csak az alkatrész árát mindig az új autó árához arányosítsd mivel az idő múlásával a gyártási ktg sem lesz olcsóbb...vajh miért? :))
mondtam már, akinek sok az vegyen BKV bérletet ott nincs lengőkar, LMM, lambdaszonda stb. hiba....
egyáltalán nem értem mit ragozzuk ezeket a dolgokat még mindig, vagy csak magyar szokás azt hinni, hogy egy autó fenntartása a tankolásból áll? pedig milyen jó lenne :))
Liquid30-12-2007 13:46:09 // 6394
hát ez qrva jó :)))
képzelem, ahogy nagy nyugalommal leültek elfogyasztani a sört és megvárták míg átmegy a szervezeten :)))))
képzelem, ahogy nagy nyugalommal leültek elfogyasztani a sört és megvárták míg átmegy a szervezeten :)))))
Wickey30-12-2007 12:54:43 // 6393
Amióta ezt láttamleírva a processzben. Asszem a vw system és az opel direkt csapvizet ír elő, nem pedig vizet illetve ioncserélt vizet.
Az ellenoldali duma pedig az, hogy három liter vízben gyakorlatilag elhanyagolható mennyiségű nem odavaló cucc van (vízkő, anionok, kationok satöbbi), és amíg nem kerget bele a dolgozó heti 1-2 liter friss csapvizet a rendszerbe (amitől értelemszerűen megnő a motoron átzubogó csapvíz mennyisége) addig teljesen jól fog ez is működni.
Akkor már sokkal érdekesebb a dolog, ha valaki reggel pl. feltölti csapvízzel, autózik vele napközben, majd este leengedi, hogy szét ne fagyjon a hűtője. Az napi 7-10 liter csapvizet jelent, abban pedig már van anyag rendesen, el tudom képzelni, hogy egy így használt motor 2-3 év múlva már elkezd kórosan elváltozni.
Tíz év alatt kétévente 3-5 liter csapvíz a motorba pont nem számít semmit. Az összesen ötven liter. Megnézheted mi van benne ötven liter vízben, és ezt is tíz év alatt fogja a motor megkapni. Ha csak minden második cserénél (négyévente) beletölt a mókus - ahogy egyébként kell - egy radiator flush-t, semmi baja nem lehet belőle. Hamarabb lesz hengerfejes és olajszutykos a hűtővize (ami aztán tényleg gusztustalan dolog), minthogy beálljon a vízkőtől a vízpumpa.
Véleményem szerint. Osztán mindenki azt csinál amit akar, felőlem bele is hugyozhat a hűtővíztartályba, mint az a pár ostoba haverom, akiknek elforralta a Lada a vizet, náluk meg nem volt semmi csak egy halom sör, sört meg mégsem önt az ember a motorba... :-DDD
Az ellenoldali duma pedig az, hogy három liter vízben gyakorlatilag elhanyagolható mennyiségű nem odavaló cucc van (vízkő, anionok, kationok satöbbi), és amíg nem kerget bele a dolgozó heti 1-2 liter friss csapvizet a rendszerbe (amitől értelemszerűen megnő a motoron átzubogó csapvíz mennyisége) addig teljesen jól fog ez is működni.
Akkor már sokkal érdekesebb a dolog, ha valaki reggel pl. feltölti csapvízzel, autózik vele napközben, majd este leengedi, hogy szét ne fagyjon a hűtője. Az napi 7-10 liter csapvizet jelent, abban pedig már van anyag rendesen, el tudom képzelni, hogy egy így használt motor 2-3 év múlva már elkezd kórosan elváltozni.
Tíz év alatt kétévente 3-5 liter csapvíz a motorba pont nem számít semmit. Az összesen ötven liter. Megnézheted mi van benne ötven liter vízben, és ezt is tíz év alatt fogja a motor megkapni. Ha csak minden második cserénél (négyévente) beletölt a mókus - ahogy egyébként kell - egy radiator flush-t, semmi baja nem lehet belőle. Hamarabb lesz hengerfejes és olajszutykos a hűtővize (ami aztán tényleg gusztustalan dolog), minthogy beálljon a vízkőtől a vízpumpa.
Véleményem szerint. Osztán mindenki azt csinál amit akar, felőlem bele is hugyozhat a hűtővíztartályba, mint az a pár ostoba haverom, akiknek elforralta a Lada a vizet, náluk meg nem volt semmi csak egy halom sör, sört meg mégsem önt az ember a motorba... :-DDD
Wickey30-12-2007 12:43:27 // 6392
az autó új ára olyan 6.5-7mill között volt, hogy 2 évente rá kell költenem a futóműre 100e-t az a vételár 60-ad része
az autó vételára 3 millió volt, jelen értéke 2.3 millió, a következő 15ezer kilométer meg sacc per kábé 250ezer forintomba fog kerülni futóművestől nagyszervízestől. Ez a vételára tizede, nem hatvanad része, és 5, nem pedig 24 hónap alatt. Így is lehet nézni a dolgokat... :-)))
akinek ez sok az ...
Akinek ez NEM sok, az igazán megszánhat némi életjáradékkal :-)))
az autó vételára 3 millió volt, jelen értéke 2.3 millió, a következő 15ezer kilométer meg sacc per kábé 250ezer forintomba fog kerülni futóművestől nagyszervízestől. Ez a vételára tizede, nem hatvanad része, és 5, nem pedig 24 hónap alatt. Így is lehet nézni a dolgokat... :-)))
akinek ez sok az ...
Akinek ez NEM sok, az igazán megszánhat némi életjáradékkal :-)))
GEORGE30-12-2007 00:45:42 // 6391
Csak vízpumpát cserélsz?????
GEORGE30-12-2007 00:43:38 // 6389
És a nyomaték különbség??? a 1,6 TS 146 Nm 1,9 jTD 16V 305 Nm...
GEORGE30-12-2007 00:39:21 // 6388
nem igazán! olyan picik a lyukak hogy nagyitóval is allig látható....
WarbiRunner (Gyuri)29-12-2007 21:26:53 // 6387
Jesssz. A görgősor kibír 120 ezret, ha hiszek az előző tulajnak (nem tehetek mást). Bevallotta, hogy ő csak szíjat cserélt 80-nál és 100 ezernél (úgyhogy elszakadni nem fog). Ezen kívül semmi nem volt még elvileg cserélve, most járok 120300 környékén. Szemrevételeztük a görgőket, eléggé rendben vannak még. Egyedül a vízpumpától parázok egy kicsit, úgyhogy ezért cserélve lesz minden néhány héten belül.
Más:Most először mértem tisztán (kis)városi fogyasztást. Sok hidegen indulós rövid út (6-10km), nagyrészt rossz termosztáttal 8liter körül jön ki így télen (52liter/666km). Egész tűrhető.
Más:Most először mértem tisztán (kis)városi fogyasztást. Sok hidegen indulós rövid út (6-10km), nagyrészt rossz termosztáttal 8liter körül jön ki így télen (52liter/666km). Egész tűrhető.
Erhard 242 (Pure Energy)29-12-2007 12:51:16 // 6386
az első futómű lengőkarjai pontosan 80-85e között van...a két hátsó stab meg 10e/db...
az meg igen ritka, hogy valakinek egyszerre megy tönkre a 4db lengőkar, a 4db stabrúd, a 2db keresztlengőkar, a kormányösszekötő, meg a 4db kutyacsont....bár egy 120km/h-ás padkázás rendbevágja :)))
az meg igen ritka, hogy valakinek egyszerre megy tönkre a 4db lengőkar, a 4db stabrúd, a 2db keresztlengőkar, a kormányösszekötő, meg a 4db kutyacsont....bár egy 120km/h-ás padkázás rendbevágja :)))
Erhard 242 (Pure Energy)29-12-2007 12:42:38 // 6385
mindenki ott vásárol ahol akar :)))
aki kifizet érte 200k-t az fizessen annyit, nálam is fizethet annyit legalább jól keresek :))))
aki kifizet érte 200k-t az fizessen annyit, nálam is fizethet annyit legalább jól keresek :))))
Attie29-12-2007 11:50:50 // 6384
Kevesebbet fordul, de azt nagyobb nyomatékkal. Szerintem jobban tépi a szíjat és mintha a motorféke is erősebb lenne.
De ez lehet hogy csak az én laikus észrevételem :)
De ez lehet hogy csak az én laikus észrevételem :)
Piritu - 1.000.00029-12-2007 11:07:56 // 6383
Látom sikerült beindítanom az életet a topikon a kérdésemmel.
Már csak a szaxervíz véleményére vagyok kíváncsi.
Már csak a szaxervíz véleményére vagyok kíváncsi.
Liquid29-12-2007 11:02:27 // 6382
háát nem beszél nagy hülyeségeket. csak az első futómű 4 lengőkarja 100k....
én is bővel túl vagyok a 100k-n, és most lesz aktuális egy komolyabb szervíz, szintén közelítei fogja a 100k-t.
én is bővel túl vagyok a 100k-n, és most lesz aktuális egy komolyabb szervíz, szintén közelítei fogja a 100k-t.
Vili29-12-2007 10:58:03 // 6381
Hát ha Te ezt komolyan mondod hogy 2 évente több mint 200k a 2.7millás géped szervizköltsége(mert ugye csak a futómű több mint 100K)akkor nincs miröl beszélni:-)
Ezentúl mindig igazad lesz:-O
Ezentúl mindig igazad lesz:-O
Erhard 242 (Pure Energy)29-12-2007 08:37:33 // 6380
szintén zenész...
a 44e a vezérlés anyagcseréje...
én is átléptem a bűvös 100e km-t s szinte pontosan első alsó-felső lengőkar mind a 2 oldalon, hátul stabrúd jobb-bal szarrá van...igen nem kevés pénz kb 100e ft...
az autó új ára olyan 6.5-7mill között volt, hogy 2 évente rá kell költenem a futóműre 100e-t az a vételár 60-ad része...
akinek ez sok az vegyen buzukit arra biztos nem kell ennyit költeni!
vagy vegyen pédétédéít azon csak 120e-km-nél kell cserélni a vezérlést, igaz az utángyártott olyan 80e, a gyári meg 100fölött...
vagy legyen béjemvé 525d csak az olajcsere olyan 70-80e szűrőkkel együtt...meg a 8L olaj...
a 44e a vezérlés anyagcseréje...
én is átléptem a bűvös 100e km-t s szinte pontosan első alsó-felső lengőkar mind a 2 oldalon, hátul stabrúd jobb-bal szarrá van...igen nem kevés pénz kb 100e ft...
az autó új ára olyan 6.5-7mill között volt, hogy 2 évente rá kell költenem a futóműre 100e-t az a vételár 60-ad része...
akinek ez sok az vegyen buzukit arra biztos nem kell ennyit költeni!
vagy vegyen pédétédéít azon csak 120e-km-nél kell cserélni a vezérlést, igaz az utángyártott olyan 80e, a gyári meg 100fölött...
vagy legyen béjemvé 525d csak az olajcsere olyan 70-80e szűrőkkel együtt...meg a 8L olaj...
Wickey29-12-2007 00:13:29 // 6379
sokszor 44ezer az sokszor 44ezer.
Én is gondolkodtam rajta (igaz, hogy csak nem egészen egy percig), hogy a szétesett futóművemet most cseréljem-e ki, vagy várjam meg vele 2008 évvégét, mert akkor jár le a műszaki.
Utálom hallgatni ahogy kopog, és olyan szar érzés, hogy lötyög mint tág pinában a kókadt lófasz.
Csere.
Összeirogattam az alkatrészeket megint, a 120-ezres szervízem, ami így 120500 km körül már igencsak esedékes, nem lesz olcsó (motorolaj, olajszűrő, váltóolaj, levegőszűrő, pollenszűrő, első alsó lengőkar két darab, féltengely gumiharang külső jobb-bal, vadonat új féktárcsa leszed, felszabályoztat, visszatesz, "AP tárcsát sohatöbbet nem vesz, üt mint az állat basszamegazannyát" mondás...).
A 135ös is igazi csemegének ígérkezik: motorolaj, olajszűrő, fékfolyadék, hűtőfolyadék, gázolajszűrő, levegőszűrő, vezműszíj szett, hosszbordásszíj szett, vízpumpa...
ja. A km-óra állás kábé mint a ezeregyéjszaka meséi, én egyet tudok: Piriék 75ezernél csinálták a nagyszervízt, onnantól kezdve van minden ütemezve az olajcsere 15k-s intervallumát alapul véve. Sz'al így értendő a 135-nél (75+60) vezműszíj csere. Filóztam én is a 90 ezerre kitolt perióduson, de háát... azt már sokallottampöttyöt. Nincs kedvem bontott 1.9 mjet-et keresgélni ebay-en. :-)
Szóval 2x 100 rugó minimum ahogy elnézegetem, csak anyagáron... És ez csak az elkövetkezendő 15ezer km alatt... Csuhé.
Én is gondolkodtam rajta (igaz, hogy csak nem egészen egy percig), hogy a szétesett futóművemet most cseréljem-e ki, vagy várjam meg vele 2008 évvégét, mert akkor jár le a műszaki.
Utálom hallgatni ahogy kopog, és olyan szar érzés, hogy lötyög mint tág pinában a kókadt lófasz.
Csere.
Összeirogattam az alkatrészeket megint, a 120-ezres szervízem, ami így 120500 km körül már igencsak esedékes, nem lesz olcsó (motorolaj, olajszűrő, váltóolaj, levegőszűrő, pollenszűrő, első alsó lengőkar két darab, féltengely gumiharang külső jobb-bal, vadonat új féktárcsa leszed, felszabályoztat, visszatesz, "AP tárcsát sohatöbbet nem vesz, üt mint az állat basszamegazannyát" mondás...).
A 135ös is igazi csemegének ígérkezik: motorolaj, olajszűrő, fékfolyadék, hűtőfolyadék, gázolajszűrő, levegőszűrő, vezműszíj szett, hosszbordásszíj szett, vízpumpa...
ja. A km-óra állás kábé mint a ezeregyéjszaka meséi, én egyet tudok: Piriék 75ezernél csinálták a nagyszervízt, onnantól kezdve van minden ütemezve az olajcsere 15k-s intervallumát alapul véve. Sz'al így értendő a 135-nél (75+60) vezműszíj csere. Filóztam én is a 90 ezerre kitolt perióduson, de háát... azt már sokallottampöttyöt. Nincs kedvem bontott 1.9 mjet-et keresgélni ebay-en. :-)
Szóval 2x 100 rugó minimum ahogy elnézegetem, csak anyagáron... És ez csak az elkövetkezendő 15ezer km alatt... Csuhé.
Zsolesz28-12-2007 23:33:53 // 6378
Amúgy azon hogy látszik hogy rossz?
Zsolesz28-12-2007 23:22:04 // 6377
Megkérdezem tőle. Viszont akkor lehet hogy a légtömegmérőt nem is kellett volna kicserélni még? Mondjuk jobban megy de nem annyival
GEORGE28-12-2007 23:20:51 // 6376
Ez végül is a nyomástartó szelep egyben.
nem biztos hogy kell de érdemes megnézni ....
nem biztos hogy kell de érdemes megnézni ....
Zsolesz28-12-2007 23:18:52 // 6375
Az sirály lenne. Remélem nem kell kicserélni. Nem ezért tankolom a legdrágább gázolajat a kúton.
GEORGE28-12-2007 23:17:34 // 6374
na szóval ez nem csak szűrő hanem szelep is!
GEORGE28-12-2007 23:17:06 // 6373
Tuti!!! ez nyitja meg az utat az üzemanyagnak! A scudoba cseréltem 48 pénz volt :-(
Zsolesz28-12-2007 23:15:56 // 6372
Vagyis én nem tudok róla. Lehet hogy a szerelő nézte.
Zsolesz28-12-2007 23:15:35 // 6371
Azt nem néztük. Lenne ilyen az enyémben is?
GEORGE28-12-2007 23:14:55 // 6370
A nyomás végett néztétek a nagynyomású szivattyúban lévő szűrőt???? az egy 0,2 mikronos szűűrő és ha az kezd eldugulni akkor.....
Zsolesz28-12-2007 23:13:28 // 6369
Az indulással nem volt gond. De a vezérlés tuti jó. Szervíz előtt is ugyan ez volt csak akkor sem akart menni. Új légtömegmérővel elforog még 3. ban most hogy fagy csak nekem az 1500-2000 közötti fordulat nem stimmel
GEORGE28-12-2007 23:07:05 // 6368
légtőmegmérő??
Esetleg egy foggal elrakott vezérlés...
könnyen indult utána?
Esetleg egy foggal elrakott vezérlés...
könnyen indult utána?
Zsolesz28-12-2007 23:05:47 // 6367
Hali!
Van valakinek tippje mi lehet a gond? Voltam ma szervízben és vezérlés csere volt. Előtte voltam kint a srácnál és megnéztük a gépet computerrel mert szerintem nem úgy ment mint régebben. Kicsit lassan állt fel a nyomás a rendszerben menet közben. Ki lett cserélve a légtömegmérő és most jöttem hazafelé este kicsit próbálgattam de szerintem még mindig nem az igazi. Érzésre olyan mintha ~ 1000 fordulattal később jönne meg a turbó nyomása mint kellene. Nem 1700 körül hanem 2500 fölött. Holnap beszélek a szerelővel csak gondoltam megkérdezem van e esetleg ötlet. (1,9 JTD)
Van valakinek tippje mi lehet a gond? Voltam ma szervízben és vezérlés csere volt. Előtte voltam kint a srácnál és megnéztük a gépet computerrel mert szerintem nem úgy ment mint régebben. Kicsit lassan állt fel a nyomás a rendszerben menet közben. Ki lett cserélve a légtömegmérő és most jöttem hazafelé este kicsit próbálgattam de szerintem még mindig nem az igazi. Érzésre olyan mintha ~ 1000 fordulattal később jönne meg a turbó nyomása mint kellene. Nem 1700 körül hanem 2500 fölött. Holnap beszélek a szerelővel csak gondoltam megkérdezem van e esetleg ötlet. (1,9 JTD)
GEORGE28-12-2007 22:51:15 // 6366
Csak kúton tankolok, mondjuk ez sem 100%os gari nem fogyasztom ki sose....
Letörni és úgy visszarakni nagyfokú szakbarbárság :-(((
Letörni és úgy visszarakni nagyfokú szakbarbárság :-(((
Liquid28-12-2007 22:51:12 // 6365
azé vigyázz a kezedre :)
Vili28-12-2007 22:48:01 // 6364
Nincs, magam illetve az öcsém javtekolunk szakszervizben mert ott van ismerős,de eltördelem a kezem ha a most lecserélt szíjhoz 70nél hozzá kell nyúlni.
Vili28-12-2007 22:41:16 // 6363
Ha vigyázol a gépre,sose dugul el!A tesómét letörte valami szakbarbár mint kiderülz ez okozta a gép halálát.
Liquid28-12-2007 22:40:27 // 6362
neked komoly érdekeltséged van a márkaszervizekben? :D
Liquid28-12-2007 22:40:00 // 6361
tutira mondtak volna valami okosat rá
Vili28-12-2007 22:37:11 // 6360
Hát ezt ott rögtön kellett volna megkérdezni!
GEORGE28-12-2007 22:36:42 // 6359
na valami hasonló átnézést mondtam én is!! :-))))) izéé :-(((((((
Liquid28-12-2007 22:36:06 // 6358
asszem 2500-at mondtak nekem a Rieglernél Győrben, 1 éve.
"Laci beül és megmozgatja a kormányt, kikiabál Józsinak, aki éppen a műhely másik végében kávézik:
- Józsi, jóó?
- Ja, jóó
- Akkó jóó"
ez volt a futómű szemrevételezése
"Laci beül és megmozgatja a kormányt, kikiabál Józsinak, aki éppen a műhely másik végében kávézik:
- Józsi, jóó?
- Ja, jóó
- Akkó jóó"
ez volt a futómű szemrevételezése
GEORGE28-12-2007 22:35:34 // 6357
Akkor és ott. mivel fater végig ott volt!
Már mi sem hiszünk mindenkinek! :-)
Már mi sem hiszünk mindenkinek! :-)
GEORGE28-12-2007 22:34:56 // 6356
Azt nem cseréltem a 0,2 mikronos szűrő.
ha dugul lassul a gép van nem indul el rendesen...Amúgy enm tudom km-re mi a csereperiodusa. utána nézek...
ha dugul lassul a gép van nem indul el rendesen...Amúgy enm tudom km-re mi a csereperiodusa. utána nézek...
Erhard 242 (Pure Energy)28-12-2007 22:34:19 // 6355
igen valószínű nem ennyi ott a selenia :)))
de tudod mikor cserélték ki a fékolajat ....
de tudod mikor cserélték ki a fékolajat ....
GEORGE28-12-2007 22:33:00 // 6354
na ez a komjuterezéssel 27222 Ft
Akkor maradt 13 778 a szervízben.
Ennyit meg símán bekérnek a kötelezőre amiben még benne van egy "átnézés" az az annyit jelent kb hogy átnéznek az ablakon mert egy csini leány van ott. :-))
A Selénia szerintem drágább lehet a szervízben...
Akkor maradt 13 778 a szervízben.
Ennyit meg símán bekérnek a kötelezőre amiben még benne van egy "átnézés" az az annyit jelent kb hogy átnéznek az ablakon mert egy csini leány van ott. :-))
A Selénia szerintem drágább lehet a szervízben...
Vili28-12-2007 22:32:45 // 6353
És a nagynyomásu szürője???????
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
441
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?