Forum >> Dízelmánia

perdix19-11-2007 09:11:19 // 5402
Én is szoktam morogni 2 decin:-)))))))
GEORGE18-11-2007 22:36:14 // 5401
szeva :-)

Kedves dízelesek! Egy kérdésem lenne, amire ti tutira tudjátok a választ. Hallottam valamit, és szeretnék utánajárni. Igaz, hogy a turbo dieseleknél a lefújószelep árthat? És ha igaz, ez miben nyílvánul meg? Köszi a választ!


Ystuc barátom kérdését te hogy látod?
GEORGE18-11-2007 22:33:47 // 5400
Nekem 0,5 -0,6 amit hozzá kell adni, Ferkó barátomnak szintén....szerintem minden apró vackot beleszámol......
kru18-11-2007 21:59:37 // 5399
a compjuter nem is mutat jót :-) 0,5 hozzá kell adni....
Nekem az inkább 1 liter plusz... A retek sem érti miért. De nem is érdekel.
GEORGE18-11-2007 21:38:38 // 5398
Egyiknek Puntoja van 1,2 "power" a másiknak meg egy corsa 1,2 "power" :-)) de szerintem egyik sem eszik ennyit csak többet .-)))
GEORGE18-11-2007 21:35:27 // 5397
reálisan írod, kb ennyit esznek.
A lefele kerekítősök irják 1 literrel kevesebbnek :-))

Mondjuk baromi érdekes jelenség :-D
Miért kell nem azt mondani amit iszik?
Két kollégám decik miatt veszekszik mintha a becsületük múlna azon, hogy 5,5 vagy 5,3 .-DDDDD
WarbiRunner (Gyuri)18-11-2007 21:33:16 // 5396
Áááá az kizárt...140-nél már 3000 körül forog. Nekem sose jött ki 6.5 alatt nyáron se. Sima országúti autózás jön ki 5.5 körül. Most meg inkább 7, várossal vegyesen 7.4, gondolom a rossz termosztát meg a hideg rátesz vagy fél litert. Majd jövőre csippelek, azt mondják az is csökkent a fogyin ;-)
Átok79146TD18-11-2007 19:41:10 // 5394
elolvastam.okosodtam:)))
nekem is kell:))
hol mennyiért kapható??hova kell beszerelni??:)
Attie18-11-2007 19:38:49 // 5393
Így van. Ha van lehetőséged, akkor próbálj ki egy dízel 159-est. Abban van turbonyomás mérő :)
De az is elég ha kipróbálsz egy autószimulátort a számítógépeden :)
Átok79146TD18-11-2007 19:33:31 // 5392
oké..befogtam:)
Átok79146TD18-11-2007 19:33:00 // 5391
ahha és váltáskor amikor leesik a fordulat akkor a turbónyomás is elveszik??
Adrián18-11-2007 19:32:10 // 5390
Itt Kivesézik ;)
Jorjie18-11-2007 19:31:37 // 5389
Amikor felpörög meg hátbarúg. Na onnantól nincs lyuk :-))
Átok79146TD18-11-2007 19:30:59 // 5388
értem..és a lefújószelep nyomást tárol??
Jorjie18-11-2007 19:30:37 // 5387
A turbónak kell bizonyos fordulatszám, amikor tud teljes gázzal tölteni. Amíg ez nincs meg gyengébbnek érzed az autót, ez a "lyuk".
Átok79146TD18-11-2007 19:30:18 // 5386
gonosz vagy:)
Adrián18-11-2007 19:29:10 // 5385
Turbólyuknak azt jelenséget nevezik, amikor a gázadás után a turbó még nem pörög föl, és nem szolgáltatja a töltőnyomást, azaz az autó még nem lódul meg.
Jorjie18-11-2007 19:29:01 // 5384
Egy nagy luk a turbón :-DD
Átok79146TD18-11-2007 19:24:11 // 5383
értem és köszi. bocsi hogy ennyire kezdő vagyok..ez at első turbós autóm.mi az a turbólyuk??
Adrián18-11-2007 19:21:21 // 5382
Optimális szinten tartja a turbónyomást. Csökkenti a turbólyukat, ezáltal növeli az autó menetteljesítményeit.
Átok79146TD18-11-2007 19:19:42 // 5381
köszi:)))
és mire jó??:)
mit csinál??
Adrián18-11-2007 19:17:59 // 5380
Ha a konstrukcióhoz megefelelőt választod akkor biztos nem árthat !Modjuk kemény dió főleg ezeknél a common rail dieseleknél!
Átok79146TD18-11-2007 19:12:13 // 5378
hadd okosodjak én is..:)))
mi az a lefújószelep??:))
GEORGE18-11-2007 19:00:24 // 5377
neked mit mondtak, hogy miért árt????

Az én véleményem, hogy nem árt.
Átok79146TD18-11-2007 12:59:24 // 5376
szóval légkondis termosztát 11700?és a fékbetét mennyi lenne???
illetve hogyan lehet nálad vásárolni esetleg?
ystuc18-11-2007 12:46:05 // 5375
Kedves dízelesek! Egy kérdésem lenne, amire ti tutira tudjátok a választ. Hallottam valamit, és szeretnék utánajárni. Igaz, hogy a turbo dieseleknél a lefújószelep árthat? És ha igaz, ez miben nyílvánul meg? Köszi a választ!
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2007 12:32:52 // 5374
17800ft az M5-höz
11700ft a légkondishoz...
nem is drága...
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2007 12:29:32 // 5373
nekem is gyári lenne, ha tönkre menne.....
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2007 12:29:08 // 5372
ahoz kéne az alvázszám....
de olyan 16-22e ft között szokott lenni....
Poló18-11-2007 12:27:39 // 5371
És a gyári?
Nekem tuti az lesz legközelebb is.
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2007 12:26:24 // 5370
nálam az 5500Ft...
fékbetétből ami jó a Jurid, ATE, Lukas, Ferrodo, Német (RH, Zimmerman stb)....stb....
Poló18-11-2007 12:14:39 // 5369
Nekem a TS-hez 16-17 körül volt. Majd Erhard megmondja.
Átok79146TD18-11-2007 12:12:44 // 5368
értem..akkor gyári:((
gondolom 50000...:(((
Poló18-11-2007 11:41:24 // 5367
Nekem volt olyanom, semmit nem javult tőle a hőfok. A megoldást a gyári jelentette.
Átok79146TD18-11-2007 10:44:06 // 5366
még egy kérdés.....fékbetétből is olaszt??
etf???
Köszi.
Átok79146TD18-11-2007 10:34:46 // 5365
behr italy van az unixnál...7000huf.

Itt

szerinted??
Átok79146TD18-11-2007 10:25:34 // 5364
oké. köszi. szóval gates.
az jó vez szíjban is ugye??
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2007 10:23:40 // 5363
amit én beletennék az a behr vagy a gyári vagy a gates...
Átok79146TD18-11-2007 10:09:09 // 5362
oké..akkor a behr-en kívül mi ami jó?
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2007 10:07:32 // 5361
3 hónapot bitzos kibírnak utána jön a tavasz :))
azokat inkább hanyagold...
Átok79146TD18-11-2007 10:05:18 // 5360
bárdinál nincsen....
de van facet mrg qh....
azok milyenek??
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2007 10:02:36 // 5359
Bármi-nál? :))
biztos...
Átok79146TD18-11-2007 09:58:53 // 5358
köszi. megnézem van e a bárdinál...
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2007 09:52:33 // 5355
olaszt :)))
a legjobb a gyári...csak az drágább...
Átok79146TD18-11-2007 09:49:04 // 5354
milyen márkát javasolsz bele??
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2007 09:47:36 // 5353
a normáls minőség 5500ft-tól 22000Ft-ig...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.