Forum >> Dízelmánia

András bácsi04-09-2007 12:37:52 // 4152
Szerintem várd eg, hogy kiforrja magát. Lendkerék lesz az.
Bati04-09-2007 12:34:40 // 4151
tehát kezdjem a felsö motortarto/kitámasztoval ???

meg váltáskor is van 1 meghatározhatatlan zaj
ugy irnám le hogy nyesszenöklattyanás
na arra mondták régebben hogy valamelyik tartobak de nem igazán akartam elhinni
András bácsi04-09-2007 11:52:48 // 4150
Ugyan, mikor? Talán a jövő hétvégén lesz rá idő.

Egyébként a jelenség azonos: először elkezd rántani, majd szétszedi a felső kitámasztót.
GTPeti04-09-2007 11:49:21 // 4149
Azt a rudat én is kicseréltem, mert szétvált az egyik gumi. Nálam előtte sem rángatózott túlzottan, most is csak nagyon enyhén. (Aki vezetett már Mégane-t, tudja, mi az az igazi rángatózás...)
Ferke04-09-2007 10:28:38 // 4148
Ja, ja. De nekem azóta a motor nem rángatózik, mióta a kiáómasztót kicseréltem. Csak induláskor rángatja, mint állat. Tényleg, ki is cserélted már??
András bácsi04-09-2007 10:11:43 // 4147
Lendkerékre.
Ferke04-09-2007 09:42:58 // 4146
Mármint hogy a kuplungra gondolsz most?
András bácsi04-09-2007 09:14:05 // 4145
Aztán a tied is behalt. Fateré is íg ykezdte.
Ferke04-09-2007 09:08:35 // 4144
Nézd meg a felső motorkitámasztó rudat. Nekem az csinálta, és csak indításkor, meg picit leállításkor nyeklett. Ránézésre nem láttam semmit, de mikor megráncigáltam, szó szerint ki volt szakadva a motor felől.
Kovi04-09-2007 09:05:46 // 4143
Kinyomott kuplunga probáld ha ugy nem akkor szerintem is lendkerék!!!:-(((
András bácsi04-09-2007 08:46:45 // 4142
Szépen meg fog halni a lendkereked. :(
GEORGE04-09-2007 08:41:03 // 4141
valamelyik tartóbakod oda lehet már...szerintem..
Bati04-09-2007 08:33:40 // 4140
csá

nekem pl.: pöccre indul de ugy hogy olyan mintha kiakarna ugrani a motor a helyéröl
iszonyat nagyot ránt/ugrik a motor beindulásnál
sokan gunyolodtak ezen ha bent ültek az autoban
én meg akkor gunyolodok sokat mikor éppen a kormomat zabálják
:)
Selmak03-09-2007 18:25:33 // 4139
Ma néztem az 4-5 inkább munkaütem, azaz kb 2 teljes fordulat.
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2007 10:09:53 // 4138
4-5 fordulat? Nemáá. Még hidegen is kulcs elfordít, trahaha kerrkerrkerr :-)
Viszont egyszer jártam úgy, hogy túl hamar visszaengedtem a kulcsot. Az önindító meg csak tekert, tekert tovább, a motor meg nem indult. Gyújtás le, aztán másodikra minden oké.
GEORGE02-09-2007 20:20:29 // 4137
És mikor 110 volt a víz ill 107-108 az autó saját műszere mit mutatott?
GEORGE02-09-2007 20:19:53 // 4136
A Tempra - 155- 146 verzióknál a hűtő alsó részénél volt egy "gomba" ez adta a hőfoknak megfelelő "jelet" a ventilátornak.
Keyko02-09-2007 20:06:25 // 4135
Ügyes a srác,és van gyakorlata.Egyedül csinálta ezért tartott eddig. Amúgy neki is alfája van,egy 155-ös.
Ferke02-09-2007 19:31:24 // 4134
Az teljesen korrekt ár. Az anyag is. A 20 azért mégsem 50, és tök korrekt egy olyan szerelőtől, aki másfél napig szív vele, mert nemigen van benne gyakorlata.
Keyko02-09-2007 13:32:29 // 4133
Csatlakoznék...

Nekem 1.5 napig volt szerelőnél a verdám kuplungcserével(1 ember dolgozott rajta)
szinte teljesen le kell bontani az autó elejét.

Nekem kompletten 68 ezerbe került. 48 a kuplungszett+20 a szerelés.
Szerintem ez nagyon korrekt.Egy "szak"szervízbe ez minimum a duplája lett volna...
zender02-09-2007 09:11:17 // 4132
Nekem biztos, hogy ez a hibaforrás, mert teljes görgőcsere volt egy hete (tehát az nem lehet), és az előző is ilyen hangok kíséretében adta meg magát. De akkor elért a középen lévő gumigyűrű benne, ami még érthető is (nameg látható is volt.:) ). Nade 10e km után elpukkanni..:((
Valszeg egy szar utángyártottat sóztak rám gyári címen. De persze nem lehetek biztos, lehet, hogy csak egyszerűen gyári hibásat fogtam ki. Tata-Agostyánból rendeltem, nem tudom, mennyire megbízhatóak az ottani srácok (eddig nem volt velük gond.), de messze vagyok, és reklamálni nem akarok személyesen..:)
Szóval a most rendelt darab is kotyog, úgyhogy kicseréltetem egy másikra a szerelőmmel, és ha azis ilyen lesz megy bele, mert nagyon csúnya hangja van, nem bírom hallgatni..:((
zender02-09-2007 08:59:45 // 4131
Most mondja az asszony, hogy volt 190 is, csak nem merte megmondani..:))) Még jó, mert harapok, ha nem én tartom a családi rekordokat!:))
Robert-jtd01-09-2007 21:24:51 // 4130
Hasonló tünetek vannak nálam is:(
alapjáraton felmegy a hőfok százig is és nem kapcsol be a venti?:(
már van hozzá termosztát új és jeladó is.Remélem utánna megszűnik a jelenség.
bőregér01-09-2007 21:18:10 // 4129
pl.: fiat néro m5
Ferke01-09-2007 21:12:58 // 4128
Ez még a kisebbik baj lenne, ha 50k/melóért csinálnák, mert ezt még megkajálja az átlag tulaj, hogy egy kupluncseréhez 1 kpl. nap kell. A gáz ott kezdődik, mikor átbaxnak, nem azt rakják bele, és a 20 éves autószerelő tanonc a Te autódon gyakorol, nulla szakértelemmel/tapasztalattal, és így nyilván össze is cseszik az egészet.:(
☻SKULL☻01-09-2007 21:08:49 // 4127
mit lehet ezzel csinálni, és hol van ez a gomba ?
ALFI15601-09-2007 21:02:13 // 4126
Nekem is hasonló volt.Csörivel menet közbe mértül,néztük gépen.110 fölé nem engedte.Mindig felment 107-8 majd vissza.
GEORGE01-09-2007 21:00:18 // 4125
Valószínűleg a 2. fokozat érintkezője nem ad át.
Ez a gomba sokszor megvicelte már az embereket....
☻SKULL☻01-09-2007 20:58:56 // 4124
Üdv mindenkinek !!!
Van egy kis gondom a verdával , a vizem 100 fokon ál normál közlekedésnél, alap járaton a ventilátorok bekapcsolnak de 90 fok felet úgy néz ki hogy nem kapcsolnak be, namost a motor hőfok jeladónak vagy a többfunkciós hőfokkapcsolónak van köze hozzá ???
Ferke01-09-2007 20:56:39 // 4123
Aki csinált már ilyet, annak 2 óra. De legyen négy..vagy öt. Az még akkor sem 50k. Ésigen, láttam már párat, ember!:))) Sőt, sokkal cifrábbat is láttam már, ember!:)))
bőregér01-09-2007 20:54:43 // 4122
köszi,megkeresem őket.
botigta01-09-2007 20:52:19 // 4121
De addig is itt elpanaszolhatod bajodat, itt sok komoly koponya ilyen problémákat vitat meg, egymást segítve, Ők is itt vannak, itt fórumoznak, Jedi, és Simon nickkel:

http://abbcenter.com/index.php?t=autodiagnosztika&f=7
bőregér01-09-2007 20:48:57 // 4120
sajna nem volt ilyen szerencsénk,a biztikkel és a relékkel kezdtünk :-(((((((((((((((((((((((((
botigta01-09-2007 20:48:54 // 4119
Neked, és bárkinek, akinek motor-klíma-ABS-légzsák-komfortelektronika problémája van, tudok ajánlani két vérprofi embert, akik csak ilyenekkel foglalkoznak. Biztos megoldják a problémádat, és nem fognak végig vásároltatni minden alkatrészt, hátha valamelyik rossz, mert ebben óriási rutinjuk van:
-Major János 20/9832590 asszem 18.ker
-Simon Tibor 1215 Bp. Ady E. út 110/B Tel: 1/276-2568, 06-30/933-3527
bőregér01-09-2007 20:46:33 // 4118
csak akad egy ebben a k...va városban, és a jó szaki ajánlással terjed manapság
Robert-jtd01-09-2007 20:46:26 // 4117
Az üzemanyagbefecskendező hibajele az nálam is volt nemrég.
Néha be-be pislákolt aztán egyszer egy startolásnál kivilágitva maradt a befecskendező visszajelzője!
És megnéztem a biztositék panelt és ki volt égve a biztositék,kicseréltem és az első beinditásnál utánna még világitott aztán bedöglesztettem,majd ismét gyújtásra tettem a kulcsot és már nem világitott és azóta sem!:)
Megjegyzem mikor világitott asszem 2napot jártam vele úgy semmi változást nem észleltem a kocsin.
bőregér01-09-2007 20:42:57 // 4116
köszi a tippet,megkeresem
ALFI15601-09-2007 20:41:29 // 4115
Hát azt nehéz is találni.Ha van egyáltalán olyan!Mármint JÓ,MEGBÍZHATÓ,BECSÜLETES!
Hosszú01-09-2007 20:40:33 // 4114
Ciao probálj beszélni Large Gurival ő villanyásznak ász:))
bőregér01-09-2007 20:36:48 // 4113
köszi! nekem.mechanikai már van,de villanyászos nincs.( mármint jó )
bőregér01-09-2007 20:34:39 // 4112
most már nem dadog,de újra világít az üzemanyag befecskendező hibajel!!!!!!!!!
már unalmas hetente 5 rugóért kiolvastatni és még csak a fél autót cseréltük ki!!!!!!!!!!!!!!!!!
GEORGE01-09-2007 19:58:19 // 4111
Sajnos nálam még csak május óta van a M-Jet és ezen ídő alatt még nem találtam "mestert"...
Selmak01-09-2007 19:47:51 // 4110
CR nyomás rendben van? Mert kezdetben amikor még nem szoktam meg hogy nem pöcre indúl ha nem meg kell tekerteni 4-5 fordulatot, volt hogy sikerült 2 hengerrel beindítani és utána b*szott a másik kettő csatlakozni hozzá, csak újraindítás segített.
bőregér01-09-2007 19:46:59 // 4109
sziasztok!
ha tud valaki valami okosságot,légyszi segitsen!!!!!!!!!! :-((
megjelent kb 2 hete a múszerfalon az üzemanyag ellátó rendszer hibajele,ledadogott a motor és halhatóan 5-ből 3 henger ment.elvittük kiolvastatni:
-vezérmütengely holtponti jeladó
-fordulatszám szenzor
-ac pumpa szakadt
-gázpedál állás érzékelő (a 2-es)
-turbónyomás kicsi
azt mondta a srác,h az elsőt kell kicserélni,mert,ha az rossz akkor hozhatja a többi hibát is.
kicseréltük!
bótira!!!
1 héten belül újra megjelent a hibajel,de nincs a többi tünet hozzá.
előre is köszi a segítséget mindenkinek
(lehet,h felgyújtom ezt a romot)
Robert-jtd01-09-2007 19:43:52 // 4107
Én ehhez nemigen tudok hozzászólni,mert nékem edig szerencsére ilyen hibajelenséget még nem produkált a vas!
Sőt mióta nálam van le is kopogom,még egyszersem volt semilyen elektromos gond vele!Egyszer kellettaz összes hevitőt kicserélnem mert kukásak voltak ez volt minden eddig.
Sajna nem tudok tanácsod adni ez ügyben:(
bőregér01-09-2007 19:35:05 // 4106
tudsz valakit????????????
GEORGE01-09-2007 19:30:48 // 4105
Ezt el kell vinned valahova..sajnos ez komolyabb vizsgálatot követel....
bőregér01-09-2007 19:28:04 // 4104
nem ugrott el a vezérlés az tuti
minden sebességben,még üresben is,ha ráléptem a gázra akkor dadogott le a motor,és hallhatóan hiányzott 2 henger.
GEORGE01-09-2007 19:19:23 // 4103
nem ugrott át a vezérlés??
Mi az hogy ledadogott??
Addig húzattad mig leszabályzott?? Hányadikban?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.