Forum >> Dízelmánia

GEORGE06-11-2007 21:28:27 // 5152
A végén az ilyen gondolatoktól lesz sugárhajtású a gépem :-))))))))
Charlie 16606-11-2007 21:27:48 // 5151
Ott hogy én jól hozzágondoltam :):):)
Fészi06-11-2007 21:24:35 // 5150
Én csak annyit szólnék hozzá a témához, hogy 2.4 Jtd = munkagép ;) Utáljatok, üssetek meg, de igy van (tapasztalat) Közel 20ezret levezettem a "munkagéppel" és ha mégis élmény autózásra vágyok beleülök az ütött kopott pattogós 8 szelepes 155ösömbe, mert miért ne... Az élmény megfizethetetlen .... Többire meg jó a Dízel...

ennyi ;)
GEORGE06-11-2007 21:16:51 // 5149
fogyasztásról hol volt szó koma? :-O
Charlie 16606-11-2007 21:15:31 // 5148
Késő Aptya, eza Freud egy nagy szemét...
Már leírtad, most már tudjuk hogy miért fogyaszt a tiéd annyit :):):)
GEORGE06-11-2007 21:10:29 // 5147
Wickey elég lesz mert túl hosszú lesz megint a hsz-ed :-)
GEORGE06-11-2007 21:10:03 // 5146
Adjon legalább lesz kedvezményem is :-)))
Charlie 16606-11-2007 21:09:11 // 5145
Oszt csodálkozol hogy a benzinkutas törzsvendégkártyát ad :):):):)
GEORGE06-11-2007 21:08:33 // 5144
4-nél = 4000 :-)))

azt írta alább hogy ha 4000-nél váltottam volna és nem 4700-nél akkor hamarább meg lett volna a 170....erre írtam, hogy amúgy nem húzatom 4-nél tovább :-)
GEORGE06-11-2007 21:07:22 // 5143
Ismersz, nem szeretem a valóságot mondani

Ismersz, szeretem a valóságot mondani
Ezt így akartam írni!!! Sorry!
Charlie 16606-11-2007 21:07:14 // 5142
Idézet :

"Különben 4-nél tovább nem húzatom!! "


???????

Azt hittem a tiéd 6 gangos :):):):)
GEORGE06-11-2007 21:06:21 // 5141
Nem hiszem el, egysszer azt írjátok, hogy szar a diesel mert sürün kell váltogatni, ha meg leírom hogy 80-tól elnyúlik 170-ig akkor meg azt írod, hogy minek egy fokozatot használni mikor lehet váltani is ...
Na igazodjon rajtatok ki az ember :-)))
Charlie 16606-11-2007 21:06:12 // 5140
GEORGE,
Tök jól mulatok.
Tudjátok mit? Én mindenkinek igazat adok aki fizet egy sört :):):):)

nemáá? Mér'? Hol van az kiírva hogy nem lehet humorizálni ?:):):)
GEORGE06-11-2007 21:04:03 // 5139
Ne má Charlie :-)
Ismersz, nem szeretem a valóságot mondani.
kipróbáltam ma pár szituban a gépet mert kiváncsi voltam mennyire fedi a valóságot Wickey elméleti oktatása!
Hát ezt most leírtam neki.
Szóval "sántit" amiket itt írt a valóság az ellenkezője .-)
Charlie 16606-11-2007 21:04:02 // 5138
:):):):)

Látod GEORGE itt a baj:

"A benyásnál is kell egyszer váltani nem???"

Azé' fogyaszt a te dízeled egy ZIL-nek becsületére valónyi anyagot, mert egyszer váltassz. Az enyémben minimum 5 sebesség van, így jó esetben gyorsítsánál 4 alkalommal is váltok. Nem targonca ez hö :):) hogy 2 fokozatból megoldja :D:D:D:D:D:D:D
GEORGE06-11-2007 21:02:09 // 5137
Mivel osztottad itt nekem az észt ezért kiakartam próbálni, hogy tényleg lefejelem-e a szélvédőt!
Különben 4-nél tovább nem húzatom!!
Ellenben bebizonyosodott, hogy nem állitottál valósat, még csak fejelés gyanús helyzet sem adódott. :-)
Ja király hangon morog az 5 hengeres :-)))
Charlie 16606-11-2007 21:00:38 // 5136
Gyerekek, az mikor jön hogy "melyikünk apujának nagyobb a fütyije" ?:):):):)

Tök jók a beírások
Olyan mint amikor 2 sovány tehén akarja egymást megfejni
van 2 féle kőkemény álláspont, és senki nem enged a magáéból. Jezlem nem is köll. :):) mert akkor ellaposodna, akor meg mit olvasgtanék ? :):)
GEORGE06-11-2007 21:00:02 // 5135
Nem erősödik! de nem is fejelem le a szélvédőt!
Meg minek húzatni még tovább?? jöhet a következő fokozat!
A benyásnál is kell egyszer váltani nem???
Wickey06-11-2007 20:58:35 // 5134
Én is leforgatom az 1.9 8szelepest ötezerig, csak kellő szadizmus és türelem kell hozzá. Fogadjunk te is jobban jártál volna ha négyezernél tolsz egy ötöst.
Wickey06-11-2007 20:57:36 // 5133
dehogynem
Ne akard már kitalálni hogy ugyanúgy erősödik 4700 körül is ahogy egy rendes sokszelepes benzines. Mert még a végén elhiszem csakhogy leszállj rólam. :-P
GEORGE06-11-2007 20:53:31 // 5132
Azt mondtad nem lehet húzatni! mert hamar leforog!! meg stb stb...ja ja leforog csak közbenn gyorsul is!

2200-tól 4750-ig forgott és nem bólintott le 4500-nál....
Wickey06-11-2007 20:49:01 // 5131
Miez? Csak nem teljesítményadat? Mit is mondtam az ilyenekről? Hogy leszarom? :-)
Ettől még csak egy szaros dízel marad. :-PPP
GEORGE06-11-2007 20:46:18 // 5130
No Wickey koma.
80-ról 4.fokozatban 15-16mp közt éri el a 170-et.
Ha ez sem számit húzatásnak akkor semmi sem az...
Átok79146TD06-11-2007 16:45:05 // 5129
énis mindig ezt mondom:):)
kod06-11-2007 11:07:25 // 5127
konkretan ebbe nem tudok velemenyt formalni mert nem vezettem 146tit es ha Te ugy erzed azzal sem lehet vitatkozni
hogy mi a sportos azt mindenki a maga erzeseire hagyatkozva tudja eldonteni: motor, valto, futomu, hang, szent 4eseben keresve a megoldast... :-)))
GEORGE06-11-2007 11:01:54 // 5126
Sose vitattam ezt!
és nem győzöm hangsúlyozni, hogy a 146ti-hez hasonlitva a 156 2,4 mjet 20v
és ma is azt mondom hogy ebben az össze hasonlitásban sportosabb a 156 mint a 146ti.
De ez az én véleményem.....
kod06-11-2007 10:56:28 // 5125
van olyan benzines vas... benzines turo nelkul... olyan lapos hogy egy repcsi landolhat rajta...
WarbiRunner (Gyuri)05-11-2007 23:00:55 // 5123
Vazze még hátulkaparós is? :-) Blaaaaa :-P
Tibe05-11-2007 21:25:17 // 5122
Az milyen már amikor a zsír új 6-os ójdik, meg az 5-ös bömösök a Tesconál tankolnak :)) Jót mosolyogtam rajtuk :) Én nem tennék a gépbe Tecsós dízelt, a cégautó is szinte meghal tőle nem húz és füstöl mint állat.
GEORGE05-11-2007 21:25:05 // 5121
Hagy emeljék, én nem azért vettem dieselt hogy keveset egyen......
Saughassy05-11-2007 20:45:14 // 5120
Na meg biodejzelt... az milyen szanalmas mikor preszizspassatok es a6os audik huzzak az utcai langosost uberelo szagcsovakat a mindenfele kotyvasztott "bio" dizeltol. :)
Robi05-11-2007 20:24:04 // 5119
"Helyesbitenék , nyomatékot komám..:)"

Teljesítményre gondoltam, azért írtam teljesítményt. Nagyképű leszek:
Nem viccből tanultam erről évekig, nálad valószínűleg sokkal képzettebb, és sokkal tapasztaltabb emberektől. Inkább bízom a saját tudásomban.
Erhard 242 (Pure Energy)05-11-2007 20:15:43 // 5118
jah csak van 200-220-ért nyál...benya meg nem igazán :)))
Átok79146TD05-11-2007 20:13:16 // 5117
nem is:)
lassan el kell kezdeni hto-t szerezni:):)
Saughassy05-11-2007 20:11:46 // 5116
de a dizel nagyobbat ;)
Don Gombóc05-11-2007 20:07:18 // 5115
Pedig kurva jó olvasgatni. Mert ugye tök fölösleges a vita de azért jó dumákat lehet kiolvasni belőle. :)) Holnaptól úgyis emelik az üzemanyag árakat, mindegyik vonal kap a pofájára így is.
Saughassy05-11-2007 20:04:12 // 5114
Egyebkent nekem is van meg ervem boven, de tenyleg van erre egy topic, ne itt borzoljuk feleslegesen a kedelyeket. :)
Saughassy05-11-2007 20:03:14 // 5113
Tekintsunk el az alkoholelvonas tuneteit mutato apro egyenetlensegektol. :)
Don Gombóc05-11-2007 20:03:05 // 5112
Bocs de nem ott van a baj. Előbb legyél sörivó, aztán kóstolj egy Hoegaarden, Palm, vagy akár egy eredeti Stella sőrt és akkor érted a hasonlatot. :)) Az a hasonlat is smakkol ide hogy az alkohol mentes sör egy lépés a guminő felé. Jó a dízel persze hogy jó de a benzines jobb. :)
Kérem folytatni a következő menetet. :)
GENTLEMANS! BOX!!! :))
perdix05-11-2007 19:53:39 // 5111
az a piros görbe az egy béna görbe, vagy rosszul látom?DDDDDD
Saughassy05-11-2007 19:46:00 // 5110
Ravetitettem a 2.4 20v nyomatekgorbet, mert sokakat hajlamos megteveszteni a masfajta skalazas. Nem is fuznek hozza tobb kommentart. :)

Wickey05-11-2007 19:15:58 // 5109
Hja. Ezaz ami igen közel áll a szívemhez. Azért lehet, a 3.0 24V-től se fogok sírvafakadni, főleg ha sikerül bele okosítanom négy vezérműtengelyt a nagyobbik fajtából. :-)
perdix05-11-2007 19:15:32 // 5108
Azztaa..illen görbét szeretnék érezni a lábam alatt:-)))))))
Saughassy05-11-2007 19:09:16 // 5107
Na ha mar mindenki mindenfele remsegeket linkel, itt a gyari 3.0V6 L Jet 12vnyomatekgorbe, nem a sufnituning. :)




Es ugye ez meg azokbol az idokbol valo, amikor mindenki teljesitmenyre es nem nyomatekra gyurt, kulonosen ami a marketinget illeti. :)
Wickey05-11-2007 18:57:08 // 5106
hasonlóképpen gondolkodtam énis, csak limitáltabb keretből, nomeg annyi volt a megkötés, hogy nekem már volt két gtv6-osom előtte, amikkel úgy vagyok, hogy nem szabadulnék meg soha... Jó az a dízel, mer nemfogyasztik, szedi azért a pacskert, mégiscsak "új"autó, de azért track day-re egy pillanatig nem kérdéses melyiket vegyem elő :-P
Blade05-11-2007 18:51:08 // 5105
Nem olyan sportosságot várok el a GT-tol mint a GTA-tol... Egyébként eladtam a GTA-t...
Elárulom a tervemet is. Hétkoznapokra szerettem volna egy sportos kupét( természetesen Alfát) ,viszont racionális szempontokbol egy dizeles valamit. Ebbol lett a GT, ami szerintem kiválo kompromisszum, sportos is, dizel is , Alfa is, gyonyoru is stb..:))) Szal talán a GT tobb is mint elég és kiválo erre a "feladatra":))
Továbbá szeretnék egy második (inkább hétvégi)autot ami büntet, egy 156GTA-hoz hasonlo kaliberu sportautot, ez valszeg a Brera GTA vagy a 159GTA (csak jelenne már meg) és a szivem csucske V8-as motorral:)))) Ez a távolabbi terv
Atesz198705-11-2007 18:47:04 // 5104
Akkor nem is akkora hülyeség. :) Lakótársam bohóckodott, hogy benyomja a diesel cliojába a nitrót, aztán repeszt 300-al, és ezért kérdeztem. :)
Wickey05-11-2007 18:45:04 // 5103
Röhögni fogsz, a dízelt még LPG-re is rá lehet venni. Igaz, ott kell egy kicsit trükközni gyújtógyertya híjján.

Amúgy elmegy.

A Holley elég komoly cég ahhoz, hogy elhiggyük amit leírnak.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.