Forum >> Dízelmánia

Selmak19-07-2009 20:17:10 // 12702
50nél forog 2000ret, az tényleg marha nagy pörgetés.
Erhard 242 (Pure Energy)19-07-2009 20:16:28 // 12701
tőlem aztán 40nél is pakolhatnak 6ot :D
Piritu - 1.000.00019-07-2009 20:11:57 // 12700
Mi van? A boltod ellen beszélsz? Én a helíedben váltig erősítgetném, hogy 50-nél már nyogodtan lehet hatost pakolni :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)19-07-2009 20:00:36 // 12699
jah így megy tönkre a kettőstömegű... hatodikat csak 80 felett rakok
ystuc19-07-2009 19:56:33 // 12698
Vagyis akkor pörgessem a motort mindig, mert az a jó neki? Ez ellentmond minden eddigi dieseles tapasztalatomnak.
Selmak19-07-2009 19:52:48 // 12697
nem a kuplung a 2stömegű nyiffan ki az alacsony fordulatú kinzástól + le is kormol a geometria.
ystuc19-07-2009 19:49:23 // 12696
Egy folyamatos, egyenletes tempójú haladásnál mi baja lehet a kuplungnak?
Selmak19-07-2009 19:41:26 // 12695
Aztán majd hívod Erhardot a 2stömegüért idő előtt.
Selmak19-07-2009 19:40:39 // 12694
Városban inkább a 3. ajánlott, főleg ha emelkedők is vannak.
Attie19-07-2009 19:34:05 // 12693
Mondjuk hozzáteszem, hogy többször is van, hogy 3-ban hagyom ha olyan helyzetre számítok, hogy majd gyorsan kell cselekedni. Pl tudom, hogy már esélyes, hogy piros legyen a lámpa, vagy előzni fogok. 4-ből kb egy év után indulna meg, 3-ban pedig már tölt a turbó.
ystuc19-07-2009 19:31:01 // 12692
Ez szerintem is így van. Én ha mondjuk a Váci úton haladok, és sehova nem rohanok, akkor 60-nál akár 6-ban is mehetek, simán elmegy. Persze ha gyorsítani akarok, akkor visszaváltás és kész. Simán elviszi a nyomaték a vasat, erőlködés nélkül. :-)
Attie19-07-2009 19:28:07 // 12691
Szerintem simán hagyhatod 2000 alatt.
Semmi baja nem lesz, ha nem padlózod, hanem finoman gyorsítasz onnan.

6-ban 130-nál 2300-t forog az enyém ha jól emlékszem. A 2.4-es meg gondolom még kevesebbet. Akkor szinte sosem használhatnád a 6-ost :)
Ferko19-07-2009 18:19:28 // 12690
Sziasztok!:-)

Tegnap reggel elmentem Markazra ma meg vissza Debrecenbe. Egy 406 km volt. Ez volt az első közös nappali utunk. Furi és ugyanakkor jó, hogy nem kell visszaváltani, amikor előzni kell.:-DD

De kérdésem is lenne. Selmak írta, hogy 2.000 alatt ne nagyon forgassam az autót, meg Kru is valami ilyesmit mondott asszem. Nos városban például ha 50-el megyek 4-esben, akkor simán 2.000 alatt van a fordulatszám mérő, 3-ban van felette. Szóval inkább menjek 3-ban?
ystuc19-07-2009 08:25:34 // 12689
Pontosítás: Vitya eladta, Anikóé pedig eladó jelenleg. :-)
Cro16618-07-2009 22:34:39 // 12688
Megtörtént:) Thx.
Attie18-07-2009 20:08:13 // 12687
3 literes sedanban viszont utaztam, na valahol ott kezdődik a "megy" fogalma, ott már lehet érezni is a gyorsulást, nem csak szüttyög :-)

Ugye, ugye? :))
Én is ezt mondom. Az America óta mindig sír a szám, hogy nem lehet egy olyan normálisat előzni. :)
WarbiRunner (Gyuri)18-07-2009 19:47:24 // 12686
Valami nyűgje is lehetett biztos.. mondom, hogy csodálkoztam én is, sejtem hogy kéne menni egy 525d-nek, de a csávó arca elég egyértelmű volt, ha csak szórakozik, az nem így néz ki. Az autómmal tisztában vagyok, ált. 1.6-os mindenféle bizbaszokkal szoktam race-t nyomni, az 1.6TS-el van pariban. Még néhány egynyócas belefér meg a legtöbb 1.4 1.6 kicsidízel. Városban, országúton 1.9 2l (140 lóig) fosvágen pédétéi meg hádéi dízelek is simán, autópályára már kevéske a 105 paci főleg 160 fölött.

Mellesleg az 525d-nél a gyárilag megadott 8.3 állórajtból 100-ra.. háát ekkora tömeg(1750kg)/teljesítmény(177LE) arányhoz inkább 9-et alulról közelítő adatot hinnék el, konkrétan 8.8-at éreznék számszerűen reálisnak, automatára meg mondjuk 9-et. 3 literes sedanban viszont utaztam, na valahol ott kezdődik a "megy" fogalma, ott már lehet érezni is a gyorsulást, nem csak szüttyög :-)
Piritu - 1.000.00018-07-2009 19:17:01 // 12685
Stimmel, Anikóéval kevertem, elnézést.
Poló18-07-2009 19:15:30 // 12684
Én még a régebbi fajtával (E39) se nagyon tudtam mit kezdeni. Pirosnál állt előttem, zöldre nehezen indult meg, gondolom automata lehetett, bár a hátulján nem volt A betű, csak annyi, hogy 525d. Majdnem sikerült bejönnöm mellé, de mivel a belső sávban szüttyögtek, így el kellett vennem a gázt és vissza kellett jönnöm a bömbi mögé, egy darabig tudtam menni vele, aztán szép lassan leszakadtam róla, olyan 80-100 km/h-tól.

Egyszer meg egy újabb 5-ös (E92?) szopatott. 110-120 körül haladt előttem, meg akartam előzni, erre odalépett neki. Vissza mögé, villogtatok neki, megpróbálom még egyszer, ezúttal elengedett. 535d volt...
Poló18-07-2009 19:09:58 // 12683
Vitya mióta cartársnő? :))
Te Anikó autójára gondolsz, de neki berlinája volt.
Egyébként ha jól tudom, akkor mindketten eladták az autójukat, Anikó tuti, de asszem Vitya is.
WarbiRunner (Gyuri)18-07-2009 19:02:12 // 12682
Egész pontosan ilyen volt. Én arra tippeltem, hogy automatás, vagy balf.sz a sofőr. :-)
Adrián18-07-2009 14:41:14 // 12681
én sem akarom jóérzésed rombolni de hidd el tud az büntetni ha akar! A napokban volt szerencsém egy 3 éves 525 DA val közlekedni hát nagyon meggyőző tud lenni ha akar a 2.4 nek rugni kell szépen hogy pariba legyünk!;)
Attie18-07-2009 11:06:13 // 12680
Valószínüleg ő nem a legmegfelelőbb sebességben volt.
Gondolom amikor te 2-ben voltál ő 3-ban és így tovább :)
kru18-07-2009 10:53:53 // 12679
De nem írta warbi milyen volt, lehet egy E39 valami régebbi dízellel :D
ystuc18-07-2009 08:28:18 // 12678
Na, akkor elkéstem az előző hsz-emmel. :-)
ystuc18-07-2009 08:26:05 // 12677
DCS-s, de nem cartársnőé. Ez Vitya volt autója.
Akire te gondolsz, az Anikó, de az övé nem SW. :-)
ALFI15618-07-2009 08:06:36 // 12676
Nem nőé hanem cartársé.Volt!Vityáé volt.
Kócosw18-07-2009 07:46:49 // 12675
ki akart venni vmit a csomagtartobol :P :DDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)18-07-2009 06:16:19 // 12674
Te az 525d az 190 ló a Tied 105.....még a 2,4 sincs vele pariban....
WarbiRunner (Gyuri)17-07-2009 22:26:22 // 12673
Volt ma egy érdekes "csatám" egy 525d kombibömbivel. A végeredmény 2 pilóta, akik nem értik a szitut... Egyirányúban adódott egy olyan, hogy a jobb sávból kanyarodott balra egy "okos", így kerültem a bömbi mellé, gondoltam azzal a lendülettel belövöm elé a vasat, csakhogy emberünk rutinosan szintén odataposott, megugrasztotta a nagy bódét rendesen. Na mondom játszuk le. Nyomtam (2-es), váltottam, nyomtam(3-mas) és mentünk fej fej mellett, láttam, hogy a srác kicsit zavartan nézegeti, hogy mi a f.sz van. Végül besoroltam mögé, vagy 1m-rel előrébb volt már a bömös orra, az utcából meg nem sok volt már. Na ekkor kezdtem én sem érteni, mikor megláttam az 525d feliratot...létezik, hogy kb 30-90 közt egyformán mentünk? Nem úgy tűnt, mint aki lazán kapcsolgatva sz.pat, elég rémült fejet vágott...vagy kamu az a 8.3-mas gyorsulás?
Vikking 31117-07-2009 22:21:37 // 12672
Ugye? Nem, ez csak annak köszönhető, hogy már régóta olaszautó használó vagyok :DDD (illetve én nem, de a család az igen... :P )

Holnap neked lesz víged :DDD
kru17-07-2009 22:06:55 // 12671
De mi, ő tolta be vagy hogy? :D
Ferko17-07-2009 21:58:47 // 12670
Tenx.:-)
Majdcsak megszokom. Kétezer környékén úgy hallottam, hogy okés a fordulat. Alatta nem ildomos tartani.
Ferko17-07-2009 21:57:34 // 12669
Jól hallottad, de elnézem neki, mert elég korrekt srácnak tűnik.:-DDDDD

No meg megoldás mindenre van.:-DDD
Ferko17-07-2009 21:56:37 // 12668
Mindig is tudtam, hogy Neked vannak a legépítőbb ötleteid.:-DDDD

Holnap víííged lesz:-D
Ferko17-07-2009 21:55:52 // 12667
Hmmm......veri nájsz:-DDDDD
Ferko17-07-2009 21:55:34 // 12666
Üdv Néked is Dezsvírem:-DDDDD
Kócosw17-07-2009 21:50:00 // 12665
joapam is morgott mikor hazamentem, chipeles utan joideig nemvolt mosva a gep,es kormos lett a keze...:D
kru17-07-2009 21:37:54 // 12664
:DD Tudom, mondjuk elég durva hangja volt, de a Hungárián nem nagyon tologatta és akkor is dőlt belőle a korom, ráadásul olyan fekete, amit soha nem láttam még. Általán szürkésen füstölnek, legalábbis ami gyári.
Piritu - 1.000.00017-07-2009 21:35:36 // 12663
Viszont nem kell hátra fólia :-)))
DCS-es tuningos egy Cartársnőé. A kép a Rábaringen készült tavaly.
kru17-07-2009 21:35:11 // 12662
Igen, mondjuk adja is magát a dolog, érzeni, hogy hol nem szereti már a renccer a fordulatot.
kru17-07-2009 21:34:07 // 12661
Gratulálok ;)))
De azt hallottam a fasz előző tulaj elhagyta a törzskönyvet, igaz ez?
Hogy lehet valaki ekkora barom!? :DDDDDDD
kru17-07-2009 21:33:13 // 12660
Ezt láttam egyszer a Hungária krt-on, azt a kurva élet, ebbe be nem ülnék, csak álszakáll, álszemüveg és paróka társaságában, szerintem ciki...
WarbiRunner (Gyuri)17-07-2009 21:32:27 // 12659
Majd megyünk edzeni :-)
WarbiRunner (Gyuri)17-07-2009 21:30:16 // 12658
;-)
Cseréld mihamarabb.
Selmak17-07-2009 21:26:38 // 12657
Alacsony fordulaton nem kínozni, mert 1 lekormol, 2 szétmegy a 2stömegű.
Vikking 31117-07-2009 21:26:23 // 12656
Jót? Na de Ferko ez egy Alfa... :D Ha leállítod a garázsba és félévente elviszed nagygenerálra, az talán nem ÁRT neki annyira nagyon :DDDDDDDD

Amúgy granula hozzá :)
Piritu - 1.000.00017-07-2009 21:14:10 // 12655
Akkor most megmutatom, hogy hogyan kell kinézni e egy tisztességes olajkályha hátuljának:

Jelszó: "Ami megy az füstű!"
Jorjie17-07-2009 21:04:19 // 12654
Üdvözlet kormos testvérem! :-))))
Ferko17-07-2009 18:22:22 // 12653
Sziasztok!

Tagnaptól dízeles vagyok. Kíváncsian fogom olvasni a topicot és lesni a praktikákat.

Nekem egyenlőre óriási előrelépés az új autó. 1.6 TS-ből ültem át 2.4 Mjet-be.:-)))

Persze elkél a segítsék a téren, hogy hogy érdemes vezetni az autót, hogy hosszútívon ne legyen baja semminek. Gondolok itt a váltásokra, mikor hogy mennyire. No meg mi tesz neki jót.:-DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.