Sziasztok!
Még mindig csinálja azt a kocsi amit már rég óta,hogy melegen sokadik (5-6x) indítózásra indul be, akkoris olyat ránt az autón.. mintha egy kamion indulna be. Hidegen viszont a motor indul szépen,2-3x indítózásra, nem ránt be amikor beindul.
Amúgy nincs semmi baja szépen megy, nem rángat, jól fogyaszt, de ez a sok indítózás és a kamionos feeling nem tetszik. Gépen néztük, a nyomás, indítózás után is feláll 300-310 bar nyomásra. Tárolt hiba nincs.
Nemtudom hogy érdemes e megnézni, vagy csinálhatja e a Cr pumpa végén a nyomástartó szelep hibája ezt melegen. Ha tudtok valamit ne tartsátok magatokba mert már lassan fél éve nem tudok rájönni:S
Forum >> Dízelmánia
eldiablo15625-06-2012 09:04:41 // 19402
GTPeti23-06-2012 18:18:09 // 19401
Előbb kellett volna ezt írnom... Egy porszívócsővel meghosszabbítottam a racsnis szárat ami a feszítő csavarján volt, így már normálisan meg lehetett egy kézzel fogni és közben rátenni a szíjat a klímakompresszorra. A szerkezet működik, nemsorkára kiderül, hogy még mindig nyüszít-e.
Érdekes, hogy a most leszedett Dayco szíj felülete rosszabb állapotú (rücskös), mint az előző Gates, amit azért cseréltem le, mert nagy hidegben csicsergett. Most azt raktam vissza.
Érdekes, hogy a most leszedett Dayco szíj felülete rosszabb állapotú (rücskös), mint az előző Gates, amit azért cseréltem le, mert nagy hidegben csicsergett. Most azt raktam vissza.
GTPeti23-06-2012 17:46:49 // 19400
Gyerekek jó kis móka ez a hosszbordás csere emelő nékül. Minden meg van, a szíjfelrakással viszont szívok. :((
Erhard 242 (Pure Energy)22-06-2012 22:17:26 // 19399
egyébként pénzről szól mi másról :)
GTPeti22-06-2012 22:16:24 // 19398
Gondoltam. :))
Erhard 242 (Pure Energy)22-06-2012 22:15:52 // 19397
nem itt fogom ecsetelni :)
GTPeti22-06-2012 21:52:27 // 19396
Miért, miről szól az egész? :)
Erhard 242 (Pure Energy)22-06-2012 21:43:26 // 19395
aki ezt a cikket írta nem lát bele semmibe sem, nem tudja mi miről szól az egész ... vicces írás de legalább a userek el kezdenek beszélni valamiről addig is
GTPeti22-06-2012 18:36:08 // 19394
Miért, több? :))
Erhard 242 (Pure Energy)21-06-2012 22:16:19 // 19393
van hát :) látod ... én ezen az 50%-os olajhamisításon röhögtem a legjobbat
vm21-06-2012 22:12:02 // 19392
A piacot uraló fejlődni képes hálózatok sajátmárkás termékei többnyire nem jelentenek többet az aftermarket piac átrendeződésénél.
Magyarul: A Brandok által csomagolt, Kínából beszállított termékek kikerülik a közvetítői csatornát, és a gyártótól egyenesen a nagykereskedőkhöz kerülnek.
Aki egy kicsit is rálát a témára, pontosan alátámaszthatja ezt a tradicionális márkák növekvő minőségi problémáival.
Van még valaki aki elhiszi, hogy ha a nagykereskedő be tudja hozni Kínából töredék árért az alkatrészt, az X-Y-Z márkanév tulajdonosa majd fenntart egy gyárat Németország közepén?
Magyarul: A Brandok által csomagolt, Kínából beszállított termékek kikerülik a közvetítői csatornát, és a gyártótól egyenesen a nagykereskedőkhöz kerülnek.
Aki egy kicsit is rálát a témára, pontosan alátámaszthatja ezt a tradicionális márkák növekvő minőségi problémáival.
Van még valaki aki elhiszi, hogy ha a nagykereskedő be tudja hozni Kínából töredék árért az alkatrészt, az X-Y-Z márkanév tulajdonosa majd fenntart egy gyárat Németország közepén?
Wickey21-06-2012 17:05:33 // 19391
és fenntartja. :D
Erhard 242 (Pure Energy)21-06-2012 14:58:21 // 19390
bla, bla, bla inkább arról van szó hogy egy pár nagynak szúrja a szemét hogy csökken a piaci részesedésük ....no comment
WarbiRunner (Gyuri)21-06-2012 14:15:02 // 19389
Ez az így jártam kategória...nekem nem volt időm utánnajárkálni, a szerelőm ment alkatrészért mert kellett a kocsi. Neki meg a unixos ismerőse bizonygatta, hogy azt vigye, azt szokták a Fiatokba is, nincs vele gond. Nem is volt 30e km-ig. Aztán kuka. A balos még bírja, ki nem lököm amíg el nem pusztul.
GTPeti21-06-2012 14:10:24 // 19388
Már írtam, hogy Mo sajnos 2012-ben az "átverésre épül". Végtelenül szomorú vagyok emiatt, de így van. :(
DieselManiaco(NagyVad)21-06-2012 13:57:49 // 19387
igen.ennek már a neve is vicc :D mi az hogy erősített? valóban így árulják?:D
.......................21-06-2012 13:57:44 // 19386
..mutassatok nekem egy hamis olajat,kíváncsi vagyok
.......................21-06-2012 13:54:58 // 19385
"Súlyos problémának látja a szervezet a "nagyüzemi" olajhamisítást is, ami az olajcégek adatai szerint Magyarországon már a piac 50 százalékát jelenti."
ezen azért meglepödtem,de nagyon
ezen azért meglepödtem,de nagyon
GTPeti21-06-2012 13:51:51 // 19384
Látod, ez pont annak a megfelelője, amiről tegnap beszélgettünk. A Bárdi-sajátmárkásnak.
Amúgypedig: Magyarországon rendkívül sok a gyenge minőségű alkatrész és a hamisított motorolaj
Amúgypedig: Magyarországon rendkívül sok a gyenge minőségű alkatrész és a hamisított motorolaj
DieselManiaco(NagyVad)21-06-2012 13:40:42 // 19383
unix erősített ? ezeket hogy tudjátok megenni komolyan? ló megenné megdöglene...
GTPeti21-06-2012 13:33:05 // 19382
"Ez számomra egy hihető teória."
Számomra is, egyre inkább.
Viszont van még egy kategória. A kis gyártók, akik tényleg maguk gyártanak. Gondolok itt pl. az Ocap-ra. (Nem tudom, a PEX pl. maga gyárt-e.) Ők olyan minőséget adnak, amilyet. Lehet, hogy eleinte rosszat. (Na ezért írtam az Ocap-ot...) És lehet, hogy fejlődnek, fejlesztik magukat és a minőség akár még javulhat is. De a kérdés tényleg az, hogy megéri-e nekünk kísérletezni. Vagy inkább jóárasított gyári alkatrészt veszünk. Utóbbi megoldás nekem is egyre szimpatikusabb...
Számomra is, egyre inkább.
Viszont van még egy kategória. A kis gyártók, akik tényleg maguk gyártanak. Gondolok itt pl. az Ocap-ra. (Nem tudom, a PEX pl. maga gyárt-e.) Ők olyan minőséget adnak, amilyet. Lehet, hogy eleinte rosszat. (Na ezért írtam az Ocap-ot...) És lehet, hogy fejlődnek, fejlesztik magukat és a minőség akár még javulhat is. De a kérdés tényleg az, hogy megéri-e nekünk kísérletezni. Vagy inkább jóárasított gyári alkatrészt veszünk. Utóbbi megoldás nekem is egyre szimpatikusabb...
WarbiRunner (Gyuri)21-06-2012 12:00:03 // 19381
Tegnap voltam a szerelőmnél, és pont erről (is) dumáltunk. Vett egy gyári Renault vezérlés szettet. A vezető görgő INA, benne a renyó logó is. A feszítő pedig Gates, mellette szintén renyó benyomat. Megfordítva a csapágy porvédőjén csak annyi olvasható, hogy Made in China...nincs miről beszélni. A Gates alaplemezre felpattintják a kínai csapágyat és kész.
Hajlamos vagyok elhinni azt mostmár, hogy tényleg minőség szerint válogatnak és aszerint vannak árazva. A legjobb megy a gyári csomagolásba, a márkasképviselet nyilván továbbhárítja a felárat, így drága lesz a "gyári" alkatrész. A többi megy csomagoló cégekhez. Gondolom a maradék is osztályozva van, a jobbak drágábbak, így nevesebb csomagoló cégek viszik, ők tudják tovább érvényesíteni a pluszköltséget.
A felhasználó meg azt látja, hogy a Ruville-ben is ugyanaz van mint a gyári csomagolásúban. Aztán lehet hogy mégsem. Ez számomra egy hihető teória.
Én naívan hiszek abban, hogy a gyári alkatrész az tényleg a gyárinak megfelelő minőségi kritériumokkal készül. Készülhet Kínában is, nincs azzal baj. És nyilván ami nem fér be a gyári kritériumba, azt nem fogják kidobni, lesz belőle valami nevesebb u.gy. cucc. A baj ott kezdődik, amikor valamelyik leleményes kínai nekikezd másolni, és szaréhugyé ömleszti a másolt, de minőségi kritériumokra nem is ellenőrzött alkatrészeit. És lesz belőle Bárdi gazdaságos alkatrész, vagy konkretizáljunk a legutóbbi saját tapasztalatomra: Unix "erősített" lengőkar. Na az nem jó csak macskát hajigálni.
Hajlamos vagyok elhinni azt mostmár, hogy tényleg minőség szerint válogatnak és aszerint vannak árazva. A legjobb megy a gyári csomagolásba, a márkasképviselet nyilván továbbhárítja a felárat, így drága lesz a "gyári" alkatrész. A többi megy csomagoló cégekhez. Gondolom a maradék is osztályozva van, a jobbak drágábbak, így nevesebb csomagoló cégek viszik, ők tudják tovább érvényesíteni a pluszköltséget.
A felhasználó meg azt látja, hogy a Ruville-ben is ugyanaz van mint a gyári csomagolásúban. Aztán lehet hogy mégsem. Ez számomra egy hihető teória.
Én naívan hiszek abban, hogy a gyári alkatrész az tényleg a gyárinak megfelelő minőségi kritériumokkal készül. Készülhet Kínában is, nincs azzal baj. És nyilván ami nem fér be a gyári kritériumba, azt nem fogják kidobni, lesz belőle valami nevesebb u.gy. cucc. A baj ott kezdődik, amikor valamelyik leleményes kínai nekikezd másolni, és szaréhugyé ömleszti a másolt, de minőségi kritériumokra nem is ellenőrzött alkatrészeit. És lesz belőle Bárdi gazdaságos alkatrész, vagy konkretizáljunk a legutóbbi saját tapasztalatomra: Unix "erősített" lengőkar. Na az nem jó csak macskát hajigálni.
GTPeti20-06-2012 21:37:10 // 19380
Mit csináljak, ha a pont a németekenek van egy ilyen mondásuk? :)))
DieselManiaco(NagyVad)20-06-2012 21:31:54 // 19379
ilyet írni egy olaszautóbarát oldalon:D szégyelld el magad:D
GTPeti20-06-2012 20:49:57 // 19378
"Wer lesen kann, ist klar im Vorteil." Ahogy a német mondja. :))
DieselManiaco(NagyVad)20-06-2012 20:38:39 // 19377
jahh,én azt hittem általánosságban,de a sajátmárkással nincs tapasztalatom,ilyen butaságokba nem fogok:D
GTPeti20-06-2012 20:30:34 // 19376
Nem általában Bárdinál árult alkatrészekről beszéltem, hanem a "Bárdi sajátmárkás" alkatrészekről. Nagy különbség.
DieselManiaco(NagyVad)20-06-2012 20:27:55 // 19375
fontos a beszerelés módja is... vehetsz bármilyen gyári alkatrészt ha nem megfelelően szerelik be.Vettem már egy pár dolgot a bárdinál,nem nagy összértékben,egyetlen alkatrésszel sem volt problémám. De elhiszem ha valakinek volt,csak nem ilyen szituációkban:D
GTPeti20-06-2012 19:55:40 // 19374
GTPeti20-06-2012 19:43:43 // 19373
"Hát ez elég furán hangzik... az ilyeneket ti tényleg elhiszitek?:D"
Komolyan válaszolok: Itt írta egy cartárs. Feltételezem, hogy nem kitalálta, mivel magamból indulok ki. A válaszom igen, nincs okom rá, hogy ne higgyem el.
Komolyan válaszolok: Itt írta egy cartárs. Feltételezem, hogy nem kitalálta, mivel magamból indulok ki. A válaszom igen, nincs okom rá, hogy ne higgyem el.
mreni20-06-2012 17:55:45 // 19372
és az jó?:))
az skf-et kifejezetten rühellem,mióta 2 új vízpumpa folyatta a vizet a csapágynál
az skf-et kifejezetten rühellem,mióta 2 új vízpumpa folyatta a vizet a csapágynál
mreni20-06-2012 17:54:20 // 19371
ja tegnap a ricambi original csomagolásra az egyiken lengyelország volt jelölve a másikon olasz a harmadikon meg kína,mint gyártó ország.szal ezt hagyjuk szerintem
Erhard 242 (Pure Energy)20-06-2012 16:55:49 // 19370
mindenki azt teszi, veszi ami számára a legjobb :) sajnos vannak érvek és ellen érvek minden oldalról
Erhard 242 (Pure Energy)20-06-2012 16:54:48 // 19369
nem így működik ez :P
DieselManiaco(NagyVad)20-06-2012 16:01:11 // 19368
Hát ez elég furán hangzik... az ilyeneket ti tényleg elhiszitek?:D
.......................20-06-2012 14:36:47 // 19367
tök mindegy milyen márka van ráírva,ugyanúgy válogatva van mint maguk az autók:
-van ami az újságíróknak kivitel(ez a legjobb)
-van az elsö széria
-aztán a tömegnek való
ugyanígy van a beszéllítóknál,ahogy kopik a szerszám egyre jobban kimennek a méretek a türésböl
elkurvulnak a beszállítók is
én ezért veszek CSAK gyári dobozos eredeteti AR raktári vezszíj szettet
egy párszor már megégettem magam,így rászánom a pént
így kibírja 100ezerig is a cserét
-van ami az újságíróknak kivitel(ez a legjobb)
-van az elsö széria
-aztán a tömegnek való
ugyanígy van a beszéllítóknál,ahogy kopik a szerszám egyre jobban kimennek a méretek a türésböl
elkurvulnak a beszállítók is
én ezért veszek CSAK gyári dobozos eredeteti AR raktári vezszíj szettet
egy párszor már megégettem magam,így rászánom a pént
így kibírja 100ezerig is a cserét
Tentacle20-06-2012 14:14:43 // 19366
Ha azt itt ragasztják rá, akkor ráfoghatják, hogy itt csomagolták, nem ? :)
Erhard 242 (Pure Energy)20-06-2012 14:08:06 // 19365
ha nem itthon csomagolják akkor nem írhatják rá hogy made in eu :PPP
Tentacle20-06-2012 14:05:34 // 19364
Ez elég városi legendának tűnik :) A konténer az stimmelhet, de szerintem már Kínában eleve Bárdisnak csomagolják, sokkal olcsóbb ;)
GTPeti20-06-2012 14:00:35 // 19363
Nincs semmi negatív tapasztalatom vele, mert még nem vettem ilyet. :)
Egyszer írta valaki, hogy ömlesztve, konténerben jönnek a cuccok Kínából. Mo-n válogatják ki a használható darabokat és csomagolják. Így emlékszem. De majd jön vmaast és megmondja a tutit.
Egyszer írta valaki, hogy ömlesztve, konténerben jönnek a cuccok Kínából. Mo-n válogatják ki a használható darabokat és csomagolják. Így emlékszem. De majd jön vmaast és megmondja a tutit.
DieselManiaco(NagyVad)20-06-2012 13:45:46 // 19362
mi a baj a Bárdi-s cuccokkal? van valami negatív tapasztalat?
DieselManiaco(NagyVad)20-06-2012 13:45:05 // 19361
hát igen,a sok választható "gyártó" az igazából csak sok választható csomagoló:D
GTPeti20-06-2012 13:19:21 // 19360
Az szerencse. Mert lehetett volna akár kínai is a tartalma. Mint a Bárdigazdaságos alkatrészek egy része. :))
Reméljük a felirat nem a Shenzen Koungang Factory rövidítése (véletlen egybeesés :)))))
Csak vicc vót.
Reméljük a felirat nem a Shenzen Koungang Factory rövidítése (véletlen egybeesés :)))))
Csak vicc vót.
Wickey20-06-2012 13:15:12 // 19359
én meg megvettem az "Unix" vezérműszíj készletet a spiderhez.
...
gates szíj és asszem skf(?) vezető és feszítő volt benne.... :-)))
...
gates szíj és asszem skf(?) vezető és feszítő volt benne.... :-)))
GTPeti20-06-2012 12:45:19 // 19358
Ma megjöttek a hosszbordáshoz a Ruville cuccok:
Nézzük mi van a csomagolásban:
- a szíjfeszítő Dayco gyártmány
- a vezetőgörgő INA gyártmány.
Elbizonytalanodtam, hogy van-e értelme a Ruville abszolút preferálásának. Ezek biztos jó minőségű alkatrészek, de ugyanúgy meg lehet venni Dayco-ként és INA ként. :)
Nézzük mi van a csomagolásban:
- a szíjfeszítő Dayco gyártmány
- a vezetőgörgő INA gyártmány.
Elbizonytalanodtam, hogy van-e értelme a Ruville abszolút preferálásának. Ezek biztos jó minőségű alkatrészek, de ugyanúgy meg lehet venni Dayco-ként és INA ként. :)
GTPeti17-06-2012 23:12:08 // 19357
"Különben érdekes, az enyémben is van (eur 2-es)"
Ahogy a mondás tartja: Az életben egy biztos dolog van...
...viszont olasz autóknál az sem. :)
Ma utánanéztem, 70-80ekm van a hosszbordás görgőiben. Ha már az ékszíj-felé is nézelődök legalább kicserélem ezeket. (A szíjban jóval kevesebb van.)
Ahogy a mondás tartja: Az életben egy biztos dolog van...
...viszont olasz autóknál az sem. :)
Ma utánanéztem, 70-80ekm van a hosszbordás görgőiben. Ha már az ékszíj-felé is nézelődök legalább kicserélem ezeket. (A szíjban jóval kevesebb van.)
WarbiRunner (Gyuri)16-06-2012 22:11:02 // 19356
Szerintem nyugodtan ledugózhatod a rezonátort ideiglenesen.
Különben érdekes, az enyémben is van (eur 2-es). Hiába ugyanaz a blokk mint a 156-ban, tök más a szívóoldal.
Más: a verdát hazahoztam, jó lett, részletek a blogomban.
Különben érdekes, az enyémben is van (eur 2-es). Hiába ugyanaz a blokk mint a 156-ban, tök más a szívóoldal.
Más: a verdát hazahoztam, jó lett, részletek a blogomban.
mreni16-06-2012 18:53:41 // 19355
nekem már nagyon hangos és csinálja minden reggel amíg be nem melegszik,lehet a főtengely szíjtárcsa is,majd kiderül
Ferke16-06-2012 18:43:30 // 19354
Hosszbordás vezetőgörgő vagy feszítő? Vedd le a hosszbordást, próbáld ki úgy is. De a vezérműszíj feszítő csapágya is tud sírni...
GTPeti16-06-2012 17:59:29 // 19353
Lehet, bár pár éve cserélve lett, úgyhogy azért mégsem annyira valószínű.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
632
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?