Forum >> Dízelmánia
mreni04-04-2014 20:28:35 // 26401
vagy fordítva..
szasza(SW)04-04-2014 20:27:42 // 26400
Én tavaly kuplungoztattam,de a kettőst nem cseréltem, szerelő persze látta az állapotát azt mondta nem kell.Persze aki teheti cserélje.Szerintem,ha jó akkor csak pénzpazarlás.
.......................04-04-2014 20:21:30 // 26399
Szétszedéskor kiderül,
De az alfák egy kuplung elkopásra két kettőstömegűt is elfogyasztanak
De az alfák egy kuplung elkopásra két kettőstömegűt is elfogyasztanak
padand04-04-2014 20:09:00 // 26398
Sziasztok!
1,9 JTD 156 os boldog tulajdonosa vagyok bő egy éve. a km-ek számát 200.000-ről 260.000 re növeltem. A kettőstömegű inditáskor-leállításkor kicsit ránt, de ha jár a motor, akkor semmi rendellenességet nem tapasztalok. És ez ugyanilyen volt 200.000 km-nél, és most is. Ezért nagyon nem akarnám még bolygatni. Viszont most kuplungozni kellene a kocsit. Azt javasolják, hogy cseréljem a kettőstömegűt is, ha már szét van szedve, meg stb. de annyi rosszat hallottam a most kaphatókról, meg lehet már nem is marad sokáig a háznál a kocsi, szóval ha nem muszáj, nem cserélném a kettőstömegűt. Mi a véleményetek erről?
Köszönöm, ha valaki tud segíteni
1,9 JTD 156 os boldog tulajdonosa vagyok bő egy éve. a km-ek számát 200.000-ről 260.000 re növeltem. A kettőstömegű inditáskor-leállításkor kicsit ránt, de ha jár a motor, akkor semmi rendellenességet nem tapasztalok. És ez ugyanilyen volt 200.000 km-nél, és most is. Ezért nagyon nem akarnám még bolygatni. Viszont most kuplungozni kellene a kocsit. Azt javasolják, hogy cseréljem a kettőstömegűt is, ha már szét van szedve, meg stb. de annyi rosszat hallottam a most kaphatókról, meg lehet már nem is marad sokáig a háznál a kocsi, szóval ha nem muszáj, nem cserélném a kettőstömegűt. Mi a véleményetek erről?
Köszönöm, ha valaki tud segíteni
gecsa30-03-2014 21:56:30 // 26397
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2014 21:14:12 // 26396
a szaros DT opelünkben is 500e lakik soha nem öntöttünk bele adalékot, motormosót, varázsszert a legjobb olaj amit kapott Meguin ..és töfög, pöfög, röfög
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2014 21:05:09 // 26395
nézd a druszám Erhard kb 550e km-nél jár a 2.4jtd vel ...minek bármilyen adalék? Selenia TD-t cserélgesd 10e-ként és örökös lesz a blokk ...
Mr. Z30-03-2014 20:50:29 // 26394
tehát a selénia TD-hez már ne tegyek semmit csak elrontja? :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster30-03-2014 20:49:12 // 26393
Nekem most is az van az autómban. Többet nem lesz az tuti, semmi változást nem hozott viszont annyiba kerül mint egy fél olaj csere :)
Erhard 242 (Pure Energy)30-03-2014 20:45:48 // 26392
szerintem egyik üzemanyag adalékra sincs szüksége az autónak, arra jó hogy azok a cégek megéljenek akik gyártják
Mr. Z30-03-2014 20:41:44 // 26391
Rimet Diesel adalékról mi a véleményetek?
GTPeti30-03-2014 16:17:24 // 26390
Ha már itt tartunk, a Spuri viszkozitása végett nekem egyszerűen nem áll össze a kép. Hogyan tudna ez a híg folyadék nagy kenőképességgel rendelkezni. (Az olajgyártók valamit nagyon benéztek...) Ez az egyik. A másik, hogy rendkívül kevés részletet hoz nyílvánosságra a hatásmechanizmusáról. Abban nem kételkedem, hogy jó esetben az égést talán javítja. Az injektoros ismerősöm szerint az egész nagyrészt IPO (isopropyl alkohol). A magam részéről szkeptikus vagyok. (Próbáltam amúgy, nulla hatást érzékeltem pedig ismerem a motort. 15éve használom...)
Buddha30-03-2014 14:52:36 // 26389
hahhaaa....
"- magas fordulatszám (4000-5000 ford./perc)"
Leszabályozás közeli és feletti fordulaton használják az autót! :-)
"- A henger átmérő kopása a gyári értékhez képest nem volt mérhető."
A következő állítás után ez a kijelentés értelmét veszti! :-)
"- A hengerfelület polítozott fényes volt, nem voltak láthatók kopásra utaló barázdák, sérülések."
Tehát hónolási nyomok sem mert már azok mélységéig elkopott a hengerfal... :-)
pfff......
"- magas fordulatszám (4000-5000 ford./perc)"
Leszabályozás közeli és feletti fordulaton használják az autót! :-)
"- A henger átmérő kopása a gyári értékhez képest nem volt mérhető."
A következő állítás után ez a kijelentés értelmét veszti! :-)
"- A hengerfelület polítozott fényes volt, nem voltak láthatók kopásra utaló barázdák, sérülések."
Tehát hónolási nyomok sem mert már azok mélységéig elkopott a hengerfal... :-)
pfff......
Buddha29-03-2014 18:27:25 // 26388
Mikor ezt olvastam a spuri oldalán nálam kiverte a biztosítékot:
"VW Transporter T4 2.5 TDI ECON (88 LE)
Chip tunniggal: kb 150 LE
Évjárat: 2001
Futott Km: 162452
A fenti jármű csak SPURI benzinadalék -kal kezelt üzemanyaggal futott eddig.
Használati tapasztalatok:
A normál adagolás 2-3 szorosával adagolt üzemanyaggal tette meg a fenti km mennyidég közel felét. Szervízelési gond nem volt! Porlasztócsúcs, izzítógyertya, stb nem kellett cserélni. Az autó nagyon erős igénybevételnek volt és van kitéve:
- magas fordulatszám (4000-5000 ford./perc)
- 1 tonnás raksúly
- 2 tengelyes trailer vontatás
- "rally" szerű üzemmód (hirtelen gáz, hirtelen fék használat)
A motor állapotát felmérendő lebontottuk a hengerfejet vizsgálat céljából.
Tapasztalatok a következtők:
- A henger átmérő kopása a gyári értékhez képest nem volt mérhető.
- Hengerfejben és a dugattyú tetején kokszosodás nem volt jelentős, csak felületi jelleggel és könnydén el távolítható.
- Kompresszíó és olajlehúzó gyűrűk nem voltak beragadva a dugattyú hornyába, tehát tökéletesen neki tudtak feszülni a henger falának.
- A hengerfelület polítozott fényes volt, nem voltak láthatók kopásra utaló barázdák, sérülések.
- A felületeken nem volt látható hősokkra utaló elszineződés."
"VW Transporter T4 2.5 TDI ECON (88 LE)
Chip tunniggal: kb 150 LE
Évjárat: 2001
Futott Km: 162452
A fenti jármű csak SPURI benzinadalék -kal kezelt üzemanyaggal futott eddig.
Használati tapasztalatok:
A normál adagolás 2-3 szorosával adagolt üzemanyaggal tette meg a fenti km mennyidég közel felét. Szervízelési gond nem volt! Porlasztócsúcs, izzítógyertya, stb nem kellett cserélni. Az autó nagyon erős igénybevételnek volt és van kitéve:
- magas fordulatszám (4000-5000 ford./perc)
- 1 tonnás raksúly
- 2 tengelyes trailer vontatás
- "rally" szerű üzemmód (hirtelen gáz, hirtelen fék használat)
A motor állapotát felmérendő lebontottuk a hengerfejet vizsgálat céljából.
Tapasztalatok a következtők:
- A henger átmérő kopása a gyári értékhez képest nem volt mérhető.
- Hengerfejben és a dugattyú tetején kokszosodás nem volt jelentős, csak felületi jelleggel és könnydén el távolítható.
- Kompresszíó és olajlehúzó gyűrűk nem voltak beragadva a dugattyú hornyába, tehát tökéletesen neki tudtak feszülni a henger falának.
- A hengerfelület polítozott fényes volt, nem voltak láthatók kopásra utaló barázdák, sérülések.
- A felületeken nem volt látható hősokkra utaló elszineződés."
VKG231!!! (156+75)29-03-2014 17:59:25 // 26387
Na ne…
GTPeti29-03-2014 15:40:32 // 26386
Kis szakmai kieg.: A helyesen megválasztott 2T olaj tisztábban ég el, mint a gázolaj.
GTPeti29-03-2014 12:57:13 // 26385
"ergo ellen marketingnek érzem" Én is. Határozottan.
ALFI15629-03-2014 12:45:24 // 26384
Nekem a spuri az folyamatosan megy évek óta minden autóba.Meg minden második olajcserénél 30ezrenként nanoenergyzer adalék az olajba.
.......................28-03-2014 22:28:10 // 26383
Ez a nyelvtani hibahalmaz már fáj,a szerző nem érzi a ban ben ,és a ba be közötti különbséget,
Magyarul még az általánost sem végezte el rendesen
Magyarul még az általánost sem végezte el rendesen
Csöri28-03-2014 22:02:07 // 26381
A részecskeszűrős résszel egyetértek, meg a többivel is nagyjából.:-)
Liquid28-03-2014 21:55:42 // 26380
hozzáteszem hogy alapvetően nem hiszek ezekben az adalékokban, egyik fajtában sem
Liquid28-03-2014 21:54:58 // 26379
csak az elejét olvastam el, de az a bajom vele hogy a spuri.hu-n van, ergo ellen marketingnek érzem még akkor is ha valós dolgok vannak benne, mivel hülye vagyok hozzá :)
Mindenesetre nagyon jónevű dízelmotor-szervizes, aki többek között akkreditált Bosch-szervíz is azt mondta jót tesz a 2T.
Mindenesetre nagyon jónevű dízelmotor-szervizes, aki többek között akkreditált Bosch-szervíz is azt mondta jót tesz a 2T.
gecsa28-03-2014 21:21:51 // 26378
És ez vajon miért pont a spuri adalék honlapján van? :-)
mreni26-03-2014 19:29:05 // 26376
feléből veszel jobbat,de egyébként egyik box sem közelít meg egy jó programot
Gyula14726-03-2014 09:59:20 // 26375
http://tuning-box.hu/2-alfa-romeo-tuningbox-tuning-box
ez szerintetek is gagyi?mert szerintem meg sem közelíthet egy jól megírt programot..
ez szerintetek is gagyi?mert szerintem meg sem közelíthet egy jól megírt programot..
WarbiRunner (Gyuri)25-03-2014 22:22:12 // 26374
Ez szó szerint így van :-)
De sudokuzás, rejtvény fejtés helyett ajánlott. :-)
De sudokuzás, rejtvény fejtés helyett ajánlott. :-)
Dévid25-03-2014 20:54:44 // 26373
Innen indult baráti körömben a kormozott pajzs is. :)
GTPeti25-03-2014 20:52:46 // 26372
Csaba ezt én sem így látom. Tök triviális kérdésekkel a Google-t is lehet ám zaklatni. Kb. 5mp alatt megvan a válasz. Szerintem sem fair a többiekkel szemben ez a gondolkodás és utánanézés nélküli kérdezés.
mreni25-03-2014 20:46:37 // 26371
nem azt mondom,hogy jó is bele,és sem öntenék ilyet jtd-be,de volt ez is ajánlás
Dévid25-03-2014 20:43:43 // 26370
A 2.4 10v JTD kicsit füstölt tőle.
mreni25-03-2014 18:59:30 // 26369
egyébként gyárilag ajánlott volt a 10w-40 is..
Föckös25-03-2014 17:40:33 // 26368
óó nincs ott annyi sötét hely, csak látni kell a mátrixban:-)))
ALFI15625-03-2014 17:37:31 // 26367
[k i z z o]25-03-2014 17:35:03 // 26366
Azok kimondottan írható vezérlőkhöz valók, itt pedig a kiadott tartalmat kell módosítani, ez egy grafikus hex editor interpretálva, chksum visszaírással, sok sötét hellyel.
A gyári programok itt is hasonlóan paraméterezhetőek, mint egy Motec, DTA stb.
A gyári programok itt is hasonlóan paraméterezhetőek, mint egy Motec, DTA stb.
LacUS25-03-2014 16:39:22 // 26365
Ahogy nézegetem a benzineseké 1000x felhasználó barátabb. DTA, Gotech-et programoztam, MOTECet láttam, de egyikbe se volt ilyen exceles dolog, szóval érdekes,de meglátjuk. :) Köszönöm a segítséget.
WarbiRunner (Gyuri)25-03-2014 16:37:26 // 26364
EZ alapozónak különösen ajánlott.
WarbiRunner (Gyuri)25-03-2014 16:35:13 // 26363
WinOLS demo változattal próbálkozz (evc.de). Az alapokat megtanulni jó a demo, és pár fórum pl. ecuconnections. Később lehet szükség lesz eredetibbre, ott már macera van, ki hogy oldja meg. Excellel is jó ha barátságban vagy, de ha benzinesen már csináltál ilyet, akkor tudod miről van szó.
gecsa25-03-2014 15:49:17 // 26362
Keresd Manky956-ot..
galletto kell hozzá, a többit ő jobban tudja.. vagy még warbirunner is belemászott a témába mostanában.. ;)
galletto kell hozzá, a többit ő jobban tudja.. vagy még warbirunner is belemászott a témába mostanában.. ;)
LacUS25-03-2014 15:41:54 // 26361
Ha valaki programozgat saját kezűleg, milyen progival teszi és van-e esetleg olyan opció a beszerzésre ami nem 1000EUR tétel? Saját magamnak gondolkozok, ha már a 75 racsing kompjuterét megoldottam. :)
Föckös25-03-2014 15:28:33 // 26360
na ennyi,
bocsánatkérések,
sírva egymást ölelés
inkábbteneharagudjbarátom
mondatok, és mosoly
:-))
bocsánatkérések,
sírva egymást ölelés
inkábbteneharagudjbarátom
mondatok, és mosoly
:-))
WarbiRunner (Gyuri)25-03-2014 14:44:33 // 26359
Jaja. Ennyi idős autóknál már csoda ha minden gyári benne, és nemcsak olcsóbb, de tartósabb is gyári bontott, de ép alkatrésszel javítani.
gecsa25-03-2014 13:31:09 // 26358
előfordulhat, hogy bontott alkatrésszel volt javítva, mint pl jelen esetben warbi ezüstjében is így van a dolog...
gecsa25-03-2014 13:29:37 // 26357
ha a 26332 számú hozzászólásra célzol, az még ott van mindig... :)
és még mindig nem sértésből írtam, mint ezt a 26335 számú hozzászólásban írtam is..
ezúton ismét elnézést kérek érte!
és még mindig nem sértésből írtam, mint ezt a 26335 számú hozzászólásban írtam is..
ezúton ismét elnézést kérek érte!
Liquid25-03-2014 13:21:02 // 26356
az mondjuk vicces hogy mit keresett ott a matrica
Dévid25-03-2014 12:59:52 // 26355
Nyugi, volt már itt más is, aki 10W-40-et töltött a kocsijába, Őt az alkatrészboltos vezette meg. Inkább kérdezzen az ember "hülyeséget", mint csináljon valami olyat amivel kárt tehet a szeretett autójában.
KicsiStrigo25-03-2014 12:44:18 // 26354
Elnézést kérek mindenkitől akit megsértettem, mert ugye én voltam az a hülye tudatlan aki "lámaságokat" kérdez. Az autóm motorterébe egy selénia 20k-s matrica volt beragasztva, ezért én gondolkodás nélkül megvettem az olajat. Nah de mivel nem töltök akármi szart az autómba elolvastam a szöveget rajta és láttam hogy benzin üzemű motorokba való. Ezért ez az egy dolog miadt kérdeztelek meg titeket, mivel közöttetek van olyan akinek régebb óta van olasz autója mint nekem. Erre jött egy olyan válasz ami nekem nem volt szimpatikus és mégegyszer mondom hogy nem a te válaszod volt az Liquid ami nekem nem tetszett. Nah mind1 én kérek elnézést, mert nem szeretnék veszekedni felesleges dolgokon. De érdekes módon annak a hozzászólónak a válasza ameik nekem nem tetszett egyszerüen eltünt. Köszönöm a válaszokat, további szép napot mindenkinek!!!!
'''''24-03-2014 20:34:58 // 26353
Már csak egy "írót" kell találni. :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
426
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?