Forum >> Dízelmánia
Zsombor19-12-2014 11:37:23 // 27852
Na jó, most tekintsünk el a csatornától, mert nyilván nem az volt :) Tapasztalt valaki hasonló jelenséget? Bár most semmi jele, nem túl megnyugtató.
[k i z z o]19-12-2014 11:28:39 // 27851
Én szeretem a vizeset, de nekem nem fér el a nagy FMIC. Ha van "menetszél" akkor jó az FMIC. Rövid és brutális gyorsulásokra jobb a vizes.
Úgyis jön a karácsony, szép ajándék + esténként jó kis olvasnivaló:)
Corky Bell
Úgyis jön a karácsony, szép ajándék + esténként jó kis olvasnivaló:)
Corky Bell
Föckös19-12-2014 08:54:00 // 27850
Kanális felett álltál :-)
Zsombor19-12-2014 01:04:36 // 27849
Sziasztok!
(2.4 jtdm)... Ma este dugóban állva látom a tükörben hogy iszonyatos, maró szagú füst száll fel a kocsi fáta mögül. Utána araszoltam tovább és elmúlt. A színét nem tudtam kivenni de marhára megijesztett. Aztán volt-nincs. Turbónyomás, hőmérséklet, hang, motor járása rendben. Nem hiszem, hogy regenerált volna, azt észrevenném. Megfordult a fejemben, hogy (remélhetőleg) nem belőlünk jött, hanem az éppen elinduló szomszéd kocsiból, de nagyon mögöttem szállt fel. Mondom, most látszólag semmi baja. Mi a rossebb lehet? Köszi előre is.
(2.4 jtdm)... Ma este dugóban állva látom a tükörben hogy iszonyatos, maró szagú füst száll fel a kocsi fáta mögül. Utána araszoltam tovább és elmúlt. A színét nem tudtam kivenni de marhára megijesztett. Aztán volt-nincs. Turbónyomás, hőmérséklet, hang, motor járása rendben. Nem hiszem, hogy regenerált volna, azt észrevenném. Megfordult a fejemben, hogy (remélhetőleg) nem belőlünk jött, hanem az éppen elinduló szomszéd kocsiból, de nagyon mögöttem szállt fel. Mondom, most látszólag semmi baja. Mi a rossebb lehet? Köszi előre is.
WarbiRunner (Gyuri)18-12-2014 21:10:20 // 27848
Vagy fejlesszünk vortex hűtést. :-)
WarbiRunner (Gyuri)18-12-2014 20:54:39 // 27847
Lehet hülye ízlésem van, de ezt tuti 460Nm-en maximálnám, az a púp nem kell oda :-) Egyébként nem rossz :-)
Föckös18-12-2014 20:36:22 // 27846
ekkora helyett már nem jobb egy vizes cooler?
Föckös18-12-2014 20:34:56 // 27845
nice, ez volna mondjuk egy target 10v motorral ;-)
Föckös18-12-2014 20:33:53 // 27844
oké elérhető, Jasonnél elérhető 2056 is, sornégyre építve, csak 1600eur
de valóban a profi inkább a megfelelő szó.
hát én nem is tudom, h ki volna az, akire rábíznék egy ilyet,megfelelően helyére téve, 1000 fokos egt nélkül.
de valóban a profi inkább a megfelelő szó.
hát én nem is tudom, h ki volna az, akire rábíznék egy ilyet,megfelelően helyére téve, 1000 fokos egt nélkül.
'''''18-12-2014 20:01:12 // 27843
'''''18-12-2014 19:59:05 // 27842
Miért nem adnád a kezükbe? Mennyi is az ára?
[k i z z o]18-12-2014 19:49:42 // 27841
A profi szót a ritkával kevered:)
Webshopban elérhető.
Hozzáteszem nem sok embert ismerek, akinek a kezébe adnék egy ilyet.
Webshopban elérhető.
Hozzáteszem nem sok embert ismerek, akinek a kezébe adnék egy ilyet.
[k i z z o]18-12-2014 19:34:37 // 27840
Egy 15 soros Mocalnak néz ki, elég kell legyen. A baj, hogy árnyékban van.
[k i z z o]18-12-2014 19:33:20 // 27839
Ekkora, de normális csonk bevezetőkkel! Ez így csak nagy.
'''''18-12-2014 18:33:32 // 27838
Én rá is tenném csak senki nem vállalja,meg két egyforma turbónak nem nagyon lenne haszna. :-)
'''''18-12-2014 18:32:28 // 27837
Jegyeztem! :-)
Most hallottam Manky haverjától aki nekem programoz,hogy van Szekszárdon egy 166,2.4jtd 175lovas ami most 258le.Ha jössz felénk,megnézhetnénk együtt. (Csak hogy fájdítsam a szíved!)
Most hallottam Manky haverjától aki nekem programoz,hogy van Szekszárdon egy 166,2.4jtd 175lovas ami most 258le.Ha jössz felénk,megnézhetnénk együtt. (Csak hogy fájdítsam a szíved!)
Föckös18-12-2014 15:24:56 // 27836
Tomi jegyzetelj: GTB2260 VKLR, vagy 2265, bár ez még ritkább.
Ha sikerül beszerezni, akkor bonts egy üveg piát, barom ritka, de brutál. Golyóscsapágyas, és még a látható orbitális cooler mellett sincs turbólyuk...
Ha sikerül beszerezni, akkor bonts egy üveg piát, barom ritka, de brutál. Golyóscsapágyas, és még a látható orbitális cooler mellett sincs turbólyuk...
WarbiRunner (Gyuri)18-12-2014 15:05:00 // 27835
Mii? Van két turbód, akaszd rá mindkettőt aztán hadd szóljon :-)
WarbiRunner (Gyuri)18-12-2014 15:02:08 // 27834
Csak második nézésre esett le, hogy az ott felül is még a cooler. :-) Nem kicsi :-)
'''''18-12-2014 14:40:20 // 27833
Na,eddig bírtam,eddig volt elég a kb 280le. :-)
Most beszéltem a turbósommal.Elviszem neki mintának a gyárit és építtetek vele egy nagyobbat.Ha már úgyis baszogattok itt a +cooleremmel akkor már mindegy. Télen ráér megépíteni.Ötletek jöhetnek,hogy milyen turbóból legyen a szívó oldal és milyenből a másik.
Föci,lesz két turbóm eladó.Egy gyári és egy gyári házban valamivel nagyobb kerekű turbó. :-P
Most beszéltem a turbósommal.Elviszem neki mintának a gyárit és építtetek vele egy nagyobbat.Ha már úgyis baszogattok itt a +cooleremmel akkor már mindegy. Télen ráér megépíteni.Ötletek jöhetnek,hogy milyen turbóból legyen a szívó oldal és milyenből a másik.
Föci,lesz két turbóm eladó.Egy gyári és egy gyári házban valamivel nagyobb kerekű turbó. :-P
'''''18-12-2014 14:33:28 // 27832
Valamit elcsalt a befecskendezési időn,ha jól tudom (néha már nem tudom követni).Nem füstöl de most még gyengébb.Cooler lesz nagyobb csak akartam Kaposon adni egy kis esélyt! :-)
Föckös18-12-2014 11:23:35 // 27831
fogalmam sincs, h az milyen hűtő.
ez egy 300+ pacis autó, természetesen nem gyári turbóval, így gondolom gondoskodtak a megfelelő olaj hűtésről is.
az enyémnél nem nagyobb, azon kb akkora, mint egy calgon reklámban a fűtőszál...
ez egy 300+ pacis autó, természetesen nem gyári turbóval, így gondolom gondoskodtak a megfelelő olaj hűtésről is.
az enyémnél nem nagyobb, azon kb akkora, mint egy calgon reklámban a fűtőszál...
.......................18-12-2014 10:59:52 // 27830
Az a kicsi az olajhűtő?
nem kicsi egy tuninghoz?
a gyári is nagyobb
nem kicsi egy tuninghoz?
a gyári is nagyobb
Föckös18-12-2014 10:38:19 // 27829
procihűtő... :-)))))))))
Föckös18-12-2014 10:37:40 // 27828
WarbiRunner (Gyuri)18-12-2014 10:08:15 // 27827
LOL...nagyon év vége pihentség :-)
WarbiRunner (Gyuri)18-12-2014 10:07:30 // 27826
Na alakul az :-) Én egyébként nem éreztem a hullámzást (kikapcsolt asr-nél). Mit kellett változtatni, nem tudod?
Valami coolert kapott már a vas ahelyett a procihűtő helyett ? :-P
Valami coolert kapott már a vas ahelyett a procihűtő helyett ? :-P
'''''17-12-2014 22:11:24 // 27825
Föci már megelőzött. :-) 300le tartósan már elég lenne. Aztán remélem jön az utód 3.0 vagy valami 4-500lovas benyás és már piszkálnám is.
Föckös17-12-2014 21:07:51 // 27824
egyes válasz: sosem elég, kettes válasz, pár évig még mindenképp, egészséges sportos gyereknek tűnik a Tomi :-)
redbull9017-12-2014 20:17:43 // 27823
Hol tartasz most lóerő nyomaték terén?? Meddig akarod húzni?
'''''17-12-2014 19:36:00 // 27822
Ma sikerült megírni úgy a progit,hogy eltűnt a hullámzó gyorsulásom.Még kicsit gyengébb de remélem most jó útra tévedtünk és lehet feljebb menni.
DobosHunor17-12-2014 16:55:54 // 27821
Jó rendben, akkor lehet vissza térek az 5W40-re :) De nem baj, hogy most legutóbb a 10W40 volt? Mondjuk előtte is ezzel jártam és semmi baj nem volt :)
WarbiRunner (Gyuri)17-12-2014 14:38:36 // 27820
Jaja, após 140lovas Alteája ilyen. Rohadt nagyot tol alul, tényleg erős autó érzete jön meg hirtelen, aztán ahogy jött, úgy megy az érzés. Én nem szeretem vezetni, az autó egyetlen porcikája sincs normálisan hangolva. Egy autós disszonancia az egész :-)
WarbiRunner (Gyuri)17-12-2014 14:24:29 // 27819
Na valami ilyesmi pörgött végig bennem is :-) Most valahogy felküzdöm 150 lóig, ez nem kerül semmibe, legfeljebb pár gyorsabban kopó alkatrészbe. Biztos élményben nagy királyság egy 170 lóig húzott jtd, viszont az a 20 ló már sok zseton, sok macera. Akkor inkább a visszatérő rémálmomra megyek rá jobban, miszerint az asszonyt rádumálom, hogy lassan melegszik a TD, egy 155 V6 sokkal hamarabb fűtene :-D
A konyhabútor sztori 3 éve volt, a Wart-ot azért adtam el, abból fizettük :-) Aztán csak kellett az a másik autó...szóval pont mínuszba voltunk a kiinduló állapothoz képest, de legalább ződ autót sikerült venni megint :-) Azért nagyon nem bánom hogy így lett..
A konyhabútor sztori 3 éve volt, a Wart-ot azért adtam el, abból fizettük :-) Aztán csak kellett az a másik autó...szóval pont mínuszba voltunk a kiinduló állapothoz képest, de legalább ződ autót sikerült venni megint :-) Azért nagyon nem bánom hogy így lett..
Wickey17-12-2014 14:07:00 // 27818
Lehet nem szopatom meg magam a VGT-vel. Végülis a bevásárló lista nemkicsit lenne hosszú, kábelköteg, túró, ecu, meg gondolom némi electrovalve, meg vacuumtank meg ilyesmi, fene tudja ebből mi jó mi nincs mi nemjó, végén még lehetne az immoval is szopni, meg kódolgatni össze-vissza, oszt kiderül, hogy amennyivel drágábban adtam el a 156-ot a 145-nél a különbözetbe simán belekerülne, hogy ugyanolyan jól menjen a 145 mint a 156, és akkor hurráb@zdmeg, nemhogy bejárati ajtó meg konyhabútor nem lesz az árából, de még hátrébb is leszek :D
a hengerfej btw cikkszám szerint a 145 105ps-ben és a 156 115ps-ben egyforma. A blokk nem.
a hengerfej btw cikkszám szerint a 145 105ps-ben és a 156 115ps-ben egyforma. A blokk nem.
mex8617-12-2014 13:21:31 // 27817
:)
mentem villanygóóffal, olyat lép 0-80ig majd befstam :D
utäna mondjuk elfogy :D
na de nem offolok toväbb
mentem villanygóóffal, olyat lép 0-80ig majd befstam :D
utäna mondjuk elfogy :D
na de nem offolok toväbb
Föckös17-12-2014 12:40:56 // 27816
nemjó, qvahosszú hosszabbító kell hozzá :-)
mex8617-12-2014 12:20:08 // 27815
ja megvvan a megoldás ami 0-7ezerig megy meg mégtovább :D
villanymotor :)
villanymotor :)
mex8617-12-2014 12:02:02 // 27814
ja jo, 0-7ig az se megy de legaläbb lent indul az a szük jolmenés tartomány :)
mex8617-12-2014 12:01:04 // 27813
tudom alfa fórum nem pd fan :D , de volt pär pd-m (mindegyik 131lovas 8v) és ponthogy igencsak lent indulnak, ätlag cr-töl joval lejjebb... gt1749v vältozos van ezeken.
és 3näl meg mär kifulladnak szériában :D szal nem jok az infoid :D
mindenesetre hétköznapokra tök jo a karaktere aki nem ijed meg h megy lent is ellenben a hangja, az retek :D
és 3näl meg mär kifulladnak szériában :D szal nem jok az infoid :D
mindenesetre hétköznapokra tök jo a karaktere aki nem ijed meg h megy lent is ellenben a hangja, az retek :D
WarbiRunner (Gyuri)17-12-2014 09:20:38 // 27812
Já, jáá. Erről van szó, így simán összejöhet. A porlasztóban tudtommal a csúcs is kompatibilis a 119-es végűvel (ami a 115-lavasé), de kompletten tutira bepasszol, és a szórási szög is egyforma, nem kell hengerfejet sem cserélgetni. És ez a legnagyobb szállítású jtd porlasztó.
A motorban van különbség a dugattyú kiképzésben (Lönci mester írásából szedem), nem tudom ez miben számít. Talán a vez.tengely sem teljesen egyforma, erről még nem keresgettem adatot. Legfeljebb szerzel valami Abarth tengelyt és meg van oldva. :-)
És egyébként lehet ez a legjobb megoldás a 105 lovas vgt-re alakítására. Úgyhogy ha nekiállsz, blogolj vagy valami. :-)
A 2 alatt semmit se csinál-al azért nem teljesen értek egyet. Régi logokból mazsolázgattam össze egyelőre, hogy hol mennyi a levegő (lyukas turbocsó mizéria..). 1750-hez találtam 800mg/i levegőt, 2000-nél 900-at. Ez olyasmit jelent, hogy a gyári nyomaték maximumot oda lehet neki írni 1750-nél, de még picit többet is,
2000-nél meg már bőven 300Nm felett lehet mozogni. Tudom nem 400, de nekem valahogy a műszaki megérzésem az sugallja, hogy nem is kell ott lent az a 400 :-)
A vgt-vel viszont tény, hogy fent nyerhetsz rengeteget, ha jól írják meg a progit.
A motorban van különbség a dugattyú kiképzésben (Lönci mester írásából szedem), nem tudom ez miben számít. Talán a vez.tengely sem teljesen egyforma, erről még nem keresgettem adatot. Legfeljebb szerzel valami Abarth tengelyt és meg van oldva. :-)
És egyébként lehet ez a legjobb megoldás a 105 lovas vgt-re alakítására. Úgyhogy ha nekiállsz, blogolj vagy valami. :-)
A 2 alatt semmit se csinál-al azért nem teljesen értek egyet. Régi logokból mazsolázgattam össze egyelőre, hogy hol mennyi a levegő (lyukas turbocsó mizéria..). 1750-hez találtam 800mg/i levegőt, 2000-nél 900-at. Ez olyasmit jelent, hogy a gyári nyomaték maximumot oda lehet neki írni 1750-nél, de még picit többet is,
2000-nél meg már bőven 300Nm felett lehet mozogni. Tudom nem 400, de nekem valahogy a műszaki megérzésem az sugallja, hogy nem is kell ott lent az a 400 :-)
A vgt-vel viszont tény, hogy fent nyerhetsz rengeteget, ha jól írják meg a progit.
Föckös17-12-2014 07:23:30 // 27811
félkész szoftver:-)))))))))))))))
az enyémen kb a 17edik félkész szoftver van fenn (ez sem tetszik:-) )
az enyémen kb a 17edik félkész szoftver van fenn (ez sem tetszik:-) )
Föckös17-12-2014 07:22:31 // 27810
119es végű injektor plug&play, ha teszel bele egy c7es vezérlőt, és átkábelezed, akkor mehet a gyári változós csiga is rá, persze egr felejtős, és valósan ott lehetsz 170 lónál.
na mondjuk ha már csigát cserélnék, akkor mehetne rá a 2,4es csigája, van belőlük bőven, és viszonylag könnyű feltenni.
A bolgár srác is azt tett fel, csak wg karról vezérelve, a railt meg nem szégyellte 1600ig felírni.
Ellenben ha nulláról gőzmozdony kell, akkor kell az öt henger.
na mondjuk ha már csigát cserélnék, akkor mehetne rá a 2,4es csigája, van belőlük bőven, és viszonylag könnyű feltenni.
A bolgár srác is azt tett fel, csak wg karról vezérelve, a railt meg nem szégyellte 1600ig felírni.
Ellenben ha nulláról gőzmozdony kell, akkor kell az öt henger.
Wickey16-12-2014 22:49:06 // 27809
Ejgen, láttam még félkész szoftverrel. Már akkor is tetszett. Oszt már akkor is újraaszfaltozta maga mögött az úttestet, igaz, az a tesztverzió bőven erősebb volt a véglegesnél. Nem utolsósorban a hiányzó turbónyomás limiter rész miatt. :D
Wickey16-12-2014 22:44:32 // 27808
Te, figyelj, most néztem, cikkszámra a 115 lovas és a 105 lovas jtd hengerfeje és nagynyomásúja centire megegyezik, a porlasztó eltér, de találtam olyan infót, hogy a 105 lovasé jó a 115 lovasba, de mondjuk porlasztócsúcsot azért lehet cserélni, turbó nem számozott fődarab azt is lehet cserélni, ECU-ról és a kábelkötegről meg mondja már meg valaki, hogy EDC15C vagy EDC15C7 :P
Szóval én ezt úgy képzeltem, hogy a saját motoromra akasztanék fel VGT-t és húznám át bele a kábelköteget meg tenném át a dobozt.
A 115 lovast első körben úgy saccolta Csabi a meglehetős rutinjával, hogy 400nm és 170 lóerőre sikerült megpöckölni. 1600-tól megindul mint a golyó, namost nekem pont ezért kéne a VGT, mert akárhogy csipszelgeted a 105ös fixtúróst, az nem fog 2 de inkább 2.5k alatt csinálni semmit.
Oké, a pédétédéis köcsögök is milyen jól elvannak a nagy menéssel 2500-3500 között, boldogok meg minden, de hát azért mégis, nekem gőzmozdony kell, ami nullától hétezerig megy. Vagy az ehhez legközelebb álló. :P
Szóval én ezt úgy képzeltem, hogy a saját motoromra akasztanék fel VGT-t és húznám át bele a kábelköteget meg tenném át a dobozt.
A 115 lovast első körben úgy saccolta Csabi a meglehetős rutinjával, hogy 400nm és 170 lóerőre sikerült megpöckölni. 1600-tól megindul mint a golyó, namost nekem pont ezért kéne a VGT, mert akárhogy csipszelgeted a 105ös fixtúróst, az nem fog 2 de inkább 2.5k alatt csinálni semmit.
Oké, a pédétédéis köcsögök is milyen jól elvannak a nagy menéssel 2500-3500 között, boldogok meg minden, de hát azért mégis, nekem gőzmozdony kell, ami nullától hétezerig megy. Vagy az ehhez legközelebb álló. :P
Liquid16-12-2014 22:17:06 // 27807
ott volt KUL-on. Elképesztően megy, de kb. annyira füstöl is :)
tdave00816-12-2014 21:56:05 // 27806
Sziasztok,
159 vásárlása előtt állok és láttam több helyen hirdetik a 2.0JtdM 16V-t de van ahol 136Le-ként, hiába 16V.
Kérdésem az lenne, hogy ez a lebutított verzió valahogy felhúzható a gyári 170LE-re?
Illetve mik a tapasztalataitok ezzel a motorral, illetve az alapból 170Le-sel?
Köszi előre is a válaszokat!
159 vásárlása előtt állok és láttam több helyen hirdetik a 2.0JtdM 16V-t de van ahol 136Le-ként, hiába 16V.
Kérdésem az lenne, hogy ez a lebutított verzió valahogy felhúzható a gyári 170LE-re?
Illetve mik a tapasztalataitok ezzel a motorral, illetve az alapból 170Le-sel?
Köszi előre is a válaszokat!
csokagm16-12-2014 21:49:04 // 27805
Szép nagyon de kár a karbon motorháztetőért.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
533
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?