Forum >> Dízelmánia

MikeTheDevil01-02-2015 15:04:41 // 28102
Halihó!
Bocs Admin az OFF-ért de muszáj vagyok megkérdezni hátha találkozott már valaki ilyen hibával.Egy diesel Escortról lenne szó ami nem akar el indulni hogyha áll egy éjszakát.Miután be van húzva utána egy jó darabig pöcre indul.Cseréltem rajta izzítógyertyát üzemanyag pumpát, és semmi nem változott.Olyan mintha nem kapna üzemanyagot.Már nem tudom mi lehet vele, vagy találkozott e már valaki vele.Ha tudtok valamit akkor kérlek segítsetek.
Peti156Sw01-02-2015 09:41:09 // 28101
Mindenkinek köszönöm az infókat! Igazatok volt, a leömlőnčl fúj ki, kikormolt a jobb oldalon! 1000 km megtčtele után vettem csak čszre.
.......................30-01-2015 10:51:24 // 28100
El tud a leömlő is görbülni,
Amúgy van egy 10mm magas alátét újítva a későbbi szériákon
+hosszabb tőcsavar
mreni30-01-2015 10:28:06 // 28099
ha felvennéd pl telefonnal,hogy miféle hangokat hallat,közelebb lennénk a megoldáshoz.
Kristyon30-01-2015 10:01:03 // 28098
Hali! Nálam a vezérlés felőli oldalon volt elszakadva a kipufogó csonk egyik felfogató tőcsavar. Itt fút ki bizonyos fordulatszámokon, ciripelő hangot hallatva. Először én is a turbóra gyanakodtam, de az autó ment ahogy kellett, így ez ki lett lőve :) A javítást blogoltam is.
Föckös30-01-2015 08:17:43 // 28097
olaj?
.......................30-01-2015 06:20:18 // 28096
Ha bemelegszik ellhalgat?
lehet el van repedve a leömlöd ?
Peti156Sw30-01-2015 00:26:17 // 28095
azt nem írtam, hogy a csöveken repedést nem találtam.
Peti156Sw30-01-2015 00:24:47 // 28094
Sziasztok! lenne egy kérdésem, sípolhat a turbó 2.-sebességben 1000-1100-as fordulattól? Nálam ezt produkálja mostanában, de mindegyik sebességben sípol, csak más fordulaton, amíg ki nem huzatom kicsit, és 1-2 km múlva megszűnik, de az istenért nem jövök rá hogy most turbó csere vagy mi legyen. Az összes turbócsövet leszedtem, megtakarítottam visszaraktam, a tengelye nem lóg, de mégis valami van...:( Ötletek? Ha leállítom és 10 perc múlva beindítom újra jelentkezik.
mreni27-01-2015 18:19:59 // 28093
10v 136le 166,és elég jó állapotú a gép,bár van is rá költve szépen
Coyote27-01-2015 14:24:44 // 28092
még igen :-)
azt mondták az élet 300 felett kezdődik a dizelnél :-D
Föckös27-01-2015 14:19:07 // 28091
bejáratós? :-))
Coyote27-01-2015 12:42:03 // 28090
az enyém most jár 260 ezernél :-)
boli11127-01-2015 11:53:12 // 28088
Sziasztok!
Gondolkodom rajta, hogy lecseréljem a 156-osom. Valamiért vonzalmat érzek a 159-es iránt, de dízel változatban. Nem volt még dízel autóm.
Mi az, amit szerintetek különösen meg kell nézni rajta vásárláskor, és mi az, amire később jobban oda kell figyelni?
Köszönöm
mreni27-01-2015 11:45:23 // 28087
670ezret lattam mar,de szerintem ez nem rekorder 😊
mreni27-01-2015 11:43:21 // 28086
Nekem mindegy,csak Nehogy sírás legyen a vege...
.......................26-01-2015 22:35:48 // 28085
kiváncsi lennék h itt mennyit futott a legtöbb km er es diesel jtd?
Rizzo26-01-2015 22:18:53 // 28084
Nem nagy ördöngősség. Én is cseréltem már és csak egy spanyol leírásom van hozzá.Az is papíron. És be nem gépeltem a gugliba.
vezérlés csere
mreni26-01-2015 19:51:06 // 28083
mondjuk ez azért eléggé durva,hogy igy neki mersz állni egy vezérlés cserének....
arról nem beszélve,hogy a lentebb elhangzottal ellentétben közel sincs mindegyik jtd főtengelyen jelölés... szóval csak óvatosan,én elvinném olyanhoz aki látott már ilyet...
Szabeee26-01-2015 17:23:44 // 28082
pontosan ilyen volt az enyém is,csak nem tudom miért volt az, hogyha lehúztam az LMM-ről a csatlakozót, akkor visszajött az ereje.... ahogy levettem az EGR-t tegnap és benyomtam a mozgató pöcköt, az bent maradt, majd kis koccantás után ugrott ki... miután kitisztítottam, szépen szabadon járt. visszadugtam az LMM csatlakozóját, mentem vele tesztkört. Azelőtt rögtön mutatkozott, hogyha 50 fok felé ért a vízhőmérséklet mutató, akkor vacakolt, de most semmi.... szerencsére... na nem akarom előre elkiabálni, de ha így marad, akkor szuper. amúgy biztos ki lesz íratva, mert nem akarok félévenként ezzel szórakozni
.......................26-01-2015 17:07:42 // 28081
az EGR baromi nagy hülyeségeket tud csinálni ,ha nem jól mükszik

p. ha nyitva megszorul az egész Turbo töltönyomás kimegy az EGR en keresztül a kipufogóba,és nem megy a kocsi,olyan lesz mint a szívódiesel...
Szabeee26-01-2015 16:20:08 // 28080
az lesz belőle, teljesen kitisztítottam, amennyire lehetett, visszadugtam az LMM csatlakozóját és láss csodát: miután bemelegedett, nem rakoncátlankodott, az alapjáratom is nyugodtabb! tehet ennyit egy szelep?
GTPeti25-01-2015 22:51:12 // 28079
Ledugóz, kiír...
Szabeee25-01-2015 22:27:11 // 28078
Szétkaptam az EGR-t, ez fogadott...
Zerobi21-01-2015 17:57:57 // 28077
Aha megvan minden. Majd kicsit fejlesztem a helyismeretem :D
Zerobi21-01-2015 17:55:57 // 28076
Köszi. Én eddig ezt nem láttam
Piritu - 1.000.00021-01-2015 17:53:59 // 28075
Fejléc sor "Linkek" - Lentebb: "Fontos Alfás oldalak" - "Alfa manualok"
amúgy klatty
Meg ott a tipus topik, ott is tudnak más linket adni, csak kérdezni kell :-)
Zerobi21-01-2015 17:50:01 // 28074
Azt még nekem is meg kell fejteni :D
Zerobi21-01-2015 17:48:48 // 28073
Egyébként sem találnám meg itt. Már vagy két napja keresem témához kapcsolódó dolgokat és szinte semmit nem találtam. Linkek? Hol?
Piritu - 1.000.00021-01-2015 17:48:02 // 28072
Ezt hogy kell csinálni? "Ne kapcsolja ki a motort aknák eltávolítása közben a biztonsági öv. "
:-DD
Zerobi21-01-2015 17:45:41 // 28071
Jah ezt mondhattad volna egy nappal ezelőtt is :D / Nem baj azé is oroszul csinálom :D
Zerobi21-01-2015 17:43:46 // 28070
Kinyomtattam a képet hozzá a leírás hibátlan. :) Vezérműszíj cserét vállalok :D :D :D
Piritu - 1.000.00021-01-2015 17:43:35 // 28069
Komoly ember nem oroszból fordít guglival...
Letöltesz egy szervizkönyvet és abban minden le vagyon írva képekkel. a 2005-ös manual fenn van itt is a linkek közt DockySD oldalán.
Zerobi21-01-2015 17:40:04 // 28068
Azzal persze de teljesen érthető és világos :)
Zerobi21-01-2015 17:39:05 // 28067
Innen van http://translate.google.hu/translate?hl=hu&sl=ru&u=http://www.info-myauto.ru/news/2011-12-05-420&prev=search
Piritu - 1.000.00021-01-2015 17:37:15 // 28066
Ha a végrehajtás is olyan, mint a fordítás, nem kéne elindítani a motort :-DDD
gúglival fordítottad?
Zerobi21-01-2015 17:34:53 // 28065
Eddig ez a leghasználhatóbb.
Zerobi21-01-2015 17:33:23 // 28064


Cseréje az időzítés ALFA ROMEO Motor 192A5.000; 192B1.000; 937A4.000; 937A5.000

Modell 147 1,9 JTD 16V; 156 1,9 JTD 16V / 4x4; GT 1,9 JTD

God_2002-09

Ellenőrzés (csere ha szükséges) - 60.000 km vagy 3 évente.

Csere - 120000 km vagy 5 év normál üzemi körülmények között, nehéz körülmények mellett 3 évente.

Szíjszakadási

Motor kár - IGEN

Különleges utasítások

■ Válassza le az akkumulátor negatív kábelét.

■ Ne kapcsolja ki a motort aknák eltávolítása közben a biztonsági öv.

■ Vegye ki a izzítógyertyáiba megkönnyítése elfordulását a főtengely.

■ Fordítsa a főtengely csak abba az irányba, normál forgatást.

■ Ne forgassuk a főtengely fogaskerék a vezérműtengely vagy egyéb eszközökhöz.

megfigyelni az ajánlott meghúzási nyomatékát.

Eltávolítása az öv

Megjegyzés: szivattyú szerelt ezek a motorok nem igényelnek szinkronizálás helyzetben a főtengelyre.

1. Emelje fel az autó, és állítsa be a rack-biztonság.

2. Vegye le:

□ motor fedelét.

□ csavarokat (1) top jet hajtómű-tolóerő.

□ A felső jet tolóerő (2).

□ A motorvezérlő modul (ECM).

□ Alsó motor védelmét.

□ A jobb első kerék.

□ Jobb első sárvédő bélés.

□ kiegészítő hajtószíj.

□ csavarok (3) A forgattyús tengely.

□ csiga (4) a főtengely.

□ semmittevő öv alatti egység.

□ top (5) a vezérműszíjat.

□ Az alsó fedél (6) a vezérműszíjat.

□ csavarok (7) és (8) a kengyel felső jet tolóerőt.

□ Bracket felső jet tolóerő (9).

3. Kapcsolja be a főtengely pozícióba öv csere.

4. A vezetļcsapra (10) a forgattyús tengely is abban a helyzetben, a "07:00" és a "06:00".

5. Vegye ki a csavart (11).

6. helyét a rögzítő dugót a kipufogó vezérműtengelyt (12) № 1870986900. Győződjön meg arról, hogy a vezérműtengely valóban fix.

7. Oldja az anyát vezérműszíj feszítő (13). Mozgatni natyazhiteya a szalagról, enyhén húzza meg az anyát.

8. Vegye ki a vezérműszíjat.

Öv beszerelése

1. Ellenőrizze a rögzítése a kipufogó vezérműtengely rögzítő (12).

2. Győződjön meg arról, hogy. hogy a vezető csap (10) a forgattyús tengely van abban a helyzetben, a "07:00" és a "06:00".

3. Helyezze a fogaskerék kipufogószelepeken billentyűzárat.

4. Lazítsa meg a csavart (14), amelyek az gear kipufogószelepeken.

5. Vegye ki a csavart biztosítása az olajszivattyú testet. Az ő helyére, csavarja a pin (15) a forgattyústengely eszköz száma 1860905000.

6. Tegye az övet a főtengely fogaskerék.

7. Helyezze vissza a főtengely fogaskerék beállítási eszközt a főtengely (16).

8. Győződjön meg arról, hogy a készülék csak beleesett a vezetőcsapszegen (17) a forgattyús tengely.

9. Rögzítse a készüléket (16) anya (18) a csap (15).

10. Biztosítsa a készüléket a fogaskerék csavarját (19) №1860905010.

11. A laposszíjat az összes többi fogaskerekek.

Megjegyzés: A biztonsági öv ne legyen laza a vezető ága.

12. Oldja meg a szíjfeszítő anyát (13).

13. A kart állítva (20), mozgassa a szíjfeszítő házat úgy, hogy az időzítő (21) egy vonalba kerül a keretbe.

14. Húzza meg az anyát (13) feszítő:

□ (A) M8 - 23-28 Nm.

□ (B) M10 - 42-52 H 'm.

15. Helyezze a fogaskerék kipufogószelepeken billentyűzárat.

16. Húzza meg a csavart (14), amelyek az sebességváltó vezérműtengely 108 -132 Nm.

17. Vegye le a készülék (16), és a biztosítót (12).

18. Forgassa a főtengely két fordulattal az óramutató járásával megegyező.

19. Fit (16).

20. Ellenőrizze rögzítésének lehetősége a kipufogó vezérműtengely rögzítő (12).

21. Ellenőrizze a beállítást timer (21) feszítő kerettel együtt.

22. Vegye le a készülék (16), és a biztosítót (12).

23. Helyezze a csavart olajszivattyú testet.

24. A csavar (11).

25. Telepítse a kiszerelt alkatrészeket.

26. Húzza meg a csavarokat (7) és (8) a konzol jet tolóereje pillanatban 45-55 Nm.

27. Húzza meg a csavarokat (1) jet tolóereje pillanatban 45-55 Nm.

28- Húzza meg a csavarokat (3) A forgattyús tengely nyomaték 23-28 Nm.
redbull9021-01-2015 16:43:42 // 28063
igaz de nálam eddig nem volt probléma le is kopogom... 1db 13 as nyomatékkulcs a feszítőt kiengedni, meg az ékszíj tárcsához kell torx és ennyi kell a cseréhez... jó párszor le kellet vennem a vezérlést volt már cr nagynyomású cserém akkor szervó szivattyú cserém... meg hát mikor megvettem az autóimat mindig én cseréltem a vezérlést,,,
sokszor olvastam a blogokat hogy vezérlés csere 100 ezer meg ilyeneket olvasok csak nem tudom mi került annyiba?????? én eddig vízpumpával együtt maximum 25 ezret fizettem az egész szettért.... igaz saját magam szerelek már mindent szinte...
és megmondom őszintén imádom szerelni sokszor felidegesít mikor kevés a hely vagy épp egy berohadt csavarral szarakodok fél napig de mikor kész van olyan nagy boldogság van bennem :D
már csak azon gondolkozom sokszor meg anyuék azzal csesztetnek miért nem mentem autószerelőnek... :D
Liquid21-01-2015 12:30:13 // 28062
ez max. akkor igaz, ha biztosan tudod hogy jó helyen volt eddig...
Igaz nem értek hozzá, de szerintem megfelelő szerszám nélkül nem érdemes szórakozni vele...
Zerobi21-01-2015 10:50:03 // 28061
Pontosan. Erre gondoltam én is és nincs is ezzel semmi gond csak a főtengelyen lévő jelölésnek a párjában nem vagyok biztos. Ezek a jelölések nem teljesen "nyílvánosak" csak azok tudják biztosra akik tudják hogy annak ott kell lenni. :)
redbull9021-01-2015 10:12:01 // 28060
Van jelölés jtdn a legegyszerűbb vezérlést cserélni ha nem volt gond eddig a kocsival még vezérlés rögzítő se kell a cseréhez csak a régi jól bevált alkoholos filc....
max ha nagyon precíz meg ellenőrizni akarod pontosan...
egy TS hez semmiképp se hasonlítanám...
Zerobi21-01-2015 09:57:46 // 28059
Van egyébként a fő tg és vezérmű tg fogaskerekén is gyári jelölés. A fő tg jelölés párját nem találom csak sejtem.
.......................21-01-2015 09:56:27 // 28058
németben a fele az ára ,
nem kevés a haszonkulcs
jtd
Zerobi21-01-2015 09:53:24 // 28056
Ha nincs rögzítőd.
.......................21-01-2015 09:51:02 // 28055
szerintem nincs..
de inkább olyat kérdezz aki autószerelö
mondjuk a Csörit
Liquid21-01-2015 09:47:42 // 28054
gondolom a TS-hez hasonlóan itt se a tengejeket kell jelölgetni (úgy is lehet természetesen) hanem rögzíteni sablonnal a tengelyeket
Zerobi21-01-2015 09:44:30 // 28053
Enélkül nem is tudom ellenőrizni a vezérművet? Nincs jelölés fő tg vezérmű tg környékén?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.