Forum >> Dízelmánia
Wickey17-10-2006 23:43:07 // 1202
Hmm...
Joe kell ide. Ha elverte már a szokásos 2.5V6-okat a gyorsulásin, akkor majd esetleg ellened is kiáll a 140 lovas 1.9 dízellel :-)
GEORGE17-10-2006 23:42:56 // 1201
Egyet mondok és ez megint tapasztalat amire ráírták ,hogy MJET vagy JTDM azokkal kár megpróbálnod versenyezni.
Nagyon megbüntetnek ,feltéve ha a gazdája akarja.
Wazzup17-10-2006 23:39:45 // 1200
turbó nélkül se lenne sok, max a 2.4 felettiek :)))
Robert-jtd17-10-2006 23:38:01 // 1199
Öcsém az alfákban nincs is olyan diesel amivel te leálhatnál versenyezni:-))))a te kategóriádban:)))
Wazzup17-10-2006 23:36:47 // 1198
mér a turbóót is tudtam nem? pedig az se gépgyártástechnológia :)
kando.17-10-2006 23:35:31 // 1197
Gépész létedre elég keveset tudsz a forgó-morgó gépekről...
Wazzup17-10-2006 23:34:27 // 1196
Hát egy kompresszort el tudnék rajta viselni... :)
Amugy bármelyik dizellel leállok versenyezni, csak 1 kategóriába legyünk...
Max ha látom hogy elmegy, lemaradok hogy ne kelljen ujra mosatni a verdát :)))
Ferke17-10-2006 23:33:34 // 1195
...és egy másik informatikusén (is)...:))))
Kompressz úr17-10-2006 23:30:29 // 1194
A dolog pikantériája, hogy egy jogász hozzászólása alapján (is) esett le... :))
Kompressz úr17-10-2006 23:29:29 // 1193
Ha így van, akkor legközeleb már te is magyar válogatott leszel :)))
Ferke17-10-2006 23:29:04 // 1192
Épp ezért hagy szerintem a gázolajosokat békén, és az újabbakkal már ne is állj le verenyezni a lámpánál!:)))
Legalábbis amíg nem teszel egy garrettet a szívómotorodra!:)
GEORGE17-10-2006 23:27:56 // 1191
Csak szeretné Halesz ha az övé lenne :-)
GEORGE17-10-2006 23:26:47 // 1190
Ha te nem "turbózol" akkor neked is a dugók szívják be a levegőt nem? :)
Mondjuk alapjárathoz közeli tartományban....
Wazzup17-10-2006 23:26:20 // 1189
Jólvan vazze informatikus vagyok meg gépész, nem autószerelő :)
Én világ életembe azt hittem hogy a szivó a benzinre utal... ebből a félreértés :)
Lényeg hogy sültkrumpliszagú korom rules :) Dizel ferrarit akarok :)
Megyek milan meccset nézni... Autó szerelésnél még a focihoz is jobban értek :)
Ferke17-10-2006 23:26:01 // 1188
GEORGE17-10-2006 23:25:15 // 1186
És ez mind független attók ,hogy az üzemanyagot hogyan jutattják az égéstérbe.
Ez lehet injektor vagy porlasztó vagy akár önthetik is bele.
Minnél finomabban szabályozható az üzemanyag bejuttatása annál jobban kihasználható a motorban rejlő erő.
Kompressz úr17-10-2006 23:24:41 // 1185
Legfeljebb a tiédben :)
Wazzup17-10-2006 23:23:45 // 1184
ÁÁÁÁÁÁ konisoááá! Szóval a szivó a levegőre utal, és nem a benzinre? :)
Nah ez már teljesen más megvilágitásba helyezi a dolgot :) THX
Ferke17-10-2006 23:23:19 // 1183
Mert ami nem turbós (vagy kompresszoros), az szívó. Ennyi. Ez nem titulálás kérdése, ez tény...
Xixo17-10-2006 23:23:11 // 1182
:-)))))))))))
Hát én semmi egyebet nem tudok elmondani, kérem kapcsolja ki... :-)))
GEORGE17-10-2006 23:22:53 // 1181
A legegyszerübb úgy elmagyarázni ,hogy ami turbos az feltöltött motor mert a turdó nyomja be a levegőt..
Amin nincs turbó vagy kompresszor az pedig szívó motor mert ott a dugattyúk álltal keltett vákum szívja be a levegőt.
Kompressz úr17-10-2006 23:21:55 // 1180
Szívja az, szívja, csak nem a benzint, hanem a levegőt. Direktszűrű minek az autódra, ha injektoros? :)
Wazzup17-10-2006 23:21:20 // 1179
Ezta témát nemvágom, sose voltam autószerelő :) Nem is mondtam ilyet...
De a mai beszélgetéssel se lettem okosabb ebben a témában... :)))
Wazzup17-10-2006 23:19:12 // 1178
pont hogy nem, ezért nem értem miért kell a nem turbós autót egyből szivónak titulálni :)
Ferke17-10-2006 23:18:59 // 1177
Ez is dzsuvajáró szerinted?
Ha Téged szeretnélek utánozni, akkor most átmennék a GTV V6 TB & GTA 3.2 V6 topicba, és elkezdeném retkelni a benzineseket.
Biztos nagyon szeretnének ám!:)
GEORGE17-10-2006 23:18:06 // 1176
Látom kened vágod ezt a témát is :-)
Bocsi nem tudtam kihagyni :-)
Wazzup17-10-2006 23:16:24 // 1175
De nem a karburátoros motorokat hivták / hivják szivónak?
Mert ugye ha egyszer befecskendezi, akkor nem szivja :)
Amugy egy kompresszoros innyektoros 2000es benzines nekem bőven elég lenne...
Wickey17-10-2006 23:14:58 // 1174
(nyomaték)szegyény!! :PPP
Wickey17-10-2006 23:11:47 // 1172
régen beszéltünk KARBURÁTOROS motorokról.
Utána gyütt az injektor.
Itt megjegyzem, hogy a szivemcsücske gtv6 már az 1981-es bemutatása óta hengerenkéni injektorral, Bosch L-Jetronic-kal volt szerelve, ami műszakilag fejlettebb, modernebb megoldásnak számít, mint pl. az 1995ben még árusított Opel Astra 1.4 NZ 60 lóerős motorjának központi injektoros befecskendezése.
Wazzup17-10-2006 23:10:19 // 1171
Gondoltam, hogy nem dízel maseratiról irsz, mert olyan nincs :) se ferrari, se lambi... (szerintem nem véletlenül) Ezért irtam, hogy ha más sport, vagy sportos autó, akkor benzin, nyomatékot meg tegyenek a terepjárókba dzsuvátjárni... :)))
Ferke17-10-2006 23:08:52 // 1170
Mostmá lelőlek ám lassan, Te egyhatosssss!:)
Wazzup17-10-2006 23:08:34 // 1169
Nem! Az a kiáramló gázzal meghajt egy propellert, ami felgyorsitja a bemenő levegőt egy áttétellel... ha jól emléxem, nem vagyok autószerelő :)
Én csak azt irtam, hogy régen beszéltünk szivó motorokról, aztán megjelentek az innyektorok, minden autó után odbiggyesztették hogy 1.6i 1.8i... aztán ez mára természetessé vált, és meg sem emlitik...
Xixo17-10-2006 23:06:10 // 1168
Szemét gazdag dízeles!!! Mér kell leszólni a csóró benzineseket??? :-)))))))
Wickey17-10-2006 23:05:41 // 1167
na akkor gyorsan tisztába raklak lefekvés előtt.
A teljesség igénye nélkül:
Üzemanyagellátás szerint van
* injektoros
* karburátoros
motor.
Levegőellátás szerint van:
* szívó
* turbó (sima, bi, twin, stbstb.)
* kompresszoros
motor.
Ezek tetszőleges kombinációja elképzelhető.
Van turbós karburátoros. Van kompresszoros kabris (pl. amerikai muscle car-ok). Vannak szívó injektorosok (pl. a tied, vagy az én V6-osom).
Van turbó injektoros (V6TB pl.), és van kompresszoros injektoros (bármelyik kompressor merci). Van még persze szívó karbis (régi 4hengeres alfák a 80as évekből szinte kivétel nélkül).
Ennél még perverzebbek is vannak, amikben van kompresszor és turbó is (VW szórakozott ilyesmivel ha jól emlékszem).
Robert-jtd17-10-2006 23:05:13 // 1166
Hali.Wazup cartárs! Tudod-é,hogy milyen motorral felszerelt autó nyerte meg a legutóbbi Le.Mans-t.Annyit segítek,hogy nem benyás volt.Csak,hogy lásd,hogy hová fejlődik a technika:-))))
Ferke17-10-2006 23:04:54 // 1165
Hát véleményem szerint innyektoros, azaz benzin beFECSKENDEZŐS, és nem szivó....
Ezt a mondatot ne is hangoztasd, szerintem addíg ne nagyon tuningold az autót, amíg nem tisztáztad magadban a szívómotor fogalmát, pláne ne menj addíg tovább a kompresszorok-garrettek felé...
Nem diesel Maseratiról írtam! Az egy benzines maserati! És ugyanannyit tud, mint a diesel Alfa!:) Még szemfényvesztésnek sem rossz, mert látom téged is megtéveszett!:)))
Kompressz úr17-10-2006 23:04:39 // 1164
Szerinted a turbó az üzemanyag-befecskendező rendszer része?
Wazzup17-10-2006 23:02:59 // 1163
keresgéld a tuninggyertyákat az egynyócba!:)
Ezen kb bexartam a röhögéstől :)))))))
Wickey17-10-2006 23:00:00 // 1162
a boxi nem soros 4hengeres, szóval felmentést élvez.
Amúgy a boxis alfák nekem valahogy mindig kimaradtak, ezért megfeledkezek róluk könnyedén... sajna... Amúgy piszok jó hangjuk van egy rendes kidörrenővel :)
Wazzup17-10-2006 22:58:51 // 1161
Hát véleményem szerint innyektoros, azaz benzin beFECSKENDEZŐS, és nem szivó.... de lehet tévedek :))) Amugy nem tudok elképzelni nevetségesebb dolgot, mint egy dizel maserati (ferrari - lamborgini)
A kormolás önmagába is mókás, de ha sültkrumpli szaggal is párosul... :))
Wickey17-10-2006 22:57:48 // 1160
na? Hova rakták a feltöltőt a twinsparkon? Mondd el gyorsan, addig nem megyek aludni...
Megöl a kíváncsiság hogy vajon miért nem szívó a TS...
MEGVAN!! biztos a klímaKOMPRESSZOR-ra gondoltál... hááát, igaz hogy az nevében hasonlít de az bizony egy kanyi nyútonmétert sem dob a motor teljesítményén, sőt, még le is akaszt belőle jópár lovacskát sajna... :))
Ferke17-10-2006 22:56:08 // 1159
Vagy egy jó kis boxival! Az még belefér? :)))
Ja, vagy ha a boxi se szívó, akkor nem jó. Akkor nem tudom mi....most akkor melyik motor a szívóóóó???:)))
Ferke17-10-2006 22:53:45 // 1158
Áh, én most feküdtem meg, lehet, hogy idő elött lépek!:)
Ez az amore történetének legkomolyabb hsz-e volt!:)))))
Ferke17-10-2006 22:52:47 // 1157
Jesszusom, a TS nem szívómotor????? Léééce segíts a boxert is összerakni, mert ha azt is így vágod hamar végzünk, az ziher!:))))
Wickey17-10-2006 22:52:40 // 1156
mér barátom mi a twinspark?
Magyarázd már el mert úgy látszik még nem szereltem eleget....
Ferke17-10-2006 22:51:21 // 1155
De egy példát azért nézz meg, mielőtt nagy hozzáértéssel legyintesz egyet:
Ez turbós! de 4.2-es! És Bi! És V8!
Maserati: nyolchengeres V benzinmotor. Hengerenként négy szelep. 4244 cm3, 294 kW/400 LE 7000/percnél. Max. nyomaték 451 Nm 4500/percnél.
A diesel: V8! JTDm! 380LE és közel 600Nm!
Van még kérdésed???:)
Ha nincs, szerintem is menj, keresgéld a tuninggyertyákat az egynyócba!:)
Wazzup17-10-2006 22:50:44 // 1154
" soros 4hengeres szívómotor" "Kisköbcentis szívó"
Neked ténylega dízel való, ha a twinspark szerinted szivó! :))
Bár amibe még gyártyák sincsennek... honnan tudná :P :))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
519
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?