Forum >> Dízelmánia
Selmak23-05-2007 09:04:27 // 3002
Gyári transzmissziós szíjfeszítőt 11 ért vettem. Ugyanaz a Deyco mint amit kivettün belőlle.
kru23-05-2007 08:32:48 // 3001
Na, szerintem elhamarkodottan nyilatkoztál az olcsóbb kijelentéssel :-)))
Én úgy tudom, listaára SKF-nek olyan 40-42e körül volt nemrég, még ha 40%-os kedvezményed lenne sem úszod meg olcsóbban, mint a szíjtárcsát.
A gyári dobozos SKF ára nem tom mennyi.
Persze tudjuk, vannak csodák! :-) Azért kiváncsi vagyok, mennyiért szerzed.
Én úgy tudom, listaára SKF-nek olyan 40-42e körül volt nemrég, még ha 40%-os kedvezményed lenne sem úszod meg olcsóbban, mint a szíjtárcsát.
A gyári dobozos SKF ára nem tom mennyi.
Persze tudjuk, vannak csodák! :-) Azért kiváncsi vagyok, mennyiért szerzed.
Ferke23-05-2007 07:37:35 // 3000
Szerintem is ugyanaz, de eperben majd ezt is megnézem.
Ferke23-05-2007 07:35:54 // 2999
Na, a gyári feszítőt ég nem néztem, skf-et sem, eddig csak a tárcsát, mert ugya úgy volt, hogy az a xar. Ma megnézem a feszítőt és vezetőt is gyáriban, és visszaszólok!:)
kru23-05-2007 07:26:32 // 2998
Ferke, olcsóbb?!?!?!
Mondjuk lehet, hogy az 1.9 más, bár miért lenne más... A 2.4 20V-be SKF (nem feltétlenül gyári dobozos, de SKF) poly-v feszítőt tudsz olcsóbban, mint amilyen árat kikukáztál a gyári szíjtárcsára????
Ha igen, akkor nagyon rossz helyen vásárolok.
Mondjuk lehet, hogy az 1.9 más, bár miért lenne más... A 2.4 20V-be SKF (nem feltétlenül gyári dobozos, de SKF) poly-v feszítőt tudsz olcsóbban, mint amilyen árat kikukáztál a gyári szíjtárcsára????
Ha igen, akkor nagyon rossz helyen vásárolok.
Ferke22-05-2007 23:06:03 // 2997
Annnyi előnye volt a pániknak, hogy megvan a legolcsóbb szíjtárcsa, ha valakinek esetleg kell.
24k a gyári! Ennél jobbat sehol sem találtam.
24k a gyári! Ennél jobbat sehol sem találtam.
Ferke22-05-2007 23:05:07 // 2996
Na úgyí néz ki akkor megvan a 2. sz. gyanusított, lehet, Nálad is ez lesz!
Most lebontottuk, semmi baja a főtengely tárcsámnak.
A hosszbordás szíj feszítője ugrál eléggé csúnyán, tehát xar. És ez csinálja a hangokat terhelésnél!
Te is ezt nézesd meg!
Most kicsit örülök, mert így azért olcsóbb a dolog.:))
Most lebontottuk, semmi baja a főtengely tárcsámnak.
A hosszbordás szíj feszítője ugrál eléggé csúnyán, tehát xar. És ez csinálja a hangokat terhelésnél!
Te is ezt nézesd meg!
Most kicsit örülök, mert így azért olcsóbb a dolog.:))
Adrián22-05-2007 21:37:33 // 2995
Tisztul! Ha sokat városozol-dugózol utána is megérezni egy jó autópályázás után, hogy mennyivel jobban reagál az alacsony fordulatokon is, kiegyenlítettebben jár, stb.Ez abszolut igy van én is tapsztaltam! Igényli a tempós haladást ennyi:)
bőregér22-05-2007 20:36:41 // 2994
omv nekem is jót tett
kru22-05-2007 20:30:56 // 2993
Tisztul! Ha sokat városozol-dugózol utána is megérezni egy jó autópályázás után, hogy mennyivel jobban reagál az alacsony fordulatokon is, kiegyenlítettebben jár, stb.
Most nem horror eltérésekről beszélek, de jól észre lehet venni.
Igen, marhára számít a gázolaj minősége, kis kék spuri és olyan finom hangja lesz, hogy ihaj...
Most nem horror eltérésekről beszélek, de jól észre lehet venni.
Igen, marhára számít a gázolaj minősége, kis kék spuri és olyan finom hangja lesz, hogy ihaj...
Cgo22-05-2007 18:07:47 // 2992
nalam 100e km korul magatol szetesett :)
Selmak22-05-2007 16:03:12 // 2991
Kagylós és a LejMOL prémium gázolajától Allah óvjon minket.
WarbiRunner (Gyuri)22-05-2007 14:27:16 // 2990
No nem gondoltam, hogy ennyit számít a gázolaj minősége. Én füllel hallom pályán, hogy jobban szereti az OMV sprintet, mint a Kágylós Férrárist. De lehet, hogy nem is a márka számított, hanem a kút.
Mellesleg a kompjúter követi, hogy hogyan használom az autót, vagy a dízel hamar kormolódik, lustul? Egy kis pedáltiprás után egész vidáman kezd menni, érzékenyebben, morcosabban reagál. Ha megyek vagy 100km-t óvatos pedálkezeléssel városban, akkor azt hiszi, hogy nyáriszünet van, lehet lazítani, olyan tessék-lássék kezd el menni, ha odalépek. Mellémég mióta használom, tökéletesen eltolódott a nyomaték karakterisztikája is. Amikor elhoztam, kb 2300-tól szeretett menni, az elindulást abszolut nem támogatta, 1-esben, 2-esben nem túl sokat lehetett kezdeni vele. Most már ezernéhányszázról is megindul, 2000 től meg már igazán fickós. És eltűnt az a minimális füst is, ami volt neki. Csak tisztult, vagy a computer észlelte, hogy változtak a kívánalmak?
Azért érdekes, mert apósom Fabiáját (1.4 benya ) is én edzettem be 23e km-nél, az is sokkal jobban ment, miután 5e-t beletapostam. Olyan, mintha idomulnának ezek a "modern" motorok.
Mellesleg a kompjúter követi, hogy hogyan használom az autót, vagy a dízel hamar kormolódik, lustul? Egy kis pedáltiprás után egész vidáman kezd menni, érzékenyebben, morcosabban reagál. Ha megyek vagy 100km-t óvatos pedálkezeléssel városban, akkor azt hiszi, hogy nyáriszünet van, lehet lazítani, olyan tessék-lássék kezd el menni, ha odalépek. Mellémég mióta használom, tökéletesen eltolódott a nyomaték karakterisztikája is. Amikor elhoztam, kb 2300-tól szeretett menni, az elindulást abszolut nem támogatta, 1-esben, 2-esben nem túl sokat lehetett kezdeni vele. Most már ezernéhányszázról is megindul, 2000 től meg már igazán fickós. És eltűnt az a minimális füst is, ami volt neki. Csak tisztult, vagy a computer észlelte, hogy változtak a kívánalmak?
Azért érdekes, mert apósom Fabiáját (1.4 benya ) is én edzettem be 23e km-nél, az is sokkal jobban ment, miután 5e-t beletapostam. Olyan, mintha idomulnának ezek a "modern" motorok.
Ferke22-05-2007 11:56:00 // 2989
Jaja, állítólag már amikor a burlokat lejön, oldalról látszik, hogy xar a tárcsa, mert kitüremkedik a bele.:)
zender22-05-2007 11:55:28 // 2988
Hi!
Nekem csikorog vmi, de csak meleg(!) motornál indításnál, és alacsony fordulaton terhelésnél. Mi lehet? Elég csúnya hang. A keleti vég TopicTalin sztem többen is halloták...
A főtengelyszíjtárcsát nekünk is cserélni kellett, igaz csak 160e km-nél. Gyári volt 28k.
Nekem csikorog vmi, de csak meleg(!) motornál indításnál, és alacsony fordulaton terhelésnél. Mi lehet? Elég csúnya hang. A keleti vég TopicTalin sztem többen is halloták...
A főtengelyszíjtárcsát nekünk is cserélni kellett, igaz csak 160e km-nél. Gyári volt 28k.
kru22-05-2007 10:22:29 // 2987
sanszos, bár nekem leállításkor nem nyekkent, csak indításkor hidegen.
de mindegy, mert leszeditek és egyből látszik, mi újság.
de mindegy, mert leszeditek és egyből látszik, mi újság.
Ferke22-05-2007 10:20:36 // 2986
Most, hogy mondodt, tényleg, korábban már pl leállításkor is hallottam egy fura nyekkenést, lehet, hogy az is ez volt.
Ferke22-05-2007 10:17:49 // 2985
Köszi, megnézem azt is, bár nem láttam semmit eddíg, ami hozzáérne a tárcsához.
Egyértelműen terhelésre csinálja a hülye hangot, mikor tekerem a kormányt, főleg a végállásnál, és mikor a klímát bekapcsolom-kikapcsolom.
Na, a lényeg, hogy ma szétszedjük, és kiderül.:)
Egyértelműen terhelésre csinálja a hülye hangot, mikor tekerem a kormányt, főleg a végállásnál, és mikor a klímát bekapcsolom-kikapcsolom.
Na, a lényeg, hogy ma szétszedjük, és kiderül.:)
FRob22-05-2007 10:11:39 // 2984
Üdv Mindenkinek
lenne egy kérdésem, a haver peugeot 406-ja olyanokat csinál hog ynéha megy néha nem
és ezt úgy teszi, hogyha nekilódul pl megrakva egy emelkedőnek nekiindul, akkor egy darabig megy majd kiraja a diagnosztikai lámpát és leállítja a turbót a computer
ha megáll leveszi a gyujtást , nagy % ban megjavul, rengeteg minden hozzávezető csövet kicseréltek meg szelepet is, de csak nem javul a dolog, anyit persze elértek, hogy amikor jó, akkor határozott lett az autó, sokkal harapósabb menősebb.
most legutolsó mencsváraként a szervíz azt mondja hogy a turbó a hibás, de ez nekem annyira valószínűtlennek tűnik, ha hibás a turbó, akkor az nem játsz el hogy 5 órás úton végig jó majd jön egy emelkedő és nem jó
szerintetek?
esetleg egy jó és olcsó turbó felujjító szakit tudtok ajánlani, akinél esetlegesen leht ilyesmi után is kérdezősködni?
előre is köszi a haver nevében is
lenne egy kérdésem, a haver peugeot 406-ja olyanokat csinál hog ynéha megy néha nem
és ezt úgy teszi, hogyha nekilódul pl megrakva egy emelkedőnek nekiindul, akkor egy darabig megy majd kiraja a diagnosztikai lámpát és leállítja a turbót a computer
ha megáll leveszi a gyujtást , nagy % ban megjavul, rengeteg minden hozzávezető csövet kicseréltek meg szelepet is, de csak nem javul a dolog, anyit persze elértek, hogy amikor jó, akkor határozott lett az autó, sokkal harapósabb menősebb.
most legutolsó mencsváraként a szervíz azt mondja hogy a turbó a hibás, de ez nekem annyira valószínűtlennek tűnik, ha hibás a turbó, akkor az nem játsz el hogy 5 órás úton végig jó majd jön egy emelkedő és nem jó
szerintetek?
esetleg egy jó és olcsó turbó felujjító szakit tudtok ajánlani, akinél esetlegesen leht ilyesmi után is kérdezősködni?
előre is köszi a haver nevében is
kru22-05-2007 05:27:38 // 2983
Nekem olyan hangja van, hogy azt hittem, a szíj belever valami műanyag burkolatba. Ilyesmi volt Neked is?
Hát igen, 100 körül érdemes ránézni, nekem még annyit se bírt, kezdett már repedezni a középső gumi öntvény és indításkor nyekkent egyet, de azért kicseréltettem, ha már...
Ferke, nekem még annyi volt, hogy a doblemez felől van az a műanyag burkoló lap, ami a szíjtárcsánál elfedi a kerékjáratban a dolgokat, na annak a lemeznek a belső felén nekem volt valami hangszigetelő borítás és ez a borítás rá van ragasztva a műanyag lemezre, ami elengedett már és hozzáért asszem a szíjtárcsához...
Leszabtuk a hangszigetelő anyagot, most nem ér hozzá semmi. Szóval ezt is nézd meg. Ha neked van ilyen.
Hát igen, 100 körül érdemes ránézni, nekem még annyit se bírt, kezdett már repedezni a középső gumi öntvény és indításkor nyekkent egyet, de azért kicseréltettem, ha már...
Ferke, nekem még annyi volt, hogy a doblemez felől van az a műanyag burkoló lap, ami a szíjtárcsánál elfedi a kerékjáratban a dolgokat, na annak a lemeznek a belső felén nekem volt valami hangszigetelő borítás és ez a borítás rá van ragasztva a műanyag lemezre, ami elengedett már és hozzáért asszem a szíjtárcsához...
Leszabtuk a hangszigetelő anyagot, most nem ér hozzá semmi. Szóval ezt is nézd meg. Ha neked van ilyen.
gyurma21-05-2007 23:19:53 // 2982
Nekem ekkor adta meg magát minden, csörgött zörgött.Vez szíjat is cseréltem.Aki megvette örült neki hogy minden cserés volt.De ne nyúljál még hozzá mert lehet hogy elmegy sokáig.
Ferke21-05-2007 22:22:13 // 2981
Asszem én is cserélem akkor már a többit is, 104-nél cseréltem korábban mindent.
Ferke21-05-2007 22:21:31 // 2980
Szeva! Enyémben most van 140200 km! Akkor ez menetrendszerű!:)))
gyurma21-05-2007 22:12:31 // 2979
Sziasztok,nekem 140e volt benne amikor megadta magát.Feszitő+görgö csere is volt hozzá:-(
Ferke21-05-2007 22:00:48 // 2978
Most nézem, hogy nincs túl nagy különbség au u.gy. és a gyári között elvileg.
Ferke21-05-2007 21:07:44 // 2976
Basszus, mindíg van valami. Először ezt hittem, hogy a szervóm. Mert ugye kormányzáskor csinálta leginkább, mikor terhelve volt a szíj. De aztán a klíma bekapcs. is csinálta. Most meg már alapjáraton is be-be rezonál.
Te milyet raktál bele? Gyárit, vagy utángyártottat?
Te milyet raktál bele? Gyárit, vagy utángyártottat?
ALFI15621-05-2007 21:05:15 // 2975
Szerintem az lessz az.
Ferke21-05-2007 20:59:42 // 2974
Nekem olyan hangja van, hogy azt hittem, a szíj belever valami műanyag burkolatba. Ilyesmi volt Neked is?
Zsolesz21-05-2007 20:48:02 // 2973
Az szép. Nem olcsó vasdarabok ezek
ALFI15621-05-2007 20:47:53 // 2972
Hát,hogy mondjam el.Elég keményen kerepelt.A gumi amibe belevan ágyazva ki volt repedezve.De nállam a hang állandó volt.
Ferke21-05-2007 20:45:25 // 2971
22-ért mondta nekem a srác, hegyaljában pl ez a gyári mondjuk kedv. nélkül 31368.- ft.
Ferke21-05-2007 20:44:17 // 2970
22k-ért tudok most gyárit. Neked milyen hangja volt? És mikor csinálta? Csak mert még nem szedtük szét, de a tipp 99%-os elvileg.
Zsolesz21-05-2007 20:43:59 // 2969
Az mennyi forintban kifejezve? :)
ALFI15621-05-2007 20:39:53 // 2968
Az előzön nekem is cserélni kellett.Volt hangja rendessen.A 2006-os Siófoki talin lehetett is hallani.Elég húzós az ára.
Zsolesz21-05-2007 20:39:46 // 2967
Ilyet nekem is szokott néha reggel mikor a garázsból kiállok. Nem mindig és csak reggel. Engem egyenlőre nem aggaszt még a dolog...
Ferke21-05-2007 20:37:01 // 2966
És ez az eper száma: 55190424
Ferke21-05-2007 20:27:53 // 2964
Na, dízelesek, kiváncsi vagyok, hogy én vagyok ilyen tudatlan, vagy más is.
Most tudtam meg, hogy 100e km körül érdemes a JTD-knél a főtengely végén lévő poly-V szíjat hajtó tárcsát cserélni!!!
Nekem szerencsém volt, mert elkezdett berezonálni az egész szíjhajtás, mikor terheltem kicsit pl a klíma bekapcsolással vagy a kormány tekerésével, a szervóval.
Nem jöttem rá, mi ez, aztán felvilágosítottak, hogy az említett tárcsa belül gumis, hogy a terheléseket elnyelje. na ez a gumi szép lassan megadja magát, és nekem csak mázlim volt, mert állítólag gyakrabban szakad le, minthogy előbb hangoskodni kezdjen.
És ha szakad, akkor jó esély van, hogy a vezérléshez is bejut, mint nekem anno.
TEhát aki 100 körül jár, legalább nézesse meg!!!
Most tudtam meg, hogy 100e km körül érdemes a JTD-knél a főtengely végén lévő poly-V szíjat hajtó tárcsát cserélni!!!
Nekem szerencsém volt, mert elkezdett berezonálni az egész szíjhajtás, mikor terheltem kicsit pl a klíma bekapcsolással vagy a kormány tekerésével, a szervóval.
Nem jöttem rá, mi ez, aztán felvilágosítottak, hogy az említett tárcsa belül gumis, hogy a terheléseket elnyelje. na ez a gumi szép lassan megadja magát, és nekem csak mázlim volt, mert állítólag gyakrabban szakad le, minthogy előbb hangoskodni kezdjen.
És ha szakad, akkor jó esély van, hogy a vezérléshez is bejut, mint nekem anno.
TEhát aki 100 körül jár, legalább nézesse meg!!!
gyurma20-05-2007 20:52:18 // 2963
Szia,én nem próbálnám meg.Nekem az volt most 20 szelepes van de az egész teljesen más.Olyan szinten hogy még a forma meg a többi sallang is tök más.!!!!!
Tommaso 15920-05-2007 18:10:53 // 2962
Deeeeee,az volt:-)))
Ma a reggeli indításnál produkálta,igaz 3 napig állt!
Azóta ma egy indításnál se vettem észre!
Ma a reggeli indításnál produkálta,igaz 3 napig állt!
Azóta ma egy indításnál se vettem észre!
zender20-05-2007 12:39:40 // 2961
Sziasztok!
Lehet a 10 szelepes 2.4-esből 20 szepelest csinálni, nem újautó árban?:) Vagy teljesen kivitelezhetetlen? Nem azért mert nincs elég kraft a gépben, csak az ember mindig többet akar.:)
Lehet a 10 szelepes 2.4-esből 20 szepelest csinálni, nem újautó árban?:) Vagy teljesen kivitelezhetetlen? Nem azért mert nincs elég kraft a gépben, csak az ember mindig többet akar.:)
zender20-05-2007 12:36:14 // 2960
Akkor lehet, hogy mégsem a kézifék volt?:))
Tommaso 15920-05-2007 11:32:29 // 2959
Sziasztok!
Indítás utáni kékes füst mitől lehet (2006. 156 1.9 JTDm)???
Nem mindig csinálja,csak néha,akkor is kb 2-3 mp ig jön,később megszűnik!
Az autóban most lesz 14.000 km,normálisan,dízelesen használjuk,nem pörgetjük,mágvárjuk amíg bemelegszik,turbót visszahűtjük stb.
Tipp???
Indítás utáni kékes füst mitől lehet (2006. 156 1.9 JTDm)???
Nem mindig csinálja,csak néha,akkor is kb 2-3 mp ig jön,később megszűnik!
Az autóban most lesz 14.000 km,normálisan,dízelesen használjuk,nem pörgetjük,mágvárjuk amíg bemelegszik,turbót visszahűtjük stb.
Tipp???
Selmak19-05-2007 14:42:17 // 2956
Megleptem gépet egy full tank blue diesellel. Első blikkre azt mondom nem rosszabb mint a hagyományos + 3 ezrelék spuri.
Selmak19-05-2007 14:39:52 // 2955
DCSnél kb 70 rongy. Ha 2 szelepes MJTD motorról van szó akkor kb 140-145 LE re húzható.
Putyesz19-05-2007 08:09:33 // 2954
csövi mindenkinek!nem tudjátok megmondani hohy mennyibe fájna egy csipsztuning egy 156 1.9-es JTD-be?és hogy a 115 lovat mennyivel dobja föl?
Piritu - 1.000.00017-05-2007 21:52:08 // 2953
Rajta vagyik a témán-:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
470
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?