Forum >> Forma-1
GT Ɨ|ѯ24-10-2019 20:06:26 // 108158
Inkább AR sapkát vegyél:-)
Kazes☻24-10-2019 18:02:07 // 108156
GT Ɨ|ѯ24-10-2019 17:47:42 // 108155
Tökéletesen fogalmaztál, egyetértek.
Kár égetni a nevet...
Kár égetni a nevet...
Giuntini24-10-2019 12:59:17 // 108154
Most már azt mondják, hogy jövőre még biztos nem...
Szerintem ez befenyegetés. Az egész vezetőséget le kell cserélni, elfelejteni ezt a Suisse dolgot, és át kell alakulni valódi Alfa Romeo csapattá, a Ferrari teljes támogatásával. Úgy mint egykor, mikor volt Alfa Romeo Corse és Scuderia Ferrari. Csak mosr fordítva. Most az egykori privát csapat a nagyobb hal.
Szerintem ez befenyegetés. Az egész vezetőséget le kell cserélni, elfelejteni ezt a Suisse dolgot, és át kell alakulni valódi Alfa Romeo csapattá, a Ferrari teljes támogatásával. Úgy mint egykor, mikor volt Alfa Romeo Corse és Scuderia Ferrari. Csak mosr fordítva. Most az egykori privát csapat a nagyobb hal.
RomeoOne24-10-2019 11:03:20 // 108153
Kazes☻21-10-2019 17:24:11 // 108152
Ez itt viszont már komolyabb...
A végéhez közeledhet a Renault F1-es projektje?
A végéhez közeledhet a Renault F1-es projektje?
Kazes☻21-10-2019 15:29:34 // 108151
Én (is) pont ezt a "b)"-t hiányolom a legjobban, főleg úgy, hogy ott a naaagy Ferrari motor, technika, szakgárda és több pénz és mégis... hol tartunk... a Williemseknél... pedig ennél jobban kezdődött!
Tommi21-10-2019 14:52:33 // 108150
Sajnos van benne valami... Lassan két éve vannak az F1-ben, de ez az eladásokon nem igazán látszik (és ne az itthoni piacot nézzük, mert az finoman szólva is marginális az FCA birodalomban). És az F1-től picit elkanyarodva:
Mindenki megénekelte, hogy mennyire tuti autó a Giulia és a Stelvio is, de F1-től függetlenül alapvetően két ponton rohadtul le vagyunk maradva: hibrid hajtás (ami a Ferrarinál ott van a polcon, csak be kéne építeni) és a parasztvakító kütyük (ami szintén meglenne a raktárban, csak le kéne venni a polcról). Az Alfa azt hirdeti, hogy vezetésközpontú élményautókat csinál, de manapság egyszerűen nem erre megy a piac sajnos, hanem a vezethető videojátékok felé (lásd Tesla és társai). Semmi baj nincs ezzel, simán át lehetne hidalni azzal a dolgot, hogy bővítik az erőforrás kínálatot és az extralistát és akinek érintős központi panel kell, amin fut az Angry Birds meg a Barátok közt, akkor tudjon olyat venni, aki meg "old school" mentalitású, annak ott van a századmásodperc alatt fokozatot kapcsoló váltó meg a soklengőkaros futómű :) És ezzel lehet, hogy alternatívaként olyan geek fazonok is elgondolkodnának az Alfán, akiknek korábban a "puritánsága", a "kemény futóműve" és hasonlók miatt eszükbe sem jutott Alfát venni. De ez csak az én véleményem, nekem pl a Stelvio tökéletesen bevált családi autónak, imádjuk és pont nem érdekel, hogy kicsit nehézkes kezelni a központi kijelzőt és a menüt, vagy, hogy a fedélzeti rendszer nem főz kávét menet közben :)
Marketing szempontból talán
a) a túraautózás lenne jobb, mert ott "utca/ember közelibbek" az autók (a Chevrolet, Hyundai, Honda számára bejött az elmúlt években és emlékezzetek vissza az ezredforduló környékén a 156-os korszakra)
b) ha néha legalább dobogón állnának az F1-ben, szerintem az is dobna a dolgon
Nagy vonalakban igaz, hogy ha sikeres valaki az autósportban, az érződik az eladásokon is. De ha csak "ott van" a mezőnyben, az nem elég.
Mindenki megénekelte, hogy mennyire tuti autó a Giulia és a Stelvio is, de F1-től függetlenül alapvetően két ponton rohadtul le vagyunk maradva: hibrid hajtás (ami a Ferrarinál ott van a polcon, csak be kéne építeni) és a parasztvakító kütyük (ami szintén meglenne a raktárban, csak le kéne venni a polcról). Az Alfa azt hirdeti, hogy vezetésközpontú élményautókat csinál, de manapság egyszerűen nem erre megy a piac sajnos, hanem a vezethető videojátékok felé (lásd Tesla és társai). Semmi baj nincs ezzel, simán át lehetne hidalni azzal a dolgot, hogy bővítik az erőforrás kínálatot és az extralistát és akinek érintős központi panel kell, amin fut az Angry Birds meg a Barátok közt, akkor tudjon olyat venni, aki meg "old school" mentalitású, annak ott van a századmásodperc alatt fokozatot kapcsoló váltó meg a soklengőkaros futómű :) És ezzel lehet, hogy alternatívaként olyan geek fazonok is elgondolkodnának az Alfán, akiknek korábban a "puritánsága", a "kemény futóműve" és hasonlók miatt eszükbe sem jutott Alfát venni. De ez csak az én véleményem, nekem pl a Stelvio tökéletesen bevált családi autónak, imádjuk és pont nem érdekel, hogy kicsit nehézkes kezelni a központi kijelzőt és a menüt, vagy, hogy a fedélzeti rendszer nem főz kávét menet közben :)
Marketing szempontból talán
a) a túraautózás lenne jobb, mert ott "utca/ember közelibbek" az autók (a Chevrolet, Hyundai, Honda számára bejött az elmúlt években és emlékezzetek vissza az ezredforduló környékén a 156-os korszakra)
b) ha néha legalább dobogón állnának az F1-ben, szerintem az is dobna a dolgon
Nagy vonalakban igaz, hogy ha sikeres valaki az autósportban, az érződik az eladásokon is. De ha csak "ott van" a mezőnyben, az nem elég.
Kazes☻20-10-2019 12:25:11 // 108149
Kazes☻19-10-2019 15:23:22 // 108148
GT Ɨ|ѯ19-10-2019 12:49:39 // 108147
Nem is kellene tovább égetni a nevet ilyen sereghajtós Sauber izével...:P
Kazes☻18-10-2019 22:57:22 // 108146
Reméljük csak álhír!
RomeoOne18-10-2019 22:31:27 // 108145
Kazes☻18-10-2019 17:24:25 // 108144
Kazes☻17-10-2019 21:18:12 // 108143
Húúú... ez gáz! : /
RomeoOne17-10-2019 21:04:31 // 108142
Kizárják a Renault-t az F1-ből, ha a vád bebizonyosodik
Na ez azért durva lenne.
Jelentsék fel a Ferrarit, ha akarnak valamit
Azt sejtik ugyanis, hogy a Ferrari olajat juttat az intercoolerbe - köztes hűtő -, ami így plusz üzemanyagként ég el, így nagyobb erőt eredményez a motornak. Az olajégetés tilos, viszont a szabályzat szövege nem rendelkezik egyértelműen a nem szándékosan az intercoolerbe jutó üzemanyagról.
Na ez azért durva lenne.
Jelentsék fel a Ferrarit, ha akarnak valamit
Azt sejtik ugyanis, hogy a Ferrari olajat juttat az intercoolerbe - köztes hűtő -, ami így plusz üzemanyagként ég el, így nagyobb erőt eredményez a motornak. Az olajégetés tilos, viszont a szabályzat szövege nem rendelkezik egyértelműen a nem szándékosan az intercoolerbe jutó üzemanyagról.
Kazes☻17-10-2019 12:53:09 // 108141
pb_17-10-2019 12:43:32 // 108140
Nem volt nagy durranás. Nem olvasod az F1 portálokat?))
Kazes☻16-10-2019 08:22:45 // 108139
Komolyan... és milyen volt Japánban? Mik a hírek, pletyik a paddockban? ;)
pb_16-10-2019 00:03:50 // 108138
Láttam élőben.))
Kazes☻14-10-2019 23:12:44 // 108137
Azt találd meg magadnak! ;)
pb_14-10-2019 22:40:11 // 108136
És nem linkelted?))
pb_14-10-2019 22:39:29 // 108135
Hallani már a hegedű xót, nagyon bánatosan xól, sőt már a bráTSások is rákezdtek.D
Kazes☻14-10-2019 22:21:31 // 108134
Az biztos is... mindegyik lehozta! :)
pb_14-10-2019 22:16:22 // 108133
Azt olvastad valamelyik portálon.))
Kazes☻14-10-2019 08:14:30 // 108132
+ persze az Alfa...
Kazes☻14-10-2019 08:06:15 // 108131
Eleinte emiatt nem vizsgálták a Leclerc-Vettel incidenst Japánban
Továbbra is fő a következetesség... a rinya eléri célját, főleg, ha a Ferrari ellen kell dönteni! pff... : /
"Érdekesség, hogy a szövetség eleinte még vizsgálni sem akarta az esetet, és amikor ez kiderült, Verstappen rendkívül dühösen reagált a csapatrádión keresztül. A versenybírák azonban módosítottak a kiíráson, és..."
Michael Masi elmondta, hogy nem mondott semmit... úgy csinálnak, mintha sima Tv nézők lennének... őrület! :(
Továbbra is fő a következetesség... a rinya eléri célját, főleg, ha a Ferrari ellen kell dönteni! pff... : /
"Érdekesség, hogy a szövetség eleinte még vizsgálni sem akarta az esetet, és amikor ez kiderült, Verstappen rendkívül dühösen reagált a csapatrádión keresztül. A versenybírák azonban módosítottak a kiíráson, és..."
Michael Masi elmondta, hogy nem mondott semmit... úgy csinálnak, mintha sima Tv nézők lennének... őrület! :(
Kazes☻13-10-2019 22:12:31 // 108130
Az jó lett volna, mert akkor Vet rossz rajtját és Lec szárnycseréjét is csak álmodtam volna! :D
pb_13-10-2019 22:10:18 // 108129
Azt inkább TSak álmod6tad.))
Kazes☻13-10-2019 20:15:36 // 108128
Hehe... jó lett volna, de Ham, meg Ves rinyálásától nem bírtam! :)
pb_13-10-2019 19:33:39 // 108127
Ahogy nézem vixxa is aludtál rögtön.)
VV613-10-2019 18:46:56 // 108126
Igen, viszont Arrivabenével se mentek többre; ide egy Ross Brawn kéne.
Kazes☻13-10-2019 15:10:15 // 108125
Galád módon képes voltam felkelni miatta korán... vasárnap! :)
pb_13-10-2019 14:35:12 // 108124
"Vettel megint bénáskodott... Ves szokás szerint marha, Ham meg undormány, mint mindig. : /"
Azért remélem, néha a közvetítéseket is nézed.))
Azért remélem, néha a közvetítéseket is nézed.))
Kazes☻13-10-2019 12:58:26 // 108123
15 másodperces időbüntetést kapott Leclerc: a Ferrari pénzbírságot
De kis rendik...!
De kis rendik...!
Kazes☻13-10-2019 11:32:55 // 108122
Pontosan az utolsó mondatodra gondoltam! :)
Kazes☻13-10-2019 11:32:17 // 108121
Nekem Vet nem jó... pff.. és akkor még bárki Alo merte kritizálni!
De igazad van, ezen már csak nevetni lehet! :D
De igazad van, ezen már csak nevetni lehet! :D
Giuntini13-10-2019 11:09:30 // 108120
Nem pilóta problémák vannak, de az autó sem eldobandó. Szerintem gyenge a csapatvezetés, nem tudnak normális információkat adni, nem látják át a versenyeket.
A rossz rajtokat sem értem, általában mindketten a rajtoknál pozíciókat vesztenek. Valami nagyon nem kerek.
A Ferrarinak kellene embereket küldeni és leváltani a Sauberes vezetést. Egy Arrivabene kellene az élre, és szerintem a versenymérnököket is le kéne cserélni. Egy erős Alfa a Ferrari versenyzésére jó hatással lenne.
A rossz rajtokat sem értem, általában mindketten a rajtoknál pozíciókat vesztenek. Valami nagyon nem kerek.
A Ferrarinak kellene embereket küldeni és leváltani a Sauberes vezetést. Egy Arrivabene kellene az élre, és szerintem a versenymérnököket is le kéne cserélni. Egy erős Alfa a Ferrari versenyzésére jó hatással lenne.
Zsolt15513-10-2019 11:01:33 // 108119
Ááááhhh... Semmi nem jó neked! 😁
A múltkor előre ment Vettel, hogy biztonságban legyenek a Merciktől a helycserére. Most meg hagyott időt Leclercnek, hogy a második helyről előre menjen. 😅😅😅
Egyik sem jött össze és megint a Mercik nevetnek.
A múltkor előre ment Vettel, hogy biztonságban legyenek a Merciktől a helycserére. Most meg hagyott időt Leclercnek, hogy a második helyről előre menjen. 😅😅😅
Egyik sem jött össze és megint a Mercik nevetnek.
Kazes☻13-10-2019 10:41:31 // 108118
Kazes☻13-10-2019 09:58:04 // 108117
Milyen... tök mindegy... sajna már sereghajtók lettünk! :(
Nem is értem, hogy hol van az a nagy Ferrari támogatás, meg pénz, meg szagember... :-o
Vettel megint bénáskodott... Ves szokás szerint marha, Ham meg undormány, mint mindig. : /
Nem is értem, hogy hol van az a nagy Ferrari támogatás, meg pénz, meg szagember... :-o
Vettel megint bénáskodott... Ves szokás szerint marha, Ham meg undormány, mint mindig. : /
RomeoOne13-10-2019 08:50:31 // 108116
Csak a végeredményre keltem fel, de nem beszélhetünk már középcsapatról sajnos, azt látom.
Giuntini13-10-2019 08:21:45 // 108115
Milyen idióta stratégák vannak az Alfánál???
RomeoOne11-10-2019 17:44:10 // 108114
Kazes☻11-10-2019 15:52:12 // 108113
RomeoOne11-10-2019 12:10:07 // 108112
Kazes☻10-10-2019 17:15:35 // 108111
Kazes☻10-10-2019 12:05:52 // 108110
Maradjon is ott... a német közepesnél! :)
RomeoOne09-10-2019 23:02:30 // 108109
"Amikor kétség sincs afelől, hogy ki a kategória igazi királya, de sajnos neked csak a német közepes jutott."
Akár ez is lehetett volna a címe a következő cikknek :)
link
Akár ez is lehetett volna a címe a következő cikknek :)
link
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
423
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?