Forum >> Forma-1
Inner Circle06-12-2006 13:20:35 // 18281
"Legfiatalabb futamgyőztes: 23 év, 7 hónap, 27 nap, ezzel hatodik (Alonso, 22 év, 26 nap)
Legfiatalabb világbajnok: 25 év, 10 hónap, 10 nap, ezzel harmadik (Alonso, 24 év, 2 hónap, 17 nap)"
A vénség :D lassan már eljutunk a "Bucó, Szetti, Tacsi" azon részéhez, amikor a suliból egyből a versenypályára mentek (Button meg dühöng, mert már kiöregedett) :D
Satti06-12-2006 13:00:29 // 18280
Illetve az is érdekes,hogy milyen sok helyen ott van Senna is,még az előző rekordoknál is amiket beírtál,néhány dologban nem is sokkal elmaradva,de mint tudjuk,Ő csak 10 évig volt az F1-ben.
Tommi06-12-2006 12:51:39 // 18279
Azér' érdekes, hogy van még olyan rész, ahol Ascari meg Clark neve szerepel, pedig ők ugye az 50-60-as években versenyeztek...
Tommi06-12-2006 12:41:06 // 18278
Na, itt a kiegészítés a tegnapi statisztika-halmazhoz, hogy Schumi miben nem lett rekorder. Először az ő számai és hogy ezzel hányadik, utána a rekordtartó:
Legtöbb nagydíjrajt: 248, ezzel második (Patrese: 256)
Legtöbb "Grand Slam" (pole, rajt-cél győzelem, leggyorsabb kör): 5, ezzel második holtversenyben Ascarival (Clark, 8)
Legtöbb pole egy szezonban: 11, 2001-ben, ezzel holtversenyben van Hakkinen 1999-es teljesítményével és ötödik a ranglistán
Legtöbb pole sorozatban: 7, ezzel holtversenyben második (Senna, 8)
Legtöbb első rajtsor sorozatban: 8, ezzel holtversenyben a 10. (Senna, 24)
Legtöbb leggyorsabb kör sorozatban: 5, ezzel második (Ascari, 7)
Legtöbb versenyen vezetett sorozatban: 15, ezzel második (Stewart, 17)
Legtöbb rajt-cél győzelem: 11, ezzel negyedik (Senna, 19)
Leggyorsabb kör időmérő edzésen: 257,584 km/h a 2003-as monzai GP-n, ezzel ötödik (Barrichello, 260,395 km/h - egy évvel később ugyanott)
Leggyorsabb versenykör: 254,849 km/h szintén a 2003-as monzai futamon, ezzel harmadik (szintén Barrichello az első 257,321 és szintén Monza 2004)
Legfiatalabb futamgyőztes: 23 év, 7 hónap, 27 nap, ezzel hatodik (Alonso, 22 év, 26 nap)
Legfiatalabb világbajnok: 25 év, 10 hónap, 10 nap, ezzel harmadik (Alonso, 24 év, 2 hónap, 17 nap)
mesa06-12-2006 10:28:46 // 18277
Nem! De egyébként én is csináltam fotót róla fotót. :))
Tommi06-12-2006 03:22:22 // 18276
Mér, pl a 8C-ről Te is csinálhattál volna fotókat a Csiki-Begénél :PPP Vagy nem erre gondoltál? :)))))))
Tommi06-12-2006 03:21:39 // 18275
Ezt mondom, hogy prioritásban sokan csak egy-egy topicig jutnak el (pl Csajok vagy Pihent :P). Amúgy meg mindenki úgy olvas Amorét, ahogy akar, max lemarad valamiről :)))
mesa05-12-2006 20:30:10 // 18274
Én mindig elolvasom. Mivel kapom emailben. Teddy írásaira szoktam is néha reagálni. A tudósításokban a szép képeket pedig egyébként is szeretem, és irígy vagyok mindig, hogy nem én készítettem őket! ;)
Satti05-12-2006 20:17:29 // 18273
De,érdekel sok embert,sztem sokan,értékelik a munkát,ami bele van fektetve,csak nagyon sokan,egyszerűen máshogy kezelik az oldalt,vagy csak egyszerűen átsiklanak az első oldalon,olyan ez sokszor,mint amikor a kezedbe veszel egy újságot,és rögtön elkezded lapozni,nem a címoldalt bőngészed,lehet,meg sem nézed,még később sem.
Tommi05-12-2006 20:08:57 // 18272
Ezt mondom én is :) Az Amore szerkesztői törik magukat meg csinálnak egy csomó hírt, tudósítást, szavazást, akármit, de senkit nem érdekel :) :(
Pl amikor nyáron kint voltam Olaszországban és csinálam belőle az 5 részes Terra di motori cikksorozatot, amit hetekig kint volt a főoldalon, alig olvasta el valaki (pedig azért elég komoly autós zarándokhelyeken jártunk). Ilyenkor Teddyben, Haleszban, BeeGee-ben, bennem meg a többiekben felmerül, hogy minek törjük magunkat hírekkel, amikor úgysem olvassa soha senki. Lásd pl 8C őrület, mindenki telelinkelte a topicokat mindenféle hazai autós oldalak címeivel, amik a 8C-ről írtak, de arra már senki nem vette a fáradtságot, hogy itt a hírek között elolvassák BeeGee cikkét.
Satti05-12-2006 20:07:52 // 18271
Tommi05-12-2006 20:05:06 // 18270
Egy kis statisztika a kiadványból:
Schumi rekordjai, mögötte zárójelben az "örökranglista" második helyezettje
Legtöbb vb cím: 7 (Fangio: 5)
Legtöbb futamgyőzelem: 91 (Prost: 51)
Legtöbb dobogós hely: 154 (Prost: 106)
Legtöbb pont: 1369 (Prost: 798,5)
Legjobb pontátlag futamonként: 5,52 (Fangio: 5,44)
Legtöbb első hatbeli helyezés: 182 (Prost: 128)
Legtöbb pole pozíció: 68 (Senna: 65)
Legtöbb első sorból indulás: 115 (Senna: 87)
Legtöbb leggyorsabb kör: 76 (Prost: 41)
Legtöbb mesterhármas (pole, győzelem, leggyorsabb kör): 22 (Clark: 11)
Legtöbb győzelem pole-ból: 40 (Senna: 29)
Legtöbb pole ugyanazon a pályán: Suzuka - 8 (holtversenyben Sennával, aki Imolában)
Legtöbb győzelem ugyanazon a pályán: Magny-Cours (a második hely is az övé, Montreal, 7 győzelemmel)
Legtöbb vb cím sorozatban: 5 (Fangio 4)
Legtöbb győzelem sorozatban: 7 (holtversenyben Ascarival)
Legtöbb dobogós hely sorozatban: 19 (Alonso 15)
Legtöbb pontszerzés sorozatban: 24 (második helyen is ő van, holtversenyben Alonsoval, 18 ponttal)
Legtöbb versenykör: 13.909 (Barrichello 11.659)
Legtöbb versenykilométer: 66.164 (Barrichello 55.596)
Legtöbb versenyen vezetett: 141 (Senna: 86)
Legtöbb körön át vezetett: 5108 (Senna: 2987)
Legtöbb kilométeren át vezetett: 24.127 (Senna: 13.676)
Leggyorsabb versenyátlag: 247,835 - 2003 Monza (ugyanitt 2005-ben Montoya 247,346-ot ment)
Legtöbb győzelem egy idényben: 13 - 2004-ben (ő a második is, 2002-ben 11)
Legtöbb pont egy idényben: 148 - 2004-ben (ő a második itt is, 2002-ben 144)
Legtöbb leggyorsabb köregy idényben: 10 - 2004-ben (holtversenyben Raikkonen 2005-ös teljesítményével)
Leghamarabb nyert vb cím: 2004-ben a 17 futamos vb 11. versenyén, ez a szezon idejének 64,7%-nál volt (Mansell 1992-ben 16 futamos vb 11. versenyén nyert, ez 68,7%)
Legtöbb kettős győzelem: 24 - Barrichelloval (Prost/Senna a McLaren-nel 14)
Ennyi... :))) Lehet őt utálni meg minden, de asszem ezek a számok önmagukért beszélnek :) Utána felsorolják azt is, hogy miben nem lett első, de ezt most nincs időm bepötyögni, mert nemsokára el kell mennem itthonról, de holnap délután felteszem majd azt is, mert IC biztos hiányolni fogja :)))))))
Satti05-12-2006 19:52:27 // 18269
Az elég óccsó,annak akit érdekel:-)
Satti05-12-2006 19:51:45 // 18268
Sztem,ízlések és pofonok külőnböznek,mint itt is a szokások,mindenki arra megy rá először,ami a legjobban érdekli,legfeljebb a többin később megy sorban,de valószínűleg sokan,nem a főoldal átnézésével kezdik,hanem pl. a saját oldallal egyből,utána meg rákattintanak az egyik kedvenc,vagy éppen friss topicra.
Tommi05-12-2006 19:49:02 // 18267
De hogy valami ON is legyen :)
Ma vettem az újságosnál egy Schumis "füzetet", a Nemzeti SPort adta ki és minden benne van a kezdetektől a végéig, életút, statisztikák, rengeteg fotó, stb... 800 forint volt.
Tommi05-12-2006 19:47:38 // 18266
Jaaa, értem :) Híreket olvasni nincs időd, csak topicolni :)))
Nekem alap, hogy amikor feljövök, mindig elolvasom a friss híreket. A site-nak először a bal oldalát nézem meg, csak utána lépek be és megyek tovább a saját oldalra meg a topicra.
Apacs05-12-2006 19:37:27 // 18265
Iszonyatjó!
Buves05-12-2006 15:44:40 // 18264
A FIA kiadta a 2007-es nevezési listát:
# Versenyző Csapat Konstruktőr
1 Fernando Alonso (E) Vodafone McLaren McLaren
2 Lewis Hamilton (GB) Mercedes Mercedes
3 Giancarlo Fisichella (I) ING Renault F1 Team Renault
4 Heikki Kovalainen (FIN)
5 Felipe Massa (BR) Scuderia Ferrari Ferrari
6 Kimi Raikkonen (FIN) Marlboro
7 Jenson Button (GB) Honda Racing F1 Team Honda
8 Rubens Barrichello (BR)
9 Nick Heidfeld (D) BMW Sauber F1 Team BMW
10 Robert Kubica (PL)
11 Ralf Schumacher (D) Panasonic Toyota Toyota
12 Jarno Trulli (I) Racing
14 David Coulthard (GB) Red Bull Racing Red Bull
15 Mark Webber (AUS) Renault
16 Nico Rosberg (D) AT&T Williams Williams Toyota
17 Alex Wurz (A)
18 TBA Scuderia Toro Rosso STR Ferrari
19 TBA
20 Christijan Albers (NL) Spyker F1 Team Spyker Ferrari
21 TBA
22 Takuma Sato (J) TBA Super Aguri Super Aguri
23 Anthony Davidson (GB)F1 Team Honda
Inner Circle05-12-2006 15:27:28 // 18263
Ezt valaki tévedésből a pihentagyú topikba tette, pedig itt a helye! :-)
Satti05-12-2006 12:19:01 // 18262
Igen,és 5 éve nem ült F1 gépben,meg az elmúlt 5 év alatt elég sok minden változott,és nem is az volt a lényeg,hogy menjen mint az állat,kíváncsi lennék,hogy MS 5 év után vajon milyen időt menne az aktívakhoz képest,a kis kocsoggel említeni együtt,meg egyébként is szentségtőrés!!!
Inner Circle05-12-2006 11:27:39 // 18261
Húúúú, ezért mit fogsz kapni... milyen virágot vigyek a temetésedre, miután széttép az Amore-építő brigád? :D
Ferke04-12-2006 23:10:40 // 18260
Ó, anyi időm igazán nincs, hogy a hírekkel bíbelődjek, valamikor csak dolgozni is kell, így még a végén nem jutna idő az amore-s barátokra!:)))
Kompressz úr04-12-2006 10:08:37 // 18259
Belépés díjtalan, kilépés bizonytalan. :-D
Inner Circle04-12-2006 09:52:35 // 18258
Kitűnő széklábak! :D
Tommi03-12-2006 18:45:46 // 18257
Igen és sajnos rengeteg ilyen van :(
Wickey03-12-2006 16:36:13 // 18256
az úri közönség táncol? :-)
mesa03-12-2006 13:27:31 // 18255
Miért, ki szurkol itt és kinek ? :))
Inner Circle03-12-2006 13:18:29 // 18254
Na látom, megkezdődött a kulturált szurkolás... :P
mesa03-12-2006 13:01:36 // 18253
Maki Kakkinen 3 másodpercre volt Luca Badoertől...
No, akkor Baumgartner Zsófi általános 5 másodperce nem is volt olyan sok a Minárdival :))
mesa03-12-2006 13:00:01 // 18252
Ez tök jó, köszi!
Egyik haverom maranellói pólóját nagy hőfokon kimosta az anyósa és zokni méretűre zsugordott.
Most legalább nem kell kiautóznia egy pótlásért! :)
Inner Circle03-12-2006 12:57:11 // 18251
"De úgy látom a legtöbben csak "topicolni" járnak ide :PPP :)))"
A sok cserfes vénasszony, csak azért mennek a templomba hogy kipletykálják a falu viselt dolgait :DDD
Tommi02-12-2006 19:10:54 // 18250
Igen, még messze nem teljes a kínálat, de természetesen bővülni fog.
Az autó egy F430, fekete, vörös bőrrel. A hírben a galériában van róla fotó. Az autó már el van adva, átadásra vár :)
Apacs02-12-2006 19:05:22 // 18249
Na ki is próbáltam az új shopot, hétvégén is nyitva van. Meg is leptem magam egy új sapival régi már kissé kopott volt. Nagyon jól néz ki, de a választék remélem bővülni fog (azt mondták a tavaszi kollekcióval). Mellette a szalonban csak 1 Ferka volt, de az is lepnyvázva. A hátsó lámpák kidudorodtak úgyhogy F430 (vagy Enzo :-) ).
Tommi02-12-2006 19:01:02 // 18248
Elviselem én a tényeket, csak nem emlékeztem pontosan, hogy melyik évben és pontosan hogyan volt a "típusváltás". Csak az rémlett, hogy annak idején elég nagy hírverést kapott a dolog.
Tommi02-12-2006 18:54:09 // 18247
He-he, úgy látom az A5-ös ússágíró nem erőltette meg magát, a cikk szövegének nagy részét egy az egyben átcopyzta a sajtóanyagban kapott CD-ről :)))
Tommi02-12-2006 18:51:56 // 18246
Csatlakozom Teddyhez, ezért írtam cikket ide, hogy máshonnan linkeljetek? :)))
Amúgy ez annyira tipikus, nemrég a 8C-nél is ez volt :) Mindenki linkelte a híreket mindenhonnan, hogy Budapesten van a 8C Spider, de itt senki nem olvasta el BeeGee cikkét. Nem értem, ha feljövök az Amoréra, első körben mindig a híreket olvasom el. De úgy látom a legtöbben csak "topicolni" járnak ide :PPP :)))
Inner Circle02-12-2006 17:42:12 // 18245
Tedi02-12-2006 13:30:22 // 18244
Ejnye Ferke, ezt mi is megírtuk, nem tudom mér nem tőlünk linkeltél! :)
Satti02-12-2006 13:28:42 // 18243
Ferke01-12-2006 14:24:14 // 18242
Ferrari ajándékbolt, véégre Budapesten is!:)
Véégre itthon is lehet szórni a pénzt, mint állat!:)))
Ferke01-12-2006 14:22:58 // 18241
Inner Circle01-12-2006 09:19:55 // 18240
Én sose voltam kötekedős kedvemben; arról nem tehetek, hogy a topik tifosijai általában tény-nemelviselős állapotban vannak :P
Satti01-12-2006 09:19:02 // 18239
Ja,...és a főgonosz az német volt:-)))
Satti01-12-2006 09:18:21 // 18238
"főgonosz"...:-DDDDD
Satti01-12-2006 09:17:28 // 18237
Jóvanna,csak viccelődtem,nem halálosan komoly ám!!:-))
Apacs01-12-2006 08:01:39 // 18236
Nem ugyanaz a moci volt benne mint a 17D-ben?
Tommi01-12-2006 01:16:44 // 18235
Nem vagyok szőke, de nem volt ott az ő neve, csak a másik háromé. Számomra a három másik névből nem derült ki, hogy igazából azzal, hogy megemlítettétek őket, egyikre sem gondoltatok, hanem egy negyedikre, akit meg sem említettetek. De lehet, hogy én gondolkodom furcsán, mert ez számomra nem magától értetődő.
Tommi01-12-2006 01:13:51 // 18234
Látom megint kötekedős kedvedben vagy :) A lényeg, hogy 17 és a különböző változatai után 19 jött, tehát 18 nem volt versenyben. Ezt akartam mondani, de nem vagyok akkora tudós, mint Te, aki centire vágja, hogy melyik évben melyik csapat milyen kódjelű autót használt.
Xixo01-12-2006 00:34:24 // 18233
Asszem abban a filmben volt, hogy fullgázos előzésnél visszaváltott a hősünk és így sikerült megelőznie a főgonoszt... :))))
Satti30-11-2006 20:00:38 // 18232
Amúgy tiszta véletlen, a filmben a csapatnak mercedes motoros gépei voltak.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
486
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?