Forum >> Forma-1

mesa02-06-2006 15:47:59 // 11231
Aki soha nem találta el még a tankolási stratégiát ...
zolee14502-06-2006 15:12:07 // 11230
tökugyanúgy néznek ki...:)))
GT Ɨ|ѯ02-06-2006 15:10:12 // 11229
Nebasss....:-))) Signor Weber Gaaaaaaaabboooorrrr!:-))))
zolee14502-06-2006 15:07:23 // 11228
István "KOKO" Kovács?:)))
GT Ɨ|ѯ02-06-2006 15:03:21 // 11227
1 kis adalék az F1-hez:


Na akkor Alfistik,ki is Ő,( sokkal kisebb arccal:-)piros pólóban ott a képen középen??:-))))))
mesa02-06-2006 14:54:52 // 11226
Igen. Leginkább úgy lehetne sansza, ha megnyeri a futamokat, de kettős győzelemmel, Massávala nyakán. Akkor -4 pontokkal a 6. futam után beérné Alfonsót. De belegondolva ez eléggé kivitelezhetetlen... Főleg,hogy Massa azért nem Alfonsó vagy Schumacher kvalitású, ahoyg eddig láttuk. Ezt a VB-t max elbukni tudja Alfonsó, elvenni SZVSZ lehetetlen.
Xixo02-06-2006 14:54:18 // 11225
És??? Ne törődj a fikagépekkel!!! :-)))) Olyan nyugi van itt, tiszta uncsi ez a topic...
zolee14502-06-2006 14:35:59 // 11224
naja, az első futamon is pont annyi pontot osztanak ki mint az utolsón, tehát minden futam számít, és tény, hogy Alonsó most lépéselőnyben van, de továbbra sem látom olyan drámaian a helyzetet, még akár Kiminek is van esélye. Az is igaz amit MS mond, hogy ő egyedül ehhez kevés, ha a többiek nem rabolnak pontot (leginkább Massa) akkor hiába minden igyekezete.
mesa02-06-2006 14:29:38 // 11223
Sokba fog MS-nek kerülni a régebbi falhoz csapás...
mesa02-06-2006 14:28:24 // 11222
100% egyetértés.
Inner Circle02-06-2006 14:26:30 // 11221
Nem sok minden változott, hiszen eddig is sanszos volt neki a győzelem. Hosszú stintet nem is ment a teszten, csak egy gyors kört, abban pedig eddig is jó volt; attól hogy a leggyorsabb köre még egypár tizeddel gyorsabb lesz, nem borul fel az eddigi helyzet. Most kicsit jobb sansszal futhat tovább Alonso után, de a VB-t már sokkal inkább az fogja eldönteni, hogy a Renault megbotlik-e akárcsak egyszer is.
GEORGE02-06-2006 13:35:37 // 11220
Na jó de ha ideírom akkor megint nekem esnek, hogy GEORGE megint elvakult vagy, stb, stb :-)
mesa02-06-2006 13:32:45 // 11219
Ill. attól függ, milyen nemzetiségű a stewardok többsége ! :D
Xixo02-06-2006 13:29:57 // 11218
Ha nem esik akkor se!!!! :-)))))))))
GEORGE02-06-2006 13:28:24 // 11217
Ha esni fog nem kérdéses ki lesz az első.....
GEORGE02-06-2006 13:27:32 // 11216
..lazultam :-)))
Xixo02-06-2006 13:26:10 // 11215
NINCS!!! :-))))))
mesa02-06-2006 13:20:41 // 11214
Fastest man on the track : Michael Schumacher. Silverstone gyors pálya. Tehát sanszos a Ferrarinak (vagy inkább csak Schumnachernek) a győzelem. Főleg ha ilyen xar idő marad. Ellenvélemény ?
Vikk7502-06-2006 12:26:06 // 11213
Igen, ha életbe lép a fordulatszámkorlátozás, akkor valószínűleg a midlen is a Ferrari, Rönyő, Mekiláren szinten lesz és nem lesznek lekörözések.
zolee14502-06-2006 12:21:13 // 11212
26 autó már indult futamon, nem egyszer, és sztem nem volt sok. A szabályok meg elvileg arra vannak, hogy ne lekörözés legyen sok, hanem előzés (pl a fordulatszám korlátozás)
Vikk7502-06-2006 12:15:14 // 11211
Viccen kívűl: élvezhetetlen lenne sztem a verseny a sok lekörözés miatt.
Vikk7502-06-2006 12:11:30 // 11210
Sztem 28-30 autó már túl sok lenne...és ez nekem is fáj nem csak mózlinak...tudod, zavarja a szememet :DDD
zolee14502-06-2006 12:02:29 // 11209
OFF ha jönne egy gazdag orosz üzletember (ejtsd: maffiafőnök) és pénzt nyomna a vasasba akkor sem tudna nagyot alkotni, ezért nem a vasast veszik meg az ilyenek hanem a Chelsea-t:))) amúgy tényleg sok csapat kéne. az utolsó 3-4 csapatnál mindig lenne egy kis cserélődés, mert lenne aki be akarna jutni, és lenne aki ráunna az utolsó helyekre. A fordulatszám szabályozás meg azért lenne jó, mert előbb-utóbb belátnák, hogy nincs értelme milliókat költeni arra, hogy 19000 helyett 19200-at forogjon a gépe, ha egy futamgyőzelem után úgyis kap egy -300 fordulatos büntit. Igaz, hogy akkor fejlesztenének mást.:)))
mesa02-06-2006 11:44:04 // 11208
Én azt mondom, ha a Püspökladány nem tudja az NB1 elvárásait megütni, akkor nincs ott helye, induljon helyette mondjuk a Vasas ( :-D ) Akkor pedig nem fog találkozni semmiképp egy Real Madriddal. A Vasasnak sem sok esélye lenne a Real ellen, de ha hirtelen valaki fantáziát látna benne és nyomna oda pénzt, amiből jó képességű labdarúgókat összevásárolnának, akkor akár oda-vissza megverheti akár a Realt is. De ha 'szeretetből', kivételezésből még mindig a Püspökladány lenne az NB1-ben, akkor valószínűleg soha nem találkozna egy olyan csapattal a real Madrid ami oda-vissza megveri... És akkor a Reálosok ellazulhatnának, mert tudnák, a Püspökladány ellen a tartalékcsapat is bármikor pályára léphet.
Inner Circle02-06-2006 11:27:09 // 11207
Döntsd el, hogy mi mellett érvelsz: hogy a Püspökladány, ha jó, akkor kiállhat a Real ellen; vagy hogy esélye sincsen. Mert most a kettőt kevered, egyszer az egyiket állítva, másszor a másikat.
mesa02-06-2006 11:01:40 // 11206
Fastest man on the track : MS Lazán átléptétek a Sith új barcelónai pályacsúcsát... most akkor a teszten hogyan csalt az FIA a Ferrari javára ? :)))
mesa02-06-2006 11:00:07 // 11205
" a fociban mindenhol ugyanolyan pályán játszanak ugyanolyan lábakkal" Nyugaton vízelvezetős, fűthető pályákon játszanak, nálunk ha esik az eső, van hogy elmarad a meccs a pálya alkalmatlamsága miatt Ugynolyan lábak jétszanak szerinted a Real Madridban, mint a Püspökladányban ? Ekkora faxságot, öregem ! :DDDDD
mesa02-06-2006 10:58:20 // 11204
Ezt mondom én is! Hadd jöjjenek, menjenek a csapatok, majd kialakul magától, aki életképes, versenyképes, az kiderül előbb-utóbb. És a fordulatszám határoló is olcsó, hatásos megoldás lenne, úgy ahogy mondod, ahogy mondom már régóta.
Inner Circle02-06-2006 10:46:29 // 11203
Olvass vissza egy kicsit, már írtam hogy a fociban mindenhol ugyanolyan pályán játszanak ugyanolyan lábakkal, az F1-ben viszont vadiúj autót kell építeni, ami nem olyan egyszerű, mint átmenni egy másik csoportba focizni. (Írtam példákat is.) Persze erre mindenki rájöhet magától is. Továbbá nem ítéltem meg egy még be sem lépett csapatot, konkrértan a ProDrive nem úgy fog belépni, ahogy te elképzelted.
zolee14502-06-2006 10:45:12 // 11202
sőt Koplárovicsról dal is született, majd a visszavágón ki is kaptak, és azóta sincsenek sehol:) Az F1 sztem nem úgy működik hogy kell kis csapat, meg nagy csapat. Kell minél több (14-15 csapat lazán elfér...) csapat, és majd a futamokon kialakul kiből mi lesz. Elvileg min 20 autóra vannak leszerződve, miért fáj az Mózliéknak, ha van 28-30 autó? Amúgy be lehetne vezeti azt a rendszert mint ami a túraautóknál van, csak itt nem +súlyt kapnának hanem -fordulatszámot.
Inner Circle02-06-2006 10:44:16 // 11201
"Folyamatosan változtatja a szabályokat." Mikor mondtam én, hogy folyamatosan változtatni kéne a szabályokat? "Persze egyértelmű, hogy olyan okos és egyből hatásos szabálymódosítást SENKI nem tudna a világon kidoglozni, mint te, ezt tudjuk jól." Ó, kérünk téged halgattasd meg magad Mösziő Palikkal, hátha te leszel az a magyar tag a szabályalkotók közt, aki megreformálhatja az F1 világát !!! Én esküszöm szurkolnék neked (kivéve, ha olyan butaságokat akarsz elérni, hogy legyen egy motorbeszállító, legyen kézi váltó, egy kaszni vagy hogy cserélgessék a pilótákat, vagy egyszerűen csak nagyobb teret elérni a pilótáknak, mert az F1 rajongók 95%-a nem ezt akarja) !" ???
mesa02-06-2006 10:33:43 // 11200
Ja és még valami! Nem szép dolog tőled előre megítélni egy még be sem lépett csapatot ! Tudod a zalaegerszeg is a egy kis fos csapat volt,mégis megnyerték a bajnokságot és megverték a Manchester Unitedet, pedig senki nem tett volna rá egypetákot sem :)) Bárkiből lehet bajnok !!!
mesa02-06-2006 10:28:31 // 11199
Semmi hasonlót nem csinált soha ? Folyamatosan változtatja a szabályokat. Persze egyértelmű, hogy olyan okos és egyből hatásos szabálymódosítást SENKI nem tudna a világon kidoglozni, mint te, ezt tudjuk jól. Ó, kérünk téged halgattasd meg magad Mösziő Palikkal, hátha te leszel az a magyar tag a szabályalkotók közt, aki megreformálhatja az F1 világát !!! Én esküszöm szurkolnék neked (kivéve, ha olyan butaságokat akarsz elérni, hogy legyen egy motorbeszállító, legyen kézi váltó, egy kaszni vagy hogy cserélgessék a pilótákat, vagy egyszerűen csak nagyobb teret elérni a pilótáknak, mert az F1 rajongók 95%-a nem ezt akarja) ! :D
Inner Circle02-06-2006 09:59:52 // 11198
Ne forgasd ki a szavaimat, már régóta mondom, hogy több csapat kell. De akik eddig beléptek, azok már jó előre tudják, hogy be fognak lépni, és sok pénzt áldoznak rá. A Toyota egy teljes évig csiszolta az autóját, a Midland, Renault, Toro Rosso meg egy meglévő csapatra épített, és még úgyis többnyire tartottak egy tanulóévet (a TR nem, de az kapott egy komplett autót). A Super Aguri nem; viszont kaptak egy csúcs motort és egy kissé régi, de működőképes technikát. És még így is hol vannak... Ha csak úgy beugrálnak a csapatok, akkor sok Aguri lesz, te viszont épp az F1 fellendítését várod tőlük. Ezért kell a technika szerepét drasztikusan csökkenteni, és a pilótáékét növelni. Most 90% a technikán múlik. Arra van szükség, hogy egy Raikkönen-szintű pilóta egy Midland-szintű autóval lehagyhasson egy átlagos pilótát egy McLarennel. Akkor értelmet nyer a sok kiscsapat és végre látunk versenyt is. "Akkor te a Mózli nagy haverja vagy. Az csinálja amit mondasz, már egy évtizede," Semmi hasonlót nem csinált soha.
mesa02-06-2006 09:50:42 // 11197
Teszteredmények - Barcelona - Csütörtök: 01. - M.Schumacher - Ferrari (B) 1:13.471 - 82 kör 02. - Kovalainen - Renault (M) 1:14.174 - 120 kör 03. - Zonta - Toyota (B) 1:14.696 - 106 kör 04. - Rosberg - Williams-Cosworth (B) 1:14.731 - 87 kör 05. - Fisichella - Renault (M) 1:14.854 - 112 kör 06. - Trulli - Toyota (B) 1:15.131 - 102 kör 07. - de la Rosa - McLaren-Mercedes (M) 1:15.238 - 84 kör 08. - Villeneuve - BMW-Sauber (M) 1:15.526 - 111 kör 09. - Button - Honda (M) 1:15.590 - 109 kör 10. - Badoer - Ferrari (B) 1:15.637 - 27 kör 11. - Montoya - McLaren-Mercedes (M) 1:15.652 - 61 kör 12. - Heidfeld - BMW-Sauber (M) 1:15.783 - 125 kör 13. - Barrichello - Honda (M) 1:15.826 - 96 kör 14. - Klien - Red Bull-Ferrari (M) 1:15.871 - 65 kör 15. - Doornbos - Red Bull-Ferrari (M) 1:17.018 - 115 kör 16. - Wurz - Williams-Cosworth (B) 1:17.188 - 83 kör 17. - Jani - Toro Rosso-Cosworth (M) 1:17.224 - 92 kör Schumacher 1:13.471-es idővel állt az élre csütörtökön Barcelonában, mellyel megdöntötte a nem hivatalos pályacsúcsot (1:13.552), amit még 2005-ben a Honda Racing brit versenyzője, Jenson Button állított fel a katalán ringen
mesa02-06-2006 08:49:20 // 11196
Akkor te a Mózli nagy haverja vagy. Az csinálja amit mondasz, már egy évtizede, mégsem abba az irányba mozdult a dolog kimenetele :D (egyébklént meg nem értem az F3000 csapatok lesajnálását részedről. Egy csomó csapat elkezdte az úgymond "semmiből", akkor egy jól bejáratott F3000 csapat, ahol szinte minden folyamat analog az F1-gyel, sőt a pályáik is ugyanazok, azok miért lennének alkalmatlanok ? Egy csapatanak pedig nem kell tudni (jó)autót tervezni, ha van akit megfizessen. Nézd meg az Adrian Newey sem a Mekiket tervezi már, és Gascoyne is fog találni magának új helyet ;) Szóval, akkor szerinted a proDrive-nak nincs is helye az F1-ben, mert nem tudnak csak úgy -szavaiddal élve- "hipp-hopp" versenyautót csinálni ? :D )
zolee14501-06-2006 23:57:53 // 11195
lehet, sőt biztos, hogy nem ő a legjobb, de hogy nem beszari az biztos:)
Tom1201-06-2006 23:04:48 // 11194
Ezt a balesetet láttam "majdnem élőben", ugyanis pont kimentem pár percre a verseny alatt és már meg is volt a baj... Aztán meg megszakították az adást. Valami német adó közvetítette. Egyébként szerintem is ritka kemény gyerek ez az Alex, nyomja rendesen a WTCC-ben is.:-)
zolee14501-06-2006 22:34:06 // 11193
lazulj el George, nem kell mindent komolyan venni, elég lett volna annyi is, hogy "bocs, ezt most elnéztem" :))))
GEORGE01-06-2006 20:39:25 // 11192
Te meg mindent túl komolyan veszel!! Túl vérre menően veszed az MS meletti hsz-ket. Egésznap nem bújom a sport híreket....DE ha eddig jótékonxkodott más F1-es is akkor elég kevésszer tette vagy titokban, mert nem lehetett annyit hallani róla mint a másik versenyző esetében...... Amikor meg iszunk nem szoktam irni a topicra, ha még is ilyet tennék szóljál rám!
Inner Circle01-06-2006 20:37:40 // 11191
"Lenne egy természetes forgása a csapatoknak, feljuthatnának pénzt, tehetséges felhalmozott -mondjuk - F3000-es csapatok, akik felfrissítrenék az f1 világát." Elvben nagyon jó ötlet, gyakorlatilag viszont nem kivitelezhető, mert egy F1-es autó teljesen más, mint egy F3000-es (már amit valaha így hívtak). Képtelenség lenne egy csapatnak hipp-hopp versenyképes F1 technikát kiállítani. Ez nem olyan, mint a foci, ahol minden bajnokságban ugyanaz a fű és a focicipő :D A feljutó focicsapatoknak nem kell mindjárt 22 új játékos-lábat csináltatni. "Én arra utaltam, hogy túlságosan kiváltságos helyzetben vannak az F1 csapatok. Ha pl. kiszállt volna már 2 éve a Jordan, bennt lehetne heylette -mondjuk- a ProDrive, akik azt gondolom, többet hozzátennének az izgalmakhoz, előzésekhez, mint a Midland..." A Jordantól még beszállhatott volna bárki, az idei év előtt utoljára tán 2002-ben volt meg a 22 autó. Bárki átvehette volna az Arrows helyét, és mégse tették. Az izgalmakon, előzéseken meg az autók drasztikus módosításával lehetne segíteni, nem új csapatok behozásával. Ha bejött volna a ProDrive és csinál egy 2mp-vel gyorsabb autót, mint a Midland, akkor lett volna még egy csapat, ami a Sauber és a Jaguar között vonatozik...
zolee14501-06-2006 20:21:38 // 11190
Nagyon jó. Mivel visszafogták az F1-et így most a köridők tényleg csökkentek egy kicsivel, csak épp ott lettek drasztikusan gyorsabbak az autók, ahol a balesetek történnek, vagyis a kanyarokban. Már megint a szabálymódosítások átgondolatlansága: Link Montoyát is megkérdezték: Link
mesa01-06-2006 16:51:13 // 11189
Szerintem meg mindenki menjen a harmadik szekcióban, amenynit akar! És akkor megint a végére egymást überelnék a jobbnál jobköridőkkel. Ha valaki jobbat megy amaásiknál, akkor az előző újra megpróbálhatná. És ha akkor ő futná a jobbatm akkor a másikat ismét pályára kényszeryteni. De hát végül is, ez a verseny ! :))) Ezt a visszatankolós baromságot meg felejtsék el. Annyi benzinnel induljon másnap, amennyivel csak akar.
Tommi01-06-2006 16:29:06 // 11188
Lásd pl a rali vb-n... Ott is állandóan toldozzák-foltozzák a szabályokat, évközben is módosítanak, kapkodnak és várják, hogy na ez beválik vajon vagy nem... A csapatok meg hiába mondják, hogy ezzel nem jót tesztek, hanem kiszúrtok velünk, a vezetőség mindig okosabb...
mesa01-06-2006 16:27:20 // 11187
Természetesen félremagyarázod az egészet. Akinek nincs zséje, az ne akarjon f1-ezni! Akkor cseréljék más csapatra. Lenne egy természetes forgása a csapatoknak, feljuthatnának pénzt, tehetséges felhalmozott -mondjuk - F3000-es csapatok, akik felfrissítrenék az f1 világát. Én arra utaltam, hogy túlságosan kiváltságos helyzetben vannak az F1 csapatok. Ha pl. kiszállt volna már 2 éve a Jordan, bennt lehetne heylette -mondjuk- a ProDrive, akik azt gondolom, többet hozzátennének az izgalmakhoz, előzésekhez, mint a Midland...
Inner Circle01-06-2006 16:15:53 // 11186
"Ne haragudj, de ki a f. érdekelnek a kiccccapatok ?" Pl. engem. "Nem lehet mindenki bajnok !!! " Nem is kell mindenkinek bajnoknak lennie, viszont a teljes szabadpiaci szemlélet ("Akinek nincs pénze, az ne sírjon, hanem szerezzen ! Ha nem tud, akkor az azért van mert rosszul csinálja amit csinál, és akkor nincs is helye az F1-ben.") már szinte mindenhol megbukott, a világgazdaságtól kezdve a társadalmon át a sport csaknem minden ágáig. A résztvevők érdekeit képviselő szabályozásra mindenhol szükség van. "Rosszul csinálja" az a kiscsapat, ami nem tud megnyerni egy világméretű autógyártót fő motorszállítónak? Nem hiszem. Vagyunk még néhányan, akik sportot szeretnének nézni, nem pedig üzletet, és vannak még néhányan, akik ezt akarják nekünk leszállítani. Ha az a szemlélet érvényesülne, hogy "Akinek nincs pénze, az ne sírjon, hanem szerezzen ! Ha nem tud, akkor az azért van mert rosszul csinálja amit csinál, és akkor nincs is helye az F1-ben", akkor nem is lenne F1, csak egy tőzsde. És a futamok helyett nézhetnénk banki napokat.
zolee14501-06-2006 16:11:39 // 11185
egyszer kellene összeülni az okosoknak, és átgondoltan megcsinálni a szabályokat nem ilyen próbáljuk ki, hátha sikerül alapon, és akkor utána évekig nem kéne idétlenkedni vele. mellesleg az időmérő sztem baromi jó ötlet volt, de az utolsó 20 perc lehetne olyan mint a tavalyi időmérő volt, vagyis az első tíz csak egy kört mehetne, viszont üres tankkal, olyan mint a Superbike-ban volt a superpole.
mesa01-06-2006 16:06:18 // 11184
De nem lenne csak 5-6 csapat, mert ott tülekednek, hogy F1-be juthassanak, a kiváltságosok után!!! Az ördögi körből pedig ki lehet lépni jó menedzseléssel is ! Pölö Minárdi, amit ugye megvett magáának a Redbula. Pölö Midland, ami szerencsére a szabályoknak Toyota-motor donorrá kellett hogy váljon. Sajnálatos, hogy sokra nem mentek vele :D
Tommi01-06-2006 15:58:41 // 11183
Nem mondtam, hogy én sírnék a kiscsapatok miatt, de lássuk be, azért unalmasabb lenne mondjuk 5-6 csapattal látni a Cirkuszt :))) Egyébként meg ez egy ördögi kör, mert ha jó eredményt érek el, akkor jönnek a szponzorok, lesz pénz fejleszteni, de ha nincs pénzem fejleszteni, nem tudok jó eredményt elérni, nem lesz szponzor :)))
mesa01-06-2006 15:42:56 // 11182
Sosem adnának tekknikát az amcsik a japóknak! Él még bennük Peral Harbor szégyene :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.