Forum >> Forma-1
GEORGE03-05-2006 23:06:26 // 8531
Mondtam én nektek, hogy meg fogják újból dobálni a FERRARIT!! .-(
zolee14503-05-2006 23:01:21 // 8530
ez most megint ugyanaz a történet, hogy mi nem csalunk, de ti is...:)
B-la 03-05-2006 20:09:30 // 8529
Satti03-05-2006 20:02:08 // 8528
Nem lehet cigit reklámozni sehol az unióban,ez ráadásul EU. nagydíj.Európában,csak Monacoban lehet cigit reklámozni.
B-la 03-05-2006 19:59:05 // 8527
Az Európa Nagydíjjon engedik a cigaretta reklámokat?
B-la 03-05-2006 19:48:48 // 8526
Már készülünk a hétvégére!!!
Azt követően, hogy az elmúlt héten két helyszínen is tesztelt a csapat, a Ferrari semmit nem bíz a véletlenre, melyet mai tesztprogramjuk is jól bizonyít.
Badoer szerdán Fioranoban körözött, hogy felkészítse azokat a járgányokat, melyeket az olaszok a soron következő Európa Nagydíjon kívánnak majd bevetni.
A csapat tesztpilótája összesen 20 kört teljesített, melyek közül kilencet az olasz ring egy rövidített vonalvezetésén tett meg.
Azt követően, hogy az elmúlt héten két helyszínen is tesztelt a csapat, a Ferrari semmit nem bíz a véletlenre, melyet mai tesztprogramjuk is jól bizonyít.
Badoer szerdán Fioranoban körözött, hogy felkészítse azokat a járgányokat, melyeket az olaszok a soron következő Európa Nagydíjon kívánnak majd bevetni.
A csapat tesztpilótája összesen 20 kört teljesített, melyek közül kilencet az olasz ring egy rövidített vonalvezetésén tett meg.
B-la 03-05-2006 19:43:11 // 8525
Durva, hogy mindig azért b...ogatják a FERRARI-t, mert gyors!
Jók vagyunk!!! Ez a lényeg!!!! ;)
Satti03-05-2006 19:42:35 // 8524
Nem értem,mit xarakodnak annyit ezekkel a szárnyakkal,mindenkinek van valami a fűle mögött,kár itt csinálni a műbalhét.
B-la 03-05-2006 19:40:27 // 8523
A Ferrari hátsó szárnya körüli vita a San Marinoi Nagydíjat követően ismét fellobbant, miután a Honda Racing technikai igazgatója, Geoffrey Willis levelet intézett a Nemzetközi Automobil Szövetséghez (FIA), melyben a helyzet tisztázását kérte a testülettől.
Willis azt állította, videofelvételei vannak arról, hogy a Ferrari 248 F1-es modell hátsó szárnya bizonyos sebesség felett elhajlik – annak ellenére, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség az aerodinamikai elem áttervezésére szólította fel az olaszokat a Maláj Nagydíjat követően.
Megbízható források szerint Willis arra készül, hogy a Hondát rávegye saját fejlesztésű flexibilis szárnyának bevetésére, ugyanis nem tűri, hogy míg ellenfelei nyugodtan használhatják az illegális eszközt, ők ezt nem tehetik meg. Brawn azonban elmondta, egyáltalán nem tetszik neki a brackley-i bázisú csapat hozzáállása.
A brit szakember az Auto Motor Und Sport-nak adott nyilatkozatában elmondta, ha bárki is óvást nyújt be ellenük, az csúnyán meg fog fizetni, mert azonnal vissza fognak támadni.
„Ha valaki támadást intéz ellenünk, annak azonnal vissza fogunk vágni” – mondta Brawn. „A mezőny összes autójáról vannak olyan felvételeink, melyek egyértelműen bizonyítják, hogy bizonyos aerodinamikai elemek menet közben meghajlanak. Ha a videofelvétel elfogadható bizonyíték gyanánt, akkor azt kell mondjam, az összes autó illegális.”
A Honda Racing ügyvezető igazgatója, Nick Fry az elmúlt héten elmondta, azért küldtek levelet a FIA-nak, mert azt szeretnék, ha a mezőny összes tagja egyenlő feltételek mellett versenyezhetne.
„Valóban levelet írtunk a szövetségnek” – mondta Fry. „Tudatni szeretnénk a szövetséggel aggodalmainkat, mert egy bizonyos ponton Michael Schumacher 6 km/h-val volt gyorsabb, mint Alonso, míg máshol 6 km/h-val lassabban ment, mint a Renault világbajnoka.”
„Mindenkire azonos szabályok vonatkoznak, és ha a Ferrari olyan eszközöket használ, melyeket mi nem alkalmazhatunk, akkor tennünk kell valamit. Az elmúlt hónapokban Charlie fantasztikus munkát végzett, és ha bármiféle probléma felmerült az első szárnyakkal kapcsolatban, ő szinte azonnal reagált arra. Azonban most a Nemzetközi Automobil Szövetségen (FIA) múlik, hogy mindenkire azonos szabályok vonatkozzanak. Ezért is küldtünk levelet a szövetségnek
Willis azt állította, videofelvételei vannak arról, hogy a Ferrari 248 F1-es modell hátsó szárnya bizonyos sebesség felett elhajlik – annak ellenére, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség az aerodinamikai elem áttervezésére szólította fel az olaszokat a Maláj Nagydíjat követően.
Megbízható források szerint Willis arra készül, hogy a Hondát rávegye saját fejlesztésű flexibilis szárnyának bevetésére, ugyanis nem tűri, hogy míg ellenfelei nyugodtan használhatják az illegális eszközt, ők ezt nem tehetik meg. Brawn azonban elmondta, egyáltalán nem tetszik neki a brackley-i bázisú csapat hozzáállása.
A brit szakember az Auto Motor Und Sport-nak adott nyilatkozatában elmondta, ha bárki is óvást nyújt be ellenük, az csúnyán meg fog fizetni, mert azonnal vissza fognak támadni.
„Ha valaki támadást intéz ellenünk, annak azonnal vissza fogunk vágni” – mondta Brawn. „A mezőny összes autójáról vannak olyan felvételeink, melyek egyértelműen bizonyítják, hogy bizonyos aerodinamikai elemek menet közben meghajlanak. Ha a videofelvétel elfogadható bizonyíték gyanánt, akkor azt kell mondjam, az összes autó illegális.”
A Honda Racing ügyvezető igazgatója, Nick Fry az elmúlt héten elmondta, azért küldtek levelet a FIA-nak, mert azt szeretnék, ha a mezőny összes tagja egyenlő feltételek mellett versenyezhetne.
„Valóban levelet írtunk a szövetségnek” – mondta Fry. „Tudatni szeretnénk a szövetséggel aggodalmainkat, mert egy bizonyos ponton Michael Schumacher 6 km/h-val volt gyorsabb, mint Alonso, míg máshol 6 km/h-val lassabban ment, mint a Renault világbajnoka.”
„Mindenkire azonos szabályok vonatkoznak, és ha a Ferrari olyan eszközöket használ, melyeket mi nem alkalmazhatunk, akkor tennünk kell valamit. Az elmúlt hónapokban Charlie fantasztikus munkát végzett, és ha bármiféle probléma felmerült az első szárnyakkal kapcsolatban, ő szinte azonnal reagált arra. Azonban most a Nemzetközi Automobil Szövetségen (FIA) múlik, hogy mindenkire azonos szabályok vonatkozzanak. Ezért is küldtünk levelet a szövetségnek
zolee14503-05-2006 17:30:33 // 8522
hehe, ez csalás!!! A bal oldalon lévő trafóház vagy mittudoménmicsoda oldalán van egy félbetépett plakát, és azon is Te vagy... ugye nem gondoltad komolyan, hogy elhiszem ezt a képet. Küldd el a psd verziót is...:)
Inner Circle03-05-2006 15:41:37 // 8521
Inner Circle03-05-2006 15:10:02 // 8520
Istenem, miért nem lehet már szegényt hagyni békében nyugodni? Az a kettős tragédia azóta valószínűleg életek tucatjait mentette meg (az utána bevezetett biztonsági intézkedések révén), legyen elég ennyi...
Inner Circle03-05-2006 15:07:52 // 8519
Pontosan erről van szó, ha jól értem: az ügyészség szerint hibás kormánnyal engedték ki Sennát, és ezért felelősek a haláláért. A Williams szerint meg a kormány hibás volt ugyan, de nem ez okozta a tragédiát.
Inner Circle03-05-2006 15:01:28 // 8518
Olvasni, értelmezni.
Egyszer hallottam hogy így volt, hitelesnek tűnt a forrás, elfogadtam. Innentől kezdve nincs szükségem arra, hogy újra elolvassam. Másrészt a mondanivaló (hogy az Alfa piszok értékes márkanév) attól függetlenül is igaz, hogy X fizetett-e volna érte Y összeget, tehát ismét nincs szükségem arra, hogy újra elolvassam.
Olvasni, értelmezni.
zolee14503-05-2006 14:59:10 // 8517
na ezt elszúrtam, bocsi, OFF:)
zolee14503-05-2006 14:58:34 // 8516
Inner Circle03-05-2006 14:56:48 // 8515
Igen, és amikor azt írtam, hogy Alonso autója szabályos volt 2003-ban a Hungaroringen, akkor te félresöpörted az általam betett interjút, és ragaszkodtál ahhoz hogy szabálytalan volt, pedig a világon semmit nem tudtál mellette felhozni. És ezt azóta is úgy tartod számon, hogy én égtem be. Akkor miről beszélünk? Miért fáradjak én bizonyítékokkal?
De tudod mit, fordítsuk meg a dolgot: szerinted mennyit ér az Alfa Romeo márkanév?
zolee14503-05-2006 14:51:37 // 8514
azért van egy fotó, amikor Senna már az autó mellett van, és a kormány kilóg az autóból, és nem úgy van leszedve ahogy az kell, hanem maga a rúd is rajta van. Persze most mondhatják az illetékesek, hogy a balesetben tört el...
zolee14503-05-2006 14:44:46 // 8513
köszi.
Egyrészt érdekelne az igazság, másrészt meg a lényegen már úgysem változtat.
mesa03-05-2006 14:43:13 // 8512
Kösz.
Nevetséges, szintén. Vagy inkább szomorú ...
mesa03-05-2006 14:41:03 // 8511
Bizonyítékot keress te, ha akarsz, mert 1.) Nekem nincs rá szükségem
Látod, ezért útálja mindenki a képedet !
Isten vagy, neked nem kell bizonyíték, bármit állítasz az igaz és kész.
Röhejes vagy. :D
Inner Circle03-05-2006 14:40:19 // 8510
"Williams' experts have now agreed the column was cracked, but they argue that only 21-40% of it was affected, so the steering would have remained operational."
A Williams elismeri, hogy a kormányrúd repedt volt, de csak (a keresztmetszet) 21-40%-ában (az ügyészség állította 60%-kal szemben), így a kormány szerintük továbbra is működőképes volt.
Inner Circle03-05-2006 14:37:05 // 8509
Jövőre megint finn VB lesz?
"Renault tester Heikki Kovalainen admits that he is probably on pole position to snatch McLaren-bound Fernando Alonso's race seat in 2007.
According to some paddock sources, the 24-year-old rookie Finn has already been told that he will line up alongside Giancarlo Fisichella next year.
“I made a long-term commitment to Renault,” Kovalainen told the Belgian Grenz-Echo publication, “and I believe I have a good chance to drive races in 2007. It is well-known that Fernando Alonso is leaving the team.
”
Kovalainen, who showed off last year's R25 to fans at Zolder for the Renault World Series opener at the weekend, revealed that he has received offers of F1 seats from other teams.
He insisted: “But (accepting them) would not have been right.” "
mesa03-05-2006 14:34:49 // 8508
Ugye a történet az, hogy beletoldottak egy 1,8 cm-es darabot a kormányoszlopba, kényelmi szempontból.
Elsődleges volt a vádiratban, hogy eltört a kormáynrúd és ezért rohant egyenesen a falba.
Ezt azzal cáfolta a Williams, hogy a telemetria szerint jó volt a kormány,és Senna megpróbált a végsőkig (ellen)kormányozni.
Érdekes, hogy ezt elfogadta a bíróság, magától a vádlott féltől.
A videon egyértelműen látszik, hogy marad a kormány aban az állásban, ahogy próbál kanyarodni Senna, de az autó egyenesen megy tovább...
Ez nem túl világos :
"Williams' experts have now agreed the column was cracked, but they argue that only 21-40% of it was affected, so the steering would have remained operational."
A végén pedig mindenki döntse el, hogy küzdött-e az életéért vagy csak ült mint egy utas és váratlanul érte a becsapódás.
Inner Circle03-05-2006 14:34:07 // 8507
Amit állítasz, sosem tagadtam.
Bizonyítékot keress te, ha akarsz, mert 1.) Nekem nincs rá szükségem 2.) Ha jönnék valamivel, azt elkezdenéd cikizni, hogy nem is bizonyít semmit - ezt ugye már próbáltuk. Megéri nekem hogy félórát kurkásszam a Google-t (és ezzel magamra haragítsam Bobby barátodat), csak azért, hogy aztán ne fogadd el?
Inner Circle03-05-2006 14:23:02 // 8506
A baleset előtti 0.9-1.4 másodpercet a Senna halálát vizsgáló ügyész szerint a FOCA szándékosan távolította el. A FOCA ezt tagadja.
Az utolsó másodperc állítólag elárulná, hogy eltört-e Senna autójának kormányoszlopa az ütközés előtt. A cikk írója az utolsó bekezdésben vastag előítéletességet enged meg magának, le se fordítom, annyira undorító ahogy egy ember halálát hisztériakeltésre használja. Kár, mert addig korrekt a szöveg.
mesa03-05-2006 14:21:34 // 8505
Ok. Amit én állítottam GM-FIAT viszonyban az fenn van egy az egyben az italispeeden, de a totalcar is részletesen beszámolt róla, magyar nyelven.
Amit te állítasz, arról van bizonyítékod, vagy csak UL ?
Lássuk!
zolee14503-05-2006 14:09:03 // 8504
Egy nálam angolul jobban tudó elmondhatná hogy ITT miről van szó. Amilyen videókat eddig láttam azoknak mindig vége lett közvetlenül a baleset előtt. Esetleg erről? (nagyon segg vagyok angolból)
Inner Circle03-05-2006 13:59:37 // 8503
Nagyon szomorú képek ezek. Egyetlen pozitívum a piros 75-ös pályaautó (idén 156-ost lehetett látni, állítólag valamikor GTV6 is volt).
Inner Circle03-05-2006 13:52:20 // 8502
Én azt állítottam, hogy a GM vételi ajánlatot tett az Alfa márkanévre, erre te semmit sem tudtál mondani; az, hogy a GM emellettközismert módon szövetségre lépett a Fiattal, nem cáfolja amit én írtam. Lehet ez is, az is. Mint ahogyan az, hogy a Ferrari V8-as 2004-est tesztel, nem cáfolja hogy emellett bizonyíthatóan tesztelt V10-est is. Amiket nagy diadallal beírtál mint cáfolatot, az nem cáfolat, mert nem mond ellent az általam mondottaknak, és én soha, egyetlenegyszer sem tagadtam őket. Ahogy Zolee írja mindig: olvasni, értelmezni...
Ha még most sem látod be, hogy miről van szó, akkor ignore, nincs nekem erre energiám.
mesa03-05-2006 13:36:38 // 8499
Ezt nyilván azért mutatod be, hogy szemléltesd a kissebségekhez tartozol és megvédik a joagidat! :DD
mesa03-05-2006 13:31:23 // 8498
Te komoylan nem vagy komplett !
Remélem szeded a felirt bogyókat ... :D
Ne haragudj, de GM sztorit te buktad be. Így utólag ne próbáld meg beállítani, minth te mondtad volna a frankót és én a hasra csapottat ...
Ilyen embert, vazze ...
Inner Circle03-05-2006 13:07:34 // 8497
Mint ahogy semmi más sem, ahogy arról Dzsuang-Dszi tudna mesélni.
Mike.03-05-2006 12:51:33 // 8496
Hát igen, hitelesnek lehet, hogy az.
De ez is csak egy írás és nem bízonyít semmit.
zolee14503-05-2006 12:41:52 // 8495
hova mit ragasztott ki?:)
nem tudom homo-e Newey, de sztem a pénzzel fogták meg. Abban szinte biztos vagyok, hogy Montoyával jobban járna az RBR, de hogy Montoya rosszabbul járna mint a Mclarennel az is biztos, még ha most önmagához képest vergődik is a csapat.
Rossi témában én már rég elvesztettem a fonalat. Az utolsó értesülésem az volt, hogy Rossi motorversenyző, és a komplett moto gp mezőnyt rendszeresen rommá veri. Most leginkább azt hallom hogy az F1-be tart, és azt látom, hogy szenved a moto gp futamokon...
Inner Circle03-05-2006 12:10:19 // 8494
Mé', a HVTM hátsó ablakába ragaszott név mennyivel inkább ontopik? :D
De tessék: DC-t szinte biztosan továbbviszi a Red Bull 2007-re, egyrészt mert nem megy rosszul, másrészt meg Adrian Newey-t állítólag ővele sikerült megfogni (lehet hogy homo az öreg? :) ). Ezek után JPM-nek, akit szintén hírbe hoztak a RB-lal, kevesebb esélye van. Bár gondolom nem is töri magát oda... Ja és Rossiról is híresztelték, hogy a Ferrari nem szívesen engedné anélkül az autóba ülni, hogy egy évet lehúzzon előtte a Red Bull-nál.
Ha így megy tovább, a Red Bull-nak a négy versenyautójuk is kevés lesz :-)
zolee14503-05-2006 11:41:31 // 8493
szerintem ez a nehézipar könnyebbik része:))) mellesleg gondolom, hogy a nehézipar nem kilóra mérendő...
bazze, Te most tényleg erről akarsz beszélni az F1 topicban?
Inner Circle03-05-2006 11:38:36 // 8492
Dehogy küldöm, aztán majd Grétsyre is szemöldököt meg szárnyat teszel (és olyan lesz tőlük, mint Mihály arkangyal)! Sőt, le is ültetheted! :-)
Inner Circle03-05-2006 11:37:44 // 8491
Oké, akkor jöhet egy következő, hasonlóan fontos kérdés: a kisméretű fémszerelvények gyártása a könnyű- vagy a nehéziparhoz tartozik?
Csak mert tegnap esztétikus külsejű polctartó L-vasakat akartam venni, de csupa rondát találtam, és nem tudtam, hogy a könnyű- vagy a nehézipart szidjam érte :-)
zolee14503-05-2006 11:35:41 // 8490
nyugi, a sok VT-zés után már hamar kiszúrom a pixeltologatást, küldd a képet nagy felbontásban:)
Inner Circle03-05-2006 11:33:47 // 8489
Ugyan már, azt Photoshoppal is csinálhattam! Nagyon könnyű téged félrevezetni! :D
zolee14503-05-2006 11:33:13 // 8488
én igen, tegnap, de az csak a házi feladat megoldása volt.
zolee14503-05-2006 11:32:28 // 8487
ez nem tudom hogy bizonyítja... ha hozol egy fényképet amin együtt vagy Grétsyvel, és dedikálta Neked (mondjuk IC-nek az Amoréra bizonyítékul - felirattal) akkor elhiszem:)))
zolee14503-05-2006 11:29:50 // 8486
ez alapján igazad van. Ellenérvet nem tudok, ha valaki hoz akkor vita folyt. köv., addig meg médiákok és kész:)))
Inner Circle03-05-2006 11:22:17 // 8485
Jó, akkor kéretik mostantól téged leb.szni a statisztikai adatokért, mert engem már mindenfélének elmondtak miattuk, holott még a büdös életbe' nem tettem be egyetlenegyet se :D
Inner Circle03-05-2006 11:20:53 // 8484
Ja, kamuzok össze-vissza, és alá is támasztom, ahogy szoktam :D
És most kössön bele mindenki, hogy ez így-úgy-amúgy nem hiteles, ahogy szoktak (természetesen más bizonyítékot nem kell felhozni, mindig csak azt lehet támadni, amit én mondok! ez a világ rendje, minden mást elfogadunk alapigazságnak :DDD )
És most kössön bele mindenki, hogy ez így-úgy-amúgy nem hiteles, ahogy szoktak (természetesen más bizonyítékot nem kell felhozni, mindig csak azt lehet támadni, amit én mondok! ez a világ rendje, minden mást elfogadunk alapigazságnak :DDD )
zolee14503-05-2006 11:17:31 // 8483
Egyébként a gyorsaságom oka ITT van. Egy magyar srác csinált egy progit, meg van hozzá egy csomag, amiben az adatok vannak. A progit felrakja az ember, rá az adatok, és az első F1-es futamtól napjainkig az összes statisztikai adat benne van. Ejj, ha ezt Crazy Jenő megélhette volna!:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
456
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?