Forum >> Forma-1

Inner Circle03-05-2006 14:40:19 // 8510
"Williams' experts have now agreed the column was cracked, but they argue that only 21-40% of it was affected, so the steering would have remained operational." A Williams elismeri, hogy a kormányrúd repedt volt, de csak (a keresztmetszet) 21-40%-ában (az ügyészség állította 60%-kal szemben), így a kormány szerintük továbbra is működőképes volt.
Inner Circle03-05-2006 14:37:05 // 8509
Jövőre megint finn VB lesz? "Renault tester Heikki Kovalainen admits that he is probably on pole position to snatch McLaren-bound Fernando Alonso's race seat in 2007. According to some paddock sources, the 24-year-old rookie Finn has already been told that he will line up alongside Giancarlo Fisichella next year. “I made a long-term commitment to Renault,” Kovalainen told the Belgian Grenz-Echo publication, “and I believe I have a good chance to drive races in 2007. It is well-known that Fernando Alonso is leaving the team. ” Kovalainen, who showed off last year's R25 to fans at Zolder for the Renault World Series opener at the weekend, revealed that he has received offers of F1 seats from other teams. He insisted: “But (accepting them) would not have been right.” "
mesa03-05-2006 14:34:49 // 8508
Ugye a történet az, hogy beletoldottak egy 1,8 cm-es darabot a kormányoszlopba, kényelmi szempontból. Elsődleges volt a vádiratban, hogy eltört a kormáynrúd és ezért rohant egyenesen a falba. Ezt azzal cáfolta a Williams, hogy a telemetria szerint jó volt a kormány,és Senna megpróbált a végsőkig (ellen)kormányozni. Érdekes, hogy ezt elfogadta a bíróság, magától a vádlott féltől. A videon egyértelműen látszik, hogy marad a kormány aban az állásban, ahogy próbál kanyarodni Senna, de az autó egyenesen megy tovább... Ez nem túl világos : "Williams' experts have now agreed the column was cracked, but they argue that only 21-40% of it was affected, so the steering would have remained operational." A végén pedig mindenki döntse el, hogy küzdött-e az életéért vagy csak ült mint egy utas és váratlanul érte a becsapódás.
Inner Circle03-05-2006 14:34:07 // 8507
Amit állítasz, sosem tagadtam. Bizonyítékot keress te, ha akarsz, mert 1.) Nekem nincs rá szükségem 2.) Ha jönnék valamivel, azt elkezdenéd cikizni, hogy nem is bizonyít semmit - ezt ugye már próbáltuk. Megéri nekem hogy félórát kurkásszam a Google-t (és ezzel magamra haragítsam Bobby barátodat), csak azért, hogy aztán ne fogadd el?
Inner Circle03-05-2006 14:23:02 // 8506
A baleset előtti 0.9-1.4 másodpercet a Senna halálát vizsgáló ügyész szerint a FOCA szándékosan távolította el. A FOCA ezt tagadja. Az utolsó másodperc állítólag elárulná, hogy eltört-e Senna autójának kormányoszlopa az ütközés előtt. A cikk írója az utolsó bekezdésben vastag előítéletességet enged meg magának, le se fordítom, annyira undorító ahogy egy ember halálát hisztériakeltésre használja. Kár, mert addig korrekt a szöveg.
mesa03-05-2006 14:21:34 // 8505
Ok. Amit én állítottam GM-FIAT viszonyban az fenn van egy az egyben az italispeeden, de a totalcar is részletesen beszámolt róla, magyar nyelven. Amit te állítasz, arról van bizonyítékod, vagy csak UL ? Lássuk!
zolee14503-05-2006 14:09:03 // 8504
Egy nálam angolul jobban tudó elmondhatná hogy ITT miről van szó. Amilyen videókat eddig láttam azoknak mindig vége lett közvetlenül a baleset előtt. Esetleg erről? (nagyon segg vagyok angolból)
Inner Circle03-05-2006 13:59:37 // 8503
Nagyon szomorú képek ezek. Egyetlen pozitívum a piros 75-ös pályaautó (idén 156-ost lehetett látni, állítólag valamikor GTV6 is volt).
Inner Circle03-05-2006 13:52:20 // 8502
Én azt állítottam, hogy a GM vételi ajánlatot tett az Alfa márkanévre, erre te semmit sem tudtál mondani; az, hogy a GM emellettközismert módon szövetségre lépett a Fiattal, nem cáfolja amit én írtam. Lehet ez is, az is. Mint ahogyan az, hogy a Ferrari V8-as 2004-est tesztel, nem cáfolja hogy emellett bizonyíthatóan tesztelt V10-est is. Amiket nagy diadallal beírtál mint cáfolatot, az nem cáfolat, mert nem mond ellent az általam mondottaknak, és én soha, egyetlenegyszer sem tagadtam őket. Ahogy Zolee írja mindig: olvasni, értelmezni... Ha még most sem látod be, hogy miről van szó, akkor ignore, nincs nekem erre energiám.
mesa03-05-2006 13:36:38 // 8499
Ezt nyilván azért mutatod be, hogy szemléltesd a kissebségekhez tartozol és megvédik a joagidat! :DD
mesa03-05-2006 13:31:23 // 8498
Te komoylan nem vagy komplett ! Remélem szeded a felirt bogyókat ... :D Ne haragudj, de GM sztorit te buktad be. Így utólag ne próbáld meg beállítani, minth te mondtad volna a frankót és én a hasra csapottat ... Ilyen embert, vazze ...
Inner Circle03-05-2006 13:07:34 // 8497
Mint ahogy semmi más sem, ahogy arról Dzsuang-Dszi tudna mesélni.
Mike.03-05-2006 12:51:33 // 8496
Hát igen, hitelesnek lehet, hogy az. De ez is csak egy írás és nem bízonyít semmit.
zolee14503-05-2006 12:41:52 // 8495
hova mit ragasztott ki?:) nem tudom homo-e Newey, de sztem a pénzzel fogták meg. Abban szinte biztos vagyok, hogy Montoyával jobban járna az RBR, de hogy Montoya rosszabbul járna mint a Mclarennel az is biztos, még ha most önmagához képest vergődik is a csapat. Rossi témában én már rég elvesztettem a fonalat. Az utolsó értesülésem az volt, hogy Rossi motorversenyző, és a komplett moto gp mezőnyt rendszeresen rommá veri. Most leginkább azt hallom hogy az F1-be tart, és azt látom, hogy szenved a moto gp futamokon...
Inner Circle03-05-2006 12:10:19 // 8494
Mé', a HVTM hátsó ablakába ragaszott név mennyivel inkább ontopik? :D De tessék: DC-t szinte biztosan továbbviszi a Red Bull 2007-re, egyrészt mert nem megy rosszul, másrészt meg Adrian Newey-t állítólag ővele sikerült megfogni (lehet hogy homo az öreg? :) ). Ezek után JPM-nek, akit szintén hírbe hoztak a RB-lal, kevesebb esélye van. Bár gondolom nem is töri magát oda... Ja és Rossiról is híresztelték, hogy a Ferrari nem szívesen engedné anélkül az autóba ülni, hogy egy évet lehúzzon előtte a Red Bull-nál. Ha így megy tovább, a Red Bull-nak a négy versenyautójuk is kevés lesz :-)
zolee14503-05-2006 11:41:31 // 8493
szerintem ez a nehézipar könnyebbik része:))) mellesleg gondolom, hogy a nehézipar nem kilóra mérendő... bazze, Te most tényleg erről akarsz beszélni az F1 topicban?
Inner Circle03-05-2006 11:38:36 // 8492
Dehogy küldöm, aztán majd Grétsyre is szemöldököt meg szárnyat teszel (és olyan lesz tőlük, mint Mihály arkangyal)! Sőt, le is ültetheted! :-)
Inner Circle03-05-2006 11:37:44 // 8491
Oké, akkor jöhet egy következő, hasonlóan fontos kérdés: a kisméretű fémszerelvények gyártása a könnyű- vagy a nehéziparhoz tartozik? Csak mert tegnap esztétikus külsejű polctartó L-vasakat akartam venni, de csupa rondát találtam, és nem tudtam, hogy a könnyű- vagy a nehézipart szidjam érte :-)
zolee14503-05-2006 11:35:41 // 8490
nyugi, a sok VT-zés után már hamar kiszúrom a pixeltologatást, küldd a képet nagy felbontásban:)
Inner Circle03-05-2006 11:33:47 // 8489
Ugyan már, azt Photoshoppal is csinálhattam! Nagyon könnyű téged félrevezetni! :D
zolee14503-05-2006 11:33:13 // 8488
én igen, tegnap, de az csak a házi feladat megoldása volt.
zolee14503-05-2006 11:32:28 // 8487
ez nem tudom hogy bizonyítja... ha hozol egy fényképet amin együtt vagy Grétsyvel, és dedikálta Neked (mondjuk IC-nek az Amoréra bizonyítékul - felirattal) akkor elhiszem:)))
zolee14503-05-2006 11:29:50 // 8486
ez alapján igazad van. Ellenérvet nem tudok, ha valaki hoz akkor vita folyt. köv., addig meg médiákok és kész:)))
Inner Circle03-05-2006 11:22:17 // 8485
Jó, akkor kéretik mostantól téged leb.szni a statisztikai adatokért, mert engem már mindenfélének elmondtak miattuk, holott még a büdös életbe' nem tettem be egyetlenegyet se :D
Inner Circle03-05-2006 11:20:53 // 8484
Ja, kamuzok össze-vissza, és alá is támasztom, ahogy szoktam :D



És most kössön bele mindenki, hogy ez így-úgy-amúgy nem hiteles, ahogy szoktak (természetesen más bizonyítékot nem kell felhozni, mindig csak azt lehet támadni, amit én mondok! ez a világ rendje, minden mást elfogadunk alapigazságnak :DDD )
zolee14503-05-2006 11:17:31 // 8483
Egyébként a gyorsaságom oka ITT van. Egy magyar srác csinált egy progit, meg van hozzá egy csomag, amiben az adatok vannak. A progit felrakja az ember, rá az adatok, és az első F1-es futamtól napjainkig az összes statisztikai adat benne van. Ejj, ha ezt Crazy Jenő megélhette volna!:)
zolee14503-05-2006 11:13:39 // 8481
nem lehet, hogy Te vagy belassulva??? Egyáltalán ismered Te Grétsyt, vagy csak kamuzol itt össze-vissza, ahogy szoktál??:)))
Inner Circle03-05-2006 11:12:19 // 8480
Tanár úrról lekéstem, megnéztem a noteszemet és április 25 lett volna az esemény... a fene ezt a rohanó időt :-)
zolee14503-05-2006 11:02:08 // 8479
Most már kizárólag a Tanár Úrnak hiszek, hozzál bizonyítékot!:)
zolee14503-05-2006 11:00:19 // 8478
Rosberg az elején sem volt jó az időmérőn, csak a futamon. Ennek viszont nem kedvez sem az ha nem lehet előzni a pályán, sem az ha kiesik:) Sajna a GP2-ben nem láttam milyen időmérőket futott.
Inner Circle03-05-2006 10:40:11 // 8477
Rosberg meg kissé eltűnt. Az első futam után mindenki odáig volt tőle, Sepangban méltatlanul bánt vele a sors, azóta meg nem sokat hallatott magáról. Igaz, Imola olyan pocsék pálya, ami a verseny szempontjából sem érhet Bahreinnek és Sepangnak, úgyhogy itt nehezebb is villogni, és Melbourne se sokkal jobb. Talán ha kvaliban fejlődik egy kicsit a srác, és előbbről indulhat az őskövület-pályákon is...
Inner Circle03-05-2006 10:37:05 // 8476
Rossz hír Kimi híveinek és Alonso ellenségeinek: Norbert Haug 0,3-0,5 mp lemaradással számol körönként a Renault-tól: "We are three to five tenths of a second behind," said the German, "but no team has been more reliable than us in the first four races of this year." Sokat érnek a megbízhatósággal, ha 1.) a Renault-nál is csak Fisichella autója romlik el 2.) Kimi és Monty műszaki hiba nélkül is a falban találják magukat 3.) és még lassabbak is... De azért van még remény: ""Last year, Kimi was 31 points behind after four races, and this time only 18," he explained." Avagy az Erik, a viking-ből: "Nem süllyedünk, nem süllyedünk, határozottan emelkedünk!..."
Inner Circle03-05-2006 10:22:54 // 8475
Ez már édeskevés, pajtás. Most már csak két kiutad van: pofonvágsz, vagy bocsánatot kérsz. Illetve a harmadik: elsunnyogsz, mint általában. Az észretéréshez meg ajánlom az eddigi vitáink elemzését... például hogy full nincs igazad és úgy gúnyolódsz. Aztán persze megsértődsz, ha kiderül hogy nem volt igazad (GM-Alfa, V10 F2004, stb.). Persze mindez nem az én problémám. Bobby-ról meg szerintem elég annyi, hogy ő akarja megmondani hogy megérdemlem-e a Spidert, aztán amikor felajánlom hogy segítek neki venni egyet, meg se hallja. Úgyhogy itt nem én nézlek le titeket. Ti nem tudtok elfogadni semmit, ami nem vág egybe a gondolataitokkal. Ami meg köztetek dúló egyetértést illeti, erre már hadd ne mondjak semmit, ha ez a végső érv... ld. még Isaac Asimov: "In a good cause".
Inner Circle03-05-2006 10:16:20 // 8474
Hát épp arról beszélek, hogy a "média" a magyar nyelvben egyes számként honosodott meg, pont mint a "tifosi", attól függetlenül, hogy az eredeti nyelvben többesszám. Az egyesszám a "médium". Láttad az "LXG"-t Sean Connery-val? Abban van egy rész, amikor sorozatban kezdik gyártani a Nautilust az ellopott tervek alapján, és mondja egy tag, hogy "It's not the Nautilus anymore... they are the Nautila." Az angol egy kicsit jobban leköveti az eredeti ragozás változásait :-)
zolee14503-05-2006 08:59:53 // 8473
azért akkoriban, sőt sajnos 94-ben sem sokminden védte a pilóták fejét. Minél jobban visszamegyünk az időben annál durvább a helyzet. Biztosági öv nélkül manapság az utcai autóval sem mehetsz, ők meg versenyeztek. Aztán ott a bőrsisak, meg az a vicces szemüveg. Maximum a pilóta haját védte meg a menetszéltől, meg a szemét a bogaraktól... Sajnos az F1 időről időre kap egy nagy pofont, ráadásul mindig akkor, amikor már mindenki elhiszi, hogy milyen biztonságos.
Xixo03-05-2006 01:53:06 // 8472
Én szerettem, még amikor a JPS-os fekete autóban ült.
Kár érte... :-((

Xixo03-05-2006 01:48:35 // 8471
"a 2005-ös Kanadai Nagydíj, amikor rádión követelte a csapattól utasítsák Giancarlo Fisichellát, hogy engedje el, ám ezt a Renault nem tette meg." Pedig integetett is neki!!! :-))) Milyen nyugalom volt ma itt!! :-))))))))))))))
zolee14502-05-2006 23:30:47 // 8470
kár érte. állítólag a Ferrarinál akarta befejezni a pályafutását, persze addig még lett volna jó pár éve az F1-ben.
Whiteskull02-05-2006 23:17:38 // 8469
Igazat adok neked. Nem kedveltem Senna-t, de az biztos, hogy nagyot alkotott az F1-ben. Ezért tisztelem őt. Szerettem volna, ha többet versenyezhetett volna Schumival. :(
Balage02-05-2006 23:12:08 // 8468
Inkább emlékezzetek, minthogy veszekedtek, vitatkoztok.... :-[
mesa02-05-2006 23:02:52 // 8467
Grando02-05-2006 20:12:13 // 8465
Az is csak Alfonzó versenyzői nagyságát bizonyítja, hogy még a csapat aljas aknamunkája, és az ellene szőtt gerinctelen cselszövevény ellenére is világbajnok tudott lenni. Most aztán kiderült az igazság! Micsoda küzdő! :o)
zolee14502-05-2006 17:07:53 // 8464
Ha azért nyekereg mert nem szólt a csapat, hogy engedje el őt Fisico akkor elmehet a ..csába! Továbbra is tartom, hogy az elengedősdi nem világbajnokhoz méltó!
mesa02-05-2006 17:01:16 // 8463
Alfonsó sztori : "Alonso nekiesett a Renault-nak! Mindeddig úgy tűnt, hogy Fernando Alonso 2007-es csapatváltása ellenére továbbra is harmonikus az együttműködés a Renault és a világbajnok között. A spanyol pilóta azonban most a Marca című lap hasábjain szabályosan nekiesett csapatának egy interjúban. „Az elmúlt öt-hat évben – amióta itt vagyok – sosem segítettek. Ha egy teszten vagy egy versenyen szükségem lett volna valamire, sosem adták meg. Mindenki tudja mi történt néhány versenyen – néhány rádió-párbeszédet a tévénézők is hallhattak. Emiatt idén sem várom, hogy nagyon sokat fog fejlődni az autó.” – nyilatkozta Alonso és talán az olyan jelenetekre utalt, mint a 2005-ös Kanadai Nagydíj, amikor rádión követelte a csapattól utasítsák Giancarlo Fisichellát, hogy engedje el, ám ezt a Renault nem tette meg. Alonso csapatfőnöke – és (még) menedzsere – Flavio Briatore értetlenül áll versenyzője kirohanása előtt: „Nem értem Alonso nyilatkozatát. Szeretném emlékeztetni arra, hogy 2005-ben a világbajnoki címet és hét versenyt nyert a Renault-val!” Mindenesetre Alonso most megfogalmazódott érzelmei – akár jogosak, akár nem – talán rávilágítanak arra, hogy a spanyol pilóta miért is váltott csapatot."
zolee14502-05-2006 16:38:01 // 8462
ha a reform ötleteidet is mellékeled ne csodálkozz!;)
Grando02-05-2006 16:31:39 // 8461
A franc egye meg! Mindig elutasítják a pályázatomat. :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.