Forum >> Forma-1
zolee14528-04-2006 20:17:11 // 8310
"legfejlebb az történhetett volna, hogy a VW-alapú motorokra épített új Alfa-motorok bekerülnek az Audikba is."
Mint ahogy most is bekerülnek az Alfa motorok az Opelekbe...
zolee14528-04-2006 20:09:49 // 8309
meg a Porsche, a Bugatti, a Lamborghini, a Bentley...ha a legutóbbi értesülésem óta nem vettek meg még valamit:)))
Inner Circle28-04-2006 17:38:58 // 8308
És még annyit ehhez az "Alfa VW-motorral" légvárhoz, hogy érdemes egy kicsit jobban átgondolni a VW motorpolitikáját. A VW-csoporthoz a VW-n kívül az Audi, a Seat és a Skoda tartozik, és a megvételkor ezek egyikének sem volt komolyan vehető önálló motorpalettája. Az Audi (amit akkor persze nem is így hívtak) kétütemű motorokat használt, a Seat mint a Fiat fiókmárkája, még csak önálló motorokkal sem rendelkezett, a Skoda pedig az ősöreg OHV-k újítgatásából élt (ebből az új motorok megérkezéséig valamennyit meg is hagytak).
Ezzel szemben az Alfa mindig is jelentősen fejlettebb motorokkal rendelkezett, mint a VW (és mint a Fiat). Nem véletlenül hagyta meg a Fiat a hengerfejeket. Úgyhogy legfejlebb az történhetett volna, hogy a VW-alapú motorokra épített új Alfa-motorok bekerülnek az Audikba is.
Inner Circle28-04-2006 17:16:51 // 8307
Egyrészt valóban csak feltételezés. Semmi okunk arra gondolni, hogy a mostani, Alfásított GM-V6-nál rosszabbul jártunk volna. Másrészt a világon nem csak GM és VW van, említettem is a Hondát és a BMW-t, vagyis az Alfához hasonló márkák önállóan is nagyon is életképesek - sőt az F1-ben is jelen vannak! Harmadrészt ha a könnyűfém-motoros, transaxle, hátsókerék-hajtású 75 helyett polgárjogot nyerhetett az acélblokkos, elsőkerék-hajtású, Fiat-technikájú (esetenként Lanciával dúsítva) 155 (és később 156), akkor igazán nem értem, miért lenne baj a jürgenmotor... aki az előbbit benyelte, annak miért lenne akadály egy VW motor, ha a szelepfedélre Alfa van írva? Nincs minőségi különbség a fentiekhez képest.
GEORGE28-04-2006 16:54:55 // 8306
Szerintem korántsem biztos, hogy német motorokkal helyetesítették volna...
GEORGE28-04-2006 16:53:37 // 8305
Sorry látom ne te voltál ezen a véleményen!
mesa28-04-2006 16:50:46 // 8304
Alfákról volt szó!
Ha akkor nem veszi védőszárnyai alá, és nem ad rengeteg pénzt, akkor a felvázolt helyzet lenne...
Nem pedig az, amit beírtál, hogy nem lenne autógyártás Olaszországban. :D
Satti28-04-2006 16:50:05 // 8303
Autót lehet ,hogy gyártanának,de az biztos,hogy a Fiat a megacég,nem tudni mi lett volna,ha nincs Fiat konszern.
GEORGE28-04-2006 16:42:20 // 8302
Na azért ez a jürgenvágen motoros téma durva ám!
Ne hogy azt mond ha nincs a Fiat akkor nincs Olaszországban autómotor gyártás!!!
mesa28-04-2006 16:39:59 // 8301
Dave richard újra csapatfőnök 2008-tól a F1-ben.
A prodrive a 12. csapat...
zolee14528-04-2006 14:29:35 // 8300
"Ha nincs a FIAT, akkor ma nem GM blokkot építettek volna alfa motorrá, hanem VW motor lenne bennük 1:1 méretarányban, módosítás nélkül !"
Tiltakozom, feltételezés!!!:))))))))))))))))
mesa28-04-2006 12:36:02 // 8299
"Jürgenmotor"?
Már megint idézőjelek közé szorítod a saját mondatod... :P
Nem érted a lényeget.
Ha nincs a FIAT, akkor ma nem GM blokkot építettek volna alfa motorrá, hanem VW motor lenne bennük 1:1 méretarányban, módosítás nélkül !
Szerencsére nem így lett.
Inner Circle28-04-2006 11:56:07 // 8298
Ja igen, ezt is akartam kérdezni: hol láttál te tőlem valaha is statisztikai adatokat? Az, hogy Hakkinen 2000-ben Imolában az utolsó másodpercben verte meg az időmérőn Schumachert (és ettől a Sith-nek a boxban megállt a kezében a kulacs, egy szerelő meg csúfosan dörzsölgetni kezdte az orra előtt az ujjait, mintha fogadtak volna és ő már a pénzt számolgatná), nem statisztika, hanem történelem. Ugye az se statisztika, hogy ki nyerte a nándorfehérvári csatát :D
Inner Circle28-04-2006 11:55:34 // 8297
"Ki kell hogy igazítsalak, mert nagybetűs butaságokat írsz, megalapozatlanul! :P"
Ez a legjobb akarat mellett is csak egy butaság lenne, amit kiigazítasz, de ez megint olyan téma, mint a V8-as F2004. Igen, volt olyan is, meg valóban volt egy így-úgy sikerült Fiat-GM együttműködés, node ettől még volt V10-es F2004 és vételi ajánlat csak és kizárólag az Alfa Romeo brand name-re. Más kérdés, ha te erről nem hallottál. Emellett az általad írtakat természetesen nem vitatom.
"ha nincs a FIAT, akkor ma jürgenvágen motoros alfáink lennének"
"Jürgenmotor"? Nekem személy szerint teljesen mindegy, hogy egy Fiat vagy Opel blokkot alakítgatnak át Alfásra, főleg hogy világszerte keresztül-kasul megy a motorgyártó együttműködés. A régi Alfa-motorok így is, úgy is elbuktak, ezt is leírtam.
(Kérdezd meg Ferkét, ő tudja, milyen egy régi Alfa-motor!)
zolee14527-04-2006 12:09:46 // 8296
nyugi, elég jól ismerem az M5 adatait, de a papírforma az más, és nem is a legújabb M5 szerepel a videón, de a régi is 315LE ha jól tudom.
zolee14527-04-2006 12:06:58 // 8295
nemrég láttunk egy videót ahol a 159-es a különböző kikerülős manőverekben verte a 3-ast. Tegnap asszem az OFF-os verdák topicban volt egy videó ahol a GTV6 csúnyán odabaszta az M5-öt, két kanyar alatt. Lehet hogy az utóbbi egyedi eset, de az első egy független teszt eredménye. A versenypálya nem egy egyenes szakaszból áll, csak a gyorsulási versenyeken...
mesa27-04-2006 12:01:26 // 8294
Én értem mit akarsz mondani, viszont az érveid igencsak támadhatóak. :)
Nem vagyok benne biztos, hogy egy Bömbi hárányban lenne a kanyarokban egy alfához képest, sőt! :D
Ráadásul utcaiban az M5-nek nincs is párja alfa familián belül. Jobb ha utána nézel a paramétereknek. Sajnos :(
zolee14527-04-2006 11:56:46 // 8293
oké, látom a lényeg nem igazán van meg neked: az utcai versenyben minden pénz kérdése! Ezért állítottam szembe az elvileg legolcsóbb 156-ost a legdrágább 3-assal. A túrakocsi szerintem azért lehet közelebb az emberekhez, mert ha egy utcai versenyben alul maradnak akkor is tudják, hogy azonos feltételek mellett az ő autójuk lenne a jobb. Tudom hogy ez nem sokat számít, de az F1 ilyen szempontból egy tök független sorozat, elvileg vadászgépekre is ráírhatnák hogy Ferrari, vagy Mercedes, vagy Honda.
Ha azonos teljesítményű autókat állítunk egymás mellé és netán egy két kanyar is van az utszakaszban akkor nem igazán kérdés, hogy ki nyer. Tegnap valaki valahova belinkelt egy GTV6 vs M5 meccset, elég nyilvánvaló volt hogy ki a jobb, és nem hinném hogy az M5-ben valami öreg mamóka ült volna...
mesa27-04-2006 11:42:38 // 8292
Nem vazze, te mi a reteknek írtad az egyhatost meg az emhármast, mikor simán írhattál volna 1.9 JTS-t meg 320i-t ?!
Az valószínű egymás mellé kerülhet az utcán, átlag userekkel. És ugyanúgy nincs köztük sem lejátszva semmi, mint a WTCC-ben.
Tehát az emberek "átélhetik" a túrakocsis csatározásokat - igaz hogy nem sok csavar van a versenyautókban, ami az utcaiban is létezik ...
Nekem ha a Ferrari nyer, az ugyanolyan élmény, mint amikor a túrakocsiban / rallyban az alfa / Lancia.
zolee14527-04-2006 11:10:33 // 8291
komolyan azt hittem, hogy ezen már túl vagyunk, de úgy látszik nem:
Mesa!!! Olvasni, értelmezni!!!!
Reméltem, hogy feltételezed rólam, hogy tudom az ETCC-ben majd később a WTCC-ben nem indult együtt 1,6-os, és 3,2-es autó!
Azt is reméltem, hogy felfogod, hogy a példa arra vonatkozik, hogy ha
nyer a Ferrari az nem olyan közvetlen sikerélmény egy Alfásnak, mintha nyer a WTCC-ben a 156-os. Ha jól emlékszem 1-2 hete pont volt Alfás győzelem a WTCC-ben, és akkor ott az Alfa volt a jobb. Reméltem, hogy azt sem kell külön magyarázni, hogy nincs végleges győzelem sehol, tehát örökre nem lehet semmit eldönteni. Most az Alfa nyert, legközelebb a BMW, stb.
Nem gondoltam, hogy mindent szájbarágósan kell elmondani, bocsi, ezentúl mégpontosabban fogalmazok majd
Persze én vagyok kötekedő...
mesa27-04-2006 10:40:29 // 8290
Lassan emelkedik a WRC szintje is nézettséget tekintve. Azonban van egy hatalmas hátráyna, több napig tart !
Egyébként nem megy sem 1.6 TS alfa, sem M3 Bimmer túrakocsiban. Viszont az utcán egy 1.9 JTS 159-cel nyugodtan odaálhatsz egy 320 Bimmer mellé :
1.9 JTS: 9,1s; 132 Mph ; 160 HP
320i : 9.0s; 136 Mph; 150 HP
Az pedig hogy jobb lenne a 156 S2000 mint a 3er S2000 igencsak nincs bizonyítva. Sőt, a VB épp Bimmert hajt. Sőt, az utolsó EB is ugyanazt...
zolee14527-04-2006 10:12:56 // 8288
"Akkor bosszúúúbóóól fikázzuk Montit!"
nekem nem szokásom bosszúból fikázni senkit, ha fikázom az azért van mert úgy gondolom, és a fikázást is inkább véleménynek mondanám.
"Hogy megpördült a felvezetőbe!!!! "
na az tényleg vicces volt.:)))
"Hogy odaverte az autója alját!!!!"
Bár nem láttam a Mclaren alját, de szinte biztos vagyok benne, hogy nem volt annyira összetörve, mint az isten ferrarijának az eleje meg az oldala:)))
GEORGE27-04-2006 10:11:54 // 8287
Ez már nem is kormány, hanem forgatható műszerfal:-)))
zolee14527-04-2006 10:08:47 // 8286
az egyik tény, hogy az F1-nek a legnagyobb a nézettsége az autósportok között (most ne foglalkozzunk a buta amerikaiakkal, meg a NASCAR-ral), viszont az is biztos, hogy ha egy ferrari győzelem után beül valaki az Alfájába, vagy egy renault győzelem után beül valaki a thaliájába akkor azért bár szélesebb vigyorral markolja a kormányt mint a győzelem előtt, de tisztában van vele, hogy nincs egy csavar sem ami az F1 győztes autóban, és a saját autójában egyezne.
Egy túraautó bajnokságban elért győzelemnél sokkal könnyebb azonosítani a győztes autót a sajátoddal. Ha mondjuk nyer a 156-os, és a lámpánál áll az ember a 156 1,6TS-sel, és mellégurul egy M3-as bimmer nem áll le vele gyorsulni, mert dupla akkora az m3 motorja, de tudja, hogy azonos körülmények közt az Alfa jobb, hiszen ez bizonyítást nyert versenykörülmények közt.
Ezt csak úgy mondtam, nem állásfoglalás volt reklámérték témakörben.:)
Xixo27-04-2006 02:25:30 // 8285
Na most jól megdupláztam itt az eddigi hozzászólásaim számát!! :-))))
Xixo27-04-2006 02:24:50 // 8284
Lehet, hogy ezt valamilyen alattomos, pénzhajhász emberke találta ki, aki arra gondolt, hogy az F1nek valamivel nagyobb a rekámértéke, mint a DTMnek. És ha ott köröznek az élen a Ferrarik orrukon a FIAT logóval, akkor arra talán többen odafigyelnek és lehet, hogy a Fiat családból választják ki a következő autójukat.
De neked biztos erre is lesz valamilyen frappáns statisztikád, hogy mióta az Alfa kiszállt a DTMből az eladások 6,23%-al csökkentek... :-)))
(A Deltát én is sajnálom!!)
Xixo27-04-2006 02:18:05 // 8283
Jól beszélsz!!! Kár, hogy én lusta vagyok ilyen monológokat írni...
Egy ideig paráztam a GM-es bulitól, de a lehető legjobban jött ki a dolog.
Azért egy-két benzines modellt nem vennék mostanában.
És Forza Ferrari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Xixo27-04-2006 02:04:38 // 8282
Az "N" betü az tuti a nitró, az elején biztos azért volt olyan gyors, csak kifogyott neki és azért bénázott a végén!! :-)))
Xixo27-04-2006 02:02:35 // 8281
Akkor bosszúúúbóóól fikázzuk Montit!
Hogy megpördült a felvezetőbe!!!!
Hogy odaverte az autója alját!!!!
Xixo27-04-2006 01:57:28 // 8280
Én szólok is Halesznak, hogy nyisson egy Forza Ferrari topicot,ahova csak extra regisztráció után lehet majd irogatni!!! :-)))
Xixo27-04-2006 01:54:19 // 8279
Jobb is az mint egy Fiat!!!
A Spideredért adok 3 dákót!!! Na?? :-))))))
Xixo27-04-2006 01:50:23 // 8278
Ilyesfajta statisztikákat is készítesz???? :-)))
De a Fiatot akkor se retkeljük és egymást meg ne hülyézzük!!!
zolee14527-04-2006 00:57:45 // 8277
lehet, de nincs...
mesa27-04-2006 00:50:55 // 8276
Há' pedig nem kerül sokba, és nincs helyhez kötve :))
zolee14527-04-2006 00:47:49 // 8275
viszont ha jól olvastam Prost is beszállt! Mansell és Prost azonos technikával, jó mókának ígérkezik!:)
zolee14527-04-2006 00:40:15 // 8274
oké, de nálam kőkorszak van: M1, TV2, RTLklub:)
mesa27-04-2006 00:35:23 // 8273
Ott van, Kelet-Európában a Viasat ad összefoglalót és élőt, valamint a Motors felvételről.
DVB-S lehet fogni legalább a másodikat.
mesa27-04-2006 00:32:42 // 8272
Ki kell hogy igazítsalak, mert nagybetűs butaságokat írsz, megalapozatlanul! :P
OFF
A GM baromira NEM az Alfa Romeo névért szállt be a buliba!
Csak és kizárólag a FIAT auto spa részvényeit vásárolták, cserébe ugyanennyit kapott a FIAT GM-ből részarányosan. Pluszként fizetett egy milliárdot, kenőpénzként. Ez egy partneri szövetség volt, költséghatékony fejlesztések miatt. A GM-nek volt megkezdett padlólemeze, azt hiszem Y, ebből született eddig :
Opel Vectra / Saab 9-3 / Alfa 159 / Fiat Croma /Cadillac BLS.
Cserébe egy jó dízel motort szerettek volna, mert tudták az EU piacaira leginkább jó dízellel lehet benyitni, az ő szándékuk pedig a nyitás volt, nem pedig az USA import. Szóval megszerezték a JTD famíiliát a FIATtól, gyorsan a korszerűtlen és gyenge dízeleket még időközben le is cserélték az Opel / Saab motorcsaládból, valamint az új modelleket már velük hozták forgalomba. Ráadásként megkapta az Alfa Romeo az GM V6-os blokkját, ezt alakították a milánóiak igényük szerint Twin Phaser néven.
Végül a GM saját fő piacán akkora nehéz helyzetbe került, hogy kiderült, csaltak a jelentéseikben, hogy a negatív részvényárfolyamnyereséget részleg eladásokkal próbált/ják kompenzálni. Mint veszteséget termelő ágazatot, a FIAT Spa-t is dobni szerették volna, igen ám de a szerződésben volt egy finom apróbetűs rész, minek kapcsán még kellett fizessenek leléptidíjként 3.2 milliárd dollárt. Le is csengették, közben a Grande Punto szárnyal az eladásokban :))
Még valami! Abban igazad van, hogy sokan szerették volna megvenni az alfát is, de leginkább a Ferrarit.
Nos, ha nincs a FIAT, akkor ma jürgenvágen motoros alfáink lennének, mert pont a FIAT akadályozta meg, hogy a nyolcvanas évek nehéz helyzetében ne kelljen a digóknak eladni e két neves márkát. (ha nem hiszed olvass a Saab történetéből, érdekes módon ott ez így le van írva)
ON
zolee14527-04-2006 00:27:40 // 8271
nagyon úgy néz ki, hogy nem közvetíti hazai adó.
TV lista
van olyan ami itthon is van, talán kábelen, de az nekem nincs:(
zolee14527-04-2006 00:16:43 // 8270
teljesen elképzelhetetlen!!! A Renault szárnya biztos, hogy szabálytalan, de a Ferrarié biztos, hogy szabályos! Köcsög Honda!!!
Inner Circle27-04-2006 00:11:31 // 8269
A Honda még mindig nem vette a lapot: állítólag írtak a FIA-nak, hogy szerintük továbbra is flexel a Ferrari hátsó szárnya. Ezek olyanok, mint Thürmer Gyula, aki még mindig megkoszorúzza Kádár János sírját... nem vették észre, hogy már nem olyan idők járnak :D
Inner Circle27-04-2006 00:05:22 // 8268
Nem tudom :-( Nézzetek utána, én is megpróbálok. Reménytkeltő, hogy a tavalyit adta a Retekklub....
pb_26-04-2006 23:42:07 // 8267
Adja valamelyik adó?
Inner Circle26-04-2006 21:57:45 // 8266
Most látom csak, van itt egy komoly félreértés. Sőt nem is egy, hanem sok...
"Ha nem lenne a Fiat, már rég nem lenne Alfa sem..."
Erre két dolgot lehet mondani: 1. Miért is nem? 2. Ha így vesszük, akkor Alfa amúgy sincsen...
Az Alfa 1987-ben nem állt a csőd szélén, a FIAT más okokból vehette meg (és az Alfának nem sok beleszólása volt). Mit is kaptunk a FIAT-tól? A típuscsalád 1992-ig lényegében változatlan maradt, még a 33 felfrissítése is a 164 sikeréből következett (legfeljebb a Spider felfrissítését lehet a FIAT anyagi hátterével magyarázni, de az amúgyis az USA rétegpiacára ment, és amúgyis kivonultak pár évvel később). És természetesen az Alfa a 164-gyel megmutatta, hogy önállóan is képes a platformstratégiára - a 164-et nem a FIAT hozta, az Alfa teljesen önálló vállalatként vett részt a fejlesztési együttműködésben. A FIAT elsőként a 155-öt hozta, és vele a nyolcvanéves visszalépést a motorépítő technikában.
Mellesleg a Honda és a BMW, mint hasonló márkák, a mai napig életképesek.
És hogy miért nincsen Alfa. Nos, néhány éve a GM iszonyatos összeget (1mrd dollár rémlik) ígért CSAK AZ ALFA ROMEO MÁRKANÉVÉRT. Gépek, know-how, semmi sem kellett, csak a névhasználat. Ha csak a név ennyit megér, még úgy is, hogy a hatalmas USA piacról már több mint 10 éve kivonultak, akkor képzelhetni, hogy a FIAT nélkül is bőségesen lett volna kérő az Alfa Romeóra, 1987-től máig bármikor. Pláne, ha nem csak a márkanevet, hanem a teljes gyárat megkapja.
És hogy mi lett volna, ha a GM megveszi csak a márkanevet? Ugyanez: más márkák platformjára fejlesztett, önálló arculatú, de technikailag függő modellek. Mi maradt meg az 1987 előtti Alfából? Megmondom: semmi. Mi volt 1987 előtt az Alfában? Boxer, könnyűfém Nord blokk, transaxle (Alfa Sei már éppen nem, a 164 miatt), hátsókerékhajtás, versenytechnika az utcai autókban, De Dion híd és a világ legjobb V6-osa. Ebből legtovább a V6 húzta, tavaly óta viszont már annak is vége.
Szóval a FIAT nélkül ugyanitt tartanánk. Esetleg nem lenne ilyen gyalázatos híre az Alfák megbízhatóságának.
"A pénzt nem az Alfa hozza a cégnek."
Tudomásom szerint az Alfa, mint márka, évek óta nyereséges (a Fiat meg néha-néha összehoz egy nyereséges negyedévet, egyébként euro-százmilliókat is veszít néha).
"Meg a Ferrari sem szerepelne már az F1-ben. Szerintem."
A Ferrari versenyistálló is nyereséges, egyébként a Ferrari a FIAT-on belül teljesen önálló egységet alkot (a GM-házasság idején is kívül maradt). Ami pedig az F1-szereplést illeti: én, mint Alfás, jobban örültem volna ha az Alfa Romeo marad a versenysportban, azonban az Alfa DTM programját (bajnoki cím után) éppen azért törölték, mert minden pénzt a Ferrari F1-re kellett fordítani. A legyőzhetetlen Lancia Delta Integralék is eltűntek ebben az időben... Szóval mint Alfásnak, inkább a Ferrari ELLEN kéne szurkolnotok. (Persze engem nem érdekel különösebben, hogy mint "illenék" csinálni, csak úgy mondom.)
zolee14526-04-2006 18:47:50 // 8265
hol mikor??? tv közvetíti???
Inner Circle26-04-2006 18:45:11 // 8264
Ja és időközben megkezdődött a GP Masters szezon, az első szabadedzésen "természetesen" Mansell volt a leggyorsabb!
Megjöttek az igazi profik! :D
Inner Circle26-04-2006 18:00:41 // 8263
Én meg arra tippelek, hogy full mindegy, mit csinált Massa, mert Alonso Massa nélkül se előzte volna meg MS-t az első kiállásnál (volt ott még Button is), mindenképp mögé jött volna vissza, utána meg így is-úgy is ledolgozta a hátrányát MS-sel szemben (akkor már tökmindegy, hogy 5mp-t vagy 20-at hoz be néhány kör alatt).
És talán az a legérdekesebb az egészben, hogy a Ferrari brilliáns taktikájának volt egy eddig elhallgatott feltétele, ami nélkül mit sem ért volna az egész: hogy csak és kizárólag Alonsót kellett megverni. Remekül csinálták, hogy a második etappban Májköl az ekhós szekér sebességével is maga mögött tudta tartani Alonsót, de ezt csak azért tehették meg, mert sehol sem volt Kimi, vagy akár Fisichella. Hiszen ha van egy harmadik esélyes is, akkor az azonnal stratégiát vált, boxol, és utána is jobbakat megy 1:27-nél. Májköl meg nem követheti le mindkét ellenfél stratégiáját (ahogy megtette Alonsóval) és az egyik mindenképpen előz. Node nem volt másik esélyes! Még hogy a McLarenek és a Hondák eltűntek a távolságban, érthető, node Fisichella? Talán Briatore most elgondolkozott, hogy ha a második autója nem maradna le fényévekkel az elsőtől, akkor hozták volna ezt a futamgyőzelmet?
zolee14526-04-2006 17:44:40 // 8262
én csak összefoglaltam az eddig olvasottakat:)
Ferke26-04-2006 17:42:41 // 8261
Én ara tippelek, hogy Massa akkor se ment 1.25-öt, mert ha olyan gyors lett volna, akkor nem beszélhetnénk feltartásról, nem?
Bár inkább nem folynék bele a mostani vitába..:)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
470
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?