Forum >> Forma-1

mesa28-03-2006 08:54:58 // 7067
Okoskoggyá még lécci! :D Lécci, lécci, lécci ! Tényleg BMW-Williams volt ? Most pedig simán BMW, nem BMW-Sauber F1 team??? Nem mondod komolyan ? Azta, ezt elfelejtetted ? :P Tessék, neked itt körülnézni! www.bmw-sauber-f1.com
Inner Circle28-03-2006 08:36:52 // 7066
Hogy utálhattad te a Ferrarit, amikor a sikereik csúcsán a Minardit szívatták... :P
Inner Circle28-03-2006 08:36:23 // 7065
"Sok csapat örülne neki, ha csak egy xaro s3. hely összejönne nekik (lásd BMW, Totoya)." A BMW-nek még nem volt teljes idénye, a BMW-Williams meg 2003-ban VB második volt. Toyotáról egy szót se, idézek egy nagy gondolkodót: "a bohócok megrúgdosása nem olyan élvezetes szórakozás". Szerencsétlenek...
Inner Circle28-03-2006 08:33:36 // 7064
Hát persze, mivel az egész 10 helyes büntetésnek az a lényege, hogy ne lehessen a friss motorral leverni a már használt motorosokat :-) Raikkönen tavaly még a 10 helyes büntetésekkel együtt is alázta a mezőnyt, úgyhogy képzelem, mire lett volna képes anélkül :-)
bubble27-03-2006 21:19:49 // 7063
Jó sok VB cím után elég gáz azért a bronz. Pláne úgy, hogy előtte nem volt versenytársuk.
mesa27-03-2006 21:12:17 // 7062
Hát az az 'elég mély' egy kettős VB bronzérem valójában ;)) Sok csapat örülne neki, ha csak egy xaro s3. hely összejönne nekik (lásd BMW, Totoya). Persze a csak a királyokat érdemes kifigurázni, a bohócok megrúgdosása nem olyan élvezetes szórakozás! :)))) Forza Ferrari!
bubble27-03-2006 21:03:51 // 7061
Na de azért elég mélyről kell újra kezdenie idén a Ferrarinak. Ez nem elég?? Biztosan jó érzés földön fekvő csapatba még egyet rúgni.
mesa27-03-2006 20:52:13 // 7060
Persze mert már előre rettegnek, hogy az év hátralevő részében szárnyra kap a Ferrari és megint sorra kettős győzelmeket arat ;) Még idejében akarják elfojtani a csírázást.
mesa27-03-2006 20:50:51 // 7059
A 3. pontban MINDEN le van írvva, amitől más lehet egy motor. (éppen csak a lökettérfogat nem változhat). :DD Ez a cikk = NULLA. Főleg a motorok sebessége teljesen értelmetlen fordtíás...
bubble27-03-2006 20:48:16 // 7058
Azrt ez a légterelő botrány is nevetséges. Még mindíg a Ferrarit nyírják, amikor is kiderül, hogy körbe kéne nézni a saját portán is.
mesa27-03-2006 20:47:06 // 7057
De. ;)
bubble27-03-2006 20:45:15 // 7056
Nekem úgy tűnt, hogy ha nincs a 10 helyes büntetés a Ferrarinál, akkor megszorongatták volna igazán a Renultokat. Vagy nem?
Satti27-03-2006 18:09:35 // 7055
Ez a kavarás a motorokkal,kb.olyan jól áttekinthető,mint a mostani időmérő,sok embernek.Nagyon változtatni akarnak 2008-tól sok mindent,lesz ez a súlybűntetés is,bár lehet az még mindig jobb,mint most a 10 helyes bűnti.
Ferke27-03-2006 17:13:08 // 7054
Ja, néztem az eredeti nyelven is, elég gáz, ahogy lefordították.:)
Inner Circle27-03-2006 17:10:02 // 7053
A fordítás a szokásos színvonalat hozza, most is van egy igazi gyöngyszem: "A motorok sebességének limitálása." Jaj. A módosítások közül kimaradtak az injektorcsúcsok, a hengerfejet pedig nem lehet fejleszteni, csak olyan mértékben módosítani, amit a többi elem fejlesztése feltétlenül megkíván. A "portok" a henger ki- és beömlőnyílásai, amit a szelepek (kétütemű motornál a dugattyú) lezárnak / megnyitnak. A Mercedes, a BMW, a Honda és a Toyota még nem kommentálta a dolgot.
Ferke27-03-2006 17:02:44 // 7052
Na, itt vannak a további változások, lehet megint kalkulálni..:)
SzJ27-03-2006 10:23:34 // 7051
7025-ös hozzászólás.
Csöri26-03-2006 18:26:55 // 7050
Ma a retek klubbon volt forma 1 magazin. Képzeljétek végre Schumiék nem valami OFFos ajudival járnak a versenyeken kívül, hanem már jutott neki Maserati is.:) Tudnak élni.:) (végre)
ruszman24-03-2006 11:57:35 // 7049
aha! :))))))
ruszman24-03-2006 11:57:15 // 7048
aha! :))))))
Inner Circle24-03-2006 11:48:24 // 7047
Nem kell ahhoz hasonmás, bőven elég, ha tényleg lelassul Alonso :D (Fisichella meg sajnos tényleg lelassul, szerintem idén is egy tonna szívás vár rá.)
TarP24-03-2006 11:47:39 // 7046
Tudod Te azt, hogy az NCAP gyalogos elütési teszten nem kapna csillagot egyik sem, ami fenn-hordja az orrát?! :)
Inner Circle24-03-2006 11:46:47 // 7045
Tavaly egyáltalán nem ilyen volt, ez az MP4/20 orra: Ez a keskeny orr a kudarcra ítélt 2003-as MP4/18-ason mutatkozott be (ami helyett az MP4/17D igen vitézül helytállt), erről is nevezték Hangyásznak: Végül sose látott versenyt, de ha most megint elővették a Hangyász-koncepciót, akkor ezek szerint nem az orra miatt maradt a tesztpályán.
ruszman24-03-2006 11:44:33 // 7044
nekem is jobban bejönnek azok amik "fenn hordják az orrukat". a mercié nekem úgy fest mit a macskanyelv csoki.. persze nem ez a lényeg tudom de akkor sem teccik.. :)
TarP24-03-2006 11:43:22 // 7043
Ne félj, izgalmas lesz, most elég sokan érzik magukban a lehetőséget a VB címre és ez jó! (Nem úgy, mint amikor egy csapat, vagy egy pilóta uralkodik minden futamon...) Ha meg nem eléggé, meghívják a sztárokat, hogy őket mutassa a TV... Mint egy story-magazin: Chuck Norris és Kóbor Zsazsa románca a pálya szélén :)
Tedi24-03-2006 11:42:51 // 7042
Elhiszed nekem, hogy nagyobb szívrohamot kapna, ha azt látná, hogy a kis csókosa, az Alfonzó lelassult? :)) Ergó kell egy Renault hasonmás is :)
BadBoy24-03-2006 11:40:57 // 7041
Motor megbizhatóságilag már tényleg nagyon jól áll a merci, de még a külső tényezőket kellene valahogy befolyásolniuk.
Mike.24-03-2006 11:40:10 // 7040
Én nekem a Ferrarié tetszik és nem csak kötelességből, de a mercié is jól sikerült. Nekem tetszik az is. :-)
Inner Circle24-03-2006 11:39:55 // 7039
Viszont épp ezért könnyen meg lehet különböztetni a Midland-től. Na persze nem Paliknak. Iszonyat hogy mennyire összekeveri a gépeket, a BAR-t az Agurival, a Midlandet a McLarennel. Kéne már egy full piros autó is a mezőny végére, hogy minden alkalommmal amikor meglátja, szívrohamot kapjon hogy "Lassú, Schumacher lassú, áááá..."
Tedi24-03-2006 11:39:38 // 7038
Tavaly is kb. ugyanígy nézett ki. Rondának lehet, hogy ronda (nekem semmi bajom vele), de ha működik, akkor ki nem szarja le? :)
BadBoy24-03-2006 11:38:46 // 7037
Nem a szépség a lényeg, hanem a stabilitás.
Inner Circle24-03-2006 11:37:30 // 7036
De közben a McLaren is 1800 km-t nyomott le egy motorral. A McLarn még nagyon jó lesz idén, persze először eljátsszák a szokásos trükkjüket: év elején rongyosra veretik a seggüket, mondván hogy "innen szép nyerni". 2000-ben is ezt csinálta Mika, aztán 2005-ben Rajkó, és végig futhattak a pontjaik után, hogy a végén épp csak lecsússzanak.
count M24-03-2006 11:34:52 // 7035
Azé ilyenekbe belekötni... ez talán nem szépségverseny. :) (Nekem amúgy tetszik, bocs. ;))
BadBoy24-03-2006 11:33:53 // 7034
Bocs, rosszul fogalmaztam, nem a versenyzők számára, hanem a nézők számára unalmasabb. (Lehet csak én vagyok igy ezzel, ez a véleményem)
BadBoy24-03-2006 11:32:22 // 7033
Inkább egy egyenletes 2-4 között lenni, mint 1-nek lenni minden második és harmadik futamon, de ezek között a futamok között egy pontot sem szerezni. Ez a helyzet volt Talmával is a tavalyi évben (tudom nyert 3 futamot), de elég kiegyensúlyozott volt a teljesitménye, az év nagyrészében.
ruszman24-03-2006 11:30:25 // 7032
a mercinek a csőre nagyon béna lett nem? hogy néz má' ki? :)
TarP24-03-2006 11:28:23 // 7031
Az, hogy mennyire izgalmas az F1, nem a versenyek számától függ, hanem a pilótáktól, szabályoktól, autók közötti különbségektől... Szóval jobb a több futam, mert így egyszer-egyszer mernek majd kockáztatni, hiszen elég sok verseny lesz helyrehozni. Bár ezen gondolkodjatok, lehet, hogy pont a folyamatos 2.3.hely jobb, mint pár 1., meg pár kiesés?
BadBoy24-03-2006 11:18:22 // 7030
Szerintem, meg nem lessz jó a 20 futamos idény. Nekem már néha ez is nagyon unalmas. A 16 futamos idények jók voltak, mer akkor az ember alig várta, hogy teljen el az a 2-3 hét a két futam között, és újra látni akartam a versenyt. Most néha meg sem nézem, mert már sok.
SzJ24-03-2006 08:13:50 // 7029
http://www.formula.hu/index.php?lap=cikk&id=6719 Rajtautomatika a Renaultban?
Zsolt15524-03-2006 07:06:53 // 7028



A 2006-os Forma 1-es autók.
Satti23-03-2006 19:37:04 // 7027
Az is jó lesz,hogy 2008-tól 20 futam lesz egy szezonban,és lesz majd súlybüntetés.Még nagyobb változások lesznek valszeg attól az évtől,de az még odébb van.
Satti23-03-2006 19:35:17 // 7026
A másik finn csodagyerek is egész jó,a mostani Paul Ricardon zajló teszten,Ő volt folyamatosan a leggyorsabb,miközben két teljes versenytávot nyomott le,ez nem rossz teljesítmény.A jövő évtől Kovalainen-nel is számolni kell,jó lesz.
Ollah23-03-2006 08:31:44 // 7025
Látványos F-1 baleset, csak erős idegzetűeknek!

SzJ22-03-2006 10:32:40 // 7024


Nemcsak Alfája van Massának és Shuminak.
TarP22-03-2006 08:56:57 // 7023
Természetesen még párszáz paraméter, mint az olajfilm vastagsága a hengerfalon, meg az átöblítés, meg a szelepegybenyitás... Csak annyit akartam írni, hogy attól, hogy egy motor magasabb frekvencián üzemel, még nem tudod meg, hogy erősebb, jobb motor-e, mint a másik. Példa: a 12 hengeres motorok elvileg nagyobb teljesítményűek voltak a 10 hengereseknél, de hatásfokuk a több henger+lehúzógyűrű...súrlódásából adódóan rosszabb volt.
Whiteskull22-03-2006 08:13:58 // 7022
Hát a nyomaték inkább csak végererdmény lesz, majd egy másik számításban. Ha jól tudom akkor fordulatszám, sürítési végnyomás és talán a lökettérfogat számít. :)))
TarP22-03-2006 08:11:54 // 7021
A teljesítményhez úgy emléxem kell még valami fordulatszámon túl...pl NYOMATÉK. Aztat hogyan mérték a superhero-k a pálya széléről? A magas fordulat viszont a magas üzemanyagfogyaszást is maga után vonja.
someq-14722-03-2006 07:21:20 // 7020
"A grandprix.com szerint a sepangi időmérő edzésen elvégzett hangfrekvenciás mérésekből az is kiderült, hogy a mezőny két legerősebb V8-as hajtóműve a Mercedes-Benz FO108S jelű egysége és a Cosworth CA2006 Series 2-ese. A német egység 19700-as percenkénti fordulatszámmal üzemelt a kvalifikáción, míg a brit erőmű 20000-nél is többet fordult percenként." hmmmm nem is rossz!!!:-)))
mesa22-03-2006 00:16:51 // 7019
Nem, csak nagypofájú Briós Jóska jelentette ki, hogy ha beszó' a Renyónak, akkor +10% ktg. simán megvan. Okosan elgondolva, tudjuk, Alfonsó nincs túlfizetve. Gondolják, hogy lószar+10% -ért majd odamenne a Kimi ? muhahahaha
Whiteskull21-03-2006 20:41:18 // 7018
Már-már én is sajnálom őket. :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.