Forum >> Forma-1

Ferke03-03-2006 13:15:35 // 5681
Lényeg, hoyg 9 nap, és nyerni fog a Ferrari...:)
Inner Circle03-03-2006 12:43:11 // 5680
De nem vagyok nagy Ferrari szakértő, csak a hézagos emlékeim alapján írtam, szóval ha valaki másképp tudja ezeket az adatokat akkor majdnem biztos hogy igaza van :D
Inner Circle03-03-2006 12:41:55 // 5679
"Amikor Sumák aláírt a Ferrarihoz, akkor az egy kutyaütő szar gárda volt, folyton lerobbanó, megacsiga autókkal. Nézd meg Alesi és Berger mit szenvedett ott, kézzelfogható eredmények nélkül." Alesi '95-ben már nyert futamot és többször esett ki jó helyről. A Ferrari akkor már kifejezetten feljövőben volt, és '96-ra készült el az új V10-es motorjuk. Gondolom, azt nem Sumák dobta össze az idény előtt a garázsában :D MS '96-ban azt hiszem, három futamot nyert, ami az új motorral elvárható is volt. És persze hozta magával a Todt-féle társaságot, habár azt hiszem, csak '97-től.
Inner Circle03-03-2006 12:39:57 // 5678
"namost, a Ferrari húzta eddig a legtovább, asszem négy éven keresztül (?) voltak világbajnokok." Csapat VB: 1999-2004, 6 év Egyéni VB: Michael Schumacher 2000-2004, 5 év
GEORGE03-03-2006 12:11:52 // 5677
Ezt én is így tudtam, lehet egy ösrégi listát tettek oda, s a fele sem igaz már, ki tudhatja?
Tedi03-03-2006 12:11:07 // 5676
Hát, hogy ő nem tőle teszi függővé az tutibiztos. A Ferrari viszont csak Sumi után fogja leigazolni :) Nézd de kis buta vagyok, egyből azt írtam, hogy leigazolják :)))
Gabesz03-03-2006 12:09:23 // 5675
"Kimi Räikkönen tagadja,hogy aláírt volna a Ferrarihoz. A finn pilóta nem Michael Schumachertől teszi függővé,hogyaz olaszokhoz igazol-e." Nemrég küldték sms-ben ->Mobilpress
Tommi03-03-2006 12:01:03 // 5674
Kapott pár éve egy 156 GTA SW-t is, az miért nincs a listán? :)
GEORGE03-03-2006 11:59:01 // 5673
Mercije is van :-(((((
Gabesz03-03-2006 11:56:21 // 5672
:-))) semmi gond
Tommi03-03-2006 11:52:04 // 5671
Bocs, akkor én emlékeztem rosszul :)
mesa03-03-2006 11:46:23 // 5670
Helyesebben visszavonom, értem, csak egy másik hsz-szel összeolvadt nálam a tiedé a reggeli ködben. Elnézést kérek ! :)))))
mesa03-03-2006 11:43:35 // 5669
Én meg a 10 futam győzelmedet nem értem ... abból amit leírtál, kb minden 4. sor közelíti a valóságot. :DD
Mike.03-03-2006 10:35:38 // 5668
Azt a cikket nem néztem csak a te hsz.-edre reagáltam. :-)
Willy03-03-2006 10:33:12 // 5667
Dehogyis. Ez a cikk 2005-ös. :-))
Mike.03-03-2006 10:31:11 // 5666
Ezt a rajtszámot nem értem? A nagyarcú Alonsónak nem kell? :-O :-DDDD
Gabesz03-03-2006 10:26:53 // 5665
Ezt nem értem.
Willy03-03-2006 10:03:19 // 5664
Rajtszáma 1! :-DDDDDDDDDDDDDDD
mesa03-03-2006 08:52:43 // 5663
Random írták ezt a könyvet ??? Most már értem, miért kevered a dolgokat annyira. Jó forrásra témaszkodsz, az biztos :DDD
Tommi03-03-2006 00:18:57 // 5661
Jaja, a jól fésült Ady volt :))) De ne OFFoljuk szét már ezt a topicot is... :)
kando.03-03-2006 00:18:06 // 5660
Pedig Ady Endre volt rajta (ha jól emlékszem...) :-))
Gabesz03-03-2006 00:14:31 // 5659
:-) nem, II. Rákóczi Ferenc "mosolygott" rám Coulthard mellől :-) mondjuk ha egy 0-val több lenne.. Na de ne legyünk telhetetlenek.
Tedi03-03-2006 00:09:40 // 5658
OFF Hú de utáltam azt a lila színű szart :))) ON
Tommi03-03-2006 00:01:25 // 5657
Tavaly az egomi teszten sokan elbaxták ezt a kérdést, nem tudták, hogy az F1 történetének első két évében mi lettünk a világbajnokok :)
Halesz02-03-2006 23:59:57 // 5656
De még "népköztársaság" felirattal? :)
Tedi02-03-2006 23:54:47 // 5655
lapozgass tovább, hátha lesz ott egy Szent István is :)
Gabesz02-03-2006 23:53:33 // 5654
Egy kis statisztika az Alfa Romeo és a F1 történelméből: Az Alfa Romeo összesen 10 nagydíjat nyert 1950 Dr. Giuseppe Farina Vb1 1951 Juan-Manuel Fangio Vb1 112 versenyen vettek részt 12 Pole pozíció 4 kettős győzelem 14 leggyorsabb kör forrás: Forma 1 világbajnokság 2000 (Alexandra)
Gabesz02-03-2006 23:40:31 // 5653
Közben lapozgatom az egyik F1-es könyvet és mit találok benne??? Egy 500 Ft-ost :-))) már megérte
Tommi02-03-2006 23:35:46 // 5652
Én úgy emlékszem akkor elvették az egész éves pontjait az estorili "baleset" után...
Tommi02-03-2006 23:34:07 // 5651
Jó, bocsi, akkor ezt félrenéztem :) Igen, 96-ban ment a Scudeirához.
pb_02-03-2006 23:33:31 // 5650
97 volt, MS-t kizárták, de a pontjait +tarthatta.
Gabesz02-03-2006 23:30:20 // 5649
A '94-et Hillre értettem :-) Igaz Schumacher 96-ban ment átt a Ferrarihoz? nem emlékszem pontosan, még csak 10 éves voltam :-)
Willy02-03-2006 23:28:35 // 5648
Jól írta a cartárs. A Hill-es esetre írta a 94-et. :-)))
Willy02-03-2006 23:28:07 // 5647
Jól írta a cartárs. A Hill-es esetre írta a 94-et. :-)))
Tommi02-03-2006 23:26:26 // 5646
Villeneuve 94-ben biztos nem :) 95-ben lett Indy Car bajnok és 96-tól volt a Forma-1-ben.
Tommi02-03-2006 23:23:57 // 5645
Ne kezdjünk el vitatkozni megint erről a "ki a legnagyobb versenyző" témáról, mert úgysincs értelme :) Az 50-es években Fangio volt az isten, de nekünk mára csak egy fekete-fehér képen vigyorgó, bőrsityakos figura. Aztán ott volt a 60-as években Jim Clark, Graham Hill, a 70-esekben az öreg Villeneuve és még sorolhatnám... Ez nekünk már csak történelem. És lehet, hogy 20-30 év múlva azt fogják mondani, hogy Sumák télleg jó volt, 7 VB cím, DE az aktuális kedvenc jobb, aki most még kb pelenkás :)
Gabesz02-03-2006 23:21:28 // 5644
Igen azthiszem 94-ben, és ha jól emlékszem Villeneuve-el is volt v.mi hasonló. + 2003ban ha nem tolják vissza a Német(?) nagydíjon a pályára,akkor Kimi lett volna világbalynok... Vagy ha emlékeztek, szintén 2003-ban a francia versenyen Kimi nyerhetett volna,ha nem csúszik meg a toyotából kifolyt olajon,akkor is nyert volna. VOLNA, VOLNA, VOLNA :-)
Gabesz02-03-2006 23:15:02 // 5643
Egy ember sohasem tud egymagában világbalynok lenni. Nagyon sok ember munkája volt/van benne,úgymint Ross Brawn,Jean Todt,Rory Bryne (ha jól írom a nevét) és még sokan mások. Hiában van egy jó versenyződ,ha a kocsi nem képes nyerni, de ha a pilóták teljesen egyforma autókkal mennének csak egy időmérőt,ott biztos vagyok benne,hogy fél másodpercen belül lenne a mezőny 1/3-a. De a F1 arról szól,hogy ki tudja megépíteni a legjobb kasztnit,gumit,motort, és hogy kinél van a jó autójához megfelelő képességő versenyzője.És még a szerencséről nem is beszéltem...
pb_02-03-2006 23:11:44 // 5642
Inkább a trió(JT,Ross Brawn, MS) csinált belőlük VB csapatot.
pb_02-03-2006 23:07:52 // 5641
5 éven keresztül, 2000-2004-ig.
Tedi02-03-2006 22:55:35 // 5640
Azért azt hozzá kell tenni, hogy amikor a Sumák odament a ferrarihoz, akkot vitte magával Ross Brawnt is. És végülis neki köszönheti, hogy olyan autót csináltak, amilyet.
Willy02-03-2006 22:54:44 // 5639
Ennek ellenére a tehetségét elismerem.....
Willy02-03-2006 22:54:24 // 5638
Abból az egyik VB cím igen csak jogtalan volt, amikor kilökte Hillt. És nem az volt az egyetlen ilyen esete.
mesa02-03-2006 22:51:25 // 5637
Ne haragudj, de ezzel csak vitatkozni lehet !!! Amikor Sumák aláírt a Ferrarihoz, akkor az egy kutyaütő szar gárda volt, folyton lerobbanó, megacsiga autókkal. Nézd meg Alesi és Berger mit szenvedett ott, kézzelfogható eredmények nélkül. Nehogy már a Sumákot a Ferrari tette volna világbajnokká, épp fordítva! Sumák már egy ótvar Benetton Forddal is 2x világbajnok volt, és amikor átment a Ferrarihoz, akkor pedig Damon Hill lehülyézte, hogy azzal a kocsival sosem fog futamot nyerni... Szegény Damon, még a jóslatokhoz is buta volt :DDD
Tedi02-03-2006 22:45:13 // 5636
Igen, ez valamennyire igaz. Ma az F1-ben 1/3-ad rész a tudás és 2/3-ad a technika, amit alád raknak. De voltak olyan villanásai, amit viszont kevesen tudnak megcsinálni.
Gabesz02-03-2006 22:44:03 // 5635
világbajnik , mejdnem bocs, késő van már :-)
Gabesz02-03-2006 22:41:45 // 5634
Schumacher tehetségét szerintem nem lehet kétségbe vonni, de az is igaz,hogy jókor volt jó helyen.Nem azt akarom mondani,hogy egy Alex Yoong is világbajnik lett volna pl a 2002es Ferrarival,de szerintem a mezőny 2/3-a mejdnem ugyanolyan legyőzhetetlen lett volna,mint ő.De ugye a sportban nincsen "volna"...
Gabesz02-03-2006 22:35:23 // 5633
Igaz. "Anthony Davidson, a Honda tesztpilótája megdöntötte Kimi Raikkönen két éves pályacsúcsát. Ezzel természetesen átírta a finn által tegnap futott eddigi legjobb V8-as időeredményt is. A brit száguldozása közben az óra egyszer 1:08.540-nél állt meg, így mától ez a hivatalos pályacsúcs." Szerintem az utóbbi évek legnagyobb csatái előtt állunk,mint a pályán,mit a pályán kívül (Kimiért nem csak a Ferrari, a Mclaren, hanem még a hírek szerint a Toyota is érdeklődik,ők pedig nagyon sanszosak már a győzelemre,nem az ablakon dobálják ki a millió dollárokat).
bubble02-03-2006 22:07:18 // 5632
Jól szóltál :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.