Forum >> Forma-1

count M20-02-2006 14:17:53 // 5558
Nehogy! Még a végén megjelennek itt. :D
BF15620-02-2006 14:16:55 // 5557
:))) Hogy megugrana a fábia eladás:)))
Halesz20-02-2006 14:10:32 // 5556
:) :) HEHEHE :) (hogy a klasszikusokat idézzem :)
count M20-02-2006 14:06:30 // 5555
Nahát... eddig azt hittem, hogy a Golf III a kedvenc autód. Akkor most hogy is van ez? :P :D
Willy20-02-2006 14:05:08 // 5554
Na ez az utolsó mondat nagyon tetszett. :-)))))
Halesz20-02-2006 14:04:45 // 5553
Hát ha a VW konszern helyében lennék, biztos hogy nem a VW márkanevet vinném a Forma-1-be :) Hanem a SKODÁT!!! LOL :D:D:D
Halesz20-02-2006 14:02:09 // 5552
Jézusom, VW Forma-1-es autó, jaajjj... Biztos valami alapmodell lesz, amiben a pilótáknak fizetni kell az extrákért :DDD De legalább Sumi ott dolgozna, ahová való, egy igazi német cégnél :)))))
count M20-02-2006 14:01:46 // 5551
Attól még... ez ugyanúgy érv mint a Lancia-knál. ;) Ja, az F1 más, ott tized annyit nem bírnak a kocsik mint a 24 órásnál. :PPP Meg azért a Porschétól is beszerezhetnek ezt-azt. A lényeg, hogy kiindulási alapjuk van - annyi biztos, mint amyenni a Toyotának volt. A többi már csak pénz kérdése. És ha Übercipész is ott lesz, akkor ki állíthatná meg őket? :PPP
Willy20-02-2006 13:53:08 // 5550
Amíg nem történik meg, addig csak találgatni tudunk. :-)))
Tom1220-02-2006 13:50:14 // 5549
...és azok a "4karikások", nem a VW-sek voltak... Jó, jó, tudom, egy csónakban eveznek /már/...:-)
SKrisz20-02-2006 13:49:26 // 5548
Szerintem meg pont ő az az ember, akit már a pénz nem fog motiválni? Fát az erdőbe? Minek?:))))
Tom1220-02-2006 13:46:03 // 5547
...vagy még mindig nem elég ütőképes a "merci"...:-)))
Tommi20-02-2006 13:45:10 // 5546
Raliban 20 éve mentek :PPP Az mondjuk tény, hogy az utóbbi években Le Mans-ban nem találtak ellenfélre, de azért az F1 kicsit más kategória :)
Tommi20-02-2006 13:44:10 // 5545
Igen, ugye van az a "legenda", hogy neki mind a mai napig érvényes szerződése van a Mercivel, nemtom ebből mi igaz :)
count M20-02-2006 13:38:15 // 5544
Az Audinak van: rally, Le mans, ilyesmi apróságok. :P
Tom1220-02-2006 13:36:41 // 5543
Nem biztos, hogy csapatvezetőként is "profi" lenne...
Tom1220-02-2006 13:34:33 // 5542
A F1-es karrierje elején szó volt arról is, hogy csak addig lesz más csapatoknál, amig a Mercedes nem lesz ütőképes...
Tom1220-02-2006 13:29:32 // 5541
A fócvágen a F1-ben? Ilyen névvel úgyis "kizárnák".:-)))
Tom1220-02-2006 13:26:12 // 5540
Attól függ, mennyi is lenne az a "kis" gyakorlás...:-))) Ennyi erővel ezt bármelyikünk kijelenthetné...
Mike.20-02-2006 13:24:30 // 5539
Lehet, hogy nagyon tele van már, de a pénzből sosem elég. :-)
Mike.20-02-2006 13:24:07 // 5538
Lehet, hogy nagyon tele van már, de a pénzből sosem elég. :-)
Willy20-02-2006 13:21:54 // 5537
Én pont más véleményen vagyok. Akinek sok pénze van, az még többet akar. És neki az csak jó lesz, ha az ő vezetésével lenne sikeres csapat a VW.
Tommi20-02-2006 13:18:31 // 5536
Na, látom egyre gondoltunk :)
Tedi20-02-2006 13:18:23 // 5535
Szerintem sem. Kicsit bután néz ki, hogy a Ferraritól pont egy népautóhoz menne, aminek sportsikere gyakorlatilag nincs is. A pénz neki nem számít, így is eléggé megszette már magát.
Tommi20-02-2006 13:17:31 // 5534
Az egy dolog, hogy Sumi a Ferrarival érte el a sikereit és idén kezdi a TIZEDIK évét velük, de ne felejtsük el, hogy ő azért német :) És ha a VW-nek annyira fontos lesz az F1-projekt, akkor fognak rá áldozni annyi pénzt, hogy bekorpásodjon a haja.
Willy20-02-2006 13:14:28 // 5533
Ha megfelelő összeget letesznek neki akkor akár lehet is.
Mike.20-02-2006 13:14:10 // 5532
Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz ebből? Shumi viszi magával a fél Ferrari csapatot? Szerintem akkor egy kis ideig leáldozóban lesz a Ferka.
Mike.20-02-2006 13:11:31 // 5531
Nekem eddig is hasonló volt a véleményem róla, mint neked. Ezek a kijelentései csak megerősítették ezt bennem.
SKrisz20-02-2006 12:54:00 // 5530
Suhamér a vócvágennél??? Ez még viccnek is rossz... Soha nem fogja elhagyni a Ferrari érát ez az ember... :)
Willy20-02-2006 12:46:51 // 5529
Én is olvastam az A5-ön. Hát igen, az arcból vissza kéne egy csöppet vennie. Szívesen megnézném hogyan megy Rossi gépével.
Tedi20-02-2006 12:40:35 // 5528
Na srácok, nekem most szökött fel az agyvizem.... Alonso ismét bebizonyította, hogy egy akkora nagyképű állat, mint senki más a földön. A következőkben a Motorland.hu cikkét olvashatjátok erről a világbajnoknak aligha nevezhető köcsögről. "A Formula 1 bajnoka, Fernando Alonso a napokban azt nyilatkozta, hogy ő simán ugyanazt meg tudná csinálni egy MotoGP motorral, mint Rossi egy F1-es autóval, némi gyakorlás után. Nos bennem csak egy kérdés merült fel: az újságírók hogy nem röhögték ki a helyszínen?! A cseppet sem nagyképű bajnok valószínűleg megirigyelte azt az óriási figyelmet, amit Vale kapott a Ferrarrival végzett tesztek során, így a következőt nyilatkozta szó szerint Rossi F1-beli esélyeiről: „Talán ötödikként végezhet, esetleg a dobogóra is feljutna néhányszor, de én ezt ugyanúgy meg tudnám csinálni motoron ha kapnék egy kis időt a gyakorlásra.” Néhány cikkíró szerint egyébként teljesen igaza van és simán a dobogón végezne a MotoGP-ben kis gyakorlás után, talán még győzne is…ha a mezőny maradékát a rajtrácson tartanák. Nem mellesleg Jeremy Burgess szerint a Forma 1-ben nyújtott teljesítmény kb 80% technika és 20% pilóta míg a MotoGP-ben ez pont fordítva van. Azt hiszem ha engem most Valentino Rossinak hívnának rögvest felajánlanám a tavalyi M1-esemet Fernandonak, hadd gyakoroljon amennyit szeretne és mondjuk 3 hónap múlva lemérnénk valamelyik neki tetsző pályán mégis mennyivel maradna el…mondjuk Francois Batta (WCM) tavalyi idejétől."
Tommi19-02-2006 22:50:21 // 5527
Na, ezt megnézném :))) Egyébként érdekes, hogy a VW konszern nincs benne a Forma-1-ben. Régen a Porsche szerepelt, nem is rosszul, nyertek vb-t is. Mondjuk az tény, hogy a pénzügyi helyzetük nem a legrózsásabb és nincsenek kimeríthetetlen forrásaik, mint pl a Toyotának.
kod19-02-2006 22:46:01 // 5526
Mai hir: A formula.hu internetes szaklap beszámolója szerint igaz, hogy még Michael Schumacher nem döntött a pályafutása további alakulásáról, de egy érdekes pletyka már most napvilágot látott. Michael mint csapatvezető folytatná a Formula 1-ben. A Volkswagen és Schumacher közösen lépne be a száguldó cirkuszba. A Volkswagen az Audi néven adná a motort és jelentős támogatást is. Ross Brawn aki már hosszú évek óta dolgozik a hétszeres világbajnokkal, lenne a technikai vezető. (Hirado.hu)
kando.15-02-2006 08:32:23 // 5525
Azért legalább egy utcát Róla is elnevezhettek volna... Egyébként most karira kaptam egy autóverenyzésről szóló könyvet (amiben val Alfa is, persze...), ott a végén fel van sorolva egy csomó pilóta, ott írnak Szisz Ferencről is :)
Inner Circle15-02-2006 08:27:18 // 5524
Na igen, ez ha minden igaz, egy F2005-ös; azt már amúgyse használhatják a pályán, csak arra jó hogy ilyenkor villogjanak vele :D
Tommi15-02-2006 01:28:04 // 5523
Egy kis kiegészítés Szisz Ferenc kapcsán, csak hogy többet tudjatok róla :) A világ első autóversenyét, vagyis Grand Prix futamát 1906 június 26-27-én rendezték meg I. Grand Prix de France néven a Le Mans melletti La Sarthe útvonalon. a GP távja 1230 (!!!) km volt, a nagyjából háromszög alakú pálya hossza pedig 103 (!) km volt (szemben a mai 3-6 kilométerrel). A futamot Francios Szisz, vagyis Szisz Ferenc nyerte egy Renault volánja mögött. Az autó 12.800 ccm-es és 105 lóerős volt, ezzel 101,2 km/h-s átlagsebességet ért el a versenyen. Szisz Ferenc 1881. január 29-én született Nógrádverőcén, egy pesti autószerelő műhelyben kezdte autós pályafutását. Egészen fiatal korában kikerült Párizsba, ahol a Renault-nál helyezkedett el, itt ekkoriban rajta kívül több magyar is dolgozott. A gyár főmérnöke Rothmüller Sándor volt, aki néhány hónapi munka után megkérdezte Sziszt, hogy lenne-e kedve versenyezni, persze örömmel vállalta a felkérést. A Michelin újfajta gumikkal kísérletezett, melyeknek lényege az volt, hogy pántra szerelték a köpenyt, így defekt esetén gyorsan lehetett cserélni őket. A versenyen nem annyira a motorok teljesítménye, mint inkább a gumik számítottak (mily meglepő, már akkor is… :) ). A versenyt Szisz nyerte, második helyen futott be Felice Nazzaro egy Fiattal, aki a későbbiekben híres versenyautó-műhelyt működtetett. Harmadik pedig szintén egy olasz lett, egy bizonyos Lancia nevű úriember… :) A futamot követően érdekes közjáték történt, ugyanis egy német versenyző le akarta lőni (!) Sziszt, de idejében sikerült megakadályozni a merényletet. Ezt követően megkereste a Fiat akkori tulajdonosának felesége, tehát Agnelli asszony és megkérte, hogy menjen át hozzájuk és versenyezzen nekik, de erre végül sosem került sor. A nagy diadal után Szisz neve viszonylag gyorsan feledésbe merült. 1956-ban, a győzelem 50. évfordulóján Magyarországon megemlékeztek róla és kapott mindenféle emlékplecsniket, de ugye akkoriban egészen mással voltak elfoglalva a hatóságok... Szisz ezek után még egyszer szerepelt a nyilvánosság előtt, a 60-as években az egyik BNV-n a Renault is részt vett és kapott a gyártól emlékplakettet, valamint élete végéig havi apanázst utaltak át neki, ezzel is jelezve, hogy mennyit jelentett-jelent nekik az egykori győzelem. Szisz Ferenc csak ezen egy alkalommal indult GP-n, se előtte, se utána, de győzelmével örökre beírta nevét az autósport történetébe. 1970. június 22-én halt meg Tiszaszentimrén. A neve eddig egyetlen magyarországi lexikonban sem jelent meg. Forrás: Rózsa György: Forma-1 Magyarországon (TERRA, Budapest 1986)
Tommi15-02-2006 00:56:41 // 5522
Ezzel a kanyar-elnevezéssel úgy vagyok, hogy szerintem sem kéne erőltetni, majd lassan "kinövi" magát. Egyébként azt azért megjegyzem, hogy a Forma-1-es pályák közül a mi Ringünk az egyetlen, amelyiken nincsenek elnevezve a kanyarok... :) :(
Tommi15-02-2006 00:55:07 // 5521
A narancssárga a McLaren hagyományos tesztautó színe, az eredete számomra homályos, annyit tudok, hogy valamikor a 70-es évekből ered.
Tommi15-02-2006 00:37:24 // 5520
Láttam élőben, nagyon komoly volt :))) Digók őrjöngtek :)))
Xixo15-02-2006 00:24:25 // 5519
Nem tudom megnyitni!!! Nincs ez meg valakinek??? Küldje el valaki mélbe! PLÍZZ!! Megb..ott az ideg, hogy lemaradtam róla!!
Zsolt15514-02-2006 20:23:03 // 5518
SKrisz14-02-2006 18:54:06 // 5517
Ugye? Mondom én. Nincs itt semmi gond!:)))
SKrisz14-02-2006 18:52:14 // 5516
Én nem láttam a megnyitót, de elég korrekt kis műsor... :)))
Tedi14-02-2006 18:49:40 // 5515
LOL :)))) Ezt észre sem vettem :) Akkor viszont télleg nemtom mér paráznak :))
SKrisz14-02-2006 18:48:29 // 5514
Azért a 12006-os nagydíj elég messze van, hogy ne kelljen nagyon kétségbeesni a hiánya miatt! ;))))
Tedi14-02-2006 18:44:09 // 5513
Veszélyben a német nagydíj (is) forrás: A5.hu A Mannheimer Morgen című német lap szerint olyan súlyossá vált a Hockenheimring pénzügyi válsága, hogy hacsak nem érkezik valahonnan váratlan segítség, a szervezőknek töröltetniük kell a Német Nagydíjat a Forma-12006-os versenynaptárából. A pálya még minding nem heverte ki a 2003-as átépítés költségeit, ráadásul az idén jóval kevesebben váltottak jegyet a futamra, mint a korábbi években. Dieter Gummer, Hockenheim polgármestere kevésbé borúlátó, az aggasztó hírek ellenére bízik benne, hogy a tartományi kormány kisegíti a létesítményt, és a verseny megmenekül.
mesa13-02-2006 10:49:16 // 5511
vagy a Kiminek (Iceman) :))
Inner Circle13-02-2006 10:25:41 // 5510
Úgy tudom, csak 2007-től lesz főszponzor a Voda a McLarennél. De lehet hogy akkor is a Johnny marad a névadó. Szóval fogalmam sincs mi lesz, lényeg hogy 2006 átmeneti év, jövőre nagyobb szerepe lesz a Vodának.
Tom1213-02-2006 10:25:39 // 5509
Biztos a németeknek akartak kedveskedni ezzel az ultra rideg külsővel, olyan, mint egy jégkocka.:-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.